Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.216 t/m 1.260 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #1216
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Maakt niks uit, hoe dan ook puntverlies voor jullie komende zondag

  2. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:


  3. #1217
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    proficiat!

  4. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Johan C ( 6 februari 2017)

  5. #1218
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat vind ik altijd zo mooi aan Johan C. Hij is het stadion nog niet uit en hij heeft al gereageerd op een opmerking van een random VZF-er dat een paar dagen terug is gepost.

  6. #1219
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Dat vind ik altijd zo mooi aan Johan C. Hij is het stadion nog niet uit en hij heeft al gereageerd op een opmerking van een random VZF-er dat een paar dagen terug is gepost.
    Heeft-ie gewoon ergens op een notepadje in zn phone staan

    [ QUOTE=Sam;3557335]Dat vind ik altijd zo mooi aan Johan C. Hij is het stadion nog niet uit en hij heeft al gereageerd op een opmerking van een random VZF-er dat een paar dagen terug is gepost.[/QUOTE]

  7. #1220
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Caanen claimt bij Heerenveen te hebben geïnformeerd naar Luciano Slagveer. Bij Heerenveen kwam vandaag een reactie naar buiten dat ze helemaal van niets weten.

    Blijft toch een apart geval, die Caanen.

    Edit: blijkt al geklaard te zijn, er zou alleen contact zijn geweest met de zaakwaarnemer van Slagveer.
    Laatst gewijzigd door Superroda; 13 februari 2017 om 23:19

  8. The Following User Says Thank You to Superroda For This Useful Post:

    Michael_ (15 februari 2017)

  9. #1221
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kah is gestopt als voetballer

    Mooie woorden van deze baas

    http://www.whitecapsfc.com/post/2017...t-letter-nahla

    Dear Nahla,

    You never know when the day will come. How old you will be or if you are ready. I can tell you, you are never ready to retire from football. But because of you, my daughter, I can look back with a feeling of fulfilment and look forward to a new chapter. You are my greatest accomplishment and my biggest dream was to walk on the pitch with you. I got to do that, and for that I will forever be thankful.

    After that game I told your mommy I was ready. Although I still played a few more games, that specific game was my career reaching full circle. Of course I would have wanted to continue to play until I was 40, because I obviously love this game, but mostly for you to be able to remember seeing me play. But it’s time, and it comforts me to know that as little as you are, you somehow know ‘papa’ is somewhere on that pitch.

    I’ll still be down there looking for you in the stands. No longer as a player, but as a coach from now on.


    When you are old enough to understand you can ask your uncle Scoots (Kekuta Manneh) about me. He will tell you how I was an example to him and his friends. The boy from Banjul, who left The Gambia when he was eight and who made it in Europe. A path that seemed a little less out of reach for them because of me. He’ll tell you how much he hated me when I chose to play for the Norwegian national team. A decision I felt I had to make in order to get where I am today. Something he understands now. He didn’t see my struggles then, but surely experienced them later in life himself.

    It wasn’t always an easy path and surely nothing was handed to me, but it didn’t stop me from loving this game and fighting for my own and my team’s success.

    It’s all up to you baby girl. You can make your own dreams come true, as long as you are willing to fight for it and work as hard as you possibly can. You’ll have to make someone see you, make them believe in you and make them give you a chance. Dream big.


    Once everyone saw me, there was nothing that could stop me from reaching my goal; playing in one of the top leagues in Europe. My decision to go to Sweden was was based on the fact that Zlatan Ibrahimovic had left Malmo FF to play for Ajax a year or so before that and I knew leagues like the Dutch Eredivisie were paying just a little closer attention to the Swedish league than the Norwegian one. I could have gone to another top team in Norway but that didn’t feel right. There was no other team than Valerenga Fotball I would play for in Norway. It was time for me to go.

    My decision turned out the be the right one, because after only one and a half years in Sweden I signed with Roda JC in the Netherlands. My dream came true and I was lucky enough to play there for seven years. Roda will always hold a special place in my heart. I went through highs and lows with the team, but it was probably the most memorable part of my career. Have you seen my goal? Who would have thought!

    It’s also the place where I met your mommy. That’s why it became my second home. I hope to return as a coach one day and make you and the fans proud.


    At the age of 31, after seven years in the Eredivisie it was time for a change of scenery. Qatar came along and we went for it. It did turn out to be an amazing journey. We met some wonderful, kind, respectful and welcoming people. And we had never felt so safe in our entire lives. The whole experience made us open up to any opportunity in the Middle East, so when I was able to sign in Saudi Arabia, we didn’t hesitate. Although life there wasn’t easy, it also brought us closer to our religion and made us aware of what truly mattered, appreciate the little things in life and especially our freedom.


    Then there was Portland. It had always been your mommy’s dream to live in the United States and I had been hearing good things about MLS. I was almost 33, so I knew this could be our last adventure. It was amazing to be in such a professional environment again. Playing in sold out stadiums alongside some great talents like your uncle D (Darlington Nagbe), brought back that passion and drive in me. The friendships we established in our first year there, with the people you call your uncles and aunties today, will forever be a part of our lives. And let’s not forget, you were made in Portland.

    Six weeks before your due date we moved to Vancouver. The best decision I could have made. One day you can ask Carl Robinson about our first encounter. He will tell you how I tried to fight him after one of the Cascadia matches during my time at the Timbers. That he liked it and wanted me on his team from that moment on, I don’t know if that makes me or him crazy. I’m sure everyone thought he was crazy for signing me. Even though I was 34, he saw my worth and took a chance on me. That I will never forget.


    I finally got to play alongside uncle Scoots. Or I should say, he got to play alongside me! Something I’m sure made The Gambia very proud.

    I got to work with many more amazing people during my time at the Whitecaps and I will cherish so many wonderful memories. Vancouver has been incredibly good to us and became our home. The place you were born, our little Canadian Girl. Maybe one day you will make this city and your country proud.

    Love,
    Papa

  10. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Superroda (21 februari 2017)

  11. #1222
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ene Thierry Henry was vandaag in Kerkrade

    http://www.voetbalinside.nl/item/345...ek_bij_roda_jc

  12. #1223
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Zo, we kunnen komende zomer weer een drukke transferwindow verwachten. De club heeft behoorlijk wat contracten opgezegd, inprinicpe gaat Roda niet verder met maar liefst 14 spelers.

    Gullon, Blattler, Noor, Stassar, Wolters, De Winter, Rutjes, Church, Milec, Badibanga, Verboom, Ajagun, Papazoglou en Houri. O.a. 7 huurspelers zullen terug gaan naar hun club hoe het nu uitziet.

    Alleen jammer dat de heer Caanen weer transferbudget krijgt, eigenlijk te schandalig voor woorden. Zeker als je bekijkt dat de laatste tijd spelers als Raykov, Savic, Verboom, Papazoglou, Badibanga en Houri niet aan spelen toekomen, terwijl ze wel als versterkingen waren gehaald.

    Tijd dat op die positie een capabele Technisch Directeur komt te zitten die met het transferbudget wel wat weet te halen.

    Tevens verwacht ik dat er een nieuwe trainer gaat komen en dat Yannis zijn contract niet verlengd gaat worden.

  13. #1224
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Rutjes zal wel verhuurd worden. Alleen Ajagun zou ik graag nog een jaartje willen zien. Badibanga en Papazoglou geef ik het voordeel van de twijfel, Stassar idem. De rest ben ik echt niet rouwig om in ieder geval. Weg ermee. En Caanen mag mee.

  14. #1225
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    Zo, we kunnen komende zomer weer een drukke transferwindow verwachten. De club heeft behoorlijk wat contracten opgezegd, inprinicpe gaat Roda niet verder met maar liefst 14 spelers.

    Gullon, Blattler, Noor, Stassar, Wolters, De Winter, Rutjes, Church, Milec, Badibanga, Verboom, Ajagun, Papazoglou en Houri. O.a. 7 huurspelers zullen terug gaan naar hun club hoe het nu uitziet.

    Alleen jammer dat de heer Caanen weer transferbudget krijgt, eigenlijk te schandalig voor woorden. Zeker als je bekijkt dat de laatste tijd spelers als Raykov, Savic, Verboom, Papazoglou, Badibanga en Houri niet aan spelen toekomen, terwijl ze wel als versterkingen waren gehaald.

    Tijd dat op die positie een capabele Technisch Directeur komt te zitten die met het transferbudget wel wat weet te halen.

    Tevens verwacht ik dat er een nieuwe trainer gaat komen en dat Yannis zijn contract niet verlengd gaat worden.
    Zou enorm zonde zijn.

  15. #1226
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Zou enorm zonde zijn.
    In hoeverre het zonde is, denk dat het wel mee valt. Rutjes heeft een contract voor onbepaalde tijd, hij blijft wel aan de club verbonden in een maatschappelijke rol en als jeugdtrainer.

    Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat Rutjes tekort komt voor in de Eredivisie mee te draaien, want daarop is deze keuze gebaseerd.

  16. #1227
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    In hoeverre het zonde is, denk dat het wel mee valt. Rutjes heeft een contract voor onbepaalde tijd, hij blijft wel aan de club verbonden in een maatschappelijke rol en als jeugdtrainer.

    Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat Rutjes tekort komt voor in de Eredivisie mee te draaien, want daarop is deze keuze gebaseerd.
    Als speler heeft hij mij nooit kunnen bekoren (op een paar technische hoogtepuntjes na), ik zou het vooral jammer vinden als hij nooit meer voor de camera verschijnt.

  17. #1228
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Als speler heeft hij mij nooit kunnen bekoren (op een paar technische hoogtepuntjes na), ik zou het vooral jammer vinden als hij nooit meer voor de camera verschijnt.
    Hij heeft nu toch zijn eigen rubriek "op het matje bij Nathan" bij Humberto Tan aan tafel Laat hij dat vooral aanhouden

  18. #1229
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    De nederlaag tegen ADO Den Haag dreunt nog keihard na, maar de hoofdverantwoordelijke voor dit debacle blijven heerlijk met hun reet op het pluche zitten.

    Inmiddels is bekend dat Ton Caanen het vertrouwen opgezegd heeft in Anastasiou. Dit heeft Yannis nu zelf naar buiten gebracht en Yannis weet ook niet meer wat hij moet doen om het tij te kunnen keren. Dan is maar 1 conclusie, Yannis moet het veld ruimen.

    Maar wat nog meer nodig is, is het vertrek van Ton Caanen. Deze autoverkoper heeft de club gigantisch kapot gemaakt de afgelopen 2 jaar en volgens eigen inzicht vindt hij dat hij prima werk levert. De spelers die zogenaamd niet gekomen zijn, maar wat hij wel had willen halen was vooral de schuld voor anderen. Zelf vind hij zich helemaal geweldig en het liefst geeft hij zichzelf ook nog een bonus. Voor deze man is maar 1 woord beschikbaar en dat is Narcist. In zijn kielzog mag Wim Collard meteen meevertrekken, want onder zijn leiding is het eveneens puinhoop en hij is verantwoordelijk voor het aanstellen van Caanen en dan te beseffen dat hij vanaf de degradatie 3 jaar gelden slechts interim directeur was. Intussen zit Wim Interim nog steeds op zijn plaats.

    Het Platform, adviesorgaan van de club gedelegeerd door supporters, oud-spelers, sponsoren en business-partners, heeft het vertrouwen in de leiding ook officieel opgezegd, op deze manier kan het niet doorgaan en gelijk hebben ze. Een andere fanclub heeft inmiddels al laten weten dat ze onder deze leiding onder geen beding meer deel zullen nemen aan supportersoverleggen met de club, als dat betekend voor hun dat hun de officiële status Fanclub verliezen nemen ze op de koop toe.

    Het moge duidelijk zijn, de achterban is het spuugzat en eisen nu onmiddellijk ingrijpen en hebben de hoogste bazen Schrouff en met name Korotaev verzocht om dit ook op zeer korte termijn te doen.

  19. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Miln ( 4 april 2017)

  20. #1230
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het trieste is ook dat er totaal niks gebeurd is. Spelers lijken het allemaal wel prima te vinden. Ons balletdanseresje Tom van Hyfte zegt dat er niks mankeert aan de instelling van de spelers, terwijl je al achterstaat voordat de scheidsrechter goed en wel op zijn fluit heeft geblazen voor het begin van de wedstrijd. Het is echt om te janken. Yannis heeft toegegeven dat hij het niet meer weet. Ik begrijp hem volkomen, maar knikker hem er dan ook uit en zet er iemand neer die die jongens nog 6 weken lang een schop onder de klote kan geven zodat ze misschien wel eens gaan werken voor hun centen. Nee, er gebeurt helemaal niets. Ze lijken het allemaal wel prima te vinden.

    Het enige voordeel van directe degradatie is dat het kunstgras eruit wordt gesodemieterd. Sinds we dat hebben is het PLS zijn de resultaten thuis echt om te janken.

  21. #1231
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Het lijkt me inderdaad ook einde verhaal voor Yannis. Erg jammer, want het had niet gehoeven. Yannis heeft natuurlijk geen optimale prestatie geleverd maar wordt nu ook een slachtoffer van het wanbeleid van Caanen die gouden bergen beloofde, met een zak rotzooi kwam aanzetten om vervolgens iedereen tot de orde te roepen dat betere spelers niet naar Roda komen. Als Caanen Yannis eruit gooit moet hij zelf ook zijn conclusies trekken en opstappen, maar dat die kerel geen greintje zelfreflectie heeft is nu wel bekend.

    Wellicht dat Huub Stevens nog te porren is om Roda de laatste wedstrijden nog erin te houden. Dat er iets moet veranderen lijkt me duidelijk.

  22. #1232
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zo'n type als Huub heb je wel nodig inderdaad, al ben ik er bang voor met het oog op zijn gezondheid.

  23. #1233
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Stevens zal niet instappen, al heeft hij wel ervaring met degradatievoetbal in Duitsland. Maar Stevens heeft al eerder aangegeven dat hij zijn trainerscarrière beëindigd heeft. Misschien dat Jos Luhukay wilt instappen? Die is momenteel clubloos en in Duitsland staat hij er goed op.

  24. #1234
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Zo'n type als Huub heb je wel nodig inderdaad, al ben ik er bang voor met het oog op zijn gezondheid.
    Ik zie het helaas ook niet gebeuren. Als je al hartproblemen hebt is het niet verstandig bij Roda in te stappen.

  25. #1235
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    PEC Thuis, Sparta Thuis, Willem II Thuis (Uitwedstrijden hebben ons twee punten opgeleverd, tegen PEC keihard 5-0 verloren, tegen Sparta een 2-0 voorsprong weggeven)
    AZ uit, Utrecht uit, Vitesse uit. (Thuiswedstrijden hebben ons twee punten opgeleverd, tegen Vitesse de enorme misser van Mytides)

    Ik gok dat we nog minimaal 7 punten nodig hebben om 15e te worden. Als we het daar al mee redden en als we die uberhaupt weten te halen.

  26. #1236
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    PEC Thuis, Sparta Thuis, Willem II Thuis (Uitwedstrijden hebben ons twee punten opgeleverd, tegen PEC keihard 5-0 verloren, tegen Sparta een 2-0 voorsprong weggeven)
    AZ uit, Utrecht uit, Vitesse uit. (Thuiswedstrijden hebben ons twee punten opgeleverd, tegen Vitesse de enorme misser van Mytides)

    Ik gok dat we nog minimaal 7 punten nodig hebben om 15e te worden. Als we het daar al mee redden en als we die uberhaupt weten te halen.
    PEC uit speelde we gewoon 0-0 Feyenoord uit was 5-0

  27. #1237
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Thuis verloren jullie 0-5.

  28. #1238
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja, maar hij heeft het over de uitwedstrijden dit seizoen dus Tuup heeft gelijk. We hebben tegen alle drie de ploegen gelijk gespeeld uit. PEC 0-0, Willem II 0-0 en Sparta 2-2. PEC 0-5 was vorig seizoen.

  29. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Bonevacia ( 5 april 2017)

  30. #1239
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Caanen is weg als TD


    CAANEN RAUS Nu die andere 2 nog

  31. The Following 3 Users Say Thank You to Miln For This Useful Post:

    Almogaver ( 5 april 2017),Bonevacia ( 5 april 2017),Peerk ( 6 april 2017)

  32. #1240
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wel bijzonder dat bij Roda de trainer kan blijven, ook al is het terecht omdat die man een waardeloze selectie heeft. Maar meestal sneuvelen zij als eerste, niet de td.

  33. #1241
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wel bijzonder dat bij Roda de trainer kan blijven, ook al is het terecht omdat die man een waardeloze selectie heeft. Maar meestal sneuvelen zij als eerste, niet de td.
    Omdat Yannis er ook echt niet veel aan kan doen. Dit is echt de schuld van Caanen. Een karrevracht aan spelers gehaald die niet functioneren, met zijn ''netwerk''. Yannis moet daarentegen ook eruit, puur en alleen omdat die ook heeft toegegeven dat hij het niet meer weet. Liever dan nog iemand de laatste 6 wedstrijden die er wel nog alles aan zal doen, ook al is de selectie beneden peil.

  34. #1242
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wel bijzonder dat bij Roda de trainer kan blijven, ook al is het terecht omdat die man een waardeloze selectie heeft. Maar meestal sneuvelen zij als eerste, niet de td.
    Yannis is een kwestie van tijd, zijn contract loopt af.

    Maar gelukkig is het juiste gebeurd, Caanen is opgerot! Nu verder doorbreken en Collard en Janssen als volgende!

  35. #1243
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    En in de winterstop was het allemaal nog hosanna omdat er van elke nationaliteit 1 stuk aangeschaft mocht worden.
    Bredero had gelijk.

  36. #1244
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    En in de winterstop was het allemaal nog hosanna omdat er van elke nationaliteit 1 stuk aangeschaft mocht worden.
    Bredero had gelijk.
    Zaak is gewoon nu dat er iemand op die positie komt te zitten die wel de capaciteiten van een Technisch directeur heeft en tevens een netwerk heeft. Vertrekken weer genoeg spelers in de zomer, dus de nodige spelers komen weer eraan, met hopelijk nu wel beleid en spelers die echt een meerwaarde vormen.

  37. #1245

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Vd Vegt is vrij. Groot netwerk.

  38. #1246
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Vd Vegt is vrij. Groot netwerk.
    Groot netwerk koop je niks voor, wel kennis en kunde heb je nodig.

    Het schijnt dat Caanen ook een groot netwerk heeft, het had niet veel gescheeld of hij had een tweede netwerk voor zijn huis kunnen hangen.

    Ben benieuwd wat vrij komt en wat past bij Roda. Misschien Huub Stevens als TD? Aangezien hij zijn trainerscarrière beëindigd heeft nog misschien niet eens zo een gek idee.

  39. #1247
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Van der Luer zou me ook niets verbazen. Een van de weinige spelers die wel functioneerden ( Ngombo en Ananou ) kwamen van hem. Volgens mij heeft hij daar wel een neusje voor.

  40. #1248
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    En intussen heeft Huub Stevens zich aangeboden om de club te helpen, iemand met veel voetbalkennis, hij kent de markt, kortom lijkt me een ideale man als Technisch Directeur.

  41. The Following 2 Users Say Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Almogaver ( 5 april 2017),Bonevacia ( 6 april 2017)

  42. #1249
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Alleen heeft hij al aangegeven geen TD te willen worden, omdat hij dan nog meer uren bezig is dan wanneer hij trainer is.

  43. #1250
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Het fragment van Yannis bij de vrienden van VI zegt genoeg. Die man geeft 'tekst en uitleg' aan die interviewer van FOX Sports, maar hij brabbelt maar wat. Dit stoort me echt al het hele jaar, ik kan echt totaal niet naar een interview van Yannis luisteren. Daar is totaal geen touw aan vast te knopen en hij straalt niet zo veel uit. Jammer voor de naam die Yannis heeft opgebouwd als speler, maar ik kan me totaal niet voorstellen dat hij en Plum de ploeg kunnen motiveren of inspireren.

    Ik begrijp die Hanssen ook, deze staf straalt niks uit. Vanavond zullen we des Roda's wel weer een puntje pakken en dan staat die Yannis weer te raaskallen.


  44. #1251
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Yannis die is sowieso ook weg na dit seizoen, een schokeffect door hem nu te ontslaan geloof ik niet in. Laat gewoon zijn contract maar aflopen en kijk eens voor een sterke trainer in het nieuwe jaar die ook een beetje naam heeft en bij de club past. Daarom vind ik het zo jammer dat Ron Jans bijvoorbeeld bij de KNVB heeft getekend.

    Nadeel van Yannis is, is dat Caanen zich teveel met de selectie wilde bemoeien en hij moest 4-3-3 blijven spelen van de Autoverkoper. Vergoossen heeft Caanen daarin behoorlijk kunnen afremmen verteld hij vandaag in De Limburger.

    Jos Luhukay lijkt me een trainer die hier goed zou kunnen passen, daar waar Limburgse trainers het over het algemeen goed gedaan hebben hier, zoals Stevens en Vergoossen. En misschien Johan de Kock als Technisch Directeur, zoals eerder Han Berger al had voorgesteld. Tijd is het in ieder geval om nu spijkers met koppen te slaan en al toewerken naar volgend seizoen, ongeacht welk niveau we spelen.

  45. #1252
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ron Jans is echt enorm onhaalbaar voor Roda, die heeft met PEC in middenmoot/sub-top gespeeld en was daar klaar. Die gaat echt geen enorme stap terugzetten. Daarbij heeft hij ook meermaals aangegeven niet onder een beleid zoals Roda dat voert te willen en kunnen werken.

    Van mij mag er wel een type Gert Jan Verbeek/Stevens voor de ploeg komen, een keiharde/discipline trainer.

  46. #1253
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Ron Jans is echt enorm onhaalbaar voor Roda, die heeft met PEC in middenmoot/sub-top gespeeld en was daar klaar. Die gaat echt geen enorme stap terugzetten. Daarbij heeft hij ook meermaals aangegeven niet onder een beleid zoals Roda dat voert te willen en kunnen werken.

    Van mij mag er wel een type Gert Jan Verbeek/Stevens voor de ploeg komen, een keiharde/discipline trainer.
    Maar met vertrek van Ton Caanen en het mogelijke budget dat vrij komt, had hier ook voor Ron Jans een uitdaging kunnen zijn. Daarbij is het ook nog een man die hier bij de club zelf gevoetbald heeft, iets dat toch een voorkeur voor mij heeft. Maar het technische beleid gaat er straks sowieso anders uitzien, in hopelijk positieve zin en had graag gezien dat Ron daarin een verantwoordelijke rol kreeg.

  47. #1254
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    Maar met vertrek van Ton Caanen en het mogelijke budget dat vrij komt, had hier ook voor Ron Jans een uitdaging kunnen zijn. Daarbij is het ook nog een man die hier bij de club zelf gevoetbald heeft, iets dat toch een voorkeur voor mij heeft. Maar het technische beleid gaat er straks sowieso anders uitzien, in hopelijk positieve zin en had graag gezien dat Ron daarin een verantwoordelijke rol kreeg.
    Mwa, ik denk dat je het huidige imago van de club nog te rooskleurig inziet. Ik zie geen enkele mogelijke reden waarom Jans naar ons zou kunnen komen. Die heeft niks met die structuren als Korotaev/Wang/Jordania, heeft die meerdere keren gezegd. Plus hij vond dat de hele organisatie bij Roda niet klopte. Dat heb je echt niet opgelost, daarbij twijfel ik een beetje aan 'het vertrek van Caanen'.

    "De club en Ton Caanen zullen samen bespreken in welke hoedanigheid het dienstverband tussen partijen gecontinueerd zal worden, vanuit de toekomstige plannen die de club heeft."


    Daarbij speelt Roda de laatste vijf jaar gewoon enorm veel lager dan Zwolle. Jans gaat echt geen stap terug doen. Dat hij misschien een goede kandidaat zou zijn, zeker, maar onhaalbaar.

  48. #1255
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Caanen zal gewoon in dienst blijven als een stromannetje van Korotaev, de projecten zoals samenwerkingsverbanden internationaal met andere clubs opzetten en misschien krijgt hij ook nog een commerciële taak erbij, werk waar hij wel goed in is. Het is duidelijk dat Caanen niet meer terug komt in een technische functie bij de club, daarvoor heeft hij zijn hand teveel verspeeld.

    Betreffende Jans kun je zeggen dat inderdaad het beleid niet klopt, maar met een Technisch Directeur als Ton Caanen was het ook onmogelijk om beleid te maken. Wanneer je nu een goede sterke man met visie, netwerk en aanzien kunt aanstellen, dan zal een Ron Jans veel sneller overstag gaan dan wanneer een Caanen met hem in gesprek ging.

  49. #1256
    Superroda's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2016
    Berichten
    162
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Vanavond PEC-thuis. De vorige twee thuiswedstrijden geven geven hoop (Tegen Twente niet de uitslag, maar het spel) terwijl de laatste uitwedstrijd grote bagger was. Ik weet dan ook niet wat ik moet verwachten vanavond. Ook benieuwd of Anastasiou veel gaat omgooien na zondag. Ik verwacht in ieder geval El Makrini en Ananou weer in de basis.

    Één ding lijkt me wel duidelijk en dat is dat er gewonnen MOET worden vanavond. Win je vanavond niet, dan wordt de kans op directe handhaving zo goed als nul.

  50. #1257
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Ron Jans is echt enorm onhaalbaar voor Roda, die heeft met PEC in middenmoot/sub-top gespeeld en was daar klaar. Die gaat echt geen enorme stap terugzetten. Daarbij heeft hij ook meermaals aangegeven niet onder een beleid zoals Roda dat voert te willen en kunnen werken.

    Van mij mag er wel een type Gert Jan Verbeek/Stevens voor de ploeg komen, een keiharde/discipline trainer.
    Is Roda tov PEC een stap terug? Prima faciliteiten, vanaf de grond het team opbouwen, zie oud speler Jans het best willen doen.

  51. #1258
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Is Roda tov PEC een stap terug? Prima faciliteiten, vanaf de grond het team opbouwen, zie oud speler Jans het best willen doen.
    Ik verwacht niet dat hij gaat coachen in de eerste divisie, om eerlijk te zijn.

  52. #1259
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Eerst zien. Via Cambuur in PO zich veilig spelen heeft ook wel wat.

  53. #1260
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Zelfs als ze degraderen heb ik me laten vertellen dat ze met 15 miljoen begroting kunnen werken in de JL. Dat moet toch iemand aanspreken.

Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •