Pagina 12 van 68 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 540 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #496
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    luca toni zou geen goed koppel vormen met makaay om daar terug op te komen koba. ze zijn beide finifhsers maar ze zijn niet complimentair. dit is mijn mening toch. als toni komt denk ik dat makaay op de bank beland.

    over de match van gisteren: een mooie, verdiende overwinning van bayern. je merkt dat schalke die lincoln zwaar mist. dat is dé man op het middenveld, zonder hem stellen ze veel minder voor. je ziet ook dat ze sinds zijn blessure al heel veel ptn heben laten liggen de afgelopen weken. ze missen creativiteit op dat middenveld.

  2. #497
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    luca toni zou geen goed koppel vormen met makaay om daar terug op te komen koba. ze zijn beide finifhsers maar ze zijn niet complimentair. dit is mijn mening toch. als toni komt denk ik dat makaay op de bank beland.

    over de match van gisteren: een mooie, verdiende overwinning van bayern. je merkt dat schalke die lincoln zwaar mist. dat is dé man op het middenveld, zonder hem stellen ze veel minder voor. je ziet ook dat ze sinds zijn blessure al heel veel ptn heben laten liggen de afgelopen weken. ze missen creativiteit op dat middenveld.
    het zou mij eigenlijks niet eens zoveel verbasen mocht bayern makaay laten vertrekken als toni naar munchen zou komen. vorig jaar was bayern al ontevreden met makaay en mocht de transfer met van.nistelrooy gelukt zijn dan zou makaay vertrekken. daar bestond geen geheim over. aan de andere kant speelt makaay dit seizoen speelt wel naar behoren. hij mag dan niet zoveel scoren als in zijn eerste 2 seizoenen bij bayern maar als makaay de doel niet treft weet hij doorgaans toch goede wedstrijden te spelen en goed in het dienst van het elftal. hitzfeld heeft trouwens vertrouwen in makaay dus vertrekken zal hij niet denk ik. ik weet niet echt dus wat ik moet denken. hitzfeld is een fan van makaay maar rummenigge en hoeness denken wel iets anders over de nederlandse spits denk ik.

    mocht toni komen dan gaat dat wel veranderingen voor één en het ander zorgen binnen het elftal. hitzfeld is een groot fan van podolski en weet hoe hij met jonge spelers moet omgaan. podolski speelt nu stukken beter en heeft veel meer plezier in het spel als toen onder magath omdat hij het vertrouwen van de coach heeft. hitzfeld is namelijk van mening dat je jonge spelers juist niet op de bank moet houden, want dat zorgt voor nog meer teleurstelling voor de speler volgens de trainer, maar zoveel mogelijk moet laten spelen om zijn vertrouwen te laten opkrikken zodat dat omgezet wordt in betere prestaties en snellere ontwikkeling als speler. ik denk dus dat podolski sowieso voorkeur van de trainer gaat genieten.

    als toni komt zal dus makaay waarschijnlijk de strijd met hem moeten aangaan. maar wat ik niet begrijp van het bayern management is dat ze bezig zijn aan het bouwen van een nieuwe, fris en bovenal jong elftal. met alle respect voor toni maar de man is al bijna 30 jaar. is hij het wel echt waard om binnen te lijfen? scoren zal hij vast als een trein. maar voor hoelang? ik ben niet helemaal zeker van dit toni ding. ik denk dat het beter is om al deze energie en geld in een middenvelder die top is in te steken. een jonge goede talentvolle aanvaller zou met podolski en makaay voor meer evenwicht en balans houden binnen het elftal. klose zou ook welkom zijn, en bayern heeft hem ook als plan B klaar liggen mocht de transfer toni tot niets leiden, maar hij zal waarschijnlijk wel bijtekenen bij werder nu hij een fikse verbetering in zijn contract heeft gekregen.

  3. #498
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ik ben het met je eens koba. oftewel zoeken ze een jongere spits of anders gaan ze verder met makaay.

    onder de categorie van jonge of redelijk jonge spitsen past klose nog wel maar ik zie hem toch niet komen naar munchen. hij blijft bij bremen of hij gaat naar het buitenland.

    die gomez van stuttgart is misschien iets voor bayern.

  4. #499
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    klose gaat sowieso niet naar het buitenland en heeft nog altijd niet bijgetekend bij werder en daarnaast ziet bayern ook hem graag als versterking voor in de voorhoede. alles is dus nog mogelijk. tuurlijk is de kans niet super groot maar de mogelijkheid zit er in. klose weet namelijk dat met bayern hij wel europese succesen zou kunnen hebben. ik zou natuurlijk super blij zijn mocht hij komen.

    achter gomez zit bayern niet aan en gomez gaf een tijd geleden zelf ook duidelijk aan de komende tijden voor stuttgart te willen uitkomen. berbatov van tottenham zou een goede versterking zijn. fantastische voetballer.

  5. #500
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ja die is fantastisch maar ik denk niet dat hij terugkeert naar duitsland.

  6. #501
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Incident ontgaat Duitsland niet

    Oliver Kahn heeft over gebrek aan belangstelling nog altijd niet te klagen. De doelman stond na afloop van het duel met Schalke 04 volop in het nieuws omdat hij zich liet gaan tegen Sören Larsen.

    Kahn duwde en sloeg Larsen tegen het gras, nadat de doelman bij het pakken van een cornerbal gehinderd werd. Na de wedstrijd werd er dan ook weer volop gediscussieerd over het incident.



    Scheidsrechter Herbert Fandel gaf slechts geel, maar gaf achteraf wel aan dat hij twijfelde. "'Het was een grensgeval. 'Slaat Kahn of slaat hij niet? Dat is voor mij het verschil tussen geel en rood. Voor beide was iets te zeggen en ik heb voor de lichtste straf gekozen."

    Slachtoffer Larsen was het echter absoluut niet met deze lezing eens en ook Andreas Müller kon de beslissing niet begrijpen. "Fandel had de moed niet Kahn van het veld te sturen. Bayern had een bonus, want onze doelman Michael Neuer zou voor zoiets wel van het veld zijn gevlogen."

    Zelfs aan de zijde van Bayern München twijfelde men openlijk aan de gele kaart. "'Ik weet niet wat er met Kahn aan de hand was", zo vertelt voorzitter Franz Beckenbauer. "Dit hoort niet op een voetbalveld, misschien bij een bokswedstrijd. Als hij rood had gekregen, had hij niet mogen klagen."

    Ook trainer Ottmar Hitzfeld was absoluut niet blij met het incident. "'Ook als je zelf wordt aangepakt, moet je geen reactie tonen. Je moet jezelf beter onder controle hebben. Maar het is zijn karakter. Daar kan ik ook niet veel meer aan veranderen."

    Kahn gaf na afloop aan dat hij zich wellicht niet zo had moeten laten gaan. "'Het was een situatie waarin ik flink wat klappen kreeg, van boven, van beneden, van alle kanten. Ik had flink pijn en daardoor reageerde. Natuurlijk mag zoiets niet gebeuren. Dit gebeurt vaak wanneer ik onder grote spanning sta. Als ik het later op televisie terugzie, dan vind ik het ook niet in orde."

    haha die kahn ook. het was geen slaan overigens wat er wel in de artikel staat. kahn sleurde hem mee naar de grond. maar het was zeker niet slim van de doelman en zelfs een rode kaart zou ik begrijpelijk kunnen vinden. kahn had zich moeten beheersen maar zoals hitzfeld het zegt zo zit hij nou eenmaal in elkaar. toch is dat uiteraard geen excuus om zo'n actie te plegen. maar het blijft lachen met die kahn. een geweldige leider.

    overigens heeft kahn na de wedstrijd tegen schalke devenitief bekend gemaakt dat hij na het einde van volgend seizoen stopt met zijn voetbal carriere.

  7. #502
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Koba, als Kahn zijn vervanger goed presteert, zou Hitzfeld dan niet beter Kahn definitief naar de bank kunnen sturen ?
    Want ik heb zo de indruk dat met deze incidenten het geduld van Bayern wel eens over kon zijn met hem.

    overigens heeft kahn na de wedstrijd tegen schalke devenitief bekend gemaakt dat hij na het einde van volgend seizoen stopt met zijn voetbal carriere. Dan lijkt het mij wijs dat hij nu aan het einde van het seizoen bedankt wordt.
    Wie ben ik ?

  8. #503
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bayern baalt van Russische arbiter

    Scheidsrechter Yuri Baskakov heeft nog niet eens op zijn fluitje geblazen, maar zorgt nu al voor de nodige ophef. De Rus fluit komende dinsdag in de kwartfinale van de Champions League AC Milan-Bayern München, iets wat Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge 'erg ongelukkig vindt'.

    De preses keek terug naar de voorgaande editie tussen beide Europese grootmachten, die vorig jaar werd gespeeld. Toen was een ticket voor de kwartfinale van de Champions League de inzet. In Duitsland werd het 1-1; de ontmoeting in San Siro, die werd gefloten door de Rus Valentin Ivanov, eindigde in een 4-1 zege voor de Italianen.

    "Ivanov behandelde ons toen erg vijandig", vond Rummenigge. "Daarom zijn we verrast, dat een onervaren Rus dinsdag de wedstrijd in San Siro fluit. Dat bedoel ik negatief. Na wat er vorig seizoen gebeurde, is dit erg ongelukkig. Maar Bayern had de scheidsrechter de laatste jaren toch al niet mee."

  9. #504
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern knokt zich terug in San Siro

    Bayern München toonde dinsdagavond bij AC Milan (2-2) ouderwets veel 'Duitse' veerkracht. Het was echter een Belg die de show stal. Verdediger Daniël van Buyten bracht beide gelijkmakers op zijn naam, waardoor de return volgende week in München een veelbelovende aangelegenheid is voor de ploeg van Roy Makaay en Mark van Bommel.

    Bayern München betrad nog wel met lichte schroom het veld in het volgepakte San Siro. Vorig jaar ging de Duitse ploeg in de achtste finales met 4-1 onderuit bij AC Milan, dat zich ook in München (1-1) niet liet inpakken. Tijdens de wedstrijd destijds in Milaan voelde heel Bayern zich bestolen door de Russische arbiter Valentin Ivanov.

    Groot was daarom de woede bij de clubleiding van Bayern toen de UEFA voor het duel in Milaan opnieuw een Russische scheidsrechter aanstelde: Joeri Baskakov. Voorzitter en oud-sterspeler Karl-Heinz Rummenigge noemde diens aanwijzing een pijnlijke verrassing. "Hij is bovendien zeer onervaren. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt", bromde de voormalige topspits.

    Bayern, zonder het geschorste basisduo Oliver Kahn/Mark van Bommel, had aanvankelijk weinig te klagen over Baskakov. Vooral in de 39e minuut kwamen de Duitsers goed weg bij een overtreding van Lucio op Kaka. De Rus zag er geen strafschop in. Kort daarna was het toch raak voor de thuisploeg. Pirlo kopte raak zonder een tegenstander in de buurt, 1-0.

    De voorsprong voor Milan was verdiend. De Italianen waren gevaarlijker dan Bayern, dat amper aan aanvallen toekwam. Al in de derde minuut kreeg Clarence Seedorf een grote kans. De international van Oranje kwam een paar centimeter te kort om vlak voor het doel zijn voet tegen de bal te zetten.

    In het doel van Bayern verrichtte Michael Rensing goed werk. De 22-jarige keeper reageerde uitstekend op doelrijpe kopballen van Maldini en Gilardino. Milan verzuimde na de rust zich een betere uitgangspositie voor de return volgende week in München te verschaffen. De thuisploeg drong te weinig aan, al was Kaka kort na de pauze nog wel dicht bij 2-0. De Braziliaan schrok echter van een reddingspoging van de attente Rensing. Makaay was nagenoeg onzichtbaar, zoals wel vaker in wedstrijden van Bayern.

    Verdediger Daniël van Buyten kopte in de 78e minuut zijn eerste gelijkmaker achter doelman Dida. Dankzij arbiter Baskakow en Kaka, die zijn zevende treffer in de Champions League maakte uit een discutabele strafschop, leek Milaan in München toch nog een voorsprong te kunnen verdedigen. Van Buyten besliste diep in blessuretijd echter anders: 2-2.

  10. #505
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    sagnog is trouwens gebleseerd geraakt tijdens de wedstrijd en ligt er waarschijnlijk weken uit. het zal dus onwaarschijnlijk zijn dat hij in de returnwedstrijd aan de start verschijnt.

  11. #506
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Daniël Van Buyten was dinsdag in het Champions League duel tussen AC Milan en Bayern München zeer belangrijk voor zijn team. De verdediger bracht de ploeg uit Duitsland twee keer langszij, waardoor FC Hollywood een uitstekende uitgangspostitie heeft voor het treffen in München.

    "Het zijn ongetwijfeld de belangrijkste goals uit mijn carrière. Bij de 2-2 viel de bal plots voor mijn voet. Ik heb niet nagedacht en heb gewoon getrapt, ook al was het met mijn linkervoet", vertelt de Belg tegenover VRT Teletekst.

    Van Buyten kreeg in het begin van het seizoen veel kritiek over zich heen, maar lijkt zich steeds beter te ontwikkelen. "Ook de ploeg speelt nu beter, we spelen beter georganiseerd en dat komt mijn spel ten goede."

  12. #507
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Van Buyten: "Ik bewijs het tegendeel'

    Bayern München-aanvaller Daniel Van Buyten beleefde afgelopen dinsdag een uitstekende Champions League-avond door twee keer te scoren tegen AC Milan (2-2). Buitenlandse media omschreven hem als de beste speler op het veld. En dat terwijl hij in België recentelijk nog veel kritiek kreeg.

    Daar lijkt Van Buyten zich echter weinig meer van aan te trekken, zo meldt hij tegenover Het Laatste Nieuws. "Van al die kritiek in België trek ik me niets aan. Het is toch altijd hetzelfde, ik ben dat al gewoon. Ik bewijs met mijn carrière het tegendeel. Als Bayern maar tevreden is over mij."

    Van Buyten spreekt liever over zijn doelpunten tegen Milan. "Scoren voor 65.000 man in San Siro, dat is gewoon fantastisch, want het is al niet evident dat een verdediger scoort. Niet slecht hé, voor een kleine Belg."

    Zoals na iedere wedstrijd gingen we met de spelers en bestuurslede naar een hotel. Ik schat dat er zo'n duizend man was. Toen ik binnenkwam, stond iedereen op en begon te applaudiseren. Ik kreeg er echt kippenvel van en voelde een enorme frotsheid. Het was zo'n moment dat je nooit vergeet."

    dit kon van.buyten goed gebruiken. hierdoor zal zijn vertrouwen nog meer toenemen hopelijk en stapt hij zaterdag en komende woensdag gemotiveerd het veld op.

  13. #508
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Sagnol vier maanden aan de kant

    Bayern München kan de rest van het seizoen niet meer beschikken over Willy Sagnol. De Franse rechtsback heeft afgelopen dinsdagavond in het Champions League-duel tegen AC Milan een knieblessure opgelopen en zal daardoor vier maanden uit de roulatie zijn.

    Om precies te zijn heeft Sagnol een kraakbeenblessure opgelopen. Hierdoor heeft hij veel last van zijn kniegewricht. Aanvankelijk dacht de medische staf van Bayern aan een scheurtje in de meniscus, maar de kwetsuur blijkt erger dan verwacht.

    Door zijn blessure mist Sagnol de belangrijke laatste maanden van het seizoen. De verdediger moet niet alleen het Champions League-duel tegen AC Milan laten schieten, maar moet eveneens toezien hoe zijn clubgenoten zonder hem de Duitse titelstrijd voortzetten.

    this sucks. 4 maanden is heel lang, maar het was te verwachten. gorlitz en lell kunnen beiden wel prima uit de voeten aan de rechterkant dus alternatief genoeg is er wel gelukkig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Koba, als Kahn zijn vervanger goed presteert, zou Hitzfeld dan niet beter Kahn definitief naar de bank kunnen sturen ?
    Want ik heb zo de indruk dat met deze incidenten het geduld van Bayern wel eens over kon zijn met hem.

    overigens heeft kahn na de wedstrijd tegen schalke devenitief bekend gemaakt dat hij na het einde van volgend seizoen stopt met zijn voetbal carriere. Dan lijkt het mij wijs dat hij nu aan het einde van het seizoen bedankt wordt.
    Wie ben ik ?
    kahn keept dit seizoen heel goed hoor. de man heeft maar 2 fouten dit seizoen gemaakt. hoeveel fouten maken de keepers van milan en barcelona wekelijks wel niet? maar die incidenten waar jij het over hebt zijn dit seizoen nauwelijks voorgekomen. en vergeet niet dat hij tegen real madrid een aantal keren de ploeg van een tegendoelpunt voorkwam. daarnaast is kahn niet alleen een uitstekende keeper maar ook de leider van de team. kahn gaat stoppen na het einde van volgend seizoen.

    maar ik begrijp ook wat je bedoelt en rensing is een grote talent. ik heb hem een aantal wedstrijden voor bayern zien keepen en daar zag ik soms ballen die hij tegenhield die de gemiddelde keeper niet zou kunnen tegen houden. rensing is goede keeper en heeft zich tegen milan wederom bewezen en ik zou hem graag meer willen zien spelen. aan de andere kant wil ik ook niet dat kahn weggaat. maar het was een solide prestatie van rensing.
    Laatst gewijzigd door Koba; 6 april 2007 om 15:54 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  14. #509
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    je overdrijft koba, je hebt een toaal fout beeld van valdes. die maakte dit seizoen hoogstens 2 fouten, waarbij die ene tegen liverpool een kapitale fout was. maar zeggen dat hij wekelijks fouten maakt??? hij behoort wel bij de betere keepers van europa hoor.

  15. #510
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    je overdrijft koba, je hebt een toaal fout beeld van valdes. die maakte dit seizoen hoogstens 2 fouten, waarbij die ene tegen liverpool een kapitale fout was. maar zeggen dat hij wekelijks fouten maakt??? hij behoort wel bij de betere keepers van europa hoor.


    Echt niet, er zijn betere maar als Barcelona niet wil investeren in een topkeeper, tja dan houdt het op.
    Kapitale fout,.dat is een doodzonde. Keeper van Madrid is bv aanmerkelijk beter.

    Koba, nog bedankt voor je heldere uitleg ! Luxe probleem is nooit verkeerd!

  16. #511
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    je overdrijft koba, je hebt een toaal fout beeld van valdes. die maakte dit seizoen hoogstens 2 fouten, waarbij die ene tegen liverpool een kapitale fout was. maar zeggen dat hij wekelijks fouten maakt??? hij behoort wel bij de betere keepers van europa hoor.
    overdrijfen? ik? nee hoor. valdes maakt te veel fouten om tot een topkeeper gerekend te worden. er zijn zat beteren als hem in europa. zijn reflex is ook niet altijd even geweldig. casillias bijvoorbeeld sla ik een klap hoger aan dan valdes.

  17. #512
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    jullie onderschatten hem dan. tegen arsenal vorig jaar hadden we de zege o.a. dankzij hem door een paar briljante saves. tegen real een paar weken geleden hield hij ons ook op de been. en hij heeft ook al enkele cruciale penalty's gestopt dit seizoen.

    hij is idd geen casillas net.feyenoord maar geef hem nog wat tijd en vertrouwen en hij wordt alleen maar beter. hij is nog jong. en je overdreef zowieso koba: hij maakt niet wekelijks een fout. hij was vorig jaar toch een lange tijd niet gepasseerd (700 min ofzo dacht ik) en de afgelopen 2 jaren heeft barca toch weinig doelptn geincasserd in zowel la liga als in de CL. komt door de hele ploeg, de verdediging maar ook valdes. hij wordt onderschat deze valdes.

  18. #513
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ja ik zei het nogal ongelukkig door te zeggen dat hij wekelijks fouten maakte. dat is onzin en klopt niet want valdes heeft een aantal wedstrijden geen grote blunders gemaakt, dus dat neem ik terug. maar ik zei het enkel om net.feyenoord duidelijk te maken dat kahn dit seizoen weinig fouten heeft gemaakt, op de belangerijke momenten er stond en een ware leider op het veld is. ik noemde valdes en dida als voorbeelden om aan te tonen dat er andere europese topclubs er zijn die grotere problemen kennen met hun doelmannen. trouwens valdes keepte inderdaad goed tegen real, wist een aantal keren barcelona goed te redden en vooral die save toen van nistelrooy oog in oog met hem was en de bal boven hem probeerde te stiften, maar tegen liverpool weer erg erg zwak. valdes heeft potentie en heeft vaak een scherpe reactie maar is niet altijd even betrouwbaar. vandaar dat ik hem niet tot de absolute toppers vindt behoren en dat dit zo is weet jij ook.

  19. #514
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ik weet dat hij geen absolute top is, dat zei ik ook niet. maar ik heb wel vertrouwen dat hij kan uitgroeien tot een topkeeper die behoort bij de absolute toppers van europa (de 10 beste keepers zeg maar).

    hij is nog jong en leert nog veel. keepers zijn vaak op hun beste tussen 27-33 jaar. valdes is nog maar 25 jaar. je kan overigens als club nooit op elke positie een speler van absolute topklasse hebben. zelfs chelsea bv heeft geen RB van topklasse (ferreira lijkt zijn niveau van porto niet te halen). ze zetten daar nu wel diarra (die het ook goed doet) maar die is normaal een VM.

  20. #515
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    bayern staat 1-0 achter tegen hannover. doelpunt werd gescoord door arnold bruggink.

    bayern speelt wel zonder hargreaves, sagnol (die is 4 maanden out), lucio en salihamdzic. maar dan nog zouden ze beter moeten doen gezien hun ploeg en die van hannover.

    maar de match is nog helemaal niet voorbij.

    1-1 demichelis.
    Laatst gewijzigd door maghrabi; 7 april 2007 om 16:53 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  21. #516
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    2-1 gewonnen wedstrijd niet gezien. hoe speelde bayern?

  22. #517
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ook niet gezien, ik keek naar reggina-inter.

    3 ptn zijn het belangrijkste.

  23. #518
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    3 punten zijn inderdaad het belangrijkste. ik heb trouwens zojuist naar de samenvatting gekeken en vond ze matig in de 1e helft spelen. maar in de tweede helft was bayern toch de betere ploeg en dus hebben ze terecht gewonnen. 2 mooie goals trouwens. schweini schoot bijvoorbeeld de 2e doelpunt er geweldig binnen. jammer dat makaay onterecht werd terug gefloten, vlak voordat hij gewisseld werd, anders had de 3-1 ook in gezeten.

    hargreaves, lucio en salihamdizic werden gespaard voor de wedstrijd tegen milan van aankomend woensdag. podolski moest ook op de bank plaats nemen, maar of dit voor rust is weet ik niet helemaal zeker. zijn optreden was slecht in san siro en mischien dat hitfeld wel voor pizzaro dit keer gaat. niet dat ik het verwacht maar het zou best zomaar kunnen zijn. pizzaro zijn optreden tijdens zijn invalbeurt was trouwens ook erg goed en belangerijk dus ik sluit het niet uit. podolski lijkt wel de vorm in de bundesliga aardig te pakken hebben maar in de CL wedstrijden (van in de knock out fase) heeft hij nog niet kunnen overtuigen. pizzaro integendeel is het weer een beetje anders om. erg belangerijk tot dusver in de CL geweest maar in de competitie, onder magath, niet echt geweldig en wekelijks van doorslaggevend. aan de andere kant weet hitzfeld ook dat pizzaro ingebracht moet worden wanneer de (op leeftijd) milan verdediging erg moe is. pizzaro is de perfecte breekijzer die je ongeveer in de 70 minuut binnen de lijnen moet brengen voor podolski of makaay.

  24. #519
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München zal deze zomer niet dwarsliggen als Owen Hargreaves de club wil verlaten. Geïnteresseerde clubs zullen echter wel diep in de buidel moeten tasten.

    ,,Als we een bod tussen de 25 en 30 miljoen euro ontvangen, zal ik het serieus overwegen", aldus voorzitter Franz Beckenbauer tegen Premiere. ,,Ik denk dat het bestuur er ook zo over denkt."

    Tot op heden wilde Bayern nooit meewerken aan een transfer. Afgelopen zomer had Manchester United verregaande interesse in de 26-jarige Engelse international.

  25. #520
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    die gaat weg...

    ik zei altijd al dat het bestuur alles eraan moet doen om hem bij te houden want hij zelf ziet een transfer best zitten. als het bestuur echter toegeeft vertrekt hij en dat is een domme beslissing. de beste middenvelder bij bayern, één v/d beste VM van europa.

  26. #521
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    als hargreaves verkocht zal gaan worden zal dit een heel grote fout en domme beslissing wezen. hargreaves is één van de beste VM in europa, ik durf zelfs te zeggen dat hij tot de top-3 behoort, en de leider op het middenveld (en dus niet v.bommel zoals velen denken). hargreaves is, samen met lucio, de enigste van het hele bayern selectie waarvan je moeiteloos kunt zeggen dat het een wereldklasse speler is. mét hargreaves spelen we vaak beter dan als we het zonder hem moeten doen.

    ik snap meneer beckennbauer niet en deel zijn mening, zoals vaker, niet. waar zit hij in godsnaam met zijn verstand? denkt hij echt enkel alleen aan geld? ik begin me nu toch eens serieus af te vragen waarom zijn voorzitterschap uberhaupt verlengd werd voor nog een periode, de laatste keer..

    we liggen nog geen 24 uur uit de champions league en hij heeft het al druk met het verkopen van spelers en notabene de beste nog wel. er moet drastisch veranderingen doorgevoerd worden bij bayern voor de selectie voor volgend seizoen en daarmee bedoel ik niet! het verkopen van onze hargreaves. de middenveld is zwak, langzaam en weet niet om te gaan met de bal. v.bommel kan verdedigend zijn mannetje wel staan maar in aanvallend opzicht voegt hij ook niets toe. vaak leidt het al gauw tot balverlies als hij een aanval wil opzetten of naar een medespeler wil pasen. schweinsteiger is een groot talent, die soms geweldig kan spelen, maar heeft veel ups and downs. de overige middenvelders wil ik niet eens noemen want die komen echt op flink wat fronten tekort om een CL wedstrijd vanaf de basis aan te vangen.

    bayern zal dus zich moeten richten op het kopen van creative middenvelders I.P.V. 30 miljoen euro willen vangen voor 1 van de 2 beste spelers die we hebben. haal 3 middenvelders die goed aan de bal zijn. diego en quaresma zouden goede aankopen zijn. haal jansen, een jonge en bovenal jonge rechtsback en een super spits. hoeness en rummenigge moeten wakker worden en inzien dat een revolutie zeer nodig is in het zuiden van duitsland. en beckenbauer moet stoppen met het verkondigen van dit soort nieuws. ik weet dat hoeness en rummenigge tegen een vertrek zijn van hargreaves en hopelijk houden ze die gedachte vast. bayern moet gaan bouwen en dat kan niet als ons beste speler gaat vertrekken. hargreaves gaat nergens heen!
    Laatst gewijzigd door Koba; 13 april 2007 om 13:17

  27. #522
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Knieblessure Schweini baart Bayern zorgen

    Bastian Schweinsteiger zal aanstaande zondag het competitietreffen met Bayer Leverkusen aan zich voorbij moeten laten gaan. De middenvelder van Bayern München kampt nog steeds met een mysterieuze knieblessure.

    De Duitse international is al bijna één week uitgeschakeld met de kwetsuur en de medische staf van de Beierse grootmacht heeft er al verschillende theorieën op losgelaten. “Wij zijn nog niet achter de oorzaak van de knieblessure gekomen”, reageerde trainer Ottmar Hitzfeld. “Hij kan drie dagen niet inzetbaar zijn, maar ook net zo goed drie weken.”

    In de Duitse media wordt beweerd dat de zwelling het gevolg is van de ziekte van Lyme. Schweinsteiger zou twee jaar geleden de infectie hebben opgelopen door een beet van een teken, die vrij veel voorkomt in Zuid-Duitsland. “Dat is slechts een mogelijkheid”, reageerde Hitzfeld. “Wij hebben bloed afgenomen en wachten nu op de resultaten.”

    De afwezigheid van Schweinsteiger is een zware domper voor der Rekordmeister. De Beierse club staat vierde in de Bundesliga en werd afgelopen week door AC Milan uitgeschakeld in de Champions League.

  28. #523
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    waarschijnlijke opstelling bayern tegen leverkussen: kahn - lell, lucio, van buyten, lahm - salihamidzic, van bommel, hargreaves, santa cruz - makaay, podolski

  29. #524
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Speelt Bayern thuis of uit?

  30. #525
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    thuis. ze kunnen dus beter er voor gaan zorgen om te winnen.

  31. #526
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Inderdaad mochten ze verliezen en de concurrenten winnen, dan wordt de kans om de 3e plaats te behalen steeds kleiner. Het zou niet best zijn mocht Bayern niet de voorrondes Champions Leageu halen.

  32. #527
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kahn gelooft nog in de landstitel

    Gezien de huidige vierde plaats in de Bundesliga lijkt Bayern München dit seizoen ook de landstitel te kunnen vergeten. Eerder eindigde de deelname aan de Champions League en DFB-Pokal namelijk al in mineur, maar Oliver Kahn gelooft nog in een prolongatie van de landstitel.

    De regerend landskampioen gaat zaterdag op bezoek bij VfB Stuttgart, nummer drie op de ranglijst, en een nederlaag zou wel eens een definitief einde kunnen maken aan de Beierse titelaspiraties. “We zouden Bayern niet zijn als we niet zouden geloven dat we nog steeds kampioen kunnen wordenâ€, reageerde de sluitpost.

    “We staat nu zes punten achter op koploper Schalke 04. Ik heb veel meegemaakt in mijn loopbaan. De achterstand op degene die boven ons staan kan slinken. Met nog vijf speeldagen te gaan kan er van alles gebeurenâ€, aldus de altijd strijdvaardige goalie tegenover Süddeutsche Zeitung.

    Schalke leidt met 59 punten momenteel de dans in de Duitse competitie, gevolgd door Werder Bremen (57), Stuttgart (55) en Bayern (53). Voor 1. FC Nürnberg (44) en Bayer Leverkusen (42) lijkt een ticket voor de Champions League een utopie.

    Ben het met Oliver Kahn eens, want het is nog verre van definitief. Maar ze moeten aankomende week van Stuttgart wel winnen om nog in race te blijven en door de winst pakken ze de 3e plaats over van Stuttgart dat recht geeft op voorrrondes Champions Leageau. Ik denk niet dat Schalke 04 al hun resterende wedstrijden met winst zal afsluiten, maar Bayern Munchen zie ik wel in staat om dat te doen. De probleem is alleen dat ze niet alleen van Schalke 04 afhankelijk zijn, maar ook van Werder Bremen ( Stuttgart niet meer als ze aankomende wedstrijd ervan winnen ).

  33. #528
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kwalificatie voor de CL zal nog heel moeilijk gaan worden, laat staan de landstitel.

  34. #529
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Kwalificatie voor de CL zal nog heel moeilijk gaan worden, laat staan de landstitel.
    Dat het moeilijk zal zijn wilt niet zeggen dat het onmogelijk is . Kwalificatie voor de CL vind ik op zich niet een probleem voor Bayern, ze moeten aankomende week tegen Stuttgart en als Bayern de veld op stapt en heel goede pot voetbal laat zien, dan zie ik ze wel van Stuttgart winnen en zo de 3e plaats overnemen. Maar nogmaals iets wat moeilijk is, is niet onmogelijk

  35. #530
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Kwalificatie voor de CL zal nog heel moeilijk gaan worden, laat staan de landstitel.
    tuurlijk gaat het moeilijk worden maar daar zijn ze bij bayern er ook wel van bewust. de uefa cup, met alle respect, is niet waar byaern thuis hoort net zoals de 4e plaats op de ranglijst in de bundesliga. als we verliezen van stuttgart zal er nog een wonder moeten gaan gebeuren willen we in de CL volgend seizoen uitkomen. deze wedstrijd tegen stuttgart zal de belangrijkste van het seizoen gaan worden. spelen buiten allianz arena is dit seizoen moeilijker dan ooit dus ik vrees echter wel voor het ergste.

  36. #531
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München wil zijn middenveld fors versterken en heeft de Nederlander Rafael van der Vaart van HSV hoog op het verlanglijstje gezet. Sinds het vertrek van Michael Ballack naar Chelsea mist Bayern creativiteit. "Van der Vaart bevalt ons perfect, het is een speler die ons creativiteit kan bijbrengen", laat clubvoorzitter Franz Beckenbauer in SportBild weten.

    "Wij hebben behoefte aan artiesten in onze selectie, wij moeten absoluut ons middenveld versterken", beklemtoont ook Ottmar Hitzfeld, de coach van de Duitse Rekordmeister. De 24-jarige Van der Vaart kwam in juli 2005 van Ajax naar Hamburg. Bij HSV ligt de aanvallende middenvelder nog tot 2010 vast.

    Vorig jaar leidde hij HSV nog naar de derde plaats, dit seizoen was de international lang geblesseerd en kent de club een moeilijk jaar. "Rafael voelt zich goed in Hamburg, maar hij wil ook landstitels winnen", geeft zijn zaakwaarnemer Sören Lerby aan. Lerby is een ex-speler van Bayern en een persoonlijke vriend van Uli Hoeness, de manager van de Beierse voetbaltrots.

  37. #532
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik zie liever diego van werder komen.

  38. #533
    Red or Dead
    Aangemeld
    24 maart 2007
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    23
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waarom is Van Bommel daar niet goed genoeg meer?

  39. #534
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrtn Bekijk bericht
    Waarom is Van Bommel daar niet goed genoeg meer?
    dat zegt niemand toch. van bommel is een prima voetballer maar geen spelmaker. van.bommel is niet de persoon die iets creatievs kan doen waardoor de wedstrijd beslist mee kan worden. een persoon als diego kan dat wel. diego kan het spel verdelen, van. bommel is veelste langzaam qua opbouw om dat te kunnen doen. we hebben bij bayern een creatieve aanvallende middenvelder nodig. van bommel is een prima centrale middenvelder maar geen spelmaker.

  40. #535
    Red or Dead
    Aangemeld
    24 maart 2007
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    23
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Daar kan ik het mee eens zijn, maar de vraag blijft: waar posteer je hem dan? Hargreaves lijkt mij een vaste verdedigende middenvelder en het systeem met 2 spitsen ligt ze in München erg goed.

  41. #536
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrtn Bekijk bericht
    Daar kan ik het mee eens zijn, maar de vraag blijft: waar posteer je hem dan? Hargreaves lijkt mij een vaste verdedigende middenvelder en het systeem met 2 spitsen ligt ze in München erg goed.
    mischien dat hitzfeld wel weer ''zijn'' 3-5-2 systeem wil gaan handhaafen, anders zie ik v.bommel nog wel op de bank belanden. in een 4-4-2 systeem zal er iig veranderingen door gevoerd gaan worden mocht bayern een goede AM binnen halen. hargreaves zet je niet op de bank en schweini (ondanks dat ie minder presteert) ook niet, dus...

  42. #537
    Chief
    Guest

    Standaard

    Geloof maar dat Bommel een basisspeler blijft. Hij is toch DE man op het middenveld daar, ook al is het een ander type speler dan Ballack was.

  43. #538
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Geloof maar dat Bommel een basisspeler blijft. Hij is toch DE man op het middenveld daar, ook al is het een ander type speler dan Ballack was.
    van.bommel is helemaal niet DE man op het middenveld bij bayern. hoe kom je daarbij? ja het is waar dat hij teamgenoten weet te motiveren, maar van.bommel is niet van het klasse effenberg. bij lange na nog niet eens.

  44. #539
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    'PSV heeft Makaay op de korrel'

    PSV wil proberen om Roy Makaay los te weken bij Bayern München. Dit melden verschillende GPD-bladen in haar jongste editie.

    De zoektocht in Eindhoven naar een aanvaller met garanties duurt onverminderd voort. Makaay staat hoog op het verlanglijstje van Ronald Koeman, maar beschikt nog over een doorlopend contract in Zuid-Duitsland.

    De mogelijke wisseling van de wacht in de Beierse aanvalslinie kan PSV wellicht uitkomst bieden. Zo wordt Fiorentina-aanvaller Luca Toni al weken in verband gebracht met de Beierse grootmacht. Bij zijn aantrekken zou volgens ingewijden de mogelijkheid bestaan dat Makaay voor vier tot vijf miljoen euro mag vertrekken.

    Aan de andere kant heeft Der Rekordmeister al genoeg moeite om haar aanvallers tevreden te houden. Enkele weken terug beklaagde Roque Santa Cruz zich over de karige speelminuten die hij toebedeeld krijgt. De Paraguayaan houdt deze zomer dan ook de deur open voor een vertrek, een weg die Claudio Pizarro al zeker zal bewandelen. De Peruaan weigert namelijk om dezelfde redenen zijn aflopende contract te verlengen.

    Makaay, dit seizoen goed voor veertien treffers, is bezig aan zijn vierde seizoen bij Bayern. Daarvoor stond de 43-voudig international op de loonlijst bij Vitesse, Tenerife en Deportivo la Coruña.

  45. #540
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik acht de kans niet groot dat Makaay komt, maar ik zou hem(of een type spits als hij, maar natuurlijk geniet een Nederlander de voorkeur) op dit moment een ideale versterking voor PSV vinden.

Pagina 12 van 68 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •