Pagina 3 van 38 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #91
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Was allang bekend en Ramzi gaat er niet op in. Hij wilde nog enkele jaren op topniveau voetballen.

  2. #92
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda: "Transfer Ramzi nog niet afgerond"

    Volgens Roda JC is een op handen zijnde transfer van Adil Ramzi naar Al-Wakrah nog altijd niet afgerond. Dit liet de Limburgse club bij monde van algemeen directeur Huub Narinx weten aan De Limburger.

    "Ik weet dat Al-Wakrah geïnteresseerd is in Ramzi, maar zolang ik geen fax heb ontvangen met handtekeningen is er wat ons betreft geen sprake van een afgeronde transfer", aldus de beleidsbepaler. Hiermee ontkent Narinx de berichtgeving uit Qatar. Op de clubsite van Al-Wakrah staat namelijk dat de aanvaller al getekend heeft.

    Naar verwachting zal de transfer binnen enkele dagen alsnog afgerond worden. Eerder legde de Qatarese club Ali Boussaboun van Feyenoord en Anouar Diba van NAC al vast.

  3. #93
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ‘Roda JC denkt aan Vandenbergh’

    Niet FC Utrecht maar Roda JC lijkt wel eens de nieuwe club te kunnen gaan worden van Kevin Vandenbergh (24). Dit weet Het Laatste Nieuws vandaag te melden.

    De Limburgers hebben besloten om van Feyenoorder Stein Huysegems af te zien en richten hun pijlen nu op de aanvaller van Racing Genk. De vraagprijs voor Huysegems was te gortig, maar het prijskaartje van Vandenbergh zou naar verluidt lager liggen.

    Eerder leken de Domstedelingen de Belgische international voor volgend seizoen aan de loonlijst toe te voegen. Het financiële aspect was echter het breekpunt van de onderhandelingen en een verhuur was ook geen optie voor de Belgische club.

  4. #94
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda JC hoeft Vandenbergh (Genk) niet

    Racing Genk speler Kevin Vandenbergh staat volgens algemeen directeur van Roda JC Huub Narinx niet in de belangstelling van de Limburgse club, omdat de totaalprijs voor Roda JC te hoog zou zijn.

    Eerder deze week verscheen in de pers dat Roda JC een poging zal wagen om de Belg in te lijven, Narinx verwijst dit gerucht regelrecht naar de prullenbak. Vandenbergh mag na vijf jaar vertrekken bij de Genkse ploeg, omdat Racing Genk zijn vertrouwen heeft uitgesproken in Bosjnak, de spits die weer terug van een zware blessure is.

    Waar Vandenbergh komend seizoen zijn heil gaat zoeken is vooralsnog niet bekend.

  5. #95
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sonkaya terug naar Roda

    Fatih Sonkaya keert komend seizoen terug bij Roda JC. De Turkse Nederlander was zelf al rond met de club waar hij zijn profloopbaan begon en donderdag rondde Roda de onderhandelingen met FC Porto succesvol af. Roda huurt Sonkaya voor één seizoen van de Portugezen en heeft daarna een optie tot koop.

    Sonkaya begon zijn loopbaan in 1999 bij Roda. Via Besiktas belandde hij in 2005 bij FC Porto. Afgelopen seizoen speelde de 26-jarige verdediger op huurbasis voor het Portugese Académica Coimbra.

  6. #96
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard Raymond Atteveld slaat terug

    Raymond Atteveld is vorige week betrokken geraakt bij een vechtpartij op een basisschool. De trainer kreeg ruzie met de biologische vader van zijn stiefzoon, die hij van school kwam halen.
    Volgens Dagblad de Limburger kreeg Atteveld zelf de eerste klap te verwerken. "Daar heb ik op gereageerd door terug te slaan", aldus de coach. Na een verhoor op het politiebureau besloten zowel Atteveld als de vader van het kind aangifte wegens mishandeling te doen.

    ___
    Hooligan :roflmao:

  7. #97
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    ___
    Hooligan :roflmao:
    Is dit je bijdrage aan een topic dat je nota bene zelf opent? Dit gaat in het gewone nieuws topic.

  8. #98
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    Raymond Atteveld is vorige week betrokken geraakt bij een vechtpartij op een basisschool. De trainer kreeg ruzie met de biologische vader van zijn stiefzoon, die hij van school kwam halen.
    Volgens Dagblad de Limburger kreeg Atteveld zelf de eerste klap te verwerken. "Daar heb ik op gereageerd door terug te slaan", aldus de coach. Na een verhoor op het politiebureau besloten zowel Atteveld als de vader van het kind aangifte wegens mishandeling te doen.

    ___
    Hooligan :roflmao:
    Dus als een man jou slaat dan loop je gewoon door?

    Niet de moraalridder uithangen he.

  9. #99
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Anderlecht verhuurt talenten aan Roda JC

    Roland Lamah en Cheik Tioté zullen zich morgen melden bij Roda JC. De twee Ivoriaanse spelers zijn afkomstig van Anderlecht, waar beiden beschouwd worden als toptalenten.

    Lamah (19) komt het beste uit de voeten op de linksbuitenpositie en Tioté (21) is door de Kerkraadse club gehaald als defensieve middenvelder. Het akkoord met de Belgische club behelst een huurperiode van één seizoen zonder een optie tot koop.

    “We wilden ze eigenlijk definitief vastleggen, maar daar hadden we simpelweg de financiële middelen niet voor”, reageerde directeur Huub Narinx tegenover het Limburgs Dagblad. “Lamah is een goede vervanger voor de nog immer geblesseerde Sekou Cissé.”

    “Tioté is een sterke concurrent voor Marcel Meeuwis op het middenveld. Volgens ons eigen scoutingapparaat zijn deze twee spelers echte toptalenten”, aldus Narinx. Overigens wil de Limburgse club nog voldoen aan de wens van trainer Raymond Atteveld, die nog op zoek is naar een aanvaller.


    bron: voetbalzone

  10. #100
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSCL Bekijk bericht
    Anderlecht verhuurt talenten aan Roda JC

    Roland Lamah en Cheik Tioté zullen zich morgen melden bij Roda JC. De twee Ivoriaanse spelers zijn afkomstig van Anderlecht, waar beiden beschouwd worden als toptalenten.

    Lamah (19) komt het beste uit de voeten op de linksbuitenpositie en Tioté (21) is door de Kerkraadse club gehaald als defensieve middenvelder. Het akkoord met de Belgische club behelst een huurperiode van één seizoen zonder een optie tot koop.

    “We wilden ze eigenlijk definitief vastleggen, maar daar hadden we simpelweg de financiële middelen niet voor”, reageerde directeur Huub Narinx tegenover het Limburgs Dagblad. “Lamah is een goede vervanger voor de nog immer geblesseerde Sekou Cissé.”

    “Tioté is een sterke concurrent voor Marcel Meeuwis op het middenveld. Volgens ons eigen scoutingapparaat zijn deze twee spelers echte toptalenten”, aldus Narinx. Overigens wil de Limburgse club nog voldoen aan de wens van trainer Raymond Atteveld, die nog op zoek is naar een aanvaller.


    bron: voetbalzone
    Zwak, ooit kocht Roda ( Nol Hendriks) Belgie leeg.
    Weer verdomt men het met Nederlandse talenten te doen.

  11. #101
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard



    Roda verrast op Open Dag met Yulu-Matondo

    Jeanvion Yulu-Matondo was misschien wel dé verrassing van de Open Dag van Roda JC. De 21-jarige Belgisch jeugdinternational werd zondag gepresenteerd aan de fans, zonder dat er eerder ergens officieel melding van werd gemaakt.
    Na het oefenduel met Getafe (0-3 verlies) werd de spits gepresenteerd. De jonge aanvaller is overgenomen van Club Brugge, waar hij vooral als rechtsbuiten gebruikt werd. Bij Roda mag Yulu-Matondo het in de punt van de aanval gaan proberen. Hij heeft getekend voor vier jaar.

    Ook Paris Saint-Germain en Livorno hengelden naar de aanvaller met Congolese roots, maar bij Roda denkt hij meer aan spelen toe te komen. Maandag zullen de laatste formaliteiten afgerond worden.


    Geen idee wie het is, maar veel plezier der mee

  12. #102
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    roda zou willen gaan stunten met jose molina, ex-keeper van deportivo, staat op voetbalprimeur, vraag me wel af hoe ze dat kunnen gaan financieren, maarja zou een schitterende aankoop zijn

  13. #103
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    ehh net.feyenoord roda is de laatste jaren terug op de nederlandse tour... agustien vorig jaar, en nog saeijs, senden, nu van kouwen en w. janssen gekocht, sonkaya gehuurd, van den ouweland hebben ze nog, en ik ben nog een pak vergeten

  14. #104
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    De overgang van Yulu-Matondo van Club naar Roda JC gaat nu waarschijnlijk niet meer door. Zijn vader wil hem naar Qatar brengen... Mmm, vaag verhaal. Maar als Roda hem echt binnenhaalt, doen ze daar goed aan. Best wel een stuntje.

  15. #105
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    De overgang van Yulu-Matondo van Club naar Roda JC gaat nu waarschijnlijk niet meer door. Zijn vader wil hem naar Qatar brengen... Mmm, vaag verhaal. Maar als Roda hem echt binnenhaalt, doen ze daar goed aan. Best wel een stuntje.
    Hij is al binnen,

    Kent iemand deze en die Lamah en dat andere talentje van anderlecht?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Zwak, ooit kocht Roda ( Nol Hendriks) Belgie leeg.
    Weer verdomt men het met Nederlandse talenten te doen.
    Waarom speelt Van der Sar, Ronaldinho, Kaka, Ibrahimovic, Drogba, Daniel Alves niet bij Feyenoord. Juist Geld en Reputatie daarom komen de meeste nederlandse talenten niet naar Roda.

  16. #106
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roda JC en Anderlecht overleggen over samenwerking

    Vertegenwoordigers van Roda JC en Anderlecht gaan rond de tafel zitten om te praten over een mogelijk samenwerkingsverband. Dit openbaarde Roda JC-directeur Huub Narinx, tegenover het AD.
    In de krant lichtte de beleidsbepaler het overleg nader toe. Narinx: "Roda wordt gezien als een goed opleidingsinstituut voor jonge voetballers en beide clubs hebben in het verleden al prima samengewerkt."

    Deze zomer zetten de clubs een mogelijke eerste stap richting een samenwerking. Roda JC huurde namelijk Roland Lamah en Cheik Tiote voor een jaar van de Belgische topclub.

    die mensen in kerkrade hebben wel humor, kom op zeg, dat meent die toch niet serieus?

  17. #107
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hoe denk je er nu over Galasek? Je kan het talent van Lamah toch moeilijk wegdenken. Van Tiote heb ik nog niet veel gezien, maar dat komt vooral door de andere opvallende spelers van Roda. Gisteren tegen VVV waren dat in ieder geval Oper en nieuweling Yulu-Matondo. Maar Lamah scoorde daarvoor al tweemaal in twee wedstrijden.

    Ik kan me wel vinden in de afspraak. Lijdt de Belgische club er eigenlijk niet onder?

  18. #108
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarbir Bekijk bericht
    Hoe denk je er nu over Galasek? Je kan het talent van Lamah toch moeilijk wegdenken. Van Tiote heb ik nog niet veel gezien, maar dat komt vooral door de andere opvallende spelers van Roda. Gisteren tegen VVV waren dat in ieder geval Oper en nieuweling Yulu-Matondo. Maar Lamah scoorde daarvoor al tweemaal in twee wedstrijden.

    Ik kan me wel vinden in de afspraak. Lijdt de Belgische club er eigenlijk niet onder?
    Hoe kan die er onder lijden. Tioté en Lamah zouden weinig tot geen speelminuten krijgen, hebben enorm talent. En kunnen zich bij Roda beter maken en je hebt geen ongelukkige speler zonder speelkansen.

    Lijkt me een Win-Win situatie.

    De eerste wedstrijd van Lamah voor Roda was de eerste wedstrijd in het betaald voetbal voor Lamah, zegt genoeg dus.

  19. #109
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik bedoelde het meer met een knipoogje joh Snakegamer. Als deze spelers op het veld al zo keihard bommen (toegegeven: in een enkele wedstrijd), waarom speelden ze dan niet bij Anderlecht? Is de rest zo goed daar?

  20. #110
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Je weet belgië he, talenten krijgen amper tot geen kansen. daarom zei ik ook:

    De eerste wedstrijd van Lamah voor Roda was de eerste wedstrijd in het betaald voetbal voor Lamah, zegt genoeg dus.
    of misschien ligt het belgisch voetbal hun niet. En denk ik ook dat de conccurenten bij Anderlecht een grote rol spelen.

  21. #111
    Koempel Atteveld's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 oktober 2006
    Locatie
    Oostelijke Mijnstreek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    57
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Anderlecht moet het voornamelijk van o.a. zijn Argentijnse publiekstrekkers hebben!

  22. #112
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tja, van de Belgische competitie weet ik verder niet zoveel. Maar als Lamah dit seizoen zo doorgaat, verwacht ik hem snel terug in de Belgische gelederen.

  23. #113
    Koempel Atteveld's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 oktober 2006
    Locatie
    Oostelijke Mijnstreek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    57
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarbir Bekijk bericht
    Tja, van de Belgische competitie weet ik verder niet zoveel. Maar als Lamah dit seizoen zo doorgaat, verwacht ik hem snel terug in de Belgische gelederen.
    Tja het is gewoon een goede speler, snel, beweegelijk en vooral techniek, denk dat ik met recht kan zeggen dat RJC komend seizoen één van de gevaarlijkste aanvallen in de Eredivisie heeft.

    Trouwens, die foto hierboven in het topic van Yulu-Matondo is ééntje uit mijn eigen collectie .

  24. #114
    Voetbal 'Alles-volger' Flow's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 september 2007
    Berichten
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Je kan het ook overdrijven. Ik wil hem eerst nog wel ff wat langer aan het werk zien, voordat ik ga zeggen hoe super goed ie wel niet is.

  25. #115
    Koempel Atteveld's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 oktober 2006
    Locatie
    Oostelijke Mijnstreek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    57
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk bericht
    Je kan het ook overdrijven. Ik wil hem eerst nog wel ff wat langer aan het werk zien, voordat ik ga zeggen hoe super goed ie wel niet is.
    Zijn we dan aan het romantiseren? Nee, wij geven gewoon een mening hoe hij zijn eerste wedstrijden gespeeld heeft inclusief voorbereiding. Ook tegen VVV speelde hij weer de hele verdediging zoek evenals tegen NEC en Heracles, dan kun je toch al zien dat er zeer zeker kwaliteit in die jongen zit en daarbij hij is pas 19, groot talent die het nog ver kan gaan schoppen!

  26. #116
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goed dat je de term talent gebruikt Rodatuup. Het verschil tussen een talent en een speler die 'er al is', is de consequentie van zijn goede spel. Na twee-drie wedstrijden in het geelzwart kun je dat natuurlijk nog niet stellen. Hij is wel veelbelovend ja.

  27. #117
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat een geweldige prestatie van Roda gisteren, absurd gewoon!

  28. #118
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Geweldig inderdaad, alleen had het zomer 0-8 geweest kunnen zijn als ze beter met die kansen omgingen.

  29. #119
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Roda JC na Ajax de beste ploeg van 2007 woensdag 12 dec 2007 13:55uur

    De uitstekende vorm die Roda JC momenteel in de Eredivisie etaleert, komt niet uit de lucht vallen. Op de voorlopige ranglijst van het kalenderjaar 2007 neemt de Kerkraadse ploeg een knappe tweede plaats in.

    Roda JC verzamelde dit jaar 53 punten in 28 competitieduels. Alleen Ajax deed het in dat opzicht beter met 64 punten uit 28 wedstrijden.

    'Ik had natuurlijk zelf ook wel in de gaten dat we goed bezig zijn, maar van dit klassement was ik niet op de hoogte', reageert Roda JC-trainer Raymond Atteveld. 'Het zijn mooie cijfers.'

    De kracht van Roda JC liet zich nadrukkelijk gelden in de uitwedstrijd tegen PSV van vorige week vrijdag. De landskampioen kwam voor eigen publiek nog goed weg met een 2-4 nederlaag.

    Atteveld: 'Vóór de wedstrijd hoorde ik een aantal van mijn spelers zeggen: We kunnen vrijuit voetballen, in Eindhoven hebben we niets te verliezen. Ik zei daarop dat ik dat onzin vond. We hadden wel degelijk iets te verliezen, namelijk drie punten. Ik voelde gewoon dat er voor ons iets te halen viel bij PSV.'

    Op de ranglijst van dit seizoen vindt Roda zichzelf nu terug op de vijfde plaats. Tegen het tobbende Sparta Rotterdam kan de ploeg uit Kerkrade vrijdag weer drie punten toevoegen aan het totaal.

    Atteveld: 'Vrijdag moeten we weer optimaal geconcentreerd zijn. Als we niet van Sparta winnen, doen we al het goede werk van vorige week weer teniet. Dan zijn we de lof die we kregen na de winst op PSV niet waard.'
    De Eredivisieranglijst over 2007

    Club Duels W G V Pnt V-T
    1. Ajax 28 19 7 2 64 78-33
    2. Roda JC 28 15 8 5 53 53-30
    3. FC Twente 28 14 10 4 52 24-23
    4. PSV 28 15 7 6 52 26-30
    5. AZ 28 15 7 6 52 56-27
    6. SC Heerenveen 28 14 6 8 48 61-38
    7. FC Utrecht 28 12 7 9 43 44-37
    8. Feyenoord 28 12 7 9 43 44-42
    9. FC Groningen 28 12 6 10 42 44-43
    10. NAC Breda 29 12 6 11 42 41-41
    11. Vitesse 28 7 9 12 30 30-40
    12. NEC 28 8 5 15 29 27-42
    13. Heracles Almelo 28 5 10 13 25 25-62
    14. Willem II 29 5 9 15 24 25-41
    15. Sparta 28 4 12 12 24 34-62
    16. Excelsior 28 6 5 17 23 32-62
    17. De Graafschap** 14 5 3 6 18 18-22
    18. RKC Waalwijk* 14 4 2 8 14 17-20
    19. VVV-Venlo** 14 3 2 9 11 16-33
    20. ADO Den Haag* 14 0 4 10 4 18-35


    Op AZ na minste tegendoelpunten
    Op Ajax, AZ en Heerenveen na het meeste gescoord.
    Nette resultaten dacht ik zo.

  30. #120
    renetan's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2006
    Leeftijd
    57
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gefeliciteerd Roda JC met de overwinning op PSV, uit in Eindhoven !

  31. #121
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    'Van Tornhout geniet volop belangstelling'


    Na Elbekay Bouchiba lijkt ook Dieter van Tornhout de gelederen van Roda JC te zullen verlaten. Volgens De Limburger hebben inmiddels vijf clubs belangstelling getoond in de aanvaller van Belgische komaf.

    Van Tornhout wordt volgens het lokale medium gevolgd door Bergen, FCH Dender EV, SV Roeselare, Westerlo en Fortuna Düsseldorf uit Duitsland. Mocht Van Tornhout daadwerkelijk vertrekken, dan zal de Limburgse eredivisionist op zoek gaan naar versterking.

    De 22-jarige aanvaller kwam anderhalf jaar geleden over van Club Brugge, maar komt amper aan spelen toe. Dit seizoen sprokkelde hij in zes competitieduels een totaal van 78 speelminuten bijeen.

  32. #122
    Koempel Atteveld's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 oktober 2006
    Locatie
    Oostelijke Mijnstreek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    57
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Laat maar vertrekken, voegt weinig toe en zal hem absoluut niet missen, leuk voor de breedte, maar voor een clubje als Dender of Fortuna Dusseldorf komt hij misschien nog enigzins van toepassing, maar hier niet!

  33. #123
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Lamah niet happig op terugkeer
    Anderlecht wil Roland Lamah volgend seizoen graag terughalen, maar de aan Roda JC verhuurde aanvaller heeft geen behoefte aan een terugkeer. De Limburgse club kon bij het sluiten van de huurovereenkomst echter geen optie tot koop bedingen. “Ik voel me goed bij Roda”, vertelt Lamah in Het Nieuwsblad. “Ik scoor en sta in de basis. Ik hoorde nog niets van Anderlecht over een terugkeer, maar ik weet niet of ik bij Anderlecht ook deze kansen zal krijgen.”

    “Als Anderlecht mij echter terug wil halen, kan ik dat niet tegenhouden. Ik ben uitgeleend, dus beslist Anderlecht over mijn toekomst”, aldus Lamah. De twintigjarige aanvaller is met negen doelpunten uitgegroeid tot één van de smaakmakers van de formatie van Raymond Atteveld.

    Anderlecht-voorman Herman Van Holsbeeck wil Lamah aan zijn contract tot 2011 houden. “Als een speler een contract heeft, moet hij dat respecteren. We kunnen ons als club niet laten beïnvloeden door de speler." Ook Cheik Tioté (21) is uitgeleend aan de Limburgers. De Ivoriaanse verdediger stond in twintig competitieduels in de basis.
    Jammer dat die gehuurd is want ik zou graag Lamah of Tioté volgend jaar bij Roda JC zien. Hopelijk kan Roda een van de twee kopen.

  34. #124
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.124
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    waar kennen we dat toch van he? Talentvolle (Belgische) spelers die naar Roda komen op uitleenbasis, het in Kerkrade erg goed doen, en vervolgens terug zouden moeten en dan totaal hun carriere weggooien als ze dat zouden doen..

    Soetaers, ook al zo' n Anderlecht-->Roda - talent, is daar een goed voorbeeld van! Goed dat ie toen naar een paar jaar gebleven is bij Roda. (en ja, wat daarna met hem gebeurd is bij Ajax zullen we maar even vergeten, de slechtste stap uit zijn carriere wellicht)

    Ik hoop dat Anderlecht ze laat blijven rijpen in Kerkrade, of ze anders een goede basisplaats-kans kan bieden in Brussel, anders zou het doodzonde zijn!

    Weet iemand trouwens waar Kevin van Dessel nu voetbalt???? hij is toch zonder enig noemenswaardig afscheid uiteindelijk weg gegaan na die zeer langdurige blessureperiode he??

  35. #125
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    Weet iemand trouwens waar Kevin van Dessel nu voetbalt???? hij is toch zonder enig noemenswaardig afscheid uiteindelijk weg gegaan na die zeer langdurige blessureperiode he??
    Kevin Van Dessel (Kapellen, 9 april 1979) is een Belgische voetballer die tot de zomer van 2007 onder contract heeft gestaan bij Roda JC.

    Van Dessel begon met voetbal bij SC Merksem. Zijn debuut in het betaalde voetbal maakte hij bij Germinal Ekeren, waarvoor hij in het seizoen 1996/1997 drie wedstrijden speelde. Van Dessel vertrok naar NAC, waarvoor hij twee maal in actie kwam. Na één jaar in Breda vertrok de Belg naar de Serie B-club Genoa, maar daarvoor kwam hij nooit in actie in officiële wedstrijden. Van Dessel kwam in 1999 weer terug naar Nederland om voor Roda JC te spelen. In zijn eerste seizoen kwam hij al 23 keer in actie en maakte daarin ook zijn eerste profdoelpunt. De middenvelder kwam tot aan 2005 in totaal 165 keer uit voor de club uit Kerkrade en maakte 10 doelpunten. De laatste twee jaar werden overschaduwd door zwaar blessureleed. Roda JC bood hem toen een prestatiecontract aan voor komend seizoen, gezien zijn blessures. Dit wees hij echter van de hand, en hij maakte op 12 juni 2007 bekend Roda JC te gaan verlaten, om naar een Belgische club te vertrekken. Hier krijgt hij een normaal contract aangeboden. De naam van de Club is Sint-Truiden.
    Sint-Truiden dus. Hoe hij speelt en of hij speelt e.d weet ik niet.

  36. #126
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.124
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    oke, thnx !

  37. #127
    D'r Herjod's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2008
    Leeftijd
    36
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Maar hij heeft eigenlijk gene basisplaats bij STVV, wat ik nie begrijp, voetballend zit er niks in, en Van Dessel kan wel wat.Vind het gek, mar wat verbaasd je de dag van vandaag nog in belgie.

  38. #128
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Roda JC wil Siani

    Roda JC hoopt komend seizoen wederom een Afrikaanse speler te huren van Anderlecht. De Limburgers hebben hun oog laten vallen op aanvaller Sébastian Siani.

    Dit zegt Roda-directeur Huub Narinx vandaag tegen Voetbal International. "Hij is overigens niet de enige speler die wij volgen, maar wel een van de mogelijkheden. De komende weken gaan we alle opties scouten en dan zullen we meer weten."

    De 21-jarige Siani speelt momenteel op huurbasis voor de Belgische tweedeklasser FC Union. De 1.73 meter lange Kameroener, die vorig seizoen werd verhuurd aan Zulte Waregem, scoorde al acht doelpunten.

    Tijdens de gesprekken met Anderlecht hoort Roda ook of het volgend seizoen weer kan beschikken over Roland Lamah en Cheikh Tioté. Beide spelers zijn momenteel op huurbasis actief in Limburg.

  39. #129
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik ken hem niet, iemand die er mer van weet. Alleen dat huren bevalt me niet zo, al weet ik ook wel dat Roda niet de middelen heeft om eventjes voor miljoenen in te kopen.

  40. #130
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Sébastien Siani (21 december 1986) is een Kameroense voetballer.

    De spits uit Kameroen begon op jonge leeftijd te voetballen bij Kadji Sports Academy. Na 5 jaar trok Sébastien Siani al naar het buitenland want Anderlecht wou de spits graag hebben.

    Zo belandde Siani in januari 2005 al bij RSC Anderlecht waar hij eerst nog een paar maanden bij de jeugd voetbalde maar in 2006 dan toch zijn debuut maakte in het A-elftal van Anderlecht. Hij scoorde in de Supercup ( gewonnen door Anderlecht ) tegen SV Zulte Waregem.

    In januari 2007 werd Siani echter uitgeleend aan SV Zulte Waregem tot het einde van het seizoen.

    In zijn thuisland wordt hij gezien als de nieuwe Samuel Eto'o

    zozo, toe maar

  41. #131
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSCL Bekijk bericht
    Sébastien Siani (21 december 1986) is een Kameroense voetballer.

    De spits uit Kameroen begon op jonge leeftijd te voetballen bij Kadji Sports Academy. Na 5 jaar trok Sébastien Siani al naar het buitenland want Anderlecht wou de spits graag hebben.

    Zo belandde Siani in januari 2005 al bij RSC Anderlecht waar hij eerst nog een paar maanden bij de jeugd voetbalde maar in 2006 dan toch zijn debuut maakte in het A-elftal van Anderlecht. Hij scoorde in de Supercup ( gewonnen door Anderlecht ) tegen SV Zulte Waregem.

    In januari 2007 werd Siani echter uitgeleend aan SV Zulte Waregem tot het einde van het seizoen.

    In zijn thuisland wordt hij gezien als de nieuwe Samuel Eto'o

    zozo, toe maar
    Ach, Berglund werd de nieuwe Owen genoemd, of noemde die zichzelf zo?

    Als die echt de nieuwe Eto'o was speelde die zeker niet bij Anderlecht of Zulte Waregem en dan hoefde die ook zeker niet uitgeleend te worden aan Roda JC.

    Bedankt voor de info, mij lijkt het eigenlijk een net-nietspeler.

  42. #132

    Aangemeld
    28 februari 2008
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Weet niet wat ik van deze speler moet denken, maarja we hebben ook een miskoop in Yulu gedaan in mijn ogen.
    Hopelijk gaat hij zich nog bewijzen!!

  43. #133
    D'r Herjod's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2008
    Leeftijd
    36
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ja Yulu heeft een heel ander speelsysteem, gehad vanwaar hij kwam .Werd hij meestal met diepe ballen aangespeeld en hij is sterk op snelheid en jah dan praat je van Belgisch voetbal tegen dat die verdedigers eens regeerd hebben met achter hem aan gaan, was het te laat.Wacht ma af Matundo zal wel nog komen heb er zo een gevoel bij.

  44. #134

    Aangemeld
    28 februari 2008
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Nou ik vind het wel meevallen met dat goed zijn op diepe ballen hoor moet ik zeggen.
    Goed hij is snel, maar techniek heeft die gozer totaal niet in mijn ogen.
    Enigste goede invalbeurt wat ik me kan herinneren was uit bij Ajax.
    Nee, geef me dan toch maar liever Oper.
    Helaas dat die nu geblesseerd is.

  45. #135
    D'r Herjod's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2008
    Leeftijd
    36
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Nou dit weekend zal het wel Dieter zijn, oper blesserd, Matundo geschrost :S.En Meeuwis er niet bij dit wordt best moeilijk.Heb tegen Vitesse wat het wil zeggen als je Meeuwis mist hopelijk weten ze dta beter op te vangen morgen.

Pagina 3 van 38 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •