Pagina 5 van 68 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #181
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Bayern: 'We zijn toch niet geestesziek'

    12/1/2007 18:07

    Arjen Robben en Juan Roman Riquelme heetten de nieuwe gezichten te worden van Bayern München. Uit Beieren klinkt echter een stevige ontkenning.


    Manager Uli Hoeness wil 'niets' weten van een mogelijke komst van Robben. Daarmee wijst hij alle speculaties naar het rijk der fabelen. De linksbuiten van Chelsea zou betrokken worden in een ruil met Bayern-middenvelder Owen Hargreaves, die met bijbetaling van tien miljoen euro zou worden ingelijfd door Chelsea.

    Ook Robben en Ton Smit, een van zijn zaakwaarnemers, zeiden niet op de hoogte te zijn van de vermeende interesse van Bayern München in de Oranje-international. Bild had gesproken van een op handen zijnde transfer.
    Met betrekking tot de komst van Riquelme is Hoeness nog explicieter: 'Dat is helemaal niet aan de orde. We zijn toch niet geestesziek.' De Argentijnse spelmaker staat voor een vertrek bij Villarreal, waar hij op een zijspoor dreigt te belanden.

    Geestesziek ? Ontkenning ruikt naar meer .
    Wordt vervolgd.

  2. #182
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Het is sportief en qua spelniveau een flinke stap achteruit voor Robben al begrijp ik wel dat hij wil spelen. Van Marc vond ik het wel begrijpelijk , die was all over the hill heen en kwam op wat wedstrijden na gewoon tekort voor de absolute top.
    Als ik Robben was zou ik even wachten voordat ik mezelf zou verbindden met een Europese Middenmoter/subtopper .
    Anderzijds valt hij in de "Heimat" van de schwalbes wellicht goed in de smaak.. :roll: :roll: .
    als bayern dan geen europese top is weet ik het ook niet meer. bayern is een voetbalinstuut. heeft bovendien een echte clubcultuur. chelsea is pas nog maar net komen kijken bij de top terwijl bayern al decenia's lang bij de grootste clubs van europa hoort. chelsea zou je niet eens met bayern moeten gaan vergelijken, hoewel toegegeven dat chelsea momenteel ietsje beter is. maar ook zij lopen ook niet lekker tot dusver en acht ik daarom de kans dat chelsea de CL of PL dit seizoen wint ook niet zo groot.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Gerucht: Riquelme naar Bayern :worthy: De spelverdeler die ze nodig hebben!
    riquelme vindt ik eerlijk gezegd maar wat overschat. begrijp me niet verkeerd het is wel degelijk een goede voetballer maar komt op sommige fronten toch wat te kort. zo is ie door z'n gebrek aan snelheid door tegenstanders van formaat toch wel makkelijk te stoppen. hij verbleekt vaak in de grote wedstrijden, zie als voorbeeld de kwartfinal tegen duitsland op het wk.

    wel is ie technisch erg sterk en ook nog eens sterk aan de bal. maar ik betwijfel ernstig of ie de juiste man voor bayern is.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn vind ik de Scholl's, Karimi's en Schlaudraff's(straks) op het middenveld halfbakken werk. Daar moet een echte klasse speler staan als Ballack dat was.
    scholl is over zijn top heen, maar krijgt ook amper speeltijd van magath. maar scholl was geweldig in de jaren dat effenberg de dienst uitmaakte. het probleem met scholl is dat er sinds het vertrek van effenberg geen speler meer geweest is die de kwaliteiten had om de leider van bayern te zijn, nee zelfs ballack niet, en dat was één van de redenen waarom jongens als scholl sindsdien weinig hebben laten zien. jongens als scholl hebben een leider op het veld nodig die hun, wanneer het tegenzit, hun wijst op hun taken en hun een schop onder de kont geeft en daar is ballack grondig in gefaald en hoe je erbij komt dat ballack een klasse speler is snap ik echt niet. ballack is één van de meest overschattste spelers die bij bayern heeft rond gelopen. bij leverkussen was de man top. sinds zijn vertrek naar bayern heeft ie toch weinig indrukwekends laten zien. de kwaliteiten van ballack worden nog wel eens overschat want het is slechts een lopen met een goed inzicht en een redelijke trap techniek en geloof me dat ik dit kan weten. ballack is nooit van het niveau effenberg geweest en zelfs schweini en een deisler in goede doen schat ik hoger in. ook in england heeft vooralsnog weinig kunnen overtuigen. en dit komt door het feit dat de tempo in engeland te hoog is voor hem. de balcirculatie ligt in engeland veel hoger als in duitsland en daar schijnt ballack moeite mee te hebben. ik heb niets tegen de jongen, hij heeft immers voor bayern gespeelt, maar als ie een grote wil worden zal ie zich drastisch op de nodige fronten moeten ontwikkelen. de jongste is ie namelijk ook niet meer.

  3. #183
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    uli hoeness zegt:

    dat ali karimi zeer waarschijnlijk zal vertrekken naar al-ahly mits er een goed bod komt.

    dat de geruchten over een mogelijke ruil tussen robben en hargreaves totale onzin is en dat er tot dusver geen contact is geweest tussen de zaakwaarnemen van robben en bayern. ook zegt hoeness dat hargreaves gewoon zijn contract, tot medio 2010, gaat uitzitten en helemaal niet gaat vertrekken.

    dat bayern helemaal niets geboden heeft om riquelme van villarreal weg te halen. hoeness haalt eigenlijks min of meer zwaar uit naar riquelme's door te zeggen dat ze nooit 18 miljoen, zoals de geruchten beweren, zullen gaan bieden voor een speler als als diens kwaliteiten.

    dat bayern wel zeker contacten heeft gehad met O'marseille en dat een overeenkomst tussen ribery en bayern wel in zicht is. overigens heeft ook sagnol gepraat met ribery in dubai om naar bayern te komen en ribery zou momenteel bayern beter zien zitten als de andere geintereseerde clubs (real madrid & arsenal)>

    dat de gesprekken tussen bayern en claudio pizzaro nog altijd lopen en er tot nu toe nog niets beslist is. de komende weken zullen meer duidelijkheid gaan bieden.

    en dat salihamidzic zeer waarschijnlijk zal gaan blijfen, ondanks dat er nog niets getekend is.

  4. #184
    Mike's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2006
    Berichten
    232
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Riquelme mogelijk naar Qatar of Bayern

    Een mogelijk vertrek van Juan Roman Riquelme uit Spanje lijkt steeds dichterbij te komen. De voorzitter van Villarreal heeft ondertussen zelfs al een bod van tien miljoen euro op de Argentijnse spelmaker geaccepteerd.
    De Spaanse TV-zender Canal 9 wist te melden dat het bod op Riquelme komt van een niet nader genoemde club uit Qatar. Ook staat hij in de warme belangstelling van clubs uit Zuid- en Midden-Amerika. Het zou hierbij gaan om Boca Juniors (Argentinië), America en Monterry (beiden Mexico). Tevens is de Duitse grootmacht Bayern München een van de kanshebbers voor de middenvelder.

    Sinds Riquelme zijn team naar de halve finales van de Champions League (vorig seizoen) leidde wordt hij 'gehaat' in Spanje. Ook werd hij openlijk bekritiseerd door zijn trainer Manuel Pellegrini en voorzitter Francisco Roig.

    Villarreal is dan ook bereid mee te werken aan een transfer van de Argentijn. Alles hangt echter af van de 28-jarige middenvelder zelf.

    Na een minder succesvolle periode bij FC Barcelona vertrok Riquelme richting Oost-Spanje om bij Villarreal te gaan voetballen. Hier werd hij het creatieve brein op het middenveld en scoorde in drie seizoenen 36 keer.
    Interessant

  5. #185

    Aangemeld
    15 januari 2007
    Locatie
    Clermont Ferrand/Malinas
    Leeftijd
    43
    Berichten
    332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik zie hem eerder naar Argentinië verkassen of naar Inter. Waren die vorige zomer niet in hem geïnteresseerd?

  6. #186
    Mike's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2006
    Berichten
    232
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik had wel gelezen dat hij zelf heeft overwogen te stoppen, en anders wilde hij zich langzaam terug wanen naar Argentinië, omdat er iets zou spelen in en om zijn privé leven. Zou niet erg mooi zijn, net als Deisler een verlies voor het voetbal op Europese bodem.

    Zou het leuk vinden hem te zien bij Bayern, maar het ligt maar net aan waar hij aan toe is.

  7. #187

    Aangemeld
    15 januari 2007
    Locatie
    Clermont Ferrand/Malinas
    Leeftijd
    43
    Berichten
    332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Al die Argentijnen, op een paar uitzonderingen na, zoeken liever warmere oorden op dan het koude Duitsland.

    Ik zou hem liever nog wat in Europa aanschouwen dan te zien wegkwijnen in Argentinië

  8. #188
    Mike's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2006
    Berichten
    232
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Als ik denk aan Villarreal, dan denk ik aan Forlan en Riquelme. Een van de smaakmakers voor Villarreal in spanje, die ik liefst nog een jaar of 2 wil zien spelen in Europa.

  9. #189
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike Hoffmann Bekijk bericht
    Bericht Riquelme
    Als dit bericht klopt he... mag ik hem dan een enorme geldwof vinden als hij daadwerkelijk naar Qatar gaat? Kan me niet voorstellen dat je om een andere reden in dat land gaat voetballen.

    Weet trouwens niet of hij wel een geschikte speler is voor het Duitse voetbal. Erg goede voetballer hoor, voor vrijwel elke club in Europa een versterking, maar voor deze competitie lijkt hij me niet geweldig.

  10. #190

    Aangemeld
    15 januari 2007
    Locatie
    Clermont Ferrand/Malinas
    Leeftijd
    43
    Berichten
    332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Iedereen die naar Qatar vertrekt of dergerlijke oorden, kiezen voor het geld. Kijk maar naar Figo

  11. #191
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kayotic Bekijk bericht
    Iedereen die naar Qatar vertrekt of dergerlijke oorden, kiezen voor het geld. Kijk maar naar Figo
    Inderdaad. En die Mpenza ook al.. Het wordt een 'rage' om in dat soort landen nog even gauw wat miljoenen op je bankrekening te laten storten. Alsof ze nog niet genoeg hebben.:x

  12. #192

    Aangemeld
    15 januari 2007
    Locatie
    Clermont Ferrand/Malinas
    Leeftijd
    43
    Berichten
    332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mpenza is al op de terugweg. Ben benieuwd of hij een ploeg vindt in Engeland. Is nochtans niet zo'n slechte speler of moet ik zeggen was

  13. #193
    Mike's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2006
    Berichten
    232
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Qatar is gewoon een stempel met geld, meer niet..

  14. #194
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hargreaves hervat training bij Bayern

    FC Bayern Munchen-trainer Felix Magath kan spoedig weer beschikken over Owen Hargreaves. De Engelse middenvelder heeft gisteren de groepstraining hervat.

    Hargreaves was maandenlang uit de roulatie met een gebroken been. De Engelse international liep de kwetsuur in september op tijdens het competitieduel tegen Arminia Bielefeld.

    Na een lange revalidatieperiode lijkt Hargreaves nu weer op de weg terug. De middenvelder trainde gisteren weer mee met de eerste selectie van Bayern. Hij hoopt spoedig zijn rentree te maken op het wedstrijdveld.

  15. #195
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern weigert bod op Hargreaves

    Bayern München heeft een officieel bod van dertig miljoen euro van Manchester United voor middenvelder Owen Hargreaves naast zich neergelegd. United trok al langer aan de Engelsman, maar lijkt nu de daad bij het woord te gaan voegen.

    De voorzitter van de Duitsers, Karl Heinz Rümmenige, liet eerder al weten dat Hargreaves onder geen beding in de winterstop zijn club verlaten. Wel kan er in de zomer weer gepraat worden over een mogelijke overgang van de Engelse international.

    Met het afwijzen van het miljoenenbod – dit werd officieel door Rümmenige bevestigd tegenover Eurosport – lijkt Bayern geen afstand te doen van deze woorden. De 25-jarige Hargreaves zelf liet eerder al weten dat hij wel openstaat voor een overgang naar zijn vaderland.


    hier doet bayern goed aan. want nu deisler weg is begint de middenveld toch wel enigzins te krimpen. bovendien kunnen we hargreaves in het verdere verloop van het seizoen (wat ook voor de toekomst geldt) goed gebruiken. zeker nu de competitie op het punt van herstarten staat en over een maand al de 1/8 finale gespeeld zal gaan worden tegen real madrid.

    maar toch is 30 miljoen erg veel geld. hier zou bayern zeker 2 en mischien wel 3 toppers van kunnen halen. met ottl en demichelis beschikt bayern al over twee zeer goede verdedigende middenvelders, hoewel hargreaves zeker de betere van de drie is. en met het geld zou desnoods ook een borowski gehaald worden als versterking voor het middenveld.

    ook de geruchten dat ribery binnenkort gepresteerd zal gaan worden worden alsmaar groter. de fransman zie ik heel graag komen omdat ik van overtuigd ben dat er geen grotere puurtalent op de europese velden rondloopt als hij. is voor ieder elftal een versterking en met een middenveld schweini, van bommel, ribery en hargreaves (mits ie blijft) kunnen we weer meedoen met de besten van europa.

  16. #196
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Maar Borowski is geen verdedigende middenvelder zo ver ik weet. Hij heeft niet voor niets Frings/Baumann achter zich bij Werder. Op het WK heeft hij Schweinsteiger nog even uit de basis gehouden.

  17. #197
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Maar Borowski is geen verdedigende middenvelder zo ver ik weet. Hij heeft niet voor niets Frings/Baumann achter zich bij Werder. Op het WK heeft hij Schweinsteiger nog even uit de basis gehouden.
    klopt. borowski is ook geen verdedigende middenvelder bij werder. dat is frings namelijk. maar ik bedoelde dat met het geld, bij een mogelijke transfer van gargreaves, een speler als borowski wel eens van toepasselijk waarde zou kunnen zijn voor volgend seizoen gezien salihamdzic ook gaat vertrekken aan het einde van de seizoen. zeer goede speler is het, vaak nog onderschat ook.

  18. #198
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ik vind ribery niet hét grootste talent koba. je hebt nog veel jonge talenten zoals quaresma, v.persie, robinho, messi, lennon, cr. ronaldo,....ik vind ribery zeker niet beter dan deze jongens. hij is idd wel een groot talent maar de beste van europa is overdreven vind ik.

  19. #199
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ik vind ribery niet hét grootste talent koba. je hebt nog veel jonge talenten zoals quaresma, v.persie, robinho, messi, lennon, cr. ronaldo,....ik vind ribery zeker niet beter dan deze jongens. hij is idd wel een groot talent maar de beste van europa is overdreven vind ik.
    ik heb hem ook niet geformuleerd als de grootste talent maghrabi. ik zei enkel dat ik hem de grootste natuurtalent vind die ik ooit gezien heb. dat staat niet meteen gelijk aan het zijn van de grootste talent.

    wat ik geweldig aan ribery vindt is dat ie moeiteloos z'n mannetje voorbij komt. de man kan het gehele veld rond dollen. kan geweldige voorzetten afgeven, als een dolle hond door de veld raast en zich 100 % in het belang van de team inzet. ook doet ie zijn verdedigende taken meer dan naar behoren en laat zich vaak terug zakken bij balverlies. ik heb zelden een speler gezien die meer aanwezig is als hem in een wedstrijd. in vele gevallen doet ie mij denken aan effenberg. die was ook altijd aanwezig, eisde vele ballen op en was een echte teamspeler. deze kwaliteiten zie ik ook in ribery en ik schat de fransman op het gebied van pure talent zelfs hoger in als mijn idool. ribery is ruwe diamant. eenmaal ie geslepen is (hopelijk bij bayern) twijfel ik er niet aan dat ie tot de beste van de wereld kan uitgroeien. maar veel zal ie nog wel moeten leren.

    ribery doet niets onder voor messi en ronaldo!

    de rest van jouw rijtje vindt ik maar, van lichtelijk tot zwaar, overschat. kijk bijvoorbeeld van persie. bouten het feit dat zowel van persie als ribery beiden bekeerd zijn tot het islam hebben ze totaal niets anders gemeen. ribery troeft de nederlander op alle fronten af. laat dat duidelijk zijn.

    ribery is de man van de toekomst en dat roep ik al sinds zijn tijd bij galatasaray!

  20. #200
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    jij onderschat van persie hoor, en ook robinho en quaresma. deze spelers kunnen ook heel gemakkelijk hun mannetje voorbij, dollen met de tegenstanders en spelen ook in teambelang. niet allemaal deden ze dat vanaf het begin maar nu zie je van persie ook regelmatig jagen en quaresma ook.

    messi en cr. ronaldo idem, deze 2 jagen ook heel veel en verdedigen goed mee. en ik vind dat deze 2 plus die anderen die ik opnoemde zeker ook ruwe diamenten zijn. ze zijn allemaal nog heel jong hoor (lennon en messi zijn zelf nog geen 20!).

    dus niet alleen ribery is de man v/d toekomst, er zijn er nog veel anderen, en dat is maar goed ook natuurlijk. maar nu al zeggen dat ribery de man v/d toekomst wordt en hem zo de lucht in prijzen....is nogal overdrven, ik ga ook niet roepen dat messi de nieuwe maradona is ofzo.

  21. #201
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    jij onderschat van persie hoor, en ook robinho en quaresma. deze spelers kunnen ook heel gemakkelijk hun mannetje voorbij, dollen met de tegenstanders en spelen ook in teambelang. niet allemaal deden ze dat vanaf het begin maar nu zie je van persie ook regelmatig jagen en quaresma ook.
    maar alle drie zijn ze niet zo belangerijk voor hun club als dat ribery voor O'l marseille is. van persie heeft zich sterk ontwikkeld en begint alsmaar beter te worden. maar ook hij heeft niet dat punt bereikt dat ie onaantastbaar is en wekelijks goed speelt. zie de FA cup wedstrijd tegen liverpool als voorbeeld waar hij aan de kant werd gehaald nadat ie de gehele wedstrijd onzichtbaar was. robinho is zwaar overschat en zal zeker hoelang hij blijft real geen potten kunnen breken. mark my words. bovendien heeft robinho nog altijd geen flauw idee hoe het is om te spelen in team belang. daar is ie veel ste veel een indivudialist voor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    messi en cr. ronaldo idem, deze 2 jagen ook heel veel en verdedigen goed mee. en ik vind dat deze 2 plus die anderen die ik opnoemde zeker ook ruwe diamenten zijn. ze zijn allemaal nog heel jong hoor (lennon en messi zijn zelf nog geen 20!).
    messi en ronaldo zijn waarschijnlijk de enigste twee (hoewel ik over messi nog m'n twijfels heb) die iets verder als ribery zijn momenteel. maar dit heeft ook mee te maken omdat beiden bij grotere clubs spelen en zich sneller kunnen ontwikkelen door de betere trainings methode's van manchester & barca. eenmaal ribery naar een topclub vertrekt zie ik voldoende ruimte om deze achterstand in te halen. zeker met zijn puurtalent, dat ik hoger inschat als zowel messi als ronaldo, moet het te doen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    dus niet alleen ribery is de man v/d toekomst, er zijn er nog veel anderen, en dat is maar goed ook natuurlijk. maar nu al zeggen dat ribery de man v/d toekomst wordt en hem zo de lucht in prijzen....is nogal overdrven, ik ga ook niet roepen dat messi de nieuwe maradona is ofzo.
    ik vergelijk ribery ook met niemand en heb hem toch ook nergens de nieuwe 'wat dan ook' genoemd. ik zei enkel dat ik hem de meeste talent van allemaal toedicht en dat ik hem een groots toekomst voorspel. jij mag messi best de grootste talent vinden en zeggen dat je hem beter vindt als de rest. niets mis mee, zolang je het tenminste onderbouwd

  22. #202
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ik kan je nu al zeggen dat van persie heel belangrijk is voor arsenal, dat bewijst hij wekelijks. jij haalt er juist die match tegen liverpool uit, maar in veel andere matchen was hij beslissend en zeer belangrijk. ribery is ook niet elke wedstrijd zo goed.

    robinho speelt idd niet veel maar het talent is aanwezig, ribery heeft dit jaar ook amper gespeeld vanwege een blessure, dus is jouw mening enkel gebasseerd op het WK.

    cr. ronaldo en messi zijn deels verder dan ribery omdat ze idd bij een grotere club spelen maar zij hebben ook gewoon uitzonderlijke kwaliteiten, die er al vaker uitkwamen dan ribery.

    dat je je twfijels hebt bij messi is waarschijnlijk gebasseerd omdat hij momenteel geblesseerd is, maar dat is ribery toch ook, dus ik begrijp niet waarom de ene wel, en de ander niet.

    tevens is messi ook geblesseerd door zijn tegenstanders, en geloof me dat dat genoeg zegt. hij is niet tegen te houden tenzij je hem hard aanpakt op een foutieve manier. dat zijn tot hiertoe de enige redenen geweest van zijn blessures.

    en verdiep je eens in dat 'pure talent' van ribery. argumenteer waarom je ribery's 'puur talent' hoger inschat dat messi en ronaldo en al die anderen eigenlijk.

    jij noemde hem wel degelijk de man v/d toekomst. hij is één van de zoveel mannen v/d toekomst. dat is toch wel een verschil.

  23. #203
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    oja van persie liet vandaag wel zien belangrijk te zijn koba...als invaller zelfs.

  24. #204
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    oja van persie liet vandaag wel zien belangrijk te zijn koba...als invaller zelfs.
    klopt. scoorde een heel belangerijke gelijkmaker. heeft in die actie ook een stuk aan z'n voet gebroken en moet waarschijnlijk een aantal weken aan de kant. hanry bewees ook zijn klasse maar weer eens.

    rosicky vind ik overigens erg sterk. mede door op zijn aangeven wist arsenal weer langzij manchester te komen. verdient gewonnen door arsenal.

  25. #205
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    dus ik krijg gelijk van je. kan ook niet anders

  26. #206
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    dus ik krijg gelijk van je. kan ook niet anders
    kan ook niet anders dit keer :bier:

    er gaan trouwens sterke geruchten dat bayern munchen schlaudraff al voor de winterstop naar zuid-duitsland wil halen. als dit zou lukken dan zou schlaudraff als aanvallende middenveld opereren.

    magath wil dit gaan uitproberen:


    hargreaves

    van bommel schweinsteiger

    schlaudraff

    makaay pizzaro


    persoonlijk zou ik gaan voor 5 'middenvelders', als onder hitzfeld, met hargreaves en van bommel als de controleerenden. schweini op links en salihamdzic op rechts. schlauderaff als aanvallende middenvelder/tweede spits. uiteraard makaay als de diepe spits.

    ik denk namelijk dat dit minder moeite en tijd gaat opleveren als het 4-4-2 systeem dat magath wil uit proberen onder een ander soort methode en enigzins met nieuwe gezichten. bovendien rest magath geen keuze dan van bommel op rechts te zetten in een 4-4-2 systeem. en van nature is de nederlander absoluut geen rechter flank speler en dat kan zijn prestaties wel eens beinvloeden. ook hebben we van bommel hard nodig in de resterende tweede seizoens helft om uit te groeien, samen met sagnol, tot een leider. maar als de nederlander dat vanuit een positie moet doen dat ie niet gewend is kan het nog wel eens een lastig verhaal gaan worden.

  27. #207
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    het systeem zal optimaal zijn als ribery erbij komt....

    van bommel moet er dan wel af vind ik, want hargreaves en schweini lijken mij untouchable en schlaudraff is een betere AM dan van bommel die geen geboren spelmaker is.

  28. #208
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    het systeem zal optimaal zijn als ribery erbij komt....

    van bommel moet er dan wel af vind ik, want hargreaves en schweini lijken mij untouchable en schlaudraff is een betere AM dan van bommel die geen geboren spelmaker is.
    Ben ik niet geheel met je eens. Natuurlijk is Van Bommel van huis uit geen spelmaker, maar een elftal als Bayern heeft toch ook wel een type Van Bommel nodig. Een ietswat defensiever ingestelde controlerende middenvelder, die waar nodig zorgt voor de rust en balans op het middenveld. Want het lijkt me geen goed idee om én Schweinsteiger, én Schlaudraff én Ribéry in één team op te stellen. Dan krijg je wel een heel aanvallende opstelling, en met name in de Champions League, tegen andere 'grote' ploegen, kan dat weleens fataal worden, want doordat je met veel mensen vóór de bal speelt ben je bij balverlies natuurlijk erg kwetsbaar voor counters.

  29. #209
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    het systeem zal optimaal zijn als ribery erbij komt....

    van bommel moet er dan wel af vind ik, want hargreaves en schweini lijken mij untouchable en schlaudraff is een betere AM dan van bommel die geen geboren spelmaker is.
    ben bang dat je gelijk hebt, ja. ik begin eigenlijks, ondanks dat ie behoorlijk goed gepresteerd heeft de eerste maanden, steeds meer het gevoel te krijgen dat er geen plek voor van bommel is bij bayern.

    ribery op rechts, met schweini op links, hargreaves als VM en schlaudraff als AM is op papier fantastisch. ook zijn ze alle 4 erg jong (hargreaves is de oudste met 25 jaar geloof ik) en hebben ze een groots toekomst voor zich. van schweini wordt nu veel verwacht. veel meer als een jaar en twee jaar geleden. schweini is een groot talent met erg veel potentie en kan bovendien nog doorgroeien. maar schweini moet af van schweini en bastian worden. de laatste stap nemen dus. schweini behoort namelijk tot de plannen voor nu en die in de toekomst van bayern en zal daar een belangerijk rol in moeten spelen. ribery is geweldig en zijn komst zou ons allemaal sterker maken. schlaudraff staat een zware taak te verwachten gezien hij de spelmaker van het ploeg gaan worden. ik hoop dat ie hier zich snel in zal gaan ontwikkelen en zal slagen bij bayern. hargreaves is natuurlijk een VM van formaat (die naar mijn gevoel vaak nog ondergewaardeerd word, was de uitblinker aan de engels zijde op het wk). maar ook één waar interesse in is. ik hoop zelf dat ie blijft en bayern hem dus niet zal weg doen. het geld is overbodig, gezien we samen met manchester financieel gezien de gezondste club ter wereld zijn, en daar hoeft bayern het dus niet voor te doen. ergens heb ik ook een donkerbruin vermoeden dat als hargreaves op een vertrek aanstuurt dat er geen overeenkomst tussen manchester & bayern zal gaan komen. bayern en manchester zijn al namelijk nooit echte vrienden van elkaar geweest en afgelopen zomer, rond van nistelrooy's vertrek, heeft dat eigenlijks alsmaar verslechterd. bayern had toen serieuze interrese in de nederlander maar manchester verkoos uitendelijk om de spits aan real madrid te verkopen. het zou me daarom ook niets verbazen als uli hoeness absoluut tegen een overgang van hargreaves naar chelsea is.

  30. #210
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Ben ik niet geheel met je eens. Natuurlijk is Van Bommel van huis uit geen spelmaker, maar een elftal als Bayern heeft toch ook wel een type Van Bommel nodig. Een ietswat defensiever ingestelde controlerende middenvelder, die waar nodig zorgt voor de rust en balans op het middenveld. Want het lijkt me geen goed idee om én Schweinsteiger, én Schlaudraff én Ribéry in één team op te stellen. Dan krijg je wel een heel aanvallende opstelling, en met name in de Champions League, tegen andere 'grote' ploegen, kan dat weleens fataal worden, want doordat je met veel mensen vóór de bal speelt ben je bij balverlies natuurlijk erg kwetsbaar voor counters.
    daar zit wat in.

    maar dan moet magath af van het twee spitsen systeem. ik neem namelijk aan dat je niet bedoelt om een schweinsteiger of ribery op de bank te houden. ik gaf hierboven al eerder aan dat ik een 4-5-1 systeem (uiteraard met van bommel die dan als centrale middenveld moet dienen) prefeer boven een 4-4-2 systeem met van bommel op rechts of zelfs zonder van bommel. kan me heel goed vinden in jouw mening.

  31. #211
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Ben ik niet geheel met je eens. Natuurlijk is Van Bommel van huis uit geen spelmaker, maar een elftal als Bayern heeft toch ook wel een type Van Bommel nodig. Een ietswat defensiever ingestelde controlerende middenvelder, die waar nodig zorgt voor de rust en balans op het middenveld. Want het lijkt me geen goed idee om én Schweinsteiger, én Schlaudraff én Ribéry in één team op te stellen. Dan krijg je wel een heel aanvallende opstelling, en met name in de Champions League, tegen andere 'grote' ploegen, kan dat weleens fataal worden, want doordat je met veel mensen vóór de bal speelt ben je bij balverlies natuurlijk erg kwetsbaar voor counters.
    met hargeaves hebben ze een échte VM die ook nog een klasse beter is dan van bommel...

    en een VM is van bommel niet. en zo aanvallend is dat dan niet hoor. hargreaves als VM. schaludraff als AM, maar wel iemand die ook hard werkt en ballen afpakt (hij is ook een duister hé) zoals bv. een deco die ook als AM heel veel meters aflegt.

    en aan de flanken heb je dan schweini en ribery, maar ook dit zijn hardwerkende buitenspelers die ook veel meter lopen in dienst van de ploeg en goed jagen en soms zelfs een bal kunnen afpakken. het zijn geen buitenspelers a la robben, joe cole,...die hun verdedigende taken links laten, dus mijn voorgestelde middenveld zou zeker geen kwaad kunnen. het is aanvallend maar niet té aanvallend. dat is toch een verschil...

    bauern speelde toch ook zo vorig jaar met ballack dan als AM, dus ik zie zelfs geen verschil. juist omdat van bommel er kwam moesten ze licht afwijken van hun tactiek alleszins ze geen echte spelmaker haalden als vervanger van van bommel. maar nu hebben ze dus schlaudraff...het is nog wel afwachten of hij het wel goed gaan doen maar dat is een andere zaak.

  32. #212
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    met hargeaves hebben ze een échte VM die ook nog een klasse beter is dan van bommel...
    van bommel is dan ook geen VM. maar dat hargreaves een klasse beter als de nederlander is en de ideale man op dat postitie is moet ik je gelijk in geven. vandaar dat ik ook hoop dat de engelsman blijft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    en een VM is van bommel niet. en zo aanvallend is dat dan niet hoor. hargreaves als VM. schaludraff als AM, maar wel iemand die ook hard werkt en ballen afpakt (hij is ook een duister hé) zoals bv. een deco die ook als AM heel veel meters aflegt.
    enigzins begrijp ik je wel. maar je moet niet vergeten dat schlaudraff van nature eigenlijks geen AM is en dus een lange weg te gaan heeft om op die positie tot z'n recht te komen. hij zal veel moeten leren en vooral die verdedigende 'taken' zullen in het begin moeilijk voor hem gaan worden. dat ie een duitser is, zijn mentaal toch vaak erg sterk en echte vechters, doet er niet van af. ik vind het niet zozeer té aanvallend, wel een beetje riskant..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    en aan de flanken heb je dan schweini en ribery, maar ook dit zijn hardwerkende buitenspelers die ook veel meter lopen in dienst van de ploeg en goed jagen en soms zelfs een bal kunnen afpakken. het zijn geen buitenspelers a la robben, joe cole,...die hun verdedigende taken links laten dus mijn voorgestelde middenveld zou zeker geen kwaad kunnen.
    daar heb je volledig gelijk in maghrabi. schweini en ribery zijn zeker niet de type buitenspelers die hun verdedigende taken links laten liggen. beiden zetten zich zich voor de volle 100% in en laten zich terug zakken bij balverlies. ook zie je ze beiden altijd door jagen en vele ballen veroveren. ribery zelfs nog meer als schweini.

    schweini zou op deze front(en) zelfs nog sterker kunnen worden. maar dat tefergeefs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    bauern speelde toch ook zo vorig jaar met ballack dan als AM, dus ik zie zelfs geen verschil. juist omdat van bommel er kwam moesten ze licht afwijken van hun tactiek alleszins ze geen echte spelmaker haalden als vervanger van van bommel. maar nu hebben ze dus schlaudraff...het is nog wel afwachten of hij het wel goed gaan doen maar dat is een andere zaak.
    maar ballack is van nature ook altijd een AM geweest en heeft zijn verdedigende taken dus vanaf jongs af aan geleerd. bij schlaudraff is dit niet het geval en het zou daarom wel eens riskant zijn.

    maar ik vind jouw voorstel zeker niet riskant. mijn voorkeur gaat echter wel naar 4-5-1 met dezelfde filosofie als dat onder hitzelf werd toegepast.

  33. #213
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ja 4-5-1 is wel mogelijk maar dan heeft podolski zowieso geen kans meer in de basis van bayern, en dat zou zonde zijn vind ik.

    overigens gaat schweini denk ik beter presteren als linksmidden in 4-4-2 dan als linksvoor in een 4-5-1. hij heeft daar niet genoeg diepgang voor, bij ribery zou dat geen probleem zijn alleszins hij dit ook bij frankrijk speelde op het wk.

    maar we zien wel koba, ten eerste is het afwachten of ribery komt, of hargreaves blijft, of podolski zich deze terugronde bewijst en of schlaudraff (bij vroegere aankomst) zich gaat laten gelden. ik ben benieuwd...

  34. #214
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    ja 4-5-1 is wel mogelijk maar dan heeft podolski zowieso geen kans meer in de basis van bayern, en dat zou zonde zijn vind ik.
    mwah aan de andere kanten heeft het toch ook zo zijn voordelen voor podolski. ik denk namelijk dat bayern, mits ze daadwerkelijk naar een 4-5-1 systeem zouden gaan overschakelen wat ik niet verwacht, zeer waarschijnlijk zich zal gaan focussen op een spits die zowel goed mee kan voetballen als kan scoren. pizza zou op het eerste gezicht dan gelijk afvallen, en afgezien van de kwaliteiten komt podolski zeker meer in de buurt om de spits van een 4-5-1 formatie te zijn als pizza, en dit zou dan podolski de voornaamste rivaal van makaay maken voor de basisplaats. bovendien begint makaay toch wel aardig op leeftijd te komen, presteert wel nog altijd zeer goed, en daar zou podolski toch het nodige gebruik van kunnen maken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    overigens gaat schweini denk ik beter presteren als linksmidden in 4-4-2 dan als linksvoor in een 4-5-1. hij heeft daar niet genoeg diepgang voor, bij ribery zou dat geen probleem zijn alleszins hij dit ook bij frankrijk speelde op het wk.
    daar heb je een punt. schweini komt idd beter tot zijn recht als een linkshalf. toch vind ik het ietjse riskant om van meet af aan onder een 4-4-2 te spelen met schweini, schlaudraff, hargreaves en mogelijk ribery.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    maar we zien wel koba, ten eerste is het afwachten of ribery komt, of hargreaves blijft, of podolski zich deze terugronde bewijst en of schlaudraff (bij vroegere aankomst) zich gaat laten gelden. ik ben benieuwd...
    het schijnt dat bayern 17 miljoen euro heeft geboden eergisteren voor ribery bij bayern. O'l marseille zou volgens de geruchten ribery gauw willen verkopen gezien het over een aantal weken verkocht gaat worden. ook zouw de aankomende eigenaar niet onder indruk van pape diouf zijn en hem gaan ontslaan.

  35. #215
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    dat is interessant. bayern wilt hem dus nu al overnemen als ik me niet vergis en niet in juni?

  36. #216
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    dat is interessant. bayern wilt hem dus nu al overnemen als ik me niet vergis en niet in juni?
    bayern heeft een bod gedaan. maar of ze hem nu al willen aantrekken (wat ik niet verwacht) of alvast willen vast leggen voor komend seizoen is nog niet duidelijk. persoonlijk ga ik van de tweede uit gezien ze salihamdzic nog hebben. met deisler die zijn carriere heeft beeindigd en salihamdzic die na het seizoen vertrekt naar juve zal bayern in ieder geval wel op zoek moeten voor iemand op rechts. dit zal dan dus hoogswaarschijnlijk ribery moeten en zullen zijn. maar of bayern hem nu al wil aantrekken of al voor volgend seizoen wil vast leggen is nog niet bekend.

  37. #217
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    snel reageren en handelen is zoweiso al vereist. er zijn nogal wat kapers op de kust en in de zomer zullen nog meer clubs aankloppen bij marseille.

  38. #218
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    absoluut. zo lijken met name arsenal en real madrid serieuse interesse te hebben.

  39. #219
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Beckenbauer wil naar competitie met 20 teams

    www.voetbalonline.nl, 24 januari 2007 14:45 - Waar in Nederland de KNVB laat doorschemeren wel iets te zien in een afslanking van de eredivisie, dringt Franz Beckenbauer aan op uitbreiding van de Bundesliga. Der Kaiser wil afschaffing van de winterstop en uitbreiding naar een competitie van twintig teams.
    “We zijn het dichtstbevolkte land uit de vijf grote Europese competities, maar we zijn de enige met slechts achttien teams in de hoogste competitie. En dan veroorloven we ons ook nog eens de luxe van een lange winterstop, waarna men weer van voor af aan moet beginnen”, aldus Beckenbauer.

  40. #220
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    wist niet waar ik het heen moest zetten dus heb het maar bij de club gezet waar beckenbauer wat mee heeft.
    Heheheh

  41. #221
    G. Schurgers's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 maart 2006
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat gaat Bayern maken tegen Real? Ik denk persoonlijk dat Real licht favoriet is (niet alleen omdat ik hoop dat Real wint), maar Bayern heeft bijvoorbeeld vorig jaar geen al te beste indruk op mij gemaakt in de CL.

    Wat ik niet snap is dat Podolski niet zo vaak in de basis staat. Ik kijk niet veel wedstrijden van Bayern maar ik vind hem toch een groot talent. Pizarro gaat weg, nog een reden om Podolski meer te laten spelen...Maar vinden ze hem niet goed genoeg voor de basis of is het omdat hij nog jong is?

  42. #222
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G. Schurgers Bekijk bericht
    Wat gaat Bayern maken tegen Real? Ik denk persoonlijk dat Real licht favoriet is (niet alleen omdat ik hoop dat Real wint), maar Bayern heeft bijvoorbeeld vorig jaar geen al te beste indruk op mij gemaakt in de CL.
    bayern was vorig jaar inderdaad op de pijnbank gelegd door ac milan. bayern is overigens met ballack nooit sterk geweest in europa. maar de bayern van nu acht ik meer in staat om verder te komen als de bayern dat rondom ballack ging.

    real madrid is altijd een lastige tegenstander en rivaal nummer één van der rekordmeister op europees vlak. real madrid draait niet een lekker seizoen (doet wel nog volop mee in prima devision ondanks hun vake teleurstellende spel) en dat geld ook min of meer voor bayern. desondanks moet wel gezegd worden dat bayern tot nu toe sterk heeft gepresteerd in het champions league en eerste in hun poule is geworden. beiden clubs kampen met een aantal problemen. real madrid is niet echt in balans en bayern heeft deisler zien vertrekken. ik verwacht een gelijk opgaande confrontatie met hopelijk bayern dat als winnaar uit de bus komt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G. Schurgers Bekijk bericht
    Wat ik niet snap is dat Podolski niet zo vaak in de basis staat. Ik kijk niet veel wedstrijden van Bayern maar ik vind hem toch een groot talent. Pizarro gaat weg, nog een reden om Podolski meer te laten spelen...Maar vinden ze hem niet goed genoeg voor de basis of is het omdat hij nog jong is?
    podolski is zeker een groot talent en kan nog groeien (ondanks dat ie iets overschat is). podolski moet zich gewoon bewijzen op de training en de minuten die hij zal gaan krijgen benutten. samen met makaay kan ie geen koppel vormen volgens magath en daarom geeft de trainer de voorkeur aan pizzaro. podolski zal wel van zich doen spreken.

  43. #223
    Soufiane1904's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 januari 2007
    Locatie
    Venlo
    Leeftijd
    35
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    podolski is zeker een groot talent en kan nog groeien (ondanks dat ie iets overschat is). podolski moet zich gewoon bewijzen op de training en de minuten die hij zal gaan krijgen benutten. samen met makaay kan ie geen koppel vormen volgens magath en daarom geeft de trainer de voorkeur aan pizzaro. podolski zal wel van zich doen spreken.
    Podolski is echt niet overschat hoor,hij werd nauwelijks ingezet voor Bayern. Bayern heeft sowieso "teveel" spitsen,daarom is hij maar 2e keus.

  44. #224
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soufiane1904 Bekijk bericht
    Podolski is echt niet overschat hoor,hij werd nauwelijks ingezet voor Bayern. Bayern heeft sowieso "teveel" spitsen,daarom is hij maar 2e keus.
    persoonlijk vind ik hem licht overschat. maar dat betekent niet dat ik hem geen goede voetballer vind. integendeel zelfs. ik schat podolski vrij hoog in. kan zeker een grote worden in de toekomst en een belangerijke waarde voor bayern. moet zich wel echt bewijzen bij bayern. op het wk deed ie vrij aardig maar dat kwam met name ook door het feit dat ie naast klose stond. miroslav trekte zeer goed de gaten en daar kon podolski van profiteren. zie als voorbeeld de twee doelpunten van de bayern aanvaller tegen zweden in de 1/8 finale. podolski moet zich meer gaan ontwikkelen en zijn scherpte gaan verbeteren.

    dat bayern veel spitsen heeft is ook weer overdreven. buiten podolski is er eigenlijk geen ander alternatief(en) voor makaay en pizzaro. het moge duidelijk zijn dat magath niet gescharmeerd is van santa cruz. deze santa cruz komt namelijk ook erg weinig aan voetballen toe. podolski is de gedoodverfde favoriet om één van de twee spitsen uit de basis te spelen. als de jonge duitser zich gewoon bewijst op de trainingen en de tijd die hij zal gaan krijgen met beiden handen grijpt is de kans er zeker aanwezig dat ie binnen de korste keren in de basis opstelling zal staan.

  45. #225
    Il blanquito coussie's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Leeftijd
    38
    Berichten
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hoe doet Daniel Van Buyten dat eigenlijk in Bayern? Als enige Belg die hem altijd al zeer graag zie spelen heb, zou ik graag eens weten of hij een beetje goed speelt in Bayern.
    Scoorde dit weekend, geloof ik.

Pagina 5 van 68 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •