Pagina 53 van 68 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.341 t/m 2.385 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #2341
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik snap de ophef over deze transfer niet. Het gaat goed met Bayern en ze bouwen terecht door aan een nog sterkere selectie, vooral met spelers uit het eigen land. Gotze krijgt zn stap hogerop en Dortmund krijgt 37 miljoen Euro.

  2. #2342
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Een werkgever is toch ook niet loyaal naar zijn werknemer, als de werknemer zijn werk niet goed uitvoert/niet op de gewenste niveau uitvoert. Je moet als club/werkgever wel een bepaald maatstaf hebben qua niveau.
    Inderdaad. En andersom ook natuurlijk.

  3. #2343
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Inderdaad. En andersom ook natuurlijk.
    En wat nou als dat bedrijf een enorme groeipotentie heeft en jij als werknemer een belangrijke aandeel in hebt en goed op je plek zit en geliefd bent. En daar al successen hebt verricht. Zou je dan bij die werkgever blijven?

  4. #2344
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Ik snap de ophef over deze transfer niet. Het gaat goed met Bayern en ze bouwen terecht door aan een nog sterkere selectie, vooral met spelers uit het eigen land. Gotze krijgt zn stap hogerop en Dortmund krijgt 37 miljoen Euro.
    Niet zo netjes richting de supporters van Dortmund natuurlijk. Kan me heel goed voorstellen (of herinneren) dat ze boos zijn, ik geef ze daar ook geen ongelijk in.

  5. #2345
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    En wat nou als dat bedrijf een enorme groeipotentie heeft en jij als werknemer een belangrijke aandeel in hebt en goed op je plek zit en geliefd bent. En daar al successen hebt verricht. Zou je dan bij die werkgever blijven?
    Dat is een persoonlijke afweging die iedereen voor zichzelf moet maken. Ikzelf zou me in ieder geval niet verplicht voelen tot in lengte van dagen bij mijn huidige werkgever te blijven, ook al heb ik daar nu ook een aandeel in de doorgemaakte groei en speel ik een rol in het geheel.

  6. #2346
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Alsof een hoge transfersom tegenwoordig garant staat aan een vaste basisplek.. Denk dat er genoeg spelers kunnen bevestigen dat dat niet zo is..

    Benieuwd hoe Bayern Munchen gaat spelen als Gotze & Lewandowski komen.. Ze hebben ook nog eens Shaqiri, Muller & Kroos rondlopen voor het aanvallende gedeelte..

  7. #2347
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Alsof een hoge transfersom tegenwoordig garant staat aan een vaste basisplek.. Denk dat er genoeg spelers kunnen bevestigen dat dat niet zo is..

    Benieuwd hoe Bayern Munchen gaat spelen als Gotze & Lewandowski komen.. Ze hebben ook nog eens Shaqiri, Muller & Kroos rondlopen voor het aanvallende gedeelte..
    Die gaan op de bank. Denk dat Robben ook op de bank beland. Guardiola heeft hekel aan dat soort type spelers afgaand zijn tactieken bij Barca.

  8. #2348
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Zullen ook wel spelers gaan vertrekken vermoed ik..

  9. #2349
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Clubs zoals Arsenal moeten nu gaan shoppen bij Bayern. Kwalitatief goede spelers die niet aan spelen toekomen willen weg en kunnen waarschijnlijk niet al te duur zijn.

  10. #2350
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Die gaan op de bank. Denk dat Robben ook op de bank beland. Guardiola heeft hekel aan dat soort type spelers afgaand zijn tactieken bij Barca.
    Denk niet dat een Kroos op de bank zal gaan zitten, gewoon een goede speler hoor.. Muller & Shaqiri zijn ook geen koekenbakkers, maar die zullen helaas op de bank gaan ja. Misschien moeten clubs die spelers nodig hebben eens gaan polsen, ploegen zoals Arsenal, Juventus etc.

    Zullen ook wel spelers gaan vertrekken vermoed ik..
    Ik denk Robben & Gomez.

  11. #2351

    Aangemeld
    27 november 2011
    Berichten
    562
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Gotze zijn portefeuille zal nog dikker worden en de kans op prijzen is nog groter geworden.

    En of het loyaal is ? Allicht niet maar of Gotze daar zal van wakker liggen...

  12. #2352
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Dat is een persoonlijke afweging die iedereen voor zichzelf moet maken. Ikzelf zou me in ieder geval niet verplicht voelen tot in lengte van dagen bij mijn huidige werkgever te blijven, ook al heb ik daar nu ook een aandeel in de doorgemaakte groei en speel ik een rol in het geheel.
    Ik denk niet dat je een voetbalclub kan vergelijken met een bedrijf. Een bedrijf heeft geen fans en het heeft een minder uitgesproken filosofie dan een club. In het bedrijfsleven komt een stuk minder hysterie en emotie kijken.

    Ik vind het altijd zo jammer als voetballers daar schijt aan hebben en simpelweg tekenen bij de meest succesvolle / best betalende club. Er zijn maar heel weinig spelers die voetballen voor de club waar ze spelen op basis van hun ideeën over voetbal en de filosofie van de club. Götze blijkt daar dus ook niets om te geven, jammer.

  13. #2353
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Clubs zoals Arsenal moeten nu gaan shoppen bij Bayern. Kwalitatief goede spelers die niet aan spelen toekomen willen weg en kunnen waarschijnlijk niet al te duur zijn.
    Het probleem is dat veel spelers liever bij Bayern op de bank willen zitten, dan in de basis staan bij Arsenal. Ik denk dat Gomez bijvoorbeeld niet weg zal gaan, ook al heeft hij geen basisplaats. Maar er lopen natuurlijk genoeg jongens rond die van waarde zouden zijn, denk dat Bayern de wandelgangen dan ook goed gaat vullen deze zomer.

  14. #2354
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevinarsnl Bekijk bericht
    Ik denk niet dat je een voetbalclub kan vergelijken met een bedrijf. Een bedrijf heeft geen fans en het heeft een minder uitgesproken filosofie dan een club. In het bedrijfsleven komt een stuk minder hysterie en emotie kijken.

    Ik vind het altijd zo jammer als voetballers daar schijt aan hebben en simpelweg tekenen bij de meest succesvolle / best betalende club. Er zijn maar heel weinig spelers die voetballen voor de club waar ze spelen op basis van hun ideeën over voetbal en de filosofie van de club. Götze blijkt daar dus ook niets om te geven, jammer.
    Maar wat ik niet snap is dat een club geen loyaliteit naar de speler zou hoeven te tonen, en dat mensen kennelijk wel verwachten dat spelers andersom die loyaliteit wel hebben. Dát vind ik hypocriet. De club maakt net zo goed zakelijke afwegingen (contractwaarde, verwachting hoe goed iemand wordt, toegevoegde waarde, goed genoeg voor selectie) als dat de speler dergelijke afwegingen maakt (hoeveel kan ik verdienen, heb ik elders grotere kans op prijzen, omgeving etc.). Het is simpelweg met twee maten meten.

  15. #2355
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevinarsnl Bekijk bericht
    Het probleem is dat veel spelers liever bij Bayern op de bank willen zitten, dan in de basis staan bij Arsenal. Ik denk dat Gomez bijvoorbeeld niet weg zal gaan, ook al heeft hij geen basisplaats. Maar er lopen natuurlijk genoeg jongens rond die van waarde zouden zijn, denk dat Bayern de wandelgangen dan ook goed gaat vullen deze zomer.
    Ik geloof er niet in dat die jongens liever op de bank zitten in de kracht van hun voetballeven als ze naar clubs zoals Arsenal kunnen gaan. Je bent geen voetballer geworden om op de bank/tribune te zitten. Ik ga er dan wel vanuit dat Arsenal ongeveer hetzelfde kan bieden financieel gezien.

  16. The Following User Says Thank You to tjust For This Useful Post:

    somagunner (23 april 2013)

  17. #2356
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Maar wat ik niet snap is dat een club geen loyaliteit naar de speler zou hoeven te tonen, en dat mensen kennelijk wel verwachten dat spelers andersom die loyaliteit wel hebben. Dát vind ik hypocriet. De club maakt net zo goed zakelijke afwegingen (contractwaarde, verwachting hoe goed iemand wordt, toegevoegde waarde, goed genoeg voor selectie) als dat de speler dergelijke afwegingen maakt (hoeveel kan ik verdienen, heb ik elders grotere kans op prijzen, omgeving etc.). Het is simpelweg met twee maten meten.
    Ik vind het moeilijk om te verwoorden hoe ik dit zie, dus ik hoop dat je het begrijpt.

    Een club staat voor ideeën, een filosofie en een bepaald soort voetbal. Een speler staat eigenlijk nergens voor. Natuurlijk heeft hij een persoonlijkheid die bij de club kan passen, maar die spelers worden vaak ook wel gekoesterd.

    Ik zeg ook niet dat een speler zijn hele carrière bij Oldham moet blijven spelen hoor. Maar als je bij Dortmund speelt en je kan naar elke club van de wereld, dan vind ik het niet gepast om voor Bayern München te kiezen. Maar ik hoor vaak dat ik de voetbalwereld te romantisch zie, misschien zit daar ook wel een kern van waarheid in.

  18. #2357
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik geloof er niet in dat die jongens liever op de bank zitten in de kracht van hun voetballeven als ze naar clubs zoals Arsenal kunnen gaan. Je bent geen voetballer geworden om op de bank/tribune te zitten. Ik ga er dan wel vanuit dat Arsenal ongeveer hetzelfde kan bieden financieel gezien.
    Had Gomez laatst niet zoiets gezegd? Bayern schijnt een hele fijne club te zijn waar spelers graag onderdeel van zijn. Aan de andere kant zijn die uitspraken weinig waard, we zullen zien wat er gaat gebeuren van de zomer.

  19. #2358

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevinarsnl Bekijk bericht
    Het probleem is dat veel spelers liever bij Bayern op de bank willen zitten, dan in de basis staan bij Arsenal. Ik denk dat Gomez bijvoorbeeld niet weg zal gaan, ook al heeft hij geen basisplaats. Maar er lopen natuurlijk genoeg jongens rond die van waarde zouden zijn, denk dat Bayern de wandelgangen dan ook goed gaat vullen deze zomer.
    Lol, beetje meer eigenwaarde kan geen kwaad hoor.

  20. #2359
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Lol, beetje meer eigenwaarde kan geen kwaad hoor.
    Eigenwaarde en naar Arsenal gaan, zijn natuurlijk niet met elkaar te verenigen

  21. #2360
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Lol, beetje meer eigenwaarde kan geen kwaad hoor.
    Geldt niet voor mij hoor. Ik zou nog liever bij Arsenal op de bank zitten dan aanvoerder zijn van Barcelona. Maar helaas werkt het wel zo voor spelers van Bayern, of nouja dat beweren ze tenminste.

  22. #2361

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevinarsnl Bekijk bericht
    Geldt niet voor mij hoor. Ik zou nog liever bij Arsenal op de bank zitten dan aanvoerder zijn van Barcelona. Maar helaas werkt het wel zo voor spelers van Bayern, of nouja dat beweren ze tenminste.
    Prima, maar die Gomez is ook helemaal niet goed genoeg voor Arsenal.

    Wel vraag ik me af wat er mogelijk is mbt Gustavo..

  23. #2362
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Zeer volwassen reactie van Klopp op dit hele gebeuren.

    Klopp laat journaille lachen met vooruitblik en reactie op transfer

    Borussia Dortmund-trainer Jürgen Klopp blikte dinsdag op een persconferentie vooruit op het Champions League-duel met Real Madrid, maar de oefenmeester moest vooral vragen beantwoorden over Mario Götze. Eerder op dinsdag werd bekend dat de twintigjarige middenvelder na dit seizoen de overstap zal maken naar Bayern München. Het tijdstip van bekendmaking van de transfer is hoogst opmerkelijk, zo vlak voor twee van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.

    “Götze vertelde me dat Josep Guardiola hem zelf heeft gebeld”, doelt Klopp tegenover de verzamelde media op de toekomstig trainer van Bayern München. “Pep heeft hem weten te overtuigen om het tiki-taka te komen spelen. Dus eigenlijk is het mijn fout. Ik kan mezelf niet vijftien centimeter kleiner maken en beginnen Spaans te spreken”, zegt Klopp vervolgens, een uitspraak die voor een lach zorgt in de persruimte.

    “Vorig seizoen hebben wij Marco Reus door en gelimiteerde afkoopsom kunnen overnemen, nu haalt Bayern Götze op dezelfde manier bij ons weg”, weet Klopp. “Ik ken de motieven niet om de transfer vlak voor de halve finale te openbaren, maar het gaat niet lukken om ons uit onze concentratie te halen. Meer dan ooit willen we nu van Real Madrid winnen, we hopen op alle steun van de supporters voor de wedstrijden.”

  24. The Following 2 Users Say Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    DonK (23 april 2013),Romaios (23 april 2013)

  25. #2363
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Mooie en goede reactie inderdaad.

  26. #2364
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door officer Bekijk bericht
    Volgens Guillem Balague heeft Lewandowski ook al een akkoord met een club en heeft Dortmund tegen Engelse clubs gezegd dat ze geen moeite hoeven te doen voor hem. Het zou dus ook om Bayern gaan. Sneu dit.
    Dat hoeft toch niet? Misschien gaat ie wel naar Italië bijvoorbeeld...

  27. #2365
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dat hoeft toch niet? Misschien gaat ie wel naar Italië bijvoorbeeld...
    Kan maar één ploeg zijn uiteraard, al lijkt het mij sterk dat hij komt. Denk dat hij eerder naar Bayern zal gaan.

  28. #2366
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Verrader is meteen een groot woord, maar als je alle omstandigheden bekijkt, kun je bij deze overstap toch best je vraagtekens zetten? Jongen van de club, afgelopen jaren kampioen geworden, nu prima presteren in de CL. Wat zijn de motieven om voor Bayern te gaan spelen? Financieel wellicht ja. Maar je blijft in dezelfde competitie uitkomen en je moet maar afwachten of je een plekje vindt in het team (al helpt een aankoopbedrag van 37 miljoen wel).
    Ik vind het dus ook wel een wat dubieuze overstap. Als Dortmund nou ergens in de subtop zou bengelen, vooruit.
    Hij komt volgens mij uit Beieren. Grote kans, dat Bayern dan ook zijn 'childhood'-club is.

    En clubs, als Real, Man United, Bayern blijven natuurlijk het hoogst, dat je kan halen als voetballer. Het zijn 'gewoon' namen die meer tot de verbeelding spreken. Als je voor een van die clubs kan spelen, is het niet meer dan logisch, dat je die kans pakt.
    Laatst gewijzigd door SuriGooner; 23 april 2013 om 18:28

  29. #2367
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik geloof er niet in dat die jongens liever op de bank zitten in de kracht van hun voetballeven als ze naar clubs zoals Arsenal kunnen gaan. Je bent geen voetballer geworden om op de bank/tribune te zitten. Ik ga er dan wel vanuit dat Arsenal ongeveer hetzelfde kan bieden financieel gezien.
    Cesc en Mascherano laten anders zien. Bij een succesvol iets horen, is blijkbaar ook veel waard.

  30. #2368
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Cesc en Mascherano laten anders zien. Bij een succesvol iets horen, is blijkbaar ook veel waard.
    Mascherano speelde vorig seizoen meer dan dat ie ooit bij Liverpool speelde in een seizoen. Terwijl Cesc vast ook naar Barca is gegaan met het idee om het daar helemaal te maken. En wellicht dat dat nog gaat gebeuren wanneer Xavi met pensioen gaat in 2014?

  31. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    somagunner (23 april 2013)

  32. #2369
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Cesc en Mascherano laten anders zien. Bij een succesvol iets horen, is blijkbaar ook veel waard.
    Dan ken je Hleb en Petit nog niet goed genoeg. Cesc en Mascherano spelen genoeg wedstrijden.

  33. #2370
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zal wel een spannende titelstrijd worden zeg. Misschien kan Bayern een Bundesliga club opkopen en daar hun wissels laten spelen om nog enige spanning te houden.

  34. The Following 2 Users Say Thank You to Chief For This Useful Post:

    giovinc0 (23 april 2013),Gladde Chevin (23 april 2013)

  35. #2371
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Mascherano speelde vorig seizoen meer dan dat ie ooit bij Liverpool speelde in een seizoen. Terwijl Cesc vast ook naar Barca is gegaan met het idee om het daar helemaal te maken. En wellicht dat dat nog gaat gebeuren wanneer Xavi met pensioen gaat in 2014?
    Puyol, Pique en Abidal hadden vorig seizoen ook veel wedstrijden gemist he. Dat zal ook wel invloed gehad hebben op z'n speeltijd. Precies.. Cesc had nog een jaartje of twee jaartjes kunnen wachten en zich meteen kunnen laten zien, als opvolger van Xavi. Al begrijp ik best, dat z'n geduld op was.

  36. #2372
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Zal wel een spannende titelstrijd worden zeg. Misschien kan Bayern een Bundesliga club opkopen en daar hun wissels laten spelen om nog enige spanning te houden.
    Denk dat 't wel meevalt. Bayern koopt toch al jarenlang ook spelers in de Bundesliga? Ze zitten nu duidelijk in een flow, maar die topvorm gaat op (korte) termijn ook wel weer verdwijnen. Ze hebben ook meerdere jaren geen titel gepakt in de Bundesliga deze eeuw.

    Sterker nog, wordt pas de derde titel sinds 2006/2007.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 23 april 2013 om 18:45

  37. #2373
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Denk dat 't wel meevalt. Bayern koopt toch al jarenlang ook spelers in de Bundesliga? Ze zitten nu duidelijk in een flow, maar die topvorm gaat op (korte) termijn ook wel weer verdwijnen. Ze hebben ook meerdere jaren geen titel gepakt in de Bundesliga deze eeuw.
    Onder van Gaal kwam er vooral veel jeugd door (Kroos meen ik, maar zeker ook Badstuber en Muller). De laatste 2 jaar geven ze wel weer echt enorme bedragen uit voor spelers. Neuer, Manzokic en noem ze allemaal op. De charme verdwijnt wel een beetje.

  38. #2374
    tim10rooney's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 april 2011
    Locatie
    Gemert
    Leeftijd
    28
    Berichten
    745
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Onder van Gaal kwam er vooral veel jeugd door (Kroos meen ik, maar zeker ook Badstuber en Muller). De laatste 2 jaar geven ze wel weer echt enorme bedragen uit voor spelers. Neuer, Manzokic en noem ze allemaal op. De charme verdwijnt wel een beetje.
    Daarvoor hebben ze ook gewoon Ballack, Klose en Ze Roberto gehaald om maar wat te noemen. Ze is het beleid daar nu eenmaal.

  39. #2375
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Onder van Gaal kwam er vooral veel jeugd door (Kroos meen ik, maar zeker ook Badstuber en Muller). De laatste 2 jaar geven ze wel weer echt enorme bedragen uit voor spelers. Neuer, Manzokic en noem ze allemaal op. De charme verdwijnt wel een beetje.
    Heb je Bayern voor van Gaal niet gevolgd?

  40. #2376
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Onder van Gaal kwam er vooral veel jeugd door (Kroos meen ik, maar zeker ook Badstuber en Muller). De laatste 2 jaar geven ze wel weer echt enorme bedragen uit voor spelers. Neuer, Manzokic en noem ze allemaal op. De charme verdwijnt wel een beetje.
    Alaba is toch het laatste anderhalf jaar ook nog gewoon doorgebroken en is inmiddels een vaste basisklant ondanks de aankoop van een Rafinha. En de jaren ervoor was het beleid niet anders.

  41. #2377
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tim10rooney Bekijk bericht
    Daarvoor hebben ze ook gewoon Ballack, Klose en Ze Roberto gehaald om maar wat te noemen. Ze is het beleid daar nu eenmaal.
    Ballack is al bijna 10 jaar terug joh. Ik heb het ook niet er over dat ze niks mogen kopen, maar de laatste 2 jaar geven ze wel bizar veel uit. De frustratie van 2 Dortmund titels was groot schijnbaar.

    Ik vond het juist wel mooi aan Bayern dat ze net wat normaler beleid voerden, maar de 20 tot 40 miljoen per speler bedragen knallen er bij Bayern nu ook vrij veel uit.

  42. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    tim10rooney (23 april 2013)

  43. #2378

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Onder van Gaal kwam er vooral veel jeugd door (Kroos meen ik, maar zeker ook Badstuber en Muller). De laatste 2 jaar geven ze wel weer echt enorme bedragen uit voor spelers. Neuer, Manzokic en noem ze allemaal op. De charme verdwijnt wel een beetje.
    Bayern geeft inderdaad bizarre bedragen uit de laatste jaren.

    Götze 37M
    Javi Martinez 40M
    Mandzukic 15M
    Shaqiri 13M
    Neuer 25M
    Gustavo 18M
    Robben 25M
    Gomez 40M
    Ribéry 25M


    Maar ik kan het wel van ze hebben, aangezien het het gevolg is van goed beleid. Ze kopen die spelers met eigen geld en het is niet zo dat ze zoals Real en Barcelona alle TV-gelden wegkapen voor de neuzen van de concurrentie.

  44. The Following User Says Thank You to PlayaBanboy For This Useful Post:


  45. #2379
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ballack is al bijna 10 jaar terug joh. Ik heb het ook niet er over dat ze niks mogen kopen, maar de laatste 2 jaar geven ze wel bizar veel uit. De frustratie van 2 Dortmund titels was groot schijnbaar.

    Ik vond het juist wel mooi aan Bayern dat ze net wat normaler beleid voerden, maar de 20 tot 40 miljoen per speler bedragen knallen er bij Bayern nu ook vrij veel uit.
    Ligt dat aan Bayern of hoe de markt zich de laatste jaren heeft ontwikkeld?

  46. #2380
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Spelers voor 30 miljoen kopen is een kwestie van niet normaal beleid dan? Ik vind er niets mis mee. Van Götze zelf is het misschien niet helemaal netjes richting de achterban, maar je kan Bayern toch helemaal niets kwalijk nemen. Ze voeren gewoon een goed beleid en willen goede spelers hebben. Dat is helemaal niet zo gek. Daarnaast kunnen ze zich de aankopen veroorloven. Het is dan ook iets heel anders als een City, PSG of Madrid.

  47. #2381
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Ligt dat aan Bayern of hoe de markt zich de laatste jaren heeft ontwikkeld?
    Precies, 10 jaar terug werd er sowieso amper 40 miljoen voor een speler uitgegeven, tegenwoordig niet meer dan de normaalste zaak voor de echte topclubs.

  48. #2382
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Bayern geeft inderdaad bizarre bedragen uit de laatste jaren.

    Götze 37M
    Javi Martinez 40M
    Mandzukic 15M
    Shaqiri 13M
    Neuer 25M
    Gustavo 18M
    Robben 25M
    Gomez 40M
    Ribéry 25M


    Maar ik kan het wel van ze hebben, aangezien het het gevolg is van goed beleid. Ze kopen die spelers met eigen geld en het is niet zo dat ze zoals Real en Barcelona alle TV-gelden wegkapen voor de neuzen van de concurrentie.
    Ja, dit lijstje zocht ik. Forse bedragen. Al zijn Robben en Ribery alweer jaren aanwezig bij de club.

    Verder heeft Bayern er alle recht toe, ze zijn gezond en mogen doen met hun geld wat ze willen. Maar het is wel erg spijtig voor de spanning. Voor Duitsland zal het wel goed zijn, ongeveer de halve mannschaft speelt wekelijks met elkaar.

  49. #2383

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Precies, 10 jaar terug werd er sowieso amper 40 miljoen voor een speler uitgegeven, tegenwoordig niet meer dan de normaalste zaak voor de echte topclubs.
    40M voor Javi Martinez is wel veel. 18M voor zijn back-up.. 40M voor een matige speler als Gomez, 25M voor Neuer. Ach, ze voeren verantwoord beleid, maar om nou te zeggen dat ik al die bedragen marktconform acht..

  50. #2384
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    40M voor Javi Martinez is wel veel. 18M voor zijn back-up.. 40M voor een matige speler als Gomez, 25M voor Neuer. Ach, ze voeren verantwoord beleid, maar om nou te zeggen dat ik al die bedragen marktconform acht..
    Beetje het PSV beleid. Standaard veel te veel voor een naam betalen, ondanks dat het vaak wel goede spelers zijn. Maar of ze ook altijd in je ploeg passen...

    Zo'n Gomez vind ik helemaal niet matig, maar hij past ook weer niet in het systeem van Bayern.

  51. #2385
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    40M voor Javi Martinez is wel veel. 18M voor zijn back-up.. 40M voor een matige speler als Gomez, 25M voor Neuer. Ach, ze voeren verantwoord beleid, maar om nou te zeggen dat ik al die bedragen marktconform acht..
    Klopt, ik zou ook geen 40 aan Martinez uitgeven. Met die 18 doel je op Luiz Gustavo? Zie hem op 15 staan bij Soccerway. In elk geval werd die natuurlijk gehaald voordat Martinez werd gehaald. Gustavo was ook dan ook bestemd voor de basis en niet als back-up en deed het ook gewoon uitstekend in mijn ogen. Nog een reden extra waarom die 40 miljoen voor Martinez bizar was. Maar zo'n 37 miljoen voor Götze kun je ook zo tegenover 30 miljoen voor Modric of 34 miljoen voor Cesc zetten. Dat bedoelde ik meer. Dat zag je 10 jaar terug volgens mij niet. Bayern gaat wat dat betreft met de markt mee, Bayern staat niet boven de markt.

Pagina 53 van 68 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •