Pagina 2 van 38 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #46
    Koempel Roda88's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2007
    Locatie
    Kerkrade
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wie gaat er Woensdag nog meer mee na Waalijk? Forza Roda

  2. #47
    G. Schurgers's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 maart 2006
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda en Atteveld maken Limburg trots. Al hebben ze een beetje geluk gehad dat Alves er niet bij was tegen Heerenveen.

  3. #48
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik wil wel na RKC, maar helaas heb ik donderdag school, heb ik geen uitkaart en mag ik niet van me ouders en is het al uitverkocht voor ik er überhaupt over kon denken.

  4. #49
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vandamme heeft geen hartprobleem, zo luidde de uitslag van de test die de Belg af moest leggen van Roda. De medische staf van Roda vreesde in eerste instantie dat Vandamme kampte met hartritmestoornissen, maar hier blijkt dus niks van waar.

    Om geen onnodige risico's te nemen heeft de medische staf van Roda toch besloten Vandamme in ieder geval woensdag niet op te stellen.

  5. #50
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC geniet mogelijk slechts één seizoen van Jamaique Vandamme. De Belgische vleugelspits is doorgaans geen basisspeler in de Limburgse formatie en overweegt dan ook te vertrekken.
    "We kijken voor hem rond", laat zaakwaarnemer Jean-Claude Lagaisse optekenen in het Algemeen Dagblad. Onlangs deden geruchten de ronde dat Standard Luik geïnteresseerd is in de voormalige Gouden Stud. "Die interesse is nogal vaag. Dat moet je niet serieus nemen", bezweert Lagaisse.

    Vandamme kwam recent in het nieuws nadat het even zwart voor zijn ogen werd in een wedstrijd van Roda. Gevreesd werd voor hartritme-stoornissen, maar uit de diagnose kwamen geen ernstige bezwaren naar voren

  6. #51
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC wil de samenwerking met Andres Oper graag verlengen. De Limburgse club is tevreden over de ontwikkeling van de Estse aanvaller en wil diens contract, dat in juli 2008 afloopt, openbreken.

    De 29-jarige aanvaller werd in de zomer van 2005 naar Kerkrade gehaald als de beoogde opvolger van Arouna Koné. Die veelbelovende status heeft Oper echter nooit waar weten te maken, in 51 wedstrijden in de eredivisie scoorde hij zestien keer.

  7. #52
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bert van Marwijk beslist in de maand april of hij aan de slag gaat als nieuwe trainer van Roda JC. Dat meldde hij in een interview op radiozender L1. “Aan de ene kant heb ik een goed gevoel bij Roda. Aan de andere kant brand ik van ambitie en wil ik een grote ploeg niet laten schieten”, zei de oefenmeester.

    Sinds zijn ontslag bij de Duitse club Borussia Dortmund zat Van Marwijk zonder club. Maar aan interesse heeft Van Marwijk geen tekort. De oud-trainer van Feyenoord werd al eerder in verband gebracht met Club Brugge. Van Marwijk: “Ik heb aanbiedingen gehad van meerdere clubs, maar Club Brugge hoorde daar niet bij.”

  8. #53
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De Belgische speler Kevin van Dessel heeft gisteren een succesvolle rentree gemaakt in Jong Roda JC. Van Dessel werd de afgelopen twee seizoenen geplaagd door blessures.

    Na een lange periode van knieoperaties en revalidatie kon Van Dessel tegen Jong Dordrecht een uur pijnvrij meespelen. Hij bleef tijdens de wedstrijd ook blessurevrij.

    De Belg moet nog erg zijn best gaan doen om een contractverlenging te verdienen. Zijn huidige verbintenis loopt af aan het einde van dit seizoen.

  9. #54
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Van Dessel...de eeuwige geblesseerde.

    Ik weet niet eens meer hoe hij speelde (was hij goed?)

  10. #55
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    mmm.. k ken het me niet meer herrineren volgens mij was die wel goed, beter dan Agustien of Bouchiba. Maar zijn aflopende contract wordt niet meer verlengt dus ik ben bang dat die zich niet meer kan bewijzen.

  11. #56
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC wil verder met doelman Cliff Mardulier. De Belg was de afgelopen week op proef in Kerkrade en maakte een goede indruk op de technische staf.
    De 24-jarige keeper praat volgende week met de leiding van Roda JC. Directeur Huub Narinx in De Limburger: 'Om te kijken wat de mogelijkheden zijn.' Mardulier keept momenteel bij de Belgische vierdeklasser Schoten.

    Anderhalf jaar geleden was Mardulier betrokken bij het Belgische omkoopschandaal rond de Chinese zakenman Ye. Mardulier gaf toe dat hij als doelman van Lierse SK was gezwicht voor de gokmaffia en geld had aangenomen om ballen door te laten. Lierse verscheurde daarop het contract met de toenmalig Belgische jeugdinternational, die vervolgens onderdak vond bij Schoten. Narinx: 'Cliff heeft zijn straf gehad en verdient nu een tweede kans.'

    Roda JC vraagt deze week bij het arbeidsbureau formeel ontslag aan voor Kevin van Dessel. Om niet nog een seizoen onder dezelfde condities vast te zitten aan de Belgische middenvelder moet Roda JC dat voor 1 april doen. Het contract met Van Dessel loopt nog tot 1 juli.

    'Dit betekent niet dat wij zeker niet verder willen met Kevin', zegt Narinx. 'Dat hangt mede af van zijn herstel. Kevin is daar hard mee bezig. Wij hebben veel waardering voor de manier waarop Kevin zich terugknokt.'

    Humphrey Rudge, wiens contract nog tot medio 2008 loopt, mag uitkijken naar een andere werkgever. De verdediger kwam dit seizoen nog niet in actie. Narinx: 'Verkoop of verhuur van Humphrey komend seizoen zou daarom wellicht beter zijn.'

  12. #57

    Aangemeld
    29 maart 2007
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waarom is J.P Saeijs de laatste tijd niet meer een echte basisspeler?
    Of is hij een tijdje geblesseerd geweest, kan hier niks over terugvinden. Of heeft hij pech dat Atteveld met 3 verdedigers gaat spelen. Of is ie er gewoon weer bij morgen.

  13. #58
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Roda JC: 'Van Marwijk is één en Atteveld twee'

    30/3/2007

    Bert van Marwijk is de eerste keus van Roda JC. De club uit Kerkrade ziet in de voormalige coach van onder meer Feyenoord en Borussia Dortmund de opvolger van Huub Stevens. Interim-trainer Raymond Atteveld eist duidelijkheid.
    Voorzitter Serve Kuijer verklaarde via de regionale zender L1 dat Van Marwijk de voorkeur geniet boven Atteveld. 'De volgorde is: eerst Bert van Marwijk, en als dat niet mogelijk is, dán zullen we kijken naar Ray', aldus Kuijer. 'Maar ik denk dat geen enkele jonge trainer zich hoeft te schamen als een club zegt dat Van Marwijk nummer één is.'

    Atteveld nam begin februari de taken van Huub Stevens op zich, nadat deze naar Hamburger SV was vertrokken. In de zeven eredivisieduels die volgden pakte Roda elf punten. Alleen de laatste wedstrijd verloren de Limburgers: 3-2 bij RKC Waalwijk.

    Atteveld eist zo snel mogelijk duidelijkheid over zijn toekomst bij Roda. 'De afspraak is dat ik het rond 1 april zou horen', legt de trainer uit in het Limburgs Dagblad. 'Zondag is het 1 april. Dat is een wat rare dag, maar maandag of dinsdag wil ik het wel weten.'

    In diezelfde krant reageert Roda's directeur Huub Narinx: 'Ik weet dat Raymond 1 april in zijn gedachten heeft, maar wij gaan toch eerder uit van 10 à 15 april.' Atteveld zou ook een van de kandidaten zijn om komend seizoen aan de slag te gaan bij ADO Den Haag.

    Roda sprak in januari enkele malen met Van Marwijk. De 54-jarige trainer meldde vorige week dat hij twijfelde. 'Ik ben er nog niet uit. Aan de ene kant heb ik een goed gevoel bij Roda. Aan de andere kant brand ik van ambitie en wil ik een grote club niet laten lopen.'




    Indien ik Atteveld was, dan wist ik het wel , opstappen. Want ik zou mezelf niet zien als tweede keus, waarbij ook nog eens komt, dat er al jaren geen eer meer is te behalen met Roda.

  14. #59
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ach dit is eerste jaar Atteveld is nog niet zo slecht, alleen van Marwijk heb ik liever. Maar als Atteveld weg gaat dan gaat die naar ADO en of daar zoveel eer te behalen is, in de jupiler league? Is toch logisch dat Roda JC een topcoach (zo mag je hem tog wel noemen) als van Marwijk voor de ex-assistenttrainer kiest.

  15. #60
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC wil verder met Rayond Atteveld als hoofdtrainer. Zo heeft de clubleiding van de Brabanders dinsdag bekend gemaakt aan de interim-trainer.

    Atteveld was eerder de assistent van Huub Stevens, maar nadat de oefenmeester in de winterstop HSV onder zijn hoede nam, werd hij aangesteld als interim-trainer. Onlangs probeerde Roda JC Bert van Marwijk aan te stellen als nieuwe trainer voor het komende seizoen, maar dat is nu definitief niet aan de orde.

    De komende dagen zullen Roda JC en Atteveld om tafel zitten om de zaak af te ronden.

  16. #61
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Roda JC heeft vandaag besloten door te willen met Raymond Atteveld (foto). De trainer was tweede keus achter Bert van Marwijk, maar omdat deze bedankte mag Atteveld een nieuw contract tegemoet zien.

    Van Marwijk zegde vandaag definitief af bij de club uit Kerkrade. De reden is onduidelijk, maar één daarvan kan zijn dat de ex-coach van onder meer Feyenoord en Fortuna Sittard in onderhandeling is met het Belgische Club Brugge.

    Atteveld is sinds februari eindverantwoordelijk bij Roda JC. Hij was de vervanger van Huub Stevens, die vertrok naar het Duitse Hamburger SV.

  17. #62
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Doelman Cliff Mardulier heeft van Roda JC bedenktijd gekregen. De 24-jarige sluitpost kreeg na een trainingsstage een contract aangeboden, maar de Belg twijfelt. In het Gazet van Antwerpen legt hij de situatie uit. "Er werd me verteld dat Roda volgend seizoen met drie doelmannen in de selectie wil spelen, die allemaal op nul beginnen." Mardulier twijfelt nog of hier in wil meegaan. "Ik zie Roda best zitten, maar het kan dat het een andere club wordt."

  18. #63
    5Måggìø2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Måggìø2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Roda JC geeft Raymond Atteveld het vertrouwen

    Roda JC hield zich aan zijn woord. Geen Bert van Marwijk, dan Raymond Atteveld. De Limburgse club maakte donderdagochtend bekend dat de Amsterdammer ook volgend seizoen hoofdcoach is.

    Roda en Atteveld zijn het eens over een contract tot en met 30 juni 2008, met een optie voor nog een seizoen. Beide partijen hopen ook langer door te gaan met Martin Koopman. De club gaat binnenkort met de assistent in gesprek.

    Atteveld nam begin februari op interim-basis de taken over van Huub Stevens, die was vertrokken naar Hamburger SV. Onder Attevelds leiding presteerde Roda heel gemiddeld: twee zeges, vier gelijke spelen en twee nederlagen, zeven doelpunten voor en zeven goals tegen.

    Atteveld was niet de belangrijkste kandidaat om komende zomer als trainer verantwoordelijk te zijn voor de selectie van de Eredivisionist. Van Marwijk gold als 'droomkandidaat', maar de oud-coach van Borussia Dortmund en Feyenoord haakte afgelopen weekeinde af, omdat hij te weinig mogelijkheden ziet.

    'Van Marwijk was onze droomkandidaat vanwege onder meer zijn staat van dienst als coach', legde algemeen directeur Huub Narinx eerder deze week uit in Voetbal International. 'Die heeft Raymond nog niet, maar hij is in onze ogen wel een trainer met ontwikkelingspotentieel.'

  19. #64
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC hoefde zich vanavond weinig in te spannen om ten koste van Excelsior drie punten te vergaren: 2-0.

    Een potje zomeravond voetbal met zo nu en dan een oprisping van de thuisploeg, zo kan het duel tussen de nummer acht en vijftien het best omschreven worden. Roda startte goed. Via Sekou Cissé, schot op de paal, Jean-Paul Saeijs, kopbal gered door Ronald Graafland en Kees Luijckx, kopbal op de lat, verdiende de Limburgers meer, maar moest het toch, enigszins teleurstellend, gaan rusten met 0-0.

    Begin tweede helft viel de langverwachte treffer alsnog. Pa-Modou Kah (foto) vond met een halve omhaal knap de verre hoek. De centrale verdediger was in de slotfase wederom van grote waarde voor zijn ploeg. Luigi Bruins stuurde Andwélé Slory fraai de diepte in, die op zijn beurt bijna Johan Voskamp bereikte, maar Kah redding zag brengen.

    In de laatste minuut nam Andres Oper alle hoop op een punt bij de Rotterdammers weg, door met een verwoestend schot de rechterbovenhoek te vinden: 2-0.

    Roda klimt naar de zevende plek na vanavond, Excelsior blijft vijftiende.

  20. #65
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC-verdediger Marcel de Jong stelt zijn beslissing om voor Oranje of Canada te spelen nog een half jaar uit. Op 15 oktober wordt hij 21 en pas vlak daarvoor besluit de geboren Canadees voor welk land hij uit wil komen, zo meldt het Algemeen Dagblad.

    De Jong heeft zowel een Nederlands als Canadees paspoort. De linksback kwam al uit voor de jeugdploegen van beide landen. Canada wil hem opstellen als A-international, maar hij is ook in beeld bij Jong Oranje. De FIFA verplicht voetballers om voor hun 21ste een beslissing te nemen.

  21. #66
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    SK Lokeren heeft laten weten geïnteresseerd te zijn in Vladan Kujovic, de doelman van Roda JC. Hij zou bij de Belgische club de voornaamste kandidaat zijn om Zvonko Milojevic op te volgen. Naast Kujovic liet Lokeren weten ook gecharmeerd te zijn van Barry Boubacar en Mark Volders.

  22. #67
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Limburgse voetbalacademie van start

    De Limburgse voetbalacademie gaat in de herfst van start met de vier Limburgse betaald voetbalclubs. De plannen werden vanmiddag in het gouvernement in Maastricht gepresenteerd. De grootste talenten van de 4 clubs worden 40 dagen per jaar intensief begeleid.

    De voetballers gaan drie keer per jaar een week op trainingskamp en worden gedurende het seizoen 22 woensdagen geschoold. Dat gebeurt op de trainingscomplexen van de vier clubs. De begeleiding kost 11.000 euro per speler per jaar. De academie is een initiatief van Roda-voorzitter Servé Kuijer. DSM is hoofdsponsor van de academie; sportkledingfabrikant Masita en verzekeraar Aevitea zijn subsponsors. KNVB-voorzitter Jeu Sprengers wordt voorzitter van de academie.

  23. #68
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Dieter van Tornhout zal in de reguliere competitie niet meer in actie komen voor Roda JC. De aanvaller kampt met een enkelblessure en is er drie weken uit.

    De Belgische spits liep de blessure deze week op en moet voorlopig rust houden. In de play-offs is hij weer inzetbaar. Roda JC speelt hoogstwaarschijnlijk mee in de play-offs van plaats zes tot en met negen. De winnaar van die strijd speelt tegen de verliezer van de play-offs van de nummers twee tot en met vijf om een UEFA Cup-plek.

    Van Tornhout maakte in 25 wedstrijden dit seizoen twee goals. In de zomer kwam hij over van Sparta.

  24. #69
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC heef laten blijken geïnteresseerd te zijn in Stijn Stijnen, doelman van Club Brugge. De Limburgers willen graag nog een derde keeper bij de selectie voegen, die de concurrentie aan zal moeten gaan met Bram Castro en Cliff Mardulier.

    Eerder dit seizoen kreeg Stijnen al een aanbieding uit Rusland, maar hij is hier niet op in gegaan. Momenteel is hij eerste keus onder de lat bij de Rode Duivels.

    Kort geleden kwam de goalie nog negatief in het nieuws. "We moeten Ronaldo aanpakken, zodat hij al van twee minuten van het veld moet," zo zei hij over Cristiano Ronaldo, voorafgaand aan het duel Portugal-België.

  25. #70
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Martin Koopman zal aanblijven als assistent-trainer van Roda JC. Koopman heeft voor één jaar bijgetekend in Limburg. Ook onder de vorige coach Huub Stevens was Martin Koopman al actief als assistent.

    Roda JC heeft de technische staf voor volgend seizoen rond, nadat eerder Raymond Atteveld al als hoofdcoach had getekend. Ruud Hesp blijft keeperstrainer in Kerkrade.

  26. #71
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roda JC heeft een opvolger gevonden voor de vertrekkende keeperstrainer Ruud Hesp. Anton Scheutjens, die in het verleden vier seizoenen voor de Limburgers speelde, gaat vanaf komend seizoen vrijwel zeker aan de slag met de doelmannen van de club uit Kerkrade.

    Scheutjens, die momenteel nog werkzaam is voor Helmond Sport, is geen onbekende bij Roda JC. De voormalig keeper was al parttime werkzaam bij de club op de dagen dat Hesp keeperstrainer is voor het Nederlands Elftal. De ex-Barcelona doelman gaat volgend seizoen overigens bij FC Groningen aan de slag.

  27. #72
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Oper legt aanbod Roda JC naast zich neer

    De pogingen van Roda JC om Andres Oper langer aan zich te binden, zijn vooralsnog vruchteloos gebleven.
    Roda JC wil graag het in 2008 aflopende contract met de 29-jarige Oper tussentijds met twee jaar verlengen. Maar een eerste aanbieding van de Limburgse club heeft de Estse spits niet kunnen overtuigen. 'Onze eisen én die van Roda lagen een heel stuk van elkaar af', zegt zaakwaarnemer Chiel Dekker in De Limburger.

    'Als dit Opers eindstation moet worden, mag daar best wat tegenover staan. Hij heeft immers ook al een bepaalde leeftijd bereikt. Het zou goed kunnen dat Andres nu gaat uitkijken naar een andere club, want vooral spitsen zijn op dit moment veelgevraagd in het Europese voetbal. We wachten daarom nu maar rustig af.'

    Roda JC is verrast door de opstelling van Oper. 'Ik kan me echt niet voorstellen dat hij hier niet mee akkoord gaat', aldus directeur Huub Narinx. 'Wat er nu precies aan de hand is weet ik niet. We hebben hem een contractverlenging van twee jaar aangeboden, die naar mijn gevoel goed in elkaar zit. Misschien dat Andres nu zijn eisen heeft bijgesteld.'

    Narinx is niet bijster gelukkig met de gang van zaken, maar wil de onderhandelingen niet afdoen als mislukt. 'Ik zal gaan overleggen met zijn zaakwaarnemer. Aan de andere kant: als zoals nu blijkt dat we er na een week onderhandelen nog niet uit kunnen komen, zullen we misschien moeten constateren dat het niet is gelukt.'

  28. #73
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ger Senden plakt er nog een jaar aan vast. De 35-jarige routinier is bezig aan zijn achttiende seizoen bij Roda JC, maar weet nog niet van ophouden.

    Ook de Play Offs speelden mee in zijn beslissing. De ploeg uit Kerkrade maakt nog altijd kans op de vijfde plaats. Mocht dit niet lukken, dan hoopt Senden dat zijn club Feyenoord treft.

    "Natuurlijk hopen we als Roda op de vijfde plaats. Maar als dat niet mocht lukken, hoop ik dat we Feyenoord treffen in de playoffs. Ik schat Groningen en Heerenveen sterker in dan de ploeg uit Rotterdam," aldus de Limburger.

  29. #74
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Andres Oper heeft deze week een aanbieding van Roda JC afgeslagen. De eisen van Roda JC en de speler liggen momenteel ver uit elkaar. Het contract van de spits loopt af in 2008. De Limburgers willen hem langer binden. Coach Raymond Atteveld hoopt dat de aanvaller gaat bijtekenenDe Limburgse equipe komt dit seizoen moeilijk tot scoren. Oper is met tien treffers clubtopscorer en dus een belangrijke pion in het veld. "Het is heel belangrijk dat hij blijft. Hierover heb ik ook met hem individuele gesprekken gevoerd. Hopelijk tekent hij snel bij", zo vertelt de Roda JC-trainer aan het Limburgse Radio Parkstad.

  30. #75
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Cissé verlengt bij Roda JC
    Roda JC-aanvaller Sekou Cissé heeft zijn aflopende contract verlengd tot medio 2009, zo meldt het Limburgse Radio Parkstad. De Ivoriaanse buitenspeler genoot aan het begin van dit seizoen interesse van AZ, maar de Limburgers en de speler zelf wilden toen niet van elkaar scheiden.

    De 21-jarige Afrikaan kwam dit seizoen 27 wedstrijden in actie en wist daarin viermaal het net te vinden. Cissé kwam in 2004 naar de eredivisionist uit het diepe zuiden op aanraden van landgenoot en boezemvriend Arouna Koné.

  31. #76
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Oper verlengt contract bij Roda JC met één jaar.

    Andres Oper blijft nog minimaal één seizoen bij Roda JC. De Limburgse club heeft vanmiddag bekend gemaakt dat het contract met de Estse aanvaller wordt opengebroken tot 2009. Daarnaast heeft Roda JC in het contract een optie opgenomen om de spits voor nog een jaar te kunnen behouden.

    De 29-jarige Andres Oper kwam in de zomer van 2005 over van Torpedo Moskou. In zijn debuutseizoen scoorde hij acht keer in 22 wedstrijden. Deze jaargang kwam de Baltische aanvaller tot elf treffers in 32 duels. Door deze productie is Oper nog één doelpunt verwijderd van zijn honderdste goal.

  32. #77
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda JC overweegt nieuw bod op Velthuizen

    Roda JC heeft Piet Velthuizen nog niet uit het hoofd gezet. De Limburgers brachten onlangs een bod uit op de talentvolle doelman, maar Vitesse legde dat naast zich neer. De ploeg van trainer Raymond Atteveld overweegt echter een nieuw bod uit te brengen.
    ,,Het bod is afgewezen, omdat Vitesse zegt Velthuizen absoluut niet kwijt te willen", meldt algemeen directeur Huub Narinx in Dagblad De Limburger. ,,Wij gaan ons nu intern beraden of we een tweede bod zullen uitbrengen."

  33. #78
    Koempel Atteveld's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 oktober 2006
    Locatie
    Oostelijke Mijnstreek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    57
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jammer dat hier nieuwsberichten geplaatst worden en weinig discussiewaarde eraan toegevoegd wordt.

    Want ik heb wel zin in een leuke discussie en ben dan ook content ermee dat Oper zijn contract heeft verlengd bij de Trots van het Zuiden. Ook zou ik het een goede zaak vinden mocht Piet "Bikkel" Velthuizen daadwerkelijk hierheen komen, hij zelf heeft er wel oren na.

    Ook is Roda JC al in verregaande onderhandelingen met Stijn Huysegems van Feyenoord, voor Roda JC begrippen ook een geweldige speler. Op naar plaats 5 in het nieuwe seizoen?

  34. #79
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda JC is geïnteresseerd in Stein Huysegems

    Roda JC lijkt serieuze interesse te hebben in aanvaller Stein Huysegems. De club uit Kerkrade heeft bij Feyenoord al geïnformeerd naar de transfersom. Dat wordt ook gezegd door Huysegems. "Ik weet dat Roda JC naar de transfersom heeft gevraagd."

    Huysegems, die een contract tot 2010 heeft bij Feyenoord Rotterdam, houdt er een goed gevoel aan over dat er interesse voor hem is. "Het streelt me dat er na zo'n moeizaam seizoen clubs in me geïnteresseerd zijn."

    In eerste instantie lijkt het er echter op dat Roda JC niet gaat slagen om de Belg naar Kerkrade te halen. Huysegems heeft niet de intentie om Feyenoord te verlaten, en zegt ook eerst te willen wachten wie de nieuwe trainer zal gaan worden voordat hij vertrekt. In principe is Huysegems van plan om zijn contract uit te dienen.

  35. #80
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rodatuup Bekijk bericht
    Jammer dat hier nieuwsberichten geplaatst worden en weinig discussiewaarde eraan toegevoegd wordt.

    Want ik heb wel zin in een leuke discussie en ben dan ook content ermee dat Oper zijn contract heeft verlengd bij de Trots van het Zuiden. Ook zou ik het een goede zaak vinden mocht Piet "Bikkel" Velthuizen daadwerkelijk hierheen komen, hij zelf heeft er wel oren na.

    Ook is Roda JC al in verregaande onderhandelingen met Stijn Huysegems van Feyenoord, voor Roda JC begrippen ook een geweldige speler. Op naar plaats 5 in het nieuwe seizoen?
    Ja, helaas zijn wij 2 de enige Roda JC fans, dus weinig te discussieren valt hier niet, meeste nieuws dat hier staat had ik al gelezen op WSU.

    Maar velthuizen en Huysegems zijn idd chille aankopen.

  36. #81
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda JC huurt Sonkaya van Porto

    Het Algemeen Dagblad meldt dat Fatih Sonkaya na vele omzwervingen weer terugkeert bij Roda JC. De Limburgse club huurt de verdediger komend seizoen van FC Porto.

    Sonkaya stond van 1999 tot 2004 onder contract bij de club uit Kerkrade. Na één seizoen Besiktas belandde de rechtsback bij FC Porto. Hier kwam de Turkse international nauwelijks aan spelen toe, en werd zelfs verhuurd aan Académica Coimbra. De 25-jarige verdediger trainde afgelopen zaterdag al mee met de selectie van Roda JC.

  37. #82
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Wie volgde hem na zijn Roda avontuur, ik bedoel hoe goed is die jongen / vent nog?

  38. #83
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard


    Roda's Oper gaat onder het mes

    Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 21 mei om 15:43

    Andres Oper zal niet met zijn land Estland deelnemen in de EK-kwalificatieduels tegen Kroatië en Engeland. De aanvaller van Roda JC heeft zich bij de Nederlandse bondscoach Jelle Goes afgemeld met een enkelblessure.

    Oper kampt al langere tijd met problemen aan de enkel, en nu het seizoen van de Kerkradenaren definitief voorbij is, heeft men besloten tot een operatie van het gewricht. Hierdoor hoopt hij bij de start van het nieuwe seizoen weer wedstrijdfit te zijn.

    Erg veel zal de afwezigheid van Oper naar verwachting niet uitmaken. De Esten wisten tot op heden nog geen enkel punt te verzamelen in groep E. Het land staat dan ook samen met Andorra troosteloos onderaan.

  39. #84
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Succes HSV levert Roda JC geld op

    Roda JC ontvangt een som geld van HSV. Hamburger-trainer Huub Stevens stapte in de winter over van Kerkrade naar Noord-Duitsland. De afspraak was dat als Stevens de ploeg in de Bundesliga wist te houden, Roda JC een bedrag zou ontvangen.

    HSV eindigde knap zevende en wist zich daarmee zelfs te plaatsen voor de Intertoto. Directeur Huub Narinx van Roda JC: "We hebben een factuur verstuurd en verwachten binnenkort een bedrag. Er is afgesproken om het precieze bedrag niet bekend te maken", vertelt hij tegenover het Limburgse radiostation Radio Parkstad.

  40. #85
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda JC volgt Lierse-spits Jarju

    Roda JC onderhandelt met het Belgische Lierse SK over een transfer van de 20-jarige Mustapha Jarju. De Gambiaanse spits scoorde dit seizoen negen keer in de Belgische eerste klasse en wordt al een tijd gevolgd door Roda.

    "We zijn al een tijdje in gesprek met Roda over een eventuele transfer", bevestigt Lierse-voorzitter Leo Theyskens tegenover het Limburgs Dagblad.

    Roda-voorzitter Huub Narinx wilde minder kwijt over de jonge aanvaller. Hij bevestigde wel dat de club uit Kerkrade Jarju al langere tijd volgt.

  41. #86
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luuk Bekijk bericht
    Arsenal geeft Bendtner vijfjarig contract

    Arsenal heeft Nicklas Bendtner tot medio medio 2012 vastgelegd. De 19-jarige Deense aanvaller kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor Birmingham, dat promoveerde naar het Premiership.

    "Ik weet dat ik de juiste kwaliteiten bezit, of dat ik in staat ben om ze te ontwikkelen", zegt Bendtner. "Ik heb echt het geloof dat ik kan doorbreken. Arsenal heeft me laten weten dat ik deel uitmaak van hun toekomstplannen. Als dat niet het geval was geweest, had ik geen contract getekend."
    Wat heeft dat met Roda te maken?

  42. #87
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda JC langer door met verdediger Pa-Modou Kah

    Roda JC heeft het contract van Pa-Modou Kah (foto) opengebroken en verlengd, zo meldt de club op haar website. De verdediger had nog een contract bij de club uit Kerkrade tot medio 2008 en verlengde deze tot medio 2011.

    Kah is bezig aan zijn derde seizoen bij Roda JC, waar hij tot nog toe 78 competitieduels voor speelde. De Ghanees, die ook over een Noors paspoort beschikt, speelde daarvoor voor VÃ¥lerengen IF en AIK.

  43. #88
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    M'gladbach wil Ramzi van Roda JC overnemen

    De Duitse club Borussia Mönchengladbach heeft zich bij Roda JC gemeld voor Adil Ramzi, zo meldt VI. Gladbach, onder leiding van de Nederlander Jos Luhukay, wil de Marokkaan komend seizoen graag in het Borussia-Park zien spelen. De 29-jarige speler heeft in Kerkrade nog een contract tot 2009.

    Ramzi, die eerder onder meer speelde voor FC Utrecht, FC Twente en PSV was dit seizoen erg belangrijk voor zijn club. In 31 duels trof hij negen maal doel en gaf hij zes assists. Borussia Mönchengladbach kende zelf een zee teleurstellend seizoen met als resultaat degradatie naar de Tweede Bundesliga. Eeder maakten Die Fohlen hun interesse in Davy de Fauw - die ook bij Roda JC speelt - ook al bekend.

  44. #89
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Huysegems te duur voor Roda

    Roda JC lijkt de komst van Stein Huysegems uit haar hoofd te hebben gezet. Directeur Huub Narinx liet aan Voetbal International weten dat de transfersom te hoog is voor de Limburgse club.

    ,,Huysegems past perfect bij ons, maar we hebben bij Feyenoord geïnformeerd naar zijn transfersom en weten nu dat het een enorm moeilijke klus wordt om hem te halen", aldus Narinx.

    Huysegems kende een wisselvallig eerste seizoen in Rotterdam. De Belg is mogelijk één van de spelers die komende zomer moet vertrekken. Technisch manager Peter Bosz liet eerder al weten dat de Feyenoord-selectie komende zomer wordt teruggebracht naar 23 spelers en er dus afscheid genomen moet worden van een flink aantal spelers.

  45. #90
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Boussaboun en Ramzi kunnen naar Qatar


    Ali Boussaboun en Adil Ramzi staan wellicht volgend seizoen in Qatar tegenover elkaar. Boussaboun staat volgens het Algemeen Dagblad in de belangstelling van Al-Wakrah, terwijl Ramzi al enige tijd slechts zijn ja-woord hoeft te geven voor een Qatarees avontuur.

    Roda JC is op de hoogte gesteld van de interesse voor Ramzi, die overigens een jaar vast ligt bij de Limburgers. De Marokkaanse aanvaller twijfelt echter nog of hij in moet gaan op een aanbieding uit het oliestaatje.

    “Ik weet dat ik daar veel geld kan verdienen, maar ik ben er nog niet uit of dat nu het belangrijkste voor mij is', regaeerde Ramzi in het Limburgs Dagblad. “Eigenlijk wil ik de komende drie jaar nog op een behoorlijk niveau voetballen.”

    Boussaboun staat tot medio 2009 onder contract bij Feyenoord, maar aan het verstandshuwelijk lijkt deze zomer een einde te komen. Ook FC Utrecht, dat de aanvaller sinds de winterstop huurde, lichtte de optie tot koop niet.

Pagina 2 van 38 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •