De eerste ronde word nu afgewerkt: Dortmund begint sterk met een prima spelende Malen tegen 1860 MÜNCHEN...
0-1 door de Nederlander... in de basis verder o.a. Süle, Bellingham, Reus...
De eerste ronde word nu afgewerkt: Dortmund begint sterk met een prima spelende Malen tegen 1860 MÜNCHEN...
0-1 door de Nederlander... in de basis verder o.a. Süle, Bellingham, Reus...
Crap, dat moet uiteraard 22/23 zijn, geen bijdehande reacties.... kan iemand dit aanpassen?
Heb ik in het verleden nig al eens gevraagd volgens mij![]()
De Ligt, Mazraoui en Gravenberch in de basis bij Viktoria Köln - Bayern München zometeen , in het grote FC.KOLN stadion (bijna 50.000 verwachte toeschouwers)
Het relatief kleine Viktoria speelt normaal gezien voor hooguit 10.000 fans, in een oud stadionnetje met veelal staanplaatsen
Bayern kan meteen vol aan de bak: 1-0 voor Augsburg binnen tien minuten.....
Ulreich- Upamecano- De Ligt achterin / keepend...
Ook in Duitsland een bekerprogramma vanavond en morgen , met de kwartfinales...
Nu is Frankfurt - Union Berlin na 16 minuten spelen al 2-0 , vanavond volgt nog Bayern - Freiburg
whaha, en toen lag Bayern er dus uit..... Freiburg wint met 1-2 in München
Nürnberg - Stuttgart
en
Leipzig - Dortmund
zijn nog de kwartfinales van vandaag (óók geen vanzelfsprekendheid voor Dortmund! !! )
Laatst gewijzigd door Reading; 5 april 2023 om 07:58
Zie je, 1-0 Leipzig.....dus Dortmund kan aan de bak
Frankfurt, Freiburg, Leipzig en Stuttgart zijn dus de 4 halve finalisten, de 2 wedstrijden worden in de eerste week van Mei afgewerkt.
Vanavond de eerste halve finale Freiburg - Leipzig
0 - 1 , Olmo kopt de bal prima langs Flekken...
En ook meteen de 0 - 2 ! Leipzig speelt uitstekend ...
0-4 met rust.
Ja, wat een oorwassing uiteindelijk, 1-5 werd het!
Het werd nog even grimmig zelfs, met muntstukken op het veld en opdringerige Freiburg- fans, ongekend daar...
Vanavond Stuttgart - Frankfurt...
De finale in Berlijn, op zaterdag 3 Juni, word LEIPZIG - FRANKFURT
Normaal gesproken eitje voor Leipzig.
We gaan het zien, hopelijk wel enige spanning voor al die fans...
Zijn aardig wat supporters uit Frankfurt ja.
Ja, en ik zag ook nog een foto voorbij komen van een halfvol stadion in Frankfurt zelf, waar op de middenstip een heel groot scherm was geplaatst..
Ik heb niets van de wedstrijd zelf gezien, maar 2-0 was wel terecht wat ik begreep...
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers