Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 149

Discussie: Europa League 2021 2022

Hybrid View

  1. #1
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Ik blijf het maar zeggen... onbegrijpelijk dat er zelfs met die zomerse kapitaalinjectie niet echt door wordt gepakt op de transfermarkt.

    Tóch maar weer kijken of het misschien wel lukt met een aantal zwakke schakels. Kap daar toch eens mee.
    Heel af en toe kun je met een vondst als Boscagli of een Arias voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar is het echt zo onmogelijk om die laatste paar zetten te doen om je selectie in balans te brengen?

    Blijkbaar kan er alleen met centen worden gesmeten voor absoluut overduidelijke middelmaat als Bruma.

    En dan denk ik weer terug aan het beleid van eind jaren '00... gaan voor een Koevermans ipv een Suarez, een Narsingh ipv een Tadic. De echte gemiste kansen voor open doel vinden nog steeds niet eens op het veld plaats.

  2. #2
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Ik blijf het maar zeggen... onbegrijpelijk dat er zelfs met die zomerse kapitaalinjectie niet echt door wordt gepakt op de transfermarkt.

    Tóch maar weer kijken of het misschien wel lukt met een aantal zwakke schakels. Kap daar toch eens mee.
    Heel af en toe kun je met een vondst als Boscagli of een Arias voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar is het echt zo onmogelijk om die laatste paar zetten te doen om je selectie in balans te brengen?

    Blijkbaar kan er alleen met centen worden gesmeten voor absoluut overduidelijke middelmaat als Bruma.

    En dan denk ik weer terug aan het beleid van eind jaren '00... gaan voor een Koevermans ipv een Suarez, een Narsingh ipv een Tadic. De echte gemiste kansen voor open doel vinden nog steeds niet eens op het veld plaats.
    Je hebt het resultaat over afgelopen boekjaar gemist?

  3. #3
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Ik blijf het maar zeggen... onbegrijpelijk dat er zelfs met die zomerse kapitaalinjectie niet echt door wordt gepakt op de transfermarkt.

    Tóch maar weer kijken of het misschien wel lukt met een aantal zwakke schakels. Kap daar toch eens mee.
    Heel af en toe kun je met een vondst als Boscagli of een Arias voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar is het echt zo onmogelijk om die laatste paar zetten te doen om je selectie in balans te brengen?

    Blijkbaar kan er alleen met centen worden gesmeten voor absoluut overduidelijke middelmaat als Bruma.

    En dan denk ik weer terug aan het beleid van eind jaren '00... gaan voor een Koevermans ipv een Suarez, een Narsingh ipv een Tadic. De echte gemiste kansen voor open doel vinden nog steeds niet eens op het veld plaats.
    Kapitaalinjectie is er nog niet van gekomen. Van 20 miljoen als hypotheek op het stadion wordt afgezien. De liquide positie is daar gelukkig niet slecht genoeg voor.
    30 miljoen uit het partnerfonds wordt de komende maanden rondgebracht, dus daar hadden we afgelopen zomer niets aan. Sowieso is dat fonds niet bestemd voor het aantrekken van spelers voor het eerste.
    Probleem met het transferbeleid is in mijn ogen meer dat ze alles hebben ingezet op spelers die zouden komen als CL werd behaald. Toen dat niet gebeurde, kwam er opeens niemand meer.

  4. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    voskat (22 oktober 2021)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •