Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Hebben mods nog wel n functie hier?

  1. #1
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard Hebben mods nog wel n functie hier?

    Simpele vraag. Hebben mods nog wel n functie hier anders dan n kleurtje hebben?

  2. #2
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Op Eerste Kerstdag hebben de mods nog berichten verwijderd van een spammer, en deze geband. Daarnaast hebben alle gerapporteerde posts van de laatste tijd geleid tot acties (verplaatste berichten of wederom opschonen spammers). Geeft dit voldoende duidelijkheid voor je?

  3. The Following 5 Users Say Thank You to DonK For This Useful Post:

    Keiser (29 december 2018),Laird (29 december 2018),marcel013 (29 december 2018),Río (29 december 2018),X (29 december 2018)

  4. #3
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonK Bekijk bericht
    Op Eerste Kerstdag hebben de mods nog berichten verwijderd van een spammer, en deze geband. Daarnaast hebben alle gerapporteerde posts van de laatste tijd geleid tot acties (verplaatste berichten of wederom opschonen spammers). Geeft dit voldoende duidelijkheid voor je?
    Gedeeltelijk, dank je wel. Ik vroeg het me af namelijk gezien een vraag die ElSimao stelde in het Positief en leuk nieuws topic. Een vraag die ik eerder ook al gesteld had en niks mee gedaan werd. een vraag die niet eens gesteld had hoeven worden als er gemodereerd was. De insteek van het topic, de reden dus waarom het topic geopend is:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    om ook eens een vrolijk topic te openen dit topic.
    Af en toe zijn er nog positieve verrassingen in het nieuws te vinden, dingen die je doen glimlachen of waar je blij van word. Hopelijk zal dit topic gebruikt worden zoals het bedoeld is. Niet voor politieke of persoonlijke agenda's.'
    Als een topic dus zo enorm vervuilt en vergiftigd wordt, dit gezien de thanks ook van jou op een opmerking hierover en ondanks vragen van de topic starter en andere leden die vervuiling te verplaatsen waarom wordt daar dan niks mee gedaan en moet er überhaupt om gevraagd worden.
    Wat valt er niet te begrijpen aan bovenstaande.

  5. #4
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Als ik voor mezelf spreek: ik lees momenteel lang niet alles vanwege tijdgebrek. Zoek gewoon altijd de officiële weg (PM of post rapporteren), dan lezen we het sowieso. En krijg je ook reactie. Verder vind ik het inderdaad jammer dat dat topic vervuild is, maar als ik het 's avonds lees en de discussie is niet meer 'gaande', dan doe ik er niets mee. Als ik op dat moment in het topic ben, dan wel.

  6. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

    marcel013 (29 december 2018)

  7. #5
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Ondertussen is er nog steeds niks gedaan dus het antwoord lijkt mij " Niet echt ".
    Check.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •