Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 668

Discussie: PEC Zwolle Topic

  1. #181

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Ze zouden gek zijn als ze zelf zouden opstappen..

  2. #182
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Ze zouden gek zijn als ze zelf zouden opstappen..
    Ja en nee, het lijkt mij ook lastig in hun schoenen maar ze zien zelf niet wat ze aanrichten en waar ze mee bezig zijn. In belang van de club zou je moeten opstappen, achja we wachten de arbritrage zaak uitslag wel af.

  3. #183
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bestuur FC Zwolle stapt op
    27-3-2009 18:22:34
    Het bestuur van FC Zwolle treedt af. De taken van het bestuur worden met ingang van vrijdag volledig overgenomen door de commissie van goede diensten.

    De commissie handelt ook de arbitragezaak tussen de club en trainer Jan Everse af. Het bestuur blijft tot het einde van het seizoen wel een begeleidende rol vervullen met de overige lopende zaken. De leiding van de eerstedivisionist is volgens het adviserende orgaan ernstig te kort geschoten in de zaak Jan Everse. FC Zwolle zette de Rotterdamse trainer begin deze maand op non-actief, maar de weg lijkt na de arbitragezaak van afgelopen dinsdag en besluit van vrijdag weer vrij voor Jan Everse.

  4. #184

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Die staat morgen weer voor de groep zeker?

    Lullig voor die Roelofsen

  5. #185
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Héhe! Eindelijk

  6. #186
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kramer20 Bekijk bericht
    Bestuur FC Zwolle stapt op
    27-3-2009 18:22:34
    Het bestuur van FC Zwolle treedt af. De taken van het bestuur worden met ingang van vrijdag volledig overgenomen door de commissie van goede diensten.

    De commissie handelt ook de arbitragezaak tussen de club en trainer Jan Everse af. Het bestuur blijft tot het einde van het seizoen wel een begeleidende rol vervullen met de overige lopende zaken. De leiding van de eerstedivisionist is volgens het adviserende orgaan ernstig te kort geschoten in de zaak Jan Everse. FC Zwolle zette de Rotterdamse trainer begin deze maand op non-actief, maar de weg lijkt na de arbitragezaak van afgelopen dinsdag en besluit van vrijdag weer vrij voor Jan Everse.
    iig, helderheid in de zaak.

  7. #187
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bestuur einde seizoen weg. Fc Zwolle wint.
    Geplaatst March 27th, 2009 door admin in FC Zwolle Wedstrijdverslagen, FC Zwolle nieuws
    Fc Zwolle heeft vanavond tegen Den Bosch een verdiende thuiszege geboekt. het werd 1-0. in het begin van de avond werd aan sponsors en supporters verteld dat het bestuur aan het einde van het seizoen af zal treden. Tot die tijd zal er samen worden gewerkt. De commissie opereert onafhankelijk van het bestuur. Ook in de zaak everse krijgt de commissie volgens een persbericht volledig mandaat.

    Nog even over de wedstrijd….

    In de eerste helft kwamen de Zwollenaren onder leiding van Marco Roelofsen in de 6e minuut al op voorsprong door een iets wat dwarellig afstandschot van Derk Boerrigter die tussen de palen terecht kwam. Toch was het Zwolle wat de overhand had op het veld. In de tweede helft was het in de laatste minuten nog even spannend voor de goal van Boer, maar tot echte kansen kwam het niet.

    Tijdens de persconferentie werd het onrustig rondom het stadion. supporters eisen het onmiddellijk aftreden van het bestuur, wat op zich een redelijke eis is.

    later meer…

  8. #188
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ME INGEZET ROND STADION FC ZWOLLE

    Na afloop van de wedstrijd FC Zwolle - FC Den Bosch heeft een groep van ruim 100 Zwolle-supporters het gebied rond het stadion van FC Zwolle onveilig gemaakt.

    Op de Centuurbaan in Zwolle werden verkeersborden omgetrapt en ander vernielingen aangericht. De ME werd ingezet om de groep in bedwang te houden. Aanleiding voor de onrust is de bestuurscrisis bij FC Zwolle. Supporters eisen dat het bestuur van de club direct opstapt. Het bestuur en de commissie die taken van het bestuur gaan overnemen blijven in het stadion tot de rellen voorbij zijn.

    ---------------------------------------------------------



    Het bestuur van FC Zwolle treedt per direct af, meldt RTV Oost. De leiding van de Eerstedivisionist is volgens de commissie van goede diensten ernstig te kort geschoten in de zaak-Jan Everse.

    Begin maart werd op verzoek van verschillende belanghebbenden binnen FC Zwolle (waaronder raad van toezicht, bestuur, gemeente en sponsoren) een commissie van goede diensten samengesteld. Onder leiding van Henry Beekman besloot het orgaan dat er met ingang van het nieuwe seizoen een nieuw bestuur moest worden samengesteld.

    Het bestuur besloot vrijdag echter per direct op te stappen. De taken van het bestuur worden volledig overgenomen door de commissie van goede diensten. Deze commissie handelt ook de arbitragezaak tussen de club en trainer Jan Everse af. Tot het einde van het seizoen blijft het afgetreden bestuur wel een begeleidende rol vervullen met de overige lopende zaken.

    --------------------------------------------

    “Vanaf donderdag staat Everse zelfs weer op het veld, meldt Tv Oost zojuist in dat regioprogramma!

  9. #189
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nieuws van de laaste week:

    vi.nl
    'FC Zwolle-bestuur treedt af vanwege bitterballengate'
    27/03/2009 19:52

    Het bestuur van FC Zwolle treedt per direct af, meldt RTV Oost. De leiding van de Eerstedivisionist is volgens de commissie van goede diensten ernstig te kort geschoten in de zaak-Jan Everse.

    Begin maart werd op verzoek van verschillende belanghebbenden binnen FC Zwolle (waaronder raad van toezicht, bestuur, gemeente en sponsors) een commissie van goede diensten samengesteld. Onder leiding van Henry Beekman besloot het orgaan dat er met ingang van het nieuwe seizoen een nieuw bestuur moest worden samengesteld.

    Het bestuur besloot vrijdag echter per direct op te stappen. De taken van het bestuur worden volledig overgenomen door de commissie van goede diensten. Deze commissie handelt ook de arbitragezaak tussen de club en trainer Jan Everse af. Tot het einde van het seizoen blijft het afgetreden bestuur wel een begeleidende rol vervullen met betrekking tot overige lopende zaken.

    fcupdate.nl
    Bestuur FC Zwolle treedt na dit seizoen af
    28 maart 2009

    Het bestuur van eerstedivisionist FC Zwolle treedt na dit seizoen af. Dat is besloten na overleg tussen bestuur, raad van toezicht en de commissie van goede diensten.

    Deze commissie, onder leiding van ondernemer Henry Beekman, werd enkele weken geleden gevormd om orde te scheppen in de chaos bij de club.

    FC Zwolle zette onlangs trainer Jan Everse op non-actief na een ruzie over een zitplaats voor zijn vrouw en blokjes kaas. De affaire eindigde in een arbitragezaak, die dinsdag diende bij de KNVB. De uitspraak volgt nog. De hele zaak leidde tot veel onrust en verdeeldheid bij de Zwolse aanhang.

    Nieuwe bestuursstructuur

    De commissie van goede diensten handelt, met goedkeuring van het bestuur, de zaak-Everse af, zo meldde FC Zwolle op de website. Verder stelt de commissie binnenkort een ad-interimbestuur aan, dat een nieuwe bestuursstructuur moet ontwikkelen en een toekomstvisie voor de club op maatschappelijk en sportief gebied. Voor de start van het seizoen 2009-2010 moet alles op papier staan en zal er tevens een nieuw bestuur aantreden.

    Onder anderen schaatser Erben Wennemars, Zwollenaar en fan van FC Zwolle, heeft zitting in de commissie van goede diensten.

    voetbalprimeur.nl
    ME massaal in actie tegen Zwolle-fans

    Na het duel tussen FC Zwolle en FC Den Bosch heeft de Mobiele Eenheid in moeten grijpen tegen supporters van de thuisploeg. De fans zijn gefrustreerd over de huidige gang van zaken in Zwolle, waardoor het erg onrustig was.

    De politie had tijdens het duel al leuzen gehoord die duidelijk maakte dat de sfeer onder de Zwolle-fans grimmig was, zo meldt De Stentor. Men was dus voorbereid op onrust na het duel, en dat was maar goed ook.

    De gefrustreerde fans richtte zich op de politie en op voorbijgangers. Auto's werden bekogeld en stoeptegels werden uit de grond gerukt om te dienen als vliegend projectiel. De ME voerde verschillende charges, waarbij twee aanhoudingen werden verricht.

    Voor de overige bezoekers van het duel, die na afloop gen verhaal wilden halen, was het lastig om naar huis te gaan. Vanuit het stadion ging het verkeer moeizaam via de ringweg richting huis. De Ceintuurbaan was een half uur geblokkeerd.

    voetbalprimeur.nl
    Bestuur Zwolle stapt op door zaak-Everse

    Het bestuur van eerstedivisionist FC Zwolle is vrijdag opgestapt. De commissie van goede diensten neemt de taken van het bestuur voorlopig waar, meldt RTV Oost.

    Het adviserende orgaan van de club vindt dat het bestuur 'ernstig te kort geschoten' is in de zaak rondom voormalig hoofdtrainer Jan Everse. Hij werd eerder deze maand op non-actief gesteld.

    De commissie zal ook de arbitragezaak, die Everse aangespannen heeft na zijn ontslag, afhandelen. De kans dat de oefenmeester terugkeert in het Oosterenk-stadion lijkt door het aftreden van het bestuur weer aanwezig.

    Het bestuur zal nog wel de lopende zaken afhandelen. Pas aan het einde van het seizoen hebben de leidinggevenden helemaal geen invloed meer op de club uit de Hanzestad.

  10. #190
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Supporterssite komt met SMS Alert
    Geplaatst March 29th, 2009 door admin in FC Zwolle nieuws, Overig Nieuws

    De supporterssite www.fczwolle.org komt met een SMS alert. Mocht er aanleiding zijn voor een sms alert dan krijg je deze op je mobiel binnen! Je kan dan bijvoorbeeld denken aan het direct opstappen van het bestuur, ontwikkelingen binnen FC Zwolle, of commissie van goede diensten, etc. In eerste instantie zal deze sms alert in test fase draaien. We zullen dan binnen een paar maanden kijken of we deze sms alert voort kunnen zetten.

    Niet alle berichten op de supporterssite zullen als sms alert worden verstuurd! We zien het als een toevoeging, daar waar het nodig is. Aanmelden is simpel. SMS jouw gebruikersnaam die je op de supporterssite www.fczwolle.org gebruikt naar 06 1707 6579 en klaar is kees.

    Tevens kan het nummer 06 1707 6579 ook worden gebruikt om eventuele tips naar de supportersite te sturen. Altijd handig voor de redactie.Let op: Dit telefoonummer kan alleen worden gebruikt voor het sturen van sms. Bellen is niet mogelijk. Je krijgt ook geen antwoord op jouw sms. Telefoonnummers zullen nooit aan derden worden doorgegeven! De kosten van de sms alert is gratis.

    De sms alert gaat vanaf dinsdag 31 maart van start. Meld je daarom nu alvast aan met je gebruikersnaam en blijf op de hoogte van het belangrijkste nieuws!

    De supporterssite is nog op zoek naar sponsors die deze service voor zijn of haar rekening wil nemen. Neem contact op via [email protected]. Sponsors krijgen naamsvermelding en een button op de hoofdpagina! Momenteel heeft Fa. Schoonmaakbedrijf Vos en Vos zich aangemeld als eerste sponsor waarvoor onze dank!

  11. #191
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Huymans naar Cambuur
    Geplaatst March 30th, 2009 door admin in FC Zwolle nieuws, FC Zwolle nieuws 2008-2009

    Dave Huymans speelt vanaf komend seizoen voor SC Cambuur. Volgens Omroep Friesland is de transfervrije middenvelder van FC Zwolle een driejarige verbintenis met de Leeuwarder club overeengekomen.
    De geboren Amsterdammer speelde sinds deze jaargang in dienst van de Zwolse ploeg. Tot nu toe kwam Huymans 26 keer in actie voor de Overijsselse club en scoorde hierin 7 keer. Op 11 augustus 2006 maakte de 22-jarige speler namens HFC Haarlem zijn debuut in het betaalde voetbal. In Noord-Holland kwam hij tot zestig competitieduels.
    Het betekent voor de brigade van coach Stanley Menzo de vierde kwaliteitsimpuls voor het komende seizoen. Eerder bereikte Cambuur een akkoord met Robert van Boxel, Rence van der Wal en Oguzhan Türk.

    ---------------------------------------------------------------

    Gezellig avondje Zwolle

    Geplaatst March 30th, 2009 door Henry in Colums
    Twee weken geleden werd ik gevraagd voor de zogenaamde ‘commissie van goede diensten’. Er was onrust bij FC Zwolle en er was behoefte aan een onafhankelijke commissie die eens objectief naar de problemen zou kijken. Al acht jaar ben ik er trots op om in Zwolle te wonen. Mijn mooiste prestaties heb ik gevierd onder de Peperbus. Ik voel mij verantwoordelijk voor wat er in Zwolle gebeurt en ik heb me jarenlang belangenloos ingezet om mijn stad op de kaart te zetten. Ik draag de stad en natuurlijk ook de voetbalclub een warm hart toe.

    Maar wat is er toch aan de hand bij mijn club? Trainers worden weggestuurd of weggejaagd. Er wordt met bitterballen gegooid. Er worden mensen bedreigd en stenen door ruiten van de voorzitter gegooid. Er werd een stille tocht georganiseerd en vorige week stonden club en trainer tegenover elkaar in een arbitragezaak. Zo, even een schets van de situatie. Inmiddels ben ik behoorlijk op de hoogte van alle krachtenvelden die er zijn binnen en buiten de club.

    Ondertussen voel ik de druk om de zaken zo goed en verstandig mogelijk te regelen, samen met de andere commissieleden. Dat is ontzettend ingewikkeld. We proberen met een schone lei te beginnen, maar dat lukt alleen als iedereen keihard meewerkt. En ik kom erachter dat voor veel betrokkenen ‘het belang van de club’ iets heel anders is dan ik bedoel. Persoonlijke vetes, geschade ego’s, zakelijke belangen, achterbannen die niet meewerken, kotom: gedoe en gerommel. En terwijl wij als commissie een groot deel van onze tijd besteden aan een oplossing, wordt vrijdag na de wedstrijd de halve stad afgebroken. Lekker constructief.

    Ik schaam me kapot als ik een vriend, die voor het eerst samen met zijn zesjarige zoon naar een wedstrijd gaat, moet adviseren om na afloop zo snel mogelijk naar huis te gaan. Voor zijn eigen veiligheid. Dat sponsors via de achteruitgang het stadion moeten verlaten en dat er stoeptegels worden gegooid tegen het nieuwe stadion waar we zo lang voor gestreden hebben. We raken zo wel heel ver verwijderd van ons doel.

    Ik ben in die commissie gestapt omdat ik weer trots wil zijn op onze FC. En ik wil er alles aan doen om de zaak vlot te trekken. Maar bij de eerste de beste rel stap ik eruit. En sterkte ermee.

    Erben Wennemars

  12. #192
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bestuur FC Zwolle maakt plaats

    Het bestuur van eerstedivisionist FC Zwolle is met onmiddellijke ingang afgetreden. Dat is woensdag besloten na overleg met de commissie van goede diensten, meldt het ANP.

    Deze commissie, onder leiding van ondernemer Henry Beekman, werd enkele weken geleden gevormd om orde te scheppen in de chaos bij de club.

    Vorige week maakte FC Zwolle bekend dat het bestuur na het huidige seizoen zou aftreden. De rest van het seizoen zou de club bestuurd worden door de zittende leden en de commissie van goede diensten. Dit bleek de ontstane onrust in Zwolle echter niet weg te nemen. Daarom heeft het bestuur de conclusie getrokken met onmiddellijke ingang te vertrekken. Vier leden van de commissie van goede diensten vormen voorlopig het interim-bestuur.

    Ook de Raad van Toezicht van FC Zwolle besloot direct af te treden. Schaatser Erben Wennemars, Zwollenaar en lid van de commissie van goede diensten, neemt voorlopig plaats in de raad.

    De problemen bij FC Zwolle stapelen zich op sinds de club trainer Jan Everse begin maart op non-actief stelde. Reden was een ruzie over een zitplaats op de tribunes voor zijn vrouw en een affaire met blokjes kaas en worst. Dit eindigde uiteindelijk in een arbitragezaak, die vorige week diende bij de KNVB. FC Zwolle eist ontbinding van het contract van Everse, de trainer op zijn beurt wil zijn baan terug. De uitspraak volgt nog. De hele zaak leidde tot veel onrust en verdeeldheid bij de Zwolse aanhang, die het bestuur onder meer opriepen op te stappen.

    Het interim-bestuur hoopt nog voor de start van het nieuwe seizoen een definitief bestuur te kunnen presteren. Omdat de leden van de commissie van goede diensten nu tijdelijk de bestuurlijke functies bekleden bij de club uit de Jupiler League, wordt de commissie met onmiddellijke ingang opgeheven.

    ------------------------------------------------

    Nu hopen dat het geen 1 April grap is...

    Nee echt super nieuws vind ik dit, Jan Everse terug, Investeerder der bij en op naar de Eredivisie!

  13. #193
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jaap Stam ambieert veldfunctie FC Zwolle
    3-4-2009 16:56:29
    Terwijl de toekomst van Jan Everse bij FC Zwolle twijfelachtig is, heeft de club over het aanbod van een assistent-trainer niet te klagen. Oud-voetballer Jaap Stam heeft aangegeven een functie binnen de technische staf van FC Zwolle in de toekomst te ambiëren.

    Stam, die op korte termijn met Bert Konterman gaat onderzoeken of er nog een plek is voor Jan Everse, zegt graag iets terug te willen geven aan de club die hij in zijn hart draagt. Stam en Konterman hopen op korte termijn met een aanbeveling te komen in de zaak Jan Everse.

    Geluidsfragment met Jaap Stam: http://www.rtvoost.nl/sport/?nid=95425
    .
    FC Zwolle zegeviert bij Telstar
    3-4-2009 21:46:10
    FC Zwolle heeft zich vrijdag steviger genesteld in de top van de Jupiler League. De ploeg zegevierde in een matig duel op bezoek bij Telstar, 0-2.

    Hugo Bargas opende de score al na dertien minuten. De Argentijn draaide knap weg bij zijn tegenstander en school de bal in de kruising. De fraaie treffer was ook meteen het enige hoogtepunt in een beroerde eerste helft. Na rust was er wederom een ingeving van Bargas nodig om een doelpunt te forceren. Hij schoot de bal op doelman Van Strien waarna Boerrigter in de rebound kon profiteren, 0-2.

  14. #194
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Everse komt per aanstaande maandag weer terug bij FC Zwolle! Net op tijd om promotie af te dwingen

  15. #195
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Everse keert terug bij FC Zwolle
    Geschreven op dinsdag, 5 mei om 16:12

    Jan Everse keert terug als hoofdtrainer van FC Zwolle. De oefenmeester kwam volgens RTV Oost een nieuw contract overeen met het interim-bestuur en zal maandag weer voor de groep verschijnen. Zwolle heeft het nieuws zelf nog niet bevestigd.



    Het interim-bestuur van de club besloot afgelopen week dat Everse onder bepaalde voorwaarden terug mocht keren als trainer. De club zette de coach begin maart op non-actief na het veelbesproken ‘bitterballenincident’. De gesprekken over de voorwaarden van het voortijdige afscheid liepen op niets uit, waarop beide partijen naar de arbitragecommissie stapten.

    De arbitragecommissie van de KNVB honoreerde het ontslagverzoek van FC Zwolle. De eerstedivisionist mocht het contract met Everse ontbinden, maar moest de ex-trainer dan wel een kwart miljoen euro betalen. De coach wilde echter liever terugkeren en ziet die wens naar alle waarschijnlijkheid uitkomen.
    De coach wilde echter liever terugkeren en ziet die wens naar alle waarschijnlijkheid uitkomen.
    Het is dus nog niet 100% zeker Maar dan is iig het gezeik hierover klaar En straks gaan de play offs zo slecht en wordt die daarom ontslagen Nee hij zit er volgend seizoen nog lekker en dan worden we kampioen

  16. #196
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Inderdaad goed nieuws, we deden het niet slecht onder Roelofsen maar toch fijn dat Everse weer terug is.

    Zit met de play-offs in Tjechie met school, flink balen maar misschien kan ik onder dat Tjechie uitkomen. Met Everse naar de Eredivisie!

  17. #197
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Nou kom maar op met die investeerder :Crylol:

  18. #198
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Waar zijn die investeerders nou, waar zijn die investeerders nou. Het zal toch niet zo zijn dat dit allemaal grootspraak was hè van blaaskaak Everse?

  19. #199
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    :o de pers komt er ook vanzelf wel weer op terug

  20. #200
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mooi interview met Jan Everse, heb echt een goed gevoel erbij dat hij weer terug is. Vooral nu de play-offs er aan komen.

    http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=96920

  21. #201
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Interim-voorzitter Zwolle beschuldigd van mishandeling

    Geschreven op woensdag, 20 mei om 08:51

    De onlangs aangestelde interim-voorzitter van FC Zwolle Arjen Jansen wordt door een KNVB-scheidsrechter uit Wezep beschuldigd van mishandeling. Jansen heeft afgelopen zaterdag volgens de aangevallen arbiter zijn keel dichtgedrukt, na afloop van een jeugdtoernooi bij voetbalclub Owios uit Oldebroek. De leidsman heeft intussen aangifte gedaan bij de politie, zo meldt dagblad De Stentor.
    Jansen was elftalbegeleider van de C2-pupillen van Sport Vereniging Ittersum, die het in een regionale finale opnamen tegen junioren van SCV’28. Volgens de betrokken scheidsrechter had Jansen tijdens de wedstrijd al een akkefietje met hem. Na de wedstrijd zou de beleidsbepaler van de Zwollenaren de arbiter hebben opgezocht in zijn kleedkamer, waar de zaak escaleerde.

    Toen de fluitist liet weten geen tijd te hebben voor Jansen, greep de tijdelijke preses hem naar de keel. Jansen zelf wil niet reageren op de aantijgingen van de scheidsrechter. Wel laat hij weten ‘een geheel andere perceptie’ van de gebeurtenissen te hebben. De arbiter, die al veertig jaar de fluit hanteert, verklaarde ‘nooit eerder zo te zijn belaagd’.

    Saillant detail is dat Jansen aan het roer gekomen is bij de Zwolse club na een ander geruchtmakend incident. Oud-voorzitter Ronald van Vliet en de rest van het bestuur traden af na een twist tussen hen en trainer Jan Everse. De strijd kwam tot een hoogtepunt bij het zogenaamde ‘bitterballenincident’, wat uiteindelijk de weg vrij maakte voor de huidige preses Jansen.

  22. #202
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Het is daar ook nooit rustig.

  23. #203
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Ik zeg de overwinning tegen Cambuur omzetten in een reglementaire 0-3.

  24. #204
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ik zeg de overwinning tegen Cambuur omzetten in een reglementaire 0-3.
    Dat zou aanstaande vrijdag een zeer mooie uitslag zijn ja!

  25. #205
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Supportersclub hekelt optreden politie na afloop gewonnen wedstrijd.
    Geplaatst door admin in FC Zwolle nieuws, Overig Nieuws

    Na afloop van de wedstrijd tegen Cambuur is het onnodig onrustig geweest bij het supporterscafe. De Supportersclub is van mening dat het optreden van de politie hier mede de aanleiding voor is geweest. Als supporters iets doen wat volgens de gestelde normen en waarden niet door de beugel kan, meldt de Supportersclub dit met de hoop dat dit gedrag veranderd. Nu in onze ogen er andere mensen foutief gehandeld hebben, willen we daar ook melding van maken.

    Voordat de spelersbus van Cambuur ging vertrekken, had de chauffeur aangegeven dat hij niet zonder politie begeleiding langs het supporterscafe wou, omdat daar veel supporters buiten stonden. (Toen de chauffeur de spelers van Cambuur ging ophalen, waren er wat kwajongensstreken uitgehaald met de chaufeur, waardoor er wat oponthoud was). De sfeer was zeker niet aggresief, maar zelfs erg gezellig. Als leek valt er wat van te zeggen dat je als spelersbus niet door een grote groep supporters heen wil rijden waarvan je het gedrag niet kent. Normaal gesproken hadden er dan een paar vaste supportersbegeleiders van de politie even moeten meelopen, zodat alles volgens de normen verloopt.

    In plaats van paar agenten en een paar stewards kwamen er +/- 35 agenten met getrokken wapenstok en 4 hondenbegeleiders langs het supporterscafe. Dit overmatig machtsvertoon viel niet in goede aarde bij de aanwezige supporters en bracht verontwaardiging met zich mee. Maar alles verliep redelijk rustig en de bus kon vertrekken. Einde vehaal zou je zeggen. Op de terugweg vond de politie het nodig om de zelfde aggresieve houding aan te nemen en bleven volledig nutteloos stil staan bij de ingang van de tribune. Toen enkele supporters verhaal wilden halen bij de politie werden ze door de mensen van het deurbeleid tegengehouden en terug gestuurd naar het supporterscafe. Dit volgens de lopende afspraken met politie. Echter werden, als “dank” hiervoor, de honden losgelaten waardoor een deurmedewerker werd gegrepen en gewond raakte en een tweede beet net van een hond kon ontwijken. Wij, als Supportersclub, betreuren dit voorval ten zeerste en vinden dat dit niet weer mag gebeuren. De Supportersclub zal binnenkort een gesprek aanvragen met de politie om hierover te praten en hoe we dit gaan voorkomen in de toekomst. Niemand is gebaad bij ongeregeldheden en wij als Supportersclub al helemaal niet.

    Tot slot willen wij nog wel even aangeven dat er nooit een reden kan zijn om met voorwerpen dan wel bier of fris te gaan gooien. Ook al ben je zelf van mening dat je bent uitgelokt. De Supportersclub wil, kan en gaat dat gedrag nooit goedkeuren en wil iedereen dan ook met klem verzoeken dit niet meer te doen.

    Met vriendelijke groeten,
    Het bestuur van de Supportersclub FC Zwolle.

  26. #206
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    FC Zwolle-voorzitter houdt eer aan zichzelf
    Geschreven op woensdag, 27 mei om 08:03

    Voorzitter Arjan Jansen van FC Zwolle stapt per direct op. De voorman van de Overijsselse Eerstedivisionist heeft de eer aan zichzelf gehouden nadat hij was beschuldigd van bedreiging van een scheidsrechter tijdens een jeugdtoernooi, vorige week in Oldebroek. "Ik heb te maken met allerlei insinuaties", stelt het bestuurslid. Jansen, die twee maanden interim-voorzitter is, geweest besloot dinsdag vlak voor een gesprek met de Raad van Toezicht en het bestuur van de Zwollenaren op te stappen. "Deze beslissing is voor de club het best", stelt Jansen in de woensdageditie van de Stentor. "Ik kan het politie-onderzoek afwachten, er zijn getuigschriften voldoende. Maar voor mijn gevoel kan ik er beter meteen een punt achter zetten."

    Drie jaar geleden sloeg Jansen een pupillenbegeleider in Oldebroek. Daarvoor bood hij zijn excuses aan maar werd niet bestraft door SVI, de club waar hij hoofdsponsor is. Het bestuur van FC Zwolle betreurt, maar respecteert de beslissing van Jansen.

  27. #207
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FC Zwolle is nu nog maar een team van 6 personen, de rest gaat allemaal weg en met een paar moet nog gesproken worden. Wel heb ik het gerucht gehoord dat zwolle een aanvaller van fortuna wil kopen. Die ook met het gehandicaptenelftal van nederland mee doet vanwege zijn IQ mag dat net ofzo. Maar weet z'n naam zo ff niet

  28. #208
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Scheurs....

  29. #209
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mogelijke versterkingen
    Geplaatst June 5th, 2009 door Redactie in FC Zwolle selectie, Geruchten

    Achter de schermen wordt druk gewerkt aan de samenstelling van de selectie voor volgend seizoen. FC Zwolle is op zoek naar een linksback, een aanvallende middenvelder, een linkshalf en spitsen.

    FC Zwolle is nog in onderhandeling met Cees Keizer en Dolf Kerklaan over een contractverlenging.

    Daarnaast schijnt FC Zwolle een poging te hebben gedaan om Andreas Gurkan aan te trekken. De 18-jarige libero van Quick ’20 staat ook in de belangstelling van het Zweedse Hammarby, het Belgische GBA, AGOVV Apeldoorn en De Graafschap. Gurkan speelde eerder voor Go Ahead Eagles en SC Enschede.

    Zoals bekend heeft Jan Everse in het pinksterweekend vier wedstrijden in Hongarije gezien. Hij heeft daar een aardige spits voor FC Zwolle gezien.

    Binnenkort zal er een Argentijnse verdediger worden gepresenteerd. Deze Argentijnse verdediger kan zowel op de linksbackpositie als aan de linkerkant van het centrum van de verdediging uit de voeten. In het verleden had FC Zwolle belangstelling voor Fernando Patricio Charles. Het is onbekend of het nu ook om hem gaat.

    Ook een aantal spelers uit de Jupiler League staan op het verlanglijstje van Zwolle. Linkermiddenvelder Sander Duits, rechtermiddenvelder/aanvallende middenvelder Danny Schreurs, linksback Nico Vanek en linkeraanvaller Sebastanio Garlisi zijn enkele namen die gevolgd worden.

    Tevens vinden er gesprekken plaats met een Europese topclub over de mogelijkheden tot huur van enkele spelers.

    Tenslotte lijkt het onwaarschijnlijk dat Eric Botteghin volgend seizoen nog voor FC Zwolle uitkomt. FC Zwolle heeft reeds Ruud Kras aangetrokken aangezien de robuuste verdediger zich mag verheugen in de belangstelling van een groot aantal clubs uit binnen- en buitenland.



    Was te verwachten dat Eric gaat vertrekken, al blijf ik hopen dat die blijft. Hopelijk kunnen we nog een (paar) miljoen vangen. Ben benieuwd wie de nieuwe spelers worden, word vervolgd.

  30. #210
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Danny Schreurs versterkt FC Zwolle
    09-06-2009

    De van Fortuna Sittard afkomstige Danny Schreurs speelt de komende twee seizoenen voor FC Zwolle. De aanvaller tekende vanmiddag het contract. Hij speelde in drie seizoenen 55 wedstrijden voor de club uit Sittard en maakte daarin 14 doelpunten.



    Vrijdag waarschijnlijk seizoenskaart halen.

  31. #211

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Vind ik geen overtuigende aankoop van FC Zwolle.

  32. #212
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Vind ik geen overtuigende aankoop van FC Zwolle.
    Ik ken de speler zelf verder eigenlijk niet maar voor een aanvaller vind ik 55 wedstrijden en 14 doelpunten nou niet echt formidabel. Maarja Zwolle heeft nooit echt een veel scorende spits gehad.. Maar wie weet doet die het wel heel goed

  33. #213
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richon Bekijk bericht
    Ik ken de speler zelf verder eigenlijk niet maar voor een aanvaller vind ik 55 wedstrijden en 14 doelpunten nou niet echt formidabel. Maarja Zwolle heeft nooit echt een veel scorende spits gehad.. Maar wie weet doet die het wel heel goed
    Tozé en Kolk!!

  34. #214
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Keizer en Kerklaan jaar langer bij Zwolle

    Geschreven op maandag, 8 juni om 11:55
    Cees Keizer en Dolf Kerklaan blijven aan FC Zwolle verbonden. De twee spelers, die al enige tijd in onzekerheid verbleven over hun toekomst, hebben maandag nieuwe contracten ondertekend. Zwolle maakt op de website bekend dat het duo voor een jaar heeft bijgetekend; in het contract van Keizer zit nog een optie voor een extra seizoen. De middenvelder speelde vorig seizoen op huurbasis voor Zwolle, dat hem transfervrij kon overnemen van Vitesse. In Arnhem was er immers geen plek meer voor Keizer, die eerder de jeugdopleiding van Ajax had verlaten voor een avontuur in Gelderland. Vorig jaar speelde hij zestien duels voor Zwolle.

    Dolf Kerklaan is vanaf het begin van het seizoen 2008/09 de tweede keeper van Zwolle. De 22-jarige keeper, die vorig jaar overkwam van Sparta Rotterdam, speelde dit jaar vier competitiewedstrijden mee en hoopt volgend seizoen opnieuw aan speelminuten te mogen denken. Diederik Boer is de eerste keus in het elftal van Jan Everse.

  35. #215
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    was die kerklaan niet een goede talent voor een eredivisieclub, dan is die wel ver afgezakt.(niet ten nadelen van fc zwolle).

  36. #216
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Kerklaan heeft bij geen enkele club de kans gehad zich te bewijzen, doodzonde

  37. #217
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hoop dat Boerrigter snel zijn contract verlengt al ben ik bang dat hij vertrekt, MVV, RKC en Go Ahead Eagles worden genoemd als zijn nieuwe club.

    www.fczwolle.org heeft een nieuwe website

  38. #218
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Voor clubs als Go Ahead en MVV hoeft hij niet te vertrekken

  39. #219
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Voor clubs als Go Ahead en MVV hoeft hij niet te vertrekken
    Beter MVV dan Zwolle!!

    Hij is meer dan welkom!!!

  40. #220
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hij lijkt wel weg te gaan, als die naar de Eagles gaat of naar MVV dan gaat die er niet op vooruit. Hopelijk komen die investeerders nog van Jantje....

  41. #221
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Beter MVV dan Zwolle!!

    Hij is meer dan welkom!!!
    Met alle respect voor MVV, maar Zwolle is toch duidelijk een stap hoger.. Dus kan me niet voorstellen dat hij daar heen zou willen

  42. #222
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kramer20 Bekijk bericht
    Hij lijkt wel weg te gaan, als die naar de Eagles gaat of naar MVV dan gaat die er niet op vooruit. Hopelijk komen die investeerders nog van Jantje....
    Hij vraagt teveel salaris??

  43. #223
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Hij vraagt teveel salaris??
    Niemand weet het zeker maar er zijn een aantal dingen die mee spelen.

    'Geen gevoel bij de club'
    'Wil niet onder Jan Everse spelen'
    'Vraagt teveel salaris'

    Dat zijn drie dingen die ik hen gehoord.

  44. #224
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Met alle respect voor MVV, maar Zwolle is toch duidelijk een stap hoger.. Dus kan me niet voorstellen dat hij daar heen zou willen
    Hoezo is dat stap hoger? Bij mvv zit zowat het dubbele aan toeschouwers! Het stadion is groter, een beter sfeer. En wat betreft de selecties ontloopt het elkaar allemaal niet zoveel in de Jupiler League.

  45. #225
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FunkyGroove Bekijk bericht
    Hoezo is dat stap hoger? Bij mvv zit zowat het dubbele aan toeschouwers! Het stadion is groter, een beter sfeer. En wat betreft de selecties ontloopt het elkaar allemaal niet zoveel in de Jupiler League.
    Kom op zeg, kijk er even neutraal naar. Zwolle heeft ook iedere thuiswedstrijden 4 tot 6 duizend man op de tribunes, net als MVV. En qua sfeer valt er bij Zwolle echt niet zo veel te klagen.

    Daar komt bij dat Zwolle de laatste jaren iedere keer boven MVV eindigde.

Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet PEC Zwolle kopen/verkopen?
    By voetbal360 in forum PEC Zwolle
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 23 juni 2023, 14:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •