Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 519

Discussie: Die Mannschaft, Het Duitse elftal

  1. #46
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax Bekijk bericht
    Duitsland is ook geen land van technische voetballers, maar van hardwerkende en fysiek spelende spelers met discipline. En buiten dat, Tsjechië vind ik niet meer zo sterk, de meeste toppers zijn oud of gestopt. Duitsland moet daar kunnen gelijkspelen en misschien wel winnen.

    PS: Zie de eerste pag. van het topic voor het schema vd kwalificatie.
    Bullshit. Een oude speler hoeft niet per definitie een slechte speler te zijn. Ik weet zeker dat jij ook niet zo kortzichtig redeneerd. Kijk naar Nedved op het WK. 32, 33, wat was het? maar nog steeds een lust voor het oog.
    En bovendien, Tsjechie heeft ook behoorlijk wat aardige spelers die nog helemaal niet aan de andere kant van de 30 zitten(Baros, Grygera, Jankulovski, Rosicky, Jarosik, Plasil enz). Ik ga ervan uit dat je dat bedoelt als je zegt "oude" speler.

  2. #47
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Bullshit. Een oude speler hoeft niet per definitie een slechte speler te zijn. Ik weet zeker dat jij ook niet zo kortzichtig redeneerd. Kijk naar Nedved op het WK. 32, 33, wat was het? maar nog steeds een lust voor het oog.
    En bovendien, Tsjechie heeft ook behoorlijk wat aardige spelers die nog helemaal niet aan de andere kant van de 30 zitten(Baros, Grygera, Jankulovski, Rosicky, Jarosik, Plasil enz). Ik ga ervan uit dat je dat bedoelt als je zegt "oude" speler.
    Met oud bedoel ik idd de leeftijd (30+). Maar ik vind de nieuwe generatie minder dan de EURO96-generatie (generatie Nedved, Koller, Galasek ed). En van die ene generatie stopt één voor één met (internationaal) voetbal. In het algemeen slijten spelers ook naarmate ze ouder worden (minder fit ed), waarvan Nedved (een trainingsbeest :w00t een uitzondering is.

  3. #48
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat is jouw mening. Ik vind Rosicky, die nog niet zo oud is met z'n 26 volgens mij, bijna net zo goed als Nedved. En ik vind Jankulovski en Plasil toch ook behoorlijke spelers die op het middenveld spelen.

    Koller kan trouwens nog wel tot aan EURO 2008, en zoveel werk vericht ie nou ook weer niet op het veld. Het is niet zo dat je na de 30 ook centimeter na centimeter kleiner word. Z'n sterkste wapen - z'n lengte - zal ie zeker nog mooi een paar jaartjes kunnen gebruiken.

  4. #49
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Oefenzege voor Duitsland op Georgië
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 8 oktober om 00:16

    De vriendschappelijke interland tussen Duitsland en Georgië is in het voordeel van Die Mannschaft beslist (2-0). Beide landen hoefden in dit weekend van de EK-kwalificatiereeks niet in actie te komen.

    Bastian Schweinsteiger en Michael Ballack waren trefzeker voor de formatie van bondscoach Joachim Löw. Overigens speelden de Duitsers vrijwel de gehele tweede helft met tien man, nadat Lukas Podolski een rode kaart kreeg voor het op de borst trappen van de op de grond liggende Khizanisvili.
    Joepie :bier: :cheers: Nu op weg naar Slowakije, komende woensdag

  5. #50
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Torsten Frings heeft gezegd dat hij na de verloren halve finale tegen Argentinië op het punt stond te bedanken voor het nationale elftal van Duitsland. De middenvelder, die onder bondscoach Klinsmann op het WK in de basis stond, miste hierdoor het duel met Portugal voor de 3de en 4de plaats.

    Na de chaotische wedstrijd tegen Argentinië, die aan de halve finale vooraf ging, werd Frings geschorst. Deze schorsing vond hij onterecht. "De FIFA schorste mij en nam alles van mij af. Ik bedoel dan alles waarvan je kunt dromen bij het spelen voor het nationale team. Ik stond op het punt om af te zwaaien," zegt Frings.
    Uiteindelijk besloot de middenvelder toch om daar van af te zien. Nu probeert hij zich met Die Mannschaft te kwalificeren voor het EK van 2008.

  6. #51
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Volgens mij hebben we het over de verloren halve-finale tegen Italie niet de gewonnen kwart-finale tegen Argentinie.

  7. #52
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Een op papier makkelijke zege voor Duitsland, uit bij Slowakije voor de EK-kwalificatie voor EURO2008. De ploeg blijft daardoor na 3 wedstrijden zonder puntverlies 2e, met 1 punt en een 1 wedstrijd minder dan Tsjechië.

    Slowakije 1 - Duitsland 4
    Podolski (13), 0-1
    Ballack (25), 0-2
    Schweinsteiger (36), 0-3
    Varga (58), 1-3
    Podolski (72), 1-4

  8. #53
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Gefeliciteerd Viktor, toch wel een 'makkelijke' zege lijkt mij tegen Slowakije die je toch niet moet onderschatten. Twee keer Podolski.

  9. #54
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Leuk voor hem, heeft er nu al 7 gemaakt in de kwalificatie reeks. Bij Bayern gaat het daarentegen niet zo lekker

  10. #55
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik mis het duitsland van 1990, 92 en vooral 96. Onaantasbaar! Maar deze nieuwe duitsland is ook zeker sterk, zeker met spelers als frings, schweinsteger, ballack, klose, lahm en pedolski...duitsland is weer helemaal terug.

  11. #56
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik begrijp je niet. Bovendien, het Duitsland van 90 was veel beter dan die van 96.

  12. #57
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    En die van 1994 scheen qua spelersmateriaal nog het sterkst te zijn

  13. #58
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En daar weet jij alles van af. Toen zat jij letterlijk nog in je pampers. De ploeg van 94 was al over z'n top heen.

  14. #59
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    En daar weet jij alles van af. Toen zat jij letterlijk nog in je pampers. De ploeg van 94 was al over z'n top heen.
    Daarom zeg ik ook 'scheen'. Als ik Klinsmann mag geloven was 94 het beste DUitse team ooit, alleen gingen ze net als toen wij in 1990 onderuit aan een slechte sfeer en voorbereiding.

  15. #60
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Ik begrijp je niet. Bovendien, het Duitsland van 90 was veel beter dan die van 96.
    duitsland liet op het EK van 96 goed voetbal zien, hoewel het ook het nodige geluk had. Maar ik bedoelde eigenlijks meer in het zin van, dat ik het duitsland van 96 het leukste team vond tot nu toe. De beste keeper, typisch duitse achterhoede..zeer sterke middenveld en met bierhoff & klinsmann hadden ze 2 sterke spitsen in huis. maar wat natuurlijk ook meetelde was dat ze die engelsen naar 'huis' stuurden:thumb:

  16. #61
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bierhoff deed pas voor het eerst mee in de finale. En ik dacht heel even dat ik hier met een kenner te maken had.

  17. #62
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    nu kan ik mij vergissen, maar volgens mij speelde bierhoff zeker in 1 van de groep's wedstrijden. ik zal gaan beginnen met het zoeken van een officieele bevestiging voordat de hel los barst.

  18. #63
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    bierhoff speelde in de groepfase de tweede wedstrijd mee tegen rusland, overigens werd de wedstrijd simpel met 0-3 gewonnen.

  19. #64
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Maar er is nauwelijks spraken geweest van een konings-koppel tussen Klinsmann en Bierhoff. Het was meer Klinsmann - Kuntz. En doe in het vervolg voor alle zekerheid toch maar eerst je huiswerk voordat je de kenner gaat lopen uithangen. Daar hebben we hier immers al zat van rondlopen.

  20. #65
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik heb nergens gesproken van het 'konings koppel' klinsmann en bierhoff, dat maak jij ervan. hetgene wat ik in 1 van mn eerdere post zei (vanwaar ik vervolgens door jou werd aangevallen) was dat ik duitsland qua spelersmateriaal van een heel hoog niveau vond in 96.. en dat ik bierhoff samen met klinsmann opnoemde was omdat ik toen eigenlijks al bierhoff de betere van de twee (lees: kuntz) vond..alleen kreeg bierhoff jammergenoeg niet de kans van vogts en tuurlijk weet ik dat kuntz in de meeste wedstrijden samen met klinsmann de voorhoede van duitsland vormde, maar datgene wil niet zeggen dat kuntz beter als bierhoff was. ik zag toch toen al dat bierhoff de complere spits als kuntz was. maar goed, dat is slechts mijn bescheiden mening. en nee, ik ben de kenner niet...
    Laatst gewijzigd door Koba; 28 oktober 2006 om 06:00

  21. #66
    karim00
    Guest

    Standaard

    Adil Chihi heeft de Duitse voetbalbond (DFB, red.) laten weten zich niet meer beschikbaar te stellen voor de Duitse nationale jeugdteams. De 18-jarige aanvaller van 1. FC Köln heeft gekozen voor een interlandcarrière bij Marokko.

    Chihi, in Duitsland geboren maar met Marokkaanse ouders, is dit seizoen één van de revelaties in de tweede Duitse divisie. Afgelopen week was hij ook trefzeker in de DFB Pokal tegen Schalke 04 (4-2 winst).

    Naar verluidt staat Chihi in de belangstelling van VfB Stuttgart, Schalke 04 en Hamburger SV. Mocht de formatie van Peter Latour aan het einde van het seizoen niet terugkeren naar de Bundesliga, dan lijkt een vertrek uit Rheinenergie-Stadium zo goed als zeker.


  22. #67
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    ik heb nergens gesproken van het 'konings koppel' klinsmann en bierhoff, dat maak jij ervan. hetgene wat ik in 1 van mn eerdere post zei (vanwaar ik vervolgens door jou werd aangevallen) was dat ik duitsland qua spelersmateriaal van een heel hoog niveau vond in 96.. en dat ik bierhoff samen met klinsmann opnoemde was omdat ik toen eigenlijks al bierhoff de betere van de twee (lees: kuntz) vond..alleen kreeg bierhoff jammergenoeg niet de kans van vogts en tuurlijk weet ik dat kuntz in de meeste wedstrijden samen met klinsmann de voorhoede van duitsland vormde, maar datgene wil niet zeggen dat kuntz beter als bierhoff was. ik zag toch toen al dat bierhoff de complere spits als kuntz was. maar goed, dat is slechts mijn bescheiden mening. en nee, ik ben de kenner niet...
    Kan ik me nauwelijks voorstellen. Bierhoff speelde helemaal niet zo geweldig en werd gewisseld in die wedstrijd. En werd uiteraard vervangen door Kuntz. Als Bierhoff echt beter dan Kuntz was dan had Vogts dat denk ik ook wel gezien en hem van af toen elke wedstrijd laten beginnen.

    Het spelersmateriaal van Duitsland van het EK van 96 was idd ook hoog. Ik ben echter van mening dat ie van de jaren 88-92 nog een stapje hoger was.

  23. #68
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    In februari 2005 had Paul Freier voor het laatst voor het Duitse nationale team gespeeld. In de tussentijd schafte hij een nieuwe mobiele telefoon aan en die investering kostte hem bijna zijn rentree.

    Bondscoach Joachim Löw belde de middenvelder van Bayer Leverkusen zondag op zijn oude nummer. Vervolgens sprak hij de voicemail in met het verzoek zo snel mogelijk terug te bellen. Lang hoorde de keuzeheer niets en maandag, enkele uren voor vertrek naar Cyprus, werd Löw toch wel een beetje zenuwachtig.

    Via oud-bondscoach Rudi Völler, nu technisch directeur van Bayer Leverkusen, achterhaalde Löw vervolgens op het laatste moment het juiste nummer. Freier haastte zich vervolgens naar het vliegveld van Frankfurt om zich net op tijd bij de ploeg te voegen

  24. #69
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Het Duitse Elftal heeft de uitwedstrijd teleurstellend gelijkgespeeld uit bij het nietige Cyprus. Het werd op het eiland 1-1. Ballack opende namens Die Mannschaft de score na een kwartier spelen de score. Vlak voor rust kwam de gelijkmaker voor de thuisploeg op het scorebord, gemaakt door Okkas.

    Dat de mannen van Joachim Low niet kunnen winnen tegen voetbaldwerg is eigenlijk schandalig. Duitsland is namelijk vele malen sterker dan de Zuid-Europeanen, dus er had minimaal gewonnen moeten worden.

  25. #70
    Berlin_Crime's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 september 2006
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Duitsland is de laatste jaren anders gaan voetballen! ze spelen nu aanvallender! In mijn ogen spelen ze op dit moment de mooiste voetbal van europa! op het wk(2006) waren ze geweldig heb echt genoten van hun!

    ze maken zeker meer kans dan Nederland om de EK(2008) te winnen!

  26. #71
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    duitsland moet juist weer als vroeger voetballen, lelijk, verdedigend maar tegerlijke tijd doodelijk degelijk..:#

  27. #72
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tegen Cyprus sloeg het nergens op. Zoals ik al eerder heb gezegd, buitenshuis wil ik het nog wel eens zien hoe het ze vergaat. Ik denk toch dat Klinsmann iets heeft wat die Low mist.

  28. #73
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    In de regionale Duitse krant Wolfsburger Nachrichten verklaart Wolfsburg-coach Klaus Augenthaler dat Simon Jentzsch, doelman van de Volkswagenclub, in de Duitse nationale ploeg hoort. Momenteel krijgen Timo Hildebrand (VfB Stuttgart) en Robert Enke (Hannover 96) de voorkeur van bondscoach Joachim Löw als reserves voor Jens Lehmann (FC Arsenal).

    "Simon is veel beter dan Enke en Hildebrand. De volgende keer dat ik met Andreas Köpke (doelmannentrainer bij de Duitse nationale ploeg, nvdr) praat, zal ik dat eens met hem bespreken", aldus Augenthaler.

    Mede dankzij de goede prestaties van Jentzsch kampeert VfL Wolfsburg in de middenmoot van de Bundesliga. De 30-jarige doelman heeft nog maar tien doelpunten moeten incasseren in dertien partijen en afgelopen weekend was hij de grote uitblinker in de wedstrijd tegen Arminia Bielefeld die op een scoreloos gelijkspel eindigde.

    Jentzsch was in het verleden nog Duits jeugdinternational en maakte twee jaar geleden nog deel uit van de Duitse nationale ploeg toen die op toernee ging in Azië. Daar kwam hij echter niet in actie.

  29. #74
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bij onze oosterburen komt er binnenkort een nieuwe gouden generatie jongeren aan. Dat is alvast de mening van Joachim Löw, de Duitse bondscoach. "Naast de gevestigde namen Michael Ballack, Jens Lehmann, Thorsten Frings, Bernd Schneider en Miroslav Klose, komen er nu veel spelers aan die stuk voor stuk zeer veel potentie hebben", liet Löw verstaan op een persconferentie in Frankfurt.

    "Er komt weer een gouden generatie aan. Verbazingwekkend is dat niet, gelet op het WK waar we tegen ieders verwachting in, de halve finale haalden met onder andere de jongelingen Lukas Podolski, Phillip Lahm en Bastian Schweinsteiger", ging Löw verder.

    Ondertussen werden ook al Piotr Trochowski (Hamburg SV) en Jan Schlaudraff (Alemannia Aachen) bij de selectie gehaald en Löw liet verstaan de Mannschaft met nog meer jong talent te voeden. Zo zouden aanvaller Mario Gomez (VfB Stuttgart) en middenvelder Eugen Polanski (Borussia Mönchengladbach) volgend jaar wel eens een uitnodiging voor de nationale ploeg in de bus kunnen krijgen. Daarnaast worden ook de prestaties van het Leverkusen-duo Gonzalo Castro en Stefan Kießling nauwlettend in de gaten gehouden. "Met deze jongens hebben we de mogelijkheden om de komende jaren op een zeer hoog niveau te blijven acteren", besloot de voormalige assistent van Jürgen Klinsmann

  30. #75
    Berlin_Crime's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 september 2006
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Op dit momment vind ik dat het Duitse elftal het beste voetbal laat zien samen met Frankrijk! Ik heb ook een band met Duitsland(Heb daar familie wonen en ga daar vaak op bezoek) En ik wil later ook in Duitsland gaan wonen want ik vind het echt super daar!

    Over de aankomende wedstrijden wil ik nog wat zeggen:
    Tsjechie UIT is moeilijk te verslaan, maar veel goeie spelers van Tsjechie zijn ermee gekapt dus misschien kan Duitsland een gelijkspel eruit halen! Nadeel van Joachim Löw is dat hij nog af en toe spelers test(Tijdens kwalificatieduels) Dan heb ik liever dat die zich eerst plaats voor het EK en daarna pas spelers gaat testen! Ik heb toch wel het gevoel dat Duitsland de titel van 2008 pakt! Als de opstelling ongeveer hetzelfde blijft als die van het WK dan maken ze het meeste kans!

  31. #76
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berlin_Crime Bekijk bericht
    Op dit momment vind ik dat het Duitse elftal het beste voetbal laat zien samen met Frankrijk! Ik heb ook een band met Duitsland(Heb daar familie wonen en ga daar vaak op bezoek) En ik wil later ook in Duitsland gaan wonen want ik vind het echt super daar!

    Over de aankomende wedstrijden wil ik nog wat zeggen:
    Tsjechie UIT is moeilijk te verslaan, maar veel goeie spelers van Tsjechie zijn ermee gekapt dus misschien kan Duitsland een gelijkspel eruit halen! Nadeel van Joachim Löw is dat hij nog af en toe spelers test(Tijdens kwalificatieduels) Dan heb ik liever dat die zich eerst plaats voor het EK en daarna pas spelers gaat testen! Ik heb toch wel het gevoel dat Duitsland de titel van 2008 pakt! Als de opstelling ongeveer hetzelfde blijft als die van het WK dan maken ze het meeste kans!
    ik vind duitsland momenteel ook samen met frankrijk europas sterkste elftal. duitsland wist dit jaar al voor een grote verrasing te zorgen met een degelijk team en weet nu met kleine verbeteringen en iets meer talent in het spelersmateriaal zeer goed te spelen. ook gaat het in de kwalificatie erg goed. ik denk dat duitsland zelfs in tsjechie de volle 3 punten kan mee nemen als ze sterk voor de dag komen. hoewel tsjechie natuurlijk niet onderschat moet worden want tsjechie is namelijk 1 van de toonaangevendste landen van europa geweest het afgelopen decenia. en ik denk dat daar aan weinig zal veranderen, ondanks het gemis van nedved..

  32. #77
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Voor mij gaat het EK2008 tussen Duitsland, Frankrijk en Portugal.

  33. #78
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zijn jullie allemaal anti-Italie of zo. Of gewoon niet op zitten lettern. Italie is wereld-kampioen, en speelde tot dusver ook sterk in de kwalificatie voor het EK.

    Er is waarschijnelijk geen land, behalve Nederland misschien, dat zoveel aanstormend talent heeft als Italie. Als je spelers als Vieiri, Cassano, Del Piero, Di Viao, en Inzaghi buiten de voorhoede kan laten, dan beschik je wel over enorm veel kwaliteit. En die is er. In de vorm van Di Natele, Toni, Gilardino, Di Michele, Iaquinta, Boriello, Doni, en ga zo maar door. Italie is niet alleen wereld-kampioen, ze zijn zonder twijfel ook de beste van Europa.

    Wat Duitsland betreft. De WK buzz is nu wel voorbij. En die magische krachten zijn uitgewerkt. Het ware Duitsland zagen we uit tegen Cyprus. Ik verwacht ook dat ze er in Praag aan zullen gaan.

  34. #79
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Italië kon niet eens op een normale manier van Australië winnen, 't is een lachertje.

  35. #80
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Zijn jullie allemaal anti-Italie of zo. Of gewoon niet op zitten lettern. Italie is wereld-kampioen, en speelde tot dusver ook sterk in de kwalificatie voor het EK.
    ik ben zeker geen anti-italie. wel degelijk een realist.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Er is waarschijnelijk geen land, behalve Nederland misschien, dat zoveel aanstormend talent heeft als Italie. Als je spelers als Vieiri, Cassano, Del Piero, Di Viao, en Inzaghi buiten de voorhoede kan laten, dan beschik je wel over enorm veel kwaliteit. En die is er. In de vorm van Di Natele, Toni, Gilardino, Di Michele, Iaquinta, Boriello, Doni, en ga zo maar door. Italie is niet alleen wereld-kampioen, ze zijn zonder twijfel ook de beste van Europa.

    Wat Duitsland betreft. De WK buzz is nu wel voorbij. En die magische krachten zijn uitgewerkt. Het ware Duitsland zagen we uit tegen Cyprus. Ik verwacht ook dat ze er in Praag aan zullen gaan.
    talent is lang niet alles racer x. toegegeven, italie beschikt qua spelersmateriaal over meer talent in hun selectie als duitsland momenteel. maar die kloof wordt al gauw gedicht door die mannschaft door hun discipline, mentaliteit en degelijke voetbal dat hun zoveel succes heeft gebracht. als voetbal een spelletjes was dat alsmaar gewonnen zou worden door het team met het meeste talent qua spelersmateriaal, zoals jij kennelijk beweert, dan zou duitsland geen eens zovaak in een halfe finale of een finale op wk hebben gestaan. zeven keer heeft die mannschaft op een finale van een wk gespeelt en 3 keer wisten ze 3e of 4e te worden op een wk. toeval? denk het niet! vaak wist duitsland verder te geraken in een groot toernooi als hun directe concurenten (lees: italie, brazilie, argentinie, engeland, frankrijk en NEDERLAND) met een mindere selectie. dit bewijst wel degelijk dus dat talent lang niet alles is en wedstrijden niet op basis van talent worden gewonnen. nederland en engeland beschikken doorgaans toch ook over een geweldige selectie op een eindtoernooi, maar hoezo levert het hun nooit iets op? en weet duitsland met een bescheiden elftal wel zo vaak ver te komen..

    het duitsland van op dit moment schat ik toch iets meer talent en potentie toe als het duitsland van vier jaar geleden en van de afgelopen zomer. hoezo de wk buzz nu al voorbij? bovendien gaat duitsland aan de leiding in hun poule en heb ik dus ook geen flauw idee waar die onzin dat je uitkraamt op gebaseerd is..

  36. #81
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk bericht
    Italië kon niet eens op een normale manier van Australië winnen, 't is een lachertje.
    Net zoals de nummer 5 van de Eredivisie. Rot een eind op met je kut one-linertjes.

  37. #82
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het gaat hier niet over Feyenoord, boyo. En ook niet over Italië trouwens.

  38. #83
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    ik ben zeker geen anti-italie. wel degelijk een realist.



    talent is lang niet alles racer x. toegegeven, italie beschikt qua spelersmateriaal over meer talent in hun selectie als duitsland momenteel. maar die kloof wordt al gauw gedicht door die mannschaft door hun discipline, mentaliteit en degelijke voetbal dat hun zoveel succes heeft gebracht. als voetbal een spelletjes was dat alsmaar gewonnen zou worden door het team met het meeste talent qua spelersmateriaal, zoals jij kennelijk beweert, dan zou duitsland geen eens zovaak in een halfe finale of een finale op wk hebben gestaan. zeven keer heeft die mannschaft op een finale van een wk gespeelt en 3 keer wisten ze 3e of 4e te worden op een wk. toeval? denk het niet! vaak wist duitsland verder te geraken in een groot toernooi als hun directe concurenten (lees: italie, brazilie, argentinie, engeland, frankrijk en NEDERLAND) met een mindere selectie. dit bewijst wel degelijk dus dat talent lang niet alles is en wedstrijden niet op basis van talent worden gewonnen. nederland en engeland beschikken doorgaans toch ook over een geweldige selectie op een eindtoernooi, maar hoezo levert het hun nooit iets op? en weet duitsland met een bescheiden elftal wel zo vaak ver te komen..

    het duitsland van op dit moment schat ik toch iets meer talent en potentie toe als het duitsland van vier jaar geleden en van de afgelopen zomer. hoezo de wk buzz nu al voorbij? bovendien gaat duitsland aan de leiding in hun poule en heb ik dus ook geen flauw idee waar die onzin dat je uitkraamt op gebaseerd is..
    Dan kan ook jij zeer slecht lezen. Tegen Cyprus bijvoorbeeld. Is dat dat Duitse elftal waar je het over had. Bovendien, wat trainers betreft, ik schat Klinsmann toch wat hoger in dan Low. Wilt Duitsland er niet bij het volgende EK er na de eerste ronde liggen, dan hadden ze denk ik toch Klinsmann moeten houden, of een grote trainer voor hem in de plaats neerzetten, niet de onervaren Low.

    We hadden het over wie er momenteel de sterkste van Europa was, niet wie wat ooit een keer op een WK of EK heeft weten te bereiken. Maar als we het er toch over hebben, Duitsland deed het idd beter dan werd verwacht op de afgelopen WK's, maar op de EK's sneuvelde ze al in de eerste ronde. En die selectie van 2004, was niet zoveel verschillend met die van 2006.

    Nogmaals, ik wil Duitsland buitens huis nog wel eens zien presteren. In Oostenrijk en Switzerland zal 80% van het stadion niet Mannschaft fanaat zijn.

    En kwa materiaal, daar heb ik het al over gehad. Duitsland kan niet tippen aan onder meer Italie, Nederland, Engeland, en Frankrijk.

  39. #84
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Engeland heeft het voor elkaar gekregen weer een scheitcoach aan te stellen. Als het met al die toppers loopt zijn ze door weinigen te verslaan, maar constant spelen op een eindtoernooi, nee.

  40. #85
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Dan kan ook jij zeer slecht lezen. Tegen Cyprus bijvoorbeeld. Is dat dat Duitse elftal waar je het over had. Bovendien, wat trainers betreft, ik schat Klinsmann toch wat hoger in dan Low. Wilt Duitsland er niet bij het volgende EK er na de eerste ronde liggen, dan hadden ze denk ik toch Klinsmann moeten houden, of een grote trainer voor hem in de plaats neerzetten, niet de onervaren Low.

    We hadden het over wie er momenteel de sterkste van Europa was, niet wie wat ooit een keer op een WK of EK heeft weten te bereiken. Maar als we het er toch over hebben, Duitsland deed het idd beter dan werd verwacht op de afgelopen WK's, maar op de EK's sneuvelde ze al in de eerste ronde. En die selectie van 2004, was niet zoveel verschillend met die van 2006.

    Nogmaals, ik wil Duitsland buitens huis nog wel eens zien presteren. In Oostenrijk en Switzerland zal 80% van het stadion niet Mannschaft fanaat zijn.

    En kwa materiaal, daar heb ik het al over gehad. Duitsland kan niet tippen aan onder meer Italie, Nederland, Engeland, en Frankrijk.
    wel frappant dat diezelfde duitsland doorgaans altijd beter weet te presteren dan deze landen die jij opnoemt :roflmao:

    toeval? nogmaals, ik denk van niet. qua talent in spelersmateriaal is duitsland zeker idd minder als italie, nederland, england en frankrijk maar gelukkig komt er in voetbal er meer bij kijken als talent alleen. maar ik kan je ook niet verder helpen als je dit niet weet. blijf jij duitsland maar onderschatten en roep maar vooral doodleuk dat landen als nederland (:roflmao beter als die mannschaft is, want duitsland bewijst namelijk ALTIJD het tegendeel van mensen als jij op de grote eindtoernooien
    Laatst gewijzigd door Koba; 19 december 2006 om 18:00

  41. #86
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Duitsland hoort ook geen op en topspelersmateriaal te hebben, maar technisch beperkte schoppers. Spelers met een ijzeren discipline en die doorgaan tot de allerlaatste tel van de wedstrijd. Voetballers die puur op fysiek en kracht spelen, op een erg smerige manier. Zo horen ze te voetballen, nu hebben ze veels te veel techniek. De generatie 88-90, zo hoort Duitsland te voetballen. Het zijn toch kerels en geen wijven, die er op het veld staan :ranting:. Een paar (lees: de complete selectie) Duitse Materazzi's zou niet verkeerd zijn.

  42. #87
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    wel frappant dat diezelfde duitsland doorgaans altijd beter weet te presteren dan deze landen die jij opnoemt :roflmao:

    toeval? nogmaals, ik denk van niet. qua talent in spelersmateriaal is duitsland zeker idd minder als italie, nederland, england en frankrijk maar gelukkig komt er in voetbal er meer bij kijken als talent alleen. maar ik kan je ook niet verder helpen als je dit niet weet. blijf jij duitsland maar onderschatten en roep maar vooral doodleuk dat landen als nederland (:roflmao beter als die mannschaft is, want duitsland bewijst namelijk ALTIJD het tegendeel van mensen als jij op de grote eindtoernooien
    Youri Mulder zei een keer dat Duitsland nog geen eens een "halve Robben" heeft. Ben het niet vaak met'm eens, maar daar had ie wel gelijk in. Behalve Podolski, Ballack, en in mindere mate Deisler en Schweini, is Duitsland op technisch gebied nog altijd een lachertje. T'is waar dat ondanks hun niets-voorstellende selectie, ze er meestel wel staan op grote toernooien. Maar niet de afgelopen 2 EK's. En over anderhalf jaar staat er zo'n toernooi voor de deur, geen WK.

  43. #88
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Youri Mulder zei een keer dat Duitsland nog geen eens een "halve Robben" heeft. Ben het niet vaak met'm eens, maar daar had ie wel gelijk in. Behalve Podolski, Ballack, en in mindere mate Deisler en Schweini, is Duitsland op technisch gebied nog altijd een lachertje. T'is waar dat ondanks hun niets-voorstellende selectie, ze er meestel wel staan op grote toernooien. Maar niet de afgelopen 2 EK's. En over anderhalf jaar staat er zo'n toernooi voor de deur, geen WK.
    in je vorige post zei je nog duidelijk dat het over NU had en we niet moesten lullen op basis van grote wk's en ek's in het verleden. prima, maar dan moet je zelf ook niet zeggen dat duitsland het minder op het aankomende ek gaat doen omdat ze de voorbij twee ek's onder maat hebben gepresteerd en er vroeg uitlagen. want dan heeft duitsland toch een staat van dienst, waar geen enkel ander land aan kan tippen, met 3 maal kampioen en 2 keer verliezend finalist.

    en nederland mag al te graag over een selectie ''halve robben'' beschikken, wat ze op papier sterker als duitsland maakt. want feit is dat duitsland het altijd weet te presteren in de grote toernooien en dus zal het ook zo zijn op het komende ek. snap gewoon dat duitsland een groter voetballand als nederland is, ALTIJD geweest is en ALTIJD zal gaan blijfen.

  44. #89
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Slap emotioneel gelul. Voor een Duitser spreek je behoorlijk Nederlands. Of ben je louter een wannabe.

    Je kunt vergelijkingen maken met het Duitsland van 2004 en die er zal staan in 08. Veel dezelfde spelers, en nog steeds niet al te technisch. Bovendien, EURO08 zal niet plaatsvinden in Munchen of Berlijn, zoals ik al tachtig keer heb gezegd.
    Die ploegen van 96 en 72 kan het huidige Duitsland niet aan tippen. Als zaten er in 96 zoveel zwakke landen bij, en grote landen die het slecht deden, dat Der Mannschaft zeg maar de beste van de slechte was.

    Je bent louter een cassette bandje aan het rewinden en afspelen dat Duitsland ook in 08 het heel goed zal doen. Maar je hebt nog geen enkel fatsoenlijk argument gegeven wat jouw dat doet vermoeden.

  45. #90
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Slap emotioneel gelul. Voor een Duitser spreek je behoorlijk Nederlands. Of ben je louter een wannabe.
    het feit dat je opmerkt dat mijn nederlands correct is neem ik als ''allochtoon'' op als een compliment. het taalgebruik is ook hier vaak om te janken!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Je kunt vergelijkingen maken met het Duitsland van 2004 en die er zal staan in 08. Veel dezelfde spelers, en nog steeds niet al te technisch. Bovendien, EURO08 zal niet plaatsvinden in Munchen of Berlijn, zoals ik al tachtig keer heb gezegd.
    Die ploegen van 96 en 72 kan het huidige Duitsland niet aan tippen. Als zaten er in 96 zoveel zwakke landen bij, en grote landen die het slecht deden, dat Der Mannschaft zeg maar de beste van de slechte was.
    wat was jij afgelopen zomer aan het doen? zomerslaap gehouden ofzo? want zover ik het weet zaten op kahn na VIJF vaste basis spelers van die mannschaft in 2004 geen eens in de selectie dit jaar op het wk. ik heb het hier over de spelers: nowotny, wörns, hamann, baumann en kuranyi. en zoals je weet heeft kahn ook reeds afscheid genomen van die mannschaft. daarnaast beschikte kahn op het wk niet eens over een basisplaats, wat wel het geval was op het Ek in portugal twee jaar geleden. en moest schweinsteiger op het EK van 2004 slechts doen met wat inval beurtjes, daar waar hij dit jaar een vaste basis waarde was in het team van klinsmann. slechts 4 spelers wisten zowel op het EK van 2004 als op het WK van 2006 zich te verzekeren van een basisplaats. deze vier bestaan uit lahm, ballack, schneider en frings. nu mag jij mij eens haarfijn uitleggen hoe jij erbij komt dat het duitsland van 2004 en van 2008 veel dezelfde spelers zullen hebben? :31:

    ik bedoel, het duitsland van 2006 was ongeveer al een totaal ander elftal als dat het in 2004 de geval was.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Je bent louter een cassette bandje aan het rewinden en afspelen dat Duitsland ook in 08 het heel goed zal doen. Maar je hebt nog geen enkel fatsoenlijk argument gegeven wat jouw dat doet vermoeden.
    allereerst heb ik nergens beweerd dat duitsland het goed zal gaan doen in 2008. wel verwacht ik, mits ze deze vorm vast kunnen houden, wel degelijk dat ze tot de favorieten behoren en een groter kanshebber op de titel geacht moet worden als oranje. kennelijk is ook begrijpend lezen een groot probleem bij jou. bovendien zou ik, als ik jou zou zijn, eerst je huiswerk maar eens goed doen voordat je weer je portie bullshit over die mannschaft komt uitkramen.
    Laatst gewijzigd door Koba; 20 december 2006 om 17:10

Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 19:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •