Pagina 2 van 68 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #46
    G. Schurgers's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 maart 2006
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik denk dat van Bommel beter speelt als hij De Man is op het veld, dat hij vrijheid heeft (zodat hij af en toe ook even iemand anders zijn verdedigende taakjes kan laten opknappen) en dat hij gewoon kan gaan en staan waar hij wil.

    Bij PSV had hij dit en speelde hij goed. Bij Oranje en bij Barcelona moet hij veel meer op zijn tellen passen. Bij Barcelona moet hij gewoon zorgen dat hij de bal verovert, niet verliest en dat hji zorgt dat hij Deco, Xavi, Messi, Eto'o, Ronaldinho... aanspeelt. Dat zijn spelers die gewoon meer gevaar stichten en daarom de bal moeten krijgen.

    Bij Bayern moet hij de opvolger worden van Michael Ballack en krijgt hij de dingen uit de eerste alinea weer terug. Ik denk dat hij daar beter door gaat spelen en ik denk dat hij bij Bayern dezelfde rol kan gaan vertolken als Van der Vaart bij HSV.

  2. #47
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Bron :VI
    Makaay moet vrezen voor Podolski en bank

    11/9/2006 12:58

    Roy Makaay dreigt zijn basisplaats bij Bayern München te verliezen aan Lukas Podolski. Coach Felix Magath was niet blij met het spel van de Nederlandse spits in het bekerduel met FC Sankt Pauli.

    'Daar hoef je niet omheen te praten, hij heeft simpelweg te weinig gedaan. Het waren allemaal geen doelgerichte acties', mopperde Magath, die Makaay al tijdens de rust in de kleedkamer achterliet. 'Zoals hij vandaag gespeeld heeft, kan hij niet met Lukas Podolski samenspelen.'
    Diezelfde Podolski kwam als vervanger van Makaay in het veld en scoorde al na 26 seconden (1-1). 'Hij heeft niet alleen een doelpunt gemaakt, waar was ook met afstand onze hardst werkende spits', loofde Magath de Duitse international. 'Lukas heeft tegen San Marino laten zien dat hij niet alleen doelpunten kan maken, maar dat hij ook goed is aan de bal.' Tijdens de 13-0 zege van Duitsland scoorde Poldi vier keer. Magath liet doorschemeren dat Podolski een basisplaats kan verwachten in het eerste duel in de Champions League, komende dinsdag tegen Spartak Moskou. 'Zijn kansen daarop zijn wezenlijk groter geworden. Ik heb weinig redenen hem niet op te stellen.' En gezien Magaths eerdere woorden moet Makaay dan vrezen voor een plaats op de bank.

    Podolski is de held van het WK en jonger dan Makaay.
    Afwachtten maar.

  3. #48
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Makaay werkt nooit hard, dat verbaasd me niks. Maar dat geeneen actie van hem doelgericht was, daar heeft ie een probleem.

  4. #49
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München-coach Felix Magath gaat Roy Makaay passeren tegen Spartak Moskou. De aanvaller maakte in het bekerduel tegen FC Sankt Pauli geen goede indruk en daarom krijgt Lukas Podolski nu de voorkeur.
    Tegenover diverse media liet Magath weten ontevreden te zijn over Makaay. “Makaay was weer niet actief genoeg. Ik heb geen argumenten om hem nog op te stellen. Daarbij verkeert Podolski in goede vorm. Dat heeft hij ook in de nationale ploeg laten zien.”

    Podolski is momenteel in een bloedvorm. De jongeling scoorde viermaal voor Duitsland tegen San Marino en maakte tegen Sankt Pauli de gelijkmaker. Het was pas zijn eerste balcontact, nadat hij Makaay kwam vervangen. Uiteindelijk won Bayern na verlenging met 1-2.

    Overigens zal Mark van Bommel tegen Spartak wél in de basis beginnen. Het betreft de eerste poulewedstrijd in de Champions League, waarin dinsdag de bal voor het eerst zal rollen.

  5. #50
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax Bekijk bericht
    Makaay werkt nooit hard, dat verbaasd me niks. Maar dat geeneen actie van hem doelgericht was, daar heeft ie een probleem.

    Een echte ouderwetse spits spaart ook zijn krachten , door in of net buiten de zestien te blijven staan.
    Die hoeft ook nie mee te verdedigen.
    Als bv Kuyt dat ook was overkomen bij Feyenoord , dan was de doelpuntenproductie aanmerkelijk hoger geweest.

  6. #51
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München moet het de aankomende drie bekerwedstrijden doen zonder Lucio. De Braziliaan kreeg in het bekerduel met FC Sankt Pauli, 1-2 winst, een rode kaart nadat hij een elleboogstoot uitdeelde en door de scheidsrechter van het veld werd gestuurd. De verdediger kan nog in beroep gaan tegen de straf.

    Maar naar alle waarschijnlijkheid gaat Bayern geen beroep aantekenen tegen de straf, omdat er in Duitsland veel ophef ontstond na de actie van Lucio. Ook zal in de komende dagen moeten blijken of 'Das Rekordmeister' zelf geen straf oplegd aan de verdediger

  7. #52
    10TOTTI10's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.669
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    1-0 door .... Van Bommel tegen Arminia Bielefeld in de 6de minuut.

    Hij is hier wel op zijn plek getuige zijn basisplaats

  8. #53
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10TOTTI10 Bekijk bericht
    1-0 door .... Van Bommel tegen Arminia Bielefeld in de 6de minuut.

    Hij is hier wel op zijn plek getuige zijn basisplaats
    Dat is ie zeker! :beerchug:

  9. #54
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10TOTTI10 Bekijk bericht
    1-0 door .... Van Bommel tegen Arminia Bielefeld in de 6de minuut.

    Hij is hier wel op zijn plek getuige zijn basisplaats
    Nee echt? Hij wordt met zoveel heisa binnengehaald om als reservespeler te dienen, natuurlijk. Van Bommel moet de redder worden van Bayern, hij moet gaan dirigeren nu Michael Ballack is vertrokken. Ik zie 't 'm nu wel doen, hij heeft weinig (sterke) concurrentie en als hij dan ook nog scoort geeft dat extra veel vertrouwen. Jammer dat het er bij Barcelona moeilijk is uitgekomen. Het kon ook niet anders, als je de strijd aan moet gaan met spelers als Deco.

  10. #55
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    2-1 verloren

  11. #56
    10TOTTI10's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.669
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Spijtig voor van Bommel maar dit zal een goed gevoel geven. Alhoewel scoren én verliezen natuurlijk niet echt goed samengaat...

  12. #57
    Hala Madrid #7 Arnt's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 augustus 2006
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    32
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruising Bekijk bericht
    Nee echt? Hij wordt met zoveel heisa binnengehaald om als reservespeler te dienen, natuurlijk. Van Bommel moet de redder worden van Bayern, hij moet gaan dirigeren nu Michael Ballack is vertrokken. Ik zie 't 'm nu wel doen, hij heeft weinig (sterke) concurrentie en als hij dan ook nog scoort geeft dat extra veel vertrouwen. Jammer dat het er bij Barcelona moeilijk is uitgekomen. Het kon ook niet anders, als je de strijd aan moet gaan met spelers als Deco.
    Wat is het verschil tussen Ballack en Van Bommel, hoeveel zullen we doen zoek de uhh 25 verschillen?

    En trouwens bij Barca moest hij niet helemaal de strijd aan gaan met Deco, en ook niet van het Kaliber Deco, die zijn veel aanvallender ingesteld.. Bij Barca was het Iniesta en Xavi nou dan heb je toch pittige concurentie, en nu Xavi weer helemaal fit is kon hij bijna nix meer verwachten..(en Iniesta natuurlijk beter)

  13. #58
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Leuk voor van Bommel, een doelpunt, maar ik denk dat hij toch liever de drie punten had gepakt en dan niet scoren..

  14. #59
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Claudio Pizarro hoopt in de toekomst nog eens uit te komen voor FC Barcelona. De aanvaller van Bayern München is momenteel in contractbesprekingen met zijn club en mochten de partijen hier niet uitkomen, dan wil hij vertrekken.
    In een interview met Bild geeft Pizarro zijn toekomstwensen alvast aan. “Ik ben gelukkig bij Bayern. Ik heb veel prijzen gewonnen, alleen de Champions League ontbreekt. Mochten ik geen akkoord bereiken met de club over een contractverlenging, dan zou ik graag voor een club spelen die de potentie heeft om het toernooi te winnen. Arsenal, Internazionale, Chelsea en uiteraard Barcelona, een prachtige ploeg om te spelen.â€

    De Peruviaan is absoluut niet bang voor de concurrentie bij Bayern. “Ik ben een aanvaller die niet alleen scoort, maar ook helpt in de voorbereiding. Makaay en Podolski moeten daarentegen hun kansen afwachten en doelpunten scoren. Santa Cruz is degene die het nog meest lijkt op mijn speelstijl.â€

    Ook gaat de international, een held in eigen land, nog even in op de situatie van Roy Makaay, die momenteel op de bank zit in München. “De situatie van Roy is typerend voor een grote club als Bayern München. Hij verkeert niet in een goede vorm en dan staat automatisch een andere speler op. Je moet altijd op je hoede zijn en niet verzaken.â€

  15. #60
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Oliver Kahn is ontevreden met de manier waarop Bayern München zich dit seizoen heeft getoond aan het publiek, en dat heeft hij ook laten merken in Kicker. De prestaties zijn, in tegenstelling tot het geboden spel, nog wel redelijk, maar ook het laatste competitieduel tegen Arminia Bielefeld werd afgelopen weekend verloren.

    "De tactische discipline ontbreekt. We moeten maar eens vraagtekens zetten bij onze speelstijl. We willen negentig minuten lang naar voren rennen, maar dat kost ontzettend veel kracht. Ik vind dat we iets meer rust in ons spel moeten brengen, het ritme moet omlaag. We moeten er voor zorgen dat niet wíj, maar de tegenstander de hele tijd aan het rennen is."

    "Bij ons wil iedereen het breekijzer zijn en een doelpunt maken. Dat gaat ten koste van de organisatie achterin, de tactische discipline ontbreekt. Er ontbreekt bij ons een stukje rust in de ploeg, de organisatie is soms helemaal weg." Dit gebeurde onder andere in de slotfase van het eerder genoemde duel tegen Arminia. "Iedereen wilde scoren, maar hierdoor kwamen we achterin in de problemen en verloren we alsnog. In dat soort wedstrijden moet je als team soms beseffen dat 1-1 voldoende is."

  16. #61
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Aanvaller Claudio Pizarro van Bayern Munchen heeft voorlopig een aantal Europese grootmachten in de wacht gezet. De Peruviaan staat in de belangstelling van onder meer Chelsea, Arsenal, Inter Milan en Barcelona, maar vooralsnog ligt zijn hart in Munchen.

    “Ik ben gelukkig in Munchen. Ik heb hier bijna alles gewonnen. Het enige wat nog ontbreekt is de Champions League. Mochten Bayern en ik geen overeenkomst bereiken over een nieuw contract, dan alleen ben ik bereid te vertrekken naar een team die de potentie heeft om de Champions League te winnen”, aldus Pizarro.

    De 27-jarige aanvaller is bezig met zijn zesde seizoen bij Bayern Munchen. Zijn contract loopt aan het einde van dit seizoen af. In 144 duels scoorde Pizarro 62 keer voor de Duitse landskampioen.

  17. #62
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    De Peruviaan staat in de belangstelling van onder meer Chelsea, Arsenal, Inter Milan en Barcelona
    Wat een onzin :roflmao: Die mag blij zijn als hij op de bank mag zitten bij Bayern zeg...

  18. #63

    Aangemeld
    2 maart 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Wat een onzin :roflmao: Die mag blij zijn als hij op de bank mag zitten bij Bayern zeg...
    idd, al die clubs hebben genoeg spitsen, op chelsea na misschien, maar hij hoeft van mij niet naar londen te komen

  19. #64
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Idd heeft niet altijd zekerheid over een basisplaats en qua niveau vind ik dat er wel wat betere spitsen rond lopen bij Bayern. Ik vind trouwens dat hij het helemaal niet moet doen is gewoon je carriere verknallen want ik heb een gevoel dat hij daar amper invalt het is mischien een goede 4de man op de bank

    idd, al die clubs hebben genoeg spitsen, op chelsea na misschien, maar hij hoeft van mij niet naar londen te komen
    Dat Klopt Drogba Sheva en Kalou maar Chelsea speelt 4-4-2 ik denk dat Kalou eerste wissel word en ik verwacht niet dat Chelsea altijd allebei zijn topspitsen wisselt

  20. #65
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Mark van Bommel heeft zijn ploeg naar een 2-1 voorsprong geschoten tegen Aachen. Netjes Mark !

  21. #66
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ja 1 op 1 in de competitie!

  22. #67
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    17:02 September 23

    74' Bayern Munich 2 - 1 Alemannia Aachen

    74' Hamburger SV 1 - 1 Werder Bremen

    74' Hannover 0 - 1 Bayer Leverkusen

    74' Mainz 1 - 1 Hertha BSC

    74' Schalke 1 - 0 Wolfsburg

    74' Stuttgart 1 - 0 Eintracht Frankfurt


    Thomas Doll kan na vandaag wel eens werkloos zijn...

  23. #68
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Puur afgaande op de cijfers doet Bayern het goed. Het kwalificeerde zich voor de volgende ronde van de DFB Pokal, in de Champions League boekte het een zes op zes en in de eigen competitie staat het gedeeld op een eerste plaats. Toch is er kritiek op de Duitse landskampioen en niet in het minst op de spitsen.

    Dat de Duitse pers kritiek uit op 'FC Hollywood' is niets nieuws, maar dat trainer Felix Magath dat doet is natuurlijk wel opmerkelijk. Voor hem zijn de spitsen een grote oorzaak voor het minder presteren van de landskampioen. Enkel Pizarro kan Magath bekoren, maar Podolski en Makaay krijgen een veeg uit de pan. "Ze zijn niet op de juiste manier bezig. Ze moeten dringend anders gaan spelen en gewoon meer doelpunten scoren. Ik ga ze daarom ook een speciaal trainingsprogramma geven", aldus de trainer.

  24. #69
    Markie @ VZF
    Aangemeld
    15 maart 2006
    Berichten
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    ...Toch is er kritiek op de Duitse landskampioen...
    Lijkt me logisch ze verdienen die (gedeeltelijke) eerste plek niet eens, daar moeten ze voor gaan en nu zijn er wedstrijden gespeeld waarbij ze denken dat ze tegen een amateurclubje spelen, slaat helemaal nergens op, nogmaals tegen welke club je ook speelt, haal er alles uit om te winnen!

  25. #70
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Slecht nieuws voor Bayern München. De Duitse topclub zal minimaal drie weken verder moeten zonder Lukas Podolski. De talentvolle linkspoot raakte vandaag op de training geblesseerd na een duel met ploeggenoot Mark van Bommel. De aanvaller leek zijn draai eindelijk gevonden te hebben bij Bayern, maar zal nu dus geduld moeten hebben om zich te kunnen herpakken.

    Podolski zal zeker de competitieduels tegen Eintracht Frankfurt, Schalke '04, Hannover 96 voorbij zich moeten laten gaan. Ook zal hij de Champions League-wedstrijd tegen Sporting Lissabon moeten missen. Daarnaast zal bondscoach Joachim Löw hem niet oproepen voor de nationale ploeg, dat 15 november een kwalificatiewedstrijd speelt tegen Cyprus.

    Bron: Soccercity.nl

    Hmm, jammer dat hij net nu geblesseerd raakt. Bayern zal op dit moment immers moeten proberen de koppositie te behalen. Podolski is toch een goede speler die zeker belangrijk kan zijn in deze fase. Heel jammer dus!

  26. #71
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Claudio Pizarro heeft het helemaal verkorven bij Bayern München. De Peruaan ging in januari al eens zijn boekje te buiten, afgelopen weekend lapte hij de regels van trainer Magath aan zijn laars. Bij Bayern zijn ze de grillen van de Peruaanse spits stilaan beu, en hopen ze hem in januari te kunnen verkopen. Sevilla zou al interesse getoond hebben.

    Een maand geleden, tijdens de Oktoberfeesten in Munchen, werd Pizarro door de politie van achter zijn stuur gehaald met 1,1 promille in zijn bloed. Dat was al de 2e keer dat Pizarro dit jaar dronken aan het stuur werd aangetroffen, waardoor hij in de Duitse pers de bijnaam 'Promille-Piza' kreeg.

    Afgelopen weekend kwam Pizarro opnieuw slecht in de schijnwerpers. In de met 2-0 gewonnen wedstrijd van Frankfurt, weigerde Pizarro bij een strafschop de bal aan Makaay te geven, die door Bayern-coach Felix Magath als eerste penalty-trapper was aangeduid. Tot overmaat van ramp miste de Peruaan de elfmeter, tot grote woede van manager Uli Hoeness. "Oncollegiale egoïst", schold hij Pizarro na de wedstrijd de huid vol.

    Pizarro's contract loopt nog tot deze zomer, maar Bayern zou de aanvaller het liefst al in de winterstop van de hand doen. Tijdens de afgelopen contractbesprekingen eiste de manager van Pizarro een jaarlijks nettoloon van 4 miljoen euro. "Wie wil verdienen zoals Shevchenko, moet ook spelen zoals Shevchenko," uitte ook Karl-Heinz Rummenigge zijn ongenoegen.

    Pizarro heeft het duidelijk graag breed genoeg. Zo bezit hij naast zijn Audi A4 die hij van de club kreeg ook nog een Bentley van 200.000 euro. In Peru is hij eigenaar van een hacienda met 50 renpaarden, en in Munchen is zijn favoriete plekje de Dolce & Gabbana boetiek.

  27. #72
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Irritante, arrogante speler. Ik erger me enorm aan hem.

  28. #73
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Niets voor niets FC Hollywood, er gebeurt atijd wat. Ik volg Bayern niet, maar zo te lezen is die Pizarro de grootste lomperik daar bij de Zuid-Duitsers. Logisch dat ze van hem af willen.

  29. #74
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Wat een sukkel die Pizzaro, hahaha. Dacht even dat hij Makaay kon dissen..

  30. #75
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Alan Smith, aanvaller van Manchester United wil graag aan Bayern München verhuurd worden. Mogelijk word Owen Hargreaves in de deal betrokken.

    De People zegt dat Newcastle United, Everton en Aston Villa al contact hebben gehad voor Smith voor eventuele verhuur. Alan Smith raakte vorig seizoen ernstig geblesseerd en wil zijn vorm bereiken die hij voor zijn blessure had.

    De oud speler van Leeds United liet Glenn Roeder,David Moyes en Martin O'Neill weten geen intresse heeft hij heeft overigens ook Cardiff City geweigerd.

    Smith hoopt zijn vorm terug hoopt terug te krijgen, om zo weer buiten de Premier League een goede comeback kan maken en ook Champions League kan spelen. Wat eerder gemeld is dat Hargreaves inderdaad in de deal betrokken kan worden, het is nog niet bekend of het om huur of koop gaat.

  31. #76
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De Duitse recordkampioen Bayern München kan morgen/woensdag niet rekenen op zijn Braziliaanse verdediger Lucio in zijn vijfde groepswedstrijd in de Champions League op het veld van Spartak Moskou. Bayern vertrok dinsdag zonder Lucio, die nog maar net hersteld is van een enkelblessure.

    Coach Felix Magath wil met zijn 28-jarige verdediger geen risico nemen in een wedstrijd die op kunstgras wordt gespeeld. De Duitse landskampioen is al zeker van kwalificatie voor de volgende ronde. Met een zege wordt Bayern winnaar in Groep B.

    Ook raakte bekend dat Sebastian Deisler, die zijn comeback maakte na acht maanden blessureleed, niet in de basis zal staan in Moskou. Deisler maakte zaterdag zijn rentree in de slotseconden van de partij tegen Stuttgart, maar voelde zich dinsdag nog niet klaar om al te starten.

    Spartak, de laatste in de groep, is al uitgeschakeld voor het verdere vervolg van de Champions League, maar maakt wel nog kans op de derde plaats en het bijhorende UEFA Cup-ticket.

  32. #77
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    geweldig dat deisler weer terug is, eenmaal als ie weer fit en in vorm is..is het een zeer belangerijke speler. goed dat lucio weer terug is, laat hem voorlopig maar rust houden. waarom risico nemen met een speler van zijn kaliber, als we al geplaatst zijn? bayern kan vanavond zeker winnen, en ik ben dan ook zeer benieuwd naar de opstelling.

  33. #78
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München heeft verzuimd de eerste plaats in Groep B veilig te stellen. In de vrieskou van Rusland speelde de ploeg van Felix Magath gelijk tegen Spartak Moskou, 2-2. Een overwinning behoorde zeker tot mogelijkheden voor de Duitsers. Na een slap begin, waarin Kalinichenko Spartak met een knappe vrije trap op voorsprong zette, controleerde Bayern het duel. Het leidde tot twee treffers van Pizarro. Eerst kopte de Peruviaan een voorzet van Lell binnen, even later schoot hij tussen vijf Moskovieten in de bal hard in de kruizing. In plaats van de thuisploeg onder druk te houden, zakte Bayern in om de voorsprong te verdedigen. Ondanks dat Spartak het initiatief in de schoot geworpen kreeg, deed het daar weining mee. Toch wist het wel te scoren. Kovac controleerde een corner van Kalinichenko onbedoeld met zijn kruis en kon ondanks de pijn die dit veroorzaakte de bal ook nog binnenschieten. Na de tegengoal drong Bayern weer aan. Het kreeg daardoor kansen, maar die waren aan Makaay (alleen voor de keeper) en Van Buyten (vrije kopkans) niet besteed.

  34. #79
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    mwah, we pakken inter heus wel. dat wordt 4-0 voor bayern..met een geweldige makaay dat 2 keer gaat scoren:bier:

  35. #80
    Tukker Nr46's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 november 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vind het prachtig dat Makaay weer helemaal top is. Prachtige spits. Tegen HSV was 'ie ook lekker effectief (heb alleen samenvatting gezien). Van Bommel was ook trefzeker, tegen het gezicht van Van der Vaart :roflmao:

    Krijg steeds meer sympathie voor de arrogante Bayerns, het heeft toch ook wel wat, al die filmsterren op de tribune die allemaal denken de baas te zijn... Kahn kan er over twee jaar zo tussen zitten :x

    Wens ze veel succes tegen Inter, dat het doelpuntverschil groots mag worden :worthy:

  36. #81
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    makaay is idd een prachtige spits die tot de wereldtop behoort, door velen ook nog altijd onderschat. en van bommel deed idd niet leuk tegen v. de vaart..maar een ellenboog was het zeker niet. dank je voor het succes overigens, ondanks dat we dat niet zo hard nodig zullen hebben hoor..inter rollen we namelijk met gemak op

  37. #82
    Tukker Nr46's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 november 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    makaay is idd een prachtige spits die tot de wereldtop behoort, door velen ook nog altijd onderschat. en van bommel deed idd niet leuk tegen v. de vaart..maar een ellenboog was het zeker niet. dank je voor het succes overigens, ondanks dat we dat niet zo hard nodig zullen hebben hoor..inter rollen we namelijk met gemak op
    Je praat al als een échte (h)

  38. #83
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern overweegt vertrek uit G14

    In verklaringen aan Kicker heeft Karl-Heinz Rummenigge, algemeen directeur van Bayern München, laten weten te overwegen om het lidmaatschap van de G14, een organisatie die de belangen behartigd van achttien Europese topteams, stop te zetten. De reden hiervoor is het egoïsme bij de Engelse, Italiaanse en Spaanse afgevaardigden.

    “We vragen ons af of het nog wel zin heeft om bij de G14 te zitten. Ik vind dat de G14 amper nog iets kan doen. De communicatie met de UEFA en de FIFA is slecht en sommige clubs zijn te veel bezig met het eigenbelang. Feitelijk gebeurt er veel te weinig", aldus Rummenigge.

    "Egoïsme staat voorop, vooral bij Spaanse, Italiaanse en Engelse club", gaat Rummenigge verder. In het voetbal draait het niet om het collectieve belang, iedereen denkt aan zijn eigen interessen en belangen. Zo zit de sport nu in elkaar."

    Volgens Rummenigge wordt het gat tussen Italië, Spanje, Engeland en de rest van Europa alleen maar groter. "Wat Werder Bremen deze Champions League laat zien, is een wonder. Als ze ten koste van Barcelona de laatste zestien bereiken, is dat het achtste wereldwonder."

    bron: www.voetbalzone.nl

    altijd heb ik het altijd al geweten, en dan heb je nog van die mensen die durfen te beweren dat bayern arrogant is. absoluut niet dus.

  39. #84
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Klopt ja, Bayern en Werder zijn net als bijv. FC Porto, Ajax, Benfica, PSV, Lyon, Marseille, AZ, Schalke '04 en nog wat andere clubs van de 'niet-toplanden' lang niet opgewassen tegen de echte top, als bijv. Milan, Inter, Arsenal, Man United, FC Barcelona en Chelsea....
    Alhoewel Bayern daar nog wel tussen zou passen. Goeie club, hoor, maar wel een afschuwelijke stij van voetbal! Blegh.

  40. #85
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik ben het met je eens dat bayern niet het club is dat het leukste voetbal speelt, maar tot de top behoort het zeker. 4x de champions league winnen, dan behoor je toch echt wel tot de groten. bovendien is naar mijn weten bayern samen met manchester de 2 rijkste clubs van europa, en hebben ook geen schulden. iets wat niet van alle euopese top-clubs gezegd kan worden..

  41. #86
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München zal binnen één week weer kunnen beschikken over Lukas Podolski. De Duitse spits met Poolse roots moest afgelopen maand het trainingsveld verlaten na een duel met Mark van Bommel.

    Dit weekend kan de speler waarschijnlijk nog geen hele wedstrijd spelen. Wel maakt hij binnenkort waarschijnlijk zijn Champions League debuut, als Bayern het opneemt tegen Internazionale.

  42. #87
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    zijn champions league debuut? ik meende dat hij in milaan tegen inter nog gescoord had. maar goed dat hij weer bijna geheel fit is, 1 van de grootste talenten momenteel. toekomstige top-spits.

  43. #88
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Aanvoerder Oliver Kahn van Bayern München is de eerste keeper die 100 wedstrijden in de Champions League heeft gespeeld. Kahn stond dinsdagavond in de basis in de thuiswedstrijd tegen Inter Milaan.

    De voormalig Duits international keepte zijn eerste wedstrijd in de Champions League in 1994, tegen Paris Saint-Germani. De 37-jarige Kahn is pas de zesde speler die deze mijlpaal bereikt.

    Koplopers zijn Spaans international Raul (Real Madrid) en de 38-jarige Paolo Maldini (AC Milan) met 106 optredens. Roberto Carlos (Real) staat tot nu op 104, ploeggenoot David Beckham op 101 en Gary Neville (Manchester United) kwam evenals de Duitser 100 keer in actie in het kampioenendal.

  44. #89
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Rummennige: 'Bayern blijft outsider'

    Hoewel FC Bayern Munchen gisteravond ten koste van Internazionale de eerste plaats greep in de CL-poule B rekent de Duitse titelhouder zich nog steeds niet tot de favorieten voor de eindzege van het prestigieuze clubtoernooi.

    Dit zegt voorzitter Karl-Heinz Rummenigge vandaag tegenover Duitse media. "Wij horen zeker niet bij het groepje favorieten. FC Barcelona is denk ik wel wat sterker. Ook zie ik Real Madrid en AC Milan als belangrijke kandidaten voor de eindzege."

    "Bayern moet toch enige bescheidenheid in acht nemen. Ik denk dat we tegen alle teams een kans maken, maar een favoriet zijn we zeker niet. De rol van outsider past ons absoluut meer." Ook trainer Felix Magath beseft dat het een lastig karwei wordt om de CL te winnen. "Het voordeel van de eerste plek is dat we de volgende wedstrijd eerst uit spelen. Qua loting zijn er denk ik geen makkelijke opties. Er zitten enkel nog goede ploegen in de koker zoals FC Barcelona, Real Madrid en AS Roma.

    bron: www.voetbalzone.nl

    precies zoals ik er over dacht. we hebben op papier niet de sterkste team van europa momenteel, maar er moet zeker rekening met bayern worden gehouden.

  45. #90
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern München niet weg uit G14

    Bayern München blijft gewoon bij de G14, een organisatie van de achttien machtigste clubs van Europa. De Duitsers gaven enkele weken geleden aan ontevreden te zijn over de gang van zaken binnen de elite club, omdat clubs uit Engeland, Spanje en Italië alleen maar aan zichzelf zouden denken.

    Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge haalde in de Kicker hard uit naar de clubs uit de top drie landen van Europa. Daarbij beschuldigde hij Roman Abramovich's Chelsea van het kapot maken van de onderlinge competitie in het voetbal.

    Voorzitter van de G14, David Dein, verklaart nu echter dat de onderlinge geschillen bij zijn gelegd na een bijeenkomst van alle voorzitters van clubs uit het verbond, waar ook Ajax en PSV deel van uitmaken.

    “Ik heb hierover met Karl-Heinz gesproken en voor zover als ik weet is Bayern München nog steeds een belangrijk onderdeel van onze organisatie,†laat Dein weten. “Zijn opmerkingen kwamen voort uit frustratie, dat kan soms gebeuren.â€

    “Maar er is niks aan de hand en ik ben blij dat er een eind is gekomen aan al dit gedoe. Bayern heeft zelfs aangegeven dat de volgende ontmoeting wel bij hun in Munchen plaats kan vinden,†besluit hij.

    bron: www.voetbalzone.nl

Pagina 2 van 68 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •