Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 234

Discussie: Europa League 2022/2023

  1. #136
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Alvarez rood. Dat ik het nog mag meemaken.

  2. #137
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Zo’n opgefokte Bergwijn, daar schaam je je toch kapot voor? Raakt geen kut en reageert dat zo af. 32 fukkin meloen. Alvarez is gewoon een klootzak, maar die gaat er tenminste nog voor.

    De zoveelste keer dat je in het mes loopt tegen zo’n ploeg dat weigert te voetballen. Roma, Getafe, Berlin, elke keer hetzelfde.

  3. #138
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Keurig resultaat. Doelpuntje, vechtlust en Alvarez die de eerste Europese pot met Sunderland aan de zijlijn staat.
    Avondje om niet te vergeten.

  4. #139
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Goed dat PSV de tribune gevuld had met wat geestelijk gehandicapten.
    Leuk dat bij die gasten het buiktasje nog hard is.

    FB_IMG_1677191186683.jpg

  5. #140
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hij heeft de coke nog onder zijn neus hangen trouwens.

  6. #141
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Heitinga met z’n “we waren dominant”. Dat zijn Frank de Boer teksten.

  7. #142
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Geniet je er nog een beetje van, Spekkoeken?

  8. #143
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Zeker, vooral de bruine.

  9. #144
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Zo’n opgefokte Bergwijn, daar schaam je je toch kapot voor? Raakt geen kut en reageert dat zo af. 32 fukkin meloen. Alvarez is gewoon een klootzak, maar die gaat er tenminste nog voor.

    De zoveelste keer dat je in het mes loopt tegen zo’n ploeg dat weigert te voetballen. Roma, Getafe, Berlin, elke keer hetzelfde.
    Bergwijn Eredivisie tegen de top 14: 1 goal in 14 duels
    Bergwijn Eredivisie tegen 15-18: 7 goals in 6 duels

    Kan alleen wat tegen de kleinere teams. Gaat het niveau omhoog tot zelfs de middenmoot Eredivisie, laat staan Europees of een WK, dan kan hij zich niet meer onderscheiden.

    Maar het is niet alleen hij. Eigenlijk is de gehele selectie net aan goed genoeg voor de Eredivisie, maar op Europees niveau te licht. Vooral van Kudus had ik meer verwacht, maar als je dan weer ziet hoe ie een aantal mogelijkheden om zeep helpt doordat ie het spel gewoon niet echt snapt. Timber moet voor zijn eigen ontwikkeling ook snel een stap naar een betere competitie maken. Tadic vond ik nog wel aardig trouwens en jammer van Rulli, was aan een aardige serie bezig.

    Taylor, Alvarez, Rensch en Klaassen wil ik het eigenlijk niet meer over hebben omdat ze gewoon te slecht zijn en laten we daar Berghuis zo langzamerhand ook maar aan toevoegen. Voor Devyne gaat het denk ik ook lastig worden. Zit lang bij de selectie en is nog jong, maar ik zie hem niet beter worden op een bepaalde positie, hij blijft overal vrij matig.

    Bassey moet je niet in een aanvallende functie zetten. Dacht dat Heitinga dat wel begrepen had maar helaas. Als pure mandekker zie ik er nog wel toekomst in, maar dan moet je het echt daarbij laten.

    Gaat een flinke klus worden om hier een Europees competitief elftal van te maken. Een aangezien we nog geen TD hebben...Sar oprotten.

  10. #145
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Heitinga met z’n “we waren dominant”. Dat zijn Frank de Boer teksten.
    Tadic vond uitschakeling onverdiend, op basis van wat vraag ik me dan af.

  11. #146
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Tadic vond uitschakeling onverdiend, op basis van wat vraag ik me dan af.
    Op het feit dat het een jongen is die super emotioneel en fanatiek in de wedstrijd zit en niet droog een wedstrijd analyseert.

    Beste man aan de kant van Ajax.

  12. #147
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Zitten mooie clubs bij de laatste 16. Benieuwd naar de loting.

  13. #148
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Voor de puntjes is het wellicht beste om Sporting uit te schakelen. Union lijkt me ook haalbare kaart. Italiaanse clubs ook. Alleen liever nog geen United.

  14. #149
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Overigens terecht dat er een boel ophef was om die supporter die bij PSV het veld op kwam. Maar daar moesten de idioten in ieder geval vanaf de tribune komen. In Berlijn stonden ze gewoon op het veld.

  15. #150
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    We gaan loten. Altijd een spannend moment!

  16. #151
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Lijkt me prima loting. Ook met oog op de straffen die Feyenoord moet uitzingen. Geen uitsupporters, maar wordt sowieso in Polen gespeeld. Dus dat is al neutraal terrein. En dan thuis zakelijk afmaken.

  17. #152
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Slava Ukraini!

  18. #153
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Slava Ukraini!

  19. #154
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Bergwijn Eredivisie tegen de top 14: 1 goal in 14 duels
    Bergwijn Eredivisie tegen 15-18: 7 goals in 6 duels

    Kan alleen wat tegen de kleinere teams. Gaat het niveau omhoog tot zelfs de middenmoot Eredivisie, laat staan Europees of een WK, dan kan hij zich niet meer onderscheiden.

    Maar het is niet alleen hij. Eigenlijk is de gehele selectie net aan goed genoeg voor de Eredivisie, maar op Europees niveau te licht. Vooral van Kudus had ik meer verwacht, maar als je dan weer ziet hoe ie een aantal mogelijkheden om zeep helpt doordat ie het spel gewoon niet echt snapt. Timber moet voor zijn eigen ontwikkeling ook snel een stap naar een betere competitie maken. Tadic vond ik nog wel aardig trouwens en jammer van Rulli, was aan een aardige serie bezig.

    Taylor, Alvarez, Rensch en Klaassen wil ik het eigenlijk niet meer over hebben omdat ze gewoon te slecht zijn en laten we daar Berghuis zo langzamerhand ook maar aan toevoegen. Voor Devyne gaat het denk ik ook lastig worden. Zit lang bij de selectie en is nog jong, maar ik zie hem niet beter worden op een bepaalde positie, hij blijft overal vrij matig.

    Bassey moet je niet in een aanvallende functie zetten. Dacht dat Heitinga dat wel begrepen had maar helaas. Als pure mandekker zie ik er nog wel toekomst in, maar dan moet je het echt daarbij laten.

    Gaat een flinke klus worden om hier een Europees competitief elftal van te maken. Een aangezien we nog geen TD hebben...Sar oprotten.
    Ben het grotendeels met je eens. Wil wel een lans breken voor Alvarez, want hij kan net als Bassey niet veel met een bal maar gozer verzaakt nooit. Vind hem één van de meest stabiele Ajacieden van de laatste tijd. Zet er een spelmaker naast en laat die gozer lekker enkel stofzuigen en simpele balletjes inleveren bij zijn ploeggenoten en hij voldoet prima. Daarbij heeft hij lengte en kopt hij veel weg.

    Taylor en vooral Klaassen zijn werkelijk niet om aan te zien. Klaassen pakt weleens een goal, maar het is echt verschrikkelijk om naar te kijken.

    Bassey heeft inderdaad een opbouwende verdediger naast zich nodig. Voor Timber is het goed om weer een stap te zetten, jammer dat we Kaplan niet uitgebreid hebben kunnen zien.

    Hoe dan ook, veel geld door de plee gespoeld afgelopen zomer. Kampioen worden is een must, om de schade nog te beperken. Verwacht komende zomer geen grote klappers op uitgaande transfers, hooguit Timber en Kudus.

  20. #155
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Timber? Op basis van? Hoeveel tegengoals heeft hij op zijn conto? Elk kopduel is bibberen. Lijkt zijn broer wel. Ook zo'n zacht ei.

    En bizar dat Alvarez gisteren eindelijk eens een rode kaart heeft gekregen. Smeerlap is het.

    Kudus is dan idd nog wel sympathieke speler met kwaliteiten. Hopelijk kan hij stap maken komende zomer. Oh ja, die Berghuis is het ook allemaal net niet hè?

  21. #156
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Geertruida>Timber. Lijkt me dat Koeman ook wel zal inzien.

  22. #157
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Ben het grotendeels met je eens. Wil wel een lans breken voor Alvarez, want hij kan net als Bassey niet veel met een bal maar gozer verzaakt nooit. Vind hem één van de meest stabiele Ajacieden van de laatste tijd. Zet er een spelmaker naast en laat die gozer lekker enkel stofzuigen en simpele balletjes inleveren bij zijn ploeggenoten en hij voldoet prima. Daarbij heeft hij lengte en kopt hij veel weg.

    Taylor en vooral Klaassen zijn werkelijk niet om aan te zien. Klaassen pakt weleens een goal, maar het is echt verschrikkelijk om naar te kijken.

    Bassey heeft inderdaad een opbouwende verdediger naast zich nodig. Voor Timber is het goed om weer een stap te zetten, jammer dat we Kaplan niet uitgebreid hebben kunnen zien.

    Hoe dan ook, veel geld door de plee gespoeld afgelopen zomer. Kampioen worden is een must, om de schade nog te beperken. Verwacht komende zomer geen grote klappers op uitgaande transfers, hooguit Timber en Kudus.
    Als je een team vol technische spelers hebt, kun je best een Alvarez ertussen hebben. Vind hem in veel wedstrijden echter niet nodig. Het middenveld van 18/19 toont voor mij ook wel aan dat het ook niet per sé nodig om om zo'n type op het veld te hebben, wat je vaak hoorde.

    Anyway, hij wil graag weg, net als Kudus en ik denk inmiddels ook wel Timber. Wat er overblijft is dan echt ongelofelijk matig, gewoon geen enkele extra klasse. Er zal wel wat geld om te investeren zijn, maar als je ziet wat er met die 100 miljoen gebeurd is, is dat niet iets om meteen vrolijk van te worden.

    Zo zie je maar hoeveel invloed slechte bestuurders (H2) en een klotetrainer kunnen hebben. We zijn wel even klaar denk ik op Europees niveau terwijl het nationaal ook lastig gaat worden.

  23. #158
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Als je een team vol technische spelers hebt, kun je best een Alvarez ertussen hebben. Vind hem in veel wedstrijden echter niet nodig. Het middenveld van 18/19 toont voor mij ook wel aan dat het ook niet per sé nodig om om zo'n type op het veld te hebben, wat je vaak hoorde.

    Anyway, hij wil graag weg, net als Kudus en ik denk inmiddels ook wel Timber. Wat er overblijft is dan echt ongelofelijk matig, gewoon geen enkele extra klasse. Er zal wel wat geld om te investeren zijn, maar als je ziet wat er met die 100 miljoen gebeurd is, is dat niet iets om meteen vrolijk van te worden.

    Zo zie je maar hoeveel invloed slechte bestuurders (H2) en een klotetrainer kunnen hebben. We zijn wel even klaar denk ik op Europees niveau terwijl het nationaal ook lastig gaat worden.
    2018/19 was inderdaad het perfecte voorbeeld van een middenveld waarbij je geen type Alvarez nodig had, maar dat middenveld was technisch dan ook écht top en positioneel enorm sterk. Balverlies had dan vaak geen grote gevolgen en anders had je nog een fantastische De Ligt erachter. Het inzicht en de loopacties van Frenkie waren leidend in het elftal. Nu heb je een Taylor die maar weinig drang heeft om vooruit te spelen en een Berghuis die een goede trap in de benen heeft, maar een spelmaker… we hebben geen spelmaker meer. Er is meer balverlies en dan kun je in belangrijke wedstrijden niet om Alvarez heen.

    Ik ben van mening dat Ajax nooit structureel tot de top kan horen, maar wel structureel subtop met uitschieters naar boven. Maar we zijn die luxepositie alweer te grabbel aan het gooien doordat we op bestuurlijk en directievlak aan het klooien zijn met de verkeerde poppetjes daar en verkeerde keuzes.
    Laatst gewijzigd door Spekkoek; 24 februari 2023 om 18:38

  24. #159
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    2018/19 was inderdaad het perfecte voorbeeld van een middenveld waarbij je geen type Alvarez nodig had, maar dat middenveld was technisch dan ook écht top en positioneel enorm sterk. Balverlies had dan vaak geen grote gevolgen en anders had je nog een fantastische De Ligt erachter. Het inzicht en de loopacties van Frenkie waren leidend in het elftal. Nu heb je een Taylor die maar weinig drang heeft om vooruit te spelen en een Berghuis die een goede trap in de benen heeft, maar een spelmaker… we hebben geen spelmaker meer. Er is meer balverlies en dan kun je in belangrijke wedstrijden niet om Alvarez heen.

    Ik ben van mening dat Ajax nooit structureel tot de top kan horen, maar wel structureel subtop met uitschieters naar boven. Maar we zijn die luxepositie alweer te grabbel aan het gooien doordat we op bestuurlijk en directievlak aan het klooien zijn met de verkeerde poppetjes daar en verkeerde keuzes.
    Het middenveld in 2018/2019 bestond voornamelijk uit Frenkie, Schone en vd Beek. Frenkie is uiteraard buitencategorie, maar Schone was defensief, fysiek en qua loopvermogen niet best en teerde heel erg op zijn geweldige trap. Donny kon er niks van. 1 zeer goede speler trok de kar.

    An sich kun je zo'n Alvarez hebben, maar tussen Bassey, Klaassen en Taylor nemen de anti-voetballers de overhand. We hebben minimaal 1 kwaliteitsspeler daar nodig, maar het geld ervoor zal er niet zijn en zo'n Fitz-Jim is het ook niet.

  25. #160
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Goed dat PSV de tribune gevuld had met wat geestelijk gehandicapten.
    Leuk dat bij die gasten het buiktasje nog hard is.

    FB_IMG_1677191186683.jpg
    En mag nu 2 maanden de cel in

  26. #161
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Tja, volgens mij was hij al eens gestraft. Zulke figuren trekken zich daar weinig van aan.

  27. #162
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Arsenal 1-1 bij rust.

  28. #163
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    2-1 na rust.

  29. #164
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Heerlijk potje in Berlijn. 3-3

  30. #165
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.124
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Lekker sneeuwrijk voetbal-weertje daar in Manchester

    Het 40+ museumstuk Joaquin in de basis bij Betis....

  31. #166
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.124
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wow, lekkere goal Rashford zeg....

  32. #167
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.438
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Feyenoord speelt niet slecht, jammer dat ze niks met de kansen doen.. te slordig allemaal

  33. #168
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Tja over twee wedstrijden mogen ze hier nooit door worden uitgeschakeld.

  34. #169
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    LOL. Wat een onzin goal van Shakhtar

  35. #170
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.438
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard


  36. #171
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Eind goed al goed.

  37. #172
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.438
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Altijd op het eind

    Man man man man

  38. #173
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Wat een kutwedstrijd weer.

  39. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Muse ( 9 maart 2023)

  40. #174
    fuck off get free Muse's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 mei 2009
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.438
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dan thuis maar afmaken

    Maar hier had je natuurlijk moeten winnen, dat Shakhtar kan er helemaal niks van

  41. #175
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ik vind Slot een held, maar ik kan er niet bij dat we Dilrosun hebben moeten aanschouwen op tien, terwijl elke keer dat onze Argentijnse middenvelder invalt het overduidelijk is dat die in alles veel geschikter is op tien. Pedersen ook weer zo irritant slecht en dom. Afijn, hopelijk valt de blessure van Gimenez mee, anders is het helemaal kut avond.

  42. #176
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Bizar wat een mazzel weer voor hunnie. Je zou zeggen dat dat een keer ophoudt.

  43. #177
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Die 1-0 maakt die ook nooit meer zo.

  44. #178
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Bizar wat een mazzel weer voor hunnie. Je zou zeggen dat dat een keer ophoudt.
    Mooi dat het Sjachtar meezit dit toernooi maar ik denk inderdaad dat in de Kuip wel hun laatste potje wordt.

  45. #179
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Hoe haalt Geertruida het in zijn harses om die bal van zo dichtbij in het gezicht van de tegenstander te knallen? Bal was al uit het spel en dan dit… Bah!

  46. #180
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Hoe haalt Geertruida het in zijn harses om die bal van zo dichtbij in het gezicht van de tegenstander te knallen? Bal was al uit het spel en dan dit… Bah!
    Leuk ploegje ook dat Shakthar, ondanks dat ze het overduidelijk lastig hadden, hebben ze eigenlijk geen moment tijd lopen rekken.

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •