Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 3852

Discussie: Champions League 2019/2020

Threaded View

  1. #11
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik hoorde van diverse mensen al dat ze een flashback naar de periode de Boer kregen. Gezien de kwaliteit van de spelers kan ik me dat goed voorstellen. Veltman centraal gaat je vroeg of laat (meestal vroeg) opbreken want die jongen kan er weinig van. Absurd dat de Ligt dus gewoon niet vervangen is aangezien iedereen bij Ajax Alvarez als middenvelder ziet, terwijl ie daar al talloze keren door het ijs gezakt is en dus kennelijk gisteren weer. Sowieso kun je niet verbaasd opkijken als een middenveld met het Latijnse blok en Donny ervoor weinig kansen creert. Dan heb je ook nog Dest, Mazraoui en Lang die vooral mee hebben dat ze uit de jeugd komen want verder komen ze tekort.

    De armoede tekent zich nog meer af door het feit dat je Klaas en Siem op de bank hebt. Klaas is leuk als derde spits maar niet als directe backup en eerste vervanger voor de spitspositie. Het feit dat Traore zelfs hem in de pikorde niet voorbij kan is ook een veeg teken aan de wand. Maar goed, hij is nog 18 dus het zou kunnen. Siem is natuurlijk een bekend verhaal, een schande dat hij mag banken in een CL-wedstrijd.

    Goede jeugd staat er ook niet klaar op misschien Gravenberch na, dus met de exodus die er waarschijnlijk na dit seizoen plaats gaan vinden gaan we weer een jasje uitdoen. En dan blijft er heel weinig meer over.

  2. The Following User Says Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    Playa (11 december 2019)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 14 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 14 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •