Pagina 16 van 68 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 676 t/m 720 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #676
    Adzaa!! Tibben's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 oktober 2006
    Locatie
    Coevorden
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    gaan ze van der vaart nog halen dan?

  2. #677
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bayern op jacht naar nieuwe buitenspeler

    Nu duidelijk is geworden dat Arjen Robben zijn contract bij Chelsea zal gaan verlengen heeft Bayern München zijn pijlen gericht op nieuwe mogelijke versterkingen voor de vleugel. Volgens het Duitse Kicker hoopt der Rekordmeister binnenkort om tafel te kunnen gaan met de Portugees Ricardo Quaresma.

    Uli Hoeness, manager van Bayern München, zou zeer gecharmeerd zijn van de 23-jarige Quaresma. De dribbelaar is bezig aan zijn derde seizoen bij FC Porto, waar hij afgelopen weekend kampioen van Portugal werd. Quaresma staat nog tot medio 2009 onder contract bij de Zuid-Europese topclub.

    Naast Quaresma volgt Bayern München ook nog steeds de verrichtingen van de Fransman Franck Ribéry. De 24-jarige international, die deze zomer zeker zal vertrekken bij Olympique Marseille, is de nummer twee op het verlanglijstje van Hoeness. Het bestuurslid wil tevens een kwaliteitsinjectie voor de verdediging realiseren.

  3. #678
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    bayern is al lang niet meer geintereseerd in ribery. dit is officieel naar buiten gebracht door het management. bayern heeft sosa binnen gehaald op de positie van ribery en ook schweinsteiger zal volgend seizoen zijn pijlen moeten gaan richten voor op de rechtsmid positie. ribery zelf heeft trouwens ook niet zo trek in een transfer naar duitsland, jammer maar waar. je bron is niet zo goed op de hoogte van de ontwikkelingen bij bayern dus luuk.

    over quaresma..ik hoop echt dat bayern hem weet binnen te halen. de ideale speler voor op het middenveld waar creativiteit een must is voor volgend seizoen. maar quaresma zou zijn zinnen hebben gezet op een nieuwe avontuur in spanje bij één van de topclubs. we zullen dus zien hoe dit gaat aflopen.

  4. #679
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bijzondere felicitatie Bayern aan Stuttgart

    Bayern München heeft VfB Stuttgart op een bijzondere manier gecomplimenteerd met de zaterdag behaalde de landstitel in de Bundesliga. De kampioen uit 2005 en 2006 plaatste een aantal felicitatiekreten middels een advertentie in de Stuttgarter Zeitung en Stuttgarter Nachrichten.



    Bayern bracht niet alleen zijn gelukwensen over, maar vertelde de kersverse landskampioen tevens zich te mogen opmaken voor een verhitte strijd om de schaal in het nieuwe seizoen.

    Iets wat Franz Beckenbauer afgelopen weekend min of meer al aankondigde: “Dit is altijd een van de mooiste prijzen om te winnen en volgend jaar zal Bayern er weer mee aan de haal gaanâ€, aldus de Duitser, die Stuttgart verder al meest constante ploeg bestempelde.

    Die Schwaben kunnen het succesjaar zaterdag in Berlijn completeren met winst in de bekerfinale tegen 1.FC Nürnberg. Dat zou de eerste dubbel uit de clubhistorie betekenen.

  5. #680
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mooi gebaar van Bayern.

  6. #681
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Ook Van Persie op lijstje Bayern München'

    Bayern München wordt opnieuw in verband gebracht met een Nederlandse speler. De Engelse krant The Mirror meldt woensdag dat Robin van Persie op het verlanglijstje staat van de Duitse topclub. Van Persie staat tot 2011 onder contract bij Arsenal. Hij was met 11 goals in 22 competitieduels bezig aan een goed seizoen, maar raakte toen geblesseerd.

    Eerder linkten Engelse en Duitse media Wesley Sneijder en Arjen Robben aan Bayern. Laatstgenoemde kan ook bijtekenen bij Chelsea. President Franz Beckenbauer van Bayern ontkende in een reactie de interesse in Sneijder en sprak ook de mogelijke komst van Robben tegen.

  7. #682
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    bayern is niet geintereseerd in van persie. onzin dit, alhoewel het begrijpelijk is omdat de kranten ook wel iets moeten schrijven.

    daarnaast zou van persie arsenal toch niet verlaten voor bayern en engeland inruilen voor de bundesliga.

  8. #683
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bayern München haalt international Marcell Jansen

    Bayern München is al enige tijd op zoek naar een verdediger en heeft er één gevonden. De club had eerder interesse in onder meer onze landgenoot Khalid Boulahrouz, maar maakte vandaag bekend zich versterkt te hebben met Marcell Jansen.

    Jansen is afkomstig van Borussia Mönchengladbach en tekende bij de club van Roy Makaay en Mark van Bommel een contract van vier seizoenen. De linksback kostte Bayern maar liefst negen miljoen euro.

    Jansen behoorde afgelopen zomer tot de WK-selectie van Duitsland, waar hij tot nog toe 14 interlands voor speelde. De 21-jarige speler is voor Bayern niet de eerste versterking voor het nieuwe seizoen. Jansen is na Jan Schlaudraff, Hamit Altintop en José Ernesto Sosa de vierde versterking.

  9. #684
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    http://news.google.de/news?hl=de&q=r...=1&sa=N&tab=fn

    Is Koba even blij

    Samen met Jansen doen ze dan 2 hele goede transfers. Ik ben benieuwd hoe het er volgend jaar allemaal uitziet vor Bayern.

  10. #685
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    http://www.sport1.de/de/sport/artikel_1294380.html

    geweldig als het waar is..maar hoe betrouwbaar is dit? en ribery wou toch in de champions league uitkomen..bayern speelt volgend seizoen uefa cup

    als ribery echt naar bayern zal gaan komen spring ik een gat in de lucht..alhoewel ik denk dat bayern meer baat heeft aan een linkspotige middenvelder voor op de flanken.

    quaresma zegt in de media geen trek te hebben in een overgang naar bayern. http://home.skysports.com/list.aspx?...keen+on+Bayern

  11. #686
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    het is definitief: luca toni tekent voor 4 jaar bij bayern munchen.

  12. #687
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    het is definitief: luca toni tekent voor 4 jaar bij bayern munchen.
    fucking YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES kan ik alleen hierop zeggen!

    nu ribery nog (h)

  13. #688
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Bayern wil naast Toni ook Ujfalusi
    De transfer van Luca Toni mag dan beklonken zijn, maar Fiorentina is nog niet van Bayern München af. De Duitse club heeft nu namelijk ook zijn zinnen gezet op Tomas Ujfalusi.

    Volgens Kicker is Bayern echter niet de enige gegadigde voor de oud-speler van Hamburger SV. Ook het Spaanse Sevilla zou namelijk een oogje hebben op de 29-jarige multifunctionele verdediger.

    Hoeveel Fiorentina voor Ujfalusi wil hebben is niet bekend. Naar verwachting zal de vraagprijs van Viola rond de twaalf miljoen euro liggen.

  14. #689
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik weet dat bayern op zoek was naar een verdediger uit italie maar dit is de eerste keer dat ik hoor van een (mogelijke) interrese voor ujfalusi.

    over ribery..het schijnt dat wenger een bod gaat doen van 15.5 miljoen en bayern zou volgens de laatste geruchten nog hoger zijn gegaan door het geld dat ze aan hargreaves zijn transfer hebben verdient in het strijd te gooien. 25 miljoen euro heeft hoeness over voor ribery..als dit waar is denk ik dat arsenal is uitgespeeld in hun kansen om ribery binnen te halen en zal de fransman naar alle waarschijnlijk ook bij bayern gaan komen.

    maar zolang de bod nog niet officieel is gemaakt moeten we blijven afwachten.

    en het toni deal is dus (nu) officieel: http://www.fcbayern.t-com.de/en/news...f73b82273eda53

  15. #690
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Toni heeft 12 mljn gekost...
    In mijn ogen zeker 20M waard, maargoed.

  16. #691
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoachimV Bekijk bericht
    Toni heeft 12 mljn gekost...
    In mijn ogen zeker 20M waard, maargoed.
    11 miljoen om precies te zijn als we het bestuur van bayern mogen geloven tenminste

    11 miljoen voor toni, altintop en schlaudraff voor vrijwel niets..jansen en sosa samen voor 18 miljoen. niet slecht hoeness, helemaal niet zo slecht. chapeau.

    sosa
    jansen
    toni
    altintop
    schlaudraff

    ribery?
    klose??
    ujfalusi??
    ze roberto??

    interresante weken gaan er volgen.

  17. #692
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    het voorlopige nieuwe bayern?:

    --------------------------------kahn-------------------------------------
    ---------------------lucio----------------v.buyten----------------------
    sagnol/lahm---------------------------------------------jansen/lahm
    ---------------------------------otil---------------------------------------
    -------------van bommel----------------schweinsteiger-------------
    -----------------------------schlaudraff?---------------------------------
    --------------luca toni-------------------schlaudraff/podolski--------

    ze moeten een nieuwe AM kopen, een creatieve middenvelder als schlaudraff daar niet zou gaan spelen en gehaald werd als aanvaller. maar verder vind ik dat bayern zeker een deftige vervanger moet halen voor hargreaves (geen otil als 1ste keuze). dus een nieuwe VM is ook belangrijk voor ze en daarbij denk ik dat het ook heel verstandig zou zijn mochten ze een CV halen die naast lucio zou moeten spelen. van buyten is niet goed genoeg.

    ik vind het wel raar dat ze zowel sosa als altintop hebben aangekocht voor op de RM positie. en dan wordt ribery nog ook genoemd. op rechtshalf zal in principe van bommel spelen. één back up zou genoeg zijn, bayern heeft er al 2 met sosa en altintop (deze 2 zijn echte RM). of vergis ik mij en is sosa gehaald als AM koba?

    hij is van nature een RM, dat weet ik maar misschien ziet bayern een AM in hem. weet jij daar meer over? het zou op zich veel verklaren vind ik. maar zou het niet zo zijn en indien schlaudraff dus niet gehaald werd als AM (maar als aanvaller), dan moet bayern gaan voor riquelme of hleb als AM. riquelme is weliswaar geen typische bayernspeler, maar hij zou heel nuttig zijn voor jullie.

    voor de CD zijn er genoeg spelers die bayern kan kopen: ujfalusi die al genoemd werd, boulahrouz, andrade, barzagli,....allemaal spelers die beter zijn dan van buyten en goed zouden passen met lucio om een koppel te vormen centraal achterin. en voor de VM positie zijn er ook genoeg opties. ze zouden luccin van atletico moeten checken. een hele goede speler is dat.

    ik denk trouwens dat sagnol langzaam aan minder zal gaan spelen. jansen werd gehaald als LB en die is heel goed. aanvallend en verdedigend. lahm zal daarom denk ik op de RB terechtkomen (net zoals bij die mannschaft tegenwoordig, waar jansen ook op LB speelt en lahm op RB). op korte termijn zal er wel geroteerd worden tussen de 3 en zal sagnol zeker heel vaak spelen, maar op lange termijn zal lahm hem opvolgen denk ik.

  18. #693
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Rummenigge: "Klose in 2008 naar Bayern"

    Bayern München is er van overtuigd dat het vanaf de zomer van 2008 kan beschikken over Miroslav Klose. De spits stond deze zomer al nadrukkelijk in de belangstelling van de Duitse topclub, maar Werder Bremen weigerde om de spits naar de concurrent te laten vertrekken. Klose koos eieren voor zijn geld en besloot te blijven, wetende dat hij medio 2008 transfervrij is.


    Karl-Heinz Rummenigge, de Vorstandsboss van de Duitse club, heeft geen goede hoop dat Klose volgend jaar, als hij transfervrij is, dan ook alsnog voor Bayern zal kiezen. "Ik ben er van overtuigd, dat Miroslav Klose op 1 juli 2008 naar Bayern München komt. Transfervrij. Tot dat moment hebben we de beslissing van Werder Bremen, om Klose tussentijds niet te laten vertrekken, te accepteren. Maar goed, als Werder gedurende dit seizoen toch besluit om hem al te laten gaan, komt hij misschien al eerder naar ons", aldus de oud-international in Sport Bild.

  19. #694
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    hitzfeld wil geen aanvallende middenvelder en dus zal er ook niet 1 gaan komen. hitzfeld wil 2 zeer creatief bezette flanken, vandaar dat bayern er dus ook alles financieel er zal gaan doen om ribery naar munchen te halen. schlaudraff zijn positie binnen het team weet ik zo niet..zeker niet nu magath weg is en wat hitzfeld exact van hem vindt. ik zie in hem meer een back-up voor de (aanvallendingestelde) middenvelders en de spitsen.

    sosa kan eigenlijks zo overal op het middenveld spelen hoe ik het heb gezien en wat ik er over heb gehoord. hij kan zowel rechts als centraal op het middenveld uitstekend uit de voeten. van. bommel zal niet op rechts gaan spelen volgend seizoen, dat weet ik voor 99.9% aan zekerheid. hitzfeld wil niet met een ruit maar met een box-middenveld gaan spelen zoals in de jaren 99, 2000, 01 en 02. van. bommel zal samen met ze roberto (als hij komt, wat er wel op lijkt) de rollen moeten vervullen die jeremies en effenberg destijds deden.

    waar je echter mee blijft zitten is dan, wie van de 2 zal dan de verdedigend ingestelde van de 2 gaan zijn? ze roberto..? lijkt me niet. van bommel heeft sowieso al geen zin in een hap van op die positie..en kan zelfs ook niet als VM opereren, wat velen vaak niet willen inzien. een ijzervreter zoals jeremies en hargreaves is zeker nodig. ottl is daar te licht voor en is enkel goed in het rondspelen van de bal. met demichelis heb je het probleem dat hij wel verdedigend zijn taken doorgaans redelijk voor elkaar krijgt, maar verder totaal niets toevoegt. zo'n VM hebben we dan ook weer niet nodig..vooral omdat hitzfeld hoogswaarschijnlijk niet met een AM zal gaan spelen.

    ook ik hoop dat er een verdediger wordt aangetrokken en dat van. buyten vervangen zal gaan worden. boulahrouz zie ik wel zitten. met hem en lucio zou de achterste linie ijzersterk moeten zijn in principe. over de 2 backsposities zal er volgend seizoen een interresant strijd zich zal gaan doen ontwikkelen. ik denk juist dat met name lahm op zijn hoede moet gaan wezen, want hij heeft het gehele seizoen al zeer matig gespeeld. jansen zie ik eerder de linksbacks positie overnemen van lahm als dat lahm aan de rechterkant komt te spelen ten koste van sagnol. dit omdat hitzfeld allereerst zeer gescharmeerd is van sagnol's kwaliteiten en dit ook nooit onder banken of stoelen heeft gestoken. hitzfeld is een fan van de franse back en zal hem zeker niet ten koste van lahm of jansen op de bank doen belanden, mits hij gewoon zijn werk doet. sagnol had een dip dit seizoen en dat weet de oefenmeester beter als wie dan ook. zodra sagnol weer op zijn oude niveau terugkeert kan hij zeer belangrijk zijn met zijn assists, felle arbeid en coachen op het veld. sagnol is samen met kahn de leider op het veld..van. bommel behoort zelf nog niet eens in het groepje van dat twee. ik verwacht een fikse concurrentie voor lahm dus in het persoon van jansen en sagnol zal niet zo gauw de dupe gaan zijn van een roulatiesysteem.

    ik verwacht dit zo'n beetje (eventuele nieuwe versterkingen als ribery er buiten gelaten):


    ------------------toni/makaay---------------
    --------------poldi---------schweini/sosa----------
    -Ze/schweini -------------------------------sosa/schlaudraff
    ----------------------v.bommel/Ze---demichelis/??----------------
    lahm/jansen---- lucio---- VB/Ismael/??----sagnol
    ------------------kahn/rensing---------------

    EXCLUSIVE: CHELSEA SELL OFF FLOP BOU

    Giant Boulahrouz was a major disappointment at Stamford Bridge and only started 10 Premiership matches as Jose Mourinho made a quick decision to move him out. However, Bayern rate the Holland international from his time in the Bundesliga with Hamburg, who sold him to Chelsea for £7m 12 months ago.

    The sale will mean that Chelsea have written off half of the fee but is still more cash than they might have expected for the 25-year-old who struggled to cope with the pace of English football.

    Advertisement
    Boulahrouz is happy to leave after he was overlooked in the second half of the season, with even midfielder Michael Essien pressed into duty in his position because Mourinho had no faith in the Dutchman.

    The departure will also push Brazilian Alex, signed after being 'loaned' to PSV Eindhoven, closer to the first team although Mourinho still wants an extra defender.

    He is an admirer of Manchester City's Micah Richards and also likes Everton's Joleon Lescott. Both can play at centre-half or fullback and are attractive because of their ages.

    However both Richards and Lescott are also valued at about £10m and may be hard to land.


    Laatst gewijzigd door Koba; 31 mei 2007 om 12:02 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  20. #695
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    http://www.sueddeutsche.de/sport/wel.../594/116478/4/

    en:"ich kann noch nicht bestätigen, dass er fix ist, aber wir haben an Ribéry nie das Interesse verloren", in gesprek met sport bild.

    als ribery toch nog voor een ander club zou kiezen zou het een grote teleurstelling zijn.

  21. #696
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Bayerns Claudio Pizarro kiest voor Chelsea'

    1/6/2007 12:55

    Chelsea heeft er een ervaren aanvaller bij. Claudio Pizarro verhuist transfervrij van Bayern München naar Stamford Bridge.
    De 28-jarige Pizarro, die eerder in verband werd gebracht met PSV en VfL Wolfsburg, tekent volgens The Times bij Chelsea een contract voor vier jaar. De Peruaanse international was sinds 2001 in dienst van Bayern.

    Met de komst van Pizarro voert Chelsea's José Mourinho de druk op Andrei Sjevtsjenko op, die na een teleurstellende eerste seizoen meer zal moeten laten zien. De Portugese coach kan bovendien in januari en februari een extra spits goed gebruiken, omdat Salomon Kalou en Didier Drogba vanwege de strijd om de Afrika Cup waarschijnlijk niet beschikbaar zijn.

  22. #697
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik denk dat pizarro nog wel eens veel mensen zou kunnen gaan verbazen in engeland en tevens heel europa. het is een degelijke spits die niet de meest technische is maar wanneer het tijd is aangebroken dat de verdedigers van de tegenstander er door heen zijn is pizarro het type spits die er zomaar 2 of 3 kan in leggen. erg sterk in de lucht en heeft een snoeiharde schot. de perfecte breekijzer voor chelsea.

    ik hoop eigenlijks stilletjes toch dat hij een ander club kiest, want anders zal ik volgend seizoen wel een beetje moeten juichen voor chelsea..

  23. #698
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    koba; bayern zal zowieso een VM moeten aankopen als ik het zo bekijk. ze roberto is geen pure VM, en ik zie in hem (mocht hij echt komen) geen basisplaats weggelegd hoor. al doet hij het super in brazilie op dit moment.

    ze zullen in jouw geval gwn nog 2 spelers moeten kopen: een CV en een VM.
    sagnol zal idd nog basisspeler zijn, maar ik doelde dan ook op lange termijn. over een jaar of 3 zullen de wingbacks van bayern bezet zijn door jansen en lahm. daar ben ik heel zeker van. lahm was dit seizoen idd matig, maar ik heb het gevoel dat hij beter speelt op de RB dan op de LB. bij der mannschaft speelt hij de laatste tijden ook op rechts en je merkt een verschil.

    als RB kan hij snel naar voren rushen om een voorzet te geven. als LB moest hij altijd naar binnen draaien waardoor hij minder gevaarlijk was omdat het meer tijd vergt om naar binnen te draaien om vervolgens die voorzet te geven. als aanvaller is dat geen probleem (zelfs een voordeel omdat je dan dichter bij het doel v/d tegenstander staat) maar als wingback is dit niet evident.

    ribery is als ik het zo bekijk niet essentieel voor dit bayern. op voorwaarde dat die sosa laat zien dat hij een goede is en kan uitgroeien tot een topper. hij is nog maar 22 dus hij kan nog veel progressie maken. en anders zetten altintop op de RM...die is geen topper maar was vaak goed bij schalke.

    het lijkt me wel duidelijk welke spelers het meest zullen moeten vechten voor een basisplaats volgend seizoen: schlaudraff en podolski. zoals jij het beschreef lijkt me het niet mogelijk om zowel schlaudraff als podolski op te stellen. schlaudraff als RM zie ik niet snel gebeuren als je sosa en altintop aankocht voor op die positie.

  24. #699
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ribéry dicht vor Wechsel zu den Bayern

    Bayern München hat im Rennen um den französischen Nationalspieler Franck Ribéry offenbar wieder gute Karten. "Ribéry dicht vor Wechsel zu den Bayern", titelte die französische Sportzeitung "L'Equipe". Der deutsche Rekordmeister soll Marseille eine Ablösesumme von 25 Millionen Euro geboten haben. Im Umfeld des Spielers, so die Zeitung, betrachte man das Angebot aus München mit großer Aufmerksamkeit. Außerdem seien die Bayern in ihrem Werben um Ribéry am hartnäckigsten und konstantesten gewesen.

    http://sport.sportal.de/nncs/tnt_fus...595700000.html

    sportal.de qoute l'equipe

  25. #700
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zijn zaakwaarnemer geeft aan dat hij inderdaad een aanbod van Bayern heeft gekregen maar hij daar niet heen zal gaan en een voorkeur heeft voor Spanje(lees; Real Madrid)

  26. #701
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Zijn zaakwaarnemer geeft aan dat hij inderdaad een aanbod van Bayern heeft gekregen maar hij daar niet heen zal gaan en een voorkeur heeft voor Spanje(lees; Real Madrid)
    vast door MARCA verzonnen..

    ..sagnol heeft namelijk ribery er van kunnen overtuigen om voor bayern te kiezen en de deal is volgens de franse en duitse media al rond. ribery wordt donderdag al in munchen verwacht. alles klar mit ribéry!: http://www.bild.t-online.de/BTO/spor...annschaft.html

    en ook ze roberto keert waarschijnlijk terug zoals verwacht werd http://www.kicker.de/fussball/bundes...rtikel/123193/

  27. #702
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Paar dagen geleden was het nog 15 miljoen..

  28. #703
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Paar dagen geleden was het nog 15 miljoen..
    bayern wilt sinds vorig week al 25 miljoen euro, het geld wat ze aan hargreaves verdient hebben, in het spel gooien om ribery naar munchen te halen en het lijkt haar vruchten af te werpen want real, arsenal en lyon zijn niet bereidt om zoveel geld op tafel te leggen voor ribery.

    het zou me verbasen als ribery volgend seizoen bij real te bewonderen is.

  29. #704
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    bayern wilt sinds vorig week al 25 miljoen euro, het geld wat ze aan hargreaves verdient hebben, in het spel gooien om ribery naar munchen te halen en het lijkt haar vruchten af te werpen want real, arsenal en lyon zijn niet bereidt om zoveel geld op tafel te leggen voor ribery.

    het zou me verbasen als ribery volgend seizoen bij real te bewonderen is.
    Dat is inderdaad het punt, als hij zou mogen kiezen tussen Bayern of Spanje dan zou zijn voorkeur naar dat laatste uitgaan, maar 25 miljoen lijkt Real niet te willen betalen voor hem. Het is ook wel een fors bedrag. Ik ben zelf een grote bewonderaar van Ribery en heb zaterdag weer gezien wat hij allemaal kan, maar 25 miljoen? ik weet het niet.

  30. #705
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Dat is inderdaad het punt, als hij zou mogen kiezen tussen Bayern of Spanje dan zou zijn voorkeur naar dat laatste uitgaan, maar 25 miljoen lijkt Real niet te willen betalen voor hem. Het is ook wel een fors bedrag. Ik ben zelf een grote bewonderaar van Ribery en heb zaterdag weer gezien wat hij allemaal kan, maar 25 miljoen? ik weet het niet.
    de bundesliga is natuurlijk ook minder aantrekkelijk als de primera division, wat naar mijn bescheiden mening de mooiste competitie van europa is, vandaar dat bayern meer geld op tafel moet neer leggen om spelers te strikken die ook in de belangstelling staan van clubs uitkomend in sterkere competities als de PL of primera division, in dit geval.

    maar aan geld ligt het niet, bayern kan elk speler halen..het is alleen dat de grootste der grootsten onder de sterren natuurlijk nooit naar de bundesliga zullen willen gaan komen.

    25 miljoen? tja, het is veel geld..maar het management wilt weer een top-team opbouwen en daarvoor zul je toch geld voor moeten gaan uitgeven.

  31. #706
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Zé Roberto keert terug bij Bayern'

    Zé Roberto keert terug bij Bayern München, zo meldt Der Kicker. De 32-jarige Braziliaan keert daarmee na een uitstapje bij Santos weer terug op het oude nest. Van 2002 tot 2006 was de behendige aanvaller, die ook op het middenveld uit de voeten kan, al actief in het shirt van Der Rekordmeister.

    Bayern is momenteel bezig de selectie hevig te verbouwen. Na een teleurstellend verlopen seizoen, waarin geen Champions League-ticket werd gehaald, wil de club nieuwe gezichten in het team. Eerder werden Hamit Altintop, Jan Schlaudraff, José Ernesto Sosa, Marcell Jansen en Luca Toni al vastgelegd. Ook Franck Ribery wordt binnenkort waarschijnlijk aan het rijtje toegevoegd.

  32. #707
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik zou graag een sterke verdediger die een goede duo met lucio zou kunnen vormen en een sterke VM ala hargreaves nog bij de selectie toegevoegd willen zien. maar of de club ottl of demichelis zal gaan verkopen is vooralsnog altijd onduidelijk.

  33. #708
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Ribery toch naar Bayern'
    Bayern München heeft de strijd om Frank Ribery van Real Madrid gewonnen, meldt Bild. De Duitse club betaalt naar verluidt 25 miljoen euro voor de Fransman.
    Nadat Bayern eerder Luca Toni en Marcel Jansen voor veel geld vastlegde, moet de
    Rekordmeister nu diep in de buidel tasten voor Ribery. Met de
    vijfentwintig miljoen euro die de club voor de Fransman moet betalen, wordt
    Ribery de duurste aankoop uit de geschiedenis van de Beierse club. Volgens Bild
    wordt Ribery donderdag medisch gekeurd.

    De portemonnee van Bayern München moet dan wel bijna leeg zijn. Behalve Toni en Jansen kochten de Zuid-Duitsers ook al de Argentijn José Ernesto Sosa,
    revelatie Jan Schlaudraff van Aachen en Hamit Altintop. Toch lijkt FC
    Hollywood nog niet uitgewinkeld. De club miste dit jaar plaatsing voor de
    Champions League en dat moet komend jaar voorkomen worden. Daarom staan
    Miroslav Klose en Khalid Boulahrouz op het verlanglijstje van Bayern.

    Volgens Bild, dat goede contacten heeft met en binnen Bayern, dreigen
    spelers als Sagnol, Van Buyten, Makaay en Podolski op de bank te komen als de
    geplande transfers doorgaan.

  34. #709
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    http://www.timesonline.co.uk/tol/spo...cle1884456.ece

    toni, jansen, ribery, boulahrouz..uli gets whomever he wants!

  35. #710
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Toni: Giovedì la presentazione a Monaco

    Donderdag zal Toni gepresenteerd worden in Munchen.

    Gefeliciteerd met deze aanwinst, Koba. Ondanks dat ik hem als persoon, op z'n zachts gezegd, niet mag is het nog steeds een geweldige spits.

    Hopelijk volgt er een confrontatie tussen Bayern Munchen en Palermo in de UEFACup, tot nu toe heeft Toni nog niet tegen ons weten te scoren.

  36. #711
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ‘Bayern en Chelsea eens over Boulahrouz’

    Het avontuur van Khalid Boulahrouz bij Chelsea ten einde. Zijn werkgever heeft volgens The Times een akkoord bereikt met Bayern München over een transfer richting Zuid-Duitsland.

    Boulahrouz kende een buitengewoon moeizaam jaar in Engeland, waar Chelsea-coach José Mourinho hem slechts vier keer in de basis op liet draven. Naar mate het seizoen vorderde en de blessures in de achterhoede toenamen, koos de Portugees zelfs voor middenvelders in de verdediging (Mickael Essien) in plaats van de Oranje-international.

    De goede indruk die Boulahrouz achterliet tijdens zijn periode in Duitsland bij Hamburger SV heeft Bayern echter toch doen besluiten de verdediger over te nemen. Hij moet met zijn ex-ploegmaatje bij HSV, Daniël van Buyten, het centrale duo achterin gaan vormen bij der Rekordmeister.

    Naar verluidt zal Bayern zo’n 5 miljoen euro neertellen voor de Kannibaal. Chelsea betaalde afgelopen jaar een slordige tien miljoen euro voor zijn diensten.

  37. #712
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern Munich Seal 25 Million Ribery Deal

    Olympique Marseille have officially confirmed that Franck Ribery will be plying his trade for Bayern Munich next season.

    Marseille president Pape Diouf has confirmed the transfer of Frank Ribery to Bayern Munich in a 25 million euro deal.

    Believe it or not, the fee is a new Bundesliga record. He will earn 4 million euros per year.

    "The transaction will be concluded on Wednesday and Ribery will move to Munich in order to pass the medical and sign his contract on Thursday," Diouf told L'Equipe.

    He also spoke about the possibility of Barcelona's Ludovic Giuly joining Marseille as a replacement.
    "Giuly to replace Ribery? For the moment it is just a wish from the Barcelona player," he said.

    "We have to know under what conditions the deal could be struck.

    "I am clarifying today, that we won't waste too much money on salaries. We won't make the same errors as we did after Drogba's transfer."

    de deal is rond, ribery zal dus morgen in munchen zijn. na lizarazu en sagnol de 3e fransman in een korte tijd die naar bayern overkomt. aanpassen zal niet het probleem zijn, hopelijk zal dus onder andere ribery met zijn goede spel de glorie terug brengen in munchen.

  38. #713
    Il blanquito coussie's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Leeftijd
    38
    Berichten
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Van een revolutie gesproken...

  39. #714
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    Bayern Munich Seal 25 Million Ribery Deal

    Olympique Marseille have officially confirmed that Franck Ribery will be plying his trade for Bayern Munich next season.

    Marseille president Pape Diouf has confirmed the transfer of Frank Ribery to Bayern Munich in a 25 million euro deal.

    Believe it or not, the fee is a new Bundesliga record. He will earn 4 million euros per year.

    "The transaction will be concluded on Wednesday and Ribery will move to Munich in order to pass the medical and sign his contract on Thursday," Diouf told L'Equipe.

    He also spoke about the possibility of Barcelona's Ludovic Giuly joining Marseille as a replacement.
    "Giuly to replace Ribery? For the moment it is just a wish from the Barcelona player," he said.

    "We have to know under what conditions the deal could be struck.

    "I am clarifying today, that we won't waste too much money on salaries. We won't make the same errors as we did after Drogba's transfer."

    de deal is rond, ribery zal dus morgen in munchen zijn. na lizarazu en sagnol de 3e fransman in een korte tijd die naar bayern overkomt. aanpassen zal niet het probleem zijn, hopelijk zal dus onder andere ribery met zijn goede spel de glorie terug brengen in munchen.
    Je vergeet Ismael voor het gemak?

  40. #715
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat was het vorige transfer record in Duitsland/ Bij Bayern?

  41. #716
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coussie Bekijk bericht
    Van een revolutie gesproken...
    nou en of

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Je vergeet Ismael voor het gemak?
    klopt..:cigar:

    maar na zo'n langdurige blessure wordt je wel eens over het hoofd gezien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Wat was het vorige transfer record in Duitsland/ Bij Bayern?
    nee bij dortmund..marcio amoroso kwam een aantal jaren geleden van parma over voor een recordbedrag van 25 miljoen euro.

  42. #717
    Chief
    Guest

    Standaard

    Bouhlarouz? Gaat dat nog door? Want ook Ajax, PSV en een Spaanse club (Naam kwijt nu effe) willen hem toch?

    Bayern koopt trouwens sterk in. Zeker een ploeg die de Uefa Cup kan winnen en kampioen kan worden.

  43. #718
    number 14's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 oktober 2006
    Berichten
    677
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ribéry is een grote domme kloot
    gaat een beetje uefa cup spelen bij bayern in de zwakkere duitse competitie
    en dit terwijl real madrid en arsenal hem willen

  44. #719
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door number 14 Bekijk bericht
    ribéry is een grote domme kloot
    gaat een beetje uefa cup spelen bij bayern in de zwakkere duitse competitie
    en dit terwijl real madrid en arsenal hem willen
    anders rot je even gauw op naar dat koopzieke zonder fatsoenlijke beleid club topic van je..

    wij spelen uefa cup volgend jaar, maar wie knikkerde jullie uit de champions league dit seizoen? dwaas..real fans hebben geen recht van spreken. begrepen?

  45. #720
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    anders rot je even gauw op naar dat koopzieke zonder fatsoenlijke beleid club topic van je..

    wij spelen uefa cup volgend jaar, maar wie knikkerde jullie uit de champions league dit seizoen? dwaas..real fans hebben geen recht van spreken. begrepen?
    En mij verwijt je dat ik niet diepzinnige reacties kan plaatsen...
    Zodra iemand kritiek toont op de clubjes val je ze allemaal keihard aan met loze woorden. Zodra iemand je clubjes de hemel in prijst, blijf je veren in iemands reet proppen. Goed zeg..

Pagina 16 van 68 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •