Pagina 4 van 68 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #136
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    is volgens mij eerder om ze weg te schrikken, want owen is heel belangrijk en zou eigenlijk niet te koop mogen zijn, tenzij hij zelf écht zou willen vertrekken.
    deels wel ja. goed gezien van je.

    het zou namelijk ook een dreun op het gezichten van de fans wezen zou hargreaves vertrekken. hargreaves is namelijk één van de publiekslievelingen van bayern sinds de champions league finale van 2001. in dat finale wist de jonge engelsman namelijk de fantastische mendieta volledig uit de wedstrijd te spelen en kon effenberg namelijk z'n geliefde spel spelen. ook was hargreaves vorig seizoen één van de dragende spelers binnen het selectie en was dus zo een belangerijk steunpilaar op weg naar de titel. het zou inderdaad een groot verlies zijn mocht de engelsman naar zijn vaderland te vertrekken. wat ik trouwens niet verwacht. hargreaves heeft namelijk een contract tot 2010 en gezien bayern zeker geen transporter is voor europese topclubs denk ik niet dat bayern hem zal laten gaan. ik verwacht dat hargreaves gewoon in zuid-duitsland gaat blijfen en dus niet zal gaan vertrekken naar manchester united. maar mischien is het ook wel de hoop van mij die mij aandrinkt tot deze gedachte.

  2. #137
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ja, ik denk ook dat bayern niet stom is om hem te verkopen. maar uiteindlijk zal het ook aan owen zelf liggen. als hij wilt blijven, dan mogen ze nog zoveel bieden op hem, dan zal bayern hem niet verkopen.

    maar als hij op een gegeven moment zou willen vertrekken dan vrees ik voor jullie dat je hem niet kan tegenhouden. bayern is zowieso niet gekend voor het geven van mega-contracten (al zie ik in hargeaves geen speler die weg zou gaan voor the money).

    maar nog belangrijker is dat je een speler die weg wil gewoonweg niet kan behouden. bovendien zal die dan ook niet zo goed spelen omdat hij minder gemotiveerd is.

    mij maakt het niet uit natuurlijk of hij weggaat of niet alleszins ik geen bayernfan ben, maar ik hoop voor de bayernfans dat hij toch blijft dan.

    en ik herinner me die mooie finale van 2001 nog zeer goed. hoofrollen waren weggelegd voor kahn, effenberg, de 2 franse backs (sagnol, lizarazu) die zeer goed speelden en onderschat werden/worden. in die finale hielden zij veel gevaar vanuit de flanken weg, wat valencia's sterkte was met indertijd toppers als kily (toen een prachtige speler), c.lopez (al kon die ook als spits) en angulo (idem).

    en idd hargreaves speelde toen al een supermatch en zorgde deels voor de ommekeer door het middenveld te controleren (een beetje zoals iniesta voor barca vorig jaar in die finale).

    en als ik me niet vergis scoorde hij zijn penalty nog ook (waarin hij heel goed is trouwens).

  3. #138
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ja, ik denk ook dat bayern niet stom is om hem te verkopen. maar uiteindlijk zal het ook aan owen zelf liggen. als hij wilt blijven, dan mogen ze nog zoveel bieden op hem, dan zal bayern hem niet verkopen.

    maar als hij op een gegeven moment zou willen vertrekken dan vrees ik voor jullie dat je hem niet kan tegenhouden. bayern is zowieso niet gekend voor het geven van mega-contracten (al zie ik in hargeaves geen speler die weg zou gaan voor the money).

    maar nog belangrijker is dat je een speler die weg wil gewoonweg niet kan behouden. bovendien zal die dan ook niet zo goed spelen omdat hij minder gemotiveerd is.

    mij maakt het niet uit natuurlijk of hij weggaat of niet alleszins ik geen bayernfan ben, maar ik hoop voor de bayernfans dat hij toch blijft dan.

    en ik herinner me die mooie finale van 2001 nog zeer goed. hoofrollen waren weggelegd voor kahn, effenberg, de 2 franse backs (sagnol, lizarazu) die zeer goed speelden en onderschat werden/worden. in die finale hielden zij veel gevaar vanuit de flanken weg, wat valencia's sterkte was met indertijd toppers als kily (toen een prachtige speler), c.lopez (al kon die ook als spits) en angulo (idem).

    en idd hargreaves speelde toen al een supermatch en zorgde deels voor de ommekeer door het middenveld te controleren (een beetje zoals iniesta voor barca vorig jaar in die finale).

    en als ik me niet vergis scoorde hij zijn penalty nog ook (waarin hij heel goed is trouwens).
    idd. ik hoop/denk dat bayern hem ook niet zal gaan verkopen. want het bayern bestuur weet dondersgoed dat ze met hargreaves een speler van NU en voor het toekomst hebben.

    maar je hebt gelijk. als hargreaves weg wil dan is er geen houden aan jammergenoeg. en ook klopt het dat een speler, dat met z'n gedachte ergens anders zit, minder gemoteveerd is als normaal.

    de finale van 2001 was mischien niet het meest spectucalairste, maar wel een heel beladen en spannende wedstrijd. het klopt trouwens dat lizarazu en met name sagnol zeer belangerijk waren toendertijd en jammergenoeg onderschat werden en met het geval van sagnol nog steeds. ik geloof trouwens dat lizaruzu de enige speler, of één van de weinige, dat alle prijzen gewonnen heeft dat er te winnen valt. maar dat terzijde. sagnol is ook een zeer goede back, dat je verdedigend gezien ook gewoon als manstopper kan hebben, en ook nog eens zeer goed kan opbouwen. vorig seizoen ook voor mij betreft één van de revalatie's en één van de uitblinkers aan de franse zijde op de wk.

    wel vond ik het jammer voor valencia dat ze opnieuw, dat overigens zoals je zei toen over een topteam beschikte, de beker niet wisten te behalen. ik kreeg namelijk, de jaar ervoor, sympathie voor de club toen ze na een zo geweldige jaar 3-0 onderuit gingen tegen real madrid. sinds de finale van 2001 werd valencia ook daarom, achter bayer en psv, mijn 3e cluppie.

    hargreaves was idd super in de finale toen. hij wist de middenveld toen inderdaad te controleren en dat op zo'n jonge leeftijd, hij was nog maar 21 toen. ik kan me niet meer herinneren of hij een penalty genomen had toen in de finale, maar hij schoot ze de afgelopen jaren wel regelmatig in. ondanks dat makaay normaal gesproken de penalty's neemt.

  4. #139
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    lizarazu is idd één v/d weinige die alle prijzen gewonnen heeft maar je mag raden wie NU al ook alles al gewonnen heeft?? ronaldinho, jawel. alhoewel hij het ek nog niet won maar dat is ook logisch lijkt me...de copa america wél.

    verder heeft lizarazu's landgenoot, zidane, ook alles gewonnen. effenberg ook trouwens of was hij er in 96 niet bij? nu ik eraan denk dacht ik dat hij niet speelde maar ben niet zeker, weet jij het nog?

    maar lizarazu is voor mijn een legende en één v/d beste licksbacks ooit die idd onderschat wordt. dat is hetzelfste voor zanetti bij inter die in mijn ogen ook één v/d beste rechtdbacks is. maar mensen hebben het altijd over maldini, r. carlos (linskbacks) en cafu en thuram (rechtsbacks, alhoewel thuram al enkele jaren centraal speelt).

    maar bayern heet met lahm ook een goede linksback al is die niet zo compleet als lizarazu. die was zowel verdedigend als aanvallend ijzersterk. de hele linkerflank was voor hem alleen indertijd. sagnol wordt idd ook onderschat, hij geeft heel goede voorzetten, kan goed oprukken en is verdedigend ook sterk.

    valencia was gewoonweg top vroeger maar ik vind dat ze met de huidige selectie ook voor genoeg verrassingen kunnen zorgen. ze hebben enkel wat pech met blessures, daarom dat ze al zoveel punten verspeelden in la liga. maar in de CL confrontatie tegen inter zullen de meeste en de belangrijkste spelers gelukkig ( of spijtig, het is maar hoe je het ziet ) terug zijn.

  5. #140
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    lizarazu is idd één v/d weinige die alle prijzen gewonnen heeft maar je mag raden wie NU al ook alles al gewonnen heeft?? ronaldinho, jawel. alhoewel hij het ek nog niet won maar dat is ook logisch lijkt me...de copa america wél.

    verder heeft lizarazu's landgenoot, zidane, ook alles gewonnen. effenberg ook trouwens of was hij er in 96 niet bij? nu ik eraan denk dacht ik dat hij niet speelde maar ben niet zeker, weet jij het nog?

    maar lizarazu is voor mijn een legende en één v/d beste licksbacks ooit die idd onderschat wordt. dat is hetzelfste voor zanetti bij inter die in mijn ogen ook één v/d beste rechtdbacks is. maar mensen hebben het altijd over maldini, r. carlos (linskbacks) en cafu en thuram (rechtsbacks, alhoewel thuram al enkele jaren centraal speelt).

    maar bayern heet met lahm ook een goede linksback al is die niet zo compleet als lizarazu. die was zowel verdedigend als aanvallend ijzersterk. de hele linkerflank was voor hem alleen indertijd. sagnol wordt idd ook onderschat, hij geeft heel goede voorzetten, kan goed oprukken en is verdedigend ook sterk.

    valencia was gewoonweg top vroeger maar ik vind dat ze met de huidige selectie ook voor genoeg verrassingen kunnen zorgen. ze hebben enkel wat pech met blessures, daarom dat ze al zoveel punten verspeelden in la liga. maar in de CL confrontatie tegen inter zullen de meeste en de belangrijkste spelers gelukkig ( of spijtig, het is maar hoe je het ziet ) terug zijn.
    sorry (:#) maghrabi maar ik geloof dat ronaldinho niet alles heeft gewonnen. hij wist namelijk, met barca, niet de wereldbeker om clubs te winnen. met het nationale elftal heeft ie idd alles gewonnen, maar met z'n club nog niet. de wereldbeker om clubs is het enigste wat nog ontbreekt, volgens mij. en ook zidane heeft volgens mij niet alles gewonnen, hoewel ik in zijn geval het wel eens mis zou kunnen hebben, geloof ik. maar ik zal eens op zoek gaan naar de lijst, want 2 a 3 jaar geleden was volgens dat lijst liza de enige voetballer ooit dat alle prijzen heeft weten te winnen.

    en effenberg heeft idd niet op het ek van 96 gespeelt. effe is sinds 94, na het middelvinger incident, niet meer uitgekomen voor die mannschaft. één keer kwam ie terug, in 98 (geloof ik), voor een duel tegen roemenie. maar gelijk na de wedstrijd maakte hij bekend dat hij nooit meer voor die mannschaft zal gaan uitkomen. jammer, want in 2002 zou die mannschaft met effenberg (toen verkerend in het vorm van z'n leven) competitiefer kunnen zijn tegen brazilie op de wk finale.

    liza was idd één van de beste links backs toen. ik meen mij nog te herenirren dat sir furgeson zei, na de twee groepsduels in de champions leageu van 2002 nadat liza backham volledig uit de wedstrijd(en) had gespeeld, dat liza de beste linksback is dat ie ooit heeft gezien. maar liza, is zoals jij zei, was sterk in ieder onderdeel. en zanetti hoef ik geen woorden over kwijt. ik vindt hem zelfs één van de betere en onderschattste spelers van de afgelopen jaren. de argetijn is de boegbeeld en leider van inter de afgelopen jaren geweest en is dat nog steeds. respect voor deze man, waar ik veel sympathie voor heb. het leuke aan hem is, net als crespo overigens, dat hij geen man van woorden is maar een man van daden. zanetii laat zijn voetbalkwaliteiten spreken op het veld.

    en valencia vs inter gaat idd een mooi wedstrijd worden, met hopelijk de spanjaarden dat aan de langste eind weten te trekken. valencia is altijd een team om rekening mee te houden, dit grotendeels door hun degelijke en slimme manier van spelen. valencia heeft ook één van de sterkste verdedigen, dit al jaren, van europa. inter zal ook gebrand zijn op een revanche na de vele mislukte europese avonturen. en wanneer de vele gebleseerde basisspelers van valencia terug zullen zijn kunnen we ons idd op gaan maken voor een competatiefe wedstrijd.

  6. #141
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    tjah, als je de wereldbeker voor clubs er ook bij gaat tellen...

    jep, dat van effenberg klopt, ik was het al vergeten.

    idd dat van ferguson. en giggs zei al eens hetzelfste over zanetti, na een confrontatie inter-man utd in de CL. hij zei dat zanetti de beste back is waar tegen hij speelde. en dan heb ik het over good old giggs die toen écht een klassespeler was.

    ik hoop natuurlijk dat inter doorgaat, maar dat zal je geen verrassing zijn.

  7. #142
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    tjah, als je de wereldbeker voor clubs er ook bij gaat tellen...
    moet helaas wel. :bier:

    het gaat namelijk om alle prijzen op clubs en nationale vlakken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    idd dat van ferguson. en giggs zei al eens hetzelfste over zanetti, na een confrontatie inter-man utd in de CL. hij zei dat zanetti de beste back is waar tegen hij speelde. en dan heb ik het over good old giggs die toen écht een klassespeler was.
    klopt. ik geloof dat dat in 99 was (waar man united van bayern in de finale won door twee late doelpunten en op z'n duits ) waar inter en manchester elkaar tegen kwamen in de kwartfinale. zanetti speelde in de return (thuis bij inter) een zeer goede wedstrijd. verbeter me als ik het fout heb..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ik hoop natuurlijk dat inter doorgaat, maar dat zal je geen verrassing zijn.
    en ik hoop dat valencia doorgaat. maar dat zal jou ook geen verassing zijn lijkt me :#

  8. #143
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ja, die wereldbeker voor clubs moet er ook bij in principe, maar ik zou er niet om huilen zolang hij barca helpt naar het behalen van meerdere spaanse titels en CL titels.

    ja dat was in 99 van zanetti tegen giggs. en die andere legendarische finale zal ik nooit vergeten. overigens speelde zanetti ook op odt trafford goedn maar in san siro was hij subliem.

    alleszins valencia jouw 2de club is en je anti-inter bent is dat zeker geen verrassing. maar die grijns zal wel verdwijnen...

  9. #144
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ja, die wereldbeker voor clubs moet er ook bij in principe, maar ik zou er niet om huilen zolang hij barca helpt naar het behalen van meerdere spaanse titels en CL titels.
    hopelijk niet dit seizoen. wat mij betreft mag valencia (zolang er noog hoop is) de spaanse titel winnen en anders maar sevilla!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ja dat was in 99 van zanetti tegen giggs. en die andere legendarische finale zal ik nooit vergeten. overigens speelde zanetti ook op odt trafford goedn maar in san siro was hij subliem.
    klopt. in de uitwedstrijd was hij meer als subliem zelfs. mijn broer is overigens een groot fan van inter en helemaal van zanetti. jammer dat er over spelers als zenetti nooit gesproken wordt. vaak zijn het spelers van o zo belangerijke waarde van een team maar dat zich in het achtergrond houden. onopvallend dus zeer belangerijke spelers. net als effenberg, niet de meest spectucalairste, maar wel één van de betere (volgens mij bescheiden mening zelfs de beste) spelers in europa in de triomfjaren van hun clubs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    alleszins valencia jouw 2de club is en je anti-inter bent is dat zeker geen verrassing. maar die grijns zal wel verdwijnen...
    valencia (verbetering: mijn 3e club achter bayern en psv) zal ik zeker weten gaan suporteren tegen inter. maar over deze wedstrijd zullen we het zeker nog gaan hebben, de komende maand.

  10. #145
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    hopelijk niet dit seizoen. wat mij betreft mag valencia (zolang er noog hoop is) de spaanse titel winnen en anders maar sevilla!
    ook al anti-barca? dat meen je niet? oke, valencia is jouw 3de club maar dat je het sevilla meer gunt dan barca wilt dus zeggen dat jij barca niet graag hebt. overigens heeft sevilla zonet verloren van zaragoza en komt barca op gelijke hoogte ALS ze met hun halve a-team morgen weten te winnen van getafe op verplaatsing. maar ze hebben dan nog een match minder gespeeld.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    klopt. in de uitwedstrijd was hij meer als subliem zelfs. mijn broer is overigens een groot fan van inter en helemaal van zanetti. jammer dat er over spelers als zenetti nooit gesproken wordt. vaak zijn het spelers van o zo belangerijke waarde van een team maar dat zich in het achtergrond houden. onopvallend dus zeer belangerijke spelers. net als effenberg, niet de meest spectucalairste, maar wel één van de betere (volgens mij bescheiden mening zelfs de beste) spelers in europa in de triomfjaren van hun clubs..

    je broer heeft precies meer voetbalverstand . en ik ga akkoord met je dat zulke spelers onderschat worden en bij de beste behoren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    valencia (verbetering: mijn 3e club achter bayern en psv) zal ik zeker weten gaan suporteren tegen inter. maar over deze wedstrijd zullen we het zeker nog gaan hebben, de komende maand.
    zeker, ik verheug me al op die match al zal ik barca-liverpool uiteindlijk prefereren als live match alleszins barca mijn nummer favoriete club is.

  11. #146
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Kahn stopt in 2008 definitief

    Oliver Kahn heeft tegenover de Bild am Sonntag laten weten dat hij in 2008 zijn keeperhandschoenen definitief op zal bergen. De sluitpost van Bayern München en oud-international van Duitsland vindt het dan genoeg geweest. Alleen wanneer Der Rekordmeister erin slaagt om dit seizoen de Champions League te winnen, zal Kahn eerder een punt achter zijn actieve loopbaan zetten.

    "Ik dien mijn contract bij Bayern München uit. Dan ben ik 39 en moet ik mijn keepersbroek uitdoen en me langzaam in een andere richting ontwikkelen," aldus Kahn. Hij laat vooralsnog niet weten of hij in de toekomst als trainer of technisch directeur aan de slag wil gaan.

    In het seizoen 1987/88 begon de spraakmakende doelman zijn carrière bij Karlsruher SC. Na zeven seizoen besloot Bayern München hem te halen en groeide hij uit tot één van de publiekslievelingen. Tot nu toe speelde Kahn 516 competitiewedstrijden namens deze twee clubs.

    hmm, laat bayern maar lekker de champions league winnen en kahn zich maar vervolgens bedenken dat ie nog een jaartje doorgaat. nee, nu ff serieus. persoonlijk vindt ik kahn één van de betere keepers van het afgelopen 10 jaar. de reflexen die hij in huis had had geen enkele keeper in zijn gloriejaren. ook wist kahn hoe hij spitsen van de tegenstander uit de wedstrijd moest halen en speelde dus een flinke portie mindgimes jegens hun, en het pakte ook nog eens vaak goed uit. was natuurlijk ook een leider op het veld en is dat nog steeds. een speler die z'n teamgenoten scherp houdt en wakkerschudt en ze met beiden benen op de grond zet als ze het even niet meer weten. een ware persoonlijkheid, die niet terug deinst voor een gevecht en alles roept wat ie echt denkt, op het veld en een grote steunpilaar voor bayern. maar ook heeft kahn z'n mindere jaren gehad, en blunderde hij meer als normaal gesproken (hoewel ie dit seizoen naar behoren keept, keept zeer goed zelfs). jammergenoeg heeft ie onder magath om bepaalde redenen nooit meer zijn niveau kunnen halen als toen onder hitzfeld. was een ruimte tijd de beste keeper van de wereld en behoort, gezien keeperskwaliteiten, zeker in het rijtje schmeichel, van der sar & buffon. en met rensing maak ik me geen zorgen. dat is en moet de oppvolger van olli gaan worden. ik heb hem al een aantal keer zien keepen en was zeker onder het indruk. heeft veel potentie. maar gelukkig hebben ze bij bayern daar, in het persoon van sepp maier, de juiste man zitten die weet hoe hij een keeper optimaal moet laten presteren. rensing :cheers:

  12. #147
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    'Eventueel vertrek Hargreaves aanstaande'

    Uli Hoeness, technisch directeur van Bayern München, heeft tegenover die Welt am Sonntag gemeld dat Owen Hargreaves niet tussentijds verkocht zal worden. De middenvelder van Engelse komaf staat in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester United.

    "Hargreaves zal deze transferperiode de club zeker niet verlaten," aldus Hoeness tegenover de zondagkrant uit Duitsland. Toch gaf de technisch directeur van Der Rekordmeister een stille hint over een mogelijke transfer op een later tijdstip. "We zijn momenteel bezig om een nieuw, fris team te vormen dat volgend jaar klaar moet staan. Het is echter nog niet geheel duidelijk of Hargreaves in dit team zal voorkomen. De tijd zal ons dat leren."

    Hargreaves, geboren in Canada maar uitkomend voor het Engelse nationale elftal, staat al langer in de belangstelling van Manchester United. De ploeg van coach Sir Alex Ferguson wilde de middenvelder na het afgelopen WK al strikken, maar toen wilde Bayern München hem niet kwijt.

    en hargreaves moet gewoon in dat nieuwe team zitten. samen met van bommel en schweinsteiger moet hij de leider zijn in het elftal dat eraan komt.

    santa cruz en ottl kan bayern beter in het uitverkoop zetten en met dat geld moet bayern maar een aanvallende middenvelder zien te halen. met hargreaves als verdedigende middenvelder, schweini op links, deisler/van bommel op rechts en eventueel een diego of een ander speler van diens kwaliteiten achter de spitsen zou bayern toch over een zeer goede middenveld beschikken.

  13. #148
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    van bommel op rechts vind ik niets voor hem. hij heeft geen actie, geen snelheid en ook geen goede voorzet. oftewel zet je deisler op die plek oftewel salihamdzic oftewel karimi oftewel kopen ze er een

    alles buiten mark, die zou normaal centraal moeten, maar bij bayern past hij niet in het 4-4-2 systeem alleszins hij zowel géén verdedigende middenvelders is (hargreaves is daar toch untouchable) en ook géén spelmaker (daarom dat ze diego willen, al vind ik vd vaart of appiah ook goede spelers voor die plek).

  14. #149
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    van bommel op rechts vind ik niets voor hem. hij heeft geen actie, geen snelheid en ook geen goede voorzet. oftewel zet je deisler op die plek oftewel salihamdzic oftewel karimi oftewel kopen ze er een

    alles buiten mark, die zou normaal centraal moeten, maar bij bayern past hij niet in het 4-4-2 systeem alleszins hij zowel géén verdedigende middenvelders is (hargreaves is daar toch untouchable) en ook géén spelmaker (daarom dat ze diego willen, al vind ik vd vaart of appiah ook goede spelers voor die plek).
    van bommel is van nature idd geen rechtsmiddenvelder, maar met de systeem dat magath handhaaft zit er momenteel geen ander alternatief voor op. of van bommel zou samen met deisler achter schweinsteiger (die dan de man achter de spitsen zou zijn) moeten spelen en dus ongeveer moeten functioneren als centrale middenvelder, met een iets meer arbeidende taken als deisler. zodat deisler dan in zijn vrijere rol als centrale middenvelder voor het nodige gevaar kan zorgen. maar goed, ook dit wordt een probleem gezien deisler eigenlijks gewoon op het rechterflank thuishoort. en daarom moet er gauw op zoek gegaan worden naar een AM. mijn voorkeur gaat uit naar diego die zich in duitsland al heeft bewezen en ik toch een stuk hoger inschat als vc vaart. appiah zou ook geen verkeerde keuz wezen, speelde trouwens zeer goed bij juve..vandaar dat ik ook geen idee heb waarom juve hem destijds wegdeed, maar is hij wel de geschikte man voor bayern. vd vaart is fysiek niet de sterkste, en het is geen geheim dat bayern doorgaans fysiek sterke spelers prefeert. goed, ik weet dat het gaat komen: diego is idd ook niet fysiek de sterkste, maar maakt dit ruimschoots goed door zijn leiderscapiciteiten, goede traptechniek en snelheid. daar komt vd vaart toch wel de nodige kwaliteiten voor tekort.

  15. #150
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    maar good old hassen doet het toch ook niet slecht als rechtermiddenvelder?

    ik kijk veel voetbal en ook bayern munchen zie ik wel eens live in de competitie (als er niks beter is ) maar salihamdzic speelde dit jaar redelijk veel matchen en vaak als rechtermiddenvelder en ik vond hem dat zeer goed doen.

    hij is snel, kan dribbelen en heeft een goede voorzet en slaagt er toch vaak in zijn doelpuntje mee te nemen. verder is hij ook min of meer een leider alleszins hij al bijna 10 jaar bij de club speelt en alles al door en door kent.

    want als hij dan toch niet goed genoeg zou zijn zal bayern gwn moeten inkopen (bv. ribery) want deisler...daar moet je niet teveel op rekenen, hij is meer geblesseerd dan dat hij speelt. het is ook maar de vraag of hij zijn oude niveau terug bereikt.

    diego, nogmaals, zou dé ideale aankoop zijn maar ook hier nogmaals, is het de vraag of werder hem kwijt wil...aan de concurrent dan nog...

  16. #151
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De kans dat Weder Diego zal laten gaan is zeer klein.
    Dat is de beste speler op dit moment in de Duitse competitie, voor mij dus onduidelijk waarom Porto hem zo makkelijk liet gaan.

    Een speler die je continu in de gaten moet houden, want met één geniale pass/actie kan hij beslissend zijn.

  17. #152
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    maar good old hassen doet het toch ook niet slecht als rechtermiddenvelder?

    ik kijk veel voetbal en ook bayern munchen zie ik wel eens live in de competitie (als er niks beter is ) maar salihamdzic speelde dit jaar redelijk veel matchen en vaak als rechtermiddenvelder en ik vond hem dat zeer goed doen.

    hij is snel, kan dribbelen en heeft een goede voorzet en slaagt er toch vaak in zijn doelpuntje mee te nemen. verder is hij ook min of meer een leider alleszins hij al bijna 10 jaar bij de club speelt en alles al door en door kent.

    want als hij dan toch niet goed genoeg zou zijn zal bayern gwn moeten inkopen (bv. ribery) want deisler...daar moet je niet teveel op rekenen, hij is meer geblesseerd dan dat hij speelt. het is ook maar de vraag of hij zijn oude niveau terug bereikt.

    diego, nogmaals, zou dé ideale aankoop zijn maar ook hier nogmaals, is het de vraag of werder hem kwijt wil...aan de concurrent dan nog...
    salihamdzic speelt zeker goed in het dienst van het elftal en is van zeer belangerijke waarde voor bayern. er is niets aan te merken op zijn spel. maar ik doelde eigenlijks meer op zijn leeftijd want hij is niet de jongste meer. hoewel dit niet veel zou uit moeten maken als ie gewoon speelt zoals op het moment. alleen denk ik dat hij niet meer in de toekomstige plannen voor zal komen waar hoeness en magath al reeds mee zijn begonnen. en nu bayern een AM wil aantrekken en zo dus er één middenvelder opgeofferd zou moeten worden, verwacht ik dat dit hassan zal zijn. ik denk namelijk niet dat bayern van bommel op de bank gaat houden want de voormalige psv'er is namelijk gehaald om de nieuwe leider binnen het elftal te zijn.

    en in het geval van diego heb je gelijk. ik vrees dat werder hem niet zal laten gaan en zeker niet aan de grootste concurrent.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    De kans dat Weder Diego zal laten gaan is zeer klein.
    Dat is de beste speler op dit moment in de Duitse competitie, voor mij dus onduidelijk waarom Porto hem zo makkelijk liet gaan.

    Een speler die je continu in de gaten moet houden, want met één geniale pass/actie kan hij beslissend zijn.
    diego is idd een fantastische speler, die ik overigens goed vind passen bij barca. mischien moet hij deco maar gaan vervangen, want deco zei laats dat ie graag z'n carriere in england zou willen afsluiten.

  18. #153
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Diego en Deco zijn min of meer dezelfde spelers, dus zou ook Diego kunnen passen bij Barça

    Maar zelf hoop ik dat Deco blijft, en ik weet niet of je elk gerucht zou moeten geloven.

  19. #154
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    salihamdzic speelt zeker goed in het dienst van het elftal en is van zeer belangerijke waarde voor bayern. er is niets aan te merken op zijn spel. maar ik doelde eigenlijks meer op zijn leeftijd want hij is niet de jongste meer. hoewel dit niet veel zou uit moeten maken als ie gewoon speelt zoals op het moment. alleen denk ik dat hij niet meer in de toekomstige plannen voor zal komen waar hoeness en magath al reeds mee zijn begonnen. en nu bayern een AM wil aantrekken en zo dus er één middenvelder opgeofferd zou moeten worden, verwacht ik dat dit hassan zal zijn. ik denk namelijk niet dat bayern van bommel op de bank gaat houden want de voormalige psv'er is namelijk gehaald om de nieuwe leider binnen het elftal te zijn.

    je hebt gelijk maar salihamdzic en van bommel zijn even oud en ook salihamdzic is een leider, bij bayern is hij dat zeker meer dan van bommel.

    ik zie van bommel geen grote mond hebben tegen kerels als schweini of podolski om ze eens af en toe scherp te zetten, daar is hij nog niet lang genoeg bij de club maar een salihamidzic zie ik dat wél doen (evenals kahn, sagnol en lucio natuurlijk). bovendien is hij ook gerespecteerd door fans, club en spelers. mark moet nog veel bewijzen om dat te krijgen.

    ook vorig jaar bij barca was hij de stiltste in de kleedkamers terwijl bij psv hij en cocu het elftal leidden. wil hij een leider worden, dan moet hij meer durven praten. v. buyten bv is er ook nog maar pas, maar die neemt geen blad voor de mond.

  20. #155
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    je hebt gelijk maar salihamdzic en van bommel zijn even oud en ook salihamdzic is een leider, bij bayern is hij dat zeker meer dan van bommel.

    ik zie van bommel geen grote mond hebben tegen kerels als schweini of podolski om ze eens af en toe scherp te zetten, daar is hij nog niet lang genoeg bij de club maar een salihamidzic zie ik dat wél doen (evenals kahn, sagnol en lucio natuurlijk). bovendien is hij ook gerespecteerd door fans, club en spelers. mark moet nog veel bewijzen om dat te krijgen.

    ook vorig jaar bij barca was hij de stiltste in de kleedkamers terwijl bij psv hij en cocu het elftal leidden. wil hij een leider worden, dan moet hij meer durven praten. v. buyten bv is er ook nog maar pas, maar die neemt geen blad voor de mond.
    hmm, ik meende dat salihamdzic een stukje ouder was. blijkbaar niet dus. mijn fout. maar de bosnier is zeker weten een leider op het veld, alleen is ie (met alle respect) dat nooit buiten het veld geweest. en sinds het vertrek van effenberg is er eigenlijks geen psychologische leider op en rondom het veld geweest, dus ook niet in de persoon ballack. en gezien van bommel een uitstekende motivator is voor z'n medespelers en dit ook in z'n psv tijd is gebleken is hij mede door dit gehaald naar bayern. maar ik ben het wel met je eens dat van bommel nog niet DE leider is, maar dit zal in het verdere verloop wel veranderen denk ik. immers, zo'n proces vraagt gewoon tijd. en van bommel is nog maar een aantal maanden op bij bayern. ondanks dit ontwikkelt ie zich goed en is hij op de veld al één van de leiders.

    en dat van bommel bij barca z'n mondje 'stil' had komt natuurlijk ook door het feit dat er bij barca er méér leiders rondliepen (puyol, deco, ronaldinho enz) als bij bayern nu. maar van bommel is zeker nog niet rijp om nu meteen al een leider te zijn bij een topclub maar de mentaliteit beschikt ie idd er wel voor. maar ik ben het met je eens dat ie zich meer moet gaan ontwikkelen voordat het ook dadelijk zover is.

  21. #156
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    hmm, ik meende dat salihamdzic een stukje ouder was. blijkbaar niet dus. mijn fout. maar de bosnier is zeker weten een leider op het veld, alleen is ie (met alle respect) dat nooit buiten het veld geweest. en sinds het vertrek van effenberg is er eigenlijks geen psychologische leider op en rondom het veld geweest, dus ook niet in de persoon ballack. en gezien van bommel een uitstekende motivator is voor z'n medespelers en dit ook in z'n psv tijd is gebleken is hij mede door dit gehaald naar bayern. maar ik ben het wel met je eens dat van bommel nog niet DE leider is, maar dit zal in het verdere verloop wel veranderen denk ik. immers, zo'n proces vraagt gewoon tijd. en van bommel is nog maar een aantal maanden op bij bayern. ondanks dit ontwikkelt ie zich goed en is hij op de veld al één van de leiders.

    en dat van bommel bij barca z'n mondje 'stil' had komt natuurlijk ook door het feit dat er bij barca er méér leiders rondliepen (puyol, deco, ronaldinho enz) als bij bayern nu. maar van bommel is zeker nog niet rijp om nu meteen al een leider te zijn bij een topclub maar de mentaliteit beschikt ie idd er wel voor. maar ik ben het met je eens dat ie zich meer moet gaan ontwikkelen voordat het ook dadelijk zover is.
    of hij buiten het veld geen leider is weet ik niet dus als jij het zegt zal het wel zo zijn alleszins jij bayernkenner bent.

    maar ik ben hoe dan ook benieuwd naar v.bommel toe; gaat hij als rechtermidenvelder (een vreemde positie voor hem waar hij eigenlijk niet thuishoort) toch weten te presteren en wordt hij zelfs ook dé leider van bayern?

    ben benieuwd...

  22. #157
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    of hij buiten het veld geen leider is weet ik niet dus als jij het zegt zal het wel zo zijn alleszins jij bayernkenner bent.

    maar ik ben hoe dan ook benieuwd naar v.bommel toe; gaat hij als rechtermidenvelder (een vreemde positie voor hem waar hij eigenlijk niet thuishoort) toch weten te presteren en wordt hij zelfs ook dé leider van bayern?

    ben benieuwd...
    buiten het veld is hij nog geen leider, dit komt omdat ie nog maar net bij het team zit. dit is een natuurlijke proces wat vanzelf wel gedurende de tijd zal gaan veranderen. binnen het veld heeft ie vanaf dag één laten zien dat hij één van de leiders is.

    de laatste weken heeft ie behoorlijk vaak als rechtsmiddenvelder geopereerd als ik me niet vergis. en ondanks dat het niet zijn plek is ging het hem toch wel aardig uit de voeten.

    zelf ben ik echter voorstander van een 4-4-2 systeem (wat magath nu wel speelt, maar dan wat anders) door van bommel en salihamdzic als centrale middenvelders te laten opereren met van bommel degene die net ietsje verdedigender ingesteld moet zijn en dus ottl (later dus hargreaves) moeten ondersteunen in het bewaken van de middenveld en salihamdzic met een iets meer vrijere rol, zodat hij schweinsteiger (die dan als AM moet opereren) kan ondersteunen in de punt naar voren. hierbij denk ik dat magath ook minder risico zal gaan lopen dat van bommel zal gaan falen als hem laten spelen als rechtsmiddenvelder.

  23. #158
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    hahaha koba, ik had het nog over salihamdizc op het begin van mijn vorige post. of hij geen leider is buiten het veld....

  24. #159
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    hahaha koba, ik had het nog over salihamdizc op het begin van mijn vorige post. of hij geen leider is buiten het veld....
    hehe, communicatiefoutje dan.

    trouwens bayern heeft haar interrese voor ribery duidelijk gemaakt. persoonlijk zou ik het geweldig vinden als ie bayern zou komen versterken. zowel omdat hij één van mijn fav voetballers op het moment is als dat hij veel kan toevoegen bij bayern en we er sterker op zouden worden. ribery vindt ik echt geweldig en ik heb zelden zo'n puurtalent in het voetbal gezien. bij galatasay en vooral op het wk heeft ie erg veel indruk op me gemaakt en z'n speelstijl vind ik ook heel leuk om naar te kijken. O-marseille heeft onlangs nog bayern geprijst voor haar nette manier van handelen door eerst hun te informeren dat ze ribery graag willen overnemen zonder gelijk met ribery te gaan onderhalen achter hun rug om. het schijnt dat O-marseille ongeveer €22 miljoen voor de moslimse fransman vraagt. bayern leeft een een voetbalcultuur na, integendeel tot sommige andere topclubs, dat niet mee wil doen aan al dat belachelijke hoge transferprijzen en daar heb ik ook enorm veel respect voor. maar in het geval van ribery zouden ze wat mij part toch met dat bedrag mogen smijten om de fransman in te lijfen. wat denk jij?

  25. #160
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    zeker, deisler zal denk ik toch niet zo snel top worden, en is bovendien vaak geblesseerd. bovendien is ribery beter en ook jonger. dus ik zou zeggen dat ze ervoor moeten gaan voor ze spijt krijgen. die jongen zal zowieso vertrekken deze zomer (of zo goed als zeker).

    en 22 miljoen is niet zo veel in vergelijking met wat andere kleine ploegen soms vragen voor hun toppers. zowieso zal de prijs nog lichtjes zakken en zal bayern hem misschien kunnen overnemen voor 18 miljoen, zoals bij makaay indertijd.

    maar dan moeten ze wel heel snel handelen want als de andere topclubs ook gaan bieden zal de hoogste bieder waarschijnlijk gegarandeert zijn van ribery's diensten. en ik zie bayern niet als de hoogste bieder.

    ze pakken het idd wel slim aan door eerst met de club te praten, maar money talks. als een andere club meer biedt zullen ze enkel nog rond de tafel met bayern gaan in de veronderstelling dat ze hoger bieden.

    en er bestaan overigens nog andere grote talenten hoor

  26. #161
    MaartenQBAjax's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2006
    Locatie
    Katwijk
    Leeftijd
    33
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ze staan 1-3 achter tegen marseille ken je tog wel zien dat de duitsers ook niet meer kunne aanhaken tegen de top

  27. #162
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    zeker, deisler zal denk ik toch niet zo snel top worden, en is bovendien vaak geblesseerd. bovendien is ribery beter en ook jonger. dus ik zou zeggen dat ze ervoor moeten gaan voor ze spijt krijgen. die jongen zal zowieso vertrekken deze zomer (of zo goed als zeker).

    en 22 miljoen is niet zo veel in vergelijking met wat andere kleine ploegen soms vragen voor hun toppers. zowieso zal de prijs nog lichtjes zakken en zal bayern hem misschien kunnen overnemen voor 18 miljoen, zoals bij makaay indertijd.

    maar dan moeten ze wel heel snel handelen want als de andere topclubs ook gaan bieden zal de hoogste bieder waarschijnlijk gegarandeert zijn van ribery's diensten. en ik zie bayern niet als de hoogste bieder.

    ze pakken het idd wel slim aan door eerst met de club te praten, maar money talks. als een andere club meer biedt zullen ze enkel nog rond de tafel met bayern gaan in de veronderstelling dat ze hoger bieden.

    en er bestaan overigens nog andere grote talenten hoor
    de hoogste bieder zal waarschijnlijk ook gaan winnen om de strijd rondom ribery. vandaar dat beckenbauer bayern ook opdringt om snel te handelen voordat ribery een ander voorstel krijgt. ik meende dat real madrid in zowel hem als alex interrese had maar weet het niet zeker. weet jij het mischien? en volgens mij zou ook arsenal geinformeerd hebben naar ribery's contract bij O-marseille.

  28. #163
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenQBAjax Bekijk bericht
    ze staan 1-3 achter tegen marseille ken je tog wel zien dat de duitsers ook niet meer kunne aanhaken tegen de top
    waar is die wedstrijd op?

    bij mij kan ik het namelijk op geen enkele zender vinden.

  29. #164
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    de hoogste bieder zal waarschijnlijk ook gaan winnen om de strijd rondom ribery. vandaar dat beckenbauer bayern ook opdringt om snel te handelen voordat ribery een ander voorstel krijgt. ik meende dat real madrid in zowel hem als alex interrese had maar weet het niet zeker. weet jij het mischien? en volgens mij zou ook arsenal geinformeerd hebben naar ribery's contract bij O-marseille.
    real en arsenal zijn idd de meest concrete, samen met bayern dus. maar ook man utd heeft haar interesse getoond in de speler en ik weet zeker dat vanaf juni meerdere ploegen zich gaan mengen om zijn diensten.

  30. #165
    MaartenQBAjax's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2006
    Locatie
    Katwijk
    Leeftijd
    33
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    wow ze hebben nog 4-3 gewonne ook in de 85 minuut stond het nog 1-3


    Bayern Marseille
    4 3
    GOALS
    Mark van Bommel 37
    Roy Makaay 85
    Roy Makaay 86
    Andreas Gorlitz 90
    Samir Nasri 14
    Djibrill Cisse 26
    Mickael Pagis 47

  31. #166
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Karakteroverwinning! 3 goals van Nederlanders, die niet eens bij Oranje zitten :roll:.

  32. #167
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Karakteroverwinning! 3 goals van Nederlanders, die niet eens bij Oranje zitten :roll:.
    van basten :furious:

    knappe overwinning. ik hoop dat de herhaling morgen wordt uitgezonden. zometeen ga ik maar eens wat 'leuks' doen op me verjaardag (jaja voetbal/bayern kijken is ook leuk) en daar bedoel ik niet voetbal mee.

  33. #168
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Knappe overwinning van Bayern, en complimenten voor de Nederlanders Makaay en van Bommel.

  34. #169
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    knap teruggekomen idd. en makaay is een topspits.

    speelde ribery trouwens mee? misschien dat sagnol (als die ook speelde) hem tijdens de match al heeft overtuigd te komen naar bayern munchen...

  35. #170
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ribery was dacht ik geblesseerd, al een paar maanden maar weet niet of dat nu over is.

  36. #171
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ja, dat weet ik ook niet. hij had idd een blessure van paar maanden maar denk dat hij nu al terug speelt.

  37. #172
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ‘Robben in belangstelling Bayern’

    Volgens de Duitse boulevardkrant Bild zou Bayern München interesse hebben in Arjen Robben. De Duitse Rekordmeister zou een deal met Chelsea willen beklinken waarbij Owen Hargreaves de omgekeerde weg bewandelt. Daarnaast zouden de Zuid-Duitsers ook nog eens tien miljoen euro toe krijgen.

    Ondanks dat de geruchten met een korreltje zout genomen dienen te worden - Bild heeft de naam nog al eens verhalen te verzinnen – zou trainer Felix Magath zijn bewondering voor Robben niet onder stoelen of banken hebben gestoken.

    “Het is een goede speler,” meent de coach. “Hij is sterk in de dribbel en daarbij ook nog eens tweebenig.” Naast Magath liet ook Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge doorschemeren wel heil te zien in de watervlugge buitenspeler.

    ”Het is inderdaad een zeer interessante speler, die aan elk team iets waardevols toe kan voegen,” zette hij de woorden van zijn coach kracht bij.

    De speler zelf en zijn zaakwaarnemer, Ton Smit, lieten tegenover Voetbal International weten niet op de hoogte te zijn van de eventuele interesse van Bayern. Vooralsnog richt Robben zich dan ook gewoon op de komende competitiewedstrijd tegen Wigan Athletic.

    Robben maakt volgens diverse Engelse media komende zaterdag zijn rentree in de basiself van coach José Mourinho, nadat hij sinds 23 december jl. aan de kant stond met een blessure aan de hamstring.

  38. #173
    Yannickr's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Meppel, Drenthe
    Leeftijd
    30
    Berichten
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bayern is goed. Met spelers als Podolski, Makaay, Van Bommel, Lahm en Kahn. Eerst ga ik het even hebben over de voorhoede. Met Makaay, Podolski en binnekort Schlaudraff komt daar een fantastisch spitsen trio. Schlaudraff is de man met de actie, Makaay is de man die een bal makkelijk kan afmaken. En Podolski kan ook een actie maken, de bal afronden en dan ook nog snel, kan goed koppen en een schot van hier tot aan Tokio. Dan het middenveld. Met Van Bommel daar, heb je een assistenten machine, die ook nog kan scoren. Dan ga ik naar Schweinsteiger. Schweinsteiger, ondanks zijn slome naam, is hij wel snel en, kan ook nog scoren. Hij begon als spits, en toch eindigt hij als een soort van nummer tien of flanken spits in Munchen. Schweinsteiger is de man op het middenveld, een nieuwe Duitse Platini is geboren. Dan de verdediging. Met Lahm en Sagnol, heb je een lekker flanken duo. Ook is Van Buyten een goede verdediger, alleen wat duur, en lang. Maar dat is juist goed. Dan over Kahn en Rensing. Rensing is een talent, de opvolger van Kahn. Eerst zal Weidenfeller dat eerst opvolgen, maar daarna komt Rensing als een soort van Superman, onder de lat van Duitsland. Kahn is ook wel goed, maar uit vorm en oud.

  39. #174
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    ‘Robben in belangstelling Bayern’

    Volgens de Duitse boulevardkrant Bild zou Bayern München interesse hebben in Arjen Robben. De Duitse Rekordmeister zou een deal met Chelsea willen beklinken waarbij Owen Hargreaves de omgekeerde weg bewandelt. Daarnaast zouden de Zuid-Duitsers ook nog eens tien miljoen euro toe krijgen.

    Ondanks dat de geruchten met een korreltje zout genomen dienen te worden - Bild heeft de naam nog al eens verhalen te verzinnen – zou trainer Felix Magath zijn bewondering voor Robben niet onder stoelen of banken hebben gestoken.

    “Het is een goede speler,” meent de coach. “Hij is sterk in de dribbel en daarbij ook nog eens tweebenig.” Naast Magath liet ook Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge doorschemeren wel heil te zien in de watervlugge buitenspeler.

    ”Het is inderdaad een zeer interessante speler, die aan elk team iets waardevols toe kan voegen,” zette hij de woorden van zijn coach kracht bij.

    De speler zelf en zijn zaakwaarnemer, Ton Smit, lieten tegenover Voetbal International weten niet op de hoogte te zijn van de eventuele interesse van Bayern. Vooralsnog richt Robben zich dan ook gewoon op de komende competitiewedstrijd tegen Wigan Athletic.

    Robben maakt volgens diverse Engelse media komende zaterdag zijn rentree in de basiself van coach José Mourinho, nadat hij sinds 23 december jl. aan de kant stond met een blessure aan de hamstring.
    Robben is een speler met veel kwaliteiten, alleen wat blessuregevoelig.
    Daarnaast vraag ik me af of hij in het systeem van Magath zal passen, Robben is namelijk een echte 4-3-3 (vleugelaanvaller) speler.

  40. #175
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    idd messi, robben is een vleugelaanvaller. misschien dat hij ook kan spelen in 4-4-2, zoals ronaldo nu doet bij man utd (ook hij is van nature een vleugelaanvaller).

    maar ik vind het op zich niet de moeite waard om hargreaves te ruilen voor robben. hargreaves is zo belangrijk voor bayern, en een heel goede VM. bayern heeft op links toch al schweinsteiger (al kan hij ook op rechts) en ze zouden dan beter gewoon achter ribery blijven aanzitten. dan kan hij op rechts spelen.

  41. #176
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Het is sportief en qua spelniveau een flinke stap achteruit voor Robben al begrijp ik wel dat hij wil spelen. Van Marc vond ik het wel begrijpelijk , die was all over the hill heen en kwam op wat wedstrijden na gewoon tekort voor de absolute top.
    Als ik Robben was zou ik even wachten voordat ik mezelf zou verbindden met een Europese Middenmoter/subtopper .
    Anderzijds valt hij in de "Heimat" van de schwalbes wellicht goed in de smaak.. :roll: :roll: .

  42. #177
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Gerucht: Riquelme naar Bayern :worthy: De spelverdeler die ze nodig hebben!

  43. #178
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Gerucht: Riquelme naar Bayern :worthy: De spelverdeler die ze nodig hebben!

    Ja mischien dat hij daar weer opbloeit tot zijn oude niveau !!

  44. #179
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Om eerlijk te zijn vind ik de Scholl's, Karimi's en Schlaudraff's(straks) op het middenveld halfbakken werk. Daar moet een echte klasse speler staan als Ballack dat was.

  45. #180
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn vind ik de Scholl's, Karimi's en Schlaudraff's(straks) op het middenveld halfbakken werk. Daar moet een echte klasse speler staan als Ballack dat was.
    Weer eens !!!

Pagina 4 van 68 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •