Pagina 20 van 86 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 856 t/m 900 van 3852

Discussie: Champions League 2019/2020

  1. #856
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard


    Beetje ironisch die for the future slogan.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomas83 For This Useful Post:

    edodevries ( 3 oktober 2019),LostWords ( 3 oktober 2019),UltraMarijn ( 3 oktober 2019)

  3. #857
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Man man man. Wat een tijden.

    Bijlage 10398
    Het is soms ook echt niet te bevatten. Je speelt het grootste deel van de wedstrijd eigenlijk ruk, maar wel met 3-0 winnen door als een Europese topclub dodelijk effectief te zijn. En je houdt gewoon een speler van 45 miljoen op de bank.

    Bizar hoe de nog niet zo lang geleden ingeslagen weg zo snel haar vruchten afwerpt. Eigenlijk al meer dan dat.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Spekkoek For This Useful Post:

    joost_vdv ( 2 oktober 2019),LostWords ( 3 oktober 2019),Thomas83 ( 3 oktober 2019)

  5. #858
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Fantastisch hoor.

    PSV zit er trouwens ook niet ver achter. Twee aankopen voor de as en een keer goed ingespeeld zijn vóórdat de CL kwalificaties beginnen en hoppa.

  6. #859
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Haha God, en je noemt Bob niet grappig..
    Snap best dat je me God noemt.

  7. #860
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Fantastisch hoor.

    PSV zit er trouwens ook niet ver achter. Twee aankopen voor de as en een keer goed ingespeeld zijn vóórdat de CL kwalificaties beginnen en hoppa.
    Eerst maar eens Rosenborg morgen...

  8. #861
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.936
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Ze zijn nu wel lekker ingespeeld toch?

  9. #862
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Lekker gewerkt Inter. Toch een doelpuntje voor op Praag nu, die nog de uitpot in Nou Camp voor de boeg hebben. Je bent toch geneigd te denken dat een puntje eruit slepen in Praag genoeg zou moeten zijn. Hoe dan ook, wordt nog een boeiende race om dat Europa League plekje!

  10. #863
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Tyfus Conte met z'n gare defensieve kutwissels. Je had allang Vecino moeten brengen.
    Over 'niet grappig' gesproken. Neem aan dat dit niet serieus is?

    Zonder Lukaku waren er nu eenmaal ook niet veel smaken voorin. Perisic doet het nu goed bij Bayern, Nainggolen en Icardi (die, nogmaals, geen reet zou hebben klaar weten te spelen gisteravond) zijn pleite. Dan kom je, zeker als je op winnen/gelijk staat bij Barça, al snel tot een defensieve wissel. Maar goed, had het ook liever anders gezien. Als er al de nodige druk op je verdediging is van een tegenstander als Barça, is het wat mij betreft het beste om gewoon een aanvaller voor een aanvaller, een middenvelder voor een middenvelder of een verdediger voor een verdediger te brengen. Dan ben je én niet naïef én loop je niet achteruit, vragend om problemen. Vind niet dat Conte in dezen veel te verwijten valt. Eerder degenen die de eerste helft weigerden er 0-2, misschien wel 0-3 van te maken. Maar zelfs dan kan ik hooguit licht teleurgesteld zijn. Natuurlijk wil je graag tweede worden en is er nog niets verloren, maar als we eerlijk zijn is de derde plek natuurlijk het meest realistische.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 3 oktober 2019 om 06:44

  11. #864
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Een mooi resultaat, maar zoals Mocro al zei is er nog veel werk te verzetten.

    Het is dat we die wondergoal van Ziyach en de lucky van Promes meekrijgen, maar verder hadden we weinig te vertellen in de eerste helft. We hadden niet echt een antwoord op het snelle spel van Valencia, die meer creeerden dan wij. Wij stelden er maar weinig tegenover, met name omdat het defensieve blok op het middenveld (Martinez en Alvarez) weer eens tekort kwam. Zowel aan als zonder de bal.

    Gelukkig ging de storm op een gegeven moment liggen en konden we de boel overpakken, wat o.a. resulteerde in de uitstekende 0-3. Jammer dat er vervolgens niet meer gescoord werd. Al met al mogen we erg blij zijn met het scoreverlooop.

    Man of the Match was absoluut Onana. Wat een geweldige keeper is dat toch. De beste die we deze eeuw gehad hebben en misschien nu al wel de beste op aarde.

  12. The Following 4 Users Say Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* ( 4 oktober 2019),chuchu ( 3 oktober 2019),Keiser ( 3 oktober 2019),Zeus ( 3 oktober 2019)

  13. #865
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Een mooi resultaat, maar zoals Mocro al zei is er nog veel werk te verzetten.

    Het is dat we die wondergoal van Ziyach en de lucky van Promes meekrijgen, maar verder hadden we weinig te vertellen in de eerste helft. We hadden niet echt een antwoord op het snelle spel van Valencia, die meer creeerden dan wij. Wij stelden er maar weinig tegenover, met name omdat het defensieve blok op het middenveld (Martinez en Alvarez) weer eens tekort kwam. Zowel aan als zonder de bal.

    Gelukkig ging de storm op een gegeven moment liggen en konden we de boel overpakken, wat o.a. resulteerde in de uitstekende 0-3. Jammer dat er vervolgens niet meer gescoord werd. Al met al mogen we erg blij zijn met het scoreverlooop.

    Man of the Match was absoluut Onana. Wat een geweldige keeper is dat toch. De beste die we deze eeuw gehad hebben en misschien nu al wel de beste op aarde.
    Mwah, Ter Stegen, Ederson, Allison. Beste op aarde niet. Maar wel top 5. Geweldige keeper, geweldige persoonlijkheid, bizar veel uitstraling. Bleef ie maar de rest van zijn carrière.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Ihlosi ( 3 oktober 2019),LostWords ( 3 oktober 2019)

  15. #866
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Mwah, Ter Stegen, Ederson, Allison. Beste op aarde niet. Maar wel top 5. Geweldige keeper, geweldige persoonlijkheid, bizar veel uitstraling. Bleef ie maar de rest van zijn carrière.
    Ik zie die anderen niet zo vaak, maar ik zie ze toch geregeld vissen op niet al te moeilijke ballen. Als Onana geen domme dingen doet, heeft hij wel echt alles. Lengte voor hoge ballen, geweldige reflexen en is agressief en dominant in de 16. Je gaat als aanvaller net iets minder vrolijk de lucht in als je weet dat hij eraan komt.

  16. #867
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Je ziet ze niet zo vaak, maar je ziet ze wel geregeld vissen?

  17. #868
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Je ziet ze niet zo vaak, maar je ziet ze wel geregeld vissen?
    Ik kijk, met name van Barca, wel eens YouTube samenvattingen. Ter Stegen is goed hoor, maar wat ik ervan gezien heb zeker qua reflexen iets minder dan onze Andre.

  18. #869
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Ik kijk, met name van Barca, wel eens YouTube samenvattingen. Ter Stegen is goed hoor, maar wat ik ervan gezien heb zeker qua reflexen iets minder dan onze Andre.
    Alleen al gisteren was Ter Stegen minstens zo goed.
    Bovendien vind ik Onana met hoge ballen nogal eens rare dingen doen. Ter Stegen is over de hele linie wat stabieler.

  19. #870
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Over 'niet grappig' gesproken. Neem aan dat dit niet serieus is?

    Zonder Lukaku waren er nu eenmaal ook niet veel smaken voorin. Perisic doet het nu goed bij Bayern, Nainggolen en Icardi (die, nogmaals, geen reet zou hebben klaar weten te spelen gisteravond) zijn pleite. Dan kom je, zeker als je op winnen/gelijk staat bij Barça, al snel tot een defensieve wissel. Maar goed, had het ook liever anders gezien. Als er al de nodige druk op je verdediging is van een tegenstander als Barça, is het wat mij betreft het beste om gewoon een aanvaller voor een aanvaller, een middenvelder voor een middenvelder of een verdediger voor een verdediger te brengen. Dan ben je én niet naïef én loop je niet achteruit, vragend om problemen. Vind niet dat Conte in dezen veel te verwijten valt. Eerder degenen die de eerste helft weigerden er 0-2, misschien wel 0-3 van te maken. Maar zelfs dan kan ik hooguit licht teleurgesteld zijn. Natuurlijk wil je graag tweede worden en is er nog niets verloren, maar als we eerlijk zijn is de derde plek natuurlijk het meest realistische.
    Vecino brengen was geen grap. Op het middenveld had je een nieuw paar benen nodig. Zijn wissels pakten allemaal slecht uit, en hij had geen antwoord op de prachtige zet van Valverde.

    Als je niet zo gaar defensief had lopen wisselen, was het nog mogelijk geweest om onder de druk vandaan te voetballen. Vecino had zeker in de laatste dertig minuten wat kunnen brengen.
    Het ging wat mij betreft aan onze zijde echt mis bij de wissel van Sanchez voor Gags. Zo kan je gewoon niet wisselen; je loopt alleen maar achteruit. Lautaro was al kapot, en dan laat je hem alleen staan?! Hoe denk je dan uit de druk te komen?

    Een kans missen gebeurt, en dat is zuur, maar ik neem onze spelers niets kwalijk. Gevochten voor wat ze waard zijn. Wisselen daarentegen, daar heb je alle tijd voor om een plan te maken. Dat vind ik kwalijk.

    Barca had niets in te brengen, tot dat Suarez schitterend scoorde. Waarom gooi je dan alles overboord? Je had kunnen wisselen zonder het strijdplan, dat het juiste was, te wijzigen.

    M.i. hadden dit de wissels moeten zijn, op volgorde:
    Sensi - Vecino
    Sanchez - Esposito
    Candreva - Politano

  20. #871
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.936
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Een mooi resultaat, maar zoals Mocro al zei is er nog veel werk te verzetten.

    Het is dat we die wondergoal van Ziyach en de lucky van Promes meekrijgen, maar verder hadden we weinig te vertellen in de eerste helft. We hadden niet echt een antwoord op het snelle spel van Valencia, die meer creeerden dan wij. Wij stelden er maar weinig tegenover, met name omdat het defensieve blok op het middenveld (Martinez en Alvarez) weer eens tekort kwam. Zowel aan als zonder de bal.

    Gelukkig ging de storm op een gegeven moment liggen en konden we de boel overpakken, wat o.a. resulteerde in de uitstekende 0-3. Jammer dat er vervolgens niet meer gescoord werd. Al met al mogen we erg blij zijn met het scoreverlooop.

    Man of the Match was absoluut Onana. Wat een geweldige keeper is dat toch. De beste die we deze eeuw gehad hebben en misschien nu al wel de beste op aarde.
    Met je scoreverlooop.

  21. #872
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.936
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Die tyfuslijer. Uitgerekend dat misbaksel.
    Dit is, ook vandaag, een toppertje hoor!

  22. #873
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Alleen al gisteren was Ter Stegen minstens zo goed.
    Bovendien vind ik Onana met hoge ballen nogal eens rare dingen doen. Ter Stegen is over de hele linie wat stabieler.
    Onana = nog steeds in ontwikkeling naar nog beter, vergeet dat niet, maar hij stelt mij en velen met mij niet teleur.
    Vanaf het eerste begin was ik al gecharmeerd van Onana

    Verder kan het mee of tegen zitten in een voetbal wedstrijd/ gisteren zat werkelijk alles mee, Ajax scoorde en Valencia niet, bij Valencia zat vrijwel alles tegen wat op doel kwam, alhoewel je dan wel Onana moet complimenteren.
    Met een 3 - 3 als eindstand had niemand gezegd dat het slecht was, maar had een ieder een spectaculaire wedstrijd gezien.
    De bal = en blijft rond.
    Ajax nu 6 punten, maar wanneer het slechts 1 punt was gewezen, had je ook niet mogen mopperen.
    Doorslaggevend zijn misschien wel de waanzinnig fabelachtig altijd Europees goed spelende Tadic en Ziyech.
    Dat zijn gewoon fenomenen aan de bal.

  23. #874
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Onana = nog steeds in ontwikkeling naar nog beter, vergeet dat niet, maar hij stelt mij en velen met mij niet teleur.
    Vanaf het eerste begin was ik al gecharmeerd van Onana

    Verder kan het mee of tegen zitten in een voetbal wedstrijd/ gisteren zat werkelijk alles mee, Ajax scoorde en Valencia niet, bij Valencia zat vrijwel alles tegen wat op doel kwam, alhoewel je dan wel Onana moet complimenteren.
    Met een 3 - 3 als eindstand had niemand gezegd dat het slecht was, maar had een ieder een spectaculaire wedstrijd gezien.
    De bal = en blijft rond.
    Ajax nu 6 punten, maar wanneer het slechts 1 punt was gewezen, had je ook niet mogen mopperen.
    Doorslaggevend zijn misschien wel de waanzinnig fabelachtig altijd Europees goed spelende Tadic en Ziyech.
    Dat zijn gewoon fenomenen aan de bal.
    Ja Lille had inderdaad kans op een puntje. Man man, je seniele praat wordt steeds slechter.

  24. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C ( 3 oktober 2019)

  25. #875
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Mensen in overwinning s roes zijn sowieso meer in jubel stemming en plaatsen hun team automatisch hoger in dan de werkelijkheid.

  26. #876
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Mensen in overwinning s roes zijn sowieso meer in jubel stemming en plaatsen hun team automatisch hoger in dan de werkelijkheid.
    Ja en mensen van boven de 70 moeten lekker naar Omroep Max kijken.

  27. #877
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Het verbaast me wel dat de kranten zo positief zijn, ik vond het spel gisteravond juist niet zo overtuigend. Wel een geweldig resultaat verder, 0-3 in Valencia...

    Zo jammer dat Chelsea nog de winnende wist te maken.

  28. The Following User Says Thank You to Gladde Chevin For This Useful Post:

    Keiser ( 3 oktober 2019)

  29. #878
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Het verbaast me wel dat de kranten zo positief zijn, ik vond het spel gisteravond juist niet zo overtuigend. Wel een geweldig resultaat verder, 0-3 in Valencia...

    Zo jammer dat Chelsea nog de winnende wist te maken.
    Niet goed spelen en 0-3 winnen tegen de bekerwinnaar van Spanje is toch al reden genoeg om blij te zijn? Dit soort wedstrijden had een Nederlandse ploeg in het verleden eerder met 3-0 verloren. Die winnaarsmentaliteit, kwaliteit over de gehele linie en wil om voor elkaar te werken maakt dit Ajax zo'n prachtploeg. Sierpaard Ziyech die bij Twente enkel liep als hij de bal in de voet had sprint nu 60 meter terug om mee te verdedigen.

    Immens respect voor Ten Hag hierin. Op een of andere manier wordt hij niet als toptrainer gezien (wellicht door zijn rare manier van praten), terwijl hij toch echt wat moois neer zet bij Ajax.

  30. The Following 12 Users Say Thank You to edodevries For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* ( 4 oktober 2019),Bonevacia ( 3 oktober 2019),chuchu ( 3 oktober 2019),Ihlosi ( 3 oktober 2019),Johan C ( 3 oktober 2019),LostWords ( 3 oktober 2019),Pizzakoerier ( 3 oktober 2019),Spekkoek ( 3 oktober 2019),Thom Yorke ( 3 oktober 2019),Thomas83 ( 3 oktober 2019),UltraMarijn ( 3 oktober 2019),Zeus ( 3 oktober 2019)

  31. #879
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Niet goed spelen en 0-3 winnen tegen de bekerwinnaar van Spanje is toch al reden genoeg om blij te zijn? Dit soort wedstrijden had een Nederlandse ploeg in het verleden eerder met 3-0 verloren. Die winnaarsmentaliteit, kwaliteit over de gehele linie en wil om voor elkaar te werken maakt dit Ajax zo'n prachtploeg. Sierpaard Ziyech die bij Twente enkel liep als hij de bal in de voet had sprint nu 60 meter terug om mee te verdedigen.

    Immens respect voor Ten Hag hierin. Op een of andere manier wordt hij niet als toptrainer gezien (wellicht door zijn rare manier van praten), terwijl hij toch echt wat moois neer zet bij Ajax.
    Mwah, dat laatste klopt niet hoor. Het is inmiddels toch echt wel duidelijk dat EtH een coach uit de buitencategorie is.

  32. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Ihlosi ( 3 oktober 2019),Keiser ( 3 oktober 2019)

  33. #880
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Mwah, dat laatste klopt niet hoor. Het is inmiddels toch echt wel duidelijk dat EtH een coach uit de buitencategorie is.
    Toch zijn er wat figuren (wellicht met agenda) in veel gelezen/bekeken media die er een andere visie op nahouden. Ook in het buitenland wordt hij niet zo bewierookt als bijvoorbeeld een Nagelsmann.

  34. #881
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Toch zijn er wat figuren (wellicht met agenda) in veel gelezen/bekeken media die er een andere visie op nahouden. Ook in het buitenland wordt hij niet zo bewierookt als bijvoorbeeld een Nagelsmann.
    Hij eindigde anders voor Nagelsmann in die FIFA verkiezing. Hij had 2e moeten worden, maar okay.
    Verder is Valentijn niet serieus te nemen. Met zijn hoofdpijndossiers.

  35. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    edodevries ( 3 oktober 2019)

  36. #882
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Hij eindigde anders voor Nagelsmann in die FIFA verkiezing. Hij had 2e moeten worden, maar okay.
    Verder is Valentijn niet serieus te nemen. Met zijn hoofdpijndossiers.
    Guardiola had hij voor moeten blijven natuurlijk, daar is puur op gestemd vanwege zijn naam. Met Klopp vind ik het discutabel. Het is natuurlijk heel knap dat hij met Liverpool de CL wint, maar in die club is dan ook voor honderden miljoenen Euro's geinvesteerd. Je kunt best stellen dat het knapper is wat ten Hag met Ajax gedaan heeft dan wat Klopp met Liverpool bereikt heeft.

    Pochettino, tsja, vond het niet veel maar finale CL met Tottenham is natuurlijk ook een bijzondere prestatie. Wat betreft de eerste 3 is het een beetje om het even wat mij betreft.

  37. #883
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Niet goed spelen en 0-3 winnen tegen de bekerwinnaar van Spanje is toch al reden genoeg om blij te zijn? Dit soort wedstrijden had een Nederlandse ploeg in het verleden eerder met 3-0 verloren. Die winnaarsmentaliteit, kwaliteit over de gehele linie en wil om voor elkaar te werken maakt dit Ajax zo'n prachtploeg. Sierpaard Ziyech die bij Twente enkel liep als hij de bal in de voet had sprint nu 60 meter terug om mee te verdedigen.

    Immens respect voor Ten Hag hierin. Op een of andere manier wordt hij niet als toptrainer gezien (wellicht door zijn rare manier van praten), terwijl hij toch echt wat moois neer zet bij Ajax.
    Ja volledig mee eens, maar de (buitenlandse) kranten doen geloven alsof Valencia weg werd geblazen.

    Ben bovenal diep onder de indruk van de manier waarop het team de zomer is doorgekomen. Het staat (nog) niet zo stabiel als vorig jaar, maar Ajax is wederom competitief in de Champions League. Ik vreesde eigenlijk wel voor flinke achteruitgang, zoals zoveel stuntploegen dat in het verleden hebben gekend.

  38. #884
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Ja volledig mee eens, maar de (buitenlandse) kranten doen geloven alsof Valencia weg werd geblazen.

    Ben bovenal diep onder de indruk van de manier waarop het team de zomer is doorgekomen. Het staat (nog) niet zo stabiel als vorig jaar, maar Ajax is wederom competitief in de Champions League. Ik vreesde eigenlijk wel voor flinke achteruitgang, zoals zoveel stuntploegen dat in het verleden hebben gekend.
    Zolang die lul van een Veltman speelt, kom je nooit op het niveau van vorig jaar. Zo snel mogelijk de bank op met die waus. En Frenkie is onvervangbaar, maar Martinez is wel een topaankoop.
    En voorin heb je met Promes jezelf nog meer opties gegeven, die jongen werkt hard en is enorm efficiënt, alhoewel het er allemaal niet altijd even gepolijst uitziet.
    Nu nog wat hersens bij laten implanteren, wat ie bij die wissel deed was echt ultiem dom, en het is een echte versterking.

  39. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bonevacia ( 3 oktober 2019),LostWords ( 3 oktober 2019)

  40. #885
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zolang die lul van een Veltman speelt, kom je nooit op het niveau van vorig jaar. Zo snel mogelijk de bank op met die waus. En Frenkie is onvervangbaar, maar Martinez is wel een topaankoop.
    En voorin heb je met Promes jezelf nog meer opties gegeven, die jongen werkt hard en is enorm efficiënt, alhoewel het er allemaal niet altijd even gepolijst uitziet.
    Nu nog wat hersens bij laten implanteren, wat ie bij die wissel deed was echt ultiem dom, en het is een echte versterking.
    Veltman herstelde zich nog wel aardig, maar begon zwak.

    Alvarez vind ik echter de grootste dissonant op dit moment. Kan aan de bal weinig maar is ook zonder bal slecht. Verkeerde positionering, domme tackles etc. Naar achteren ermee of naar de bank.

  41. #886
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Frenkie en De Ligt zijn inderdaad onvervangbaar, maar je hebt wel te maken met een selectie die een jaar meer ervaring heeft, de coach en de tactiek nog beter begrijpt en gewoon verder zijn in hun persoonlijke ontwikkeling. Met de stijging van de kwaliteiten van alle spelers ten opzichte van vorig jaar en Martinez & Promes denk ik dat dit elftal echt niet per see hoeft onder te doen voor het elftal van vorig seizoen.

  42. #887
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zolang die lul van een Veltman speelt, kom je nooit op het niveau van vorig jaar. Zo snel mogelijk de bank op met die waus. En Frenkie is onvervangbaar, maar Martinez is wel een topaankoop.
    En voorin heb je met Promes jezelf nog meer opties gegeven, die jongen werkt hard en is enorm efficiënt, alhoewel het er allemaal niet altijd even gepolijst uitziet.
    Nu nog wat hersens bij laten implanteren, wat ie bij die wissel deed was echt ultiem dom, en het is een echte versterking.
    Maar wie wil je dan achterin? Perr is denk ik nog te wispelturig, ik schrik van het tempo van Alvarez en Martinez voetbalt prima op het middenveld.

    Ik volg van de buitenlandse media met name de Engelse en daarbij wordt ie dan minder genoemd/geroemd. Maar goed, Engelse media is enorme puinhoop en EtH komt niet echt in het nieuws omdat hij de auto van zijn sterspeler heeft geswaffeld of zo.

  43. #888
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Mwah, dat laatste klopt niet hoor. Het is inmiddels toch echt wel duidelijk dat EtH een coach uit de buitencategorie is.
    Hoe zal ik hier naar kijken denk je ?

  44. #889
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ja en mensen van boven de 70 moeten lekker naar Omroep Max kijken.
    Jij kent Max dus ook al merk ik.

  45. #890
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Alvarez staat denk ik toch gewoon verkeerd, is meer een CV. Al was die lompe sliding van gisteren daar niet per se een bewijs van, maar als ie er al staat hoeft ie er niet zo achteraan te rennen. Martinez is een heerlijke speler/aankoop. Verder staat er gewoon echt een volwassen ploeg, ook hoe ze in de Eredivisie even gas geven en winnen en gisteren als ultiem bewijs. Er moet echt nog wel wat beter en met name in de afronding moet het gaan lopen, maar gisteren kan wel weer eens een behoorlijke boost gegeven hebben. Net zoals exact een jaar geleden na Bayern uit (met ook een fantastische trap van Ziyech) de boel ook opeens allemaal goed viel.

  46. #891
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Alvarez staat denk ik toch gewoon verkeerd, is meer een CV. Al was die lompe sliding van gisteren daar niet per se een bewijs van, maar als ie er al staat hoeft ie er niet zo achteraan te rennen. Martinez is een heerlijke speler/aankoop. Verder staat er gewoon echt een volwassen ploeg, ook hoe ze in de Eredivisie even gas geven en winnen en gisteren als ultiem bewijs. Er moet echt nog wel wat beter en met name in de afronding moet het gaan lopen, maar gisteren kan wel weer eens een behoorlijke boost gegeven hebben. Net zoals exact een jaar geleden na Bayern uit (met ook een fantastische trap van Ziyech) de boel ook opeens allemaal goed viel.
    Een fantastische trap van Ziyech?
    Waar heb je het over. Mazraoui scoorde in die pot.

  47. #892
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Bij Ajax staan gewoon nog steeds 4 groeibriljanten op het veld met:
    Donny van de Beek,
    Tadic,
    Onana en
    Ziyech

    Dees 4 speler s zijn van een dergelijk top niveau dat zij een elftal erdoor heen slepen/trekken zeg het maar.
    Alle 4 laten fabelachtige voetbal momenten zien waar het voetbal publiek minuut na minuut van geniet.
    Ik vind Promes met de week ook beter zijn draai vinden in het huidige Ajax, maar hij = bij lange na nog niet een speler sooh als ik hierboven aangeef.

  48. #893
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nu nog wat hersens bij laten implanteren, wat ie bij die wissel deed was echt ultiem dom, en het is een echte versterking.
    Die vent denkt op zo'n moment natuurlijk dat hij een G is. Gescoord, Ajax wint dik en dan boeit het wat minder om te doen wat de scheids zegt. Dom natuurlijk.

  49. #894
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Die vent denkt op zo'n moment natuurlijk dat hij een G is. Gescoord, Ajax wint dik en dan boeit het wat minder om te doen wat de scheids zegt. Dom natuurlijk.
    Volgens mij was ie gewoon vergeten wat de nieuwe regels zijn.

  50. #895
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Een fantastische trap van Ziyech?
    Waar heb je het over. Mazraoui scoorde in die pot.
    Ik heb het volgens mij nergens over een doelpunt. Die fantastische trap was wellicht de beste pass van het hele seizoen, maar jij kwam weer niet verder dan de uitslag Googlen om te zien of iemand een fout maakte.

    https://youtu.be/h80zjTIgbSA

  51. The Following User Says Thank You to Ajacied16 For This Useful Post:

    Keiser ( 3 oktober 2019)

  52. #896
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Volgens mij was ie gewoon vergeten wat de nieuwe regels zijn.
    De scheids wees hem erop en toen ging ie recalcitrant doen, wat hem die kaart opleverde. Hij dacht wel degelijk dat ie even de G uit kon hangen.

  53. The Following User Says Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    FernandoC ( 3 oktober 2019)

  54. #897
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Volgens mij legde die scheids m heel duidelijk de keuze voor;of hier er gewoon af of je steekt over en je krijgt een kaart.

    Je zag hem ook echt reageren van; "okay, je kiest de overkant en de kaart, alsjeblieft."

  55. #898
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Lijkt me wel duidelijk dat Tadic centraal moet, altijd. Werkt gewoon goed als spits, maar zou hem vaker als 10 willen zien. Geweldig inzicht en steekpass. Echt een goede speler, blij dat hij naar Ajax is gegaan. Je zag soms zijn klasse bij Southampton maar kon daar niet echt spelen zoals hij wilde. Ik vind die Promes nog steeds niks. Neres gewoon vertrouwen geven, komt wel weer. Martinez ga je ook flink winst op maken in de toekomst.

  56. #899
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Lijkt me wel duidelijk dat Tadic centraal moet, altijd. Werkt gewoon goed als spits, maar zou hem vaker als 10 willen zien. Geweldig inzicht en steekpass. Echt een goede speler, blij dat hij naar Ajax is gegaan. Je zag soms zijn klasse bij Southampton maar kon daar niet echt spelen zoals hij wilde. Ik vind die Promes nog steeds niks. Neres gewoon vertrouwen geven, komt wel weer. Martinez ga je ook flink winst op maken in de toekomst.
    Tadic als valse spits met naar binnen trekkende buitenspelers (Promes kan dit top!) werkt ook prima lijkt me.

  57. #900
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Lijkt me wel duidelijk dat Tadic centraal moet, altijd. Werkt gewoon goed als spits, maar zou hem vaker als 10 willen zien. Geweldig inzicht en steekpass. Echt een goede speler, blij dat hij naar Ajax is gegaan. Je zag soms zijn klasse bij Southampton maar kon daar niet echt spelen zoals hij wilde. Ik vind die Promes nog steeds niks. Neres gewoon vertrouwen geven, komt wel weer. Martinez ga je ook flink winst op maken in de toekomst.
    Je weet dus totaal niks van hoe Promes voetbalt , jammer.

Pagina 20 van 86 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •