Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 3852

Discussie: Champions League 2019/2020

Hybrid View

  1. #1
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Wat ik het mooiste vond gister is dat Ajax met 9 man nog gaat doordekken. Dan durf je wel.
    Dat was mooi ja. Ook gewoon vijventwintig minuten met twee man spelen en dan alsnog een paar keer serieus gevaar stichten. Ik had echt het gevoel dat de wedstrijd er gek genoeg voor was dat zo'n kans er nog in zou vliegen ook. Echt trots op hoe de ploeg dat nog heeft uitgespeeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik vond het wel apart hoe snel de VAR beslist had, leek wel alsof er niemand in dat hok zat. Die goal van Chelsea (2-4?) was ook twijfelachtig.
    Die goal vond ik wel ok. Als het al buitenspel was dan was het echt centimeterwerk. Het gaat er dan zo van afhangen wanneer je het beeld stil zet. Het is alleen wel wrang dat je eigenlijk precies hetzelfde kan zeggen over die afgekeurde goal in de thuiswedstrijd.

  2. #2
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomas83 Bekijk bericht
    Die goal vond ik wel ok. Als het al buitenspel was dan was het echt centimeterwerk. Het gaat er dan zo van afhangen wanneer je het beeld stil zet. Het is alleen wel wrang dat je eigenlijk precies hetzelfde kan zeggen over die afgekeurde goal in de thuiswedstrijd.
    Nu breekt mijn klomp, het komt over alszijnde:
    je vind het wel goed dat de tweede(buitenspel Chelsea) goal wordt goedgekeurd ook al zou het enkele centimeters buitenspel zijn,
    maar dan vraag ik mij in vredesnaam af:
    Heb je dan helemaal geen moment stil gestaan bij de onterecht afgekeurde Ajax goal thuis gemaakt door Promes om daar een gevoel van een oor aan genaaid te hebben gekregen ? Dat vond je wel ok dan?

    Ik vind die 2 - 4 het kantelpunt in de wedstrijd, wordt er buitenspel gegeven, dan blijft de tussenstand 1 - 4 en = de wedstrijd wel gespeeld.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •