Bekijk resultaten enquête: Wie wint het WK 2018?

Aantal stemmers
22. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Brazilië

8 36,36%
  • Spanje

4 18,18%
  • Duitsland

6 27,27%
  • Frankrijk

2 9,09%
  • Argentinië

1 4,55%
  • Portugal

0 0%
  • België

0 0%
  • Engeland

1 4,55%
  • Kroatië

0 0%
  • Anders, namelijk...

0 0%
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 242

Discussie: Poll: wie wint het WK 2018?

❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Leeftijd
    31
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    35

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Zal wel weer geen toeval zijn dat een gastland in een pretpoule is beland.

Of dat de Belgen zoals altijd weer mazzel hebben. Panama en Tunesië, pff.

Een groep des doods ontbreekt, jammer.
    Ik denk niet er een pretpoule bestaat voor dit gastland, zijn zelf een van de zwakste ploegen. Overigens zat Brazilië de vorige keer nog met Kroatië en Mexico, waarvan ze zonder arbitrage niet van konden winnen. Verder was een groep des doods wel redelijk uitgesloten met deze potindeling. Minus Rusland namelijk puur op basis van de ranking.
    Laatst gewijzigd door viktor; 1 december 2017 om 18:30

Let in the Light Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Leeftijd
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht

Ik hoor al jaren vanuit Nederland dat de Belgen te arrogant zijn over de nationale ploeg...

Ik snap Degryse anders wel. De voorbije toernooien hadden we ook tonnen kwaliteit en het werd twee keer kwartfinale. Op het WK uitgeschakeld door de eerste half-deftige tegenstander die we tegenkwamen en op het EK konden we dat excuus zelfs niet inroepen. Uitgeschakeld door Wales...

Dus ja, ondanks die kwaliteit heeft België eigenlijk nog geen bal bewezen voorlopig. Behalve dominant te kunnen zijn in de kwalificaties tegen mindere tegenstanders. En Frankrijk eens compleet wegtikken in een oefenwedstrijd.
    Vreemd, dat hoor ik zelden dat wij Belgen arrogant vinden.

Dat jullie ondergepresteerd hebben op de vorige toernooien, doet niets af aan het feit dat jullie gewoon één van de toplanden zijn die meedoen. Dat mag je ambitieus zijn en moet je dat ook gewoon uitspreken, geen excuses. Nu zijn jullie nog sterker dan een aantal jaren geleden en is er niks arrogants aan om uit te spreken dat je voor de wereldtitel gaat. Degryse tempert de verwachtingen door te wijzen naar Nederland en dat die arrogant waren dat ze dat roepen. Niks mis met zelfvertrouwen hebben en dat uitspreken. Veel liever dat dan je rol ontlopen uit angst om te zelfverzekerd over te komen.

asroma4's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Leeftijd
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

Standaard

Grappig hoe deze discussie al een paar keer over en weer is gegaan en "coach" of "Wilmots" is nog geen enkele keer gevallen, kijk even naar de club"carriere" als coach van Wilmots, en dan zijn parcours bij Ivoorkust... Enkel door de superieure kwaliteit van de spelers geraakten we toch op het WK en EK. Maar we gingen natuurlijk nooit voorbije degelijke teams geraken met hem. (Zoek voor de grap nog eens op hoe Belgie "trainde" op het EK) Er zijn ook elke campagbe talloze voorbeelden van landen die falen met goede selecties en andersom (kijk bv. naar Italie met Ventura, die als coach 10x meer heeft bewezen maar toch zwak genoeg was om te falen met zijn land).

Vraag is nu hoe het met Martinez zit; hij is tenminste een echte coach, die een echt parcours heeft gehad als clubcoach, spelers waren in het begin positief.. Maar het spel en de keuzes tot nu toe hebben eigenlijk al snel meer vragen en twijfel veroorzaakt dan destijds bij Wilmots (natuurlijk ook door die geschiedenis intussen).

Uiteindelijk is het belangrijkste bij een team natuurlijk de coach en wat die er mee kan doen, er kan toch maar weinig twijfel zijn dat de kwaliteit aanwezig is. Nederland's recente parcours is daar ook het perfecte voorbeeld van met het geweldige WK onder Van Gaal en dan kort daarna het falen in makkelijke kwalificatiegroepen.

4. The Following User Says Thank You to asroma4 For This Useful Post:

RaulVilla ( 1 december 2017)

RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Inderdaad. Zo'n belangrijke factor negeren. Geluk dat Frankrijk geen fatsoenlijke trainer heeft, anders wisten we al wie kampioen werd. Maar probleem is dat Belgie weer een kuttrainer heeft. Jammer aangezien Hazard en KdB echt nu in hun prime zitten.

Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Inderdaad. Zo'n belangrijke factor negeren. Geluk dat Frankrijk geen fatsoenlijke trainer heeft, anders wisten we al wie kampioen werd. Maar probleem is dat Belgie weer een kuttrainer heeft. Jammer aangezien Hazard en KdB echt nu in hun prime zitten.
    Overdrijf. Het is niet zo dat ze met een goede coach zomaar wereldkampioen worden. Ze zullen niet zomaar eventjes Duitsland,Spanje of Brazilie bv aan de kant zetten.

7. The Following User Says Thank You to sa2sa For This Useful Post:

qsh0x ( 1 december 2017)

qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

Standaard

Frankrijk zit op het niveau van België tijdens het vorige WK: Individueel leuk, als team belachelijk. Te veel ego's en een matige trainer. Puur op kwaliteit zal het wel één of twee rondes overleven, maar ik zie ze het toernooi niet winnen. Afhankelijk van de loting strand dat elftal ergens in de kwart of halve finale.

Jeszcze jedno piwo! King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Niet echt want je roept dat jullie tonnen kwaliteit hadden. Dat vind ik dus wel meevallen .
    Nee, ik roep (of bedoelde) dat we 'tonnen kwaliteit' hadden.

Met andere woorden, kwaliteit op papier, in de media, qua individueel talent en volgens de mensen die België vooral niet te veel zien spelen.
    Laatst gewijzigd door King_Eric; 2 december 2017 om 00:59

Aangemeld
    12 april 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Vreemd, dat hoor ik zelden dat wij Belgen arrogant vinden.

Dat jullie ondergepresteerd hebben op de vorige toernooien, doet niets af aan het feit dat jullie gewoon één van de toplanden zijn die meedoen. Dat mag je ambitieus zijn en moet je dat ook gewoon uitspreken, geen excuses. Nu zijn jullie nog sterker dan een aantal jaren geleden en is er niks arrogants aan om uit te spreken dat je voor de wereldtitel gaat. Degryse tempert de verwachtingen door te wijzen naar Nederland en dat die arrogant waren dat ze dat roepen. Niks mis met zelfvertrouwen hebben en dat uitspreken. Veel liever dat dan je rol ontlopen uit angst om te zelfverzekerd over te komen.
    Als ik op de VZ Frontpage mag afgaan...

Aangemeld
    12 april 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Kijk, dit snap ik nooit echt. Er is een verschil tussen wat de media en 'het volk' denkt en roept, en wat de spelers denken. Ik mag hopen dat de spelers geloven dat een wereldtitel mogelijk is, en er 100% voor gaan. Maar daarom hoef ik nog niet uit het oog te verliezen dat de kans groter is dat je in de kwartfinale strandt, dan dat je die beker wint. Uiteraard is het mogelijk, maar de kans is volgens mij gewoon groter dat je eruit ligt in de kwart- of halve finale.

Dat heeft niks met te maken met angst om te zelfverzekerd over te komen. Dat is gewoon de realiteit.

Aangemeld
    12 april 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asroma4 Bekijk bericht
    Grappig hoe deze discussie al een paar keer over en weer is gegaan en "coach" of "Wilmots" is nog geen enkele keer gevallen, kijk even naar de club"carriere" als coach van Wilmots, en dan zijn parcours bij Ivoorkust... Enkel door de superieure kwaliteit van de spelers geraakten we toch op het WK en EK. Maar we gingen natuurlijk nooit voorbije degelijke teams geraken met hem. (Zoek voor de grap nog eens op hoe Belgie "trainde" op het EK) Er zijn ook elke campagbe talloze voorbeelden van landen die falen met goede selecties en andersom (kijk bv. naar Italie met Ventura, die als coach 10x meer heeft bewezen maar toch zwak genoeg was om te falen met zijn land).

Vraag is nu hoe het met Martinez zit; hij is tenminste een echte coach, die een echt parcours heeft gehad als clubcoach, spelers waren in het begin positief.. Maar het spel en de keuzes tot nu toe hebben eigenlijk al snel meer vragen en twijfel veroorzaakt dan destijds bij Wilmots (natuurlijk ook door die geschiedenis intussen).

Uiteindelijk is het belangrijkste bij een team natuurlijk de coach en wat die er mee kan doen, er kan toch maar weinig twijfel zijn dat de kwaliteit aanwezig is. Nederland's recente parcours is daar ook het perfecte voorbeeld van met het geweldige WK onder Van Gaal en dan kort daarna het falen in makkelijke kwalificatiegroepen.
    Helemaal akkoord wat Wilmots betreft, maar ik vind Martinez nu net een coach/manager van hetzelfde niveau op tactisch vlak. En die bedenkingen had ik al van dag 1. Wat heeft die al bewezen? Bij Wigan was het een drama en bij Everton heeft hij eigenlijk alles naar de knoppen geholpen, na in zijn eerste seizoen nog gebruik gemaakt te kunnen hebben van de defensieve organisatie die Moyes achterliet. Enkel bij Swansea heeft hij nog iets moois verwezenlijkt.
    Laatst gewijzigd door King_Eric; 2 december 2017 om 00:58

Aangemeld
    16 mei 2007
    Leeftijd
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Helemaal akkoord wat Wilmots betreft, maar ik vind Martinez nu net een coach/manager van hetzelfde niveau op tactisch vlak. En die bedenkingen had ik al van dag 1. Wat heeft die al bewezen? Bij Wigan was het een drama en bij Everton heeft hij eigenlijk alles naar de knoppen geholpen, na in zijn eerste seizoen nog gebruik gemaakt te kunnen hebben van de defensieve organisatie die Moyes achterliet. Enkel bij Swansea heeft hij nog iets moois verwezenlijkt.
    Ik ben de eerste hier om Martinez te bekritiseren, kijk "ons" topic er maar op na, maar goed, hij heeft een geschiedenis als coach, jaren coach van Wigan en Everton in de EPL, met soms degelijke resultaten (promoveren . Wilmots had niets, enkele wedstrijden bij Schalke en STVV (rampzalig) en dan als assistent door Advocaat's vertrek BC geworden op het ideale moment. Na het EK werd duidelijk dat hij tactisch gewoon niets deed, dat is bij Martinez toch niet het geval, spelers en bronnen rond de nationale ploeg gaven al snel mee dat er een groot verschil was, gewoon al trainen en voorbereiden op stilstaande fases was veel beter.

Maar goed, vraag is natuurlijk of Martinez ook een effectieve en goede coach is, ik denk ook totaal van niet en deze campagne heeft me alleen maar meer overtuigd. De hele campagne werd er gespeeld op een manier die nooit van nut zal zijn tegen goede teams (en dat werd ook elke keer pijnlijk duidelijk in de oefenwedstrijden tegen redelijke tegenstand), en Martinez manier van communicatie over de "sterkte" van onze tegenstanders en vooral de hele Radja-affaire was echt idioot.

14. The Following User Says Thank You to asroma4 For This Useful Post:

King_Eric ( 2 december 2017)

Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Leeftijd
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    68

Standaard

Guerrero, aanvoerder van Peru, mist het WK door een dopingschorsing van een jaar.

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Gekke shirts hoor. Ik denk dat we veel super eagles zullen zien tijdens het WK.

17. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

Hidz ( 8 februari 2018)

OneArsene:) somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Leeftijd
    27
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

Standaard

Geen enkele scheidsrechter van de PL gaat naar Rusland. Lekker voor ze. Het niveau is al jaren enorm slecht. Ze zijn niet fit en fluiten met een agenda. Staan vaak in de weg. En moet je nagaan dat de scheidsrechtersbond van de wereld daar samen komt.

Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Leeftijd
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    61

Standaard

Kuipers wel weer opgeroepen. Maar die vind ik juist steeds minder worden als scheidsrechter.

2018 ramp na ramp Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

Standaard

Ga voor geen goud naar Rusland.
    Het wordt me daar veel te heet, letterlijk en figuurlijk, ja.

Aangemeld
    17 juli 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

Standaard

Heel sterke selectie, alleen centraal achterin vind ik het niet meer wow.. Backs waren top, Danilo ipv Alves is natuurlijk wel wat minder maar nog steeds goed.. Bij de beste drie selecties van het WK denk ik. Maar ik denk niet de beste. Benieuwd wie de starters gaan zijn op aanvallend vlak.

22. The Following User Says Thank You to sa2sa For This Useful Post:

kitno (14 mei 2018)

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Danilo ipv Alves is wel echt een bizar verschil. Zonde. Die gaan ook van een aantal jaar zonder echte keeper naar twee wereldtoppers. Hetzelfde geldt voor de spits positie haha.

Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    37

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht

Heel sterke selectie, alleen centraal achterin vind ik het niet meer wow.. Backs waren top, Danilo ipv Alves is natuurlijk wel wat minder maar nog steeds goed.. Bij de beste drie selecties van het WK denk ik. Maar ik denk niet de beste. Benieuwd wie de starters gaan zijn op aanvallend vlak.
    Ik had graag Arthur en Lian in de plaats van Fred en Taison gezien. Luan heeft een uistekend seizoen gespeeld bij Gremio, en werd ook gekozen tot de beste speler die in Zuid - Amerika actief was. Voor de rest een sterke selectie, en de Brazilianen zijn met Tite als coach een van de grote kanshebbers om het WK te winnen. Er zitten nog maar 6 spelers bij de selectie die ook actief waren tijdens het WK 2014.

25. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

DanielAlves (14 mei 2018)

Ne cherche pas d'alliés DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Brazilië is de grootste kanshebber, Spanje volgt. Had wel graag Arthur erbij gezien ipv Renato.

Sampaoli heeft flink teleurgesteld met zijn voorselectie. Voornamelijk weer dezelfde losers die al sinds jaar en dag falen. Las dat Higuain, Aguero, Dybala, Di Maria tezamen 3 goals hebben gescoord sinds 2015. Argentina of België gaat de teleurstelling van het toernooi zijn.

27. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

kitno (14 mei 2018)

SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

Standaard

Gabriel Jesus heeft de meeste wedstrijden in de kwalificatie gestart.

Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Gabriel Jesus heeft de meeste wedstrijden in de kwalificatie gestart.
    Scheen zo te zijn dat Tite zou overschakelen naar een 4-2-2-2-systeem met Coutinho en Neymar als hangende spelmakers en Firmino en Jesus voorin. Hij kan eigenlijk niet om die twee heen, dus ben benieuwd. Jesus is wel sowieso basisspeler, ja.

Aangemeld
    16 mei 2007
    Leeftijd
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

Standaard

Danilo ipv Alves is wel echt een bizar verschil. Zonde. Die gaan ook van een aantal jaar zonder echte keeper naar twee wereldtoppers. Hetzelfde geldt voor de spits positie haha.
    Rafinha is waarschijnlijk zelfs beter dan Danilo maar die is niet gekozen, speelde ook gewoon meer dan Danilo zelf, bizar. Alves begon defensief wel een probleem te worden, in de Ligue 1 met PSG was dat niet al te problematisch maar het werd wel zichtbaar.
    Laatst gewijzigd door asroma4; 15 mei 2018 om 00:19

31. The Following User Says Thank You to asroma4 For This Useful Post:

RaulVilla (15 mei 2018)

An Karanir Thanagor Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Brazilië is de grootste kanshebber, Spanje volgt. Had wel graag Arthur erbij gezien ipv Renato.

Sampaoli heeft flink teleurgesteld met zijn voorselectie. Voornamelijk weer dezelfde losers die al sinds jaar en dag falen. Las dat Higuain, Aguero, Dybala, Di Maria tezamen 3 goals hebben gescoord sinds 2015. Argentina of België gaat de teleurstelling van het toernooi zijn.
    België kan moeilijk teleurstellen als ze gewoon doen wat verwacht wordt: kwartfinale halen en er dan uit tegen het eerste beste goed georganiseerde team dat countert. De meeste mensen hier weten wel dat kwart finale onder deze coach het absolute maximum is. Laatste polls laten dat toch allemaal zien.

Argentinië moet gewoon ver komen. Liefst finale zelfs maar nooit winnen.
    Duitsland is wat op. Spanje nog niet top en Frankrijk nog te jong. Brazilië lijkt dan een logische eindwinnaar al zakken die nogal graag door de ondergrens wanneer het moet.
    Een echte favoriet is er dus niet en dat maakt van dit WK net zoals vorig EK een interessante editie voor landen die net niet bij de absolute op worden gerekend.
    Laatst gewijzigd door Realsocio; 15 mei 2018 om 07:35

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Verschrikkelijke selectie Engeland. Die gek roept ook gewoon 6 backs op haha. Ja Delph kan op het middenveld, speelt er alleen nooit.

34. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

Kurt (17 mei 2018)

Aangemeld
    12 april 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    België kan moeilijk teleurstellen als ze gewoon doen wat verwacht wordt: kwartfinale halen en er dan uit tegen het eerste beste goed georganiseerde team dat countert. De meeste mensen hier weten wel dat kwart finale onder deze coach het absolute maximum is. Laatste polls laten dat toch allemaal zien.

Argentinië moet gewoon ver komen. Liefst finale zelfs maar nooit winnen.
    Duitsland is wat op. Spanje nog niet top en Frankrijk nog te jong. Brazilië lijkt dan een logische eindwinnaar al zakken die nogal graag door de ondergrens wanneer het moet.
    Een echte favoriet is er dus niet en dat maakt van dit WK net zoals vorig EK een interessante editie voor landen die net niet bij de absolute op worden gerekend.
    Inderdaad. Grappig dat zowat iedereen die ook maar een beetje voetbal volgt zegt dat België overschat wordt. Daar klopt dan toch iets niet in die redenering

36. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

qsh0x (16 mei 2018)

Aangemeld
    13 april 2006
    Leeftijd
    31
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    35

Standaard

Naar het schijnt zijn de Brazilianen daar zelf wat minder overtuigd van.

Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Naar het schijnt zijn de Brazilianen daar zelf wat minder overtuigd van.
    Is dat zo? Sinds Tite z'n intrede heeft gedaan en clown Dunga is opgerot, zijn ze daar weer behoorlijk optimistisch geworden. En terecht. Spelen nu bijna twee jaar iedereen van de kaart. Alves is wel een gemis, Danilo is 10 klassen minder, maar ja. Op voetballend gebied zijn Spanje en Duitsland in goede vorm van een soortgelijk niveau op dit moment.

Aangemeld
    13 april 2006
    Leeftijd
    31
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    35

Standaard

Is dat zo? Sinds Tite z'n intrede heeft gedaan en clown Dunga is opgerot, zijn ze daar weer behoorlijk optimistisch geworden. En terecht. Spelen nu bijna twee jaar iedereen van de kaart. Alves is wel een gemis, Danilo is 10 klassen minder, maar ja. Op voetballend gebied zijn Spanje en Duitsland in goede vorm van een soortgelijk niveau op dit moment.
    Geen idee, maar een Braziliaan die ik op een ander forum tegenkwam zei dit:

the majority of brazilians (including me) don't believe that "our" team is the favorite this year, but Tite's campaign as the coach gave us some hope.
    I believe that Germany is the only "superfavorite". They don't have the "superstars", but every man of the team is at the highest level and do his job perfectly, giving to germans their renowed tactical superiority.

The teams that can take the crown from the germans, for me, are Spain, France and Brazil. Spain is the most strong team tactically after germany, but their force are concentrated in the main team, while Germany can count with every man; Brazil is the strongest team if you consider the individual talent, and the new coach is doing a good work, but the team is very unstable, and maintain a "Neymar dependence"; France is the most talented european team, but is another unstable team. Argentina have their tradition and have great players, but the team is tactically very poor. Uruguay, Poland, England and Belgium are strong teams that can try to surprise.
    ''Some hope'' klinkt ook eerder als voorzichtig optimistisch dan behoorlijk optimistisch. Verder krijg ik overigens ook het idee dat mensen die klassieke fout maken door teveel te kijken naar individuele namen. ''Hun selectie heeft toffe namen'', ''zij hebben geen aansprekende namen'' en nog meer van dat soort geneuzel.

Ook allemaal leuk en aardig die campagne in Zuid-Amerika, maar dat zegt natuurlijk ook geen reet op een WK. Zeker op tactisch vlak zijn de Europeanen toch doorgaans wel een stukkie verder dan in Zuid-Amerika. Duitsland en Spanje lijken me dan ook grotere favorieten dan Brazilië. Daarnaast kunnen de Duitsers fysiek wel over wat voordelen bogen.

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Best knap. Zelden zoveel onzin in 1 post gezien.

41. The Following 2 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

DanielAlves (17 mei 2018),Keiser (18 mei 2018)

Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Oh, als een of andere gast op een obscuur forum dat zegt zal het vast wel zo zijn. En neem maar van mij aan dat dat Neymar-dependance verhaal grote onzin is. Dat was in 2014 zo en onder Dunga. Nu allang niet meer.

Ook allemaal leuk en aardig die campagne in Zuid-Amerika, maar dat zegt natuurlijk ook geen reet op een WK
    Dat zegt een hoop aangezien de Zuid-Amerikaanse kwalificatiecyclus de zwaarste is. Daar heb je geen Faroer-Eilandjes, Israelletjes en Andorra's in de poule en speel je tegen zware tegenstanders en vaak ook nog eens op grote hoogte.

43. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

Hidz (Gisteren),Thom Yorke (18 mei 2018)

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Ik word zo gestoord van die Deschamps. Ken echt weinig slechtere trainers. Dat hij het EK mocht coachen vond ik al raar. Dat hij erna mocht blijven was een grap. Nu gaat hij weer een WK verneuken en een geweldige generatie verspillen.

45. The Following 2 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

DanielAlves (17 mei 2018),Lloro (18 mei 2018)

KJH Chief's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    116

Standaard

Ik word zo gestoord van die Deschamps. Ken echt weinig slechtere trainers. Dat hij het EK mocht coachen vond ik al raar. Dat hij erna mocht blijven was een grap. Nu gaat hij weer een WK verneuken en een geweldige generatie verspillen.
    Een EK finale na verlenging verliezen valt onder een generatie verspillen?

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Zeker. Had je 4-0 moeten winnen van dat matige elftal. En het gaat om meer dan waar ze zijn gekomen, spelen heel wat factoren mee. Ze hebben veruit het meeste talent. Maar hij snapt er gewoon echt echt niks van.

Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Er is echt zoveel mis met deze simpele vraag.

Ongelooflijk dat Rabiot er niet bij zit, maar zijn schatje Matuidi wordt altijd opgeroepen en erger nog is gewoon basisspeler samen met Kante en Pogba op dat middenveld. Alleen daarom denk ik Frankrijk de halve finale niet eens haalt. Ook vreemd dat Laca ineens niet mee mag, terwijl hij altijd werd geselecteerd. Zie sowieso geen basisspeler in hem, maar alsnog. Zes CV's waaronder Rami.. en als Koscielny niet geblesseerd was, ging die ook 100% mee. Clown van een trainer, wordt tijd dat Zizou daar trainer wordt.

Aangemeld
    17 juli 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

Standaard

Er is echt zoveel mis met deze simpele vraag.

Ongelooflijk dat Rabiot er niet bij zit, maar zijn schatje Matuidi wordt altijd opgeroepen en erger nog is gewoon basisspeler samen met Kante en Pogba op dat middenveld. Alleen daarom denk ik Frankrijk de halve finale niet eens haalt. Ook vreemd dat Laca ineens niet mee mag, terwijl hij altijd werd geselecteerd. Zie sowieso geen basisspeler in hem, maar alsnog. Zes CV's waaronder Rami.. en als Koscielny niet geblesseerd was, ging die ook 100% mee. Clown van een trainer, wordt tijd dat Zizou daar trainer wordt.
    Drie van die middenvelders bij elkaar, en ik dacht dat Allegri al erg was. Sowieso 1 van die 3 reserve en een creatievere speler erbij

Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Bondscoach van Portugal is ook een aparte. Laat Semedo, zijn beste RB, thuis. Ruben Neves is zowat de beste Portugese middenvelder, maar is ook niet geselecteerd. En die arme Gomes.. wat moet die een spijt hebben dat ie ooit voor Barça gekozen heeft. Sindsdien alleen maar shit met die gast.

Superlief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Leeftijd
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    45

Standaard

Nog niet zo lang bijster geleden was Raymond Domenech de keuzeheer aldaar. Bij hem vergeleken is Deschamps een geweldenaar.

Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Drie van die middenvelders bij elkaar, en ik dacht dat Allegri al erg was. Sowieso 1 van die 3 reserve en een creatievere speler erbij
    Sinds ie Sissoko in de basis zette in de finale en oa Gignac liet spelen, wist iedereen genoeg. Veel Fransen vinden het sowieso een kut coach.

Lol kom er nu pas achter dat Martial ook niet mee gaat. Succes met je zes CV's.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 18 mei 2018 om 00:04

Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Nog niet zo lang bijster geleden was Raymond Domenech de keuzeheer aldaar. Bij hem vergeleken is Deschamps een geweldenaar.
    Frankrijk speelde prima voetbal op het WK in 2006. Noem één goede wedstrijd van Frankrijk onder Deschamps, wedstrijd tegen Strootman en consorten niet meegerekend.

Aangemeld
    17 juli 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

Standaard

Bondscoach van Portugal is ook een aparte. Laat Semedo, zijn beste RB, thuis. Ruben Neves is zowat de beste Portugese middenvelder, maar is ook niet geselecteerd. En die arme Gomes.. wat moet die een spijt hebben dat ie ooit voor Barça gekozen heeft. Sindsdien alleen maar shit met die gast.
    Pereira van Porto is ook een prima back, samen met Guerreiro. Nani en Cancelo ook niet erbij btw.

Slàinte mhath Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Leeftijd
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    46

56. The Following 3 Users Say Thank You to Laird For This Useful Post:

Keiser (18 mei 2018),marcel013 (18 mei 2018),Peerk (18 mei 2018)

2018 ramp na ramp Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ga voor geen goud naar Rusland.
    Het wordt me daar veel te heet, letterlijk en figuurlijk, ja.
    En er gaan daar doden vallen denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Kuipers wel weer opgeroepen. Maar die vind ik juist steeds minder worden als scheidsrechter.
    Daar denken anderen weer totaal anders over.
    Afgelopen week de finale floot Kuipers wel weer ruim voldoende.
    Persoonlijk geef ik Kuipers een 6+

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Sinds ie Sissoko in de basis zette in de finale en oa Gignac liet spelen, wist iedereen genoeg. Veel Fransen vinden het sowieso een kut coach.

Lol kom er nu pas achter dat Martial ook niet mee gaat. Succes met je zes CV's.
    Rabiot, Martial, Lacazette. Moesten alledrie mee natuurlijk. Twee ervan zelfs in de basis. Al is Lemar/Martial wel een discussie voor in de basis. Zou zelf Lemar op het middenveld proberen. Zeker nu Payet er niet is. Hij gaat rustig spelen met Matuidi-Kante-Pogba. Enige positieve is dat N'Zonzi opeens mee mag.

En Rami, haha. Lenglet, Laporte, Upamecano gewoon thuis.

Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Semedo en Neves thuis. Heel raar. Hoorden er altijd bij en dan nu opeens niet? Ze hadden eindelijk weer goede backs. En Adrien Silva(???) en Jao Mario verkiezen boven Neves slaat echt nergens op.

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten