Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 519

Discussie: Die Mannschaft, Het Duitse elftal

Hybrid View

  1. #1
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Slap emotioneel gelul. Voor een Duitser spreek je behoorlijk Nederlands. Of ben je louter een wannabe.
    het feit dat je opmerkt dat mijn nederlands correct is neem ik als ''allochtoon'' op als een compliment. het taalgebruik is ook hier vaak om te janken!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Je kunt vergelijkingen maken met het Duitsland van 2004 en die er zal staan in 08. Veel dezelfde spelers, en nog steeds niet al te technisch. Bovendien, EURO08 zal niet plaatsvinden in Munchen of Berlijn, zoals ik al tachtig keer heb gezegd.
    Die ploegen van 96 en 72 kan het huidige Duitsland niet aan tippen. Als zaten er in 96 zoveel zwakke landen bij, en grote landen die het slecht deden, dat Der Mannschaft zeg maar de beste van de slechte was.
    wat was jij afgelopen zomer aan het doen? zomerslaap gehouden ofzo? want zover ik het weet zaten op kahn na VIJF vaste basis spelers van die mannschaft in 2004 geen eens in de selectie dit jaar op het wk. ik heb het hier over de spelers: nowotny, wörns, hamann, baumann en kuranyi. en zoals je weet heeft kahn ook reeds afscheid genomen van die mannschaft. daarnaast beschikte kahn op het wk niet eens over een basisplaats, wat wel het geval was op het Ek in portugal twee jaar geleden. en moest schweinsteiger op het EK van 2004 slechts doen met wat inval beurtjes, daar waar hij dit jaar een vaste basis waarde was in het team van klinsmann. slechts 4 spelers wisten zowel op het EK van 2004 als op het WK van 2006 zich te verzekeren van een basisplaats. deze vier bestaan uit lahm, ballack, schneider en frings. nu mag jij mij eens haarfijn uitleggen hoe jij erbij komt dat het duitsland van 2004 en van 2008 veel dezelfde spelers zullen hebben? :31:

    ik bedoel, het duitsland van 2006 was ongeveer al een totaal ander elftal als dat het in 2004 de geval was.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Je bent louter een cassette bandje aan het rewinden en afspelen dat Duitsland ook in 08 het heel goed zal doen. Maar je hebt nog geen enkel fatsoenlijk argument gegeven wat jouw dat doet vermoeden.
    allereerst heb ik nergens beweerd dat duitsland het goed zal gaan doen in 2008. wel verwacht ik, mits ze deze vorm vast kunnen houden, wel degelijk dat ze tot de favorieten behoren en een groter kanshebber op de titel geacht moet worden als oranje. kennelijk is ook begrijpend lezen een groot probleem bij jou. bovendien zou ik, als ik jou zou zijn, eerst je huiswerk maar eens goed doen voordat je weer je portie bullshit over die mannschaft komt uitkramen.
    Laatst gewijzigd door Koba; 20 december 2006 om 16:10

  2. #2
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    het feit dat je opmerkt dat mijn nederlands correct is neem ik als ''allochtoon'' op als een compliment. het taalgebruik is ook hier vaak om te janken!




    wat was jij afgelopen zomer aan het doen? zomerslaap gehouden ofzo? want zover ik het weet zaten op kahn na VIJF vaste basis spelers van die mannschaft in 2004 geen eens in de selectie dit jaar op het wk. ik heb het hier over de spelers: nowotny, wörns, hamann, baumann en kuranyi. en zoals je weet heeft kahn ook reeds afscheid genomen van die mannschaft. daarnaast beschikte kahn op het wk niet eens over een basisplaats, wat wel het geval was op het Ek in portugal twee jaar geleden. en moest schweinsteiger op het EK van 2004 slechts doen met wat inval beurtjes, daar waar hij dit jaar een vaste basis waarde was in het team van klinsmann. slechts 4 spelers wisten zowel op het EK van 2004 als op het WK van 2006 zich te verzekeren van een basisplaats. deze vier bestaan uit lahm, ballack, schneider en frings. nu mag jij mij eens haarfijn uitleggen hoe jij erbij komt dat het duitsland van 2004 en van 2008 veel dezelfde spelers zullen hebben? :31:

    ik bedoel, het duitsland van 2006 was ongeveer al een totaal ander elftal als dat het in 2004 de geval was.




    allereerst heb ik nergens beweerd dat duitsland het goed zal gaan doen in 2008. wel verwacht ik, mits ze deze vorm vast kunnen houden, wel degelijk dat ze tot de favorieten behoren en een groter kanshebber op de titel geacht moet worden als oranje. kennelijk is ook begrijpend lezen een groot probleem bij jou. bovendien zou ik, als ik jou zou zijn, eerst je huiswerk maar eens goed doen voordat je weer je portie bullshit over die mannschaft komt uitkramen.
    Basis speler of niet, who gives a fuck, aardig wat spelers die in de selectie zaten in 04, zullen er in 08 ook bij zijn. En als je in de selectie zit, maak je dus kans om te spelen. Gasten als Lahm en Friedrich zaten er in 04 volgens mij ook al in de selectie. En in die van de Confed Cup van 2005. Waar Duitsland over het algemeen niet echt goed speelde.

    Ik denk dat jij je eigen onzin niet helder kan interpreteren. Vergeef ik je ook gezien je leeftijd and all. Je hebt duidelijk aangegeven dat "duitsland het altijd weet te presteren in de grote toernooien en dus zal het ook zo zijn op het komende ek.". Dus je gaat er vanuit dat dit relatief kwaleits-arme Duitsland ook buitenshuis het ver zal schoppen. Echter is het komende EK niet alleen buitenshuis, maar zal het ook geen derde-wereld voetbal landen als Ecuador en Costa Rica tegen komen. Polen, zeker geen Europese sub-topper, had Duitsland het nog knap lastig mee.

    Ze zullen wel tot de favorieten behoren in 08, mee eens, maar daar horen ze altijd bij. In de praktijk denk ik niet dat ze verder dan de kwart-finale zullen komen. Ligt er aan in welke groep zitten natuurlijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi
    mijn 2 'vijanden' die met elkaar ruzie hebben, nooit gedacht. maar tjah racer x, hier moet ik koba gelijk geven. wij botsen altijd wat oranje betreft maar duitsland heeft veel meer kans dan oranje op een EK of WK winst. Duitsland is nu eenmaal een echte toernooiploeg. en de geschiedenis van duitsland, of het nu ter zake doet of niet, is bij duitsland toch indrukwekkender. ze hebben 3 wk's gewonnen en behoren daarmee tot de beste landen ter wereld. (al moet ik zeggen dat 1990 onterecht gewonnen werd, wat een medelijden heb ik toch met maradonna. hij speelde daar alweer een ongelooflijk toernooi maar dan verklootte die scheids de finale, maar ja de beker ging naar duitsland).
    Dat jij Argentinie de terechte winaar van 1990 vond is al voldoende reden voor mij om jouw ook in dit topic niet serieus te hoeven nemen. Tuurlijk ben je in 08 voor Duitsland. Onze aarts-rivaal, en Marokko en Belgie doen nou eenmaal niet mee.

  3. #3
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht

    Dat jij Argentinie de terechte winaar van 1990 vond is al voldoende reden voor mij om jouw ook in dit topic niet serieus te hoeven nemen. Tuurlijk ben je in 08 voor Duitsland. Onze aarts-rivaal, en Marokko en Belgie doen nou eenmaal niet mee.
    ik ben niet voor belgie en ja marokko kan niet meedoen natuurlijk.

    en ik ben natuurlijk niet voor duitsland. maar ik geef mijn mening, en die zijn toch gebaseerd op feiten.

    en nogmaals ik ben geen NL hater. en als er dan één land zou zijn die ik wél zou moeten 'haten' zou dat duitsland zijn vanwege die match die ze wonnen tegen marokko in de 2de ronde van het WK 1986 (nogal snel genomen vrije trap waarbij de scheids nog ineens niet floot). maar dat terzijde blijf ik toch objectief, haat ik duitsland ook niet en vind ik het een sterker land dan NL. over het algemeen ook. we spreken niet over mini momentopnames waar bv NL van de duitsers wisten te winnen zoals in 1988.

    maar je hebt gelijk: ik mag niet serieus genomen worden. het argentinie van maradona verdiende die finale niet te winnen. de duitsers overklasten hen.
    maar nee nederland moest hem winnen, die verdienden het nog meer vind je niet? die waren zo bangelijk op dat toernooi...
    Laatst gewijzigd door maghrabi; 21 december 2006 om 17:55

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •