Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 519

Discussie: Die Mannschaft, Het Duitse elftal

  1. #136
    Dylan91's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Dieren
    Leeftijd
    32
    Berichten
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Maarja.. Kahn maakt vaak wel de blunders als het ook écht belangrijk is.
    En Lehmann speelde vorig seizoen een sterk seizoen, vooral in de CL.

  2. #137
    Hardwerkende Basisspeler Zwennes's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 maart 2007
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dylan91 Bekijk bericht
    Maarja.. Kahn maakt vaak wel de blunders als het ook écht belangrijk is.
    En Lehmann speelde vorig seizoen een sterk seizoen, vooral in de CL.
    Finale Duitsland-Brazilie..Blunder! :happydance:

  3. #138
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zwennes Bekijk bericht
    Finale Duitsland-Brazilie..Blunder! :happydance:
    zonder kahn had duitsland op het wk van 2002 er ook een stuk eerder eruit gelegen hebben. kahn maakte tot voor de finale in elk wedstrijd fantastische (haast onmogelijke) reddingen waarmee hij die mannschaft op been hielp te houden.

    het blijft jammer dat mensen enkel maar bij 1 actie stil blijfen staan zodra het over kahn zijn rol gaat op het wk van 2002 en niet naar het geheel presteren.

  4. #139
    Hardwerkende Basisspeler Zwennes's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 maart 2007
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mhh maar ik heb het alleen over de finale heh.

  5. #140
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    zaterdag staat de kwalificatie duel tegen tsjechie op de programma voor die mannschaft. een zeer belangerijke en moeilijke wedstrijd gaat dit worden voor die mannschaft. duitsland kampt met een aantal blessures (klose, gomez en friedrich). vandaar dat ik lahm op rechts verwacht en kuranyi als de nummer 9. ik denk dat bondscoach loew voor de volgende elf zal gaan in de basis:

    ----------------------Lehmann-----------------------------

    lahm---------Merte---------Metze-----------------jansen

    ------------------Frings-----------------------------------

    Schneider--------Ballack-------------------Schweinsteiger

    ------Kuranyi----------------Podolski---------------------

    tsjechie is een sterk team. ze mogen op dit moment dan niet op hun volledige potentieel presteren toch blijft dit een zeer lastige ploeg om tegen te voetballen. dit komt onder andere door hun sterk georganiseerde tacktiek. tsjechie kan in no time op de helft van de tegenstander staan na een rappe omschakeling. als een team staat tsjechie er meestal altijd ondanks dat ze op papier op het gebied van spelersmateriaal kwalitatief gezien minder zijn als de grote landen. op het wk veegde het in de 1e wedstrijd de vloer aan met de VS, maar door de blessure van koller (waardoor het geloof binnen het team afnam) en 2 x een stomme rode kaart wist tsjechie de laatste 16 niet te halen. desondanks blijft tsjechie, zelfs na het afscheid van sterspeler nedved, één van de toonaangevendste landen in europa en een ploeg om rekening mee te houden. samen met die mannschaft is tsjechie tevens mijn favo nationale elftal. ik verwacht een gelijkspel of een overwinning van tsjechie. ik heb het gevoel dat de duitsers de tsjechen gaan onderschatten en dat het hun mischien wel eens duur zou kunnen komen staan. tsjechie heeft een ijzersterke ploeg met goede spelers zoals rosicky, baros, koller, polak en cech.

    dit is ook vooral de wedstrijd van de 2 keepers en de 2 spelmakers aan beide kanten. waar lahmann & rosicky en ballack & cech teamgenoten zijn bij hun clubs zullen ze het dit keer tegen elkaar moeten opnemen. zal rosicky bij lehmann scoren of doet ballack het bij cech?

    een overwinning van wales op ierland en een gelijkspel tussen tsjechie en duitsland zou geweldig zijn. ik ga daarom voor een gelijkspel met lekker veel doelpunten (2-2). als ierland wint en een gelijkspel tussen de beide landen voor beiden een slechte zaak betekent en er dus toch één moet winnen gun ik tsjechie de overwinning

  6. #141
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    de wedstrijd ierland tegen wales staat op het punt om te beginnen. hopelijk kan wales voor een verassing zorgen. dat zou namelijk goed zijn voor die mannschaft (en tsjechie).

  7. #142
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ierland heeft met 1-0 gewonnen en komt daarmee op gelijke hoogte met die mannschaft en tsjechie. slechte zaak. de ploeg die vanavond weet te winnen verzekerd zich daarom van mooie papieren om naar de EK te gaan, hoewel er nog helemaal niks beslist is in deze poule. een gelijkspel zou opzich ook geen drama zijn voor beide landen, gezien ze beiden dan op 11 punten komen en ook nog eens een wedstrijd tegoed houden op de ieren, en gezien de tsjechen ook een favoriet van mij zijn teken ik daar met een glimlach ook voor.

  8. #143
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mwah, Ierland zie ik niet echt als een hele grote concurrent. In mijn ogen staat het ong vast dat Duitsland en Tsjechië 1 en 2 gaan worden. De vraag is alleen in welke volgorde dat gaat gebeuren.

    Heb voor vanavond in ieder geval wel goede hoop.

  9. #144
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klinsmann Bekijk bericht
    Mwah, Ierland zie ik niet echt als een hele grote concurrent. In mijn ogen staat het ong vast dat Duitsland en Tsjechië 1 en 2 gaan worden. De vraag is alleen in welke volgorde dat gaat gebeuren.

    Heb voor vanavond in ieder geval wel goede hoop.
    in voetbal is geen enkele ploeg te onderschatten. ook ierland dus niet. ja duitsland en tsjechie zijn beter als ierland maar dat wil niet zeggen dat ierland niet voor een stunt kan zorgen en zich kan plaatsen voor de EK.

    verder ben ik nog niet zo overtuigd of duitsland wel vanavond gaat winnen van tsjechie. dit komt niet alleen door de blessures waarmee de duitsers te kampen hebben maar ook omdat tsjechie gewoon een zeer sterke ploeg is. ik verwacht eerder een overwinning voor tsjecie maar we zullen zien wat het gaat worden.

  10. #145
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik ben er ook niet zeker van hoor, maar er zijn zeker mogelijkheden. Tsjechië heeft een redelijk sterk team, maar ik vind het persoonlijk (nog) geen wereldtop. Bij winst doet Duitsland in ieder geval hele goede zaken op weg naar Oostenrijk.

  11. #146
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Al verliezen ze 3-0, geen haar op mijn hoofd die Duitsland dat EK ziet mislopen.

    Voor de spanning zal ik dan ook allerminst afstemmen op de ARD.

  12. #147
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    tsjechie tegen duitsland gaat zeker een wedstrijd van een hoog niveau worden. de tacktisch sterke tsjechen tegen de degelijke die mannschaft. gegarendeerd spektakel. als je spanning vanavond wil moet je dus zeker niet de tv op sbs gaan zetten

  13. #148
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik hoop ergens een satellietzendertje te vinden voor Griekenland-Turkije. En daarna Spanje-Denemarken.

  14. #149
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klinsmann Bekijk bericht
    Ik ben er ook niet zeker van hoor, maar er zijn zeker mogelijkheden. Tsjechië heeft een redelijk sterk team, maar ik vind het persoonlijk (nog) geen wereldtop. Bij winst doet Duitsland in ieder geval hele goede zaken op weg naar Oostenrijk.
    als tsjechie hun dag hebben zijn ze wereldtop en kunnen ze duitsland van het veld rollen. het team heeft nu tuurlijk hier en daar wat veranderingen moeten ondergaan maar zodra karel bruckner zijn team weer in orde krijgt en hun weer vanouds laat spelen twijfel ik er niet aan dat de tsjechen weer één van de toonaangevendste landen gaan worden in europa. en als bruckner het voor elkaar krijgt om de tsjechen weer net zo scherp te maken als rond 2004 dan heeft elk tegenstander een probleem. vraag maar aan de oranje fans

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Ik hoop ergens een satellietzendertje te vinden voor Griekenland-Turkije. En daarna Spanje-Denemarken.
    heb je geen sport 1 want daar is spanje-denemarken namelijk wel vanavond op te volgen. die wedstrijd ga ik ook kijken om te zien hoe villa en albelda het doen (mits ze meedoen).

  15. #150
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    heb je geen sport 1 want daar is spanje-denemarken namelijk wel vanavond op te volgen. die wedstrijd ga ik ook kijken om te zien hoe villa en albelda het doen (mits ze meedoen).
    Nee, maar Spa-Den is als het goed is ook te zien op TVE.

  16. #151
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Het Duitse nationale elftal zal een grote metamorfose ondergaan. Liefst acht spelers hebben vrijaf gekregen voor het oefenduel van woensdag tegen Denemarken. In hun plaats heeft bondscoach Joachim Löw een aantal onervaren spelers opgeroepen.
    Michael Ballack , Jens Lehmann, Philipp Lahm, Lukas Podolski, Bastian Schweinsteiger, Torsten Frings, Per Mertesacker en Bernd Schneider zullen allen de wedstrijd tegen Denemarken aan zich voorbij moeten laten gaan. Ze zullen worden vervangen door Clemens Fritz, Alexander Madlung, Christian Schulz en Paul Freier.

    Overigens bestaat de kans dat Löw nog meer vervangers oproept voor het achttal. Matchwinner Kevin Kuranyi, die tegen de Tsjechen beide Duitse treffers voor zijn rekening nam, zal wél van de partij zijn.

  17. #152
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Beckenbauer: "Duitsland is de nummer 1 in Europa"

    Duitsland won afgelopen weekend de topper tegen Tsjechië met 1-2 en zette zo al een belangrijke stap richting EK 2008. Franz Beckenbauer is alvast onder de indruk van dit Duitsland. "Het was een galavoorstelling", zegt 'Der Kaiser' in zijn column in 'Bild'.
    "Ik denk dat Duitsland het enige team is dat de WK-vorm niet is verloren", gaat Beckenbauer verder. "Andere landen, bijvoorbeeld Italië, Frankrijk en vooral Engeland zijn erop achteruit gegaan."

    Beckenbauer is niet te verlegen om er nog een schepje bovenop te doen. "Ik durf te zeggen dat we nu de nummer één van Europa zijn. De wedstrijd tegen de Tsjechen was een mijlpaal, vooral door de overweldigende manier waarop we de zege binnensleepten."

  18. #153
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Dat Duitsland de vriendschappelijke interland tegen Denemarken gebruikt om te experimenteren is Morten Olsen in het verkeerde keelgat geschoten.
    'Ik heb hier veel jaren gewerkt en heb de Duitsers altijd als zeer gastvrij ervaren', vertelde Olsen. 'Maar dit is respectloos.' De Deense bondscoach had minimaal een telefoontje verwacht van zijn Duitse collega Joachim Löw.

    'Mijn collega hoeft mij niet te bellen en te vertellen met welke tactiek hij gaat spelen. Of als er twee spelers wegvallen. Maar de afspraak was heel duidelijk dat we met onze sterkste formatie zouden aantreden', aldus Olsen.

    Het stoort Olsen vooral dat hij niet op de hoogte is gebracht van de gewijzigde plannen voor de vriendschappelijke interland in Duisburg. 'Als er reden is om zeven of acht man te vervangen, kan men bellen en dan praten we erover. Maar ik heb het uit de krant moeten vernemen.'

    Met oog op het drukke programma bij hun clubs gaf Löw Michael Ballack, Jens Lehmann, Philipp Lahm, Lukas Podolski, Bastian Schweinsteiger, Torsten Frings, Per Mertesacker en Bernd Schneider vrijaf voor het oefenduel met Denemarken.

    'Ik weet dat er spelers zijn die al veel wedstrijden in de benen hebben. Maar die heb ik ook. En ook bij mij bellen clubtrainers en vragen me: "Waarom heb je mijn speler nodig? De Duitsers spelen ook niet met hun A-ploeg".'

  19. #154
    INTER! Deutschland's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    IN europa
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik ben natuurlijk helemaal fan van Duitsland zoals je al aan mijn naam ziet, ik vind de opstelling prima passen die Koba heeft gemaakt.

  20. #155
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Beckenbauer: "Duitsland is de nummer 1 in Europa"

    Duitsland won afgelopen weekend de topper tegen Tsjechië met 1-2 en zette zo al een belangrijke stap richting EK 2008. Franz Beckenbauer is alvast onder de indruk van dit Duitsland. "Het was een galavoorstelling", zegt 'Der Kaiser' in zijn column in 'Bild'.
    "Ik denk dat Duitsland het enige team is dat de WK-vorm niet is verloren", gaat Beckenbauer verder. "Andere landen, bijvoorbeeld Italië, Frankrijk en vooral Engeland zijn erop achteruit gegaan."

    Beckenbauer is niet te verlegen om er nog een schepje bovenop te doen. "Ik durf te zeggen dat we nu de nummer één van Europa zijn. De wedstrijd tegen de Tsjechen was een mijlpaal, vooral door de overweldigende manier waarop we de zege binnensleepten."
    ik ben het niet vaak met beckenbauer eens maar in dit geval wel. duitsland is op dit moment absoluut de sterkste land in europa. verder vind ik portugal, ondanks hun wat zwakke start in de kwalificatieduels voor het EK, en frankrijk (zodra ze weer op hun oude niveau acteren is het een lastig team om tegen te voetballen) erg sterk. over italie heb ik mijn twijfels eerst maar ff zien of ze tegen schotland kunnen winnen morgen.

    maar dat duitsland erg sterk is op het moment mag wel gezegd worden ja.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deutschland Bekijk bericht
    Ik ben natuurlijk helemaal fan van Duitsland zoals je al aan mijn naam ziet, ik vind de opstelling prima passen die Koba heeft gemaakt.
    de opstelling die ik voorspelde (die ik geloof ik ook nog goed had, correct me if i'm wrong) waarmee bondscoach low aantrad tegen tsjechie was niet de sterkste. zo ontbraken klose en friedrich en speelde lahm niet links achterin maar rechts. jansen speelde als linksback. ook denk ik dat als gomez niet gebleseerd zou zijn mischien hij wel naast klose gestart zou hebben ondanks dat podolski ook het goed doet naast klose.
    Laatst gewijzigd door Koba; 27 maart 2007 om 17:27 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  21. #156
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Marcell Jansen van Borussia Mönchengladbach, is gewild op de Duitse transfermarkt. Na zijn uitblinkersrol zaterdag bij de Mannschaft kan de linksback op belangstelling van Bayern München rekenen. Zijn vriendin Julia Goedicke woont al in München. Volgt Jansen?

    De 22-jarige Julia Goedicke is een supermodel en sinds zes maanden samen met Marcell Jansen. Het koppel is heiβ in Duitsland, maar zelden samen te zien. Daar kan natuurlijk verandering in komen. Volgens Gerd vom Bruch, de manager van Jansen, is Bayern München zeer geïnteresseerd.

    Toch is een transfer nu nog niet aan de orde. "Pas rond midden April zal duidelijk zijn of Mönchengladbach degradeert of in de Bundesliga blijft. "Jansen wil niet in tweede klasse gaan spelen", aldus Vom Bruch. Er is wel één probleem. Jansen heeft nog een contract tot 2009. "Als Gladbach me niet wil laten gaan, zit er niets anders op dan te blijven", aldus Jansen. Nog even geduld dus, Julia.

    Foto van Julia

    [IMG][/IMG]

  22. #157
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Julia is hot

  23. #158
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klinsmann Bekijk bericht
    Julia is hot

    julia is zeker een hot woman.Janssen vind ik een van de meest talentvolste linksback in de bundesliga.Ik voorspel een grote toekomst voor deze speler.

  24. #159
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    hij zal zeer waarschijnlijk naar bayern vertrekken. kan dan op linkshalf gaan spelen. samen met lahm zou hij een goed koppel kunnen vormen aan de linkerkant. jansen speelt indrukkwekend dit seizoen.

    naast zijn voetbalkwaliteit mogen zijn kwaliteiten in het uitpikken van vrouwen er ook wezen trouwens.

  25. #160
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Gefeliciteerd Denemarken (h)

  26. #161
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    een saaie wedstrijd was het. low heeft wel aan zijn woord gehouden om de wedstrijd met b-team te gaan spelen maar door al de blessures kon je het eigenlijks een mix van b & c team noemen. mooie overwinning voor de denen maar ik denk dat ook olsen weinig waarde zal hechten aan dit vriendschappelijke wedstrijd.

    helmes vond ik goed invallen.

  27. #162
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Schweinsteiger meldt zich af voor interlands

    Basstian Schweinsteiger is niet van de partij in de komende twee EK-kwalificatieduels van Duitsland. De middenvelder van Bayern München meldde zich gisteravond af bij bondscoach Joachim Löw.

    Schweinsteiger kampt sinds vorige maand met een knieblessure die mede is veroorzaakt door een tekenbeet. Door de gewrichtsontsteking moest hij ook de laatste duels van der Rekordmeister aan zich voorbij laten gaan.

    “De bondscoach is inmiddels op de hoogte van mijn beslissing. Hij betreurde mijn afwezigheid ten zeerste”, vertelde Schweini aan de Duitse media. “Het is niet anders. De club gaat voor en ik kan nu in alle rust naar volgend seizoen toewerken. Het heeft geen zin om koste wat het kost een rentree af te dwingen.”

    In het kader van de kwalificatiecyclus voor het EK van volgend jaar treedt Duitsland aan tegen San Marino (2 juni) en Slowakijke (6 juni). In groep D hebben Duitsland, Tsjechië en Ierland evenveel punten (13), maar speelden beide landen respectievelijk één en twee duels meer.

  28. #163
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Der DFB-Kader im Ãœberblick (EK kwalifikatie)

    Tor: Timo Hildebrand (VfB Stuttgart), Jens Lehmann (FC Arsenal)
    Abwehr: Gonzalo Castro (Bayer 04 Leverkusen), Manuel Friedrich (FSV Mainz 05), Clemens Fritz (Werder Bremen), Marcell Jansen (Borussia Mönchengladbach), Philipp Lahm (Bayern München), Per Mertesacker (Werder Bremen), Christoph Metzelder (Borussia Dortmund)
    Mittelfeld: Michael Ballack (FC Chelsea), Torsten Frings (Werder Bremen), Roberto Hilbert (VfB Stuttgart), Thomas Hitzlsperger (VfB Stuttgart), Simon Rolfes (Bayer 04 Leverkusen), Jan Schlaudraff (Alemannia Aachen), Bernd Schneider (Bayer 04 Leverkusen), Piotr Trochowski (Hamburger SV)
    Angriff: Mario Gomez (VfB Stuttgart), Patrick Helmes (1. FC Köln), Miroslav Klose (Werder Bremen), Kevin Kuranyi (FC Schalke 04)

    bron: kicker.de

  29. #164
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Duitsland mikt op 16-0 tegen San Marino

    Heel Duitsland maakt zich op voor een doelpuntenfestijn. De nationale ploeg van bondscoach Joachim Löw speelt vanavond in Nürnberg tegen San Marino, de ploeg die eerder deze EK-kwalificatiecyclus al met 0-13 vernederd en in de hoek gezet werd. Met minder dan 16-0 nemen onze oosterburen geen genoegen.


    Een 16-0 overwinning zou een evenaren betekenen van het record aller tijden van de Duitse nationale ploeg, dat stamt uit 1912. Destijds werd Rusland met deze cijfers geklopt. Iedereen, maar dan ook echt iedereen, is er van overtuigd dat dit record vanavond kan gaan sneuvelen. Zelfs de technische staf doet geen enkele moeite om de verwachtingen te temperen. "We gaan negentig minuten gas geven en zo veel mogelijk doelpunten maken", belooft manager Oliver Bierhoff.

    ik hoop dat san marino met een stunt van het veld gaat. dit is natuurlijk wel heel arrogant van die mannschaft..

  30. #165
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Dat getuigt idd van heel erg veel arrogantie, desalniettemin ben ik nog steeds voor een Duitse zege.

  31. #166
    Chief
    Guest

    Standaard

    16-0 he...

    Die Moffen hebben net in de 45e minuut pas 1-0 gemaakt

  32. #167
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja, en was het bijna San Marino die nog scoorde door een blunder van Lehmann.

    Dan juichen ze bij die 1-0 alsof de wereldbeker is gewonne

  33. #168
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    1-0 is al genoeg, helemaal na de flater van Tsjechië bij Wales (0-0). De doelpuntenmaker is trouwens Kevin Kuranyi (Schalke04)

  34. #169
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tjah.. maar ik dacht dat ze 16-0 wilden ??

  35. #170
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ja heel knap, 1-0 maken tegen San Marino. Zal wel een goal of 5 nog bijkomen na rust, maar het is wel zeer arrogant om in het hedendaagse voetbal te denken dat je met 16-0 ergens nog weg komt.

  36. #171
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperSvennie Bekijk bericht
    Tjah.. maar ik dacht dat ze 16-0 wilden ??
    Lekker realistisch leep1:

  37. #172
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Wales won met 3-0 van San Marino. Ik betwijfel of Duitsland met 3-0 wint...

    Ik heb al teveel gezegd, maar wint Duitsland met meer dan 3-0?

  38. #173
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    2-0 pas na 57minuten arrogante moffen :roflmao: eerst doelpunt pas in de 45ste minuut. hahahah

    oh 3-0 nog 13 tegaan :roflmao:

  39. #174
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Wederom Kuranyi en een minuut later een rode kaart voor San Marino.

    Oliver Bierhoff toch ad3:

    3-0 Frings uit een strafschop
    Laatst gewijzigd door viktor; 2 juni 2007 om 20:14 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  40. #175
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lamer Bekijk bericht
    Wales won met 3-0 van San Marino. Ik betwijfel of Duitsland met 3-0 wint...
    Ik heb al teveel gezegd, maar wint Duitsland met meer dan 3-0?

  41. #176
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    je kunt over duitsland zeggen wat je wilt, maar ze kwalificeren zich toch wel weer voor de europese kampioenschap. landen als engeland en italie kunnen enkel dromen om in de positie van die mannschaft te zitten.

    maar die 16-0 was zeer arrogant, ja.

  42. #177
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    4-0

    nog 12 tegaan! :roflmao:

    Duitsland enige echte tegenstander is Czech Republic
    Engeland; Rusland, Kroatie, ook Israel is niet slecht.
    Italie; Frankrijk, Oekraine en ook Schotland is niet slecht.

    Dus koba zit wel erg groot verschil in he!

    5-0! nog 11 tegaan

  43. #178
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    4-0 Mario Gomez (Stuttgart)

    5-0 Wederom Gomez
    Laatst gewijzigd door viktor; 2 juni 2007 om 20:25 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  44. #179
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    6-0 Frits, nog 10 te gaan...

  45. #180
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Matige wedstrijd van Duitsland, zege is echt niet verdient.

Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •