Bekijk resultaten enquête: Wie wint het WK 2018?

Aantal stemmers
22. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Brazilië

8 36,36%
  • Spanje

4 18,18%
  • Duitsland

6 27,27%
  • Frankrijk

2 9,09%
  • Argentinië

1 4,55%
  • Portugal

0 0%
  • België

0 0%
  • Engeland

1 4,55%
  • Kroatië

0 0%
  • Anders, namelijk...

0 0%
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 226 t/m 242 van 242

Discussie: Poll: wie wint het WK 2018?

Make us dream LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Leeftijd
    22
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Beetje overdrijven kan geen kwaad. Dacht dat zeker jij dat wel kan waarderen.
    Een beetje heus wel, maar dit gaat wel ver vriend

Normal is overrated Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Moeten we deze poll niet resetten?
    Goed punt. Heb een nieuwe poll toegevoegd, dan kan iedereen stemmen aan de hand van vormpeil, (voor)selecties, etcetera.

3. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

qsh0x (21 mei 2018)

qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

Standaard

Geweldig argument!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Het is ook best ver vliegen naar Rusland. Weet je wat, laat ze gewoon in Argentinië blijven
    Jullie denken dat ze mét wijzigingen van DA ze wel een goede kans maakte op de eindzegen? Voor minder komt dit Argentinië niet lijkt mij. Helemaal niet als je nadenkt over de laatste kans van Messi e.d.

Normal is overrated Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

Standaard

Jullie denken dat ze mét wijzigingen van DA ze wel een goede kans maakte op de eindzegen? Voor minder komt dit Argentinië niet lijkt mij. Helemaal niet als je nadenkt over de laatste kans van Messi e.d.
    Nee, ik schat ze niet in tussen de kanshebbers inderdaad, maar het blijft wel een land dat genoeg klasbakken op kan stellen om het iedereen verdomde moeilijk te maken. Zie vier jaar geleden. Of Nederland in 2010 met brandhout als Heitinga en Mathijsen centraal achterin. Als een bondscoach dan niet de sterkst mogelijke selectie samenstelt (in de ogen van DA, waar ik het mee eens neig te zijn) dan is het natuurlijk onzin om te zeggen dat 'het toch niet uit zou maken'.

6. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

qsh0x (21 mei 2018)

An Karanir Thanagor Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

Standaard

Frankrijk is er nog niet klaar voor. Hebben zoveel toppers die kunnen spelen, maar een coach die continu de verkeerde keuzes maakt.
    België maakt geen schijn van kans. Die 3-5-2 heeft nog nooit goed gewerkt en achterin is het een drama. Het eerste beste elftal dat georganiseerd kan verdedigen en scherp weet te counteren wint er van. Ik verwacht dan ook exact hetzelfde scenario als op het EK.
    Spanje heeft geen spits mee genomen (Diego Costa past niet). In hun hoogdagen hadden ze Villa en een Torres op een behoorlijk niveau. Die hoogdagen liggen achter hen. Zonder spits wordt het dus niets.
    Duitsland balanceert op de rand van op. Dit kan het WK teveel worden voor velen. Verwacht geen vernedering, maar ook geen topresultaat. Al blijven het Duitsers... Zelfs met de selectie van Nederland komen die tot de halve finale.
    Argentinië is het eerste van 2 one man armies. Alleen is dat one man army van Argentinië gewoon minder dat dan van Portugal. Liefst bereikt hij toch de finale om dan weer te moeten afdruipen. Voor altijd de geschiedenis in als net niet.
    Portugal maakt nooit kans maar weet zich altijd ergens tussen te wringen. Op het EK hadden ze de ideale route, dat is deze keer wel anders. Geef ze weinig kans. Ze hoeven ook niet echt nogmaals boven zichzelf uit te stijgen. Als Europees Kampioen zitten ze goed en CR7 heeft zijn trofee met zijn land al.
    Engeland heeft op papier een leuke selectie maar bakken er nooit veel van als het eenmaal voor echt is. Hoop wel dat ze Martinez en co meteen op hun plaats zetten.
    Brazilië blijft dan over. Hebben ook een drol van een coach maar Neymar heeft een volledig jaar kunnen rusten waarvan de laatste maanden echt voor 100%. De enige wereldtopper die echt fris zal starten en bij Brazilië altijd nog wat meer kan. Ik verwacht de Neymar-show.

Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    37

Standaard

]

Ansaldi, Higuain, Biglia, Cabalerro bij de selectie...

Ik had graag gezien dat Sampaoli uiteindelijk Lautaro Martinez mee had genomen na het Wk, en ook had ik veel liever Paredes in de plaats van Biglia gezien.

Achterhoede blijft het zwakste punt van de Argentijnse nationale ploeg, en ik heb het gevoel dat Sampaoli net zo'n grote blunder gaat begaan als Maradona die destijds koos voor Otamendi op de rechtsback tegen Duitsland. Sampaoli ziet namelijk in Salvio een rechtsback terwijl hij nog nooit op deze positie heeft gespeeld.

Romero zal ook weer op doel staan terwijl Armani een veel betere keeper is.

Fazio blijft een ontzettend trage speler, en ook Otamendi vind ik geen wereldtop. Jammer dat Garay niet meer uit willen komen voor de nationale ploeg, en dat Bustos niet is in de selectie zit want ik vind hem de beste rechtsback die Argentinië heeft.

Pavon kan een van de grote verrassingen van dit toernooi worden indien hij een kans krijgt in plaats van Di Maria ( die 1 van de 5 wedstrijden ongeveer goed speelt bij de nationale ploeg) Zeer talentvolle speler die in de oefenwedstrijden een uistekende klik had met Agüero ( het lijkt mij bijna zeker dat hij de nummer 9 van Sampaoli wordt dit toernooi).

Mascherano zou ik op de bank zetten. Ik heb heel veel respect voor hem maar het is duidelijk dat hij het niet meer kan belopen. Hij zou wel een belangrijke rol kunnen vervullen in de kleedkamer.

Ik hoop dat Argentinië wereldkampioen wordt, maar met deze selectie gaat het heel zwaar worden...
    Laatst gewijzigd door kitno; 21 mei 2018 om 18:19

9. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

DanielAlves (22 mei 2018),somagunner (21 mei 2018)

Superlief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Leeftijd
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    45

Standaard

Valt absoluut niet mee op de aanval na. Ansaldi, serieus...?

11. The Following User Says Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

kitno (21 mei 2018)

Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

Standaard

Hahaha Wtf is dit van die bondscoach..

Aangemeld
    5 april 2006
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    37

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Valt absoluut niet mee op de aanval na. Ansaldi, serieus...?
    Middenveld is wel redelijk sterk vind ik met Lo Celso ( als Sampaoli hem als aanvallende rol op net middenveld gebruikt wat hij tot dusver altijd heeft gedaan). Helaas wordt hij door het grootste deel van de voetbalvolgers beoordeeld op zijn dramatische wedstrijd tegen Real Madrid in de CL. Echter ik blijf het een tactische blunder vinden van Emery om hem toen als defensieve middenvelder te gebruiken.

Pavon is in een geweldige vorm, en is een uistekende optie om als aanvallende linkermiddenvelder te spelen.

Banega is ook een goede speler alleen hij moet constanter presteren.

Biglia had ik niet opgeroepen. Voor hem had ik Paredes opgeroepen, en ik had ook graag Ascacibar bij de selectie gezien want hij is momenteel de beste verdedigende middenvelder die Argentinië heeft.

Meza is bijna wekelijks de uitblinker bij Independiente, en speelde goed in de eerste helft tegen de verder dramatisch verlopen oefenwestrijd tegen Spanje.

Ik verwacht dat Sampaoli in een 4231 opstelling gaat spelen.

14. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

DanielAlves (22 mei 2018)

Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Middenveld is wel redelijk sterk vind ik met Lo Celso ( als Sampaoli hem als aanvallende rol op net middenveld gebruikt wat hij tot dusver altijd heeft gedaan). Helaas wordt hij door het grootste deel van de voetbalvolgers beoordeeld op zijn dramatische wedstrijd tegen Real Madrid in de CL. Echter ik blijf het een tactische blunder vinden van Emery om hem toen als defensieve middenvelder te gebruiken.

Pavon is in een geweldige vorm, en is een uistekende optie om als aanvallende linkermiddenvelder te spelen.

Banega is ook een goede speler alleen hij moet constanter presteren.

Biglia had ik niet opgeroepen. Voor hem had ik Paredes opgeroepen, en ik had ook graag Ascacibar bij de selectie gezien want hij is momenteel de beste verdedigende middenvelder die Argentinië heeft.

Meza is bijna wekelijks de uitblinker bij Independiente, en speelde goed in de eerste helft tegen de verder dramatisch verlopen oefenwestrijd tegen Spanje.

Ik verwacht dat Sampaoli in een 4231 opstelling gaat spelen.
    Ik vond Paredes-Banega een zeer goed duo samen die elkaar goed aanvoelde. Zette je deze twee samen met daarvoor oa Lo Celso en je had echt een goed middenveld gehad. Verdediging is wel behoorlijk matig, net zoals de doelman. Aanvallend is het dan weer absolute top.

Aangemeld
    5 april 2006
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    37

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Ik vond Paredes-Banega een zeer goed duo samen die elkaar goed aanvoelde. Zette je deze twee samen met daarvoor oa Lo Celso en je had echt een goed middenveld gehad. Verdediging is wel behoorlijk matig, net zoals de doelman. Aanvallend is het dan weer absolute top.
    Paredes - Ascacibar was mijn gedroomde verdedigend middenveld, en daarvoor dan Messi - Lo Celso - Pavon, en als diepe spits Aguero.

Armani is een uistekende doelman die met Atletico Nacional de Copa Libertadores won, en die sinds zijn komst na River Plate ook uistekend staat te keepen. Qua kwaliteiten zou hij momenteel gewoon de eerste doelman van Argentinië moeten zijn in plaats van Romero. Het blijft apart dat de eerste keeper van qua naam zo'n groot voetballand amper speelt bij zijn club, en dan heeft hij ook nog Caballero opgeroepen die ook amper speelt bij zijn ploeg.

Ik had het logischer gevonden als Sampaoli naast Mascherano (die er eigenlijk niet meer kan spelen gezien zijn snelheid) en Biglia nog een defensieve middenvelder had opgeroepen.

Sampaoli sprak vandaag over een offensief 2-3-3-2 systeem waarin Messi dan vlak achter Aguero komt te spelen. En dan achter Messi een 3 mans middenveld met Lanzini - Lo Celso - Di Maria. Biglia zou dan de enige dm zijn , en daarnaast 2 wingbacks ( Salvio en Acuna) en 2 centrale verdedigers Fazio - Otamendi.

Het zou mooi zijn als Dybala eindelijk van waarde gaat zijn voor de Argentijnen indien hij een kans gaat krijgen van Sampaoli. Tot dusver heeft hij in het Argentijnse shirt heel weinig gepresteerd.

17. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

DanielAlves (22 mei 2018)

☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joentje Bekijk bericht
    Mauro Icardi is niet opgenomen in de selectie van Argentinië - Tagliafico daarentegen wel.
    Spelen bij een fatsoenlijke club betaalt zich uit. Mooi voor Nico.

Aangemeld
    2 augustus 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

Standaard

Jullie denken dat ze mét wijzigingen van DA ze wel een goede kans maakte op de eindzegen?
    DA is niet Goddelijk. Dus ik zeg nee.

Ne cherche pas d'alliés DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    DA is niet Goddelijk. Dus ik zeg nee.
    Je krijgt geen lolly.

Aangemeld
    2 augustus 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

Standaard

Je krijgt geen lolly.
    Jij geen Griezmann.

Aangemeld
    5 april 2006
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    37

Standaard

- Sergio Romero suffers knee injury and will miss World Cup; Armani or Caballero now number one.

Hopelijk is Sampaoli verstandig en wordt Armani de eerste keeper tijdens het WK voor Argentinië. Gezien zijn prestaties de afgelopen jaren verdiend hij deze kans. Guzman is opgeroepen als vervanger van Romero.

The two times Argentina have won the World Cup, they had a goalkeeper playing for River Plate at the time. Ubaldo Fillol in 1978 and Nery Pumpido in 1986.

Franco Armani currently plays for River Plate.
    Laatst gewijzigd door kitno; Gisteren om 03:58

RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

Standaard

Heeft Argentinie even geluk.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten