Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 887

Discussie: Europa League 2018-2019 - Wedstrijdtopic

Hybrid View

  1. #1
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Slap excuus? Wat is jou excuus om elke week niet te gaan?

    Weinig mensen houden in jan/feb rekening met de 2de voorronde vd EL..
    Wedje maken dat het volgende week gewoon druk is in de stadions als de competitie begint?

    Snap ook niet wat ''elke week gaan'' hiermee te maken heeft. Ik had het over nu, niet over een heel seizoen AZ.

  2. #2
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wedje maken dat het volgende week gewoon druk is in de stadions als de competitie begint?

    Snap ook niet wat ''elke week gaan'' hiermee te maken heeft. Ik had het over nu, niet over een heel seizoen AZ.
    Met het begin van het seizoen houden mensen idd wel rekening. In iedergeval ik wel.. Ik heb mijn vakantie er al opzitten maar toen ik in feb mijn vakantie moest aanvragen hen ik niet gekeken wanneer de 2de en 3de voorronde was. Wel wanneer het seizoen weer begon..

    Is nu ook de reden dat ik niet mee kan naar Basel, ik moet gewoon werken.

    Maar goed, veroordeel die mensen maar die normaal wel elke week gaan. Lekker makkelijk..

  3. The Following 3 Users Say Thank You to FCLD For This Useful Post:

    Ihlosi ( 6 augustus 2018),Johan C ( 5 augustus 2018),Realsocio ( 5 augustus 2018)

  4. #3
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Met het begin van het seizoen houden mensen idd wel rekening. In iedergeval ik wel.. Ik heb mijn vakantie er al opzitten maar toen ik in feb mijn vakantie moest aanvragen hen ik niet gekeken wanneer de 2de en 3de voorronde was. Wel wanneer het seizoen weer begon..

    Is nu ook de reden dat ik niet mee kan naar Basel, ik moet gewoon werken.

    Maar goed, veroordeel die mensen maar die normaal wel elke week gaan. Lekker makkelijk..
    Jij maakt er nu lekker een heel verhaal over jezelf van, maar je snapt ook wel dat als er volgende week een vrij volle bezetting overal is (gebaseerd op voorgaande jaren, zo leeg is het nooit bij de competitiestart) en afgelopen dagen niet, dat het echt niet volledig op vakantie te gooien valt. Ik zeg ook nergens dat vakantiegangers het fout doen, nogal logisch dat je privé voor voetbal gaat. Wel dat ik het vreemd vind dat zo'n Europese pot niet lijkt te leven terwijl je daar een vol seizoen voor hebt geknokt zoals AZ. Die hadden de steun goed kunnen gebruiken denk ik. Vermoed eerder dat het publiek daar niet zo blij is dat 2 goede aanvallers weg zijn gegaan en dat ze de bui al zagen hangen. De opmerking van C hierboven negeer ik trouwens maar. Een veertiger die de hele dag mensen probeert te dissen...

  5. #4
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Jij maakt er nu lekker een heel verhaal over jezelf van, maar je snapt ook wel dat als er volgende week een vrij volle bezetting overal is (gebaseerd op voorgaande jaren, zo leeg is het nooit bij de competitiestart) en afgelopen dagen niet, dat het echt niet volledig op vakantie te gooien valt. Ik zeg ook nergens dat vakantiegangers het fout doen, nogal logisch dat je privé voor voetbal gaat. Wel dat ik het vreemd vind dat zo'n Europese pot niet lijkt te leven terwijl je daar een vol seizoen voor hebt geknokt zoals AZ. Die hadden de steun goed kunnen gebruiken denk ik. Vermoed eerder dat het publiek daar niet zo blij is dat 2 goede aanvallers weg zijn gegaan en dat ze de bui al zagen hangen. De opmerking van C hierboven negeer ik trouwens maar. Een veertiger die de hele dag mensen probeert te dissen...
    Goed genegeerd!

  6. #5
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Jij maakt er nu lekker een heel verhaal over jezelf van, maar je snapt ook wel dat als er volgende week een vrij volle bezetting overal is (gebaseerd op voorgaande jaren, zo leeg is het nooit bij de competitiestart) en afgelopen dagen niet, dat het echt niet volledig op vakantie te gooien valt. Ik zeg ook nergens dat vakantiegangers het fout doen, nogal logisch dat je privé voor voetbal gaat. Wel dat ik het vreemd vind dat zo'n Europese pot niet lijkt te leven terwijl je daar een vol seizoen voor hebt geknokt zoals AZ. Die hadden de steun goed kunnen gebruiken denk ik. Vermoed eerder dat het publiek daar niet zo blij is dat 2 goede aanvallers weg zijn gegaan en dat ze de bui al zagen hangen. De opmerking van C hierboven negeer ik trouwens maar. Een veertiger die de hele dag mensen probeert te dissen...
    Denk niet aan de blauwe olifant Chief, denk niet aan de blauwe olifant..

    Kut een dertiger die hele dag mensen probeert te dissen was me voor maar dat negeer ik even.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •