Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Waarschuwing voor Psof: Waarschuwing

  1. #1
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard Waarschuwing voor Psof: Waarschuwing

    Bericht: Technisch beleid van Ajax (hoofdcoach/beleid/samenwerkingen)
    Gebruiker: Psof
    Berisping: Waarschuwing
    Strafpunten: 0

    Opmerking van de beheerder:
    Nogmaals een verzoek om je postgedrag aan te passen
    Bericht aan de gebruiker:
    Het is wat mij betreft simpel, Psof.

    Wordt er her en der wel eens uitgedeeld? Zeker. Is dat altijd netjes? Nee.

    Waarom krijg jij dan nu een waarschuwing? Omdat je, uitdelend of incasserend, er constant bij betrokken bent. Je bent ook de enige die constant in allerlei topics om sancties gaat vragen voor Jan en alleman. Daar hebben we de moderatorknop voor en die kun je niet alleen aan mij richten, maar ook aan de andere moderators.

    Ik vind het best knap om het aan de stok te krijgen met Marijn, iemand die hier nauwelijks een onvertogen woord heeft gezegd in al die jaren op dit forum. Je zou het ook eens bij jezelf kunnen zoeken. Voor ons zou het makkelijker zijn om je te negeren, maar dat vind ik laaghartiger dan je aanspreken op je gedrag.

    Dit is geen straf, gewoon een verzoek namens de moderators om je gedrag aan te passen. Je zult er vast iets van vinden, maar ga in ieder geval niet in allerlei topics of in de chat je gal zitten spuwen. Alvast bedankt.
    Oorspronkelijk bericht:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megan Bekijk bericht
    Ehm, hou mij hierbuiten, oke. Jij kent mij niet, ik mag jou niet. Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is hier dat als ik iets shit vind, ik voor mezelf op kom. Daarnaast is er 0,0 sprake van een machtspositie van Marijn tov mij.
    Ik kan me deze opmerking ook niet herinneren?
    Houd jij een boekje met uitspraken bij? Beetje treurig.
    Ja dat heb ik onthouden, maar Marijn hangt toch de hypocriet uit door anderen de maat te nemen, kan niet tegen dat schijnheilige gedrag en moralistisch gaan doen, maar zelf is hij geen haar beter.... je reageert geprikkeld dat zegt toch genoeg.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Jack For This Useful Post:

    Chimaera ( 8 februari 2022),DonK ( 8 februari 2022),Johan C ( 8 februari 2022),Megan ( 8 februari 2022),UltraMarijn ( 8 februari 2022)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •