Pagina 11 van 38 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 495 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #451
    Chief
    Guest

    Standaard

    Roda JC heeft een nieuwe trainer gevonden. Directeur Marcel Bunder laat dit vandaag via Twitter weten. De Limburgse club maakt de naam vanmiddag om 14.00 uur bekend. Het zou volgens diverse bronnen gaan om Jon Dahl Tomasson, nu trainer van Excelsior.

    Roda JC moest op zoek naar een opvolger van Ruud Brood, die eerder deze maand werd ontslagen. De club wilde het liefst voor 5 januari een vervanger, want dan gaat Roda JC op trainingskamp.

  2. #452
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De kersttoespraak van Koning Willy en het Urbi et Orbi van onze nieuwe paus is allemaal wel aardig, maar vergeleken met de Rede van Bunder is dat nieuwstechnisch natuurlijk kattenpis.

  3. #453
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Hij staat nog voor lul ook met z'n toespraakje want het is al bekend.

    http://www.l1.nl/nieuws/238255-tomas...er-van-roda-jc

  4. #454
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dat had iedereen al van mijlenver zien aankomen natuurlijk. Opmerkelijk dat Tomasson zo snel de stap maakt, ik hoop dat het gelukkig uitpakt. Naar mijn mening had hij echter gewoon het jaartje in de Jupiler League moeten voltooien, valt voor een beginnend trainer als hij genoeg te leren lijkt me.

  5. #455
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wel leuk, weer een bekende ex-profvoetballer van deze eeuw erbij in het trainersgilde van de Eredivisie.

  6. #456
    Chief
    Guest

    Standaard

    Een ploeg die tegen nacompetitie aan schuurt een trainer zonder enige ervaring geven. Lijkt me vrij dom, maar ok.

  7. #457
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Een ploeg die tegen nacompetitie aan schuurt een trainer zonder enige ervaring geven. Lijkt me vrij dom, maar ok.
    Zonder enige ervaring? In de Eredivisie bedoel je? Heeft toch maar mooi achtste finale beker gehaald door oa GAE uit te schakelen met een heel beperkte ploeg.

    En in de Juup deed ie het ook prima zie ik, zevende. En bij Ajax heeft het toch bijv. ook goed uitgepakt, om een onervaren coach voor de ploeg te zetten. Eens moet een jonge trainer een kans krijgen op het hoogste niveau, nationaal gezien dan.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 26 december 2013 om 14:12

  8. #458
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik vind het belachelijk om een trainer die pas 4 maanden ervaring heeft als hoofdtrainer van Excelsior hoofdtrainer te maken van Roda JC. Om nog niet eens te spreken over zijn idiote contract van 3,5 jaar. Welke flapdrol geeft zo'n onervaren trainer een contract tot juli 2017? Wat heeft hij nu gepresteerd? Helemaal niets. Dat Excelsior halverwege 7e staat is echt niets bijzonders te noemen in de Jupiler League.

    Vergelijkingen met Frank de Boer lijken me erg misplaatst, een Philip Cocu heeft bewezen dat niet elke jonge, onervaren trainer een schot in de roos is. Daarnaast is Frank de Boer een trainer bij een club waar hij al jaren in de jeugd heeft gewerkt en die jeugdspelers zijn nu langzaam het eerste elftal aan het vormen. Hij heeft dus al jaren ervaring met die spelers, daarnaast heeft Frank de Boer een tijd als assistent trainer bij van Marwijk gewerkt. Allemaal dingen waar Tomasson totaal geen ervaring in heeft.

    Blijf het een belachelijk besluit vinden, onervaren, niets bewijst dat hij een goede trainer zal worden. Hebben we eindelijk sinds jaren een nagenoeg Nederlandse selectie krijgen we een Deen als Tomasson als coach, al snap ik ook wel dat zijn Nederlands nog beter is dan menig geboren Nederlander. Al met al ben ik hier totaal niet blij mee en zie ik dit puur als vriendjespolitiek van Leon Vlemmings.

  9. #459
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zonder enige ervaring? In de Eredivisie bedoel je? Heeft toch maar mooi achtste finale beker gehaald door oa GAE uit te schakelen met een heel beperkte ploeg.

    En in de Juup deed ie het ook prima zie ik, zevende. En bij Ajax heeft het toch bijv. ook goed uitgepakt, om een onervaren coach voor de ploeg te zetten. Eens moet een jonge trainer een kans krijgen op het hoogste niveau, nationaal gezien dan.
    Ja, zonder enige ervaring. Of je moet een paar maandjes Excelsior en de marge van het betaalde voetbal ervaring noemen.

    De Boer erbij pakken is een verkeerde vergelijking. Die heeft oa jaren bij Bert van Marwijk mee mogen kijken bij Oranje. De Boer is ergens in 2007 ofzo al het trainersvak ingegaan. Heeft juist heel nauwkeurig zijn pad gekozen door jeugd te trainen, bij Oranje mee te lopen etc. Tomasson moet nu een ploeg gaan leiden die steeds verder is afgezakt, terwijl hij geen enkele ervaring met het managen van dit soort zaken heeft. Ik heb sterk het idee dat hij daar alleen zit omdat hij Vlemmings kent.

    Edit: Ik roep hetzelfde als Michael_ hierboven merk ik, haha.

  10. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    Michael_ (26 december 2013)

  11. #460
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ik vind het wel een leuk idee. Maar ik snap niet wat er mis is met Ernie Brandts. Het laatste wat-ie in Nederland heeft geflikt is derde worden met fokking NAC met een ploeg die daarna volledig in lijkt te zijn gekakt. Derde worden met NAC is best wel een wereldprestatie eigenlijk.

  12. #461
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Ik vind het wel een leuk idee. Maar ik snap niet wat er mis is met Ernie Brandts. Het laatste wat-ie in Nederland heeft geflikt is derde worden met fokking NAC met een ploeg die daarna volledig in lijkt te zijn gekakt. Derde worden met NAC is best wel een wereldprestatie eigenlijk.
    Zo iemand zou sowieso overal assistent kunnen zijn lijkt me. Als ik PSV was had ik hem bv naast Cocu neergezet.

    Overigens, op zijn Wikipedia pagina ging iemand er al vanuit dat hij de Roda coach zou worden zie ik nu ik hem googel

    2013 - Roda JC
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ernie_Brandts

  13. #462
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Ik vind het wel een leuk idee. Maar ik snap niet wat er mis is met Ernie Brandts. Het laatste wat-ie in Nederland heeft geflikt is derde worden met fokking NAC met een ploeg die daarna volledig in lijkt te zijn gekakt. Derde worden met NAC is best wel een wereldprestatie eigenlijk.
    Had ik heel graag gezien die Ernie Brandts, kent de Eredivisie, kent Roda JC en kan een ploeg verdedigend goed neerzetten. Ik hoop dat Tomasson mijn tegendeel gaat bewijzen en Roda gewoon naar een 8e-12e plek loodst dit seizoen.

  14. #463
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ik vind een derde plaats met NAC een uitstekend resultaat van twee seizoenen werk, ik zou het als Roda gewoon met hem geprobeerd hebben. Eigenlijk met een groot aantal eredivisieclubs.

  15. #464
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Ik vind het belachelijk om een trainer die pas 4 maanden ervaring heeft als hoofdtrainer van Excelsior hoofdtrainer te maken van Roda JC. Om nog niet eens te spreken over zijn idiote contract van 3,5 jaar. Welke flapdrol geeft zo'n onervaren trainer een contract tot juli 2017? Wat heeft hij nu gepresteerd? Helemaal niets. Dat Excelsior halverwege 7e staat is echt niets bijzonders te noemen in de Jupiler League.

    Vergelijkingen met Frank de Boer lijken me erg misplaatst, een Philip Cocu heeft bewezen dat niet elke jonge, onervaren trainer een schot in de roos is. Daarnaast is Frank de Boer een trainer bij een club waar hij al jaren in de jeugd heeft gewerkt en die jeugdspelers zijn nu langzaam het eerste elftal aan het vormen. Hij heeft dus al jaren ervaring met die spelers, daarnaast heeft Frank de Boer een tijd als assistent trainer bij van Marwijk gewerkt. Allemaal dingen waar Tomasson totaal geen ervaring in heeft.

    Blijf het een belachelijk besluit vinden, onervaren, niets bewijst dat hij een goede trainer zal worden. Hebben we eindelijk sinds jaren een nagenoeg Nederlandse selectie krijgen we een Deen als Tomasson als coach, al snap ik ook wel dat zijn Nederlands nog beter is dan menig geboren Nederlander. Al met al ben ik hier totaal niet blij mee en zie ik dit puur als vriendjespolitiek van Leon Vlemmings.
    Feit blijft dat De Boer ook geen enkele ervaring als hoofdtrainer had op 't hoogste niveau. Hij is beter klaargestoomd dan Tomasson die een jaar assistent in de Juup was en bij Feyenoord (neem ik aan?) wat rondgelopen heeft, maar qua ervaring als hoofdcoach blijft het even marginaal. De Boer was net zo goed een gok. Ik wil Tomasson ook absoluut niet vergelijken met De Boer, maar wil daarmee aangeven dat ervaring een pre is maar geen must. Op een gegeven moment moet er een club komen die een beginnend hoofdtrainer een dergelijke kans biedt. Een contract van 3,5 jaar is wel bizar ja, maar dat gaat ook op voor een trainer die al 20 jaar in het vak zit. Je weet nooit het het gaat klikken en hoe de resultaten uiteindelijk worden.

  16. #465
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Misschien kan de Graafschap dan voor Ernie Brandts gaan. Hij is in ieder geval weer vrij na het ontslag in Tanzania.

  17. #466
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Had ik heel graag gezien die Ernie Brandts, kent de Eredivisie, kent Roda JC en kan een ploeg verdedigend goed neerzetten. Ik hoop dat Tomasson mijn tegendeel gaat bewijzen en Roda gewoon naar een 8e-12e plek loodst dit seizoen.
    Met alle respect, maar die verdediging van Roda is echt belabberd. Daarmee zal elke trainer problemen hebben om het goed neer te zetten. Is er wat dat betreft nog iets mogelijk in de winter? Desnoods huur.

  18. #467
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ernie gaat waarschijnlijk naar Sparta toe nu .

    Ik vindt dit erg riskant van Roda met de uitstraling van Tomasson is totaal niks mis , maar heeft de kans gehad van Excelsior en gaat na paar maanden alweer weg , terwijl Excelsior in het begin van het seizoen gewoon super slecht deed. De laatste tijd krabbelen ze wat op met aardig verzorgd voetbal , Of die dat ook bij Roda in het spel ken krijgen vraag ik me af . Hebben toch meer knokkers en lange ballen op Frankie.

  19. #468
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Jon Dahl Tomasson? The fuck...

  20. #469
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Had ik heel graag gezien die Ernie Brandts, kent de Eredivisie, kent Roda JC en kan een ploeg verdedigend goed neerzetten. Ik hoop dat Tomasson mijn tegendeel gaat bewijzen en Roda gewoon naar een 8e-12e plek loodst dit seizoen.
    Dat geldt natuurlijk ook voor Tomasson. Het is een rare keuze van Roda maar wel een talentvolle trainer (met status, daar kijken profvoetballers anno 2013 meer naar op dan ervaring), benieuwd hoe Tomasson het team gaat neerzetten met zo'n spits als Demouge. Zie liever dat Tomasson zelf in de spits gaat staan dan die roestige Demouge.

  21. #470
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Met alle respect, maar die verdediging van Roda is echt belabberd. Daarmee zal elke trainer problemen hebben om het goed neer te zetten. Is er wat dat betreft nog iets mogelijk in de winter? Desnoods huur.
    De verdedigers maken te veel individuele fouten en staan vaker fout dan dat ze goed staan, zo'n dingen kan een Ernie Brandts veel beter neerzetten. Een spits als Tomasson zonder enige ervaring lijkt me een kansloze missie om onze verdediging neer te zetten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Feit blijft dat De Boer ook geen enkele ervaring als hoofdtrainer had op 't hoogste niveau. Hij is beter klaargestoomd dan Tomasson die een jaar assistent in de Juup was en bij Feyenoord (neem ik aan?) wat rondgelopen heeft, maar qua ervaring als hoofdcoach blijft het even marginaal. De Boer was net zo goed een gok. Ik wil Tomasson ook absoluut niet vergelijken met De Boer, maar wil daarmee aangeven dat ervaring een pre is maar geen must. Op een gegeven moment moet er een club komen die een beginnend hoofdtrainer een dergelijke kans biedt. Een contract van 3,5 jaar is wel bizar ja, maar dat gaat ook op voor een trainer die al 20 jaar in het vak zit. Je weet nooit het het gaat klikken en hoe de resultaten uiteindelijk worden.
    Juist die jaren die De Boer heeft gehad in de jeugd bij Ajax en bij het Nederlands Elftal heeft hij geleerd om elftallen neer te zetten, met verschillende type spelers werken, managen van karakters, teams samenstellen etc. Die basis die je als trainer uberhaupt moet hebben heeft de Boer al geleerd in de jeugd. De druk en de media kwamen natuurlijk pas bij het hoofdtrainerschap. Tomasson staat hier 3 stappen achter de Boer bij zijn hoofdtrainersdebuut. De Boer zie ik daarom veel minder als een gok omdat hij veeel beter is voorbereid dan Tomasson is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noordzijde Bekijk bericht
    Dat geldt natuurlijk ook voor Tomasson. Het is een rare keuze van Roda maar wel een talentvolle trainer (met status, daar kijken profvoetballers anno 2013 meer naar op dan ervaring), benieuwd hoe Tomasson het team gaat neerzetten met zo'n spits als Demouge. Zie liever dat Tomasson zelf in de spits gaat staan dan die roestige Demouge.
    Waarom is hij een talentvolle trainer? Omdat hij toevallig een goede voetballer was en al relatief jong weet dat hij trainer wil worden? Prima, als hij talentvol blijkt te zijn maar niets dat dat al voorspelt.
    Het enige wat in zijn voordeel spreekt zijn zijn jarenlange ervaring bij internationale (sub)topclubs en als international van Denemarken.

    Blijkbaar is Janssen van de RvC van Roda JC de zaakwaarnemer van Tomassen. Dat en het feit dat Vlemmings TD is geeft mij een heel vreemd vriendjespolitiek gevoel.

  22. #471
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Anco Jansen van DGS binnen.

  23. #472
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.907
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Dat die komende dinsdag er maar 3 in mag schieten.

  24. #473
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    O jee, ze zijn boos!

    http://wijzijnrodajc.nl/brief-knvb

  25. #474
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.048
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha. Ga lekker in de Bundesliga voetballen dan, joh.

  26. #475
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Kijk ook even dit pareltje onder de 'songs'

    VRIENDSCHAPSNUMMER ALEMANNIA AACHEN
    Unsere freunde kommen aus Deutschland
    Aus Aachen ganz genau
    Eine Herz und eine Seele
    Roda und der TSV

    Hoohooohooohooohooohoo,
    Hoohooohooohooohooohoo,

  27. #476
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bij Roda vergeten ze wel heel makkelijk dat het aan de arbitrage en aan de arbitrage alleen te danken is dat ze twee keer in de eredivisie gebleven zijn via de play-offs. Ze mogen de heren Nijhuis en Liesveld en hun leidinggevenden hiervoor op de blote knietjes danken.

    En spreekkoren in het Duits zouden verboden moeten worden. Sterker nog, ze zouden bestraft moeten worden met punten in mindering, wedstrijden zonder publiek of liever verwijdering uit het Nederlandse betaalde voetbal.

  28. #477
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Haha. Ga lekker in de Bundesliga voetballen dan, joh.
    Oberliga is meer hun niveau.

  29. #478
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Onzin. Als de KNVB fatsoenlijk floot, dan was Roda niet eens onder de rode streep beland.

  30. #479
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.048
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Onzin. Als de KNVB fatsoenlijk floot, dan was Roda niet eens onder de rode streep beland.
    Haha, joekie toch.

  31. #480
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.776
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Powell per direct naar Roda.

  32. #481
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wat een kansloze 'versterking'. Of ze passen zich gewoon al aan aan het geëiste niveau voor komend seizoen. Powel stond toch altijd wel bekend als veel scorende spits, in de Jupiler League.

  33. #482
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wanhoopsdaad sowieso. Na het sluiten van de transfermarkt een speler binnenhalen op amateurbasis die niemand anders meer wil hebben; 99 van de 100 keer leidt dat tot niets, dat weten ze in Kerkrade ook wel.

  34. #483
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Zo! Alles komt goed, Powel is binnengehaald!

  35. #484
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Creatief met clubliefde:

    "Als Hendriks 3,5 miljoen euro wil investeren in Roda op voorwaarde dat ik opstap mag hij dat bedrag morgen overmaken. Dan ben ik vertrokken", zo vertelt de directeur (Van den Bunder) van de Kerkradenaars in gesprek met de Volkskrant.

  36. #485
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.776
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    nemeth en paar weken uitgeschakeld!

  37. #486
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Daar gaat de laatste hoop...

  38. #487
    Chief
    Guest

    Standaard

    Van een trap gevallen, net nu zijn schorsing erop zit. Hij krijgen ze het in Limburg voor elkaar.

    Roda wordt laatste. Die zijn verdoemd. Die Ruud Brood lacht zich denk ik dood.

  39. #488
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Demouge en Fledderus wel op de weg terug. Die twee hebben Roda met resp. hun schwalbes en vrije trappen in de eredivisie gehouden vorig jaar.

  40. #489

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Volgens mij is die Nemeth gewoon met zijn dronken kop tijdens carnaval van de trap geflikkerd

    Die Demouge wel terug voor zaterdag, das dan wel weer jammer.

  41. #490
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Van een trap gevallen, net nu zijn schorsing erop zit. Hij krijgen ze het in Limburg voor elkaar.

    Roda wordt laatste. Die zijn verdoemd. Die Ruud Brood lacht zich denk ik dood.
    Ja echt he, hoe krijgen we het voor mekaar hier in Limburg. Tjongejonge... Nemeth die van de trap valt. We hadden beter moeten oppassen.

  42. #491
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Demouge keert terug, Fledderus keert terug. Roda gaat erop vooruit. Simpel.

  43. #492

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Met Fledderus wel ja, Demouge tja.

  44. #493
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wat een kansloze 'versterking'. Of ze passen zich gewoon al aan aan het geëiste niveau voor komend seizoen. Powel stond toch altijd wel bekend als veel scorende spits, in de Jupiler League.
    Ik met het wielrennen, jij met de Eredivisie. Wat een topversterking!

  45. #494
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hij heeft wel al kramp na zestig minuten voetballen, maar met twee assists (en een onterecht afgekeurde goal) mag dat.

  46. #495
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Powel, karaktervoetballer. Prima kracht voor de komende weken.

Pagina 11 van 38 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •