Bekijk resultaten enquête: Welke twee teams gaan door naar de achtste finales??

Aantal stemmers
4. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Qatar

    0 0%
  • Ecuador

    1 25,00%
  • Senegal

    3 75,00%
  • Nederland

    4 100,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 136 t/m 139 van 139

Discussie: Groep A: QAT/ECU/SEN/NED

  1. #136
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.820
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Weghorst en Janssen die samen spelen op een WK. We worden gedist door Louis

  2. #137
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Ergens snap ik met het oog op de rest van het toernooi wel dat Van Gaal dit middenveld uit wilde proberen, ook al maakte het de wedstrijd er niet beter op. De Roon was zo slecht aan de bal als je mag verwachten, en ook verdedigend bracht hij het niet echt. Timber moest in de tweede helft het doordekken maar doen. Blijkbaar kan De Roon dat niet. Vond Timber er in de eerste helft ook niet echt goed uitzien weer. Lijkt wel of hij niet helemaal fris is of er gewoon geen zin in heeft. Dumfries heb ik trouwens nog niet zien verdedigen dit toernooi.

    In elk geval heb je met Gakpo wel een speler die altijd uit het niets wat kan forceren met een schot of een voorzet. Hij en Klaassen zijn dan nog nuttig. Frenkie ook nog wel. Depay had je misschien niet eens mee moeten nemen. Tegen de tijd dat hij helemaal wedstrijdfit is lig je er mogelijk al uit. Janssen lijkt me een logischere keuze op dit moment, ook al viel hij vandaag bijzonder ongelukkig in.

  3. #138
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Viel niet mee. Gakpo weer belangrijk, maar verder vind ik hem ook niet uit blinken maar zo lang hij dit blijft doen maakt dat niet uit. Frenkie ook wel goed natuurlijk, al ziet die er echt niet best uit. Berghuis de beste op het veld, in ieder geval meeste wil en gretigheid om aan te vallen. Dumfries speelt al 3 wedstrijden met schoendozen om z'n voeten en lijkt positioneel geen idee te hebben waar hij opgesteld staat. Depay een klein beetje beter, maar hij is echt totaal niet fit. Is de hopen dat dat in een week veranderd, want anders is het meer een sta in de weg dan nuttig. Verder hadden er natuurlijk andere wissels moeten komen, dit sloeg niet ergens op.

    Jammer dat Ecuador het onderspit delft in de andere pot, erg onverwacht ook. Dat Senegal vond ik twee keer echt niet veel, terwijl Ecuador wel een goede indruk maakte. Extra jammer is dat zij het Engeland echt lastig hadden kunnen maken, maar ik tegen Senegal een simpele zege verwacht van hen.

  4. #139
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Echt bedroevend. We zijn de saaiste ploeg van het WK..

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •