Bekijk resultaten enquête: Ik ben:

Aantal stemmers
41. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Voor

    2 4,88%
  • Tegen

    30 73,17%
  • Voor, maar met promotie/degradatie

    5 12,20%
  • Tegen, ondanks promotie/degradatie

    2 4,88%
  • Geen mening

    2 4,88%
Pagina 18 van 30 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 766 t/m 810 van 1330

Discussie: Super League

  1. #766
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.933
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trez17 Bekijk bericht
    Gaat ook op voor de 'Champions' League dan toch?
    Hoeveel van de winnaars de laatste 20 jaar plaatsten zich als kampioen het jaar ervoor..
    Doet dat er toe? In dat rijtje staan er al drie die de CL nog nooit hebben weten te winnen..

  2. #767
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Als de 6 clubs uit de Premier League verdwijnen is er alle ruimte voor andere clubs om groter en succesvoller te worden. City was 15 jaar geleden niets meer dan Newcastle of West Ham.
    Ik weet niet of je het een beetje meekrijgt, maar het lijkt er toch voorzichtig op dat de Super League clubs uitgekotst gaan worden. Kun je er nog miljarden tegenaan gooien, maar daar koop je geen begrip voor. Als de consument je product niet hoeft, heb je weinig te bieden....dat zit je daar met je 12 eliteclubjes een competitie af te werken waar niemand eigenlijk behoefte aan heeft. Succes!
    Dar zeg ik net, als er een arab zich verveelt kan die wel zo’n newcastle kopen. Zal wel wat jaren kosten om historisch gezien Liverpool en ManU in te halen. City kan nog 5 miljard tegen aan gooien komen ze nog niet in de buurt. Arsenal, Liverpool en United blijven grotere clubs. 2 miljard verder en eerste europese beker moet nog gewonnen worden.

    Begrip komt er wel, zoals er nu uit ziet is t beetje 50/50 of 60/40 in voordeel van Uefa camp. Komt nog wel verandering in, veranderingen verlopen namelijk nooit soepel. Wanneer Ziggo Manchester City - Barcelona gaat uitzenden gaat iedereen kijken, inclusief jij en al die andere hypocrieten

  3. #768
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Dar zeg ik net, als er een arab zich verveelt kan die wel zo’n newcastle kopen. Zal wel wat jaren kosten om historisch gezien Liverpool en ManU in te halen. City kan nog 5 miljard tegen aan gooien komen ze nog niet in de buurt. Arsenal, Liverpool en United blijven grotere clubs. 2 miljard verder en eerste europese beker moet nog gewonnen worden.

    Begrip komt er wel, zoals er nu uit ziet is t beetje 50/50 of 60/40 in voordeel van Uefa camp. Komt nog wel verandering in, veranderingen verlopen namelijk nooit soepel. Wanneer Ziggo Manchester City - Barcelona gaat uitzenden gaat iedereen kijken, inclusief jij en al die andere hypocrieten
    Ben je gek. Vanwege de integriteit van de sport zal een Ziggo nooit die rechten kopen.

  4. #769
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Denk dat je de doorsnee consument overschat. Het zijn nu enkel de echte diehard supporters die van zich laten horen. Maar je hebt 'n nog grotere groep mensen die gewoon voetbal kijken omdat ze het leuk vinden of omdat ze een lichte sympathie voor een club hebben. Die schakelen gewoon rustig in zodra de ESL van start gaat. Perez lijkt me ook wel iemand die dit op de een of andere manier vooraf heeft gepeild bij de mensen. Heb je 'm gister zien praten? Die wist alvorens hij dit wereldkundig maakte dat er aan het begin veel tegengeluid zou zijn. Slaapt ie niet minder om. Maar dat kan ook ermee te maken hebben dat ie 80 is en z'n rust moet pakken.
    Gaat die doorsnee voetballiefhebber er ook geld voor neerleggen?

  5. #770
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zullen waarschijnlijk switchen naar NOS voor Villarreal - Gladbach ofzo

  6. #771
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Dar zeg ik net, als er een arab zich verveelt kan die wel zo’n newcastle kopen. Zal wel wat jaren kosten om historisch gezien Liverpool en ManU in te halen. City kan nog 5 miljard tegen aan gooien komen ze nog niet in de buurt. Arsenal, Liverpool en United blijven grotere clubs. 2 miljard verder en eerste europese beker moet nog gewonnen worden.

    Begrip komt er wel, zoals er nu uit ziet is t beetje 50/50 of 60/40 in voordeel van Uefa camp. Komt nog wel verandering in, veranderingen verlopen namelijk nooit soepel. Wanneer Ziggo Manchester City - Barcelona gaat uitzenden gaat iedereen kijken, inclusief jij en al die andere hypocrieten
    Dit vooral. Maakt het niet per se een goed plan, maar als ze het doorzetten zal het uiteindelijk allemaal wel redelijk loslopen verwacht ik.

  7. #772
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Dar zeg ik net, als er een arab zich verveelt kan die wel zo’n newcastle kopen. Zal wel wat jaren kosten om historisch gezien Liverpool en ManU in te halen. City kan nog 5 miljard tegen aan gooien komen ze nog niet in de buurt. Arsenal, Liverpool en United blijven grotere clubs. 2 miljard verder en eerste europese beker moet nog gewonnen worden.

    Begrip komt er wel, zoals er nu uit ziet is t beetje 50/50 of 60/40 in voordeel van Uefa camp. Komt nog wel verandering in, veranderingen verlopen namelijk nooit soepel. Wanneer Ziggo Manchester City - Barcelona gaat uitzenden gaat iedereen kijken, inclusief jij en al die andere hypocrieten
    Een beetje 50/50? Waar heb jij het over?

  8. #773
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Zullen waarschijnlijk switchen naar NOS voor Villarreal - Gladbach ofzo
    NOS? Waar heb je het allemaal over?

  9. #774
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Het is wel licht ironisch dat de huidige CL en UEFA, die al jaren ondergescheten worden, nu zo hartstochtelijk worden verdedigd .

  10. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    Cudi (20 april 2021)

  11. #775
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Een beetje 50/50? Waar heb jij het over?
    Waar heb jij het over, jij hoort alleen Uefa pijperts, voor de rest zoals DA aangeeft heb jij helemaal niet de personen gesproken die hier wel positief tegenover staan.

    hoe denk jij dat de verhoudingen liggen 90/10? Omdat je infantiel en die andere rotzooi in media hebt gehoord?

  12. #776
    2010 Pazza-Inter's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.911
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Je hapt alsnog. Gelukkig komen jullie een groepsfase door met Gladbach en Shakhtar of verlies je een bepalend duel thuis tegen fucking Barca B. Dat de Engelse ploegen met hun megadeals erin stappen vind ik verrassend. Italiaans clubs niet, die hebben geld nodig gezien de crisis daar. Niet dat dit een mooie manier is. Maar de Uefa en Fifa laten zweten met hun eigen corrupte bende maakt t niet minder mooi.
    Over happen gesproken . Ik gaf tenminste nog een disclaimer. Je sneer naar Inter bevestigt mijn punt alleen maar. Ik vind het enorm beschamend dat we aan zo'n elitetoernooitje meedoen terwijl we daar op basis van prestaties helemaal niet thuishoren.
    Het mooie van voetbal is dat je jarenlang jezelf pijnigt met Schelotto's en Jonathan's om dan uiteindelijk toch weer eens te mogen proeven aan het miljoenenbal. Dat is hoe het zou moeten werken.

  13. The Following User Says Thank You to Pazza-Inter For This Useful Post:

    Johan C (20 april 2021)

  14. #777
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Hij heeft wel gelijk, zonder fans die zijn salaris betalen, stond hij echt niet voor zijn plezier 30u per week op het voetbalveld.


    Hoe is zo'n salaris opstrijken terwijl de fans die zogezegd uit arbeiders bestaan en grof geld moeten betalen voor een kaartje om zo'n salaris mogelijk te maken te rijmen met zo'n hypocriet statement. Hoe vaak heeft hij tijdens de salarisonderhandelingen aan de fans gedacht? Prima dat je zo'n contract uitonderhandeld, maar daarmee verlies je wel gewoon de mogelijkheid om de 'we moeten aan de fans denken'-kaart in te zetten. Het voetbal is al lang een commercieel circus en dat is ook al lang en breed geaccepteerd door de huidige fans.
    Rashford is echt onwijs maatschappelijk betrokken en heeft daar zelfs een erkenning voor gekregen in UK. Zet zich in voor gratis schoolmaaltijden en heeft daar ook zeker geld aan besteed. Rashford niet het beste voorbeeld om op deze manier hypocriet te noemen. Mooi om te zien dat steeds meer spelers, al dan niet subtiel, van zich laten horen.

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Ajacied16 For This Useful Post:

    Johan C (20 april 2021),Wastum (21 april 2021)

  16. #778
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pazza-Inter Bekijk bericht
    Over happen gesproken . Ik gaf tenminste nog een disclaimer. Je sneer naar Inter bevestigt mijn punt alleen maar. Ik vind het enorm beschamend dat we aan zo'n elitetoernooitje meedoen terwijl we daar op basis van prestaties helemaal niet thuishoren.
    Het mooie van voetbal is dat je jarenlang jezelf pijnigt met Schelotto's en Jonathan's om dan uiteindelijk toch weer eens te mogen proeven aan het miljoenenbal. Dat is hoe het zou moeten werken.
    Nota bene Perez, de voorzitter en wrs ook aanjager van dit hele gebeuren, zegt letterlijk(?) op de Spaanse tv dat dit niets te doen heeft met prestaties en toch komt het daar telkens weer op neer? Hoe dan?

  17. #779
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Och kijk is maffia bende trekt nu opeens 7 miljard eruit, waarom delen ze niet met de kleintjes. !!!&@@‘nq

  18. #780
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Waar heb jij het over, jij hoort alleen Uefa pijperts, voor de rest zoals DA aangeeft heb jij helemaal niet de personen gesproken die hier wel positief tegenover staan.

    hoe denk jij dat de verhoudingen liggen 90/10? Omdat je infantiel en die andere rotzooi in media hebt gehoord?
    Kom dan even met de pro Super League meningen vanuit de voetballerij, want ik hoor vooral negatieve reacties. Zelfs de betrokken clubs zelf houden zich grotendeels stil. Maar ik hoor ik graag wie zich zoal als voorstander van dit plan heeft laten horen. Klopp? Guardiola? Zidane? Wie? Vertel.

  19. The Following 4 Users Say Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Aardbei (20 april 2021),Johan C (20 april 2021),joost_vdv (20 april 2021),Pazza-Inter (20 april 2021)

  20. #781
    2010 Pazza-Inter's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.911
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Nota bene Perez, de voorzitter en wrs ook aanjager van dit hele gebeuren, zegt letterlijk(?) op de Spaanse tv dat dit niets te doen heeft met prestaties en toch komt het daar telkens weer op neer? Hoe dan?
    Omdat dat de kritiek misschien is? Dat het niks met prestaties te maken heeft?

  21. #782
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Och kijk is maffia bende trekt nu opeens 7 miljard eruit, waarom delen ze niet met de kleintjes. !!!&@@‘nq
    En stel dat ze een deel van deze 12 clubs daarmee gaan paaien....hypothetisch...mja dat is er iig geen super league.

  22. #783
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Gaat die doorsnee voetballiefhebber er ook geld voor neerleggen?
    Ik denk wereldwijd eerder meer dan minder eerlijk gezegd. Behalve ticketverkoop wellicht.

    Rest van het geld komt wss grotendeels van sponsoren en televisierechten als het geen pay-per-view wordt.

  23. #784
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard


    En iedereen sprak gisteren voor zijn beurt dat Arsenal eruit zou vliegen in de PL. De overige 14 clubs willen het zelf niet.

  24. #785
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Het is wel licht ironisch dat de huidige CL en UEFA, die al jaren ondergescheten worden, nu zo hartstochtelijk worden verdedigd .
    Hoho.... Als de UEFA daadwerkelijk dit wil gaan oplossen met nog meer prijzengeld (7 miljard lees ik) zijn ze natuurlijk bijna net zo achterlijk. Dan heb ik idd liever dat Ajax gewoon lekker in een afgesloten SL gaat spelen, want die kunnen idd nooit meer achterhaald worden.

  25. #786
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Kom dan even met de pro Super League meningen vanuit de voetballerij, want ik hoor vooral negatieve reacties. Zelfs de betrokken clubs zelf houden zich grotendeels stil. Maar ik hoor ik graag wie zich zoal als voorstander van dit plan heeft laten horen. Klopp? Guardiola? Zidane? Wie? Vertel.
    We praten over consumenten over de hele wereld, of denk jij dat voetbal alleen in Europa wordt gekeken ofzo? Positieve geluiden van consumenten vanuit azië en amerika, wat klopp zidsne enz vindt is niet relevant. Wat een porto, fener, feyenoord vindt net zo min. Jij had het over dat er geen consumenten over zullen zijn voor dit product, reinste onzin.

  26. #787
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pazza-Inter Bekijk bericht
    Omdat dat de kritiek misschien is? Dat het niks met prestaties te maken heeft?
    Maar is de intentie ook niet. Daarom snap ik de kritiek dus niet. Als hij had gezegd we willen de 12-20 beste clubs van Europa tegen elkaar laten strijden en daar is de winnaar de beste van, oké, dan is de kritiek fair. Maar dat willen ze helemaal niet.

  27. #788
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht

    En iedereen sprak gisteren voor zijn beurt dat Arsenal eruit zou vliegen in de PL. De overige 14 clubs willen het zelf niet.
    Je kunt ook niet alles in 1 vergadering bespreken. Bovendien vraag ik me af of het aan die clubs is om daar überhaupt een standpunt over in te nemen.

  28. #789
    2010 Pazza-Inter's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.911
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Maar is de intentie ook niet. Daarom snap ik de kritiek dus niet. Als hij had gezegd we willen de 12-20 beste clubs van Europa tegen elkaar laten strijden en daar is de winnaar de beste van, oké, dan is de kritiek fair. Maar dat willen ze helemaal niet.
    Het probleem is dat het de intentie niet is. Dat ze dat niet willen. Logisch toch dat daar kritiek op is?

  29. #790
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht

    En iedereen sprak gisteren voor zijn beurt dat Arsenal eruit zou vliegen in de PL. De overige 14 clubs willen het zelf niet.
    Misschien willen ze het wel, maar het ging ook rond op Twitter dat ze 15 votes nodig hebben voor dit soort veranderingen. Onder de voorwaarde dat een van de zes inbindt hebben ze dat dus niet. Weet alleen niet zeker of dat waar is, maar sluit hier wel bij aan.

  30. #791
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    We praten over consumenten over de hele wereld, of denk jij dat voetbal alleen in Europa wordt gekeken ofzo? Positieve geluiden van consumenten vanuit azië en amerika, wat klopp zidsne enz vindt is niet relevant. Wat een porto, fener, feyenoord vindt net zo min. Jij had het over dat er geen consumenten over zullen zijn voor dit product, reinste onzin.
    Ik zei dat de reacties overwegend negatief zijn. Jij zegt 50/50. Nou, ik ben benieuwd waar je dat op baseerde. Maar je baseert het dus op de Aziatische consumenten?

  31. #792
    Goodison's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 juli 2010
    Berichten
    6.468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ongelofelijk knullige lancering wel voor zo'n miljardenproject. Aankondigen wanneer je PSG en Bayern nog niet overtuigd hebt. Nadien amper communiceren, de communicatie zo kennelijk overlaten aan een nou niet geweldig populaire Spaanse miljardair van 74. Zelfs de officiële Twitteraccount van Manchester City, één van de clubs die er deel van uit gaat maken, post alleen over waarom het project geen goed idee is (citaten uit Pep's interview). Lijkt allemaal zo geweldig overhaast.

  32. The Following 2 Users Say Thank You to Goodison For This Useful Post:

    chuchu (20 april 2021),Wastum (21 april 2021)

  33. #793
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Ik denk wereldwijd eerder meer dan minder eerlijk gezegd. Behalve ticketverkoop wellicht.

    Rest van het geld komt wss grotendeels van sponsoren en televisierechten als het geen pay-per-view wordt.
    Geen idee hoeveel de doorsnee voetballiefhebber neer wil tellen voor dit format. Geen idee ook hoe ze het überhaupt gaan vermarkten. Ppv's is nou niet echt meer van deze tijd volgens mij.
    We gaan het hopelijk vanzelf allemaal wel beleven.

  34. #794
    Hidz's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.763
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    We praten over consumenten over de hele wereld, of denk jij dat voetbal alleen in Europa wordt gekeken ofzo? Positieve geluiden van consumenten vanuit azië en amerika, wat klopp zidsne enz vindt is niet relevant. Wat een porto, fener, feyenoord vindt net zo min. Jij had het over dat er geen consumenten over zullen zijn voor dit product, reinste onzin.
    Mwah, de toppers hebben natuurlijk wel degelijk invloed op de publieke opinie als ze zich sterk uitspreken en het lang volhouden. Of dat daadwerkelijk gaat gebeuren weet ik niet, maar dat het niets uitmaakt wat ze er van vinden lijkt me ook een beetje overtrokken.

    Verwacht ook dat als ze voor de Aziatische en Amerikaanse markt echt interessant willen worden ze ook de speeltijden moeten gaan aanpassen. En dat kan doordeweeks nog wel een ding worden.

  35. #795
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    En ondertussen zoekt de Uefa x aantal miljarden om deze Super League min of meer te evenaren. En dan krijgen de grote clubs mss toch wel hun zin.

  36. #796
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goodison Bekijk bericht
    Ongelofelijk knullige lancering wel voor zo'n miljardenproject. Aankondigen wanneer je PSG en Bayern nog niet overtuigd hebt. Nadien amper communiceren, de communicatie zo kennelijk overlaten aan een nou niet geweldig populaire Spaanse miljardair van 74. Zelfs de officiële Twitteraccount van Manchester City, één van de clubs die er deel van uit gaat maken, post alleen over waarom het project geen goed idee is (citaten uit Pep's interview). Lijkt allemaal zo geweldig overhaast.
    Het lijkt er gewoon op dat ze aan het bluffen zijn. Met UEFA die op dit moment nieuwe geldstromen aan het aanboren is lijkt dat ook deels te lukken. Tenzij de UEFA zegt dat ze op moeten rotten natuurlijk.

  37. #797
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik zei dat de reacties overwegend negatief zijn. Jij zegt 50/50. Nou, ik ben benieuwd waar je dat op baseerde. Maar je baseert het dus op de Aziatische consumenten?
    Overwegende negatief over gasten die niks te zeggen hebben, of gaat Klopp wedstrijden en shirtjes kopen? Gaat hij sponseren? Ik zei 50/50 of 60/40 voor uefa, ben geen super man kan geen steekproef gooien in 2 dagen op de juiste doelgroep over de hele wereld, maar wat ik online zie is ongeveer gelijk. hele grote groep die tegen is.
    maar ook zeker voorstanders zijn en die zullen alleen maar toenemen

  38. The Following 2 Users Say Thank You to FernandoC For This Useful Post:

    Cudi (20 april 2021),DanielAlves (20 april 2021)

  39. #798
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Overwegende negatief over gasten die niks te zeggen hebben, of gaat Klopp wedstrijden en shirtjes kopen? Gaat hij sponseren? Ik zei 50/50 of 60/40 voor uefa, ben geen super man kan geen steekproef gooien in 2 dagen op de juiste doelgroep over de hele wereld, maar wat ik online zie is ongeveer gelijk. hele grote groep die tegen is.
    maar ook zeker voorstanders zijn en die zullen alleen maar toenemen
    Niet zo negatief over jezelf zijn!

  40. #799
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Overwegende negatief over gasten die niks te zeggen hebben, of gaat Klopp wedstrijden en shirtjes kopen? Gaat hij sponseren? Ik zei 50/50 of 60/40 voor uefa, ben geen super man kan geen steekproef gooien in 2 dagen op de juiste doelgroep over de hele wereld, maar wat ik online zie is ongeveer gelijk. hele grote groep die tegen is.
    maar ook zeker voorstanders zijn en die zullen alleen maar toenemen
    Klopp schijnt trainer te zijn van één van die 12 clubs. Op zich lijkt het mij niet heel ver gezocht dat je als deelnemende clubs zijnde enigszins overtuigend naar buiten toe treedt. Als je Klopp met meel in zijn mond hoort praten en Guardiola op zijn beurt ook zijn twijfels uitspreekt, terwijl andere clubs helemaal niets naar buiten brengen dan komt het allemaal niet heel overtuigend en zelfverzekerd over.
    Kun jij online voorstanders hebben gevonden, maar 50/50 is wel heel rooskleurig natuurlijk.

  41. #800
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Rashford is echt onwijs maatschappelijk betrokken en heeft daar zelfs een erkenning voor gekregen in UK. Zet zich in voor gratis schoolmaaltijden en heeft daar ook zeker geld aan besteed. Rashford niet het beste voorbeeld om op deze manier hypocriet te noemen. Mooi om te zien dat steeds meer spelers, al dan niet subtiel, van zich laten horen.
    Dat is allemaal heel mooi en ook zeker prijzenswaardig, maar neemt niet weg dat hij bewust deelneemt en bijdraagt aan dat wereldje. Dat je dan een deel weer teruggeeft aan doelen die je zelf belangrijk vindt, doet daar niet aan af. Het blijft gewoon hypocriet om te profiteren van een systeem en om het tegelijkertijd te bekritiseren terwijl je een langdurig contract hebt dat meer dan 45M waard is.

    Zo'n 65% van Manchester United's inkomsten komt uit 'Matchday/Commercial', van de fans dus. 56% van totale omzet wordt aan salarissen uitgekeerd. Door salarissen van die orde moeten supporters dus veel meer betalen voor een kaartje. Dan kun je een fractie van je 45M wel gebruiken om goed te doen voor de community, maar dat maakt je niet een minder onderdeel.

  42. #801
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Toch wel aandoenlijk om te zien dat jochies die op hun zolderkamertje besloten voor Real Madrid te worden opeens gaan uitleggen hoe het daadwerkelijk zit.

  43. The Following 4 Users Say Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    Bernardo (20 april 2021),Hoogkamp (20 april 2021),Momus (20 april 2021),Yakovlev (20 april 2021)

  44. #802
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    We hebben een 2e Joostje/Karen dames en heren.

  45. The Following User Says Thank You to FernandoC For This Useful Post:

    Cudi (20 april 2021)

  46. #803
    2010 Pazza-Inter's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 maart 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.911
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    We hebben een 2e Joostje/Karen dames en heren.
    Anders nog wat peilingen uit je mouw schudden. Wat wordt t morgen? 60/40? 40/60?

  47. The Following User Says Thank You to Pazza-Inter For This Useful Post:

    Johan C (20 april 2021)

  48. #804
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Geen idee hoeveel de doorsnee voetballiefhebber neer wil tellen voor dit format. Geen idee ook hoe ze het überhaupt gaan vermarkten. Ppv's is nou niet echt meer van deze tijd volgens mij.
    We gaan het hopelijk vanzelf allemaal wel beleven.
    UEFA heeft geloof ik 8 sponsoren die al jaarlijks 50-75M neertelden in 2014, dat zal nu al wel een stukje hoger zijn. Dan komt er wereldwijd nog een hele bulk uit televisierechten. Supporters betalen wellicht vooral via tv-abonnementen als Ziggo Sport en met hun aandacht. Reclameinkomsten zijn gewoonweg enorm als je genoeg kijkers weet te trekken. Kijk naar zo'n Super Bowl. Daar rekenen ze gewoon $5M voor 30 seconden reclame.

    Met voldoende kijkers, is het geld genereren het probleem niet zo. Veel shirt-verkoop vindt al plaats in het buitenland en als de exposure groter wordt, zal dit alleen maar toenemen.

    Maar goed, het lijkt me verder ook geen optimale oplossing, zo'n tweedeling. Nu is het allemaal een leuke rel, maar als het dadelijk inburgert moeten we het met de realiteit gaan doen.

  49. #805
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pazza-Inter Bekijk bericht
    Anders nog wat peilingen uit je mouw schudden. Wat wordt t morgen? 60/40? 40/60?
    Morgen wss 60/40, kan natuurlijk ook 70/30. Moeten ff wachten wat Conte gaat zeggen.

  50. #806
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Aino ze komen je nu halen, Fernando. De meesten zijn net klaar met eten, dus ze gaan er nu goed voor zitten. Ik zou je graag willen bijstaan, maar ik ga ff een dutje doen. Succes hierzo, je maakt dit topic kapot vandaag.

  51. The Following 3 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    Cudi (20 april 2021),somagunner (20 april 2021),SuriGooner (20 april 2021)

  52. #807
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Toch wel aandoenlijk om te zien dat jochies die op hun zolderkamertje besloten voor Real Madrid te worden opeens gaan uitleggen hoe het daadwerkelijk zit.
    Ervaringsdeskundigen bij uitstek, lijkt me juist net de doelgroep waarvoor de league bedoeld is.

  53. The Following 2 Users Say Thank You to Harvey For This Useful Post:

    FernandoC (20 april 2021),Zeus (20 april 2021)

  54. #808
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Aino ze komen je nu halen, Fernando. De meesten zijn net klaar met eten, dus ze gaan er nu goed voor zitten. Ik zou je graag willen bijstaan, maar ik ga ff een dutje doen. Succes hierzo, je maakt dit topic kapot vandaag.
    Verveel me man met deze karen’s. denk ook ff power nap.

  55. #809
    Hidz's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.763
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard



    Het internet, en dit topic ook, zijn wel echt geweldig deze dagen.

  56. #810
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Aino ze komen je nu halen, Fernando. De meesten zijn net klaar met eten, dus ze gaan er nu goed voor zitten. Ik zou je graag willen bijstaan, maar ik ga ff een dutje doen. Succes hierzo, je maakt dit topic kapot vandaag.
    Aahahahahahahahahahahahahaha

Pagina 18 van 30 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •