Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 11192021
Weergegeven resultaten: 901 t/m 914 van 914

Discussie: Champions League 2019/2020

☆☆☆
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Lijkt me wel duidelijk dat Tadic centraal moet, altijd. Werkt gewoon goed als spits, maar zou hem vaker als 10 willen zien. Geweldig inzicht en steekpass. Echt een goede speler, blij dat hij naar Ajax is gegaan. Je zag soms zijn klasse bij Southampton maar kon daar niet echt spelen zoals hij wilde. Ik vind die Promes nog steeds niks. Neres gewoon vertrouwen geven, komt wel weer. Martinez ga je ook flink winst op maken in de toekomst.
    Minder rondhangen met gekkie zeus.

Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Leeftijd
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

Standaard

Bij Promes ziet alles er weinig spectaculair uit, en hij speelt ook niet echt een mannetje uit of zo. Maar wat hem zo nuttig maakt is dat hij gewoon een heel vaardige speler is met ook nog goede fysieke eigenschappen die met veel verantwoordelijkheidsgevoel speelt. Hij is veel aanspeelbaar en staat altijd wel waar hij moet zijn. Verdedigt ook goed mee. Geen rouwmomentjes in zijn spel. Volwassen speler kortom. Heel prettig in zo'n lastige uitwedstrijd.

Wie A zegt moet li zeggen Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Leeftijd
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Minder rondhangen met gekkie zeus.
    Eeuwig zonde hoe gaar je bent geworden. Je had echt potentie een paar jaar terug, maar je bent dit jaar de meest vernederde VZF-lid van allemaal en ik schaam me er een beetje voor dat je mij nu als rivaal probeert te zien ofzo. Daar ben je gewoonweg niet goed genoeg voor. Maar geef niet op. Pak jezelf op, ga een beetje oefenen en probeer een keer hard terug te komen. Misschien dat je het eerst kan proberen bij iemand van je eigen niveau en dan weer kan doorstromen, maar dit gaat echt niet. Het is gewoonweg gênant hoe je jezelf telkens weer voor schut zet.

4. The Following 8 Users Say Thank You to Zeus For This Useful Post:

*NERAZZURRI* ( 4 oktober 2019),Bonevacia ( 4 oktober 2019),Keiser ( 4 oktober 2019),Kevin ( 4 oktober 2019),marcel013 ( 4 oktober 2019),Sam ( 4 oktober 2019),Sampdoria ( 3 oktober 2019),Spekkoek ( 4 oktober 2019)

LA PRENDE VECINOOOOOOOOOO Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Leeftijd
    27
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Vecino brengen was geen grap. Op het middenveld had je een nieuw paar benen nodig. Zijn wissels pakten allemaal slecht uit, en hij had geen antwoord op de prachtige zet van Valverde.

Als je niet zo gaar defensief had lopen wisselen, was het nog mogelijk geweest om onder de druk vandaan te voetballen. Vecino had zeker in de laatste dertig minuten wat kunnen brengen.
    Het ging wat mij betreft aan onze zijde echt mis bij de wissel van Sanchez voor Gags. Zo kan je gewoon niet wisselen; je loopt alleen maar achteruit. Lautaro was al kapot, en dan laat je hem alleen staan?! Hoe denk je dan uit de druk te komen?

Een kans missen gebeurt, en dat is zuur, maar ik neem onze spelers niets kwalijk. Gevochten voor wat ze waard zijn. Wisselen daarentegen, daar heb je alle tijd voor om een plan te maken. Dat vind ik kwalijk.

Barca had niets in te brengen, tot dat Suarez schitterend scoorde. Waarom gooi je dan alles overboord? Je had kunnen wisselen zonder het strijdplan, dat het juiste was, te wijzigen.

M.i. hadden dit de wissels moeten zijn, op volgorde:
    Sensi - Vecino
    Sanchez - Esposito
    Candreva - Politano
    Vecino is pure middelmaat, niet dramatisch maar ook zeker niet iemand ook maar iets toevoegt. Ja, hij kan net als Brozovic veel sjouwen en rennen, maar waar de Kroaat daarnaast ook nog eens kan voetballen, ontbreekt dat bij Vecino. Aan de evenmin briljante Gagliardini heb je voetballend meer dan aan Vecino, heb ik altijd al gezegd. Al zeg ik er ook eerlijk bij, een enorm verschil zit er ook niet tussen die twee. Wel tussen hen en Barella, gisteren de beste speler aan Inter-zijde.

Denk overigens niet dat het al gespeeld is. In dit geval gaat Inter (laten we voor het gemak aannemen dat Slavia vierde wordt) bijvoorbeeld door:

Inter-Dortmund 1
    Dortmund - Inter X
    Slavia - Inter 2
    Inter-Barcelona X of 2

Dortmund-Slavia 1
    Barça-Dortmund 1

Dikke kans dat wanneer Barcelona naar Milaan komt ze al door zijn. Zou natuurlijk een voordeel kunnen zijn. Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat Inter het in Tsjechië verneukt? Best groot, vrees ik. Vorig seizoen was de groepsfase trouwens nog veel kutter. Toen dachten we na twee wedstrijden al met anderhalve been in de volgende ronde te staan.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 3 oktober 2019 om 21:31

☆☆☆
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Suarez, man, man, man
    Haha! Had deze gemist. Mooi man

PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Eeuwig zonde hoe gaar je bent geworden. Je had echt potentie een paar jaar terug, maar je bent dit jaar de meest vernederde VZF-lid van allemaal en ik schaam me er een beetje voor dat je mij nu als rivaal probeert te zien ofzo. Daar ben je gewoonweg niet goed genoeg voor. Maar geef niet op. Pak jezelf op, ga een beetje oefenen en probeer een keer hard terug te komen. Misschien dat je het eerst kan proberen bij iemand van je eigen niveau en dan weer kan doorstromen, maar dit gaat echt niet. Het is gewoonweg gênant hoe je jezelf telkens weer voor schut zet.
    Niet mee eens dat hij ooit de potentie leek te hebben. Het was altijd al duidelijk dat hij vooral grof was, wat bij tijd en wijlen leuk is, maar iets leuks bedenken, scherp uit de hoek komen of zelf met iets creatiefs komen oid heeft er simpelweg nooit ingezeten. Is daarnaast nooit zijn eigen man geweest, maar iemand die onder de wing en bescherming van Momus moest opereren. Dat wordt met zijn leeftijd niet meer beter. Huntelaar gaat nu ook geen Messi meer worden.

De bal = rond Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomas83 Bekijk bericht
    Bij Promes ziet alles er weinig spectaculair uit, en hij speelt ook niet echt een mannetje uit of zo. Maar wat hem zo nuttig maakt is dat hij gewoon een heel vaardige speler is met ook nog goede fysieke eigenschappen die met veel verantwoordelijkheidsgevoel speelt. Hij is veel aanspeelbaar en staat altijd wel waar hij moet zijn. Verdedigt ook goed mee. Geen rouwmomentjes in zijn spel. Volwassen speler kortom. Heel prettig in zo'n lastige uitwedstrijd.
    Promes wordt iedere wedstrijd beter nu, wanneer hij en de andere Ajax speler s beter op elkaar ingespeeld zijn wordt zijn rendement ook met de wedstrijd beter.
    Promes = op zichzelf slim genoeg om te weten wat hij met een bal kan.

centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Leeftijd
    28
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Promes wordt iedere wedstrijd beter nu, wanneer hij en de andere Ajax speler s beter op elkaar ingespeeld zijn wordt zijn rendement ook met de wedstrijd beter.
    Promes = op zichzelf slim genoeg om te weten wat hij met een bal kan.
    Daar leek het bij z'n wissel afgelopen woensdag anders niet op.

De bal = rond Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Toen was tie niet aan de bal

11. The Following 3 Users Say Thank You to Keiser For This Useful Post:

Johan C ( 4 oktober 2019),Thomas83 ( 4 oktober 2019),Zeus ( 4 oktober 2019)

☆☆☆
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Niet mee eens dat hij ooit de potentie leek te hebben. Het was altijd al duidelijk dat hij vooral grof was, wat bij tijd en wijlen leuk is, maar iets leuks bedenken, scherp uit de hoek komen of zelf met iets creatiefs komen oid heeft er simpelweg nooit ingezeten. Is daarnaast nooit zijn eigen man geweest, maar iemand die onder de wing en bescherming van Momus moest opereren. Dat wordt met zijn leeftijd niet meer beter. Huntelaar gaat nu ook geen Messi meer worden.
    Jouw voorkeuren zijn bekend H. Alle maten binnen?

*NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    56

Standaard

Ken je dat spreekwoord ‘spreken is zilver, zwijgen is goud’?

☆☆☆
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Zou een speler aangesproken worden op zo’n domme kaart? Vorig jaar vielen mensen over Huntelaar (Groningen uit), maar deze ging helemaal nergens over.

15. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

joost_vdv ( 5 oktober 2019)

PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ken je dat spreekwoord ‘spreken is zilver, zwijgen is goud’?
    Ik reageer er niet meer op, straks denken mensen nog dat ie van mijn level is en dat moeten we niet hebben.

17. The Following 2 Users Say Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

Kevin ( 4 oktober 2019),Zeus ( 4 oktober 2019)

Wie A zegt moet li zeggen Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Leeftijd
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Jouw voorkeuren zijn bekend H. Alle maten binnen?
    Sorry maar ook dit is het weer niet. Log gewoon uit C.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten