Pagina 13 van 68 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #541
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    makaay zou zich heel prettig voelen binnen het systeem dat psv op het veld handhaaft. makaay is één van de beste counterspitsen en zou daarom bij psv wel tot zijn recht komen. maar dit zijn slechts geruchten want bayern laat makaay niet gaan.

  2. #542
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bayern was wel heel matig vandaag, verdedigend vooral huilen met de pet op.

  3. #543
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Bayern was wel heel matig vandaag, verdedigend vooral huilen met de pet op.
    matig is nog te lichtjes uitgedrukt amin, het was werkelijk een wanvertoning van formaat. stuttgart heeft dik verdiend het volle aantal punten thuis gehouden.

  4. #544
    Legende
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het had zomaar 3, 4-0 kunnen worden als Stuttgart wat beter met de kansen omgesprongen was. Die Cacau had wel een hattrick mogen maken.

    Van Bommel had een paar smerige overtredingen/acties. Pure frustratie. Jammer want dat past niet bij een speler als Mark.

  5. #545
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München gaat werk maken van Arjen Robben. De Duitse topclub is volgens News of the World een bod aan het voorbereiden op de linksbuiten van Chelsea.

    Robben is bij The Blues dit seizoen allerminst zeker van een basisplaats. De 23-jarige Oranje-international zou ook gevolgd worden door Tottenham Hotspur. Echter lijkt Bayern München de beste kansen te hebben om hem te contracteren.

    Onlangs deelde Hans Robben, vader en tevens zaakwaarnemer van de aanvaller, mee dat zijn zoon Bayern München een mooie club vindt. Robben heeft bij Chelsea nog een contract tot medio 2009.

  6. #546
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    dat stukje van arjen zijn vader had ik een paar dagen geleden gelezen. het lijkt er inderdaad op dat robben naar bayern komt, maar het is nog alles behalve zeker. vaak worden spelers die in grote competities spelen vaak gelinkt aan bayern en dan zul je zien dat ze maar niet komen. robben is natuurlijk een geweldige voetballer, wat ik al van zijn groningen tijd vond. arjen moet dan wel af van zijn vele en bovenal onnodige schwalbe's. bij chelsea heeft hij vaak altijd, buiten zijn eerste seizoen op stamford birdge, toppers voor zich moeten dulden. bij bayern zou wel weer eens de oude kunnen worden en plezier terug krijgen in het spelletje. op welk positie hitzfeld hem wil gaan positioneren en in welk systeem hij robben wil gaan laten functioneren zou ik niet kunnen raden maar wat mij wel duidelijk lijkt is dat we bij bayern dit soort spelers op het middenveld nodig hebben. snelle, technische en creatieve spelers. het kopen van spelers van lager geklasseerde bundesliga clubs zal bayern niet helpen op weg naar de top. het financieele beleid moet een minder zuinige koers gaan varen en spelers, die wel redelijk wat kosten maar het allerbelangrijkste wat kunnen brengen, uit de grote competities moeten worden aangetrokken.

  7. #547
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Beckenbauer: Bayern moet nieuw elftal opbouwen

    ANP/DPA

    MUNCHEN - Franz Beckenbauer eist radicale veranderingen bij Bayern München. De voorzitter van de Beierse formatie is de matige prestaties van zijn club zat. ‘Zo kan het niet verder’, schreef ‘der Kaiser’ in Bild Zeitung. ‘We moeten helemaal opnieuw beginnen en en nieuw elftal opbouwen.’

    Bayern verloor zaterdag met 2-0 van VfB Stuttgart, waardoor de club afhaakt in de titelstrijd. Daarnaast heeft de formatie een wonder nodig om zich nog te plaatsen voor de Champions League.


    Wellicht een idee ook om een goede waterdrager voor Marc aan te trekken. Een soort Vogel.

  8. #548
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    een waterdrager voor mark? alsjeblieft zeg, mark zelf is een goede waterdrager met aanvallende impulsen. volgens mij overschat jij v. bommel een beetje bayern moet een spelverdeler binnen halen en vooal creatieve mensen op het middenveld. weg met ali karimi, santa cruz en demichelis. haal robben, ribery en als het kan een type quaresma. ook een centrale verdediger en een linksback, want lahm presteert echt onder maat sinds na de wk. hargreaves moeten we behouden. 30 miljoen euro is wel enorm veel geld maar een VM van het kaliber hargreaves vinden we daar niet mee. het verkopen van hargreaves zal een ontzettend grote fout zijn!

    de kans dat pizzaro blijft is nihil en dus moet er een spits worden aangetrokken. luca toni zal zoals het er momenteel uit ziet niet gaan komen en dus hoop ik dat bayern werk gaat maken van plan-b en dus klose van werder weghaalt.

    het moge duidelijk zijn dat het managment heeft lopen slapen afgelopen zomer. het is niet eerlijk om hoeness en rummenigge met de grond gelijk te maken want ze hebben jarenlang een goed en effectief beleid gevoerd, maar dat de slechte resultaten van dit seizoen voornamelijk bij hun ligt is zeker. hoeness moet gaan ingrijpen en dus een selectie presteren die zowel nationaal als europees prijsen kan winnen. en dan heb ik het dus niet over de UEFA cup.

  9. #549
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Nee ik overschat van Bommel zeker niet; Ik geef toe dat een spelverdeler een betere optie is. Toen Cocu bij PSV kwam, begon Marc opeens ook beter te funktioneren. Ik heb dat eigenlijk altijd op conto van Vogel geschreven ,maar bij nader inzien was het dankzij Cocu ( de spelverdeler) een ideale mix.

  10. #550
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post Bezem door Bayern:

    MUNCHEN - Trainer Ottmar Hitzfeld (58) is de slechte prestaties van Bayern München meer dan zat en gaat zijn 'stal' uitmesten. Maar liefst acht spelers kunnen hun biezen pakken. Wel houdt hij vertrouwen in de Nederlanders Mark van Bommel en Roy Makaay. Hitzfeld wil zijn club zelfs nog een extra Nederlands tintje geven. HSV-speler Rafael van der Vaart staat hoog op zijn verlanglijstje

    Het gaat slecht met de Duitse voetbalgrootmacht. De Beierse club verloor afgelopen zaterdag met 2-0 van VfB Stuttgart en haakte daarmee af voor het nationale kampioenschap. Er is zelfs een wonder nodig om nog de Champions League te bereiken.

    Volgens de Duitse krant Bild gaan Hasan Salihamidzic, Ali Karimi, Mehmet Scholl, Roque Santa Cruz, Owen Hargreaves, Claudio Pizarro en Christian Lell Bayern München verlate
    n.


    Tja ben benieuwd naar het deskundige commentaar van Bayernkenner nr. Eins


  11. #551
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern rest van seizoen zonder Podolski

    Bayern München zal in de resterende competitieduels niet meer kunnen beschikken over Lukas Podolski. De Duitse aanvaller zou namelijk met een knieblessure kampen.

    De Beierse grootmacht heeft vooralsnog de berichtgeving niet bevestigd, maar volgens Kicker heeft de Duitse international schade opgelopen aan de buitenmeniscus van zijn linkerknie. Door de kwetsuur zal Podolski, die dit seizoen viermaal tot scoren kwam, hoogstwaarschijnlijk drie maanden aan de kant staan.

    Ook zijn deelname in de kwalificatiecyclus voor het EK van 2008 wordt hierdoor naar de achtergrond geschoven. Op 2 en 6 juni staan immers de interlands tegen San Marino en Slowakije op het programma.

  12. #552
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Schweinsteiger heeft ziekte van Lyme
    Geschreven door Dennis van Heusden op vrijdag, 27 april om 16:41

    Bastian Schweinsteiger heeft de ziekte van Lyme. De Duitse international kampt sinds enkele weken met een mysterieuze ontsteking in zijn rechterknie en vandaag bleek een beet van een teek de oorzaak te zijn.

    Teken kunnen mensen besmetten met de ziekte van Lyme, die op den duur ernstige neurologische complicaties kan veroorzaken. Schweinsteiger zei verder dat de behandeling met antibiotica aanslaat. Hij traint licht en hoopt dat hij zich binnenkort weer bij de selectie van der Rekordmeister kan voegen.

    Schweinsteiger speelde zijn laatste wedstrijd op 11 april in de kwartfinale van de Champions League tegen AC Milan. Behalve Schweinsteiger mist de club uit Beieren ook de geblesseerde Willy Sagnol, Lukas Podolski en Valérien Ismaël.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Niet leuk, die ziekte lijkt me, gelukkig slaat de behandeling aan, volgens hem ten minste!

  13. #553
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Bayern heeft Toni binnen'

    Luca Toni en Bayern München hebben overeenstemming bereikt over een contract. De Italiaanse krant 'Gazzetta dello Sport' meldt dat zaterdag. Naar verluidt betalen de Duitsers achttien miljoen euro aan Fiorentina om het tot 2008 lopende contract van de spits af te kopen.

    De international werd gelinkt aan meerdere clubs. Zo zouden onder meer in eigen land AC Milan, Internazionale en Juventus belangstelling hebben. Ook Chelsea en Arsenal werden genoemd. Volgens de 'Gazzetta' is de 29-jarige aanvaller uiteindelijk gezwicht voor het jaarsalaris van 5,5 miljoen euro van de 'Rekordmeister'.

    De voormalig speler van onder meer Palermo en Brescia is dit seizoen weer aardig op dreef. In 29 competitieduels wist hij zestien keer het net te vinden voor 'Viola'. Vorig seizoen stokte de teller bij Toni op 31 doelpunten.

  14. #554
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik zie toni graag komen naar bayern munchen. hij zou de problemen in de voorhoede kunnen verhelpen. het is niet mijn favoriete spits maar hij is gerand voor vele doelpunten. met een makaay die ouder wordt (inmiddels 32) is er een spits ala toni bij bayern nodig ondanks dat ook toni niet de jongste is, hij wordt 30 in de zomer. maar goed, hij heeft het nog in zich om 4 sterke jaren te draaien. toni zou de perfecte oplossing zijn in het einde van makaay en opkomst van podolski. met toni in het team zou podolski zich nog sneller en beter gaan ontwikkelen. ik dacht dat het gehele bayern-toni verhaal over was toen er opeens beweerd werd dat toni het niet meer zag om naar bayern te gaan.

    maar toni gaf een aantal weken geleden aan dat als hij fiorentina zou verlaten het alleen voor een club zou zijn die champions league speelt. bayern zal volgend seizoen (waarschijnlijk) geen CL spelen. zou toni dan toch spotten met zijn eigen woorden, en alsnog gaan naar bayern? het lijkt er blijkbaar wel op..want ook kicker schrijft dat de deal rond is. maar zolang er nog niets officieel is, is niets zeker.

    hoeness heeft ook een gesprek gehad met klose. volgens klose was er geen contractsonderhandelingen van te pas gekomen maar was het slechts een informatie gesprek. toch denk ik dat klose zeer graag naar bayern wil komen. barcelona heeft interrese in hem maar klose heeft geen zin in de tweede man te zijn achter eto'o. bovendien wil bremen klose sowieso niet naar barca laten gaan vanwege het feit dat de catalanen te weinig bieden. van de kant bij juve lijkt er al een geruime tijd geen interesse meer te zijn in klose en dus zal klose zijn zinnen wel moeten zetten op die andere, weliswaar binnenlandse, grootmacht (bayern).

    klose heeft altijd wel gezegd alleen werder te verlaten voor een buitenlandse topclub maar nu die er niet zijn of hem te weinig beloven wil hij naar bayern. klose lijkt dit seizoen ongelukkig bij werder, scoort niet zo veel als normaal en ook onderling in het ploeg zit het niet zo goed, en wil dus absoluut vertrekken. of hij voor bayern de juiste spits zou zijn is nog maar de vraag. met podolski zou hij samen goed kunnen spelen. dit hebben ze bij die mannschaft vele male keren laten zien. voor podolski zou het makkelijker zijn om snel aan klose aan te passen dan aan luca toni.

    van werder mag klose niet vertrekken naar een ander club in de bundesliga en dus zie ik de managment van bayern wel met nog meer geld smijten om klose binnen te halen. ik denk dat ze bij werder wel beter weten dan klose volgend seizoen transfervrij te laten gaan. klose zijn contract loopt in 2008 af en als voor de zomer geen europese topclub met een respectabele aanbod komt zal een overgang naar bayern er alsnog in zitten verwacht ik.

    en dan nog de geruchten rondom oud-psv''er robben en bayern: http://www.timesonline.co.uk/tol/spo...cle1717537.ece

    dit hoop ik dus absoluut niet. robben is een goede voetballer die als hij in vorm is tot de beste flankspelers in europa behoort, maar hargreaves te verkopen om robben in te lijfen is krankzinnig. hargreaves is de beste speler bij bayern en een VM van diens kwaliteiten wordt er niet gevonden in duitsland. niet alleen daarom hoop ik dat deze deal niet doorgaat maar ook vanwege dat óok quaresma nu gelinkt wordt aan bayern. quaresma is niet alleen de betere voetballer maar ook lang niet zo blessuregevoelig als robben.

    en dan nog over de wedstrijd van tegen hamburg, het enige wat ik kan hopen is dat bayern wel dit keer weet te winnen van hamburg (want het is al 4 wedstrijden geleden dat we van ze wisten te winnen) en stuttgart ergens punten gaat laten liggen. uiteraard zal dat zelfs niet genoeg gaan zijn gezien stuttgart ene voorsprong van 5 punten kent.

    de 11 van bayern:

    ------pizarro-------makaay------
    karimi----ottl----MvB-----brazzo
    lahm----lucio---micho-------lell
    ------------kahn----------------

    vergelijk de 11 die van start gaan met de teams van afgelopen jaren en het is wel duidelijk waarom er dit seizoen zo slecht wordt gepresteerd in de competitie. 2 jaar geleden was de middenveld ballack-ze roberto-deisler-hargreaves met op de bank schweini, salihamidzic, frings, scholl, jeremies en trochowski
    Laatst gewijzigd door Koba; 28 april 2007 om 16:41

  15. #555
    Solo Parma's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2007
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gefeliciteerd met deze walgelijke geldwolf.
    Voetbaltechnisch natuurlijk wél een geweldige versterking voor Bayern.

  16. #556
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    toni is niet de enige geldwolf in het voetbal.

    PS: bayern 1-0 voor door een doelpunt van pizzaro in de 35e minuut.

  17. #557
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    toni is niet de enige geldwolf in het voetbal.
    Toni is wel een van de grootste.

    Tinti: "Nessun accordo Toni e Bayern"
    Tullio Tinti, zaakwaarnemer van Toni, heeft ontkend dat er al een akkoord is tussen Toni en Bayern. "Toni neemt pas aan het eind van het seizoen een beslissing over zijn toekomst".

  18. #558
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Toni is wel een van de grootste.

    Tinti: "Nessun accordo Toni e Bayern"
    Tullio Tinti, zaakwaarnemer van Toni, heeft ontkend dat er al een akkoord is tussen Toni en Bayern. "Toni neemt pas aan het eind van het seizoen een beslissing over zijn toekomst".
    dit zei hitzfeld ook vlak voor de aftrap van de wedstrijd tegen hamburg aan de journalisten. het is natuurlijk inderdaad afwachten geblazen. toch zit het er naar uit dat toni zeer waarschijnlijk weg zal gaan van fiorentina.

  19. #559
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    bayern heeft de wedstrijd in de 2e helft uit handen gegeven. hamburg wist 2 keer te scoren in de 2e bedrijf van de wedstrijd. VDV scoorde een geweldige gelijkmaker en de 2-1 kwam van guerrero.

    stuttgart heeft met 0-1 gewonnen bij borrusia gladbach en dus speelt bayern volgend seizoen zeker uefa cup. dit doet pijn. salihamidzic is ook nog eens geschorst voor de volgende wedstrijd.

  20. #560
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    en dus speelt bayern volgend seizoen zeker uefa cup.
    Ik begin me toch af te vragen wat Toni bij Bayern gaat doen? Als ik hem was zou ik lekker op een aanbieding van een Italiaanse club wachten die volgend seizoen wel Champions League zal spelen.

    Jammer van het resultaat, Koba.

  21. #561
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Jammer voor Koba. Voor Rafael en Huub ben ik blij. Heb verder niks met Hamburg.
    Heb ook geen wedstrijd gezien of flitsen .doch ik vermoed dat Bayern de druk om Rafael in te lijven vergroot. Een geluk voor HSV; Hitzfeld heeft bijgetekend , dus Stevens blijft in Hamburg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Ik begin me toch af te vragen wat Toni bij Bayern gaat doen? Als ik hem was zou ik lekker op een aanbieding van een Italiaanse club wachten die volgend seizoen wel Champions League zal spelen.

    Jammer van het resultaat, Koba.
    Bezitterig mannetje (lol) jij wil alles in Italie houden,. terwijl het best wel eens goed is als een Italiaanse ster eens verder over de grens gaat kijken ,. (en slaagt)
    Laatst gewijzigd door net.feyenoord; 28 april 2007 om 18:18 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  22. #562
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Tenminste iets goeds aan mijn Duitse weekend: Bayern niet naar de CL, maar naar de UEFA-Cup .

  23. #563
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik denk dat Bayern flink gaat inkopen komende zomer. Het zijn toch zeker niet de minste namen, die met Bayern in verband worden gebracht.... Luca Toni naar Munchen staat al bijna vast, Klose gaat ook misschien, en voor Van der Vaart is men bereid ontzettend veel geld te betalen. Maar ach, geld zat bij FC Hollywood.

  24. #564
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Bezitterig mannetje (lol) jij wil alles in Italie houden,.
    Ach, hij heeft zelf aangegeven weg te willen bij Fiorentina omdat hij Champions League wil spelen, vandaar dat ik er wel een beetje van zal opkijken mocht het daadwerkelijk tot een akkoord komen, al is het al een aantal jaren bekend dat Toni een geldwolf is.

  25. #565
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    Ach, hij heeft zelf aangegeven weg te willen bij Fiorentina omdat hij Champions League wil spelen, vandaar dat ik er wel een beetje van zal opkijken mocht het daadwerkelijk tot een akkoord komen, al is het al een aantal jaren bekend dat Toni een geldwolf is.

    Als hij zo graag CL wil spelen hoeft hij niet naar München te gaan. Daar halen ze de CL wellicht niet eens.

  26. #566
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Tenminste iets goeds aan mijn Duitse weekend: Bayern niet naar de CL, maar naar de UEFA-Cup .
    Jonge jonge, kun je echt nooit eens inhoudelijk reageren i.p.v. altijd weer je ''anti'' gevoelens uitspreken?

    Ik zou het doodzonde vinden mocht Bayern de CL niet halen, ik denk niet dat een club als Stuttgart voor spektakel gaat zorgen in de CL. Maar goed, op basis van de ranglijst hebben ze het natuurlijk wel verdient. Als Werder wint dan is het verschil 10 punten, dat is niet meer te overbruggen voor Bayern.

  27. #567
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon Bekijk bericht
    Als hij zo graag CL wil spelen hoeft hij niet naar München te gaan. Daar halen ze de CL wellicht niet eens.
    staat al vast: Bayern niet in CL

  28. #568
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De berichten dat Bayern München een stevig bod gaat uitbrengen op Arjen Robben worden steeds serieuzer. The Times, geen lullig schandaalblaadje dus, zegt dat de Duitsers 22 miljoen euro willen bieden voor de Oranje-klant.

    De 23-jarige Groninger zou liever op Stamford Bridge blijven, maar is bereid naar een goed bod te luisteren. José Mourinho lijkt namelijk toch te blijven komend seizoen en de relatie met de Portugees is niet bepaald hartelijk te noemen.

  29. #569
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    De berichten dat Bayern München een stevig bod gaat uitbrengen op Arjen Robben worden steeds serieuzer. The Times, geen lullig schandaalblaadje dus, zegt dat de Duitsers 22 miljoen euro willen bieden voor de Oranje-klant.

    De 23-jarige Groninger zou liever op Stamford Bridge blijven, maar is bereid naar een goed bod te luisteren. José Mourinho lijkt namelijk toch te blijven komend seizoen en de relatie met de Portugees is niet bepaald hartelijk te noemen.
    Robben is in 2004 voor 18 miljoen euro getransferreerd naar Chelsea.
    Heeft 68 competitiewedstrijden in 3 seizoenen gespeeld (114 is maximaal) , scoorde 15 maal. Robben werd zelfs 1x speler van het Premiership in de maand november van 2004. Uiteraard komen hier nog Europese - en bekerweddtrijden bij, doch voor een speler die dusdanig vaak geblesseerd is en feitelijk de laatste 1,5 jaar weinig of niets heeft laten zien vindt ik dat veel te veel geld.

  30. #570
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Luca Toni voor achttien miljoen naar Bayern'

    Het lijkt er op dat Bayern München een nieuwe spits gevonden heeft. Volgens het Italiaanse Gazzetta dello Sport neemt de Zuid-Duitse ploeg Luca Toni over van Fiorentina. Met de transfer zou een bedrag van achttien miljoen euro gemoeid zijn.

    Dat Bayern interesse had in 29-jarige Toni, was al langer bekend. De laatste maanden leek het er echter op dat de Italiaanse topspits geen interesse had in een avontuur bij de ploeg van de Nederlanders Mark van Bommel en Roy Makaay, maar naar verluidt heeft de clubleiding van Bayern Toni tijdens een gesprek in München toch weten te overtuigen om naar Duitsland te komen.

    Toni, die dit seizoen alweer zestien doelpunten maakte voor Fiorentina, was afgelopen zomer een belangrijke pion in het gouden WK-team van Italië. Hij deed vooral van zich spreken in de kwartfinale tegen Oekraïne, toen hij twee keer scoorde.

    Van der Vaart in zomer niet naar Bayern

    Rafael van der Vaart heeft zaterdag aan veel onduidelijkheid een einde gemaakt. De spielmacher van Hamburger SV ontkende met klem dat hij komende zomer overstapt naar Bayern München. De voormalige Ajacied deed zijn uitspraak kort na de sensationele zege van HSV bij de recordkampioen uit Beieren (1-2). Hij nam in de slotfase op fraaie wijze de gelijkmaker voor zijn rekening.

    Van der Vaart moest in München reageren op de aanhoudende interesse die Bayern-voorzitter Franz Beckenbauer voor hem aan de dag legt. Volgens Der Kaiser heeft zijn kwakkelende ploeg onder meer behoefte aan meer creativiteit en techniek op het middenveld. Hij noemde Van der Vaart een ideale kandidaat om het nieuwe en verjongde Bayern vorm te geven.

    Ook Bayern-manager Uli Hoeness moest zich zaterdag uitspreken over Van der Vaart. "Wij hebben niet met hem onderhandeld en zullen dat ook niet doen", benadrukte hij. HSV wil de belangrijke Van der Vaart, nog langdurig onder contract in Hamburg, hoe dan ook behouden.
    Laatst gewijzigd door Erwind1991; 29 april 2007 om 10:38 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  31. #571
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emmenaar Bekijk bericht
    Jonge jonge, kun je echt nooit eens inhoudelijk reageren i.p.v. altijd weer je ''anti'' gevoelens uitspreken?

    Ik zou het doodzonde vinden mocht Bayern de CL niet halen, ik denk niet dat een club als Stuttgart voor spektakel gaat zorgen in de CL. Maar goed, op basis van de ranglijst hebben ze het natuurlijk wel verdient. Als Werder wint dan is het verschil 10 punten, dat is niet meer te overbruggen voor Bayern.
    Helemaal mee eens. Het is altijd anti Feyenoord, anti Real, anti Oranje etc etc....keertje positief zit er bij sommigen niet in/

    En ik geniet overigens wel enorm van dit rampjaar van Bayern. Vind het een nare club (persoonlijk dan) en het is eens goed dat de gevestigde orde daar eens een draai om de oren krijgt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    staat al vast: Bayern niet in CL
    Niks staat vast, theoretisch heeft Bayern nog altijd kans op CL deelname.

  32. #572
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Toni: Visite mediche a Monaco

    Toni zal volgens Gazzetta vandaag een medische keuring ondergaan in Munchen.

  33. #573
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Metamorfose Bayern: 'Toni komt, Rafael niet'

    'Het is duidelijk dat deze ploeg totaal veranderd zal worden', mopperde technisch manager Uli Hoeness nadat Bayern München zaterdag met 2-1 had verloren van Hamburger SV. Luca Toni schijnt de eerste aanwinst te zijn, maar de naam van Rafael van der Vaart is doorgestreept.
    'Een ploeg als deze zullen de supporters niet meer hoeven zien', beloofde Hoeness. 'Dit pikken we niet langer. Dat heb ik de ploeg ook in de kleedkamer verteld.'

    Volgens Kicker en La Gazzetta Dello Sport heeft Bayern de eerste transfer al bijna afgerond. Luca Toni zou voor een bedrag van achttien miljoen euro Fiorentina verlaten voor een avontuur in Beieren. De spits staat nog tot medio 2008 onder contract in Florence.

    Hoeness wilde de komst van Toni niet bevestigen, maar ging wel in op de geruchten over de jacht op Rafael van der Vaart. 'We hebben er niet naar gestreefd hem te halen en we zullen dat ook niet doen', meldde hij over de Nederlandse middenvelder.

    Hoeness: 'We zetten alles op alles om een Mannschaft op het veld te brengen, die niets meer met deze ploeg te maken heeft en vanaf het begin van het seizoen meestrijdt om het Duitse kampioenschap.'

    'Veel spelers hebben kansen gehad, maar hebben die duidelijk niet benut. Dus hebben zij ook geen tweede kans verdiend. We hebben genoeg geld, kunnen klasse-spelers kopen en we zijn al zeer vlijtig geweest. In de komende vier tot zes weken zullen we ook voor feiten zorgen.'

  34. #574
    Thewizard's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Meerssen
    Leeftijd
    37
    Berichten
    58
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Toni is een goede aankoop, maar dat lijkt wel het einde van Makaay te betekenen. Terug naar de eredivisie? Lijkt me onrealistisch, want betwijfel of PSV hem kan betalen, Ajax heeft hem niet nodig denk ik en Feyenoord kan hem ook neit betalen. Misschien naar AZ, opvolger van Arveladze? Of bij HSV hebben ze wel een topspits nodig.

    Wordt wel een flinke schoonmaak daar dus in Munchen. Van wat ik heb begrepen, mogen Claudio Pizarro, Roque Santa Cruz, Ali Karimi, Daniel van Buyten en Martín Demichelis weg.

    Ik denk dat Bayern een centrale verdediger, rechtermiddenvelder en spelmaker nodig hebben voor de basis. Owen Hargreaves zal ik verkopen om geld te krijgen.

  35. #575
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    bayern waarschijnlijk geen CL...dat toont aan dat ze echt een rotseizoen spelen want dit kan gewoon niet. ik ben benieuwd naar de transfers want als ze geen CL halen zie ik weinig toppers (zoals ribery, toni, robben, VDV,...) naar bayern vertrekken.

  36. #576
    eyeopener Miro's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    bayern waarschijnlijk geen CL...dat toont aan dat ze echt een rotseizoen spelen want dit kan gewoon niet. ik ben benieuwd naar de transfers want als ze geen CL halen zie ik weinig toppers (zoals ribery, toni, robben, VDV,...) naar bayern vertrekken.
    Volgens mij is het al zo goed als klaar wat betreft Toni. Hij heeft al een contract bij Bayern Munchen getekend als ik de posts hier zo lees.

  37. #577
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München heeft Luca Toni hoog op het verlanglijstje staan. De Italiaanse krant Gazzetta dello Sport meldde vorige week dat beide partijen al rond zijn, maar volgens Kicker zijn er nog gesprekken gaande.

    Als de deal doorgaat, dan is Toni de eerste grote aankoop van de Duitse club. Of dat ten koste gaat van Roy Makaay is nog onduidelijk.

  38. #578
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bayern München heeft een flinke slag geslagen in de jacht op nieuw aanvalsbloed. Volgens Süddeutsche Zeitung heeft de Beierse club een akkoord met Miroslav Klose én Luca Toni.
    De overgang van Fiorentina-aanvaller Toni moet officieel zijn beslag nog krijgen. Maar volgens de Duitse krant is er geen twijfel meer mogelijk: de Italiaan komt naar München. En daarnaast heeft Klose zijn woord gegeven om de metamorfose van de Bayern-aanval compleet te maken.

    Bayern heeft volgens Süddeutsche Zeiting Werder Bremen stof tot nadenken gegeven. Of Klose komt medio 2008 transfervrij naar München, of de spits verhuist komende zomer al voor een bedrag van zo'n vijftien miljoen euro naar Beieren.


    Bron

    Een kleine maar in het verhaal is dat Werder nog niets officiël van Bayern heeft gehoord. Dus is het gerucht wat naar buiten is gebracht in strijd met de regels. Ik denk dat Bayern sowieso naast de pot plast want waarom zou Klosé voor Bayern kiezen als ze toch geen CL spelen.

    Hetzelfde geldt voor Toni, hij roept dat hij alleen naar een club wil die CL speelt.

  39. #579
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Een kleine maar in het verhaal is dat Werder nog niets officiël van Bayern heeft gehoord. Dus is het gerucht wat naar buiten is gebracht in strijd met de regels. Ik denk dat Bayern sowieso naast de pot plast want waarom zou Klosé voor Bayern kiezen als ze toch geen CL spelen.

    Hetzelfde geldt voor Toni, hij roept dat hij alleen naar een club wil die CL speelt.
    Dat denk ik ook. Werder speelt volgend jaar CL en dat is toch het podium waar je als speler wilt acteren. Denk ook niet dat hij naar Bayern gaat. Dan zou hij eerder naar het buitenland vertrekken.
    Toni gaat denk ik ook niet naar Bayern, maar je weet het nooit, want op dit moment speelt hij ook geen CL. En het is al een oudje, dus misschien pakt hij deze kans wel.

  40. #580
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Stel dat beide wel komen, wat gebeurd er met het grote talent Podolski die maar niet uit de verf komt. Makaay zie ik dan wel terug keren naar Nederland en Pizarro word nu al genoemd bij PSV.

    Bayern heeft flink ingekocht maar ze zijn er niet beter op geworden. van Buyten, van Bommel. Het verlies van Ballack is toch erg ingeslagen. Om over Ze Roberto nog maar te zwijgen.

  41. #581
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik gok dat Makaay naar Psv gaat. En dat ze dan Toni en Klose is de basis doen. En als vervangers Podolski en Santa Cruz.

  42. #582
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Gerucht:

    Naast Toni zou Bayern Munchen nog een wereldkampioen willen aantrekken; Andrea Barzagli, centrale verdediger van Palermo. Bayern kan op concurrentie van Real Madrid, Fiorentina, Milan en Juventus rekenen. De vraagprijs ligt rond de vijftien miljoen.



    Barzagli speelt bij Palermo onder z'n niveau, een topverdediger, dat hij vertrekt lijkt wel zeker. Ondanks dat ik hem liever in de Serie A zie blijven denk ik dat Bayern Munchen een mooie club voor hem is, al moeten we eerst nog maar even afwachten hoe serieus we dit bericht moeten nemen.

  43. #583
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    http://sportbild.de/sportbild/genera...102000000.html

    de geruchten dat klose toch voor het warme barcelona gaat kiezen lijken weer groter te zijn. ik acht de kans dat klose naar bayern toekomt en samen met toni de aanval van bayern zal gaa vormen niet groot. luca toni is de eerste keus van bayern en mochten de onderhandelingen op niets uitlopen zal de manegement pas er alles aan gaan doen om klose volgend jaar in zuid-duitsland aan het werk te zien.

  44. #584
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    http://sportbild.de/sportbild/genera...102000000.html

    de geruchten dat klose toch voor het warme barcelona gaat kiezen lijken weer groter te zijn. ik acht de kans dat klose naar bayern toekomt en samen met toni de aanval van bayern zal gaa vormen niet groot. luca toni is de eerste keus van bayern en mochten de onderhandelingen op niets uitlopen zal de manegement pas er alles aan gaan doen om klose volgend jaar in zuid-duitsland aan het werk te zien.
    Klose mag van mij naar Barcelona komen, maar ik denk dat het voor hem zelf verstandiger is om bijvoorbeeld voor Bayern te kiezen waar hij een grote kans heeft op een basis plek. Bij Barcelona zal Eto'o ongetwijfeld de voorkeur krijgen.

  45. #585
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Klose mag van mij naar Barcelona komen, maar ik denk dat het voor hem zelf verstandiger is om bijvoorbeeld voor Bayern te kiezen waar hij een grote kans heeft op een basis plek. Bij Barcelona zal Eto'o ongetwijfeld de voorkeur krijgen.
    helemaal mee eens messi. klose kan inderdaad beter naar bayern komen als naar barca gaan. maar de probleem zit hem in het feit dat werder niet mee gaat werken aan een overstap naar een andere bundesliga club en al zeker niet naar bayern.

Pagina 13 van 68 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •