Bekijk resultaten enquête: Ik ben:

Aantal stemmers
41. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Voor

    2 4,88%
  • Tegen

    30 73,17%
  • Voor, maar met promotie/degradatie

    5 12,20%
  • Tegen, ondanks promotie/degradatie

    2 4,88%
  • Geen mening

    2 4,88%
Pagina 3 van 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 1330

Discussie: Super League

  1. #91
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Ik wil graag een All Star weekend zien. All Star West tegen All Star East. Aanvoerders zijn Messi en Ronaldo. Een dribbel contest en een vrije trappen contest.

    Play offs waarin je 4 uit 7 moet winnen. Kom maar op
    Vanwege dit soort dingen zie ik het, of i.i.g. de uitgelekte plannen, niet gebeuren. Teveel een cultuurschok.

  2. #92
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Al het mooie gaat hierdoor weg uit het voetbal. Agnelli en Perez spelen hopelijk serieuze poker. De huidige constructie van de CL is al te met 4 ploegen uit 1 land en dit maakt het er niet beter op. Hopelijk staan er toppers op spelers die mss dreigen met een vertrek bij hun huidige club als dit mag doorgaan.

  3. #93
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Niet eens een stream? Fuck off.
    Die link is van maart...

  4. #94
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Zijn jullie bekend met de Rotterdamse denker?

  5. The Following User Says Thank You to chuchu For This Useful Post:

    J-Roc (19 april 2021)

  6. #95
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Wat zeuren jullie allemaal, we zijn elite nu. Dit is een besloten club en ik verzoek iedereen die inferieur aan ons clubje is te stoppen met reageren hier.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Juventino For This Useful Post:

    Cudi (18 april 2021),Harvey (18 april 2021)

  8. #96
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Throwback toen Yildirim van onder andere Zidane won bij een vrije trappen wedstrijd in 2004. Free kick masters. Jammer dat zoiets niet meer bestaat

  9. #97
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Hou toch op. 'Zin in'. Voetbal stelt geen reet voor zonder supporters, al gaat het meer en meer om de sympathisanten die thuis op de bank zitten tegenwoordig. Daar wordt het geld verdiend. Nou, ik hoop dat het implodeert en dat er een boycot komt. Kunnen al die Aziatische en Amerikaanse kijkertjes de sport overeind houden, want met de supporters en je lokale trots heeft het geen zak meer te maken.

    Ik ben niet iemand die tegen Modern Football is, maar dit is zo achterlijk als het maar zijn kan. Het is hebzucht, met de bedoeling om een steeds groter stukje van de taart voor jezelf te reserveren, zonder daar iets tegenover te hoeven zetten. Madrid-Ajax is drie keer leuk voor een supporter die zijn club wil volgen, maar daarna gaan die tripjes toch echt tegen staan en veel teveel geld kosten. Überhaupt is de normale supporter al buitengesloten, want je kunt er donder op zeggen dat de ticketprijzen ook de lucht in zullen gaan.

    En waarom? Wat wordt het spel er nou beter van? Waarom niet een salary cap afspreken met elkaar en gewoon eens de kosten inperken, in plaats van altijd maar meer, meer, meer. Want waar stopt dit? Intercontinentale competities straks? En denk ook eens aan de structuur die je kapot maakt. Of denk je echt dat PEC Zwolle nog een jeugdopleiding op kan zetten als de revenuen uit de Eredivisie drastisch omlaag gaan als Ajax niet meer meedoet. Dat de gesprekken bij de koffieautomaat op maandagmorgen gaan over Ajax-Arsenal ipv Ajax-PSV? Natuurlijk niet, mensen verliezen de band met de competitie en hun club, want er is niets meer om voor te strijden. Een paar clubs per land, en in jouw voorbeeld één Nederlandse club, wordt stinkend rijk en de rest moet daar maar iets tegenover zetten.

    Het is belachelijk. Tegen elke vorm van sportiviteit in. De huidige CL is al één grote farce, waarbij het in de hand wordt gewerkt dat clubs in de top vijf competities gegarandeerd honderden miljoenen bij kunnen schrijven als ze zich kwalificeren en de andere competities worden afgescheept met een fooitje. Een gedrocht is het. En die Super League is nog twee tandjes erger.
    Ik heb ook 100x liever dat er een salary- en transfercap komt + dat er minder clubs per grote competitie actief zijn in de CL, zodat de clubs uit kleinere landen wat sterker worden. We weten echter allemaal dat dit niet gaat gebeuren en dat het gat hoe dan ook steeds groter gaat worden. Vanuit die nostalgische en vooral onrealistische droom heeft het geen nut om deze discussie te voeren, aangezien dat een onmogelijkheid is. Het klinkt zo net alsof jij terug naar vroeger wil en ik juist naar de toekomst en dat is simpelweg niet waar.

    Binnen dat steeds groter wordende gat, waarin kleinere competities allang geen rol meer spelen en dat gat ook met de huidige structuur met de jaren steeds groter zal worden, vind ik dit juist wel een tof concept voor de voetbalsupporters. Het gat is namelijk zo groot geworden dat niemand in de groepsfase van de CL nog zin heeft in een wedstrijd als Real Madrid vs Ludogretz. Ik vervang zo'n wedstrijd liever met Real Madrid vs PSG.

    Wanneer Ajax in de Super League belandt, hebben we als Nederland eindelijk weer een Nederlandse club in de absolute top. En wanneer Ajax niet in de Super League belandt, verandert dat dus eigenlijk vrij weinig voor het Nederlandse voetbal. De Nederlandse wedstrijden blijven hetzelfde en Europees. Nou ja, wat hebben we daar eigenlijk nog te zoeken? Sterker nog, het Europees veld wordt juist toegankelijker voor de kleinere competities omdat de deelnemers die 10 tot 100 keer zo veel geld hebben weg vallen. Hoe vaak presteert een Feyenoord nou nog in Europa? Hebben ze sinds de de Uefa Cup winst in 2002 überhaupt drie keer de groepsronde van de Europa League overleefd? Wanneer is Europees voetbal nog een gesprek bij de koffieautomaat? Dat kan allemaal veranderen wanneer de Elite groep weg is en hun eigen ding gaat doen.

    Vind dat jullie nogal nostalgisch en emotioneel reageren alsof we nog in de jaren 90 leven toen het allemaal wat eerlijker was. Het zal nooit terug gaan naar toen en het zal nooit eerlijker worden. En binnen die negatieve verandering waarin de groten steeds meer en meer zullen weg lopen van de kleintjes vind ik dit concept een stuk toffer dan de huidige. MITS er een goede promotie/degradtie regeling is.

  10. The Following User Says Thank You to Zeus For This Useful Post:

    somagunner (18 april 2021)

  11. #98
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Wat een fucking grap.

    (hoop ik)

  12. #99
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Dit.

    Uitgebreider stukje, met ook Keane en Richards' reacties:


  13. #100
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Wat een fucking grap.

    (hoop ik)
    Niet zeuren wanneer de Glazers geld blijven eten van Man Utd en op deze manier niet meer hoeft of makkelijker gaat.

  14. #101
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Ik heb ook 100x liever dat er een salary- en transfercap komt + dat er minder clubs per grote competitie actief zijn in de CL, zodat de clubs uit kleinere landen wat sterker worden. We weten echter allemaal dat dit niet gaat gebeuren en dat het gat hoe dan ook steeds groter gaat worden. Vanuit die nostalgische en vooral onrealistische droom heeft het geen nut om deze discussie te voeren, aangezien dat een onmogelijkheid is. Het klinkt zo net alsof jij terug naar vroeger wil en ik juist naar de toekomst en dat is simpelweg niet waar.

    Binnen dat steeds groter wordende gat, waarin kleinere competities allang geen rol meer spelen en dat gat ook met de huidige structuur met de jaren steeds groter zal worden, vind ik dit juist wel een tof concept voor de voetbalsupporters. Het gat is namelijk zo groot geworden dat niemand in de groepsfase van de CL nog zin heeft in een wedstrijd als Real Madrid vs Ludogretz. Ik vervang zo'n wedstrijd liever met Real Madrid vs PSG.

    Wanneer Ajax in de Super League belandt, hebben we als Nederland eindelijk weer een Nederlandse club in de absolute top. En wanneer Ajax niet in de Super League belandt, verandert dat dus eigenlijk vrij weinig voor het Nederlandse voetbal. De Nederlandse wedstrijden blijven hetzelfde en Europees. Nou ja, wat hebben we daar eigenlijk nog te zoeken? Sterker nog, het Europees veld wordt juist toegankelijker voor de kleinere competities omdat de deelnemers die 10 tot 100 keer zo veel geld hebben weg vallen. Hoe vaak presteert een Feyenoord nou nog in Europa? Hebben ze sinds de de Uefa Cup winst in 2002 überhaupt drie keer de groepsronde van de Europa League overleefd? Wanneer is Europees voetbal nog een gesprek bij de koffieautomaat? Dat kan allemaal veranderen wanneer de Elite groep weg is en hun eigen ding gaat doen.

    Vind dat jullie nogal nostalgisch en emotioneel reageren alsof we nog in de jaren 90 leven toen het allemaal wat eerlijker was. Het zal nooit terug gaan naar toen en het zal nooit eerlijker worden. En binnen die negatieve verandering waarin de groten steeds meer en meer zullen weg lopen van de kleintjes vind ik dit concept een stuk toffer dan de huidige. MITS er een goede promotie/degradtie regeling is.
    Alleen je hele onderste voorwaarde is gewoon de reden waarom je totaal niet achter dit plan moet staan. Ze willen namelijk niet zo'n regeling, ze willen zelf gewoon een garantie hebben op het beste plekje en meeste geldt. Of denk je dat Kroenke dit gaat initiëren om vervolgens na 1 jaar Arsenal een niveaufje lager te laten spelen? Natuurlijk niet. Dit plan staat symbool voor een elitair rijkenclubje die het voetbal serieus bedreigen.

  15. #102
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Alleen je hele onderste voorwaarde is gewoon de reden waarom je totaal niet achter dit plan moet staan. Ze willen namelijk niet zo'n regeling, ze willen zelf gewoon een garantie hebben op het beste plekje en meeste geldt. Of denk je dat Kroenke dit gaat initiëren om vervolgens na 1 jaar Arsenal een niveaufje lager te laten spelen? Natuurlijk niet. Dit plan staat symbool voor een elitair rijkenclubje die het voetbal serieus bedreigen.
    Ja en ik heb volgens mij al vier of vijf keer aangegeven dat ik het in dat geval een kut idee vind.

  16. #103
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Alleen je hele onderste voorwaarde is gewoon de reden waarom je totaal niet achter dit plan moet staan. Ze willen namelijk niet zo'n regeling, ze willen zelf gewoon een garantie hebben op het beste plekje en meeste geldt. Of denk je dat Kroenke dit gaat initiëren om vervolgens na 1 jaar Arsenal een niveaufje lager te laten spelen? Natuurlijk niet. Dit plan staat symbool voor een elitair rijkenclubje die het voetbal serieus bedreigen.
    Maar zelfs al willen ze een gesloten systeem en worden ze verder uit alle bonden gegooid, moet toch ook niet zo'n probleem zijn. Of het wordt gaaf of het wordt een fiasco en de clubs worden gestraft en de achterblijvers winnen.

    De grote clubs bedreigen het voetbal nu al net zo goed, als je van het voetbal bedreigen kunt spreken. Laat ze het gewoon lekker uitzoeken met hun elitaire clubje dan als je tegen bent, waarom wil je dat soort clubs überhaupt nog in je eigen systeem erbij?

  17. #104
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard




    Hahahaaha

  18. The Following 5 Users Say Thank You to Playa For This Useful Post:

    Alcácer (19 april 2021),Hidz (19 april 2021),Juventino (19 april 2021),KingKerrie (19 april 2021),voskat (19 april 2021)

  19. #105
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Statement van UEFA (geen idee of het al eerder was gepost):

    UEFA, the English Football Association and the Premier League, the Royal Spanish Football Federation (RFEF) and LaLiga, and the Italian Football Federation (FIGC) and Lega Serie A have learned that a few English, Spanish and Italian clubs may be planning to announce their creation of a closed, so-called Super League.

    If this were to happen, we wish to reiterate that we – UEFA, the English FA, RFEF, FIGC, the Premier League, LaLiga, Lega Serie A, but also FIFA and all our member associations – will remain united in our efforts to stop this cynical project, a project that is founded on the self-interest of a few clubs at a time when society needs solidarity more than ever.

    We will consider all measures available to us, at all levels, both judicial and sporting in order to prevent this happening. Football is based on open competitions and sporting merit; it cannot be any other way.

    As previously announced by FIFA and the six Confederations, the clubs concerned will be banned from playing in any other competition at domestic, European or world level, and their players could be denied the opportunity to represent their national teams.

    We thank those clubs in other countries, especially the French and German clubs, who have refused to sign up to this. We call on all lovers of football, supporters and politicians, to join us in fighting against such a project if it were to be announced. This persistent self-interest of a few has been going on for too long. Enough is enough.

  20. #106
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    will remain united in our efforts to stop this cynical project, a project that is founded on the self-interest of a few clubs at a time when society needs solidarity more than ever.
    Hahaha wat ranzig zijn ze toch ook. Inspelen op empathie en deugen wanneer het ze uitkomt. Smerige corrupte club. De enige reden dat ze dit willen stoppen is omdat dit aan hun eigen belangen komt. Geeft niet, maar doe niet zo fucking schijnheilig alsof je de redder bent. Gatverdamme gewoon.

  21. The Following 8 Users Say Thank You to Harvey For This Useful Post:

    Chimaera (19 april 2021),Hidz (19 april 2021),J-Roc (19 april 2021),King_Eric (19 april 2021),Tinussz (19 april 2021),voskat (19 april 2021),Wastum (19 april 2021),Zeus (19 april 2021)

  22. #107
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    De UEFA een hak zetten zou wel de silver lining zijn aan die Super League, ja

    Maar doe toch maar niet. Of toch niet met Man Utd erbij.

  23. #108
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    De UEFA een hak zetten zou wel de silver lining zijn aan die Super League, ja

    Maar doe toch maar niet. Of toch niet met Man Utd erbij.
    Vind het vooral jammer dat ze hun macht niet voor een goede uitkomst gebruiken. Ze hebben genoeg macht om de UEFA te pijnigen en een betere deal eruit te slepen, probleem is alleen dat ze het niet voor het voetbal doen maar voor zichzelf. Ik denk niet dat het ooit zover komt, maar als de league er wel komt ben ik wel oprecht benieuwd wat gaat gebeuren. Het zal wel over de top helemaal uitgemolken worden op een manier die toch niet werkt in Europa. Zie niet hoe het ooit kan slagen, dus het zal de clubs alleen maar beschadigen.

  24. The Following User Says Thank You to Harvey For This Useful Post:

    King_Eric (19 april 2021)

  25. #109
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Vind het vooral jammer dat ze hun macht niet voor een goede uitkomst gebruiken. Ze hebben genoeg macht om de UEFA te pijnigen en een betere deal eruit te slepen, probleem is alleen dat ze het niet voor het voetbal doen maar voor zichzelf. Ik denk niet dat het ooit zover komt, maar als de league er wel komt ben ik wel oprecht benieuwd wat gaat gebeuren. Het zal wel over de top helemaal uitgemolken worden op een manier die toch niet werkt in Europa. Zie niet hoe het ooit kan slagen, dus het zal de clubs alleen maar beschadigen.
    Maar een Super League hoeft toch niet te werken op Europees niveau? Als ze globaal enorm succes hebben en daardoor meer inkomsten krijgen dan boeit de Europese markt ze niet. Het zijn vooral de Amerikanen die dit graag willen en Azië kan zich daarbij aansluiten.

  26. #110
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Dus.. waar is die persconferentie of wat dan ook?

  27. #111
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Maar een Super League hoeft toch niet te werken op Europees niveau? Als ze globaal enorm succes hebben en daardoor meer inkomsten krijgen dan boeit de Europese markt ze niet. Het zijn vooral de Amerikanen die dit graag willen en Azië kan zich daarbij aansluiten.
    Clubs zijn best afhankelijk van hun eigen supporters, ze kunnen dit niet te ver globaal gaan pushen.

  28. #112
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Statement van UEFA (geen idee of het al eerder was gepost):
    Oh. Dit was het? Ok.

  29. #113
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Toch wel echt? Snap er geen snars meer van.



    Ze zetten wel echt de UEFA voor het blok met een midweekse competitie.

  30. #114
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard


  31. #115
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Sinds wanneer praten we over voetbal op dit forum.

  32. The Following User Says Thank You to Cudi For This Useful Post:

    Chimaera (19 april 2021)

  33. #116
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard


    the fuck. Het is officieel

  34. #117
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Hahahaha Wat een Tweet ook van Arsenal, alsof ze een kindje gekregen hebben.

  35. The Following 3 Users Say Thank You to Harvey For This Useful Post:

    Cudi (19 april 2021),Hidz (19 april 2021),somagunner (19 april 2021)

  36. #118
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Super League is een spelletje van de grote clubs: knap staaltje manipulatie. Iets heel extreems voorstellen om uiteindelijk in het midden uit te komen.

    Stap voor stap komen ze er.

  37. #119
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Waarom?

    Hoe meer ik er over denk, hoe meer zin ik er in krijg eigenlijk. Uiteraard met de voorwaarde dat er een Nederlandse club bij zit en een promotie/degradatie regeling.
    Ajax zou er ook recht op hebben, het hoort bij de 20 meest waardevolle clubs van Europa. En dat is dan nog in de onfortuinlijke situatie met de Eredivisie. Als we op zo'n manier meer tv-gelden krijgen, schieten we weer omhoog en worden we een Europese grootmacht. Mochten we erbij kunnen, is het eerst een aantal seizoenen overleven, maar op een gegeven moment halen we betere spelers en wordt het elftal dusdanig sterk dat we een stabiele factor worden.

    Ik heb altijd al gezegd dat er zoiets moest gebeuren en dat het ook zou gebeuren. Ondanks dat iedereen de PoeS altijd voor gek verklaarde met dat de nationale competities een "te sterk merk" zouden zijn en dat soort onzin. Al die nationale competities zijn geen zak aan (Oh, wie zou er nou kampioen worden in Duitsland zeg?) dus het was slechts een kwestie van tijd totdat dit plaats zou vinden. Grote vraag is natuurlijk of we erbij mogen, als dat niet zo is moeten we zsm een Super B League oprichten en hopelijk de deal maken dat we via degradatie / promotie op die manier deel kunnen nemen.

    Als Ajax 1 dan in de Super League speelt, kunnen we best Jong Ajax naar de Eredivisie doorschuiven. Zo kunnen we talenten op niveau opleiden voor het eerste. Is voor Feyenoord, ADO, Utrecht en al die clubs ook leuk dat ze hun boosheid op een entiteit van Ajax kunnen blijven botvieren. Opnieuw: win-win.

    Ik blijf weg overigens, maar dit is weer zoiets waarbij niemand mijn teksten erover serieus nam en wat dus toch gewoon realiteit wordt. Nice hoor!

  38. The Following User Says Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    Río (19 april 2021)

  39. #120
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Haha wat een kut format
    “De Super League kijkt er naar uit om met de UEFA en de FIFA om de tafel te gaan, om een partnership tot stand te brengen. Op die manier kan er een competitie ontstaan die goed is voor het voetbal”, vervolgt het statement van de Super League. “De komst van de Super League komt in een tijd waarin een pandemie de instabiliteit van het economisch model van het voetbal heeft versneld. De founding clubs hebben het doel om de bestaande Europese competities te verbeteren en een format te creëren waarin topclubs en spelers kunnen concurerren.”

    De Super League maakt tevens bekend hoe het competitieformat er uit moet komen te zien. Er moeten ieder jaar twintig clubs deelnemen, terwijl vijftien founding clubs verzekerd zijn van een plek. Vijf teams kunnen zich op basis van hun prestaties in het vorige seizoen kwalificeren. Het gaat om een midweekse competitie, wat betekent dat de clubs ‘gewoon’ in hun nationale competities blijven spelen.

    In augustus - het is de bedoeling dat de Super League dit jaar al voor het eerst gespeeld wordt - start de competitie met twee groepen van tien clubs, die ieder twee keer tegen elkaar spelen. De drie winnaars van beide groepen kwalificeren zich dan voor de kwartfinales. De ploegen die vierde en vijfde eindigen, spelen in een play-off om de twee resterende plekken in de kwartfinale. De kwart- en halve finale wordt afgewerkt over twee wedstrijden, waarna de eindstrijd over één duel op neutraal terrein zal zijn.

  40. The Following User Says Thank You to Harvey For This Useful Post:

    Hidz (19 april 2021)

  41. #121
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    En Real Madrid komt ook met een officiële statement op hun Twitter pagina

  42. #122
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Het is echt een ordinaire money grab. Draaien ze niet eens om heen.

  43. #123
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Ajax zou er ook recht op hebben, het hoort bij de 20 meest waardevolle clubs van Europa. En dat is dan nog in de onfortuinlijke situatie met de Eredivisie. Als we op zo'n manier meer tv-gelden krijgen, schieten we weer omhoog en worden we een Europese grootmacht. Mochten we erbij kunnen, is het eerst een aantal seizoenen overleven, maar op een gegeven moment halen we betere spelers en wordt het elftal dusdanig sterk dat we een stabiele factor worden.

    Ik heb altijd al gezegd dat er zoiets moest gebeuren en dat het ook zou gebeuren. Ondanks dat iedereen de PoeS altijd voor gek verklaarde met dat de nationale competities een "te sterk merk" zouden zijn en dat soort onzin. Al die nationale competities zijn geen zak aan (Oh, wie zou er nou kampioen worden in Duitsland zeg?) dus het was slechts een kwestie van tijd totdat dit plaats zou vinden. Grote vraag is natuurlijk of we erbij mogen, als dat niet zo is moeten we zsm een Super B League oprichten en hopelijk de deal maken dat we via degradatie / promotie op die manier deel kunnen nemen.

    Als Ajax 1 dan in de Super League speelt, kunnen we best Jong Ajax naar de Eredivisie doorschuiven. Zo kunnen we talenten op niveau opleiden voor het eerste. Is voor Feyenoord, ADO, Utrecht en al die clubs ook leuk dat ze hun boosheid op een entiteit van Ajax kunnen blijven botvieren. Opnieuw: win-win.

    Ik blijf weg overigens, maar dit is weer zoiets waarbij niemand mijn teksten erover serieus nam en wat dus toch gewoon realiteit wordt. Nice hoor!
    De PoeS, het onbegrepen genie van VZF.

  44. #124
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Laat dit please een bom onder het WK leggen ook, spelers en clubs worden gebanned door UEFA/FIFA voor andere toernooien. Veel succes met je kut WK.

    Dit wordt weer een heerlijk ordinaire rel die met een sisser af gaat lopen.

  45. #125
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Barça het schijnheilige kech dat gewoon meeloopt, maar zo min mogelijk van zich laat horen. Zelfs Arsenal heeft grotere ballen met z'n micropenis.

  46. #126
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Ajax zou er ook recht op hebben, het hoort bij de 20 meest waardevolle clubs van Europa. En dat is dan nog in de onfortuinlijke situatie met de Eredivisie. Als we op zo'n manier meer tv-gelden krijgen, schieten we weer omhoog en worden we een Europese grootmacht. Mochten we erbij kunnen, is het eerst een aantal seizoenen overleven, maar op een gegeven moment halen we betere spelers en wordt het elftal dusdanig sterk dat we een stabiele factor worden.

    Ik heb altijd al gezegd dat er zoiets moest gebeuren en dat het ook zou gebeuren. Ondanks dat iedereen de PoeS altijd voor gek verklaarde met dat de nationale competities een "te sterk merk" zouden zijn en dat soort onzin. Al die nationale competities zijn geen zak aan (Oh, wie zou er nou kampioen worden in Duitsland zeg?) dus het was slechts een kwestie van tijd totdat dit plaats zou vinden. Grote vraag is natuurlijk of we erbij mogen, als dat niet zo is moeten we zsm een Super B League oprichten en hopelijk de deal maken dat we via degradatie / promotie op die manier deel kunnen nemen.

    Als Ajax 1 dan in de Super League speelt, kunnen we best Jong Ajax naar de Eredivisie doorschuiven. Zo kunnen we talenten op niveau opleiden voor het eerste. Is voor Feyenoord, ADO, Utrecht en al die clubs ook leuk dat ze hun boosheid op een entiteit van Ajax kunnen blijven botvieren. Opnieuw: win-win.

    Ik blijf weg overigens, maar dit is weer zoiets waarbij niemand mijn teksten erover serieus nam en wat dus toch gewoon realiteit wordt. Nice hoor!
    Ja ja, leuk allemaal, maar ik wil weten hoe je de teams in de Draft rate.

  47. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

    somagunner (19 april 2021)

  48. #127
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Barça het schijnheilige kech dat gewoon meeloopt, maar zo min mogelijk van zich laat horen. Zelfs Arsenal heeft grotere ballen met z'n micropenis.
    Ik denk dat ze wachten op bevestiging van Leo.

  49. #128
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Barça het schijnheilige kech dat gewoon meeloopt, maar zo min mogelijk van zich laat horen. Zelfs Arsenal heeft grotere ballen met z'n micropenis.
    Natuurlijk. Die kunnen niet snel genoeg iets naar buiten brengen dat afleidt van de stront prestaties van dit seizoen.

  50. The Following 2 Users Say Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    DanielAlves (19 april 2021),King_Eric (19 april 2021)

  51. #129
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Ajax zou er ook recht op hebben, het hoort bij de 20 meest waardevolle clubs van Europa. En dat is dan nog in de onfortuinlijke situatie met de Eredivisie. Als we op zo'n manier meer tv-gelden krijgen, schieten we weer omhoog en worden we een Europese grootmacht. Mochten we erbij kunnen, is het eerst een aantal seizoenen overleven, maar op een gegeven moment halen we betere spelers en wordt het elftal dusdanig sterk dat we een stabiele factor worden.

    Ik heb altijd al gezegd dat er zoiets moest gebeuren en dat het ook zou gebeuren. Ondanks dat iedereen de PoeS altijd voor gek verklaarde met dat de nationale competities een "te sterk merk" zouden zijn en dat soort onzin. Al die nationale competities zijn geen zak aan (Oh, wie zou er nou kampioen worden in Duitsland zeg?) dus het was slechts een kwestie van tijd totdat dit plaats zou vinden. Grote vraag is natuurlijk of we erbij mogen, als dat niet zo is moeten we zsm een Super B League oprichten en hopelijk de deal maken dat we via degradatie / promotie op die manier deel kunnen nemen.

    Als Ajax 1 dan in de Super League speelt, kunnen we best Jong Ajax naar de Eredivisie doorschuiven. Zo kunnen we talenten op niveau opleiden voor het eerste. Is voor Feyenoord, ADO, Utrecht en al die clubs ook leuk dat ze hun boosheid op een entiteit van Ajax kunnen blijven botvieren. Opnieuw: win-win.

    Ik blijf weg overigens, maar dit is weer zoiets waarbij niemand mijn teksten erover serieus nam en wat dus toch gewoon realiteit wordt. Nice hoor!
    Waarom blijf je weg?

  52. #130
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard


    Dus daarom mocht dit waar zijn.

  53. #131
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern, Porto en Leipzig(want natuurlijk) gaan ook joinen lees ik nu. Had ik niet verwacht van onze fatsoensrakker Rummenigge. Wel disrespect. Zoals Poes terecht aangeeft: Ajax hoort gewoon bij de 15 grootste clubs in Europa man. Porto, Leipzig, Spurs.. Ajax heeft meer prestige, meer supporters..

    Hoelang blijft Qatar nog moreel verantwoord doen. Alle ogen zijn nu op hun gericht. Bayern had ik niet verwacht.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 19 april 2021 om 02:24

  54. #132
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Ik denk dat ze wachten op bevestiging van Leo.
    Leo is tegen de tijd dat dit op poten is gezet al aan het uitbuiken in Miami. Die blijven we herinneren en associëren aan de tijden dat voetbal nog 'gezond' was.

  55. #133
    Chimaera's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 maart 2012
    Locatie
    .
    Berichten
    1.513
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard



    Kan iemand uitleggen waarom dit in het bijzonder groot nieuws is?

  56. #134
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Psg CL winnaar? Alle clubs worden geband van uefa en nationale competities lees ik.

  57. #135
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Bayern, Porto en Leipzig(want natuurlijk) gaan ook joinen lees ik nu. Had ik niet verwacht van onze fatsoensrakker Rummenigge. Wel disrespect. Zoals Poes terecht aangeeft: Ajax hoort gewoon bij de 15 grootste clubs in Europa man. Porto, Leipzig, Spurs.. Ajax heeft meer prestige, meer supporters..

    Hoelang blijft Qatar nog moreel verantwoord doen. Alle ogen zijn nu op hun gericht. Bayern had ik niet verwacht.
    Die Arab zit in t Europese comité van Uefa, heeft ze zowat allemaal omgekocht. Profiteert natuurlijk meer van Uefa en voor het geld hoeft die het niet te doen. Ik lees zojuist dat morgen PSG de CL kan liften

Pagina 3 van 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •