Pagina 11 van 68 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 495 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #451
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik las een interview met rummenigge en die vertelde dat hargreaves bij bayern gaat blijfen. rummenigge zei dat bayern een financieel gezonde club is en geen bank. rummenigge vertelde dat hargreaves erg belangerijk voor bayern is en hem ten koste van alles wil behouden omdat de engelsman één van de beste VM ter wereld is.

    ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat hargreaves blijft bij bayern want hij is ontzettend belangerijk

  2. #452
    Klinsmann's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 april 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    34
    Berichten
    311
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    ik las een interview met rummenigge en die vertelde dat hargreaves bij bayern gaat blijfen. rummenigge zei dat bayern een financieel gezonde club is en geen bank. rummenigge vertelde dat hargreaves erg belangerijk voor bayern is en hem ten koste van alles wil behouden omdat de engelsman één van de beste VM ter wereld is.

    ik kan alleen maar zeggen dat hargreaves blijft bij bayern want hij is ontzettend belangerijk
    Ik hoop in ieder geval wel dat Hargreaves blijft, hij is inderdaad een van de beste VM ter wereld. Toch moet je dit soort dingen niet te serieus nemen. Wat Rummenigge nu zegt kan volgende week weer anders zijn, zo gaat dat in de voetbalwereld. Nooit zekerheid.

  3. #453
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klinsmann Bekijk bericht
    Ik hoop in ieder geval wel dat Hargreaves blijft, hij is inderdaad een van de beste VM ter wereld. Toch moet je dit soort dingen niet te serieus nemen. Wat Rummenigge nu zegt kan volgende week weer anders zijn, zo gaat dat in de voetbalwereld. Nooit zekerheid.
    een typfoutje was het. ik bedoelde eigenlijks dat ik hoopte dat hargreaves bij bayern blijft omdat hij zo belangerijk is

  4. #454
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hitzfeld ook volgend seizoen hoofdtrainer Bayern

    Ottmar Hitzfeld is ook komend seizoen hoofdtrainer van Bayern München. De 58-jarige coach heeft zijn contract bij de Zuid-Duitse club met één jaar verlengd, tot medio 2008. Dat is een verrassing, aangezien Hitzfeld de afgelopen tijd meerdere keren aangaf slechts tot komende zomer op de bank te willen zitten.

    Hitzfeld volgde eind januari de ontslagen Felix Magath op. Hij zou aanvankelijk slechts als interim-coach tot aan het einde van het seizoen in functie blijven. Na een serie redelijk goede resultaten besloten beide partijen de samenwerking alsnog voort te zetten. "We zijn heel blij dat Ottmar een jaartje langer blijft. Ottmar heeft de afgelopen tijd op iedereen binnen Bayern veel indruk gemaakt met zijn professionele werkwijze. Zijn beslissing om langer bij de club te blijven, geeft ons de mogelijkheid om verder te bouwen aan onze ploeg", zegt directeur Uli Hoeness op de website van zijn club.

    Hitzfeld was tussen 1998 en 2004 ook al werkzaam bij Bayern. Hij won toen onder meer de Champions League en de wereldbeker met de ploeg uit München. Assistent-trainer Michael Henke tekende eveneens tot de zomer van 2008 bij. "Dat we hen slechts één jaar vastgelegd hebben, zegt niets. Te zijner tijd gaan we weer om de tafel zitten, waarna we besluiten of we de samenwerking voortzetten", aldus Hoeness.


    hitzfeld :happydance: :worthy:

  5. #455
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    de wedstrijd van bayern uit tegen eintracht frankfurt is al een kwartier onderweg. er werd gezegd dat kahn niet zou meedoen maar hij staat dan toch onder de lat. de opstelling:

    kahn, lucio, sagnol, van buyten, lahm, hargreaves, salihamidzic, schweinsteiger, van bommel, makaay en podolski.

  6. #456
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Van Bommel alweer geel

  7. #457
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ja maar hij werd toch wel aangetikt leek het. of zou het echt een schwalbe zijn geweest? ik zag namelijk geen herhaling van het moment voorbij komen.

    maar hij weet ze de laatste tijd aardig te pakken ja :#

  8. #458
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    1-0 voor eintracht frankfurt.

  9. #459
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    bayern heeft 1-0 verloren vanmiddag tegen eintracht frankfurt. schalke wint van één van de directe concurrenten (stuttgart) en is nu 9 punten los van bayern. realistisch gezien wordt het nu dus heel erg moeilijk om de titel opnieuw binnen te halen en dus kunnen de titelaspiraties de koelkast in. klote.

  10. #460
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    bayern heeft 1-0 verloren vanmiddag tegen eintracht frankfurt. schalke wint van één van de directe concurrenten (stuttgart) en is nu 9 punten los van bayern. realistisch gezien wordt het nu dus heel erg moeilijk om de titel opnieuw binnen te halen en dus kunnen de titelaspiraties de koelkast in. klote.
    Hoe was het spel van Bayern?

  11. #461
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldo_R9 Bekijk bericht
    Hoe was het spel van Bayern?
    matig. ik zal later wel er iets uitgebreider over gaan schrijfen.

  12. #462
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Zo dit stinkt echt als je een Bayern fan bent.
    Ligt 't aan mij, of komt het echt allemaal omdat ze een Ballack missen?

  13. #463
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Pff.
    Wat een matige wedstrijd van Bayern zeg !!

  14. #464
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3 Bekijk bericht
    Zo dit stinkt echt als je een Bayern fan bent.
    Ligt 't aan mij, of komt het echt allemaal omdat ze een Ballack missen?
    met ballack zou bayern waarschijnlijk ook niet bovenaan de ranglijst staan. europees doet bayern het trouwens beter als toen met ballack. ballack heeft nooit bayern door het kwartfinale kunnen loodsen. ja ballack was belangerijk bij bayern en zou bij geen enkele ploeg mis staan maar de slechte prestaties van bayern dit seizoen is niet op zijn afwezigheid af te schrijfen.

    ik zou de oorzaken meer zoeken in vooral de strategische fouten die hoeness en rummenigge hebben begaan op het transfermarkt afgelopen zomer. bayern is daar te zeunig, terughoudend en bescheiden geweest terwijl het geld om een top elftal samen te stellen er wel aanwezig was.

    bayern kon vorig jaar een nieuwe ballack aantrekken maar deed dat niet. voor volgend seizoen is er gelukkig wel een AM gehaald. ook op andere plekken op het middenveld heeft bayern zich versterk en in het zomer is er 40 a 50 miljoen euro te besteden aan nieuwe spelers. nee ballack hebben wij niet nodig. creatief was de beste man al niet. hij moest het toch echt hebben van zijn goede lopen, keiharde schot en beetje inzicht. geef mij maar een schlaudraff dan. ballack was te veel afhankelijk van het één type VM (in dit geval hargreaves) achter zich. met een demichelis of een ottl achter zich liep de man voor spek en bonen bij op het veld en bracht hij weinig in. vorig seizoen voetbalde ballack bij tijden een beetje behoorlijk omdat hargreaves in goede doen was. ballack is overschat en mag wat mij betreft bij chelsea blijfen.

  15. #465
    INTER! Deutschland's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    IN europa
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bayern doet het veel minder dit jaar, ik denk dat het toch komt door het weggaan van Ballack en dat V Bommel misschien toch wat moeite heeft het team te leiden, als je helaas ziet dat ze van FAM verliezen geef je de andere ploegen mooi de kans om nog verder voorop te lopen. Ik denk dat ze beter Hargreaves kunen verkopen en van dat geld een andere speler(s) kunnen kopen want mer Hargreaves toen ze toch niet zo heel erg veel.

  16. #466
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deutschland Bekijk bericht
    Bayern doet het veel minder dit jaar, ik denk dat het toch komt door het weggaan van Ballack en dat V Bommel misschien toch wat moeite heeft het team te leiden, als je helaas ziet dat ze van FAM verliezen geef je de andere ploegen mooi de kans om nog verder voorop te lopen. Ik denk dat ze beter Hargreaves kunen verkopen en van dat geld een andere speler(s) kunnen kopen want mer Hargreaves toen ze toch niet zo heel erg veel.
    hier ben ik het niet mee eens. het verkopen van hargreaves zou een groot verlies zijn in het proces van het bouwen van een 'nieuw' team. hargreaves is één van onze belangerijkste spelers, zo niet dan is hij DE belangerijkste en de nieuwe elftal moet rond hem gebouwd worden. hargreaves is één van de beste verdedigende middenvelders op dit moment en dit heeft hij op het wk in duitsland afgelopen zomer en in zijn tereugkeer voor bayern na die langdurige blessure, vooral in de CL wedstrijden tegen real madrid, laten zien. een speler van zijn kaliber is moeilijk te vinden. en iedereen die denkt dat hargreaves zijn gemis wel zo 1, 2, 3 op te vullen is is niet goed wijs. hargreaves hoort bij bayern en is een belangerijke schakel voor nu en in de toekomst. rummennige heeft al te kennen gegeven dat hargreaves niet te koop is en daar ben ik erg blij om. het management van bayern moet er alles aan doen om hem te behouden. een keuze tussen 30 miljoen, waar we idd aantal spelers van kunnen halen, of een belangerijke kracht als hargreaves is snel gemaakt.

    iedereen schuift bayern's slechte prestaties af op het vertrek van ballack maar ik ben het daar niet mee eens. zeker met deze selectie zou ballack weinig kunnen verrichten denk ik. ballack moest het altijd hebben van het voorbereidende en goed opbouwende werk van zijn teamgenoten. als de verdedigers, schweini of salihamidzic een slechte dag kenden, of sagnol geen goede hoge ballen afleverde en schweini zijn mannetje niet voorbij kon waardoor hij de bal niet aan ballack kon afspelen dan speelde ballack gauw al minder als normaal. ballack viel alleen zo veel op omdat wanneer het elftal als collectief zijnde sterk speelde hij veel in het spel betrokken werd door zijn medespelers. van creativiteit en/of individuele acties moest de man het toch niet hebben. ballack was te veel afhankelijk en juist een leider hoort, wanneer de ploeg in een dip zit, de team te motiveren beter te laten spelen. ballack kon dit niet. sterker nog zodra het team slecht speelde was hij altijd één van de eerste waarvan het te merken was. geef mij dan maar liever een van bommel. de oud psv'er is dan mischien voetballend wel minder maar vecht tenminste als een kerel voor de overwinning tot die er bij neer valt. van bommel bewijst trouwens ook te kunnen staan in de grote wedstrijden grotendeels door zijn winnaarsmentaliteit. ballack heeft bayern in 4 jaar tijd niet verder als de kwartfinale kunnen loodsen. nee ik mis ballack niet. als het management nog een paar sterke en verassende aankopen kan gaan doen van de zomer, ismael weer terugkeerd van zijn blessure dan zal bayern volgend jaar sterker zijn dan ooit met ballack. mark my words.

  17. #467
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Toen Mark van Bommel hoorde dat hij door de UEFA voor twee duels geschorst werd, was hij verbijsterd.

    De Bayern München-speler kreeg de straf voor zijn rode kaart in de achtste finale tegen Real Madrid. De sanctie van de Europese bond viel zo hoog uit, omdat hij ook nog een voorwaardelijke straf open had staan naar aanleiding van de obscene gebaren die hij naar de Madrileense aanhang maakte.

    De Nederlander hoopte op een mildere straf en kreeg daarin gelijk. De UEFA haalde één wedstrijd van de schorsing af, waardoor Van Bommel toch kan spelen in de return van de kwartfinale van het Champions League-duel met AC Milan.

  18. #468
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Toen Mark van Bommel hoorde dat hij door de UEFA voor twee duels geschorst werd, was hij verbijsterd.

    De Bayern München-speler kreeg de straf voor zijn rode kaart in de achtste finale tegen Real Madrid. De sanctie van de Europese bond viel zo hoog uit, omdat hij ook nog een voorwaardelijke straf open had staan naar aanleiding van de obscene gebaren die hij naar de Madrileense aanhang maakte.

    De Nederlander hoopte op een mildere straf en kreeg daarin gelijk. De UEFA haalde één wedstrijd van de schorsing af, waardoor Van Bommel toch kan spelen in de return van de kwartfinale van het Champions League-duel met AC Milan.
    Had ook niets anders verwacht dan dat ze gelijk zouden krijgen. Want de voorwaardelijke straf was voor heel wat anders ( voor gebaren ) en hij kreeg het omdat ie zogenaamd rood kreeg. Maar ja AC Milaan is gewoon weer bij EUFA bezig geweest en willen er nu voor zorgen dat Kahn en Lucio ook geschorst worden, zo kan elk club de finale halen:S

  19. #469
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ach ik (en vele andere bayern fans) dachten al dat dit doorgestoken kaart was. jammer dat er alleen geen bewijzen tegen een mogelijke samenzwering tussen milan en de uefa is. ik heb het gevoel dat het best wel eens een doorgestoken kaart kan zijn, maar goed constant praten en denken over dit zal bayern niet gaan helpen. het enige wat ik kan hopen is dat michael rensing een wereldwedstrijd keept in milaan, bayern sterk voor de dag komt en zich niet gek laat maken door de dingen die rondom dit wedstrijd zich afgespeeld hebben. bayern gaat uber gemotiveerd de veld op in milaan en dat is het belangerijkste.

  20. #470
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hargreaves mag niet weg bij Bayern

    Manchester United lijkt op zoek te moeten naar een andere optie voor een eventuele versterking op het middenveld. De door de Engelsen gewilde Owen Hargreaves lijkt namelijk een vertrek bij Bayern München uit het hoofd te moeten zetten.

    Tegenover The Sun laat voorzitter Karl-Heinz Rummenigge vandaag weten dat een vertrek van Hargreaves momenteel absoluut niet aan de orde is. "We staan er financieel uitstekend voor, waardoor we ook 'nee' kunnen zeggen als een club als United met een hoog bod zal komen."

    Hargreaves ziet echter zelf een vertrek naar de Engelse koploper wel zitten. "United is de enige club waar ik naartoe wil. Ze hebben zoveel energie en tijd in mij besteed, United gelooft dat ik het laatste stukje van hun puzzel ben en dat is een eer voor mij", zo gaf hij eerder al aan.

    dit was al bekend maar ik dacht ik post het maar ff

  21. #471
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    Hargreaves mag niet weg bij Bayern

    Manchester United lijkt op zoek te moeten naar een andere optie voor een eventuele versterking op het middenveld. De door de Engelsen gewilde Owen Hargreaves lijkt namelijk een vertrek bij Bayern München uit het hoofd te moeten zetten.

    Tegenover The Sun laat voorzitter Karl-Heinz Rummenigge vandaag weten dat een vertrek van Hargreaves momenteel absoluut niet aan de orde is. "We staan er financieel uitstekend voor, waardoor we ook 'nee' kunnen zeggen als een club als United met een hoog bod zal komen."

    Hargreaves ziet echter zelf een vertrek naar de Engelse koploper wel zitten. "United is de enige club waar ik naartoe wil. Ze hebben zoveel energie en tijd in mij besteed, United gelooft dat ik het laatste stukje van hun puzzel ben en dat is een eer voor mij", zo gaf hij eerder al aan.

    dit was al bekend maar ik dacht ik post het maar ff

    Tjah Hargreaves mag willen wat ie wilt, de voorzitter is duidelijk in zijn woorden. Nee is Nee ManU gaat het denk ik toch niet opgeven, ze gaan steeds hogere bod aanbieden, maar denk niet dat Bayern die bod zal accepteren.

  22. #472
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miro Bekijk bericht
    Tjah Hargreaves mag willen wat ie wilt, de voorzitter is duidelijk in zijn woorden. Nee is Nee ManU gaat het denk ik toch niet opgeven, ze gaan steeds hogere bod aanbieden, maar denk niet dat Bayern die bod zal accepteren.
    beckenbauer zei onlangs dat bij een nog hogere bod van manchester op hargreaves er mischien wel te onderhandelen valt. deze bod moet dan dus sowieso hoger als 35 miljoen euro gaan wezen want de laatste keer dat manchester op hargreaves bood ging het om een bedrag dat nipt over het 30 miljoen was.

    maar hoeness en rummenigge zeggen weer op hun beurt dat er geen sprake van onderhandelen valt. beide bayern bestuurleden vinden hargreaves van grote waarde en hoort volgens hun in de toekomstplannen van bayern. een vertrek van hargreaves zou een foute zaak zijn in deze toekomstplanenn. hargreaves is nu al de belangerijkste speler op het veld bij bayern en dus moeten we hem zeker niet laten gaan.

  23. #473
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    maar hij zal volgens mij niet bijtekenen alleszins hij zelf graag naar man utd wilt. maar hij heeft nog een contract tot 2010 dus dat is nog ver.

  24. #474
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    hargreaves heeft idd een contract tot 2010 en die hoort hij gewoon uit te dienen.

  25. #475
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    de geruchten dat luca toni in de zomer naar bayern munchen vertrekt lijken groter te worden. hoeness zei al een aantal weken terug dat bayern zich deze zomer zich fel zal gaan mengen in het transfermarkt en rummenigge vertelde dat bayern minstens 1 grote naam zal gaan aantrekken. en die persoon lijkt te zijn gevonden in de fiorentina spits, althans als we de geruchten mogen geloven.

    het interessante is dat podolski eergisteren in een interview nog zei dat hij geen luca toni of een andere topspits vreest en dat hij voor zijn plek binnen het elftal zal gaan vechten. normaliteit praat een speler van een club niet over een speler die met een overgang gelinkt wordt naar zijn werkgever. zal luca toni dan echt gaan komen?

    iig moet bayern sowieso af van santa cruz en dat is ook al reeds aangekondigd dat het zal gaan gebeuren. ali karimi hoeft ook niet op een contractverlenging te rekenen en pizzaro & zijn zaakwaarnemer zijn er ook nog steeds niet uit over een nieuw contract met bayern. hoeness zal daarom zeker een aanvaller moeten gaan aantrekken van de zomer. niet alleen omdat bayern mogelijk 3 aanvallers kan zien gaan vertrekken van de zomer maar ook omdat we minder scoren als de top-3 (schalke, bremen en stuttgart).

  26. #476
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    In de strijd om de Duitse titel maakt Roy Makaay zich geen illusies. Volgens de aanvaller van Bayern München is zijn ploeg geen kanshebber meer. De titelhouder staat op negen punten van koploper Schalke 04 en weet ook Werder Bremen (zes punten) en VfB Stuttgart (twee) nog boven zich.

    Met nog acht wedstrijden te spelen, moet er voor ons een wonder gebeuren", bekent Makaay op de website van Bayern München. "We hebben niet alleen een grote achterstand op Schalke, maar moeten ook nog eens afrekenen met Werder en Stuttgart. Dat zie ik allemaal niet meer gebeuren."

    Makaay is er wel van overtuigd dat Bayern de derde plaats veilig kan stellen, goed voor een ticket voor de Champions League. "Dit seizoen kunnen we natuurlijk in de Champions League ook nog wat moois laten zien", aldus de oud-international

  27. #477
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Het lopende seizoen is nog niet echt het seizoen geworden van de Franse verdediger Valerien Ismaël. De speler van Bayern München is al nagenoeg een heel seizoen out ten gevolge van een beenbreuk. Zaterdag hoopt hij zijn rentree te maken.

    De ex-speler van Werder Bremen concentreert zich naar eigen zeggen vooral op volgend seizoen. "Alles wat ik dit seizoen nog kan spelen is echter goed meegenomen", vertelt hij. Bayern zou Ismaël wel goed kunnen gebruiken zaterdag. Leider Schalke komt namelijk over de vloer.

  28. #478
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München gaat in beroep

    Bayern München is het niet eens met de Europese voetbalbond (UEFA). Die schorste doelman Oliver Kahn voor één wedstrijd in de Champions League na zijn 'plasincident'.
    Bayern München vindt de strafmaat overdreven en tekent nu beroep aan. Doelman Oliver Kahn moest na wedstrijd in de 1/8ste finale van de Champions League tegen Real Madrid op dopingcontrole. De Duitser moest zijn plasje een tweede keer doen waarna hij de dokter in kwestie beledigde.

    Bij Bayern hoopt men nu dat de straf ongedaan wordt gedaan zodat Kahn de volgende wedstrijd in de Champions League kan spelen. De Duitse club speelt op 3 april tegen AC Milan.

  29. #479
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    bayern heeft gevraagd aan de zaakwaarnemer voor een mogelijke transfer maar jansen vertelde dat hij geen beslissing zal gaan nemen voor het eind van het seizoen. het schijnt dat borussia niet onder de 10 miljoen wil gaan zitten anders komt er geen sprake van een overgang. bayern biedt vooralsnog 8 miljoen. jansen heeft nog een contract tot 2009 bij borussia gladbach.

  30. #480
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mag Sagnol dan uitkijken naar een andere club, en gaat Bayern Lahm en Jansen, net als in die Mannschaft, gebruiken als backs?

  31. #481
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Mag Sagnol dan uitkijken naar een andere club, en gaat Bayern Lahm en Jansen, net als in die Mannschaft, gebruiken als backs?
    geen sprake van. sagnol blijft voor zover ik weet en de club heeft er geen belang bij om hem te verkopen. sagnol is zeer belangerijk met zijn goede strakke hoge pases, opbouwende werk en zijn uitstekende manier van verdedigen. jansen gaat zeer waarschijnlijk als als linkshalf spelen. schweinsteiger komt dan waarschijnlijk op rechts (of centraal) te staan zoals dat ook het geval zal zijn bij die mannschaft wanneer schneider er mee stopt.

    maar sagnol blijft. de fransman is nog altijd één van de betere rechtsbacks in europa ondanks zijn wisselvallige start aan het seizoen.

  32. #482
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Marcell Jansen stond al een tijdje in de belangstelling van Bayern München, maar na zijn optreden in die Mannschaft tegen Tsjechië (1-2 winst) is de linkerverdediger één van de topprioriteiten van de Beierse topclub voor komend seizoen geworden. De international staat nog tot 2009 onder contract bij Gladbach. Voor Jansen zou een transfer naar Bayern de ideale mogelijkheid zijn om meer bij zijn vriendin te zijn. Supermodel Julia Goedicke woont al in München. Een transfer hangt mede af van een mogelijke degradatie van Jansen's huidige werkgever uit de Bundesliga.

  33. #483
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Bayern trekt beroep zaak-Kahn in
    VZ

    Bayern München heeft het beroep tegen de schorsing van doelman Oliver Kahn ingetrokken. De goalie werd afgelopen week door de UEFA voor één duel geschorst naar aanleiding van zijn wangedrag tijdens een dopingcontrole, na afloop van de wedstrijd tegen Real Madrid.

    In eerste instantie besloot Bayern wel in beroep te gaan tegen de sanctie van de Europese voetbalbond, maar bij nader inzien heeft men hier toch weer van af gezien. Volgens een verklaring willen de Zuid-Duitsers zich rustig kunnen voorbereiden op de topper met Schalke’04, die komende zaterdag plaats zal hebben.

    Bayern zal het nu in de eerste ontmoeting in de kwartfinale van de Champions League met AC Milan moeten doen zonder de ervaren doelman. Zijn plaats tussen de palen zal worden ingenomen door de 22-jarige Michael Rensing
    .


    Wie weet grijpt Rensing zijn kans, why not ? Gewoon die wedstrijden met vertrouwen tegemoet zien.

  34. #484
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik vind de schorsing nog altijd bullshit maar dat telt er nu niet meer toe. ook zonder kahn kan bayern namelijk een goed resultaat neer zetten in milaan. milaan is namelijk ook niet de oude meer. we hebben altijd moeite tegen italiaanse ploegen en vooral tegen milan maar als we de mogelijkheid hebben om hun te kunnen verslaan dan is het in de kwartfinale van dit jaar wel. eerder hebben we inter verslagen en eindigden we boven hun in de poule dus waarom zou bayern niet de halve finale ten koste van de mindere ac milan kunnen halen? ik geloof iig zeker in bayern haar kansen.

    en ancelotti met zijn arrogante gedrag van ''bayern is alleen fysiek sterk en heeft verder geen kwaliteiten. milan is kwalitatief veel sterker als bayern'' moet zijn ogen eens open houden wanneer die op de bank zit en zien dat milan kwalitatief voor 85% afhankelijk is van kaka. de verdediging is nou niet bepaald erg sterk te noemen (evenals die van bayern overigens), de regisseur (pirlo) aan hun zijde speelt het hele seizoen eigenlijks al ondermaats en verder zijn ze van doelpunten of het creeren van kansen meestal afhankelijk van 1 speler.

    ik begrijp ancelotti dus niet zo goed. als hij met kwaliteit bedoelt het op constante niveau blunderen van keeper dida of het (volledig) afhankelijk zijn van 2 spelers (kaka en gatuso) op het middenveld dan zijn ze inderdaad 'kwalitatief sterk'. zo niet dan mag hij erg blij wezen dat zijn milan bayern heeft geloot want toegegevn ook wij zijn niet zo sterk als we zouden willen zijn. het probleem van bayern is duidelijk het gebrek aan creativiteit maar waar blinkt onze tegenstander in uit??

    de (onterechte en onbegrijpelijke) schorsing van keeper, en tevens aanvoerder, kahn zal de bayern spelers alleen maar nog meer motiveren. na vorig seizoen met een grote uitslag op de pijnbank te zijn gezet zal dit dus het gehele ploeg nog meer stimuleren om een goed resultaat in san siro te behalen. als rensing een foutloze wedstrijd keept en kaka zeer goed wordt bestreden zie ik niet in waarom bayern in milaan niet een goed resultaat zou neer kunnen zetten om vervolgens als grote favoriet de returnwedstrijd in gaan. milan onderschat ons en dat moeten ze vooral doen. dit doet bayern alleen maar meer goed.

  35. #485
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    de geruchten dat luca toni na deze zomer uit zal gaan komen voor bayern munchen lijken alsmaar heviger te gaan worden. bayern zou toni een voorstel hebben gedaan voor een contract van 2 jaar met de optie tot verlengen van nog een jaar. de onderhandelingen zouden al zijn begonnen.

    vandaag liet rummenigge al eerder weten zeer gecharmeerd van luca toni te zijn en bayern geintereseerd is in de diensten van de italiaan. http://home.skysports.com/list.aspx?...rest&channel=&

  36. #486
    Koos Emotieloos Wastum's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.208
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    de geruchten dat luca toni na deze zomer uit zal gaan komen voor bayern munchen lijken alsmaar heviger te gaan worden. bayern zou toni een voorstel hebben gedaan voor een contract van 2 jaar met de optie tot verlengen van nog een jaar. de onderhandelingen zouden al zijn begonnen.

    vandaag liet rummenigge al eerder weten zeer gecharmeerd van luca toni te zijn en bayern geintereseerd is in de diensten van de italiaan. http://home.skysports.com/list.aspx?...rest&channel=&
    Zou wel een mooie deal zijn. Zou dan bijvoorbeeld samen met Makaay een goed spitsenkoppel kunnen vormen :bier:

  37. #487
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    luca toni en makaay zouden samen inderdaad een goed spitsenkoppel kunnen vormen maar we moeten eerst maar afwachten hoe het gaat lopen. claudio piazzaro en santa cruz gaan waarschijnlijk vertrekken en dus hou je voor de posities voorin 3 man over, mocht luca toni komen. met makaay, podolski en toni beschik je over een fantastisch sterke voorhoede.

    toni zou trouwens goed passen in het spel van bayern. toni past eigenlijks zelfs beter bij bayern als alle andere grote clubs in europa die op hem azen vanwege het feit dat er geen enkele ploeg met meer hoge ballen vanuit de flanken (sagnol, lahm, schweini en salihamdizic) strooit als bayern. luca toni zou hierdoor nog gevaarlijker in de lucht zijn dankzij zijn lengte, perfecte timing en fysieke arbeid. oftewel de geknipte spits voor bayern.

    ik ben persoonlijk niet de grootste fan van toni maar dat hij dodelijk is moge duidelijk zijn en vandaar dat ik hem graag zou willen zien komen. bayern heeft iemand nodig die op constante niveau scoort en ook in de champions league doelpunten maakt. makaay had vorig jaar niet een geweldig seizoen en ondanks dat het dit seizoen redelijk gaat is hij nog altijd niet echt betrouwbaar genoeg voorin. we missen scorend vermogen en dat is duidelijk te zien als je het aantal gemaakte doelpunten van bayern vergelijkt met de andere 3 topploegen (schalke, werder en stutgart).

    verder wordt er ook over een 2e grote speler, voor op het middenveld, gesproken waar bayern zich is voor gemeld en binnenkort een bod voor zal gaan doen. ik hoop nog altijd dat dit ribery gaat worden. bayern heeft behoefte aan een dribbelaar als hem die zijn mannetje gemakkelijk kan voorbij spelen en zich ook nog eens 110% inzet. het klote alleen is dat hoeness en rummenigge doorgaans erg geheimzinnig zijn in hun transferpolitiek en het daarom zeer lastig te voorspellen is op wie ze uit zijn en dus gaan binnen halen.

    verder moet het bestuur er gewoon alles aan doen om hargreaves te houden want hij is de stille kracht van bayern. stel je voor dat bayern jansen, toni en ribery of een nakamura (die ook genoemd wordt) binnen weten te halen dan gaan we namelijk in een paar maanden tijd van een team dat gebrek heeft aan creativiteit en kwaliteit ineens naar een ploeg dat op papier tot één van de beste 5 mag worden gerekend binnen europa. maar zoals ik al zei moeten we zien wat het gaat worden. gelukkig ziet de management in dat de afgelopen jaren een drama was op het gebied van aankopen en dat er geld besteed moet worden om weer een topteam samen te stellen.

  38. #488
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    later op de middag neemt bayern het dus in allianz arena op tegen de koploper schalke. ik denk dat hitzfeld voor de volgende 11 zal gaan.

    -------------------------kahn-------------------------
    -----sagnol------lucio-----van buyten-----lahm----
    ----brazzo---hargreaves--van bommel-schweinsteiger
    -----------------makaay------podolski-----------------

    grote wedstrijd dit. er hoeft weinig over gezegd te worden. er moet gewonnen worden.

  39. #489
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bayern Munchen - Schalke 04 2-0.

    Het is een zeer belangrijke overwinning voor Bayern Munchen. Schalke 04 loopt hierdoor niet veel schade op, want Werder Bremen heeft gelijk gespeelt. Dus ze blijven koploper in de Bundesliga. Het wordt nog zeer spannend in de Bundesliga, ookal heeft Bayern nog 6 punten achterstand, ze kunnen het nog wel halen ( landstitel ) alles is mogelijk in voetballerij. Zo meteen even op Tien de samenvatting kijken en even zien of Bayern overtuigden heeft gewonnen of was het meer een evenwichts wedstrijd.

  40. #490
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    bayern heeft de topper tegen koploper schalke 2-0 afgesloten. bayern won verdient van schalke en snoept terecht 3 punten af van haar achterstand op schalke. bayern speelde bij vlagen zeer sterk en was erg scherp in de counter. de eerste doelpunt kwam, na een schitterend pass van v.bommel, op naam van makaay. al na 3 minuten spelen wist makaay op fraaie wijze neuer te verslaan.

    deze zelfde makaay kon bayern al op 3-0 hebben gezet voor de theepauze als hij iets scherper zou zijn geweest. 2 keer wist de nederlander op identieke wijze, na 2 keer een uitstekende doorsteek pass, van zijn directe tegenstander weg te lopen en oog op oog te komen met de uitstekende keeper van schalke. makaay wist beiden mogelijkheden niet te verzilveren. het bleef bij rust 1-0 voor bayern en ondanks dat bayern het betere van de spel had en schalke eigenlijks amper gevaarlijk was geweest bleef ik ongerust.

    in de tweede helft ging bayern weer furious van start en na enkele minuten spelen kwam makaay op aangeven van v.bommel weer oog in oog met de schalke keeper en makaay strande weer op de fantastische neuer. vlak daarna wist neuer weer een inzet te redden ditmaal van de goed spelende podolski. vervolgens werd er 2 keer onterecht buitenspel gefloten voor schalke. kuranyi ging alleen recht op kahn af en werd terug gefloten. 2 foute beslissingen van de grensrechter op rij ontnam schalke de kans om terug te komen in de wedstrijd. tot dan nog toe was schalke niet zo dichtbij de gelijkmaker geweest.

    en hoe langer de 2e doelpunt van bayern uitbleef hoe meer ik het gevoel kreeg dat schalke zomaar plots in de wedstrijd kon terug komen. het beslissen van wedstrijden en afmaken van kansen is in 2007 vooralsnog een probleem voor bayern en dat zagen we vandaag weer. tot de 78e minuut want na goed voorbereidende werk van ottl en lucio schoot salihamidzic geweldig hoog n de kruising de bal achter de schalke keeper. een overwinning was dus zo goed als veilig gesteld en bayern moest dit zien uit te spelen.

    meteen na de doelpunt werd lucio vervangen door demichelis met de oog op de wedstrijd van komend week tegen milan. ook schweinsteiger ging er af. bayern, met podolski ditmaat in de hoofdrol van de aanval, drukte door en v.bommel schoot maar net voorlangs nadat podolski de bal op een fraaie wijze had afgeleverd. opnieuw raasde podolski op snelheid voorbij aan een schalke speler aan de linkerkant van het veld en gaf de bal af op lell die net 3 centimeter te kort kwam om de bal te controleren. doelman neuer voorkwam de 3-0.

    een verdiende zege van bayern door een collectiefe goede samenspel. iedereen speelde vandaag naar behoren. lucio, v.bommel en podolski waren mischien een fractie beter in hun spel als de overigen maar iedereen verdient pluim. blij was ik om te zien dat ottl zeer goed speelde in dienst van het elftal en samen met v.bommel een sterk centrale duo was. ottl vervangde de licht gebleseerde hargreaves. hargreaves zal naar alle waarschijnlijkheid wel mee kunnen doen tegen milan komend week.

    BRING ON MILAN!!

  41. #491
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    GVD verloren van Bayern :*

  42. #492
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    en terecht viktor. schalke kon heel weing creeren voor de doel van kahn. bayern was over het geheel gewoon een stuk sterker. je gedachtes gaan waarschijnlijk terug naar de seizoenslot van 2001? haha.

  43. #493
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    en terecht viktor. schalke kon heel weing creeren voor de doel van kahn. bayern was over het geheel gewoon een stuk sterker. je gedachtes gaan waarschijnlijk terug naar de seizoenslot van 2001? haha.
    eh....nee :#

  44. #494
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Gefeiciteerd Koba, ik drink een glaasje appelsap op je. :bier:

  45. #495
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    zolang je die appelsientje niet mixt met (sterke) vodka vind ik het prima tino. en moge jij volgend weekend na milan - bayern weer een appelsientje op een overwinning van bayern mogen drinken.

Pagina 11 van 68 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •