Bekijk resultaten enquête: Ik ben:

Aantal stemmers
41. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Voor

    2 4,88%
  • Tegen

    30 73,17%
  • Voor, maar met promotie/degradatie

    5 12,20%
  • Tegen, ondanks promotie/degradatie

    2 4,88%
  • Geen mening

    2 4,88%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1330

Discussie: Super League

Hybrid View

  1. #1
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Dus? Is Real het referentiekader waar alles om moet draaien? Ik snap dat het pijn doet, maar als Real het financieel niet meer bij kan benen, is dat hun probleem. Niet dat van de Engelse clubs. Welkom in de nieuwe realiteit. Daarom snapte ik de Engelse deelname aan die Superleague ook niet. Nog een paar jaar en ze hoeven helemaal niet meer om te kijken naar die Spaanse en Italiaanse topclubs. Die bloeden vanzelf dood. En prima. Real heeft jaren lang een dominante plek gehad bovenaan de voetbalpiramide. Snap dat het pijn doet dat daar nu andere clubs hun plek hebben ingenomen. Maar ik vind het wel prima.
    Wat lul je allemaal met je pijn dit dat. Nee is het nier, maar jii was degene die Real Madrid weer erin bracht slimmert. Blijkbaar heeft Perez een litteken bij je achtergelaten. Eerst zeg je Real over betaalt, wanneer ik aangeef dat de twee beste middenvelders niet eens meer verdienen als De Bruyne weet je niet meer wat je moet zeggen en begint die over pijn te lullen lol

  2. #2
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Wat lul je allemaal met je pijn dit dat. Nee is het nier, maar jii was degene die Real Madrid weer erin bracht slimmert. Blijkbaar heeft Perez een litteken bij je achtergelaten. Eerst zeg je Real over betaalt, wanneer ik aangeef dat de twee beste middenvelders niet eens meer verdienen als De Bruyne weet je niet meer wat je moet zeggen en begint die over pijn te lullen lol
    Als je het zelf maar begrijpt....

  3. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Aardbei (21 april 2021)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •