Pagina 3 van 68 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #91
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München heeft een akkoord bereikt met VFL Wolfsburg over een vertrek op huurbasis van Julio Dos Santos. Het talent kwam bij Bayern nauwelijks aan spelen toe en hoopt zich via een tussenstap alsnog te bewijzen bij de Duitse topclub.
    Dos Santos speelt sinds januari voor Bayern München, dat in hem een groot talent ziet. De aanvallende middenvelder bezwijkt voorlopig echter nog onder de grote concurrentie bij Der Rekordmeister en kwam dit seizoen niet verder dan vier invalbeurten.

  2. #92
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Mehmet Scholl zet na dit seizoen een punt achter zijn actieve voetbalcarrière. De 36-jarige middenvelder van Bayern München vindt het na achttien jaar profvoetbal tijd voor zijn afscheid, zo liet manager Uli Hoeness weten. Scholl maakte in het seizoen 1989/1990 zijn debuut in de Bundesliga bij Karlsruher SC. Na drie jaar stapte hij over naar Bayern München. In totaal speelde Scholl 384 wedstrijden in de Duitse competitie, waarin hij 97 keer trefzeker was.

    De middenvelder kwam verder 36 in actie voor het nationale elftal van Duitsland. Met zijn land werd hij in 1996 Europees kampioen. Met Bayern won hij onder meer de Champions League, de UEFA Cup en acht keer de titel in de Bundesliga. Zijn laatste optreden wordt een oefenwedstrijd tegen Barcelona in augustus 2007.

  3. #93
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    respect voor mehmet. is altijd zeer belangerijk geweest voor bayern en was 1 van de leiders op het veld in de tijd dat de champions league werd gewonnen. klasse voetballer met een zeer goede trap techniek. ik kan me een goal herinneren in de knock out fase tegen arsenal in 2002..waar hij achter de bal gaat staan om de vrije trap te nemen. vervolgens glijdt hij uit maar weet hij toch nog in z'n val de bal over de muur heen te krijgen en in de kruising te plaatsen. ongelofelijk!

    respect voor mehmet.

  4. #94
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Pechvogel Deisler loopt weer blessure op

    Sebastian Deisler staat opnieuw enige tijd aan de kant. De middenvelder van Bayern München raakte woensdag op de training geblesseerd aan zijn linkerdij. Medisch onderzoek heeft een lichte spierscheuring uitgewezen. De Duitse international komt door de kwetsuur dit kalenderjaar niet meer in actie.

    De 26-jarige Deisler wordt sinds zijn overgang van Hertha BSC naar Bayern in 2002 geplaagd door blessures. In ruim vier seizoenen speelde hij slechts 62 competitieduels voor zijn huidige ploeg. Door een zware kniekwetsuur moest hij afgelopen zomer het WK aan zich voorbij laten gaan.

    Goed nieuws kreeg Bayern te horen over Valerien Ismael. De Franse verdediger brak in augustus zijn scheenbeen, maar hij begon woensdag met zijn eerste looptraining. Begin januari wil Ismael de groepstraining hervatten

    bron: www.fcupdate.nl

    GVD wanneer houdt het eens een keer op?

    deisler is nog 1 van de weinige technisch creatieve spelers die we hebben bij bayern en een speler die een wedstrijd kan beslissen. een speler als hem hebben we hard nodig maar hij heeft niet van grote waarde kunnen zijn de afgelopen jaren omdat ie alsmaar door blussures wordt geplaagd. hopelijk blijft ie voor de rest van het jaar blussure vrij en loodst hij bayern verder in de champions league.

  5. #95
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    'Schlaudraff rond met Bayern München'

    De geruchten worden steeds heviger dat Bayern München zich na dit seizoen zal versterken met Jan Schlaudraff. De aanvaller van Alemannia Aachen is één van de revelaties van de Bundesliga en had afgelopen woensdag nog een groot aandeel in de bekerzege van de promovendus op Bayern (4-2).


    Volgens de Ruhr-Nachrichten heeft Bayern München inmiddels een akkoord weten te bereiken met zowel Alemannia Aachen als Schlaudraff zelf. Volgens de krant betaalt Bayern precies één miljoen euro voor de jeugdinternational, die vervolgens een slordige twee miljoen euro per jaar zal gaan verdienen.

    Schlaudraff, die in december 2004 overkwam van Borussia Mönchengladbach, maakte dit seizoen al zes competitiegoals voor Aachen.

    jej!

    schlaudraff is werkelijk een groot talent. hopelijk weet bayern hem binnen te halen. maar met makaay, pizzaro, pedolski en santa cruz heeft bayern een overvloed aan spitsen en is het genoodzaakt dat er één verkocht moet gaan worden. zelf hoop ik dat het santa cruz wordt. met alle respect, maar santa cruz is geen echte killer. ook kan ie als de man achter de spitsen functioneren, maar die rol zie ik eerder weggelegd voor deisler en in een latere stadium schweinsteiger. mocht schlaudraff komen dan vind ik bayern beschikken over de beste voorhoede, in de breedte, van europa!

  6. #96
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Maar Schlaudraff zal ook niet naar Munchen komen voor de rol die Santa Cruz nu heeft of wel?

  7. #97
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Maar Schlaudraff zal ook niet naar Munchen komen voor de rol die Santa Cruz nu heeft of wel?
    dat is dus een raadsel. ik zou het echt niet weten. hij zal zich moeten bewijzen want ik denk dat magath hem niet zomaar een basis plaats zal gaan geven tenkoste van makaay of pizzaro. ook podolski is dit overkomen en is nu flink bezig om zich in de kijker te gaan spelen. maar ik denk dat schlaudraff er goed aan doet om naar bayern te gaan. zo kan hij, samen met pedolski, nog een ding of twee leren van de duo makaay-pizzaro voordat ze samen de voorhoede van bayern moeten gaan vormen. want makaay begint inmiddels ook aardig op leeftijd te komen en pizzaro heeft nog steeds geen contract verlenging en zei nog onlangs dat hij graag naar het buitenland zou willen.

    even terugkomend op magath. er gaan flinke geruchten dat dit wel het laatste seizoen in dienst van bayern zou kunnen zijn voor de duitse-puerto ricaan. het bestuur van bayern zou niet tevreden zijn over de prestaties van de coach. bayern kent dan tot nu toe dan ook een moeizaam/wisselvalig seizoen. waar het in de champions league zo goed gaat/ging is bijna niets van terug te merken in de competitie. bayern heeft namelijk dit seizoen al meer nederlagen geleden als het gehele vorig seizoen in de competitie. en de uitschakeling deze week deed de druk helemaal opvoeren op magath. het bestuur van bayern eis de landstitel en minimaal de halve finale van de champions league. wat dus een hele zwaar klus zal gaan worden, gezien het feit dat bayern in de eerst volgende ronde het al moet gaan opnemen tegen het eeuwige rivaal real madrid.

  8. #98
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Schlaudraff bevestigt Bayern-interesse

    Jan Schlaudraff overweegt sterk om zijn carriere voort te zetten bij FC Bayern Munchen. Dit heeft de aanvaller van Alemannia Aachen gisteren gezegd in een kort vraaggesprek met het Duitse nieuwsbureau SID.

    De 23-jarige Schlaudraff geldt dit seizoen als een van de revelaties in de Bundesliga. Zijn goede spel trok ook al de aandacht van Werder Bremen, Bayer Leverkusen en VFB Stuttgart.

    De Duitse krant Ruhr Nachrichten meldde afgelopen week dat Schlaudraff's transfer naar Bayern al rond zou zijn. Volgens de aanvaller zelf niet helemaal de waarheid.

    "Ik heb nog geen contract getekent bij Bayern en de transfer is nog niet rond. Het lijkt echter wel flink die kan op te gaan. Dat kan ik niet ontkennen," aldus Schlaudraff, wiens Bayern-transfer in januari doorgang zou moeten vinden.

  9. #99
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Van Gaal wordt ook al lang in de wandelgangen genoemd als nieuwe Bayern chef.
    Hij heeft nog ongeveer 1,5 jaar contract en komt alleen als Bayern drastisch verjongd.
    Ook Ronald Koeman is een kandidaat die als PSV niet voldoende middelen voor versterking heeft uitstekend bij Bayern zou passen.
    Zeker met zijn voorkeur voor countervoetbal !

  10. #100
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Van Gaal wordt ook al lang in de wandelgangen genoemd als nieuwe Bayern chef.
    Hij heeft nog ongeveer 1,5 jaar contract en komt alleen als Bayern drastisch verjongd.
    Ook Ronald Koeman is een kandidaat die als PSV niet voldoende middelen voor versterking heeft uitstekend bij Bayern zou passen.
    Zeker met zijn voorkeur voor countervoetbal !
    val gaal is idd in beeld bij bayern en lijkt één van de grote favorieten te zijn om de plek van magath intenemen, mocht deze geen contract verlenging krijgen. maar ook co adriaanse is in beeld en zie ik ook persoonlijk liever komen als van gaal. adriaanse is dan ook conservatief als van gaal en speelt minder aanvallend voetbal als van gaal en past toch ietsje beter bij bayern als van gaal.

  11. #101
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    Schlaudraff bevestigt Bayern-interesse

    Jan Schlaudraff overweegt sterk om zijn carriere voort te zetten bij FC Bayern Munchen. Dit heeft de aanvaller van Alemannia Aachen gisteren gezegd in een kort vraaggesprek met het Duitse nieuwsbureau SID.

    De 23-jarige Schlaudraff geldt dit seizoen als een van de revelaties in de Bundesliga. Zijn goede spel trok ook al de aandacht van Werder Bremen, Bayer Leverkusen en VFB Stuttgart.

    De Duitse krant Ruhr Nachrichten meldde afgelopen week dat Schlaudraff's transfer naar Bayern al rond zou zijn. Volgens de aanvaller zelf niet helemaal de waarheid.

    "Ik heb nog geen contract getekent bij Bayern en de transfer is nog niet rond. Het lijkt echter wel flink die kan op te gaan. Dat kan ik niet ontkennen," aldus Schlaudraff, wiens Bayern-transfer in januari doorgang zou moeten vinden.
    Zou een prima aanwinst zijn. Zowel op korte als op lange termijn.

  12. #102
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    val gaal is idd in beeld bij bayern en lijkt één van de grote favorieten te zijn om de plek van magath intenemen, mocht deze geen contract verlenging krijgen. maar ook co adriaanse is in beeld en zie ik ook persoonlijk liever komen als van gaal. adriaanse is dan ook conservatief als van gaal en speelt minder aanvallend voetbal als van gaal en past toch ietsje beter bij bayern als van gaal.
    Bullshit. Ik heb AZ geen 4-4-2 zien spelen onder Adriaanse. Bovendien, als we kijken naar waar Bayern momenteel staat in de ranglijst, lijkt het me ook juist verstandig op de aanval te gaan spelen.

  13. #103
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racer X Bekijk bericht
    Bullshit. Ik heb AZ geen 4-4-2 zien spelen onder Adriaanse. Bovendien, als we kijken naar waar Bayern momenteel staat in de ranglijst, lijkt het me ook juist verstandig op de aanval te gaan spelen.
    (zucht)

    racer leer eens lezen!

    ik heb nergens gezegd dat er onder adriaanse het systeem van 4-4-2 werd gehandhaafd. wel is het zo dat adriaanse toch wel een iets minder aanvallend gestelde coach is als van gaal. vandaar dat ik adriaanse liever zou zien komen. en ja ik ben het met je eens dat bayern wel iets meer op de aanval moet spelen. maar tot hoever? 'van gaal aanvallend'? mwah, ik denk dat we dat ons in europa niet kunnen veroorloven. wel tegen de kleinere clubs van de bundesliga.

    porto vond adriaanse té aanvallend terwijl ik het best vond meevallen. van gaal vindt ik toch ietsje meer een coach van 'alles of niets' voetbal en dat zie ik niet tot succes worden omgezet bij bayern. begrijp me niet verkeerd, ik vind van gaal een zeer goede trainer en schat ik minstens net zo hoog in als adriaanse. alleen denk ik dat van gaal niet de juiste man voor bayern is.
    Laatst gewijzigd door Koba; 23 december 2006 om 17:05

  14. #104
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    wanneer komt hargreaves terug van zijn blessure koba? hij heeft amper gespeeld dit seizoen.

    en denk je dat diego dus echt haalbaar is voor bayern?

  15. #105
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    wanneer komt hargreaves terug van zijn blessure koba? hij heeft amper gespeeld dit seizoen.

    en denk je dat diego dus echt haalbaar is voor bayern?
    hargreaves was eind november weer terug. maar gelijk op de eerst beste training leek ie weer last te hebben van zijn kuitbeen. verwacht wordt dat ie na de winsterstop weer volledig fit is en gelijk aan de slag kan. zelf zie ik hargreaves liever spelen als demichelis of ottl. zowel demichelis en ottl zijn behoorlijke goede verdedigende middenvelders die hun verdedigende taken meer als uitstekend doen. toch zie ik in hargreaves de betere van de drie omdat de engelsman qua opbouw een stuk beter is. op het verdedigende vlak lopen ze elkaar weinig.

    zelf denk ik eerlijk gezegd dat diego haast niet haalbaar is. dit omdat bremen nu, en waarschijnlijk ook de komende jaren, een flinke concurrent voor bayern zal zijn in duitsland en kwalitatief gezien ook weinig voor bayern onder doet. daarnaast zal bayern niet het enige europese topclub zijn dat hun oog op diego heeft laten vallen. en mocht bayern samen met andere europese topclubs in gevecht zijn voor diego dan geef ik bayern niet veel kans om te winnen. dit omdat de bundesliga een minder aantrekkelijk competitie is als de engelse en spaanse league. ook staat bayern bekend om haar niet zo hoge salarissen en dat zal vast ook wel mee gaan spelen.

    wel zie ik diego heel graag komen naar mijn geliefde bayern. diego vindt ik dan ook aalround gezien een completer speler als ballack. diego heeft eigenlijks zo ongeveer alles wat een speler op zijn positie kan wensen. technisch sterk, creatief, snel aan de bal, inzicht, goede traptechniek, kan zeer goed het spel verdelen en is slim in zijn spel. kortom, hij zou de idiale de man zijn voor bayern. want we missen momenteel toch echt die op de positie achter de spitsen uit de voeten kan. goed, zowel deisles als schweini kunnen dit maar die zijn van nature geen echte aanvallende middenvelders maar meer de flank bezitters. diego zou daarom meer als graag welkom zijn :cheers:

  16. #106
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    misschien van der vaart? of de ghanees stephen appiah, die wilt ook wel weg uit turkije, ondanks hij toch bleef na pogingen van o.a. arsenal om hem binnen te halen vorige zomer. ik vind hem trouwens ook een onderschatte speler. hij zou makkelijk mee kunnen bij een topclub en hij kan ook als aanvallende middenvelder spelen, zoals bij ghana tijdens het wk. bayern zou zeker iets kunnen hebben aan hem. maar ik ga akkoord dat diego haast onmogelijk is door al jouw opgesomde redenen.

    hoe vlugger hargreaves terug is, hoe beter. ottl en demichelis doen het idd niet slecht maar er is een klasse verschil tussen owen en die andere 2. bovendien heeft hargreaves ook een geweldig schot in de benen. ik hoop voor julie dat hij niet weggaat naar man utd want deze speler is de toekomstige leider v/h bayernmiddenveld, als hij dat nu nog niet zou zijn.

  17. #107
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    van der Vaart is misschien wel een optie alleen zal die veel duurder zijn dan Appiah. Ik ben best gecharmeerd van de Ghanees, sinds zijn periode bij Juventus volg ik hem al.

    Bayern speelt veel te wissel vallig en dat komt met name door het toch verzwakte middenveld.

  18. #108
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    idd ik snap ook niet wrm juve hem indertijd wegdeed. ik vind hem ook zeer goed en hij is een nogal onderschatte speler.

  19. #109

    Aangemeld
    22 mei 2006
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon Bekijk bericht
    van der Vaart is misschien wel een optie alleen zal die veel duurder zijn dan Appiah. Ik ben best gecharmeerd van de Ghanees, sinds zijn periode bij Juventus volg ik hem al.

    Bayern speelt veel te wissel vallig en dat komt met name door het toch verzwakte middenveld.
    Ik denk dat zoals hierboven ook al genoemd, Diego een betere optie is.. hij heeft zich in Duitsland inmiddels bewezen, is gewend aan de cultuur.. kans dat ie mislukt is dus kleiner dan bij Appiah?

  20. #110
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Appiah vind ik ook meer een VM/CM met diepgang dan een echte AM als Diego.

  21. #111
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Makaay ziet Bayern München als eindstation
    Roy

    Makaay wil zijn loopbaan afsluiten bij Bayern München. De 31-jarige aanvaller heeft in een interview op de officiële website van de Zuid-Duitse club laten weten dat hij voorlopig geen enkele reden ziet om München te verlaten.

    "Mijn contract loopt tot medio 2008", weet Makaay. "Als mijn contract ten einde is, ben ik 33 jaar. Tegen die tijd moet ik kijken of ik het lichamelijk allemaal nog wel aankan en wat Bayern met mij van plan is. Mijn familie en ik hebben het in ieder geval uitstekend naar ons zin in München. Ik kan me dan ook zeer goed voorstellen dat ik hier mijn loopbaan afsluit", aldus das Phantom.

    Makaay maakte in het seizoen 1993/1994 bij Vitesse zijn debuut in het betaald voetbal. Na vier seizoenen in Arnhem vertrok hij in 1997 naar het Spaanse Tenerife. Na twee jaar maakte hij de overstap naar Deportivo la Coruña, waarmee hij Spaans kampioen werd. Bovendien werd hij in dienst van Deportivo zowel Spaans als Europees topscorer. Door deze prestaties verdiende hij in 2003 een transfer naar Bayern München.

  22. #112
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forzabvb Bekijk bericht
    Ik denk dat zoals hierboven ook al genoemd, Diego een betere optie is.. hij heeft zich in Duitsland inmiddels bewezen, is gewend aan de cultuur.. kans dat ie mislukt is dus kleiner dan bij Appiah?
    idd. diego is al gewend aan het cultuur, manier van voetballen en heeft zich ook al bewezen. ook vindt ik het twee 'verschillende' spelers. beiden zeer zeer goed en ik zou ook wel graag appiah zien komen. maar appiah brengt aanvallend toch ietsje minder als diego.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Appiah vind ik ook meer een VM/CM met diepgang dan een echte AM als Diego.
    klopt. en zo'n soort type speler beschikken we al over. namelijk landgenoot van bommel (h)

  23. #113
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ja dat klopt amin en koba, dat appiah meer een centrale middenvelder is. bij fenerbache... maar tijdens het wk speelde hij bij ghana als een echte nummer 10, met achter hem essien. dus hij kan op beide posities spelen.

    maar feit is dat diego de competitie beter kent en dus idd handiger is, maar ik noemde appiah op als 2de keuze na diego, want ik zei ervoor al dat ik niet denk dat werder hem wilt verkopen op dit moment (ze zijn ambitieus) en zeker ook niet aan de grote concurrent. en als diego zelf weg wil zal hij eerder kiezen voor een buitenlands avontuur.

    daarom dus dat ik appiah of eventueel v.d vaart opnoemde als 2de keus

  24. #114
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ja dat klopt amin en koba, dat appiah meer een centrale middenvelder is. bij fenerbache... maar tijdens het wk speelde hij bij ghana als een echte nummer 10, met achter hem essien. dus hij kan op beide posities spelen.

    maar feit is dat diego de competitie beter kent en dus idd handiger is, maar ik noemde appiah op als 2de keuze na diego, want ik zei ervoor al dat ik niet denk dat werder hem wilt verkopen op dit moment (ze zijn ambitieus) en zeker ook niet aan de grote concurrent. en als diego zelf weg wil zal hij eerder kiezen voor een buitenlands avontuur.

    daarom dus dat ik appiah of eventueel v.d vaart opnoemde als 2de keus
    en die rol vond ik hem wel zeer goed doen. maar appiah als tweede keus zou inderdaad geen slechte gedachtegoed zijn. als diego niet wil komen, moet hoeness appiah maar zien te overtuigen. overigens geeft de technische staf van bayern vaak de voorkeur aan fysiek sterke spelers dus zou appiah niet misstaan lijkt me. maar laten we maar afwachten, want bayern was van plan om zich wel te gaan versterken op het middenveld in de winterstop. en hoewel ik nog erg weinig heb gelezen en gehoord heb ik een goede hoop dat hoeness de middenveld wel degelijk zal versterken en zo dus real meer competitiviteit kunnen bieden.

  25. #115
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    idd

    en die appiah is ook heel sterk, veel power. ik verwacht grootse dingen van ghana het volgende wk (misschien beter dan dit wk). essien en appiah worden alleen beter (wat een krachtig middenveld heb je dan) en dan nog die muntari en amoah en kuffour, allemaal goede tot heel goede spelers.

    en appiah zou makkelijk te overtuigen moeten zijn. turkije is een mooi land enzo maar de competitie van duitsland is veel beter en bij bayern doet hij mee aan alle grote prijzen, maar ze moeten wel snel handelen dan want er zijn andere topclubs die hem ook graag willen.

  26. #116
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ghana heeft het dit WK al uitstekend gedaan. Eigenlijk waren ze zonder Essien nog beter dan Brazilie, alleen die verdediging...

  27. #117
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    idd amin, maar hopelijk wordt het volgende wk het wk voor afrika (hopelijk mag z.afrika dat allereerst nog organiseren). landen zoals i.kust en ghana zijn nu al top en moeten dan zeker ver kunnen geraken en landen zoals nigeria en kameroen zijn ook altijd bij de top van afrika en hebben wat goed te doen het volgende wk...en dan nog hopen op een stuntje van marokko (met deelname en plaatsing 2de ronde zou ik al blij zijn )en dan kan afrika zich laten gelden binnen 3 jaar. ik hoop het.

    sorry dat het offtopic was.

  28. #118
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    idd amin, maar hopelijk wordt het volgende wk het wk voor afrika (hopelijk mag z.afrika dat allereerst nog organiseren). landen zoals i.kust en ghana zijn nu al top en moeten dan zeker ver kunnen geraken en landen zoals nigeria en kameroen zijn ook altijd bij de top van afrika en hebben wat goed te doen het volgende wk...en dan nog hopen op een stuntje van marokko (met deelname en plaatsing 2de ronde zou ik al blij zijn )en dan kan afrika zich laten gelden binnen 3 jaar. ik hoop het.

    sorry dat het offtopic was.
    hoop ik ook min of meer. het zou leuk zijn mocht een niet europese of zuid-amerikaanse land niet de wk winnen. ondanks dat ik die mannschaft wel altijd supporteer op grote toernooien. maar ivoorkust zou in principe wel tot de outsiders moeten behoren.

  29. #119
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    zeker, ivoor kust beschikt over een ijzersterk team. techniek, snelheid gecombineerd met power. maar ze moeten tactisch nog wat leren, zoals veel afrikaanse toplanden. het talent is er vaak wel maar tactisch staan ze achter omdat ze vaak niet zo'n goede coaches hebben.

    stuur eens een hiddink of een beenhakker die toch van uitdagingen houden naar een afrikaanse topland en ze halen er gegarandeert succes mee. zulke toptrainers hebben afrikaanse ltoplanden nodig. bovendien zijn die ook motiverend zeer goed, iets wat de huidige coaches ( die ook wel b/h buitenland zijn, maar niet zo goed als de genoemde 2) niet altijd kunnen overbrengen. bv togo dit wk.

  30. #120
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    zeker, ivoor kust beschikt over een ijzersterk team. techniek, snelheid gecombineerd met power. maar ze moeten tactisch nog wat leren, zoals veel afrikaanse toplanden. het talent is er vaak wel maar tactisch staan ze achter omdat ze vaak niet zo'n goede coaches hebben.

    stuur eens een hiddink of een beenhakker die toch van uitdagingen houden naar een afrikaanse topland en ze halen er gegarandeert succes mee. zulke toptrainers hebben afrikaanse ltoplanden nodig. bovendien zijn die ook motiverend zeer goed, iets wat de huidige coaches ( die ook wel b/h buitenland zijn, maar niet zo goed als de genoemde 2) niet altijd kunnen overbrengen. bv togo dit wk.
    helemaal met je eens.

    als je BV ghandi op het wk zag, deed het team voetballend weinig onder voor diverse toplanden. jammergenoeg was het tacktisch en collectief gezien minder als de europese en zuid amerikaanse landen. maar met toptrainers als hiddink zouden landen als ivoorkust zeker met de besten mee kunnen doen, ja. :cheers:

    terug naar byern. wat vinden jullie van de move van schlauderraff?

  31. #121
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    idd, maar spijtig kunnen die dan oftewel die trainer zijn nodige vrijheid niet geven (heel dom van de bond dan, zulke vakmannen moet je alle vrijheid geven).

    oftewel willen ze niet voldoen aan de salariseisen van de trainers (ook heel dom want ze houden meestal zelf alles in eigen zak, terwijl ze al genoeg hebben).

    en dan over bayern: ik schreef dat al in het transfertopic. hij lijkt me een goede speler maar ik vraag me af wie er gaat sneuvelen voor hem. podolski? makaay? pizarro?..of van bommel?

    op dit moment zijn makaay en pizarro basisspelers en de spitsen in vorm. podolski moet zich nog maar bevestigen. maar de komst van schlaufraaf zou ook voor podolski gevolgen kunnen hebben.die kans is echter klein maar toch reeel.

    maar die schlaudraff zou ook achter de spitsen kunnen spelen en dan is dat direct een andere zaak. podolski 's plaats komt niet in gevaar en ze hebben dan een vervanger voor ballack. hij zal het dan nog moeten waarmaken maar geldend als één v/d grootste duitse talenten is die kans zeer groot. we zien wel, ik ben benieuwd.

  32. #122
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    terug naar byern. wat vinden jullie van de move van schlauderraff?
    Zegt dit genoeg:



    (h)

  33. #123
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Zegt dit genoeg:



    (h)
    nee...
    maar ik vind het verstandig van hem, en erg mooi voor Bayern

  34. #124
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    idd, maar spijtig kunnen die dan oftewel die trainer zijn nodige vrijheid niet geven (heel dom van de bond dan, zulke vakmannen moet je alle vrijheid geven).

    oftewel willen ze niet voldoen aan de salariseisen van de trainers (ook heel dom want ze houden meestal zelf alles in eigen zak, terwijl ze al genoeg hebben).
    jupp. teveel politiek en te weinig voetbal.

    en het klopt inderdaad dat de bond vaak de trainer te weinig vrijheid/geld geeft wat zo spanning oplevert tussen de technische staf en de bond en het vaak invloed heeft op het presteren van een elftal. zie togo dit wk.

  35. #125
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Zegt dit genoeg:



    (h)
    als ie zulke doelpunten in dienst voor bayern zal maken ben ik de eerste die een shirt van hem koopt. en het liefst tegen real madrid, in de champions league finale 2008 :bier:

  36. #126
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    als ie zulke doelpunten in dienst voor bayern zal maken ben ik de eerste die een shirt van hem koopt. en het liefst tegen real madrid, in de champions league finale 2008 :bier:
    zou mooi zijn als we die finale uberhaupt halen :ill_h4h:

  37. #127
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    zou mooi zijn als we die finale uberhaupt halen :ill_h4h:
    dit jaar of volgend jaar?

    dit jaar geef ik jullie idd weinig kans om de finale te halen. volgend jaar, met een ander route (dus bayern niet tegenkomen voor de finale), zouden jullie wel de finale kunnen halen :roll:

  38. #128
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    dit jaar of volgend jaar?

    dit jaar geef ik jullie idd weinig kans om de finale te halen. volgend jaar, met een ander route (dus bayern niet tegenkomen voor de finale), zouden jullie wel de finale kunnen halen :roll:
    Vrees heb ik alleen voor Capello. :#

  39. #129
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    jupp. teveel politiek en te weinig voetbal.

    en het klopt inderdaad dat de bond vaak de trainer te weinig vrijheid/geld geeft wat zo spanning oplevert tussen de technische staf en de bond en het vaak invloed heeft op het presteren van een elftal. zie togo dit wk.
    idd, zeer zeker een feit maar toch evenzeer heel spijtig.

    maar wat denk jij over schlaudraff's komst koba? ik noemde hierboven de mogelijke spelers die zouden opgeofferd kunnen worden voor zijn plaats, wie denk jij dat er opgeofferd zal worden? en waar zal hij dan spelen, als spits of achter de spitsen?

  40. #130
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    idd, zeer zeker een feit maar toch evenzeer heel spijtig.

    maar wat denk jij over schlaudraff's komst koba? ik noemde hierboven de mogelijke spelers die zouden opgeofferd kunnen worden voor zijn plaats, wie denk jij dat er opgeofferd zal worden? en waar zal hij dan spelen, als spits of achter de spitsen?
    pff, daar vraag je me wat :#

    bayern is in de aanval heel erg sterk qua breedte (makaay, pizzaro, santa cruz, pedolski en nu dus ook nog schlaudraff). makaay en pizzaro functioneren zeer goed dit seizoen als de vaste aanvals koppel. pololski heeft zich nog niet echt overtuigen, dit omdat hij te maken gehad heeft met blusurre's en natuurlijk de goede vorm van de twee vaste spitsen. santa cruz werd in het voorbereiding op weg naar het seizoen en de éérste competitieduels gebruikt als spelmaker en daar leek hij niet bestemd voor. hoeness zag in hem de nieuwe ballack en daar is dus niets van terecht gekomen. ook staat santa bekend als ietsje te licht te zijn om daadwerkelijk een killer in de aanval te zijn. en nu met de goede vorm van pizzaro & makaay en de twee, potentieel gezien beter als hem, jonkies die zich zullen willen bewijzen denk ik dat santa eind dit seizoen in de uitverkoop gezet gaat worden. podolski & makaay gaan niet samen in de aanval en dat hebben magath en hoeness ook gezien. ook daarom zal podolski zich dubbel en dwars moet bewijzen om een basisplaats te veroveren. wat dat betreft heeft schlauderaff de betere papieren in hand want de aachen aanvaller staat namelijk ook bekend om zijn goede meevoetballen voorin. in theorie zouden hij en makaay dus wel een aanvalsduo kunnen vormen. maar net als makaay en podolski kunnen ook pizzaro en schlauderaff geen aanvalsduo vormen, althans dat neem ik aan. podolski zal dus makaay uit de basis moeten spelen en schlauderaff de af en toe wat kwakkelende pizzaro. ik verwacht daarom ook vuurwerk volgend seizoen binnen het team van magath, mits hij er dan nog zal zijn. ik denk dat vier volgend jaar niet elkaars beste vrienden zullen zijn en dat er een enorm strijd zal komen om de twee plekken voorin. dit is natuurlijk alleen maar ten goede van het elftal want zo gaan ze elkaar natuurlijk wel scherp houden.

    overigens ben ik zeer blij met de komst van schlauderaff. als bayern de stijgende lijn vast weet te houden zouden we dit jaar zomaar wel eens voor een verassing in de CL kunnen zorgen.

  41. #131
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    bayern munchen en alle duitsers zijn altijd outsiders. dus ze zouden zeker voor een verrassing kunnen zorgen in de CL.

    waarom kunnen podolski en makay niet samen voorin? speelt podoslki niet goed mee voorin? op het wk ging dat goed vond ik.

  42. #132
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern wil twintig miljoen voor Hargreaves
    Als Manchester United Owen Hargreaves wil wegplukken bij Bayern München, dan zal het diep in de buidel moeten tasten. De Duitse club heeft laten weten dat het best wil praten over een transfer van de middenvelder, maar dat er een prijskaartje van ongeveer twintig miljoen euro om zijn hek hangt.

    Afgelopen zomer haalde Manchester United alles uit de kast om Hargreaves te contracteren, maar Bayern weigerde, tot frustratie van Hargreaves, mee te werken. Nu, een half jaar na dato, is de situatie iets veranderd. "Als een club twintig miljoen euro op tafel legt, gaan we praten", zegt preses Franz Beckenbauer. "Met een dergelijk bedrag kunnen we de transfermarkt op, zodat het niveau van onze selectie op peil blijft."

    Twintig miljoen euro lijkt enorm veel geld, maar volgens Beckenbauer heeft zijn ploeg recht op een forse transfersom. "Het lijkt me niet meer dan normaal dat we veel geld mogen vragen voor een speler die zijn contract nét verlengd heeft. Zeker omdat hij alleen maar wil vertrekken omdat hij in Engeland meer kan verdienen."

    Hargreaves herstelt momenteel van een beenbreuk. Hij liep deze blessure in het begin van dit seizoen op in het competitieduel met Arminia Bielefeld.

    ik zou het niet slim vinden van de bayern bestuur mochten ze hargreaves in de uitverkoop doen (wat er nu dus wel op lijkt). hargreaves is namelijk de beste middenvelder die we momenteel hebben en schat ik daarom ook hoger in als de ottl en demischelis. ook ben ik er van overtuigd dat hargreaves potentieel één van europa's beste verdedigende middenvelders is en daarom zie ik hem niet graag naar een concurrent vertrekken. hargreaves is ook nog eens mijn favo speler (samen met schweinsteiger) bij bayern en zie ik graag in de toekomst toch de kleuren van bayern verdedigen. de engelsman is een geboren leider, en ondanks dat er van dat tot nu toe weinig van gekomen is, en zal dat in de komende jaren zeker kunnen bewijzen.

    voor de geintereseerden, hargreaves staat tot 2010 onder contract bij bayern.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    bayern munchen en alle duitsers zijn altijd outsiders. dus ze zouden zeker voor een verrassing kunnen zorgen in de CL.

    waarom kunnen podolski en makay niet samen voorin? speelt podoslki niet goed mee voorin? op het wk ging dat goed vond ik.
    jup. als bayern real weet uit te schakelen (waar ik ook in geloof, ondanks dat real een tegenstander van formaat is) in de laatste 16 dan geef ik de zuid-duitsers ook gelijk een groot kans om te schitteren dit jaar in de champions league. het bayern van momenteel is een team om rekening mee te houden net als het bayern onder effenberg.

    podolski en makaay (volgens magath & hoeness) kunnen niet samen spelen omdat ze vrijwel dezelfde manier van spelen hebben voorin. bayern houdt niet van teveel leiders op het veld en zeker niet voorin. in het geval van makaay en pizzaro heb je de perfecte combinatie momenteel, volgens bayern's voetbal filosofie. de ene spits (makaay) die de killer is en de andere spits (pizzaro) die druk op de verdediging zet, balvast en druk is. makaay en podolski kunnen samen niet de spitsenkoppel vormen omdat ze beiden de leidende rol opvragen. en daar kan ik magath en hoeness niet ongelijk in geven. vandaar dat podolski zich extra zal zich moeten bewijzen (wat ik zowel hoop als verwacht) om in de basis te komen.

  43. #133
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    bedankt voor het antwoord, ik heb ze weinig zien samen spelen dus ik wist er niets van.

    hargreaves moet idd zeer zeker blijven bij jullie. zijn verlies zou heel moelijk op te vangen zijn. overigens las ik dat bayern niet 20 miljoen, maar 30 euro vraagt voor hargreaves.

  44. #134
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    bedankt voor het antwoord, ik heb ze weinig zien samen spelen dus ik wist er niets van.

    hargreaves moet idd zeer zeker blijven bij jullie. zijn verlies zou heel moelijk op te vangen zijn. overigens las ik dat bayern niet 20 miljoen, maar 30 euro vraagt voor hargreaves.
    klopt. beckenbauer zei dat er enkel te praten valt (met manchester) over een transfer van hargreaves als er een bod van minstens 30 miljoen op tafel komt.

  45. #135
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    is volgens mij eerder om ze weg te schrikken, want owen is heel belangrijk en zou eigenlijk niet te koop mogen zijn, tenzij hij zelf écht zou willen vertrekken.

Pagina 3 van 68 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •