Pagina 51 van 68 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.251 t/m 2.295 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #2251
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Nou nou nou. Je kunt ook overdrijven. Volgens mij heeft Levante toch niet van Hannover gewonnen? Als je Hannover in elk geval een subtopper noemt, is Levante dat ook.
    Levante is een paar spelers kwijtgeraakt die cruciaal waren in het succes van vorig seizoen. Houden zich door hun goede thuisresultaten nog wel goed staande. Maar ik dacht eigenlijk dat Hannover wat hoger stond, eindigden de laatste jaren wel rond de 5e plek. Maar goed nu staan er ploegen als Frankfurt, Freiburg en zo dus die noem ik maar niet. Wel vind ik Levante een betere ploeg dan Hannover. Maar een Sevilla, Malaga of Betis zie ik Leverkussen, Gladbach en Hannover wel vernietigen.

  2. #2252
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    hoogst opmerkelijk...

  3. #2253
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Levante is een paar spelers kwijtgeraakt die cruciaal waren in het succes van vorig seizoen. Houden zich door hun goede thuisresultaten nog wel goed staande. Maar ik dacht eigenlijk dat Hannover wat hoger stond, eindigden de laatste jaren wel rond de 5e plek. Maar goed nu staan er ploegen als Frankfurt, Freiburg en zo dus die noem ik maar niet. Wel vind ik Levante een betere ploeg dan Hannover. Maar een Sevilla, Malaga of Betis zie ik Leverkussen, Gladbach en Hannover wel vernietigen.
    Hou eens op met dat vernietigen zeg.

    Buiten dat kan het best dat de Spaanse subtop iets beter dan de Duitse subtop is, maar puur als competitie is de BL in mijn ogen wel een stuk completer.

  4. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    Pizzakoerier (16 januari 2013)

  5. #2254
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Hou eens op met dat vernietigen zeg.

    Buiten dat kan het best dat de Spaanse subtop iets beter dan de Duitse subtop is, maar puur als competitie is de BL in mijn ogen wel een stuk completer.
    Ja goede reden om de rest te negeren in mijn reactie op jou. Completer als competitie, goed dat kan je vinden is ook niet heel raar. Maar ik ging daar niet op in. Ik ging in op het aanvallende en ''leukere'' voetbal wat onjuist is.

  6. #2255
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichielVC Bekijk bericht
    Voor de buitenwereld zal Guardiola vooral afgerekend worden wat hij neerzet in de Cl, kampioen spelen is voor Bayern "normaal" en verleden seizoen ook al de finale gehaald in de CL, nu is Bayern in deze jaargang op zijn minst ook een outsider.

    Volgend seizoen moet Guardiola dus de CL winnen om goed gewerkt te hebben volgens velen al hier.

    Is het dan echt de makkelijkste weg kiezen ? Een competitie moeten winnen waarin ook Barca, Real, Man Utd, Juventus,.... aan de slag zijn ?
    Hij gaat die ploegen niet allemaal tegenkomen natuurlijk. Waarschijnlijk maar twee in de knock-out fase.

  7. #2256
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    La Liga - PL - Bundesliga.
    Nu haal ik die thanks weer weg.

  8. #2257
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Barcelona, Real Madrid en Falcao kan ik net geen competitie noemen helaas. La Liga is gewoon de betere versie van de oude Schotse competitie. Geef mij dan maar de Bundesliga met clubs als Bayern, Dortmund, Schalke, Wolfsburg, Werder die leuk voetbal proberen te spelen.
    Want 'leuk' voetbal is per definitie ook 'sterker' en 'beter', ja?

  9. #2258
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Want 'leuk' voetbal is per definitie ook 'sterker' en 'beter', ja?
    Ik had het over de 2e competitie in Europa na de Premier League. Het woord sterker of beter heb ik niet in de mond genomen. De Bundesliga is stukken aantrekkelijker dan La Liga. En daarnaast denk ik ook wel dat gemiddelde genomen de Bundesliga beter is.

  10. #2259
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Hou eens op met dat vernietigen zeg.

    Buiten dat kan het best dat de Spaanse subtop iets beter dan de Duitse subtop is, maar puur als competitie is de BL in mijn ogen wel een stuk completer.
    Laat 'm. RV heeft gister tot diep in de nacht zitten Risken.

  11. The Following User Says Thank You to LFCMokum For This Useful Post:

    RaulVilla (16 januari 2013)

  12. #2260
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Op papier heel leuk. Persoonlijk vind ik Pep een sympathieke manager en ik heb niets tegen Bayern, dus ik vind het niet erg. Beter dit dan dat hij naar City ofzo gaat. Ook heel erg leuk dat Raúl met hem meegaat.

    Moet er wel bij zeggen dat ik ook nog niet volledig ben overtuigd van zijn kwaliteiten. Dat ben ik ook niet als hij succesvol wordt met Bayern. Barcelona en Bayern zijn nou net de clubs waar elke boerenlul succes mee kan behalen. Had hem daarom graag bij een iets minder grote club gezien, of tenminste in een competitie met concurrentie. Ik zou haast pleiten voor Arsenal, maar ik wil Wenger niet weg hebben.

  13. #2261
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Want 'leuk' voetbal is per definitie ook 'sterker' en 'beter', ja?
    Nederland is de beste competitie!

  14. #2262
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Kiest dus voor een competitie die wel aantrekkelijk is maar waar eigenlijk Bayern Munchen financieel gezien met afstand heer en meester is en sportief ook gewoon de allersterkste selectie heeft. Alleen Dortmund zal hier nog kunnen volgen. Benieuwd hoe Guardiola het bij een andere club als Barca gaat doen, hopelijk geen Villas Boasje daar bij Bayern. Wel mooi dat Raul meegaat, hoop dat hij binnen een paar jaar als hoofdcoach aan de zijlijn staat.

  15. #2263
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Vrij vreemd dat velen Duitsland een leukere (of een variant daarop) competitie vinden dan Spanje, omdat je in Spanje alleen Barcelona en Real hebt en dat het dus in Duitsland allemaal veel spannender zou zijn. Nou, kijk maar eens de eindstanden van de laatste 10 jaar in de Bundesliga terug, echt voornamelijk afgetekende kampioenschappen van met name (maar niet louter) Bayern Munchen. De keren dat je daar een einduitslag ziet waarbij het allemaal zeer dicht bij elkaar zat zijn op 1 hand te tellen.

  16. #2264
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Vrij vreemd dat velen Duitsland een leukere (of een variant daarop) competitie vinden dan Spanje, omdat je in Spanje alleen Barcelona en Real hebt en dat het dus in Duitsland allemaal veel spannender zou zijn. Nou, kijk maar eens de eindstanden van de laatste 10 jaar in de Bundesliga terug, echt voornamelijk afgetekende kampioenschappen van met name (maar niet louter) Bayern Munchen. De keren dat je daar een einduitslag ziet waarbij het allemaal zeer dicht bij elkaar zat zijn op 1 hand te tellen.
    Kun je dit laatste definiëren? Vijf ploegen binnen 10 punten of iets dergelijks? Uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak. De feiten zijn enkel te meten aan Europese prestaties en dan staat Spanje momenteel boven Engeland en Duitsland. Kan me daarin ook wel vinden. Al is de Engelse top iets breder, maar ook zwakker dan de Spaanse top. Desondanks kijk ik wel liever naar de Duitse dan Spaanse competitie.

  17. #2265
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Vrij vreemd dat velen Duitsland een leukere (of een variant daarop) competitie vinden dan Spanje, omdat je in Spanje alleen Barcelona en Real hebt en dat het dus in Duitsland allemaal veel spannender zou zijn. Nou, kijk maar eens de eindstanden van de laatste 10 jaar in de Bundesliga terug, echt voornamelijk afgetekende kampioenschappen van met name (maar niet louter) Bayern Munchen. De keren dat je daar een einduitslag ziet waarbij het allemaal zeer dicht bij elkaar zat zijn op 1 hand te tellen.
    Ik kan me uit mijn hoofd ook titels van Stuttgart, Dortmund en Wolfsburg herinneren. Zul je in Spanje niet meer zien, dat een ander team dan Real of Barca kampioen wordt.

  18. #2266
    Fantasista's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2012
    Berichten
    2.802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik kan me uit mijn hoofd ook titels van Stuttgart, Dortmund en Wolfsburg herinneren. Zul je in Spanje niet meer zien, dat een ander team dan Real of Barca kampioen wordt.
    In Duitsland ga je de komende jaren ook niet meer zien dat er clubs buiten Dortmund en Bayern kampioen worden.

  19. The Following User Says Thank You to Fantasista For This Useful Post:

    Matto (16 januari 2013)

  20. #2267
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantasista Bekijk bericht
    In Duitsland ga je de komende jaren ook niet meer zien dat er clubs buiten Dortmund en Bayern kampioen worden.
    Weet je niet, ik zie daar de verschillen toch kleiner zijn. Daar zit tussen de nr 2 en 3 geen 35 punten verschil zoals in Spanje gemiddeld.

  21. The Following 2 Users Say Thank You to Chief For This Useful Post:

    Pizzakoerier (16 januari 2013),somagunner (16 januari 2013)

  22. #2268

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Weet je niet, ik zie daar de verschillen toch kleiner zijn. Daar zit tussen de nr 2 en 3 geen 35 punten verschil zoals in Spanje gemiddeld.
    Maakt dat verschil in punten, of dat nou 7 is of 35, echt zoveel uit als de titelkanditaten telkens Dortmund en Munchen zijn en die twee alleen maar kampioen worden?

  23. #2269
    Fantasista's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2012
    Berichten
    2.802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Weet je niet, ik zie daar de verschillen toch kleiner zijn. Daar zit tussen de nr 2 en 3 geen 35 punten verschil zoals in Spanje gemiddeld.
    Alle factoren lijken erop te wijzen dat het gaat gebeuren, enigste vraag is of Dortmund in staat is deze selectie te behouden.

  24. #2270
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Barcelona, Real Madrid en Falcao kan ik net geen competitie noemen helaas. La Liga is gewoon de betere versie van de oude Schotse competitie. Geef mij dan maar de Bundesliga met clubs als Bayern, Dortmund, Schalke, Wolfsburg, Werder die leuk voetbal proberen te spelen.
    Valencia, Atletico, Malaga en Sevilla zijn absoluut leuker om naar te kijken dan Schalke, Wolfsburg, Leverkusen en Werder. Dortmund en Bayern zijn momenteel ook vele malen sterker dan de rest van de Bundesliga.

  25. #2271
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Weet je niet, ik zie daar de verschillen toch kleiner zijn. Daar zit tussen de nr 2 en 3 geen 35 punten verschil zoals in Spanje gemiddeld.
    Ik zeg alleen: VFL Wolfsburg.

  26. #2272
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De Bundesliga is de Eredivisie in het groot. Leuk voor de lokale mensen, daarbuiten leeft het amper of zelfs niet. Groot land en een gezond competitie, waardoor ze zich geregeld kunnen versterken met goede spelers van buitenaf. Ook natuurlijk omdat ze goede salarissen betalen. Maar het zegt al genoeg dat Ribery daar al jarenlang de beste speler van de competitie is. In Engeland of Spanje zou hij één van de vele zijn. Spanje compenseert haar mankementen met de aanwezigheid van de beste spelers ter wereld, waardoor je nog wel naar iets aan het kijken bent. En Engeland is natuurlijk duidelijk. Italie schat ik ook hoger in dan Duitsland, al mogen ze nog veel leren van bepaalde Duitse fanbases.

  27. The Following 2 Users Say Thank You to Pennie For This Useful Post:

    Bob Sacamano (16 januari 2013),Gladde Chevin (16 januari 2013)

  28. #2273
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pensionista Bekijk bericht
    De Bundesliga is de Eredivisie in het groot. Leuk voor de lokale mensen, daarbuiten leeft het amper of zelfs niet. Groot land en een gezond competitie, waardoor ze zich geregeld kunnen versterken met goede spelers van buitenaf. Ook natuurlijk omdat ze goede salarissen betalen. Maar het zegt al genoeg dat Ribery daar al jarenlang de beste speler van de competitie is. In Engeland of Spanje zou hij één van de vele zijn. Spanje compenseert haar mankementen met de aanwezigheid van de beste spelers ter wereld, waardoor je nog wel naar iets aan het kijken bent. En Engeland is natuurlijk duidelijk. Italie schat ik ook hoger in dan Duitsland, al mogen ze nog veel leren van bepaalde Duitse fanbases.
    Kijk alleen al naar de salarissen die Barca en RM betalen. Bovendien is het ook vrij logisch, gezien het feit dat Spanje haar (ex) kolonieen veel interesse tonen in Spaans voetbal. Zo zie je in vooral engelssprekende gebieden in Afrika dat vooral Engelse clubs erg in trek zijn. Spanje > noem al die Spaanssprekende landen maar. Het is geen uitsluitende richtlijn of iets, het succes van Barcelona en Real M hebben erg veel kijkers getrokken. Bovendien halen zij veel buitenlanders (en in ons geval zijn veel NL'ers succesvol geweest daar). Waarom denk je anders dat AcM bij far de meest populaire club is in Nederland als het gaat om Italiaans voetbal? Het gaat voor een groot deel om de band die je met het land (dan wel club) heb. Duitsland heeft amper boeiende kolonies gehad, en daardoor kunnen minder landen op basis van cultuur en taal zich verbonden voelen met Duitsland. Jij noemt het fanbase, en dat is het natuurlijk ook, maar kijk ook naar de redenen.

    Buiten dit verhaal, trekt succes ook veel supporters aan. Als Bayern ipv 2x de Clfinale verloor, maar won, hadden we véél meer Bayernsupporters gezien in dit topic (en waarschijnlijk ook betere spelers).

  29. #2274
    Carefree Pennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2011
    Berichten
    2.007
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik doelde meer op het hoge aantal (sportieve) fans in het stadion.

  30. #2275
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    I see. Dan heb ik niets in te brengen xD.

  31. #2276
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Kijk alleen al naar de salarissen die Barca en RM betalen. Bovendien is het ook vrij logisch, gezien het feit dat Spanje haar (ex) kolonieen veel interesse tonen in Spaans voetbal. Zo zie je in vooral engelssprekende gebieden in Afrika dat vooral Engelse clubs erg in trek zijn. Spanje > noem al die Spaanssprekende landen maar. Het is geen uitsluitende richtlijn of iets, het succes van Barcelona en Real M hebben erg veel kijkers getrokken. Bovendien halen zij veel buitenlanders (en in ons geval zijn veel NL'ers succesvol geweest daar). Waarom denk je anders dat AcM bij far de meest populaire club is in Nederland als het gaat om Italiaans voetbal? Het gaat voor een groot deel om de band die je met het land (dan wel club) heb. Duitsland heeft amper boeiende kolonies gehad, en daardoor kunnen minder landen op basis van cultuur en taal zich verbonden voelen met Duitsland. Jij noemt het fanbase, en dat is het natuurlijk ook, maar kijk ook naar de redenen.

    Buiten dit verhaal, trekt succes ook veel supporters aan. Als Bayern ipv 2x de Clfinale verloor, maar won, hadden we véél meer Bayernsupporters gezien in dit topic (en waarschijnlijk ook betere spelers).
    De Engelse en Spaanse clubs zijn ook 'huge' in Azie, hoor.

  32. #2277
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Kon een glimlach niet vermijden




  33. #2278
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    vanmiddag werd het aangekondigde "steun-duel" voor Alemannia Aachen gespeeld, tegen Bayern München dus.
    uitverkocht huis op Tivoli in Aken, 31.400 toeschouwers, zagen de miljoenenformatie met 2-5 winnen.

    Arjen Robben maakte o.a. 2 doelpunten

    Het duel leverde zodoende een bedrag van maar liefst 600.000 euro op voor de noodlijdende clubkas.

  34. #2279
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Hoeness toch


  35. #2280
    Chief
    Guest

    Standaard

    Misschien wat meer uitleg erbij geven? Waar gaat dit over.

  36. #2281

    Aangemeld
    9 augustus 2009
    Berichten
    68
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    De voorzitter van de club die het meeste afgeeft op andere clubs over schulden en rijke eigenaren heeft een geheime rekening in Zwitserland. Deze ouwe hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen.

  37. #2282
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Misschien wat meer uitleg erbij geven? Waar gaat dit over.
    Of even zelf googelen, luiwammes.

    http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitr...k-an-Regierung (Duits)

  38. #2283

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Götze naar Bayern voor 40M euro volgens Bild. Ongelofelijk.

  39. #2284
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vind Götze dit seizoen eigenlijk helemaal niet zo opvallend spelen. Al staat ie toch alweer op 10 goals en 9 assists in de Bundesliga. 40 miljoen is een mooi bedrag. Als ik Dortmund was zou ik wederom bij Gladbach gaan shoppen. Herrmann halen voor de rechterkant en dan elders nog kijken naar een goede 10. Kan financieel gezien een mooie zomer worden voor Borussia als ook nog Hummels en Lewandowski voor de hoofdprijs zouden vertrekken.

  40. #2285
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Die gasten krijgen dan echt een bizar team maar wel wat overdreven. Vorig seizoen speelde Muller standaard op die positie, nu meestal Kroos. Dus heb je Kroos, Muller en het is eigenlijk ook Shaqiri zijn lievelingspositie. En dan nu ook Gotze? Terwijl ze ook wel eens met twee aanvallers hebben gespeeld. Bizarre selectie. Ook gewoon bijna het hele Duitse elftal, al zijn Ozil en ook Khedira wel bepalende spelers voor dat team.

  41. #2286

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Wat een koopclub.

  42. The Following User Says Thank You to Matto For This Useful Post:

    WiseGuy1897 (23 april 2013)

  43. #2287
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ze combineren het goed met jeugd maar Gomez(35), Robben(25), Martinez(40), Ribery(25), Neuer(22), Luiz Gustavo(20), Mandzukic(15) en als Gotze dan mogelijk 40 miljoen. Zijn behoorlijk wat dure spelers.

  44. #2288
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Dit is nou waarom de BundesLiga geen reet voorstelt. Bayern kaapt alle goeie spelers weg van de competitie. En Bayern is gewoon een koopclub. Denk dat als Gotze komt, dat het de einde van Robben of Kroos word.

  45. The Following User Says Thank You to somagunner For This Useful Post:

    Gladde Chevin (23 april 2013)

  46. #2289
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    En dan wilde Guardiola toch ook nog Vidal (lijkt mij overbodig) en Sanchez halen? Die zullen ook flink wat kosten. Maar goed, Bayern doet die aankopen wel allemaal in gezonde financiële toestand, geloof ik.

  47. #2290
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Dit is nou waarom de BundesLiga geen reet voorstelt. Bayern kaapt alle goeie spelers weg van de competitie. En Bayern is gewoon een koopclub. Denk dat als Gotze komt, dat het de einde van Robben of Kroos word.
    Robben is geen concurrent voor Götze (al kan Götze ook wel op rechts spelen) en Kroos zullen ze echt niet wegdoen.

  48. #2291
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    En dan wilde Guardiola toch ook nog Vidal (lijkt mij overbodig) en Sanchez halen? Die zullen ook flink wat kosten. Maar goed, Bayern doet die aankopen wel allemaal in gezonde financiële toestand, geloof ik.
    Het kan ook te ver gaan.

  49. #2292
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Is de deal al rond dan of wordt Bild opeens gezien als een waarheidsgetrouw medium?

  50. #2293
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Is de deal al rond dan of wordt Bild opeens gezien als een waarheidsgetrouw medium?
    Het zou in elk geval niet uit de lucht komen vallen. A) Götze heeft een clausule in z'n contract en dus kan Dortmund zo'n transfer niet tegenhouden en B) hij werd afgelopen januari al genoemd evenals Vidal en Sanchez als spelers op het verlanglijstje van Guardiola.

  51. #2294

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Is de deal al rond dan of wordt Bild opeens gezien als een waarheidsgetrouw medium?
    Voor het gemak wel ja. Dit keer.

  52. #2295
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    What the fuck. Echt, dit had ik totaal niet verwacht. Behoorlijk gay van Gotze om naar Bayern te gaan en Bayern heeft hem totaal niet nodig. Doen ze alleen maar om de concurrentie te verzwakken. Schotland 2.0.

Pagina 51 van 68 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •