Pagina 61 van 68 EersteEerste ... 11515960616263 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.701 t/m 2.745 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #2701
    Sang culer, cor Català! Almogaver's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2010
    Locatie
    In de mooiste provincie van Nederland
    Berichten
    3.928
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Tegen die merengues vanavond:

    Heerlijk.

  2. #2702
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Douglas Costa speelt ook een aardige voorbereiding geloof ik.

  3. #2703
    Zinedine Di Matteo Gutihaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2013
    Berichten
    1.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Ja, wilt zich uiteraard bewijzen. Hij is wel weer een countervoetballer - aankoop Vidal ook al - maar dat komt denk ik wel goed uit. Ik heb namelijk het idee dat Guardiola komend seizoen meer wilt counteren dan de afgelopen twee seizoenen. Moet haast wel met deze nieuwe aankopen erbij, anders is de kans groot dat je jezelf in de vingers snijd.

  4. #2704
    Zinedine Di Matteo Gutihaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2013
    Berichten
    1.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard


  5. #2705
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Als ie zo fit en gretig blijft, is het ook voor Oranje uiteraard goed nieuws: Arjen Robben scoort knap zojuist in de vriendschappelijke/ benefiet - wedstrijd in en tegen Dynamo Dresden, de huidige koploper in de 3.Liga...

    Dik 23,000 toeschouwers aanwezig daar..

  6. #2706
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    "If every shot on target Bayern faced this season had gone in instead of being saved, they'd still be 1st in the Bundesliga on 30 points."

    ...

  7. #2707
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Waarschijnlijk wordt Ancelotti, na dit seizoen, de opvolger van Guardiola bij Bayern München:

    http://www.independent.co.uk/sport/f...-a6775381.html

    Guardiola zal dan wel naar Engeland gaan. Naar welke club is nog de vraag, al lijkt City wel de favoriet.

  8. #2708
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamer Bekijk bericht
    Waarschijnlijk wordt Ancelotti, na dit seizoen, de opvolger van Guardiola bij Bayern München:

    http://www.independent.co.uk/sport/f...-a6775381.html

    Guardiola zal dan wel naar Engeland gaan. Naar welke club is nog de vraag, al lijkt City wel de favoriet.
    als chelsea slim is gaan ze vol voor guardiola.. Volgend jaar is er toch geen cl en kan hij bouwen aan een ploeg..

  9. #2709
    Zinedine Di Matteo Gutihaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2013
    Berichten
    1.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Lijkt mij niet dat hij een team wilt coachen dat geen CL speelt.

  10. #2710
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Inderdaad Guardiola coacht enkel elftallen waar alles al netjes in orde is zodat hij de prijzen kan oprapen en met de credits kan gaan lopen. Zolang er geen club is die zich in dat stadium bevindt, zal Guardiola gewoon bij München blijven. Of hij moest opeens de idee hebben gekregen dat hij het ook bij een club kan waar niet alles al netjes voor hem klaarligt. In dat geval kan ie naar eender waar en gaat hij hard op zen bek.

  11. The Following User Says Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    viktor (17 december 2015)

  12. #2711
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Dan gaat ie dus niet naar een Engelse ploeg, Socio?

  13. #2712
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Hangt ervan af. Bij City staat het redelijk goed hé. Een aankoopje hier en daar krijgt hij wel los bij het bestuur en dan heeft hij opnieuw een elftal dat alle anderen zal domineren simpelweg omdat alle anderen kopje onder gaan. Van Gaal is Man United van binnen uit aan het vernietigen, Chelsea wordt kapot gemaakt door José en Arsenal, tsja, heeft nog steeds Wenger... Dan moet het dus van Liverpool en Klopp komen om City tegen te houden. Jammer genoeg heeft Klopp een veel moeilijker project dan Guardiola (alweer). Bovendien is City elk jaar titelfavoriet (inderdaad, niet kandidaat maar favoriet).

    Als ie vertrekt dan is het naar City ja. Met de eis carte blanche te krijgen op de transfermarkt zodat ie half Munchen kan meenemen.

  14. #2713
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Als je een groot manager bent, kom je nu eenmaal niet snel terecht bij de mindere clubs, maar bij de grote/rijke clubs.

  15. #2714
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Er zijn genoeg grote/rijke clubs waar nog enorm veel werk is om er wat van te maken in plaats van net naar die clubs te gaan waar alles al geregeld werd door de voorganger.

    Ik snap ook niet goed waarom Guardiola nog bekeken wordt als een groot manager als Luis Enrique een paar maanden later net hetzelfde flikt. En dat is diezelfde Enrique die door de mand viel bij AS Roma hé. Het beste bewijs dat Barça naar prijzen leiden helemaal geen huzarenstukje is.

  16. The Following 6 Users Say Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (17 december 2015),Burgtie (17 december 2015),chuchu (17 december 2015),Cudi (17 december 2015),Pizzakoerier (17 december 2015),viktor (17 december 2015)

  17. #2715
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik zou guardiola inderdaad wel eens willen zien bij een united, chelsea, ac milan of een andere ploeg die in een dipje zitten

  18. #2716
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Toch zou ik Pep graag bij Real willen zien. Dat zou het einde betekenen van Bale en Ronaldo.

  19. The Following 2 Users Say Thank You to Cudi For This Useful Post:

    Burgtie (17 december 2015),RaulVilla (17 december 2015)

  20. #2717
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Haha alsof perez daar ook niet wat in te beslissen heeft..

  21. #2718
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Juve of PSG zie ik hem eerder kiezen dan Engeland. Overigens Socio, niet alleen bij Barcelona is daar sprake van, ook bij Bayern had een andere manager al de CL gewonnen met in de basis dezelfde selectie, Jupp Heynckes. Hij stapte in bij in wezen de beste clubteam ter wereld (=CL-winnaar). Niet vergetende dat teams met een kern van een beide teams ook de laatste twee EK's en WK's wonnen onder een andere manager.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Als je een groot manager bent, kom je nu eenmaal niet snel terecht bij de mindere clubs, maar bij de grote/rijke clubs.
    Alsof Guardiola een groot manager was voor hij bij Barça terecht kwam als manager. Maar goed, toen teerde hij weer deels op de naam van hem als speler.

  22. #2719
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ik vind persoonlijk dat Pep bij Bayern nog niet echt aan de verwachtingen heeft voldaan. In Duitsland kampioen worden met zijn ploeg is geen prestatie. Hij heeft wel zijn filosofie doorgevoerd maar hij is twee keer gewoon echt afgemaakt in de halve finale van de CL. Tegen Real was het schandalig. Hij wisselt ook echt heel veel van opstelling en ik ben het vaak niet eens met zijn omgetoverde middenvelders. Maar hij heeft wel gewoon de ballen om sterren te banken en te vervangen, plus zijn spelinzicht en filosofie bevallen me. Hij kan veranderingen doorvoeren en zijn visie al erg snel toonbaar maken in het spel van zijn ploeg. Waar een Benitez dat ook probeert maar het nergens op lijkt.

  23. #2720
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Juve of PSG zie ik hem eerder kiezen dan Engeland. Overigens Socio, niet alleen bij Barcelona is daar sprake van, ook bij Bayern had een andere manager al de CL gewonnen met in de basis dezelfde selectie, Jupp Heynckes. Hij stapte in bij in wezen de beste clubteam ter wereld (=CL-winnaar). Niet vergetende dat teams met een kern van een beide teams ook de laatste twee EK's en WK's wonnen onder een andere manager.



    Alsof Guardiola een groot manager was voor hij bij Barça terecht kwam als manager. Maar goed, toen teerde hij weer deels op de naam van hem als speler.
    Barca gaf hem een kans en daar werd hij een grote manager. Sindsdien kan hij makkelijk bij grote clubs terecht. Eerst Bayern en nu dus blijkbaar een andere grote club. Lijkt me duidelijk wat SuriGooner wilde zeggen.

  24. #2721
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Barca gaf hem een kans en daar werd hij een grote manager. Sindsdien kan hij makkelijk bij grote clubs terecht. Eerst Bayern en nu dus blijkbaar een andere grote club. Lijkt me duidelijk wat SuriGooner wilde zeggen.
    Ik vind een groot manager wat teveel eer voor het winnen van deze prijzen met het zogenaamd beste elftal in de geschiedenis van het voetbal, met slechts Real als enige serieuze concurrent nationaal en Bayern erbij Europees. Bij Bayern is er nationaal gezien zelfs geen enkele serieuze concurrentie meer over na het ineenstorten van Dortmund (door o.a. Bayern en zijn transferpolitiek) en hooguit dat Spaanse duo erbij als het om internationale tegenstand gaat. Gewoon teveel blindstaren op gewonnen prijzen in absolute zin, oftewel scorebordjournalistiek. In relatieve zin stelt het niet zoveel voor. Sterker nog, je stelt zelf al vast dat de titel met Bayern geen prestatie is, 24 titels in 52 jaar bewijzen dat ook. Alleen Europees valt er verschil te maken en dat er vooralsnog niet uit. Andere managers deden hetzelfde (Luis Enrique) of beter (Heynckes).

    Ik vond het vanaf het begin af aan al een rare combinatie, Pep bij Bayern. Die Duitsers missen uiteindelijk toch gewoon het pure voetbaltalent en de juist dynamiek om dat voetbal van hem te kunnen spelen. ''Gewoon'' het best geschikt voor ouderwets Duits reactievoetbal. Maar goed, die twijfels had ik al van voor zijn aanstelling geuit ergens in de Engelse sectie.
    Laatst gewijzigd door viktor; 17 december 2015 om 16:13

  25. #2722
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Is luis enrique dan plots ook een groot manager? In italië hopeloos, op vele vlakken..
    @ viktor: Psg of Juve zou gemakkelijk zijn aangezien die in eigen land ook de sterkste selecties hebben.. Alhoewel, ik ben wel benieuwd hoe guardiola het bv in italië zou doen op voetballend vlak..

  26. #2723
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Is luis enrique dan plots ook een groot manager? In italië hopeloos, op vele vlakken..
    Eigenlijk niet. Mijns inziens word je op deze wijze ook geen groot manager. Dat doe je met teams die je boven hunzelf uit kan laten stijgen.

    @ viktor: Psg of Juve zou gemakkelijk zijn aangezien die in eigen land ook de sterkste selecties hebben.. Alhoewel, ik ben wel benieuwd hoe guardiola het bv in italië zou doen op voetballend vlak..
    Euh, daarom zei ik het dus ook...

  27. #2724
    Fantasista's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2012
    Berichten
    2.802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Je kan een team niet boven zichzelf uit laten stijgen, je kunt er het maximale uithalen. Dat maakt je een groot manager. Dat maximale hebben Guardiola en zijn technische staff bij Barcelona ongetwijfeld benaderd. Op een kenmerkende manier hebben zij de grenzen van het voetbal verlegd in combinatie met veel hoofdprijzen. Als je zijn invloed niet hebt gezien op dat team dan heb je simpelweg niet goed gekeken.

    En verrassend genoeg schrijf je vooral geschiedenis schrijven met spelers die heel veel kwaliteiten hebben. Sacchi schreef geschiedenis met het Nederlands trio en een karrenvracht aan Italiaanse vedetten, Cruijff schreef geschiedenis met een zeldzame generatie voetballers bij Ajax en Barcelona. De kwaliteit is om met al die vedetten om te kunnen gaan en hun beste eigenschappen te stoppen in een werkend (innovatief) systeem, iets waar Guardiola ook in geslaagd is.

    Al de die dingen hierboven zijn genoemd, zijn dingen die achteraf worden gezocht om credits weg te nemen van Guardiola en co. Scorebordjournalistiek zag ik ergens staan, zo zou je de argumenten eigenlijk het best kunnen beschrijven.

  28. The Following 5 Users Say Thank You to Fantasista For This Useful Post:

    Gutihaz (17 december 2015),Hidz (18 december 2015),officer (20 december 2015),RaulVilla (17 december 2015),Thom Yorke (17 december 2015)

  29. #2725
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Is luis enrique dan plots ook een groot manager? In italië hopeloos, op vele vlakken..
    @ viktor: Psg of Juve zou gemakkelijk zijn aangezien die in eigen land ook de sterkste selecties hebben.. Alhoewel, ik ben wel benieuwd hoe guardiola het bv in italië zou doen op voetballend vlak..
    Luis Enrique laat niet hetzelfde zien als Pep bij Barca. Pep heeft daar echt een herkenbaar systeem gecreëerd waarbij wisselspelers ook gewoon hetzelfde deden als ze speelden. Dat voetbal was zo herkenbaar en oppermachtig, bepaalde spelers waren erg makkelijk te vervangen. Bij Luis Enrique draait het vooral om de voorhoede. En dat is ook van hem slim want het middenveld is lang niet meer zo goed als toen. Het is iets opportunistischer, ze hebben voorin heel veel vrijheid omdat ze geweldig zijn.

    Ik moet zeggen dat ik Barca dit seizoen een stuk beter vind, maar ik vond ze vorig seizoen toen ze de CL wonnen bijvoorbeeld nou helemaal niet zo geweldig. Alleen ja, je had die drie voorin. Nu draait het een stuk beter tho.

  30. #2726
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Ancelotti accepts Bayern's offer

    Carlo Ancelotti reportedly accepted the offer to be Bayern Munich's coach, at a salary of €15m yearly.

    The Italian had been touted to take up the reins of the German club for some time now, and word is out that he has now accepted the offer.

    The report is being circulated by Tancredi Palmeri, who posted it on his Twitter profile.

    Current coach Pep Guardiola is set to make an announcement on his future this weekend, but it appears the Bavarian club may have grown tired of waiting for his answer.

    The Spaniard has been heavily linked with Manchester City, though Chelsea also have a vacancy after dismissing Jose Mourinho.

  31. #2727
    Chief
    Guest

    Standaard

    Pep nokt hem, Ancelotti de nieuwe trainer.

    Net gemeld door Bayern.

  32. #2728
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Zoals verwacht. Bayern wint dus volgend seizoen de CL. Mooi dat dat ook weer is uitgeklaard.

  33. The Following User Says Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    Keiser (20 december 2015)

  34. #2729

    Aangemeld
    9 juni 2011
    Berichten
    918
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Wat ben je vermoeiend Realsocio.

  35. #2730

    Aangemeld
    16 oktober 2011
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.272
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Raar dat zoiets dan in Bild wordt gepubliceerd en niet gewoon op een persconferentie.

  36. #2731
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burgtie Bekijk bericht
    Wat ben je vermoeiend Realsocio.
    Ah leef jij ook nog?

  37. #2732
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Een Italiaan bij Bayern, altijd leuk.


  38. The Following User Says Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    Keiser (20 december 2015)

  39. #2733
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantasista Bekijk bericht
    Je kan een team niet boven zichzelf uit laten stijgen, je kunt er het maximale uithalen. Dat maakt je een groot manager. Dat maximale hebben Guardiola en zijn technische staff bij Barcelona ongetwijfeld benaderd. Op een kenmerkende manier hebben zij de grenzen van het voetbal verlegd in combinatie met veel hoofdprijzen. Als je zijn invloed niet hebt gezien op dat team dan heb je simpelweg niet goed gekeken.

    En verrassend genoeg schrijf je vooral geschiedenis schrijven met spelers die heel veel kwaliteiten hebben. Sacchi schreef geschiedenis met het Nederlands trio en een karrenvracht aan Italiaanse vedetten, Cruijff schreef geschiedenis met een zeldzame generatie voetballers bij Ajax en Barcelona. De kwaliteit is om met al die vedetten om te kunnen gaan en hun beste eigenschappen te stoppen in een werkend (innovatief) systeem, iets waar Guardiola ook in geslaagd is.

    Al de die dingen hierboven zijn genoemd, zijn dingen die achteraf worden gezocht om credits weg te nemen van Guardiola en co. Scorebordjournalistiek zag ik ergens staan, zo zou je de argumenten eigenlijk het best kunnen beschrijven.
    Ferguson heeft geschiedenis geschreven door op het laatst kampioen te worden met een heel erg matig elftal

  40. #2734
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Een Italiaan bij Bayern, altijd leuk.

    Legendarisch blijft dit

  41. #2735
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Ik heb veel respect voor Guardiola maar wat hij nu doet gaat te ver. Je kan toch niet midden in het seizoen dit soort dingen doen. Als hij trainer was van Arsenal dan wou ik dat ie meteen vertrekt.

  42. #2736
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ga je ook nog vertellen wat hij heeft gedaan of mogen we daar naar raden?

  43. The Following User Says Thank You to Astore For This Useful Post:

    RaulVilla ( 5 januari 2016)

  44. #2737
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    ga je ook nog vertellen wat hij heeft gedaan of mogen we daar naar raden?
    Hij wilt naar de PL zei hij. Een nieuwe uitdaging enzo. Maar ik vind de timing bizar en opmerkelijk. Midden in het seizoen dat soort dingen zeggen en doen bij een club van de formaat van Bayern.

  45. The Following User Says Thank You to somagunner For This Useful Post:

    edodevries ( 5 januari 2016)

  46. #2738

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Hij wilt naar de PL zei hij. Een nieuwe uitdaging enzo. Maar ik vind de timing bizar en opmerkelijk. Midden in het seizoen dat soort dingen zeggen en doen bij een club van de formaat van Bayern.
    Ja, zegt toch niets verkeerds? Zegt gewoon waarom hij niet wil verlengen, prima toch. Bayern heeft ook al laten weten wie de nieuwe coach zal worden, dat ook een probleem? Niets mis met de timing.

    Als hij trainer was van Arsenal dan wou ik dat ie meteen vertrekt
    Lekker belangrijk.

  47. The Following User Says Thank You to Matto For This Useful Post:

    RaulVilla ( 5 januari 2016)

  48. #2739
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Niets belachelijks aan. De komst van Ancelotti is al aangekondigd, dan mag Guardiola toch ook speculeren over zijn toekomst?

  49. The Following User Says Thank You to Cudi For This Useful Post:

    Keiser ( 5 januari 2016)

  50. #2740
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRN Bekijk bericht
    Niets belachelijks aan. De komst van Ancelotti is al aangekondigd, dan mag Guardiola toch ook speculeren over zijn toekomst?
    Het is alleen niet zo collegiaal naar Pellegrini en misschien van Gaal toe (zie hem eigenlijk niet naar Chelsea gaan).

  51. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    Gladde Chevin ( 6 januari 2016)

  52. #2741
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Het is alleen niet zo collegiaal naar Pellegrini en misschien van Gaal toe (zie hem eigenlijk niet naar Chelsea gaan).
    Hij zegt toch nergens dat hij naar United of City wil?

  53. #2742
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRN Bekijk bericht
    Niets belachelijks aan. De komst van Ancelotti is al aangekondigd, dan mag Guardiola toch ook speculeren over zijn toekomst?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Ja, zegt toch niets verkeerds? Zegt gewoon waarom hij niet wil verlengen, prima toch. Bayern heeft ook al laten weten wie de nieuwe coach zal worden, dat ook een probleem? Niets mis met de timing.
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    Laatst gewijzigd door somagunner; 5 januari 2016 om 17:13 Reden: quote]

  54. #2743
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anfield Bekijk bericht
    Hij zegt toch nergens dat hij naar United of City wil?
    Nee. Guardiola gaat inderdaad naar Spurs of Everton.

  55. #2744

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    Zegt wie?

    Nog geen Bayern fan tegengekomen die er hetzelfde over denkt. Je lult maar wat.

  56. #2745
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Zegt wie?

    Nog geen Bayern fan tegengekomen die er hetzelfde over denkt. Je lult maar wat.

    Ik zeg toch dat het onnodig onrust is. Als Bayern spelers er geen moeite mee hebben prima maar dat is niet wat ik bedoel.

Pagina 61 van 68 EersteEerste ... 11515960616263 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •