Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 28363738
Weergegeven resultaten: 1.666 t/m 1.676 van 1676

Discussie: Roda JC Topic

  1. #1666
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    Ja op zich wel, maar graag had ik gezien dat we een toch nog ietwat bredere selectie hadden en goede spits achter de hand mocht Vente eens weg vallen. Ook had ik graag gewoon een goede keeper gezien die kan concurreren met Rody de Boer, want die heeft afgelopen seizoen toch ook wel de nodige flaters gehad.
    Ja, snap ik maar dat is ook wel het lot van net geen KKD-topper zijn. Maar de transfermarkt is nog niet dicht, dus misschien komt er nog wel iets bij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yakovlev Bekijk bericht
    Nou stel het wordt niks meer bij jullie, dan mogen al die bedrijven rondom het stadion allemaal naar Sittard komen. Behalve de Glow in the dark minigolf.
    Altijd leuk toch, minigolf? Al prefereer ik wel een buitenbaantje ook.

  2. #1667
    Yak Yakovlev's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    7.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Altijd leuk toch, minigolf? Al prefereer ik wel een buitenbaantje ook.
    Ik kan altijd wel genieten van een goede pot minigolf, maar heb zelden zo'n slechte baan gezien als in Kerkrade. Als uitbater zou ik me schamen, dan geniet je toch ook niet van je mooie vak.

  3. The Following User Says Thank You to Yakovlev For This Useful Post:

    Ajacied16 (12 augustus 2022)

  4. #1668
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Feyenoord laat de talentvolle Lennard Hartjes op huurbasis vertrekken naar Roda JC, zo meldt Feyenoord Youth Watcher op Twitter.

  5. #1669
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    En Benjamin Bouchouari gaat ook vertrekken. Saint Etienne en Racing Lens zijn nadrukkelijk in de markt voor de behendige middenvelder. Hopelijk een mooie transfersom op komst!

  6. #1670
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kan er niet rouwig om zijn, gelet op zijn houding de afgelopen weken. Ziet ernaar uit dat Roda als directe vervanger Lennard Hartjes gaat ophalen bij Feyenoord.

    Als er deze maand nog een CVM komt en een stand-in voor Vente, dan ben ik wel tevreden. Op dit moment is de spoeling nog te dun.

  7. #1671
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Jurgen Streppel dus per direct vertrokken naar Helmond Sport.

    Eerlijkheid gebied te zeggen dat hij zijn beste tijd ook wel bij de club heeft gehad, de slijt zat erop dit seizoen. Maar hij heeft het over het algemeen uitstekend gedaan. Heeft spelers als Pflucke en Bouchouari ontwikkelt, stond garant voor de ontwikkeling van Dylan Vente en wist over het algemeen spelers binnen te halen die we voorheen niet meer binnen konden halen i.v.m. interesse van andere clubs.

    Afgelopen zomer is wel funest geweest voor het middenveld met het vertrek van het complete middenveld, Klaassen, Bouchouari en Emmers, is toch behoorlijk aan kwaliteit wat je hebt ingeboet en het vergelijkt met Sieben, Vossebelt en Bijleveld op dit moment.

    Maar als je alles bij elkaar optelt dan is Streppel na onrustige jaren binnen de club diegene die ook weer in de afgelopen 2,5 jaar de rust heeft terug gebracht bij de club, dat het weer eens over voetbal ging i.p.v. alleen maar randzaken. Hij is niet voor niets sinds Harm van Veldhoven(die in 2012 afscheid nam) de langstzittende trainer in 10 jaar tijd, waar het voor Streppel een echt trainerskerkhof was. Dat zegt wat mij betreft ook genoeg en vorig seizoen zijn we ook vaak beloond geworden met leuk voetbal.

    De vraag is nu wie gaat de technische manager worden en wie de trainer. Deze dubbelfunctie wat Streppel had was wat mij betreft ongewenst. Als ik nu moet kiezen voor een trainer die mijn inziens bij Roda JC zou passen, dat is de nu vrijgekomen Henk Fraser. Ook een jongen met een voetbalverleden bij de club, maar ben bang dat hij onhaalbaar gaat zijn. Over het technische beleid, daarin laat ik mij verrassen, wellicht een dubbelfunctie voor Jordens Peters?

  8. #1672
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Het seizoen is nog jong, maar de progressie ook in de voorbereiding tegenover vorig seizoen is zeer positief te noemen. Vorig jaar was de verdediging en middenveld wel een zorgenkindje, maar daar is goed op geanticipeerd door het nieuwe technische kader.

    Didden en Koglin achterin is een totale verbetering tegenover Lambrix/van de Pavert/Joppen achterin, ook Roseler is naar de bank verdreven, maar wat een heerlijke speler is Matisse Didden, afkomstig van Racing Genk. Het middenveld is dit jaar misschien wel onze kracht met Spieringhs, Kongolo en Ould-Chick. Duidelijk is dat er voor kwaliteit is gekozen i.p.v. kwantiteit zoals Jurgen Streppel vorig seizoen, die vooral ging voor ideale schoonzonen had ik het idee.

    Het voetbal in de eerste 3 wedstrijden is in ieder geval leuk om te zien, je gaat weer met plezier naar de club kijken. In de voorbereiding had ik ook al een aantal wedstrijden gezien waar echt voetbal in de ploeg zit en dat is alleen maar een compliment aan onze coach Bas Sibum, gewoon een hele relaxe nuchtere trainer. Vooral als je kijkt dat je bijna een compleet nieuwe basisploeg hebt en dat hij dit in korte termijn heeft bewerkstelligd. Er zullen heus ook mindere wedstrijden komen, kan ook niet anders met een redelijke jonge selectie.

    Maar op transfergebied het nodige gebeurd:
    Vertrokken: Moritz Nicolas, Rody de Boer, Dylan Vranken, Ted van de Pavert, Guus Joppen, Xander Lambrix, Terrence Douglas, Jamal Takidine, Florian Mayer, Ali Barak, Jesse Schuurman, Lennard Hartjes, Mohamed Mallahi, Romano Postema, Bryan Limbombe en Dylan Vente.

    Nieuwe: Koen Bucker, Jordy Steins, Matisse Didden, Brian Koglin, Laurent Krasniqi, Rodney Kongolo, Wesley Spieringhs, Walid Ould-Chickh, Orhan Dzepar, Enrique Pena Zauner, Maximilian Schmid, Marvin Pourie en Saydou Bangura(overgekomen van onder 21)

  9. #1673
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Zo, de eerste periodetitel is een feit! Daar hebben we een paar op gedronken.

  10. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Yakovlev ( 3 oktober 2023)

  11. #1674
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Gefeliciteerd!!

  12. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Tuup ( 4 oktober 2023)

  13. #1675
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Voor Jong AZ afgelopen vrijdag zag ik het wat somber in, door het uitvallen van Matisse Didden en vlak voor de wedstrijd Rodney Kongolo was ook Walid Ould-Chikh niet fit genoeg om te starten.

    Toch hebben we weinig moeite gehad met Jong AZ en niet al teveel weggegeven en een solide 3-1 winst behaald. Vooral het spel van eigen jeugd product Sami Ouissa maakt flinke stappen. Net pas 19 jaar en kan gewoon moeiteloos mee in de top van de KKD, die gaat het beslist nog verder schoppen.

    Afgelopen seizoen was hij door de supporters al uitgeroepen tot speler van het jaar. Contract snel open breken!

  14. #1676
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Heerlijke ontlading gisteren bij de 1-0 in de 93ste minuut! Derby's op deze manier winnen, meer dan prachting!

    Alleen vrees ik dat dit het einde van de uitsupporters bij wedstrijden is. Aan Rodakant rustig gebleven, aan MVV kant niet, uitvak vakkundig gesloopt, net gesloopt voor het uitvak, het sanitair, de nodige stoeltjes en dan ook nog een poging tot brandstichting.

  15. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Hoogkamp (27 november 2023)

Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 28363738

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •