Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 3852

Discussie: Champions League 2019/2020

Hybrid View

  1. #1
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonevacia Bekijk bericht
    Maar ze hebben ook geen speler die goed het verbindingsstuk kan zijn tussen middenveld en aanval. Malen, Lozano, Bergwijn en Bruma zijn super aanvallend. Hendrix, Rosario, Gutierrez zijn te behoudend. Een Afellay (mits fit) of Ihattaren (als die het aankan) zijn qua type wel zo'n spelers, maar die loopt er momenteel niet. Selectie niet op orde.
    Volgens mij ontstaat dat vooral door de manier waarop Van Bommel speelt. Ikzelf zou dan ook kijken of ik Gutierrez hogerop kon laten spelen door Bergwijn van de tien af te halen. Volgens mij is Rosario best wel een dynamische speler als je dat van hem eist. Je hebt ook Ryan Thomas nog die je eventueel kan inpassen op het middenveld. Lekker 433 spelen.

    Wat dat betreft zou het een zegen zijn voor PSV als Lozano of Bergwijn deze zomer nog vertrekt...
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 1 augustus 2019 om 12:33

  2. #2
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Volgens mij ontstaat dat vooral door de manier waarop Van Bommel speelt. Ikzelf zou dan ook kijken of ik Gutierrez hogerop kon laten spelen door Bergwijn van de tien af te halen. Volgens mij is Rosario best wel een dynamische speler als je dat van hem eist. Je hebt ook Ryan Thomas nog die je eventueel kan inpassen op het middenveld. Lekker 433 spelen.

    Wat dat betreft zou het een zegen zijn voor PSV als Lozano of Bergwijn deze zomer nog vertrekt...
    De meest fatale zet om Bergwijn op 10 te zetten.
    Onvoorstelbaar hoe je een speler met diepte in zun spel totaal naar de vernieling helpt door hem en beperkt te laten spelen en met de rem erop.
    totale mislukking, maar dat wisten de meeste voetbal kenners al behalve : van Bommel
    Wat een oen, en dan ook nog in een cruciale wedstrijd waarin CL voor rondes plaatsing op het spel stond.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •