Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 519

Discussie: Die Mannschaft, Het Duitse elftal

  1. #181
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Duitsland wint nipt bij Slowakije

    Het Europees kampioenschap van 2008 komt voor Duitsland steeds dichterbij. Onze Oosterburen wonnen vanavond van Slowakije, maar makkelijk ging dat niet. Een doelpunt van Thomas Hitzlsperger bleek uiteindelijk de winnende te zijn: 2-1.

    Het eerste gedeelte van de wedstrijd stond in het teken van ongeluk. Na tien minuten zorgde Jan Durica voor de openingstreffer door een voorzet van Marcell Jansen in eigen doel te koppen.

    Durica was echter niet de enige die met een eigen doelpunt de aandacht wist op te eisen. Christoph Metzelder voorkwam een doelpunt van Matej Krajcik, maar door zijn harde pass bij het ingrijpen kwam er wel een eigen doelpunt achter zijn naam te staan (20').

    Nog voor rust was er echter al de Duitse voorsprong. Op aangeven van Phillip Lahm was Hitzlsperger trefzeker met het hoofd (43'). De supporters in de AOL-Arena hadden meer verwacht, maar ondanks een beter Duitsland bleef het slechts bij 2-1.

    Duitsland heeft nu met negentien punten uit zeven wedstrijden vijf punten voorsprong op Tsjechië en zes op Ierland.

    duitsland zo goed als naar het EK van duitsland. hopelijk plaatst tsjechie zich als nummer 2 ook voor het EK. met zoveel blessures heeft duitsland toch opnieuw een degelijk knap prestatie geleverd.

    HUP DEUTSCHLAND!

  2. #182
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lekker hoor. Gisteren best een aardige wedstridj gezien. Jammer dat duitsland er niet echt in slaagde om grote kansen te creëren. Maar ben blij met de puntjes hoor

  3. #183
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Huppa en weer 3 punten binnen :bier:.

  4. #184
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Ik heb ook sympathie voor Duitsland, mijn oma (en zowat heel haar familie daarvoor) is Duits. Mij spreekt ook het fysieke en op resultaat gerichte spel aan.


    lol zie net dat er hier al een tijd niet is gereageerd

  5. #185
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    jij en ''onze'' grote vriend klinsmann zullen dan vast goede vrienden zijn...

  6. #186
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Lol, der komt hier zo waar nog een Die Mannschaft-fanclub. :happydance:

  7. #187
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zo, met een half ontbrekend elftal tegen Engeland gewoon op 1-1 nu. Best aardig. Foutje van Engelse keeper werd afgestraft door Kuranyi

  8. #188
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.513
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klinsmann Bekijk bericht
    Zo, met een half ontbrekend elftal tegen Engeland gewoon op 1-1 nu. Best aardig. Foutje van Engelse keeper werd afgestraft door Kuranyi
    foutje? Dat noem ik geen foutje meer! Wat een blunder zeg!

  9. #189
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Pander groeit hier toch uit tot een van mijn helden. Wat een goal, wat een held

  10. #190
    Johnny Football Hero animalize's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik heb een hekel aan het Duitse team en alles wat daarmee te maken heeft, maar ze staan er wel altijd als het moet. En daar heb ik alleen maar respect voor.

  11. #191
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zooo, die Owen. Heeft het vizier niet bepaald op scherp staan. Wat een kans zeg

  12. #192
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.513
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Engeland is veel beter en krijgt aardig wat kansen. Spannende wedstrijd, te zien op ARD. stand 1-2.

  13. #193
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Engeland had met wat meer geluk zo maar gewonnen, vooral die kans van Dyer was niet te missen. Ook owen had er een paar

  14. #194
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mooie blunder weer van Robinson :kwasny: Daarbij had Engeland gewoon moeten winnen, maar het Man U geval komt ook bij de Engelse nationale ploeg aan...

    En van mij part mag Lampard thuis blijven. Ondanks die goal speelt hij echt bagger...

  15. #195
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    'Besluit Chelsea over Ballack niet te rechtvaardigen'
    05/09/2007 21:13

    De Duitse bondscoach Joachim Löw heeft kritiek geleverd op de beslissing van Chelsea om Michael Ballack niet bij de UEFA aan te melden voor de groepsfase van de Champions League. 'Michael kan het niet verklaren.'

    'De medische staf van Chelsea schat in dat Michael twee tot drie maanden niet kan spelen, maar zelf is hij veel optimistischer', aldus Löw. 'De beslissing van Chelsea hem niet op te nemen in de selectie voor de Champions League is daarom niet te rechtvaardigen. Michael kan het ook niet verklaren.'

    Chelsea verklaarde de absentie van Ballack op de spelerslijst door te wijzen op zijn enkelblessure. De Duitse middenvelder onderging een operatie en kwam dit seizoen nog niet in actie. The Blues verwachten dat hij ook het grootste deel van de groepsfase van de Champions League aan zich voorbij moet laten gaan.

    Op de achtergrond speelt mee dat coach José Mourinho niet tevreden is over Ballack. De Portugees vindt dat de middenvelder in zijn eerste seizoen bij Chelsea te weinig heeft gebracht.


    Hij mag het zeggen, maar Ballacks avontuur bij Chelsea is een kansloze onderneming geworden.

  16. #196
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    en dit had ik ook verwacht. ballack heeft het niet in zijn spel zitten om als voetballer gewend te raken aan de manier van balcirculatie in de engelse competitie.

  17. #197
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    en dit had ik ook verwacht. ballack heeft het niet in zijn spel zitten om als voetballer gewend te raken aan de manier van balcirculatie in de engelse competitie.
    dat is niet het enigste en grootste probleem. ballack zou best kunnen slagen in de PL bij chelsea, mocht hij lampard niet voor zich hebben. als je hem alleen als spelmaker op het middenveld zet, dat kan hij zijn ding doen. maar mourinho heeft tot dusver ballack altijd laten samenspelen met lampard, en dat ging niet goed.

    ook voor lampard bleek dit een nadeel want vorig seizoen was geen topseizoen van lampard. ook voor hem is het erg moeilijk om ballack naast hem te hebben. dit komt volgens mij omdat ze elkaar in de weg lopen. deze kerels zijn beide box to box players die heel veel meters afleggen en het spel verdelen op een andere manier dan de klassieke nummer 10. er komt veel minder techniek bij aan te pass bij deze 2, maar ze hebben beide wel een goed overzicht, inzicht en pass.

    je ziet ook dat lampard heel goed begon dit seizoen, juist omdat hij ballack niet naast hem heeft lopen. hij haalde zijn niveau van 2 jaar terug en dat is geen toeval. ik denk dat mourinho gwn een vergissing maakte door te denken dat ballack en lampard samen kunnen spelen en dat ballack een vergissing maakte door naar chelsea te gaan ipv naar een andere club.

  18. #198
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Groep D: Duitsland wint, Ierland gelijk
    Geschreven door Robert Smid op zaterdag, 8 september om 22:49

    In Groep D maakte Ierland Wales - Duitsland 0-2
    In het immense Millennium Stadium te Cardiff kwamen onze Oosterburen al vroeg op voorsprong, toen Miroslav Klose na vijf minuten spelen het net wist te vinden. Duitsland bleef de bovenliggende ploeg, en het was daarom ook meer dan terecht dat de ploeg van Joachim Löw de score verdubbelde.

    Het was opnieuw Miroslav Klose die het net liet bollen namens de Duitsers. De aanvoerder maakte het voorbereidende werk van Roberto Hilbert goed af met een stevige kopbal. Door het resultaat blijft Duitsland ongeslagen met 22 punten uit acht wedstrijden.

    San Marino - Tsjechië 0-3
    Het dwergstaatje hield het 33 minuten lang vol tegen de Tsjechen, maar moest daarna toch een goal toestaan van Tomas Rosický. Daarna kreeg de voetbaldwerg zelfs nog kansen, maar Petr Cech werd niet gepasseerd.

    De Tsjechen overtuigden echter niet, en wisten pas laat de score op te voeren. Een kwartier voor tijd scoorde Marek Jankulovski uit een vrije trap, terwijl het diep in blessuretijd Jan Koller was die het laatste woord had. Tsjechië is nog altijd op schema, met zeventien punten uit acht wedstrijden.

    Slowakije - Ierland 2-2
    De grote verliezer van deze speelronde is Ierland. Het leek allemaal de goede kant op te gaan, toen Stephen Ireland zijn land op een 0-1 voorsprong zette. Slowakije maakte dit na een half uur spelen ongedaan met een goal van Maros Klimpl.

    Kevin Doyle bracht de bezoekers echter weer op voorsprong, nadat de Reading-speler de bal snoeihard in het net schoot. Ierland leek de wedstrijd te gaan winnen, maar in blessuretijd besloot Slowakije anders. Porto-verdediger Marek Cech maakte in de laatste minuten de gelijkmaker en hiermee brengt hij Ierland in een lastig parket.

    De Ieren hebben na acht wedstrijden nu veertien punten en moeten voorlopig genoegen nemen met een derde plaats.
    Mooi zo, weer een zege

  19. #199
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ierland gelijk...

    Leuk dat Keano weer terug is op het forum

    Hopelijk worden ze nog wel 2e, mooie supportersschare hebben zij en zon grauw Oostblok land als Slowakije hoef ik niet op het EK...

  20. #200
    Keano's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 oktober 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    36
    Berichten
    75
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Ierland gelijk...

    Leuk dat Keano weer terug is op het forum

    Hopelijk worden ze nog wel 2e, mooie supportersschare hebben zij en zon grauw Oostblok land als Slowakije hoef ik niet op het EK...
    grote mogelijkheid weggegeven kun je wel zeggen. Duitsland is nu gwoon zeker van plaatsing. Die pakt de punten makkelijk en zeer terecht op.

    woensdag gaat wss de beslissing vallen voor plek 2, als wij naar Tsjechie moeten reizen. Zware wedstrijd, en er is maar 1 uitweg na dit gelijkspel tegen Slowakije: Winnen van Tsjechie. Winst zou volgens mij betekenen dat we 2de staan, want we staan nu 3 punten achter en bij winst zouden we gelijk staan en de onderlinge confrontatie met Tsjechie in ons voordeel zijn ( thuis werd het 1-1 ).

    Kan iemand het bevestigen dat het om onderling resultaat gaat of om doelsaldo ( bij een gelijk aantal punten )?

    Over de wedstrijd van zaterdag: Geen excuus voor deze uitslag, want je mag een voorsprong nooit weggeven tegen dat soort landen.

    Het is altijd lastig spelen tegen landen als Slowakije, dat soort landen spelen liever anti-voetbal en dan heb je ook te maken met moeilijk bespeelbare condities zoals slegte velden ( was zkr zaterdag het geval ). Je moet altijd zorgen snel op voorsprong te komen, en dat deden we ( na 7 minuten ). Vervolgens kwam Slowakije trug en namen wij na de rust de leiding met een fantastisch afstandschot van Doyle, daarna moet je het gewoon uitspelen en proberen snel de 1-3 te maken. Er is uiteindelijk geen excuus dat de 2-2 in de laatste minuut viel ( wel lullig ).

    De opdracht voor woensdag is dus simpel: WINNEN ( wordt wel lastig )

  21. #201
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Schweinsteiger ziet er trouwens niet uit :happydance:

  22. #202
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Schweinsteiger ziet er trouwens niet uit :happydance:
    ja hahaha, hij lijkt een beetje op eminem.

  23. #203
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ja hahaha, hij lijkt een beetje op eminem.


    Volgens mij had hij ook serieus zwarte nagellak..:boxed: dat dacht ik iig heel snel te zien bij een interview na de wedstrijd op de Duitse TV.

  24. #204
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht


    Volgens mij had hij ook serieus zwarte nagellak..:boxed: dat dacht ik iig heel snel te zien bij een interview na de wedstrijd op de Duitse TV.
    Ja hoor, kwam door zijn nieuwe vriendin.
    Ik ken zijn kapper hier in München en hij is eigenlijk wel goed (de kapper, niet Schweinsteiger ) maar ik was ook in shock toen ik deze kapsel zag, lijkt op een opa.

  25. #205
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keano Bekijk bericht
    grote mogelijkheid weggegeven kun je wel zeggen. Duitsland is nu gwoon zeker van plaatsing. Die pakt de punten makkelijk en zeer terecht op.

    woensdag gaat wss de beslissing vallen voor plek 2, als wij naar Tsjechie moeten reizen. Zware wedstrijd, en er is maar 1 uitweg na dit gelijkspel tegen Slowakije: Winnen van Tsjechie. Winst zou volgens mij betekenen dat we 2de staan, want we staan nu 3 punten achter en bij winst zouden we gelijk staan en de onderlinge confrontatie met Tsjechie in ons voordeel zijn ( thuis werd het 1-1 ).

    Kan iemand het bevestigen dat het om onderling resultaat gaat of om doelsaldo ( bij een gelijk aantal punten )?

    Over de wedstrijd van zaterdag: Geen excuus voor deze uitslag, want je mag een voorsprong nooit weggeven tegen dat soort landen.

    Het is altijd lastig spelen tegen landen als Slowakije, dat soort landen spelen liever anti-voetbal en dan heb je ook te maken met moeilijk bespeelbare condities zoals slegte velden ( was zkr zaterdag het geval ). Je moet altijd zorgen snel op voorsprong te komen, en dat deden we ( na 7 minuten ). Vervolgens kwam Slowakije trug en namen wij na de rust de leiding met een fantastisch afstandschot van Doyle, daarna moet je het gewoon uitspelen en proberen snel de 1-3 te maken. Er is uiteindelijk geen excuus dat de 2-2 in de laatste minuut viel ( wel lullig ).

    De opdracht voor woensdag is dus simpel: WINNEN ( wordt wel lastig )
    Onderling resultaat. Noord-Ierland en Spanje hebben ook evenveel punten, maar omdat Noord-Ierland had gewonnen van Spanje staat Noord-Ierland 2de.

  26. #206
    Keano's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 oktober 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    36
    Berichten
    75
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lamer Bekijk bericht
    Onderling resultaat. Noord-Ierland en Spanje hebben ook evenveel punten, maar omdat Noord-Ierland had gewonnen van Spanje staat Noord-Ierland 2de.
    Zonde dat Noord-Ierland t zo had laten liggen tegen Letland, terwijl ook Spanje, Denemarken en Zweden niet tot winst kwamen.

    Maar volgens mij gaan we wat off-topic

    Tx iig!

  27. #207
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik vind schweinsteiger een eigenaardig look hebben met zijn huidige kapsel. hmmm, met zijn rode tenue van bayern denk ik dat veel tegenstanders een schrik van hem zullen hebben, mischien. maar goed, zijn kapsel interesseert mij niet. zolang hij goed bij bayern, en niet zoals tegen hsv speelt, en die mannschaft presteert moet er geen probleem zijn.

    @keano
    ik denk niet dat jullie van tsjechie zullen gaan winnen

  28. #208
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard


  29. #209
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard Lol

    Lehmann niet in selectie Arsenal
    LONDEN COLNEY - De Duitse doelman Jens Lehmann is door Arsenal-trainer Arsene Wenger uit de selectie voor het duel met Bolton Wanderers gelaten. De coach geeft de voorkeur aan de Spanjaard Manuel Almunia. Wenger heeft de Pool Lukasz Fabianski als tweede keeper geselecteerd


    Dat gun ik die eikel die in de media eiste dat hij een basisplaats wou.
    Kun je in Duitsland doen , in England niet.
    Te hopen dat Wenger hem helemaal niet meer opstelt en of transfereert dit seizoen, dan kan hij het EK vergeten.

  30. #210
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Völler: 'Bierhoff moet zich laten onderzoeken!'
    19/11/2007 13:05

    Voormalig Duits international Rudi Völler veegt de vloer aan met Oliver Bierhoff, teamchef van de Duitse voetbalbond. Die functie heeft Völler zélf ook bekleed.

    'Bierhoff mag zich wel wat terughoudender opstellen', zegt de huidige manager van Bayer Leverkusen in Kicker. 'Hij moet zich de komende dagen maar eens laten onderzoeken. De schouderklopjes die hij zichzelf voortdurend geeft over het nationale team van Duitsland, moeten zo langzamerhand beschadigingen hebben veroorzaakt.'

    Völler komt tot zijn opmerkelijke tirade nadat Bierhoff onlangs de vloer aanveegde met de gebrekkige speelwijze van Duitse clubs in Europees verband. Völler zegt aan die uitlatingen 'maagkramp' te hebben overgehouden.

    Bierhoff en ook de Duitse bondscoach Joachim Löw willen graag dat Duitse clubs dezelfde speelwijze hanteren die ook de nationale ploeg toepast. 'Maar de manier waarop wordt gespeeld is in de éérste plaats een gevolg van het uitstekende werk dat bij jeugdafdelingen van clubs wordt verricht', zegt Völler.


    De frustraties worden Völler schijnbaar teveel. Sinds zijn aftreden als bondscoach zijn de resultaten en het vertoonde spel van "Die Mannschaft" met sprongen verbeterd. Stel je toch eens voor dat iemand op het idee komt dat het misschien toch aan hem heeft gelegen.....:#

  31. #211
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Duitsland is op EURO2008 in Oostenrijk en Zwitserland in groep B gekoppeld aan gastland Oostenrijk, Kroatie en Polen. Alle 3 de wedstrijden vinden uiteraard plaats in Oostenrijk. Een gunstige loting, het had namelijk een stuk lastiger gekund voor 'Die Mannschaft'. Ik acht vooral Kroatie lastig, maar beide andere landen mogen ook niet onderschat worden, Polen is niet zwak en Oostenrijk heeft het thuisvoordeel. Al met al zie ik Duitsland toch de poulefase redelijk makkelijk overleven met misschien alleen puntverlies tegen de Kroaten.



    Mijn prognose:

    1. Duitsland
    2. Kroatie
    3. Polen
    4. Oostenrijk

  32. #212
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    dit is beslist geen makkelijke poule, maar goed dat is elk poule niet, maar de duitsers konden het slechter treffen.

    duitsland is samen met kroatie de favoriet voor de groepsoverwinning, maar die mannschaft mag eigenlijks ook geen enkele punt laten liggen in de wedstrijden tegen polen en oostenrijk, want van kroatie winnen zal niet gemakkelijk zijn.

    mijn prognose:

    1. kroatie
    2. duitsland
    3. polen
    4. oostenrijk

    *kroatie haalt het van duitsland op doelsaldo.

  33. #213
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    0-3 in en tegen Oostenrijk , einduitslag...

    Hitzlsperger, Klose en Gomez de doelphuntenmakers..

  34. #214
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ballack wil beter Duitsland zien
    Geschreven op dinsdag, 25 maart om 16:21

    Het Duitse nationale elftal zal beter moeten, wil het aankomende zomer een rol van betekenis spelen op het Europees kampioenschap. Dat is althans de mening van spelbepaler Michael Ballack, die een de vooravond van het oefenduel tegen mede-organisator Zwitserland voorzichtige kritiek uit. “We hebben een topfit en ingespeeld elftal nodig. Dat is momenteel niet het geval,” aldus de speler van Chelsea. “Ik hoop dat we dat nog voor het eindtoernooi voor elkaar zullen krijgen.” Duitsland verloor naar aanloop naar het WK van 2006 in eigen land met 1-4 van de latere wereldkampioen Italië, hetgeen het complete land in rep en roer bracht. Dat moet nu worden voorkomen.

    “Het is de laatste grote test, waarin ieder land nog eenmaal kan laten zien hoe men er voor staat voor het toernooi,” zegt Ballack, die een goed toernooi wordt voorspeld door teammanger Oliver Bierhoff. “Hij zal het elftal als aanvoerder prima vorm gaan geven en zijn stempel op het EK drukken. Daar twijfel ik niet over.”

    Duitsland is in de groepfase ingedeeld bij Oostenrijk, Polen en Kroatië. Op 8 juni staat de eerste confrontatie geprogrammeerd tegen het Polen van coach Leo Beenhakker

  35. #215
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    EM FILMPJE
    Orgineel, dat dan weer wel !



  36. #216
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    duitsland won met 0-4 van zwitserland door doelpunten van klose, gomez (2x) en podolski (wel offside).

    lehmann had een prima wedstrijd, de verdediging was super en de aanval van die mannschaft is gewoon erg productief.

    het probleem bij de duitsers is: het middenveld. frings is aan het herstellen van zijn blessure, schneider is een tijd(je) al uit vorm, schweinsteiger idem dito, ballack speelt voor de londonse grootmacht chelsea beter als in de nationale elftal van de duitsers en dat houdt dus hitzlsperger nu als enige zekerheid voor de duitsers op het middenveld. gomez moet gewoon naast klose, die altijd zijn steentje bijdraagt in het nationale elftal, starten in een 4-4-2 systeem. gomez is ontzettend betrouwbaar voor de doel van de tegenstander, scoort, en werkt hard.

  37. #217
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joël Bekijk bericht
    Ballack wil beter Duitsland zien
    Geschreven op dinsdag, 25 maart om 16:21

    Het Duitse nationale elftal zal beter moeten, wil het aankomende zomer een rol van betekenis spelen op het Europees kampioenschap. Dat is althans de mening van spelbepaler Michael Ballack, die een de vooravond van het oefenduel tegen mede-organisator Zwitserland voorzichtige kritiek uit. “We hebben een topfit en ingespeeld elftal nodig. Dat is momenteel niet het geval,†aldus de speler van Chelsea. “Ik hoop dat we dat nog voor het eindtoernooi voor elkaar zullen krijgen.†Duitsland verloor naar aanloop naar het WK van 2006 in eigen land met 1-4 van de latere wereldkampioen Italië, hetgeen het complete land in rep en roer bracht. Dat moet nu worden voorkomen.

    “Het is de laatste grote test, waarin ieder land nog eenmaal kan laten zien hoe men er voor staat voor het toernooi,†zegt Ballack, die een goed toernooi wordt voorspeld door teammanger Oliver Bierhoff. “Hij zal het elftal als aanvoerder prima vorm gaan geven en zijn stempel op het EK drukken. Daar twijfel ik niet over.â€

    Duitsland is in de groepfase ingedeeld bij Oostenrijk, Polen en Kroatië. Op 8 juni staat de eerste confrontatie geprogrammeerd tegen het Polen van coach Leo Beenhakker
    Buiten het feit dat het altijd beter kan, is dit natuurlijk typisch Duitsland, om zich in de underdogpositie te wringen. Ik twijfel er niet aan namelijk dat Duitsland gewoon gaat vlammen op het EK.

    Over de wedstrijd: mooie uitslag, kan er niet meer over zeggen, omdat ik (nog) geen beelden heb gezien van de wedstrijd.

  38. #218
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Zichzelf de underdog maken en tegenstanders mooier maken dan ze zijn, daar zijn de Duitsers heel goed in. Om achteraf naar goede excuses te zoeken als het mis gaat.

  39. #219
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    "0-4 : Gründlichkeit und Effektivität"

    Dat zegt alles over gisteravond denk ik zo (h)

  40. #220
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Volgens de BILD zit Timo Hildebrand niet langer bij de selectie voor het EK omdat Löw liever Rene Adler van Leverkusen mee wil nemen. In over 10 min. is de persconferentie, ik ben wel benieuwd.

  41. #221
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Voorlopige selectie:
    Doel: Jens Lehmann, Robert Enke, Rene Adler
    Verdediging: Christoph Metzelder, Per Mertesacker, Philipp Lahm, Arne Friedrich, Marcell Jansen, Clemens Fritz, Heiko Westermann
    Middenveld: Michael Ballack, Thomas Hitzlsperger, Simon Rolfes, Torsten Frings, Bastian Schweinsteiger, Piotr Trochowski, Tim Borowski, Jermaine Jones, David Odonkor, Marko Marin
    Aanval: Miroslav Klose, Lukas Podolski, Mario Gomez, Kevin Kuranyi, Oliver Neuville, Patrik Helmes

  42. #222
    Chief
    Guest

    Standaard

    Neuville? Die is toch al wel 40 onderhand?

  43. #223
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ja, die is al heel oud. Ik vind het geen goeie selectie; maar er zullen ook nog wel enkele afvallen. Hopelijk Neuville en Jones.

  44. #224
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    in deze vorm hoort hildebrand zeker mee te worden genomen naar het EK in zwitserland en oostenrijk. onbegrijpelijk dat hij niet bij de voorloopige selectie bijzit, volgt low zijn verrichtingen in valencia wel??

  45. #225
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    in deze vorm hoort hildebrand zeker mee te worden genomen naar het EK in zwitserland en oostenrijk. onbegrijpelijk dat hij niet bij de voorloopige selectie bijzit, volgt low zijn verrichtingen in valencia wel??
    Hij telt wellicht alleen de tegen doelpunten

Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •