Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.036 t/m 1.080 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #1036
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superroda Bekijk bericht
    En voor de mensen die Roda een vreemdelingenlegioen noemen:
    Van de 21 namen hierboven zijn er 10 Nederlands. Van Hyfte, de Winter, en Kum zijn geen vreemdelingen, waarom hoef ik denk ik niet uit te leggen. Milec, Gullon en De Silva waren het afgelopen seizoen al actief voor Roda en zijn prima spelers voor ons. Ananou komt uit Keulen (uurtje rijden vanuit Kerkrade) en is hier ook geen vreemdeling.

    Dan hou je over Ajagun (bekende van de trainer), Schahin, Mytidis (bekende van de technisch directeur) en Boysen. Valt reuze mee dus als je het mij vraagt.
    Van mij komt het woord vreemdelingenlegioen niet hoor, maar minder dan de helft van je spelers uit Nederland is toch best wel heel erg weinig voor een Nederlandse club. Ik vraag me af of je gelijkaardige spelers niet 'gewoon' kunt vinden in de Jupiler League of bij de beloften van andere clubs. Verder denk ik niet dat het woord vreemdelingenlegioen puur gebaseerd is op de afkomst van spelers, maar meer op de betrokkenheid bij de club. Dat was afgelopen seizoen denk ik wel een issue met al die figuren die in de winterstop ineens gehaald werden. geen idee hoe het komend seizoen zal zijn, maar feit is dat er door Roda gebouwd zal moeten worden aan alweer een nieuw elftal en dat er maar weinig vastigheden zijn om op voorhand op te rekenen.

  2. #1037
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superroda Bekijk bericht
    Hoe Roda het met deze selectie gaat doen moet nog blijken, maar op bestuurlijk vlak lijkt het eindelijk eens goed te gaan nu. Hopen dat schijn niet bedriegt en dan gaan we misschien weer een mooi seizoen tegenmoet
    Dat vind ik wel mooi om te horen. Ik heb niks met Roda, maar het is wel een club die er bijhoort op het hoogste niveau en om dat te bewerkstelligen begint alles met rust binnen het bestuur.

  3. #1038
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Van mij komt het woord vreemdelingenlegioen niet hoor, maar minder dan de helft van je spelers uit Nederland is toch best wel heel erg weinig voor een Nederlandse club. Ik vraag me af of je gelijkaardige spelers niet 'gewoon' kunt vinden in de Jupiler League of bij de beloften van andere clubs. Verder denk ik niet dat het woord vreemdelingenlegioen puur gebaseerd is op de afkomst van spelers, maar meer op de betrokkenheid bij de club. Dat was afgelopen seizoen denk ik wel een issue met al die figuren die in de winterstop ineens gehaald werden. geen idee hoe het komend seizoen zal zijn, maar feit is dat er door Roda gebouwd zal moeten worden aan alweer een nieuw elftal en dat er maar weinig vastigheden zijn om op voorhand op te rekenen.
    Nou, uit mijn hoofd werden in de winterstop Buijs, Milec, Gullon, Inceman, Zhukov, Peterson, van Duinen en Poepon gehaald. Ik heb eigenlijk bij geen van deze spelers het gevoel gehad alsof het ze niets interesseerde of dat ze zich niet 100% inzetten in wedstrijden. Daarnaast heeft er het hele seizoen zand in de motor gezeten, maar begon het team aan het begin van de tweede seizoenshelft met de nieuwe spelers juist iets beter te lopen. Ik heb sowieso niet het idee dat de resultaten van vorig seizoen een gevolg waren van desinteresse, maar meer een combinatie van een gebrek aan kwaliteit (vooral voor de winterstop) en de tactiek van de trainer.

    als je de Nederlanders in de selectie telt zul je op zo'n 55-60% uitkomen, en daar komen dan nog jongens als de Winter, van Hyfte en Kum bij die uit buurlanden komen en al jaren in Nederland actief zijn. Dan vind ik het persoonlijk best meevallen, zeker als je je bedenkt dat Kerkrade in een grensgebied ligt (Duitsland ligt op 5 minuten rijden, België op een half uur). Er beginnen nu ook wat jongens uit de jeugdopleiding in het eerste elftal aan te sluiten. Werker zou komend seizoen zomaar eens kunnen doorbreken en ook Paulissen heeft laten zien dat hij het kan, maar het afgelopen jaar is het er niet uitgekomen. Ik kan verder best begrijpen dat een buitenstaander Roda een vreemdelingenlegioen vindt, maar wij kunnen er ons prima mee identificeren. Ik heb alleen het idee dat het woord soms erg makkelijk gebruikt wordt.

    Als ik even door je profielfoto ervan uitga dat je Sparta supporter bent, hoe staat het bij Sparta ervoor? Ik weet dat ze David Mendes da Silva gehaald hebben en een jongere speler uit Spanje, voor de rest komen nu alleen Verhaar, Breuer en Ketting (als dat zijn naam was, die jonge centrale verdediger) in me op. Hoe schat je ze in voor komend seizoen?

  4. #1039
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hoe waren de oefenpotjes tegen Alemannia en Fleetwood?

  5. #1040
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Hoe waren de oefenpotjes tegen Alemannia en Fleetwood?
    Zoals alle potjes van Roda.
    Saai, slecht en niet om aan te gluren.

  6. #1041
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zoals alle potjes van Roda.
    Saai, slecht en niet om aan te gluren.
    Net zoals de 2-2 in Kerkrade?

  7. #1042
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Net zoals de 2-2 in Kerkrade?
    Ja kan er nog 25 opnoemen. En inderdaad net zoals die 25.

  8. #1043
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Zo, de laatste oefenwedstrijd is achter de rug, nu op naar de eerste competitiewedstrijd volgende week. Ik ben echt benieuwd naar de opstelling. De verdediging en de aanval zijn wel goed in te vullen, maar het middenveld vind ik nog afwachten. Van Hyfte en Auassar hebben volgens mij bijna alles gespeeld deze voorbereiding, en dan heb je ook nog Paulissen, de Silva, Noor, Gullon en Ajagun. Vooral naar die laatste ben ik benieuwd.

  9. #1044
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard



    Hier een samenvatting. Opzich een saaie wedstrijd en enorm veel fouten. Ik ben benieuwd waar we staan nu, Heracles speelde Europees erg sterk vond ik.

  10. #1045
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wonderbaarlijk dat het 0-0 is gebleven. Van Leer keepte zeer sterk. Mooi dat hij zijn contract heeft verlengd!

  11. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Almogaver ( 2 augustus 2016)

  12. #1046
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik durf nog altijd niet te zeggen hoe we ervoor staan voor het komende seizoen. Als ik het Eredivisie Transferoverzicht zie van VI, dan loopt het niet heel erg over bij de concurrentie. Maar iedereen heeft veel onbekende spelers gehaald. De vraag bij iedereen hoe dat gaat uitpakken.

  13. #1047
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Roda moet denk ik nog voor een CM gaan en een spits aangezien Schahin alweer geblesseerd is. Hopelijk wordt Letschert snel verkocht, want Roda houdt daar een mooi bedrag aan over ( ging om 4,5 miljoen- 6 miljoen dus dan zou Roda tussen de 900.000 en 1.200.000 krijgen )

  14. #1048
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Ik zie eigenlijk het liefst nog een extra buitenspeler komen. Met Mytidis en Schahin (hoewel die nu geblesseerd is) heb je twee spitsen en uit absolute nood zouden Palacios of Blättler daar nog kunnen spelen. Bij een extra middenvelder heb ik een beetje een dubbel gevoel, want met van Hyfte, Gullon, Auassar, Rutjes, Noor, Ajagun, Paulissen en de Silva hebben we in principe al acht mensen voor drie posities. Qua buitenspelers is de spoeling juist erg dun met alleen Boysen en Rosheuvel (eventueel Paulissen en de Silva die daar uit te voeten kunnen).

    Ik zou een extra middenvelder of spits ook heel goed kunnen begrijpen overigens, we gaan het zien de komende maand.

  15. #1049
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superroda Bekijk bericht
    Ik zie eigenlijk het liefst nog een extra buitenspeler komen. Met Mytidis en Schahin (hoewel die nu geblesseerd is) heb je twee spitsen en uit absolute nood zouden Palacios of Blättler daar nog kunnen spelen. Bij een extra middenvelder heb ik een beetje een dubbel gevoel, want met van Hyfte, Gullon, Auassar, Rutjes, Noor, Ajagun, Paulissen en de Silva hebben we in principe al acht mensen voor drie posities. Qua buitenspelers is de spoeling juist erg dun met alleen Boysen en Rosheuvel (eventueel Paulissen en de Silva die daar uit te voeten kunnen).

    Ik zou een extra middenvelder of spits ook heel goed kunnen begrijpen overigens, we gaan het zien de komende maand.
    Da's dus het punt. Schahin schijnt vaker geblesseerd te zijn dan fit en die andere twee komen gewoon te kort voor de Eredivisie. Je kunt voor de buitenposities inderdaad Paulissen en eventueel Ajagun gebruiken, terwijl we voor de spitspositie echt niemand hebben.

  16. #1050
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Er van uitgaande dat we 4-2-3-1 gaan spelen dan heb je opzich genoeg mogelijkheden.


    Voor de twee controlerende posities:
    Gullon
    Rutjes
    Auassar
    Noor
    Van Hyfte
    Van Son

    Voor de drie posities ervoor
    Centraal:
    De Silva
    Paulissen
    Ajagun
    Van Hyfte

    Links
    Boysen
    De Silva
    Paulissen

    Rechts
    Rosheuvel
    Ajagun
    Boysen
    Paulissen
    De Silva

    In principe hebben wij heel veel multifunctionele spelers. Een speler met het verkeerde been op de buitenpositie zorgt voor een iets andere tactiek. Maar Mytides lijkt mij een type die een bal goed bij zich kan houden en kaatsen om combinaties te creëren.

    Achterin vind ik het zorgwekkender, omdat ik twijfel of Brouwers meer dan 20 wedstrijden fit zal zijn en ik twijfel of Werker en Kum goed genoeg zijn.

    Links:
    Van Peppen
    Kum ?

    Centraal

    Brouwers
    Werker
    Kum
    Ananou


    Rechts
    Milec
    Ananou

    Geen idee hoe Yasar en Demirtapa zich verhouden tot het éérste.

  17. #1051
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Roda begint het nieuwe seizoen met de shirts van het afgelopen jaar. Robey heeft de nieuwe shirts niet op tijd af... Kansloos weer.

  18. #1052
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Triest, lijkt mij dat je ze daar wel voor aansprakelijk kan stellen. Hele voorbereiding met oude collectie tenues is natuurlijk echt slecht. Bijna 9 maanden de tijd om een aantal shirts te kunnen ontwerpen en drukken is blijkbaar te veel gevraagd.

    Volgend jaar maar eens rond gaan shoppen naar een ander merk, twee jaar op rij dat het niet op orde is.

  19. #1053
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De Robey shirts zijn bij alle andere Eredivisieclubs wel op tijd geleverd. Wilde Roda niet lastminute een ander ontwerp?

  20. #1054
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    De Robey shirts zijn bij alle andere Eredivisieclubs wel op tijd geleverd. Wilde Roda niet lastminute een ander ontwerp?
    Soort van, vanaf november zijn ze in gesprek geweest over een speciaal ontwerp. Een maand terug kwamen ze erachter dat Robey geen kwaliteit kon leveren, zie vorige pagina. Daarom zouden ze alsnog het standaard ontwerp krijgen in de juiste kleuren. Die kunnen ze blijkbaar niet in 5/6 weken drukken voor een selectie.

  21. #1055
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    De Robey shirts zijn bij alle andere Eredivisieclubs wel op tijd geleverd. Wilde Roda niet lastminute een ander ontwerp?
    Nee, Roda wilde een ontwerp en Robey kwam er een paar weken geleden pas achter dat ze dit niet konden maken ( terwijl Roda al sinds oktober vorig jaar met robey bezig was over dit ontwerp ). Robey zou daarna gewoon een standaardshirt gaan maken maar dat hebben ze dus niet op tijd afgekregen. Ik zou inderdaad gewoon schadevergoeding eisen, want dit heeft Roda toch de nodige centen gekost met het oog op de merchandise.

  22. #1056
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Soort van, vanaf november zijn ze in gesprek geweest over een speciaal ontwerp. Een maand terug kwamen ze erachter dat Robey geen kwaliteit kon leveren, zie vorige pagina. Daarom zouden ze alsnog het standaard ontwerp krijgen in de juiste kleuren. Die kunnen ze blijkbaar niet in 5/6 weken drukken voor een selectie.
    Het gaat natuurlijk niet alleen om de selectie maar om een veel grotere partij shirts voorde verkoop. De collectie die ze hebben liggen in Nederland staat op hun website, maar volgens mij gaat Roda daar niet in spelen?? Dan moeten ze die waarschijnlijk ergens ver weg bedrukken en dan naar Nederland verschepen. Dat kan inderdaad even duren...

    Ik vind de kwaliteit van Robey normaal prima. Sparta speelt er nu al een jaar of vier mee en de shirts zien er elk jaar weer mooi uit. Goede kwaliteit en altijd netjes afgewerkt qua details ook. En volgens mij zijn ze er ook altijd ruim op tijd geweest. Juist iets waar andere merken veel moeite mee hadden.

    Wel jammer dat dat ontwerp qua bedrukking niet gelukt is. Was misschien ook iets te ingewikkeld...

  23. #1057
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ja ik bedoelde met geen kwaliteit kon leveren in het ontwerp waar men al 9 maanden over aan het brainstormen was. Vorig jaar was Robey ook niet op tijd bij ons. Ik lees dat ze bij Emmen ook niet op tijd waren. Wellicht zijn ze bij ons ook te laks, dat zou prima kunnen, maar tot dusver komen ze niet heel professioneel over.

    Letschert verkocht voor 4 tot 6 miljoen volgens diverse media. Normaliter krijgen we dan 8 ton tot 1,2 miljoen, maar de vraag is hoe de transfer tot stand is gekomen. Enkele FC Utrecht insiders melden dat er een enorm laag basisbedrag is afgesproken (waar wij 20% op krijgen) en daarnaast allemaal gemakkelijk te halen bonussen waar wij niet in meedelen.

    Hupperts gaat naar Sportclub Lokeren, ben benieuwd of we daar nog iets voor krijgen behalve de opleidingsvergoeding.
    Laatst gewijzigd door Michael_; 3 augustus 2016 om 15:14

  24. #1058
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Ja ik bedoelde met geen kwaliteit kon leveren in het ontwerp waar men al 9 maanden over aan het brainstormen was. Vorig jaar was Robey ook niet op tijd bij ons. Ik lees dat ze bij Emmen ook niet op tijd waren. Wellicht zijn ze bij ons ook te laks, dat zou prima kunnen, maar tot dusver komen ze niet heel professioneel over.

    Letschert verkocht voor 4 tot 6 miljoen volgens diverse media. Normaliter krijgen we dan 8 tot 1,2 miljoen, maar de vraag is hoe de transfer tot stand is gekomen. Enkele FC Utrecht insiders melden dat er een enorm laag basisbedrag is afgesproken (waar wij 20% op krijgen) en daarnaast allemaal gemakkelijk te halen bonussen waar wij niet in meedelen.

    Hupperts gaat naar Sportclub Lokeren, ben benieuwd of we daar nog iets voor krijgen behalve de opleidingsvergoeding.
    8 miljoen op een transfer van 4 tot 6 miljoen lijkt me sterk.

  25. #1059
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Foutje, bedankt. 8 ton is al meer dan prima.

  26. #1060
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard








    De shirts zijn af en ze zijn op tijd geleverd voor morgen. Heel mooi vind ik ze niet, maar ach hopelijk is dit het laatste seizoen met hun. Voor een standaard last-minute model valt het mij nog wel mee.

  27. #1061
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik vind het op zich niet heel verkeerd, alleen vind ik het belachelijk dat Roda zo lang heeft moeten wachten op zo'n simpel ontwerp. Gaat nergens meer over. Grootste mankement aan het shirt vind ik toch wel de hamer en de beitel. Lijkt net knip en plak werk met paint.

  28. #1062
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Opzich een redelijk shirt, maar met een standaardontwerp kun je ook niet snel de mist in gaan. Alleen erg jammer als je kijkt wat het had moeten worden en wat het nu (op het allerlaatste moment) is.

  29. #1063
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Heerlijk avondje gehad in Amsterdam afgelopen zaterdag. Lekker in de vroegte al vertrokken richting onze hoofdstad en daar de nodige biertjes gedronken offcourse, een bezoekje aan het red light district.

    Vervolgens zijn we naar de Arena gegaan, daar nog een paar potten bier gedronken en daarna in Ajaxvak de wedstrijd gekeken. Ajax was tot de 2-2 al een aantal keren gewaarschuwd door Roda en in de laatste minuut ging die bal er alsnog in. Een gestolen punt wil ik het verder niet noemen, daar Ajax buiten de doelpunten ook maar 2 of 3 echte kansen hadden.

    Zwakste man van de wedstrijd was zonder meer Peter Bosz, wat ben je voor een fluttrainer als je je 2 beste spelers wisselt. Drama, al heb ik ervan genoten

  30. The Following 3 Users Say Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Almogaver (16 augustus 2016),Michael_ (16 augustus 2016),Miln (15 augustus 2016)

  31. #1064
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.086
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Malki weer in beeld. Blijkbaar clubloos. 32 jaar ook alweer.

  32. #1065
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Van Duinen en Seuntjens van VVV zijn ook in beeld en zouden bij de wedstrijd tegen Heracles in het stadion zijn geweest. Alleen zou Seuntjens best prijzig zijn en is van Duinen momenteel geblesseerd.

    Malki, Tja. Als je hem haalt moet hij sowieso eerst wedstrijdritme opdoen, en dan moet nog blijken wat voor een niveau hij nog kan halen, want hij heeft niet bijzonder veel gespeeld de laatste drie jaar. Het zou denk ik een gokje zijn, terwijl we op dit moment een zekerheidje moeten hebben voor de spits. Seuntjens van VVV lijkt me een aardige speler, maar als VVV erg veel vraagt is dat het misschien ook niet waard. Van van Duinen wordt ik ook niet echt warm, maar ik denk wel dat hij in een 4-3-3 beter speelt dan in het systeem van Kalezic.

  33. #1066
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Heerlijk weekend als je een punt pakt bij Ajax. Na een half uur hadden we ook ruimer achter kunnen staan, maar uiteindelijk is onze goal nog niet eens onverwachts. Nog veel lekkerder als verschillende Ajacieden gaan miepen over het feit dat van Peppen wel of niet werd aangeraakt. Maakt het allemaal veel lekkerder. Rosheuvel sterk, Auassar sterk, Ananou sterk, van Leer meer dan prima. Jammer van zijn rode kaart, maar daarom is hij nog jong, dat gaat er wel uit. Boysen had een heeerlijke assist. Hopelijk kunnen wij goed voor de dag komen tegen Vitesse, maar zowel tegen ADO als de week ervoor speelde zij bij vlagen prima voetbal en mogen we met een punt tevreden zijn.

    Als ik hoor dat de opties Van Duinen, Seuntjes en Malki zijn dan hoop ik echt dat het van Duinen wordt. Niet omdat hij de beste is, maar hij is én de jongste, én hij kan zowel linksbuiten als spits voetballen. Van Duinen is daarbij een jongen die vooral bij ADO heel veel indruk heeft gemaakt. Stel je trekt die aan voor twee tot vier jaar, dan heb je nog kans dat die aan het voetballen komt en doorverkoopwaarde vertegenwoordigd.

    Aangezien we met drie spitsen spelen weet ik niet of Malki de ideale kandidaat is. Hij speelde enorm goed in een 4-4-2 systeem waarbij hij en Junker samen de twee spitsen waren. Voor mijn idee was Junker de spits die om hem heen speelde en zo enorm veel ruimte voor Malki maakte die enorm fel en jaagde op iedere bal waardoor hij er enorm veel maakte. Ik vraag me af of hij ook rendeert als spits in een systeem waarbij hij meer moet samenspelen, kaatsen, in het spel betrokken zijn en met twee buitenspelers om hem heen. Tevens was zijn handtekening toch wel het enorm veel rennen op ballen bij eerste palen, frommelsituaties en erg veel afjagen. Kan hij dat nog op zijn leeftijd? Was het niet het geluk van Harm van Veldhoven en een goed systeem met andere goede spelers zoals Vormer? Het voordeel is dat hij enkel een salaris hoeft te kosten. Dat spreekt voor hem.

    Seuntjes heeft een vraagprijs van 3/4 ton begreep ik, dat vind ik echt veel te veel voor een JL spits. Hij heeft het nog nooit laten zien in de Eredivisie, , plus dat hij al relatief oud is en nog geen enkele andere Eredivisieclub het met hem heeft durven te proberen. Tevens heeft hij wel een neusje voor de goal in de JL, daarnaast is hij wel erg log, traag en niet de ideale voorhoedespeler in de omschakeling.

  34. #1067
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Mijn verstand zegt inderdaad dat van Duinen de beste optie is, maar stiekem wil ik Malki gewoon weer in een Roda-shirt zien 3/4 ton voor Seuntjens is een behoorlijke gok, en ik verwacht niet dat Roda die gaat nemen inderdaad.

    Ik heb dit vorig jaar zomer ook al ergens neergezet, maar zou Robert Mühren van AZ niets voor Roda zijn? Komt bij AZ niet aan spelen toe, heeft nog maar één jaar contract en zou volgens mij een prima spits zijn voor Roda. Valt me sowieso op dat ik zijn naam nooit echt tegenkom in het geruchtencircuit.

    Edit: alle nieuwe spelers op Mytidis en Schahin na (Kum, Brouwers, Ananou, Auassar, Ajagun, Boysen en Rosheuvel) vind ik echt aanwinsten voor het team. Als er nog een redelijke spits bijkomt heeft onze autoverkoper het toch prima geregeld vind ik (Kalezic, kijk je mee?).
    Laatst gewijzigd door Superroda; 16 augustus 2016 om 23:02

  35. The Following User Says Thank You to Superroda For This Useful Post:

    Almogaver (16 augustus 2016)

  36. #1068
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Yep, maar toch blijft het belachelijk dat hij een blessuregevoelige spits en een spits uit een competitie van niveau hoofdklasse haalt... Of hij nu dadelijk een topper binnenhaalt of niet.

  37. #1069
    Sang culer, cor Català! Almogaver's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2010
    Locatie
    In de mooiste provincie van Nederland
    Berichten
    3.928
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Toch jammer dat het niets is geworden met Palacios.

  38. #1070
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Almogaver Bekijk bericht
    Toch jammer dat het niets is geworden met Palacios.
    Alleen al om zijn voetbalnaam had ik hem meer gegund

  39. #1071
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Helaas 0-1 verloren (had natuurlijk 1-1 moeten zijn), maar toch een hoop dingen gezien die me positief stemmen. Het middenveld Rutjes-Noor-van Hyfte werkt hard, maar kwam voetballend gewoon tekort vandaag. Je kunt ook niet alleen gokken op de snelheid van Rosheuvel voorin, want dat was wel wat er vandaag gebeurde. Er moeten nog dingen gebeuren (zoals het halen van een spits), maar ik vond het zeker niet slecht vandaag. Rutjes en Kum waren de uitblinkers voor mij.

    Waar ik me wel echt kapot aan kan ergeren zijn die oude azijnzeikers die op de tribune zitten (om mij heen tenminste). Die hebben echt gewoon bijna nooit iets positiefs te melden en zijn bijna alleen maar aan het afgeven op wat er in het veld gebeurt. Vandaag ook weer. Kum speelt een bal terug naar de keeper omdat hij simpelweg niets anders kon doen, en gelijk weer wegwerpgebaren en dergelijke dingen maken. Één van die kerels was er nog toen de spelers na afloop nog een rondje maakten om de fans te bedanken, gaat die zwaaien en boe roepen. Hij zei letterlijk 'waardeloos'. Irritante figuren. Als ze een dominerende ploeg willen zijn moeten ze maar bij PSV gaan zitten. Grootste irritatie voor mij samen met die mensen die 10 minuten voor tijd al vertrekken terwijl het nog spannend is.

    Zo even mijn gal gespuwd

  40. #1072

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Is maar waar je je druk om maakt.

  41. #1073
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Nouja, drukmaken. Ik vind het gewoon erg irritant omdat het altijd hetzelfde liedje is, het is nooit goed bij die mensen. Verder kijk ik gewoon naar het voetbal en dat plezier wordt daar echt niet door aangetast hoor. Alleen een beetje vermoeiend om het iedere wedstrijd weer aan te moeten zien/horen omdat die mensen pal voor me zitten.

  42. #1074
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.874
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Hoop positieve dingen? Dit was met afstand de slechtste pot die ik in 2 jaar tijd gezien heb.

  43. #1075
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Van Vitesse misschien, maar bij Roda vond ik het eigenlijk nog wel meevallen. Tuurlijk, in aanvallend opzicht was het zeer, zeer mager, maar de voorhoede is ook nog niet compleet. Dat heeft Anastasiou ook aangegeven. Verder heb ik vandaag een Roda gezien dat bij vlagen best redelijk speelde tegen een Vitesse dat kwalitatief natuurlijk veel beter is. Het is dat je door één zwak momentje achterin (van zowel de verdediging als de keeper) een doelpunt weggeeft en zelf verzuimt hem te maken in de slotfase, anders waren de meningen weer heel anders. Er is nog veel werk aan de winkel, maar ik ben wel positief over de toekomst.

    Als je dit trouwens een slechte wedstrijd vond, moet je eens een willekeurige wedstrijd onder Kalezic van vorig jaar terug kijken. Dat was pas tenenkrommend.

  44. #1076
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Ik lees net een paar rare en tegenstrijdige dingen over de huur van Daniel de Silva. Ik dacht eerst dat hij van Perth Glory naar Roma ging en vanuit daar twee jaar verhuurd werd aan Roda, maar ik lees nu artikelen van een jaar terug (the Guardian en enkele Australische nieuwssites) die claimen dat de transfer van Perth Glory naar AS Roma niet doorging en dat Roda hem van Perth Glory huurt. De één zegt iets over een optie tot koop, de ander zegt dat de Silva aan het einde van dit seizoen transfervrij is. In de Nederlandse media of van Roda uit is hier nooit iets over uitgekomen en ook in een interview met de Silva (die interviews die altijd in de programmaboekjes staan bij wedstrijden) staat er helemaal niets over en heeft de Silva het gewoon over AS Roma.

    Ik ga er gewoon vanuit dat het originele verhaal klopt maar vind dit toch een beetje een raar verhaal. Iemand die hier meer over weet?

  45. #1077
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gisteren platformavond bij Roda, 250 man op komen dagen om Caanen en Yannis het hemd van het lijf te vragen. Ging voornamelijk over het beleid tijdens de transferperiode. Onderstaand een liveverslag van Koempel.nl. Caanen is zo'n enorme fantast, hij lult maar wat raak en hij is er heilig van overtuigd dat hij alles goed heeft gedaan. Die man gaat nooit opstappen, 40 spelers in 2 jaar halen en niets dat daarbij er bovenuit springt en nog treft hem naar eigen zeggen geen blaam.

    Kalezic zag het zo fout nog niet, die man heeft geen voetbalinhoudelijke kennis. Nagenoeg niemand in de Roda staf/directie heeft dit. Daar gaat de club langzaam kapot aan.

    Live verslag Koempel
    -Schrouf wilde club gezond maken. Clean sheet. Daarna niet meer investeren.
    -Roda niet meer coachbased. Trainer niet meer bepalend wat betreft selectie.
    -Selectiecriteria: a: binnen het budget. Spelers die roda wilde behouden maar die toch vertrokken waren te duur qua salaris.
    Gezocht naar Nederlandse spelers met kunstgraservaring. Wilden of mochten niet. Of te duur. Dan omringende landen etc. Kortom geen geld.
    Afhankelijk van aangeboden spelers. Weinig tijd om ze goed te testen. Blijkbaar niemand uit zijn netwerk.

    - Nu Yannis: Smeert ons stroop om de mond: "Hier de beste tijd van mijn leven gehad."
    - Yannis heeft niks te zeggen. "Zijn goed bezig." "Je kan negatief zijn maar ook positief zijn.""De resultaten moeten beter.
    - "Langzaam een goed team bouwen met jongens uit de regio". Yannis heeft blijkbaar alle tijd.



    Eerste reacties uit publiek. "Caanen TD zonder ballen." Legt verantwoordelijkheid en schuld altijd bij anderen." Reactie: lulverhaal over Tottenham. Gelikte praatjes. Goede spreker heeft het vooral over hoe goed hij wel niet is. Nu krijgt Vd Bunder schuld van afketsen spelers en later Kalezic.

    -Caanen blijkt gladde prater. Echte autoverkoper.
    -Caanen zegt dat TD eindverantwoordelijk is maar dat een TD daarom nooit mag worden ontslagen.
    -Moeilijke vragen lult hij gladjes weg. Enorme slachtofferrol.



    -"Verloren wedstrijden waren dubbeltje op zijn kant. Tegen Ajax viel het goed. Andere wedstrijden pech." Op die fiets dus.
    -Slechte as om budgettaire redenen. Daarom geen vervanger Inceman.

    -Koempel Gebronx trekt na een halfuur de conclusie dat de supporters met een kluitje in het riet worden gestuurd. Niemand treft schuld. Het is wat het is en daarmee moeten jullie het doen.

    - Nog niets nieuws. Gaat puur over technisch beleid dus niets over Collard coup en kliek. Verder wuift Caanen alle kritiek op zijn functioneren of persoon weg.
    - Yannis is bedroevend slechte spreker. Inhoudsloos, geen visie en slaapverwekkend. Alleen maar open deuren.

    - Nu vragen over taktiek. Ruit naar voren of naar achter. Niet terzake dus zegt Caanen: "beste vraag van de avond.

    Het gaat nu over individuele spelers.

    - Pech is volgens Caanen en Anastasiou debet aan deze situatie. Caanen wijst elke vorm van kritiek op professionele en vlotte wijze af. Veel schuldigen maar niet hij zelf. Yannis komt niet verder dan "je kan negatief en positief denken" en "we moeten bouwen". En "we proberen ons best te doen".

    - Een deel van het publiek gelooft het wel nu het alleen maar over taktiek en wisselbeleid gaat. Er zijn overigens 250 aanwezigen.

    - Wat gaat u doen om het tij te keren: "Iedereen nu volledig focussen."
    - "We blijven gewoon trainen."

    - Emotioneel betoog van Pierre Vermeulen. Vraagt op basis waarvan we vertrouwen moeten hebben. "Dit soort spelers haal je toch niet naar Roda". - - Vermeulen stelt scoutingapparaat ter discussie. Caanen draait eromheen. Publiek nu boos.
    - Vermeulen steekt lont in het kruitvat. Ineens kapt Mo af. Caanen begint over tijdnood omdat Yannis weg moet.

    - Meest gebruikte woord vanavond door Caanen: Ik Tweede: Netwerk.
    - Caanen windt zich nu op maar blijft in herhaling vallen.
    - Emoties gieren rond nu. Dus tijd voor "de laatste vraag".

    - VERTREK CAANEN wordt ge-eist. Veel bijval.

    - Emotioneel betoog Janine Dumont. Supporters voelen zich niet serieus genomen. Zeker niet na deze goed-nieuws-show van Ton "ik" Caanen.

    - Maurice Theelen sluit de bijeenkomst af.
    Tot slot de brief van Nol Hendriks anderhalf jaar geleden aan de directie van Roda. Toentertijd waren wij niet op koers om direct te promoveren, je ziet direct dat hij toen al de enorm sterke punten aankaart.

     




  46. The Following User Says Thank You to Michael_ For This Useful Post:

    Miln (27 september 2016)

  47. #1078
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.596
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Ruit naar voren of naar achter

    O Limburg.

  48. #1079
    Sang culer, cor Català! Almogaver's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2010
    Locatie
    In de mooiste provincie van Nederland
    Berichten
    3.928
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ruit naar voren of naar achter

    O Limburg.
    Ga lekker fierljeppen.

  49. The Following User Says Thank You to Almogaver For This Useful Post:

    Miln (29 september 2016)

  50. #1080
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.596
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Almogaver Bekijk bericht
    Ga lekker fierljeppen.
    Moet de ruit dan naar voren of naar achter?

Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •