Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 234

Discussie: Europa League 2022/2023

  1. #91
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Toch vrij simpel groepswinnaar

  2. #92
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Drie NL clubs gewonnen. Mooi man.

  3. #93
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Correctie, 4 clubs en allemaal door. Wat een weelde.

  4. #94
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Lazio 8 gele kaarten + rood. Ik dacht dat Sarri van het voetballen was?

  5. #95
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Heb je wel gekeken?

  6. #96
    Vite$$e X's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2018
    Berichten
    7.456
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Drie NL clubs gewonnen. Mooi man.

  7. #97
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Volgende ronde allemaal exit, acht ik als zeer waarschijnlijk. Hoe groot is die marge op Portugal nou daadwerkelijk? Moeten die echt toernooien gaan winnen of gewoon allemaal een rondje beter doen dan de Nederlandse clubs?

  8. #98
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Volgende ronde allemaal exit, acht ik als zeer waarschijnlijk. Hoe groot is die marge op Portugal nou daadwerkelijk? Moeten die echt toernooien gaan winnen of gewoon allemaal een rondje beter doen dan de Nederlandse clubs?
    De dikke vette 5-punten bonussen zijn nu wel klaar. Als Sporting de EL en Braga de CoL halen ze ons vast in, maar verder is het allemaal erg onwaarschijnlijk.

    Waarom zou Ajax er trouwens uitvliegen tegen een nr 2 uit de EL?
    Het kan natuurlijk erg tegen zitten met de loting (Ajax - ManU, PSV-Barca/Juve), maar ik zou me niet al te veel zorgen meer maken.
    Porto en Benfica zijn natuurlijk ook snel klaar straks.

  9. #99
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Volgende ronde allemaal exit, acht ik als zeer waarschijnlijk. Hoe groot is die marge op Portugal nou daadwerkelijk? Moeten die echt toernooien gaan winnen of gewoon allemaal een rondje beter doen dan de Nederlandse clubs?
    Waarom? Portugal heeft er twee in de CL en 2 in de EL, Nederland 3 in de EL en 1 in de Conference League. Het zou juist voor Portugal moeilijker moeten zijn nu.

  10. #100
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Río Bekijk bericht
    Waarom? Portugal heeft er twee in de CL en 2 in de EL, Nederland 3 in de EL en 1 in de Conference League. Het zou juist voor Portugal moeilijker moeten zijn nu.
    Ik zeg niet dat Portugal het beter gaat doen, de vraag was hoeveel beter ze het moesten doen om ons te bedreigen. Ik denk dat de Nederlandse clubs exit gaan. Het is natuurlijk wel de vraag hoe alles er in het voorjaar uitziet en loting afhankelijk maar toch. Over Ajax kan ik niet al te enthousiast worden (United, Roma, Union, Monaco lijken me sowieso lastige hordes. Nantes, Rennes en Midtjylland zou het wel moeten kunnen doen). PSV tegen Barcelona, Leverkusen, Sporting, Salzburg, Shakthar, Sevilla en Juventus lijken me allemaal wedstrijden waar ze de underdog zijn. Feyenoord speelt hun volgende ronde tegen een van deze 14 teams (namelijk een winnaar uit de tussenronde), dus die gaan sowieso exit tegen deze teams. Zeker aangezien dan de mindere helft ervan uitgeschakeld is. En AZ krijgt ook best een stevige tegenstander als winnaar van de tussenronde (Bodo Glimt, AEK Lacarna, Ludogorets, Braga, Sheriff, Lazio, Qarabag en Trabzonspor zakken af. Die spelen dus een tussenronde tegen nummer 2 Fiorentina, Anderlecht, Lech Poznan, Partizan, Dnipro, Gent, Cluj en Basel).

    Ik zie maximaal 2 Nederlandse ploegen door gaan, maar acht de kans op 0 ook zeer aanwezig. Grote kans dat de marge op Portugal voldoende is, maar Porto en Benfica maakten wel echt indruk in de CL en Sporting en Braga zitten in dezelfde vijver als PSV en straks AZ. Was benieuwd hoeveel beter zij het moeten doen, maar met al die bonuspunten is dat wellicht een ingewikkelde rekensom.

    Oh ja en volgens een simulatiemodel heeft Porto de laagste kans om PSG te loten en is het ook waarschijnlijk dat zij en Benfica Liverpool ontlopen (aangezien de kans op Bayern Liverpool 40% is). Als dat gebeurd dan maken ze tegen elke tegenstander gewoon serieuze kans
    Laatst gewijzigd door Ajacied16; 4 november 2022 om 13:13

  11. The Following User Says Thank You to Ajacied16 For This Useful Post:

    Johan C ( 4 november 2022)

  12. #101
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Río Bekijk bericht
    Waarom? Portugal heeft er twee in de CL en 2 in de EL, Nederland 3 in de EL en 1 in de Conference League. Het zou juist voor Portugal moeilijker moeten zijn nu.
    Helaas, Portugal moet Nederland voor blijven.

    Voor Nederland is het wel prima. 1 CL-spot die tot in den treure door Ajax geclaimd wordt waardoor PSV en ander gajes daarvan verstoten blijft en zich niet op die manier kunnen ontwikkelen. Dit net zolang totdat we naar een andere competitie kunnen.

  13. #102
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Helaas, Portugal moet Nederland voor blijven.

    Voor Nederland is het wel prima. 1 CL-spot die tot in den treure door Ajax geclaimd wordt waardoor PSV en ander gajes daarvan verstoten blijft en zich niet op die manier kunnen ontwikkelen. Dit net zolang totdat we naar een andere competitie kunnen.

  14. #103
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Río Bekijk bericht
    En voor het geval je het vraagt:

    Ben ik zo bang voor de concurrentie met PSV als ze ook CL-gelden zouden krijgen? Ja
    Zou het niet goed voor het "Nederlandse voetbal" zijn als Nederland een plaatsje stijgt? Ja, maar dat wil ik niet. Buiten Ajax hoop ik dat het allemaal in elkaar zakt.

  15. #104
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Overigens welkom thuis aan alle Ajacieden hier.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat Portugal het beter gaat doen, de vraag was hoeveel beter ze het moesten doen om ons te bedreigen. Ik denk dat de Nederlandse clubs exit gaan. Het is natuurlijk wel de vraag hoe alles er in het voorjaar uitziet en loting afhankelijk maar toch. Over Ajax kan ik niet al te enthousiast worden (United, Roma, Union, Monaco lijken me sowieso lastige hordes. Nantes, Rennes en Midtjylland zou het wel moeten kunnen doen). PSV tegen Barcelona, Leverkusen, Sporting, Salzburg, Shakthar, Sevilla en Juventus lijken me allemaal wedstrijden waar ze de underdog zijn. Feyenoord speelt hun volgende ronde tegen een van deze 14 teams (namelijk een winnaar uit de tussenronde), dus die gaan sowieso exit tegen deze teams. Zeker aangezien dan de mindere helft ervan uitgeschakeld is. En AZ krijgt ook best een stevige tegenstander als winnaar van de tussenronde (Bodo Glimt, AEK Lacarna, Ludogorets, Braga, Sheriff, Lazio, Qarabag en Trabzonspor zakken af. Die spelen dus een tussenronde tegen nummer 2 Fiorentina, Anderlecht, Lech Poznan, Partizan, Dnipro, Gent, Cluj en Basel).

    Ik zie maximaal 2 Nederlandse ploegen door gaan, maar acht de kans op 0 ook zeer aanwezig. Grote kans dat de marge op Portugal voldoende is, maar Porto en Benfica maakten wel echt indruk in de CL en Sporting en Braga zitten in dezelfde vijver als PSV en straks AZ. Was benieuwd hoeveel beter zij het moeten doen, maar met al die bonuspunten is dat wellicht een ingewikkelde rekensom.

    Oh ja en volgens een simulatiemodel heeft Porto de laagste kans om PSG te loten en is het ook waarschijnlijk dat zij en Benfica Liverpool ontlopen (aangezien de kans op Bayern Liverpool 40% is). Als dat gebeurd dan maken ze tegen elke tegenstander gewoon serieuze kans
    De loting ziet er inderdaad niet supermakkelijk uit maar denk dat de NOS heel aardig toelicht waarom het bijna niet meer mis kan gaan:
    https://nos.nl/artikel/2451026-twee-...t-meer-misgaan

    Hoofdredenen, die je inderdaad niet echt noemde: het scheelt na deze week al 3 punten, best veel; bonuspunten zijn inmiddels vergeven (spelen in Champions League levert niks extra meer op); Portugal begon als nummer 6 clubs, Nederland met 5, dus Portugal gaat alle nog te behalen punten moeten delen door 6 i.p.v. door 5.
    Inderdaad tenzij Portugal en Champions League en Europa League wint ofzo lijkt me dat Nederland gewoon zesde gaat staan.

  16. #105
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Río Bekijk bericht
    De loting ziet er inderdaad niet supermakkelijk uit maar denk dat de NOS heel aardig toelicht waarom het bijna niet meer mis kan gaan:
    https://nos.nl/artikel/2451026-twee-...t-meer-misgaan

    Hoofdredenen, die je inderdaad niet echt noemde: het scheelt na deze week al 3 punten, best veel; bonuspunten zijn inmiddels vergeven (spelen in Champions League levert niks extra meer op); Portugal begon als nummer 6 clubs, Nederland met 5, dus Portugal gaat alle nog te behalen punten moeten delen door 6 i.p.v. door 5.
    Inderdaad tenzij Portugal en Champions League en Europa League wint ofzo lijkt me dat Nederland gewoon zesde gaat staan.
    Vond dit juist een heel slecht artikel van de NOS met een suggestieve kop. Zie dat het nog iets is uitgebreid want eerst was dit de enige reden:Dat Portugal nog twee clubs over heeft in de Champions League is geen nadeel voor Nederland. Voor een zege op het hoogste niveau krijgt een club namelijk evenveel punten als in de Conference League. Bovendien is de kans op een nederlaag in de sterke Champions League groter..

    En dat is natuurlijk bullshit als je kijkt naar de mogelijke lotingen, dan hebben Porto en Benfica zelfs meer kans op punten behalen dan Ajax en PSV denk ik. Verder laten ze hier ook buiten dat de plaatsing van Feyenoord en AZ al meegeteld is maar Portugal met Sporting en Braga nog wel wat meer kan behalen doordat die nog spelen. Al geldt voor Braga het bonusaspect niet echt, aangezien dat pas in de halve finale is (maar dat geldt dan ook weer voor AZ). Denk dat het redelijk reëel is dat Portugal meer punten gaat scoren dan NL, maar het is goed mogelijk dat marge groot genoeg gaat zijn. Met name dat door 6 delen is wel een belangrijke factor waar ik inderdaad even niet aan gedacht had.

  17. #106
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Vond dit juist een heel slecht artikel van de NOS met een suggestieve kop. Zie dat het nog iets is uitgebreid want eerst was dit de enige reden:Dat Portugal nog twee clubs over heeft in de Champions League is geen nadeel voor Nederland. Voor een zege op het hoogste niveau krijgt een club namelijk evenveel punten als in de Conference League. Bovendien is de kans op een nederlaag in de sterke Champions League groter..

    En dat is natuurlijk bullshit als je kijkt naar de mogelijke lotingen, dan hebben Porto en Benfica zelfs meer kans op punten behalen dan Ajax en PSV denk ik. Verder laten ze hier ook buiten dat de plaatsing van Feyenoord en AZ al meegeteld is maar Portugal met Sporting en Braga nog wel wat meer kan behalen doordat die nog spelen. Al geldt voor Braga het bonusaspect niet echt, aangezien dat pas in de halve finale is (maar dat geldt dan ook weer voor AZ). Denk dat het redelijk reëel is dat Portugal meer punten gaat scoren dan NL, maar het is goed mogelijk dat marge groot genoeg gaat zijn. Met name dat door 6 delen is wel een belangrijke factor waar ik inderdaad even niet aan gedacht had.
    Spelen Ajax en PSV in de Conference League, ja?

  18. #107
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Schijnbaar vanmiddag een loting voor de kneuzenteams.

  19. #108
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Stuk boeiender dan de CL in elk geval.

  20. #109
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ajax - Union Berlin
    Sevilla - PSV

  21. #110
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Berlin, kunnen er geen kut van.

  22. #111
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonevacia Bekijk bericht
    Ajax - Union Berlin
    Sevilla - PSV
    Beiden prima te doen.

    United-Barcelona is qua namen wel tof.

  23. #112
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Berlijn. Top!

  24. #113
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Hup Ajax, PSV, Midtjylland, Fiorentina, Brugge en Inter!

  25. #114
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Portugezen relatief makkelijke loting.

  26. #115
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Union Berlin is wel een interessante tegenstander. Ze zijn dit seizoen best een stuntploeg in de Bundesliga, tot voor kort tenminste. met Sheraldo Becker als de man van de goals.

  27. #116
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Het is dat Braga nog Fiorentina kreeg maar de loting was wel in het voordeel van de Portugeze. Denk dat Ajax over twee potjes wel moet winnen van Union, zeker als we dan in februari zitten. Of Union moet echt het Leicester van Duitsland zijn en niet boven hun stand leven, dan ga je er wel gewoon af. Sevilla is dan weer precies andersom, ranglijst technisch staan die ver onder hun stand maar verwacht ik over twee wedstrijden toch sterker dan PSV. Zeker als Gakpo daar vertrokken is.

  28. #117
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Dat zijn een boel aannames.

  29. #118
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Dat zijn een boel aannames.
    Volgens Kraay komt Liverpool zich melden voor Gakpo deze winter, die geloof ik wel. Of ze moeten hem dan kopen voor de zomer pas. Dat Sevilla onder de stand leeft en Union zou ik eerder common sense dan echte aannames willen noemen.

  30. #119
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Hopelijk kunnen alle clubs nog wat punten scoren.

    Kijk ook wel een beetje uit naar MU-Barca.

  31. #120
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Hopen op een paar zware wedstrijden. Gun Nederlandse clubs nog wel extra ronde.

  32. #121
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Geldt uiteraard ook voor de NL clubs een niveau lager.

  33. #122
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Geldt uiteraard ook voor de NL clubs een niveau lager.
    Die spelen komende tussenronde niet.

  34. #123
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Weghorst en Malacia beiden basis. Ten Hag neemt het niet zo serieus denk ik.

  35. #124
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Weghorst en Malacia beiden basis. Ten Hag neemt het niet zo serieus denk ik.
    Weghorst speelt alles sinds zijn komst en Malacia is ook geregeld basisklant.

  36. #125
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Prima hoor maar dit is toch nooit hands

  37. #126
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Prima hoor maar dit is toch nooit hands
    Jawel.

  38. #127
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

  39. #128
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ajax geen bal tussen de palen gekregen. Matig.

  40. #129
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Psv voetballend prima maar resultaat heel matig.

    Prima speler die ocampos

  41. #130
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Zou een meevaller zijn als 1 van de 2 het redt vanavond.

  42. #131
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Doe maar een gelijkspel bij Berlijn en PSV mag wel winnen.

  43. #132
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    PSV weer tenenkrommend.

  44. #133
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Heitinga verrast met de achterhoede.

    Slimme actie van die psv fan zeg….

  45. #134
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ajax net zo treurig.

    Maar goed zondag walk over dan is alles vast weer koek en ei.

  46. #135
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.773
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Heeft Heitinga door dat hij mag wisselen?

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •