Pagina 26 van 86 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.126 t/m 1.170 van 3852

Discussie: Champions League 2019/2020

  1. #1126
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Daar mag je niet mee scoren toch?
    Zeker wel.

  2. The Following User Says Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    Zeus (24 oktober 2019)

  3. #1127
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Zeventien jaar. Heerlijk.


  4. The Following 2 Users Say Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (24 oktober 2019),Jack (24 oktober 2019)

  5. #1128
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Het maakt nogal uit of je eerste of tweede wordt in de poule als je enige aspiraties hebt in de Knock-out fase, dus in die zin maakt het zeer zeker uit wat Chelsea doet. Om uit te gaan van een winst tegen Valencia lijkt me erg optimistisch. We hadden veel geluk tegen ze in het Mestalla en met hun snelheid blijven ze levensgevaarlijk. Zeker als Ajax zo machteloos blijft als de laatste tijd.




    Zijn armen zijn over de lijn, maar dat telt niet aangezien je daar niet mee kunt scoren. Zijn benen zijn volgens mij ok, wellicht is zijn hoofd over de lijn, maar het is echt letterlijk centimeterwerk. Met zoveel twijfel denk ik dat je het voordeel moet geven, maar goed.
    Daar heb je zeker een punt. Hopen dus dat Ajax wint van Chelsea met minimaal twee goals.

  6. #1129
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Benieuwd hoelang Ten Hag aan blijft modderen met Alvarez. Maak gewoon een keuze tussen hem en Veltman en haal Promes naar de 10 positie of breng desnoods voorzichtig eens Gravenberch (in de Eredivisie). Met Ajax' bankrekening ook wel een forse misrekening om niet gewoon een voetballende middenvelder aan te trekken.
    Als in de Ajax-sectie iedereen het over iets eens is, moet het wel vrij obvious zijn. Echt ongelofelijk hoe Overmars hier de boot gemist heeft zeg. Dacht echt gewoon serieus dat ie met Marin voldoende had gedaan om het middenveld op peil te houden, wat een misrekening zeg.

    Ik denk ook aan Gravenberch. Treurige is wel dat het redelijk uit nood geboren is aangezien we middenvelders tekort komen. Ook Martinez kon me vandaag niet bekoren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ik vond het ergste nog wel de invalbeurt van Siem de Jong. Schrijf die toch eens af, laat hem lekker ballen in de MLS ofzo. Die staat alleen maar écht talent in de weg.
    Eerst was er nog een theorie dat Siem "in de etalage" werd gezet, maar EtH ziet er dus daadwerkelijk iemand in die op het moment supreme zou moeten kunnen leveren. Vind het echt verbijsterend.

  7. #1130
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Zo onlogisch was Siem nog niet eens. Je hebt een paar minuten om iets te forceren en hij is wel echt een goede kopper. Had persoonlijk alleen eerder gekozen voor Schuurs dan.

  8. #1131
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Zo onlogisch was Siem nog niet eens. Je hebt een paar minuten om iets te forceren en hij is wel echt een goede kopper. Had persoonlijk alleen eerder gekozen voor Schuurs dan.
    Zet dan Traore er gewoon in. Geen kopper, wel iemand die wat oorlog kan maken.

  9. #1132
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Zo onlogisch was Siem nog niet eens. Je hebt een paar minuten om iets te forceren en hij is wel echt een goede kopper. Had persoonlijk alleen eerder gekozen voor Schuurs dan.
    Wat dat betreft wil ik nog kwijt dat ik vind dat we veel te veel de hoge ballen geven terwijl we nauwelijks koppers hebben. Nu dan Alvarez die nog bijna scoorde, maar hoge ballen zijn zo vaak balverlies dat het dom is dat ze ze uberhaubt nog zoveel geven. Waarom geen korte corners bijvoorbeeld?

  10. #1133
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Als in de Ajax-sectie iedereen het over iets eens is, moet het wel vrij obvious zijn. Echt ongelofelijk hoe Overmars hier de boot gemist heeft zeg. Dacht echt gewoon serieus dat ie met Marin voldoende had gedaan om het middenveld op peil te houden, wat een misrekening zeg.
    Denk ook wel dat er vrij luchtig wordt gedaan over het vervangen van De Jong. Die gozer speelt nu al de patron op het middenveld bij Barca, dat is echt zeer weinigen gegeven hoor. Je ging er hoe dan ook op achteruit, maar zowel Marin als Alvarez (mits daadwerkelijk als middenvelder gekocht) komen in mijn ogen tekort voor de ambities die Ajax heeft. En dan niet zozeer dat het geen goede spelers (kunnen) zijn, maar meer dat ze niet in dit Ajax passen.

  11. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

    Zeus (24 oktober 2019)

  12. #1134
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Kun je mee thuiskomen:

    Mertens overcomes Maradona

    Dries Mertens has surpassed Diego Maradona’s tally of 115 goals in a Napoli jersey and is now closing on Marek Hamsik’s record of 121.

    The 32-year-old Belgian bagged a brace during this evening’s 3-2 Champions League victory away to RB Salzburg.

    He had been one goal behind Maradona’s total of 115, but in one night matched and surpassed it to reach 116.

    Now his next target is the all-time club record set by his former teammate Hamsik, who found the net 121 times in a Partenopei jersey.

    Mertens came to the Stadio San Paolo from PSV Eindhoven for under €10m in the summer of 2013.

    He was often second choice winger under Rafa Benitez, but his career was transformed by an injury crisis when Maurizio Sarri tried him out as a centre-forward.

    ‘Ciro’ now has 116 goals in 292 official games for Napoli, along with 69 assists.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    Gladde Chevin (24 oktober 2019),Pizzakoerier (24 oktober 2019)

  14. #1135
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Denk ook wel dat er vrij luchtig wordt gedaan over het vervangen van De Jong. Die gozer speelt nu al de patron op het middenveld bij Barca, dat is echt zeer weinigen gegeven hoor. Je ging er hoe dan ook op achteruit, maar zowel Marin als Alvarez (mits daadwerkelijk als middenvelder gekocht) komen in mijn ogen tekort voor de ambities die Ajax heeft. En dan niet zozeer dat het geen goede spelers (kunnen) zijn, maar meer dat ze niet in dit Ajax passen.
    Ik zou even bij River Plate op het middenveld gaan kijken. Lopen een paar jonge pareltjes.

  15. The Following User Says Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    Zeus (24 oktober 2019)

  16. #1136
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Denk ook wel dat er vrij luchtig wordt gedaan over het vervangen van De Jong. Die gozer speelt nu al de patron op het middenveld bij Barca, dat is echt zeer weinigen gegeven hoor. Je ging er hoe dan ook op achteruit, maar zowel Marin als Alvarez (mits daadwerkelijk als middenvelder gekocht) komen in mijn ogen tekort voor de ambities die Ajax heeft. En dan niet zozeer dat het geen goede spelers (kunnen) zijn, maar meer dat ze niet in dit Ajax passen.
    Hoewel ik er nooit echt zo'n fan van was, denk ik ook dat het niet vervangen van Schone een groot probleem is. Het is toch een speler die voetbal bracht ondanks zijn traagheid. Martinez is ok, maar technisch en qua passing toch gewoon minder en dat is nu de speler waar teveel van verwacht wordt en dat werkt niet. Ook vandaag was de ploeg geen schim van de ploeg die het vorig jaar was, vooral in balbezit en op het middenveld is het vreselijk. Alvarez is leuk bij corners maar in de combinatie, passing etc. heb je er echt helemaal niks aan.

  17. #1137
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Als Alvarez echt als middenvelder is gekocht, heb je dus geen vervanger voor De Ligt gehaald en bijna 30 miljoen betaald aan spelers die in niks Frenkie zouden kunnen vervangen.

    Tijd dat die dude snel achterin gaat staan, al snap ik het in de CL nog enigszins.

  18. The Following User Says Thank You to Zeus For This Useful Post:

    Bonevacia (24 oktober 2019)

  19. #1138
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Als Alvarez echt als middenvelder is gekocht, heb je dus geen vervanger voor De Ligt gehaald en bijna 30 miljoen betaald aan spelers die in niks Frenkie zouden kunnen vervangen.

    Tijd dat die dude snel achterin gaat staan, al snap ik het in de CL nog enigszins.
    In de minuten die hij daar tot nu toe gespeeld heeft, heeft hij ook niet echt een goede indruk achtergelaten. Ik zou hem daar ook wel willen zien, maar op meer dan zijn lengte en motoriek is dat niet gebaseerd. Misschien is hij nu nog gewoon minder daar dan Veltman?

  20. #1139
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ik zou even bij River Plate op het middenveld gaan kijken. Lopen een paar jonge pareltjes.
    Heel getalenteerd team inderdaad, met een toptrainer (Gallardo). Die zou echt in Europa moeten trainen.

  21. #1140
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Als Alvarez echt als middenvelder is gekocht, heb je dus geen vervanger voor De Ligt gehaald en bijna 30 miljoen betaald aan spelers die in niks Frenkie zouden kunnen vervangen.

    Tijd dat die dude snel achterin gaat staan, al snap ik het in de CL nog enigszins.
    Nee dat is ie niet. Dat is toch wel duidelijk? Hij is gehaald voor de verdediging maar om dat Marin niet voldeed hebben ze hem maar op het middenveld gezet omdat dat bij Mexico ook wel lekker ging. Maar zijn rugnummer zegt al genoeg.

  22. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Gladde Chevin (24 oktober 2019),Johan C (24 oktober 2019)

  23. #1141
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.017
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ik zou even bij River Plate op het middenveld gaan kijken. Lopen een paar jonge pareltjes.
    Zagreb ook...

  24. #1142
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Niet dat je ergens recht op had, maar een geldige goal afgekeurd is wel kut.









  25. #1143
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Niks geldigs aan. Op elke foto staat hij gewoon buitenspel...

  26. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (24 oktober 2019)

  27. #1144
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    De ondeskundigheid der VAR naait Ajax, kost een punt en misschien zelfs meer, bovendien ook nog eens prestatie gelden.

    Het moet afgelopen zijn met ondeskundigen die de (uitslag)wedstrijd bepalen.

    Of kan men het wel volhouden?

  28. #1145
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Als Alvarez echt als middenvelder is gekocht, heb je dus geen vervanger voor De Ligt gehaald en bijna 30 miljoen betaald aan spelers die in niks Frenkie zouden kunnen vervangen.

    Tijd dat die dude snel achterin gaat staan, al snap ik het in de CL nog enigszins.
    Daarnaast zie ik hem ook vaak in verdedigende situaties terecht komen en dan wordt die ook kinderlijk eenvoudig uitgespeeld... Gisteren toen Mount in de korte hoek schoot in de eerste helft, en laatst in die oefenpot tegen Heerenveen ook al slecht. Dat zijn dan 2 momenten die me nu zo te binnen schieten, maar het overkomt hem wel vaker.

    Hij is momenteel niet in staat een matige Veltman uit de basis te spelen. En dat wil wat zeggen. En inderdaad, er moet écht iemand bij voor op het middenveld. Niemand wilt de bal hebben. Martinez en Alvarez staan te dicht op de verdediging of worden te makkelijk afgedekt, terwijl Donny te hoog staat.

  29. The Following 3 Users Say Thank You to Bonevacia For This Useful Post:

    Johan C (24 oktober 2019),Keiser (24 oktober 2019),Peerk (24 oktober 2019)

  30. #1146
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Niks geldigs aan. Op elke foto staat hij gewoon buitenspel...
    Onzin...

  31. #1147
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonevacia Bekijk bericht
    Daarnaast zie ik hem ook vaak in verdedigende situaties terecht komen en dan wordt die ook kinderlijk eenvoudig uitgespeeld... Gisteren toen Mount in de korte hoek schoot in de eerste helft, en laatst in die oefenpot tegen Heerenveen ook al slecht. Dat zijn dan 2 momenten die me nu zo te binnen schieten, maar het overkomt hem wel vaker.

    Hij is momenteel niet in staat een matige Veltman uit de basis te spelen. En dat wil wat zeggen. En inderdaad, er moet écht iemand bij voor op het middenveld. Niemand wilt de bal hebben. Martinez en Alvarez staan te dicht op de verdediging of worden te makkelijk afgedekt, terwijl Donny te hoog staat.
    Er klopt ook niet aan zijn motoriek. Hij is daar zo druk mee, dat tegenstanders er gewoon voorbij lopen. Logge draaicirkel.

  32. #1148
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Onzin...
    Zijn schouder is gewoon voorbij de lijn hoor.

  33. #1149
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    In de minuten die hij daar tot nu toe gespeeld heeft, heeft hij ook niet echt een goede indruk achtergelaten. Ik zou hem daar ook wel willen zien, maar op meer dan zijn lengte en motoriek is dat niet gebaseerd. Misschien is hij nu nog gewoon minder daar dan Veltman?
    Dat is het 'm ook een beetje. Feit is dat Veltman het naar behoren doet achterin en je dus moeilijk kan inschatten of Alvarez achterin beter is (ga er wel vanuit), simpelweg omdat hij daar te weinig minuten heeft gemaakt. Dan snap ik dat Ten Hag het voor nu achterin zo laat staan.

    Verder is het een feit dat Alvarez op het middenveld niet voldoet. Martinez was gisteren ook niet best, maar die zie ik nog wel zitten op het middenveld als er een geschikte speler naast hem staat. Zowel Alvarez en Marin is daar kut en Van de Beek moet gewoon op 10. Ik blijf erbij dat Ajax een poging moet doen voor Pröpper, als ik even snel een naam moet opnoemen. Of in ieder geval iemand die de lijnen kan uitzetten en goed kan omschakelen.

  34. The Following User Says Thank You to Spekkoek For This Useful Post:

    Bonevacia (24 oktober 2019)

  35. #1150
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zijn schouder is gewoon voorbij de lijn hoor.
    Die van Zouma ook hoor. VAR heeft een te laat moment beoordeeld.

  36. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    joost_vdv (24 oktober 2019)

  37. #1151
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Die van Zouma ook hoor. VAR heeft een te laat moment beoordeeld.
    Sowieso, los van wel/niet buitenspel, volledig onbegrijpelijk dat ze dat moment hebben genomen (en geheel toevallig Ziyech niet in beeld staat).

  38. #1152
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Dat is het 'm ook een beetje. Feit is dat Veltman het naar behoren doet achterin en je dus moeilijk kan inschatten of Alvarez achterin beter is (ga er wel vanuit), simpelweg omdat hij daar te weinig minuten heeft gemaakt. Dan snap ik dat Ten Hag het voor nu achterin zo laat staan.

    Verder is het een feit dat Alvarez op het middenveld niet voldoet. Martinez was gisteren ook niet best, maar die zie ik nog wel zitten op het middenveld als er een geschikte speler naast hem staat. Zowel Alvarez en Marin is daar kut en Van de Beek moet gewoon op 10. Ik blijf erbij dat Ajax een poging moet doen voor Pröpper, als ik even snel een naam moet opnoemen. Of in ieder geval iemand die de lijnen kan uitzetten en goed kan omschakelen.
    Dat roep ik ook al maanden inderdaad. Een type Pröpper is wat je mist. Iemand die de bal komt opeisen vanuit het middenveld, opendraait en verticaal door speelt naar de voorhoede. En of dat nou specifiek Pröpper moet zijn of dat iemand anders, maakt me geen reet uit. Het is echt te statisch nu. Tegen Eredivisieclubs kom je nog wel weg met Martinez daar, in de CL zie je dat hij (en Alvarez natuurlijk ook) te makkelijk wordt vastgezet door de tegenstander.

  39. #1153
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonevacia Bekijk bericht
    Dat roep ik ook al maanden inderdaad. Een type Pröpper is wat je mist. Iemand die de bal komt opeisen vanuit het middenveld, opendraait en verticaal door speelt naar de voorhoede. En of dat nou specifiek Pröpper moet zijn of dat iemand anders, maakt me geen reet uit. Het is echt te statisch nu. Tegen Eredivisieclubs kom je nog wel weg met Martinez daar, in de CL zie je dat hij (en Alvarez natuurlijk ook) te makkelijk wordt vastgezet door de tegenstander.
    Je kunt wel met een Martinez spelen, maar dan moet er echt een spelmaker naast. En dus niet Alvarez.

    Ik zie dat de Telegraaf van mening is dat die twee Latino's het middenveld weer "Europa-proof" maakten. Haha, die gasten zien het echt niet.

  40. #1154
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Je kunt wel met een Martinez spelen, maar dan moet er echt een spelmaker naast. En dus niet Alvarez.

    Ik zie dat de Telegraaf van mening is dat die twee Latino's het middenveld weer "Europa-proof" maakten. Haha, die gasten zien het echt niet.
    Exact.

    En De Telegraaf... journalistiek en qua voetbalverstand 0,0. Zegt genoeg dat het Rotterdamse AD met Freek Jansen er tegenwoordig veel meer kijk op heeft.

  41. #1155
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Die van Zouma ook hoor.
    Nee, de schouder van Zouma bevindt zich recht boven zijn linkervoet. De schouder van Promes is voorbij z’n eigen voet.

  42. The Following User Says Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    Momus (24 oktober 2019)

  43. #1156
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Exact.

    En De Telegraaf... journalistiek en qua voetbalverstand 0,0. Zegt genoeg dat het Rotterdamse AD met Freek Jansen er tegenwoordig veel meer kijk op heeft.
    AD slim gedaan, Freek wegplukken bij VI.

  44. #1157
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Klopt.

  45. #1158
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ik roep het al tijden. Er moet een Braziliaanse tovenaar op dat middenveld.
    Zo is het vleesch noch visch.

  46. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    chuchu (24 oktober 2019)

  47. #1159
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Sowieso, los van wel/niet buitenspel, volledig onbegrijpelijk dat ze dat moment hebben genomen (en geheel toevallig Ziyech niet in beeld staat).
    Dit. Tegen Barcelona of Bayern was de VAR ook aan het meten geslagen bij de 1-0 van Inter. Soms heb je hem mee (Madrid uit), soms zit het tegen (gisteravond). Maar er is gisteravond een geldige goal van Ajax afgekeurd.






  48. The Following 2 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    joost_vdv (24 oktober 2019),Spekkoek (24 oktober 2019)

  49. #1160
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Echt bizar dat al die gasten de regels niet kennen.
    Verder moet er gewoon een aantal camera's boven het veld komen die buitenspel feilloos kunnen beoordelen.
    Ik heb gisteren een presentatie gezien over camera's die exact kunnen zien welke producten je uit de schappen haalt en op basis waarvan je je boodschappen afrekent. Dan is buitenspel helemaal een eitje.

  50. #1161
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Echt bizar dat al die gasten de regels niet kennen.
    Verder moet er gewoon een aantal camera's boven het veld komen die buitenspel feilloos kunnen beoordelen.
    Ik heb gisteren een presentatie gezien over camera's die exact kunnen zien welke producten je uit de schappen haalt en op basis waarvan je je boodschappen afrekent. Dan is buitenspel helemaal een eitje.
    Eerst met het vingertje wijzen, om vervolgens te concluderen dat feitelijk wel/niet buitenspel met de camera's die nu gehanteerd worden, niet vast te stellen is. Je spreekt jezelf tegen demagoog.

  51. The Following 3 Users Say Thank You to joost_vdv For This Useful Post:

    Bernardo (24 oktober 2019),Cudi (24 oktober 2019),Johan C (24 oktober 2019)

  52. #1162
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Dit was buitenspel. Maar door al die filmpjes en foto's erna die twijfel zaaien, wordt het 1 grote discussie. Maar die schouder van Promes is gewoon voorbij de voet van Zouma.
    Om die discussie achteraf te killen, moet het gewoon eenduidig in beeld gebracht worden.

  53. #1163
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Bij dat laatste filmpje is duidelijk te zien dat men de beelden hebben gehanteerd toen de bal al een stuk verder van Ziyech z'n voet af was. Daar is het inderdaad buitenspel. Maar bij het moment dat ze hadden moeten meten, staat Promes z'n voet zelfs voor die van de verdediger en het is vanaf dat camerastandpunt totaal niet te zien of de schouder er wel of niet overheen is.

  54. The Following 3 Users Say Thank You to Spekkoek For This Useful Post:

    Bernardo (24 oktober 2019),Johan C (24 oktober 2019),joost_vdv (24 oktober 2019)

  55. #1164
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Daar mag je niet mee scoren toch?
    Jawel lol. Zat kopballen die half van de schouder komen.

  56. #1165
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Bij dat laatste filmpje is duidelijk te zien dat men de beelden hebben gehanteerd toen de bal al een stuk verder van Ziyech z'n voet af was. Daar is het inderdaad buitenspel. Maar bij het moment dat ze hadden moeten meten, staat Promes z'n voet zelfs voor die van de verdediger en het is vanaf dat camerastandpunt totaal niet te zien of de schouder er wel of niet overheen is.


    Deze dus ja.

  57. #1166
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Precies. Niet het VAR-moment dat ze gisteren hebben gehanteerd, want dat moment was inderdaad buitenspel. Van dit moment zou ik de VAR-beelden eens terug willen zien, want ik ben er totaal niet van overtuigd dat de schouder (dus niet z'n bovenarm) van Promes voorbij de grote teen is van die verdediger. Dat is vanaf dit standpunt simpelweg niet te zien.

  58. The Following 3 Users Say Thank You to Spekkoek For This Useful Post:

    Bernardo (24 oktober 2019),Johan C (24 oktober 2019),joost_vdv (24 oktober 2019)

  59. #1167
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Precies. Niet het VAR-moment dat ze gisteren hebben gehanteerd, want dat moment was inderdaad buitenspel. Van dit moment zou ik de VAR-beelden eens terug willen zien, want ik ben er totaal niet van overtuigd dat de schouder (dus niet z'n bovenarm) van Promes voorbij de grote teen is van die verdediger. Dat is vanaf dit standpunt simpelweg niet te zien.
    Dat is wel een goede, zijn arm is er wel voorbij maar geldt dat ook voor de schouder? Ik zou dat inderdaad niet zomaar kunnen stellen op basis van deze beelden.

  60. #1168
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.017
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Zo ken ik jullie weer!!!

  61. #1169
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Precies. Niet het VAR-moment dat ze gisteren hebben gehanteerd, want dat moment was inderdaad buitenspel. Van dit moment zou ik de VAR-beelden eens terug willen zien, want ik ben er totaal niet van overtuigd dat de schouder (dus niet z'n bovenarm) van Promes voorbij de grote teen is van die verdediger. Dat is vanaf dit standpunt simpelweg niet te zien.
    Ik betwijfel of ze op TV dezelfde beelden hebben laten zien die de scheidsrechter heeft gebruikt om de goal af te keuren. Vaak gaat daar een hoop mis en niet zozeer bij de VAR, bovendien berekend de VAR buitenspel met een softwareprogramma en om daar zo stellig op te zijn dat het niet klopt gaat mij wel wat ver. Zelfs in het ingezoomde beeld van Momus, ook de Tweet van Menno Pot, zie je dat Promes buitenspel staat.



  62. #1170
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik betwijfel of ze op TV dezelfde beelden hebben laten zien die de scheidsrechter heeft gebruikt om de goal af te keuren. Vaak gaat daar een hoop mis en niet zozeer bij de VAR, bovendien berekend de VAR buitenspel met een softwareprogramma en om daar zo stellig op te zijn dat het niet klopt gaat mij wel wat ver. Zelfs in het ingezoomde beeld van Momus, ook de Tweet van Menno Pot, zie je dat Promes buitenspel staat.


    Klopt. Op het moment dat de VAR het beeld stilzet. Wanneer de VAR dat op een te laat moment doet, corrigeert het programma dat niet.
    Hoe je ook wikt en weegt, er is gisteravond een geldige goal afgekeurd.


    Laatst gewijzigd door Johan C; 24 oktober 2019 om 12:46

Pagina 26 van 86 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 15 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 15 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •