Bekijk resultaten enquête: Welke twee landen gaan door naar de achtste finales?

Aantal stemmers
1. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Portugal

    1 100,00%
  • Ghana

    0 0%
  • Uruguay

    1 100,00%
  • Zuid-Korea

    0 0%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 46 t/m 55 van 55

Discussie: Groep H: POR/GHA/URU/KOR

  1. #46
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Zonder die actie was er geen volgende wedstrijd.
    Klopt, maar ik weet niet of je kunt zeggen dat Suarez zichzelf ermee boven het team plaatste terwijl hij zichzelf er feitelijk mee opofferde.

  2. #47
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Klopt, maar ik weet niet of je kunt zeggen dat Suarez zichzelf ermee boven het team plaatste terwijl hij zichzelf er feitelijk mee opofferde.
    Buiten dat alles, Uruguay heeft minder inwoners dan de provincie Zuid-Holland. Het feit dat ze toch altijd zo ver komen en zelfs meerdere wereldtitels op hun naam hebben staan, is vanwege deze mentaliteit. Naar mijn mening moet je dat diep respecteren.

  3. #48
    Melanoisia's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 januari 2016
    Berichten
    4.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    In mijn ogen kon Suarez niet tegen zijn verlies vanwege zijn ego. Maar dat maakt hem nog geen winnaar. Je motivatie komt dan namelijk niet uit een behoefte, maar uit het maskeren van minderwaardigheidsgevoelens. Je kan er (tijdelijk) ver mee komen, maar uiteindelijk haalt het je in.
    Laatst gewijzigd door Melanoisia; 3 december 2022 om 03:09

  4. #49
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melanoisia Bekijk bericht
    In mijn ogen kon Suarez niet tegen zijn verlies vanwege zijn ego. Maar dat maakt hem nog geen winnaar. Je motivatie komt dan namelijk niet uit een behoefte, maar uit het maskeren van minderwaardigheidsgevoelens. Je kan er (tijdelijk) ver mee komen, maar uiteindelijk haalt het je in.
    Het is logisch dat in een cultuur waarin slachtofferschap gecultiveerd wordt, mensen een persoon als Suarez niet kunnen waarderen.

  5. #50
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melanoisia Bekijk bericht
    In mijn ogen kon Suarez niet tegen zijn verlies vanwege zijn ego. Maar dat maakt hem nog geen winnaar. Je motivatie komt dan namelijk niet uit een behoefte, maar uit het maskeren van minderwaardigheidsgevoelens. Je kan er (tijdelijk) ver mee komen, maar uiteindelijk haalt het je in.
    Ik weet niet of ego zo'n grote rol speelde in dat moment.
    Net zoals veel andere spelers die in armoede zijn opgegroeid is het een vechter, en niet bang om over de schreef te gaan om net dat laatste zetje te geven. Voor het team. Niet voor hemzelf. Want in je eentje red je het niet op straat.

    Ik heb PSV in elk geval aardig vervloekt toen ze ca. 15 jaar geleden voor Danny Koevermans gingen i.p.v. Suarez (prijsverschil: 2 miljoen). Ondanks dat hij bij Ajax en Barcelona terechtkwam ben ik er altijd wel fan van gebleven.

  6. #51
    Melanoisia's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 januari 2016
    Berichten
    4.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Suarez is geen slachtoffer. Hij moet zich vermannen en op een eerlijke manier proberen te winnen.

  7. #52
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Hij is zeker geen slachtoffer, maar wel iemand die bereid is om alles uit de kast te halen.
    Zulke personen heb je nodig in een winnend team. Is toch heerlijk, zo'n Matterazzi?

  8. #53
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Hij is zeker geen slachtoffer, maar wel iemand die bereid is om alles uit de kast te halen.
    Zulke personen heb je nodig in een winnend team. Is toch heerlijk, zo'n Matterazzi?
    Het is bijzonder dat hij bij bijna al zijn clubteams en Uruguay niet alleen persoonlijk geslaagd is, maar de ploegen met hem erbij ook relatief goede prestaties leverden. Bij FC Groningen is dat de ploeg naar Europees voetbal schieten, terwijl dat bij Barcelona de CL en meerdere titels winnen is. Alleen bij Ajax kun je stellen dat dat niet helemaal het geval was, wel een paar bekers gewonnen en plaatsing CL afgedwongen, maar niet bijvoorbeeld een landskampioenschap.

    Dus inderdaad, zo iemand heb je nodig in een team. Hoop ook dat ie nog ff doorgaat, alhoewel het beste er natuurlijk meer dan af is. Zal wel Miami worden.

  9. #54
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
    Het is bijzonder dat hij bij bijna al zijn clubteams en Uruguay niet alleen persoonlijk geslaagd is, maar de ploegen met hem erbij ook relatief goede prestaties leverden. Bij FC Groningen is dat de ploeg naar Europees voetbal schieten, terwijl dat bij Barcelona de CL en meerdere titels winnen is. Alleen bij Ajax kun je stellen dat dat niet helemaal het geval was, wel een paar bekers gewonnen en plaatsing CL afgedwongen, maar niet bijvoorbeeld een landskampioenschap.

    Dus inderdaad, zo iemand heb je nodig in een team. Hoop ook dat ie nog ff doorgaat, alhoewel het beste er natuurlijk meer dan af is. Zal wel Miami worden.
    Ik maak me altijd een beetje zorgen wat zo iemand na zijn carrière gaat doen als die zo vurig van het spel bezeten is. Simeone heeft het geluk dat hij ook een uitstekende trainer bleek te zijn en daarin die passie ook kwijt kan. Geen idee of dat geldt voor Suarez.
    Misschien moet hij maar eens gaan gamen of zo.
    Laatst gewijzigd door voskat; 4 december 2022 om 16:40

  10. #55
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Ik maak me altijd een beetje zorgen wat zo iemand na zijn carrière gaat doen als die zo vurig van het spel bezeten is. Simeone heeft het geluk dat hij ook een uitstekende trainer bleek te zijn en daarin die passie ook kwijt kan. Geen idee of dat geldt voor Suarez.
    Misschien moet hij maar eens gaan gamen of zo.
    "The Vampire strikes back" is wel een titel die hij eens zou kunnen proberen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •