Pagina 8 van 68 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 360 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #316
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    vandaag staat de wedstrijd tegen arminia bielefeld op de programma en bayern zal vol aan de bak moeten. deze wedstrijd moet gewonnen worden om nog in de running te blijfen voor CL deelname van volgend jaar en nog enige hoop op de titel te blijfen houden. belangerijke afwezigen zijn sagnol (gebleseerd), hargreaves (niet 100% fit genoeg om te spelen) en schweini (geschorst door de 5 gele kaarten die internationaal verzamend heeft). de opstelling zal als volgd zijn:

    ----------------------Kahn----------------------
    --Salihamidzic----Lucio---van Buyten-----Lahm--
    ---van Bommel--Demichelis--Karimi---------Ottl---
    ---------------Makaay-----Podolski--------------

    de middenveld heeft totaal geen creativiteit. het zal daarom weer een zeer zware wedstrijd voor de zuid-duitsers gaan worden. dit is de eerste echte test voor hitzfeld om aan bayern, haar fans en duitsland te tonen dat ie het nog altijd kan. zelfs met dit 'gehandicapte' bayern zou hitzfeld nog wel eens kunnen verassen. hopelijk geeft hitzfeld het signaal af dat der general weer helemaal terug is !!

  2. #317
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Misschien dat het bij balbezit een soort 3-5-2 is met Demichelis vanuit de verdediging en Salihamizic en Lahm op de vleugels?

  3. #318
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Misschien dat het bij balbezit een soort 3-5-2 is met Demichelis vanuit de verdediging en Salihamizic en Lahm op de vleugels?
    zou zeer goed kunnen. hitzfeld opereerde in de CL campange van 2001 ook vanuit een 3-5-2 systeem met de twee frans mannen sagnol en lizarazu op de vleugels. op zich kan ik me er best in vinden. gezien we nu toch over 0,0 creativiteit beschikken en op zoek moeten naar goals vind ik het een goed idee van hitzfeld om alles op de aanval te gooien.

  4. #319
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    met nog 3 minuten officieele speeltijd staat bayern 1-0 voor door een doelpunt van makaay. kom op bayern. deze 3 punten kunnen hard gebruikt worden.

  5. #320
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    karimi is op zich wel een creatieve speler koba, hij moet gewoon een niveau hoger spelen.

  6. #321
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    karimi is op zich wel een creatieve speler koba, hij moet gewoon een niveau hoger spelen.
    in azie/arabie was ie creatief ja. maar bij bayern heeft ie dat vooralsnog niet laten zien. technisch goed maar komt net dat beetje extra te kort om de echte spelmaker te zijn.

    de blessuretijd is reeds begonnen. nog altijd de 1-0 voorsprong voor bayern. i keep my fingers crossed.

  7. #322
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    wedstrijd is afgelopen en bayern heeft met een 1-0 overwinning de 3 punten in eigen huis weten te houden. hitzfeld heeft laten zien dat ie het nog altijd kan en boekt zijn eerste zege met bayern na weer terug te zijn bij de club waar hij grote succesen kende. met nog 4 punten achterstand op stutgart en 6 op bremen kan en moet de CL gewoon gehaald worden. zeer belangerijk dat makaay gescoord heeft en hopelijk put ie hier zelfvertrouwen van uit. de nederlander is hard nodig wanneer er naar madrid afgereisd gaat worden. maar eerst moet er nog tegen aachen gespeeld worden komende zaterdag en kan bayern zich revancheren op de blamage van de beker.

  8. #323
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    proficiat, goede en belangrijke overwinning.

  9. #324
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    proficiat, goede en belangrijke overwinning.
    danke je maghrabi. deze overwinning had bayern hard nodig om in de strijd voor de CL plaatsen te blijfen en theoretisch gezien nog altijd een mogelijke kampioenschap.

    ondanks dat de wedstrijd in een 1-0 overwinning is geeindigd ben ik erg blij en tevreden. hitzfeld heeft een tachtisch en georganiseerd goede elftal het veld op gestuurd. podolski speelde goed en heeft zo juist één van zijn betere wedstrijden voor bayern achter de rug. van buyten en lucio werkten hard en leken voor het eerst goed samen te kunnen werken. verdedigend stonden ze hun mannetje beiden perfect en zo kreeg bielefeld amper mogelijkheden. ook leken ze dit keer de juiste momenten uit te kiezen om mee naar voren te gaan en dat was onder magath toch wel anders het geval. hitzfeld heeft in een korte tijd toch al op een positiev wijze verandering gebracht. over het geheel gezien stond het zeer goed georganiseerd en iedereen deed zijn werk dat van hem gevraagd werd. dit is zeker een stap in de goede richting. als van aachen gewonnen kan worden en op de nodige fronten nog meer vooruitgang geboekt kan worden zal bayern niet zonder een gevecht neer gaan in madrid.

    VIVA LA HITZFELD !!

  10. #325
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    \Het is defenitief:

    Hamit Altintop voor drie jaar naar Bayern
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 14 februari om 16:29

    Hamit Altintop speelt de komende drie seizoenen voor Bayern München. De 24-jarige middenvelder komt vanaf 1 juli transfervrij over van Schalke 04.

    De 27-voudige Turkse international, die aan zijn vierde seizoen in Gelsenkirchen bezig is, moet bij de ploeg van Roy Makaay en Mark van Bommel de opvolger worden van Sebastian Deisler. De Duitse international beëindigde onlangs vanwege aanhoudende blessures zijn loopbaan.

    Altintop is de tweede aankoop van Der Rekordmeister voor volgend seizoen. Eerder werd Jan Schlaudraff voor één miljoen euro bij Alemannia Aachen losgeweekt.

  11. #326
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    ja de geruchten deden al langer de ronde maar het is nu dus definitief.

  12. #327
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    alweer een aankoop waarbij er met heel erg 'weinig' geld is gemoeid. kan zeker van meerwaarde zijn binnen het selectie van bayern. vrij goede speler.

    met twee aankopen voor het komend seizoen dat niet veel gekost heeft moet er nog zeker weten een topper tijdens de zomer worden vastgelegd. er is daar 35 miljoen euro voor.

  13. #328
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    maar met altintops komst hebben ze nu een middenvelder die zowel op rechts als op de AM positie kan spelen. ik denk dat hij echter als rechtsmidden zal fungeren waardoor de kans dat ribery naar munchen komt wel kleiner wordt...

    het is opzich een goede transfer want hij is een goede speler die de duitse competitie kent maar ze hadden beter ribery kunnen kopen. maar goed, wie weet kopen ze ribery ook nog en is altintop enkel gehaald als back up speler.

  14. #329
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    maar met altintops komst hebben ze nu een middenvelder die zowel op rechts als op de AM positie kan spelen. ik denk dat hij echter als rechtsmidden zal fungeren waardoor de kans dat ribery naar munchen komt wel kleiner wordt...

    het is opzich een goede transfer want hij is een goede speler die de duitse competitie kent maar ze hadden beter ribery kunnen kopen. maar goed, wie weet kopen ze ribery ook nog en is altintop enkel gehaald als back up speler.
    ik geloof dat altintop voor rechtsmidden is gehaald. want met schlauderaff heeft bayern, volgens de bestuur, de ideale (jonge) AM in huis die binnen bayern past. de kans dat ribery naar munchen komt wordt overigens met de week kleiner.

    ik hoop dat de fransman zeker kiest voor bayern want bayern heeft hem hoog zitten en hij is zeker ook één van mijn favorieten. iig gaat bayern zeker een grote aankoop doen deze zomer dus ik ben benieuwd.

  15. #330
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    we zien wel in de zomer koba. ik ben echt benieuwd naar welke club ribery zal verkassen, als hij marseille verlaat tenminste...

  16. #331
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als het aan mij ligt Real Madrid

  17. #332
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    haha, was jullie nummer 1 keus niet cr. ronaldo?

  18. #333
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    mischien moet bayern maar eens gaan praten met de zaakwaarnemer van eto'o nu het toch niet helemaal bottert tussen et'o en de rest daar

  19. #334
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Als het aan mij ligt Real Madrid
    ribery is wel slim genoeg om niet de overstap naar real madrid te maken :bier:

  20. #335
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    mischien moet bayern maar eens gaan praten met de zaakwaarnemer van et'o nu het toch niet helemaal bottert tussen et'o en de rest daar
    dat zit al lang goed koba, je staat nog achter

  21. #336
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    dat zit al lang goed koba, je staat nog achter
    aha, vertel..

    ik vond het overigens niet netjes van eto'o. zeer goede spits maar moet zich leren te beheersen en politiek te handelen.

  22. #337
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    mischien moet bayern maar eens gaan praten met de zaakwaarnemer van et'o nu het toch niet helemaal bottert tussen et'o en de rest daar
    Eto'o.

  23. #338
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Eto'o.
    gecorrigeerd.

  24. #339
    Chief
    Guest

    Standaard

    Gecorrigeerd

  25. #340
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    aha, vertel..

    ik vond het overigens niet netjes van eto'o. zeer goede spits maar moet zich leren te beheersen en politiek te handelen.
    alles is opgelost, intern en zoals het moest en eto'o en ronnie zijn terug goede vrienden, als er al een ruzie was tussenbeide, de pers blaasde alles weer op. puyol heeft een grote rol gespeeld ook met het oplossen van dit misverstand.

  26. #341
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maghrabi Bekijk bericht
    alles is opgelost, intern en zoals het moest en eto'o en ronnie zijn terug goede vrienden, als er al een ruzie was tussenbeide, de pers blaasde alles weer op. puyol heeft een grote rol gespeeld ook met het oplossen van dit misverstand.
    ik las het vandaag in de krant.

  27. #342
    Barcelona Glenn_Barça's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 november 2006
    Locatie
    Rhoon
    Berichten
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kom naar het Mark van Bommel topic om specifiek over zijn rol enz. te discusseren in het huidige Bayern Munchen.

    http://forum.voetbalzone.nl/showthread.php?t=8807

  28. #343
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ruud van Nistelrooij kon afgelopen zomer naar Bayern Munchen, en AC Milan, maar wuifde de interesse van deze twee clubs weg. Hij verkoos Madrid boven deze twee Europese grootmachten.

    ''Real Madrid heeft een speciale aantrekkingskracht. Alles ademt stijl, elegantie en klasse uit," aldus Ruudje tegenover Worldsoccer.

    Jammer, ik had hem graag bij Milan gezien. Ook voor de Beierse formatie is het erg jammer, aangezien zijn net genoeg scoren dit seizoen. Same as Milan. Deze twee clubs hadden hem hard kunnen gebruiken...

  29. #344
    Barcelona Glenn_Barça's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 november 2006
    Locatie
    Rhoon
    Berichten
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Ruud van Nistelrooij kon afgelopen zomer naar Bayern Munchen, en AC Milan, maar wuifde de interesse van deze twee clubs weg. Hij verkoos Madrid boven deze twee Europese grootmachten.

    ''Real Madrid heeft een speciale aantrekkingskracht. Alles ademt stijl, elegantie en klasse uit," aldus Ruudje tegenover Worldsoccer.

    Jammer, ik had hem graag bij Milan gezien. Ook voor de Beierse formatie is het erg jammer, aangezien zijn net genoeg scoren dit seizoen. Same as Milan. Deze twee clubs hadden hem hard kunnen gebruiken...
    Dit is al heel ooud nieuws:*

    Ik weet niet wat je bedoeling is.....:*

  30. #345
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ik ben blij dat ruud destijds voor real koos en dus niet voor bayern. ik vind makaay niet veel onderdoen (als de ex vittese speler al iets onder doet voor ruud) voor van nistelrooy. makaay kende inmiddels het duitse voetbal al, had naar zijn zin in munchen en scoort (afgezien van vorig seizoen) behoorlijk veel doelpunten. van nistelrooy zou niet enkel zich moeten aanpassen aan het voetbal in duitsland en systeem van bayern, maar zou ook erg veel geld kosten. ook heb ik sterk mijn twijfels of ruud samen met pizzaro wel een duo zou kunnen vormen. ik geloof het niet.

    gelukkig wees hij de aanbod van bayern vorig zomer af. milan had hem zeker kunnen gebruiken. van nistelrooy past naar mijn inziens ook meer bij het italiaans voetbal als het spaanse.

  31. #346
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    tussenstand bij aachen vs bayern is 1-0 in het voordeel van de thuisclub.

    weer wordt er slecht gevoetbald. blijkbaar lukt het ook niet hitzfeld om dit team op rails te krijgen en was de gewonnen wedstrijd afgelopen zondag wel gewoon toeval (ondanks het goede spel toen). het is dat we kahn onder de lat hebben die met een geweldige reflex de 2-0 voorkwam.

    met dit voetbal hoort bayern niet eens bij de eerste 3 te eindigen en verdient het om volgend seizoen in de uefa cup toernooi te spelen

  32. #347
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    pizza is in voor santa cruz. mischien dat bayern nu meer druk kan gaan zetten.

  33. #348
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Alemannia Aachen - FC Bayern München 1-0

    FC Bayern München lijkt voorlopig af te haken in de strijd om de Duitse landstitel. De club van Roy Makaay en Mark van Bommel ging vanmiddag met 1-0 onderuit tegen promovendus Alemannia Aachen. Het winnende doelpunt werd gemaakt door Alexander Klitzpera, die Alemannia in de 10e minuut op een beslissende voorsprong bracht


    Slechte generale , goede repetitie tegen Real ?

  34. #349
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    een pijnlijke nederlaag...

  35. #350
    Chief
    Guest

    Standaard

    Hehe gaat lekker in Munchen. Maar ons Koba denkt natuurlijk nog steeds dat Bayern ook dit jaar de absolute top is...

  36. #351
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Kahn wil meer inzet bij Bayern

    FC Bayern München-doelman Oliver Kahn heeft vandaaag in een vraaggesprek met Reuters een beroep gedaan op het eergevoel van zijn teamgenoten. De ervaren goalie vindt dat zijn medespelers meer inzet en toewijding moeten tonen.

    De uitspraken van Kahn volgen op de competitienederlaag tegen Alemannia Aachen van gistermiddag. Op Tivoli verloor Bayern met 1-0, waardoor de achterstand op koploper Schalke 04 is opgelopen tot twaalf punten.

    Voor Kahn aanleiding om zijn teamgenoten wakker te schudden. "Bayern doet zoveel voor de spelers en het is aan ons om de club iets terug te geven. Het minste wat wij kunnen doen is iedere wedstrijd tot het uiterste gaan. We moeten vechten alsof we tegen degradatie strijden."

    "Voetballen kunnen we wel. Deze ploeg heeft veel meer teamspirit en vechtlust nodig. Ook tonen we te weinig veerkracht. We moeten weer het geloof krijgen dat we terug kunnen komen van een achterstand. Op de training kan hieraan gewerkt worden."

    Bayern krijgt komende week de kans om zich te revancheren voor de nederlaag tegen Alemannia Aachen. De manschappen van trainer Ottmar Hitzfeld mogen in de Champions League aantreden tegen Real Madrid.

  37. #352
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Hehe gaat lekker in Munchen. Maar ons Koba denkt natuurlijk nog steeds dat Bayern ook dit jaar de absolute top is...
    ach, gelukkig neem ik jouw al tijden niet serieus.

    en nee lekker in munchen gaat het niet..nu blij?

  38. #353
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    ach, gelukkig neem ik jouw al tijden niet serieus.

    en nee lekker in munchen gaat het niet..nu blij?
    Moeten we jouw wel serieus nemen met zon ''Verbrand Real Madrid'' avatar?

  39. #354
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Moeten we jouw wel serieus nemen met zon ''Verbrand Real Madrid'' avatar?
    Come on Jos, van jou verwacht ik toch dat je zo'n avatar kan respecteren.

  40. #355
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3 Bekijk bericht
    Come on Jos, van jou verwacht ik toch dat je zo'n avatar kan respecteren.
    Kan ik ook, maar het toont ook meteen aan dat ie niet geheel eerlijk over Bayern kan oordelen, als verstokte fan.

  41. #356
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3 Bekijk bericht
    Kahn wil meer inzet bij Bayern

    FC Bayern München-doelman Oliver Kahn heeft vandaaag in een vraaggesprek met Reuters een beroep gedaan op het eergevoel van zijn teamgenoten. De ervaren goalie vindt dat zijn medespelers meer inzet en toewijding moeten tonen.

    De uitspraken van Kahn volgen op de competitienederlaag tegen Alemannia Aachen van gistermiddag. Op Tivoli verloor Bayern met 1-0, waardoor de achterstand op koploper Schalke 04 is opgelopen tot twaalf punten.

    Voor Kahn aanleiding om zijn teamgenoten wakker te schudden. "Bayern doet zoveel voor de spelers en het is aan ons om de club iets terug te geven. Het minste wat wij kunnen doen is iedere wedstrijd tot het uiterste gaan. We moeten vechten alsof we tegen degradatie strijden."

    "Voetballen kunnen we wel. Deze ploeg heeft veel meer teamspirit en vechtlust nodig. Ook tonen we te weinig veerkracht. We moeten weer het geloof krijgen dat we terug kunnen komen van een achterstand. Op de training kan hieraan gewerkt worden."

    Bayern krijgt komende week de kans om zich te revancheren voor de nederlaag tegen Alemannia Aachen. De manschappen van trainer Ottmar Hitzfeld mogen in de Champions League aantreden tegen Real Madrid.
    kahn heeft gelijk. er zit gewoon iets niet goed in de koppie van de spelers. buiten kahm, lahm en makaay speelt iedereen ronduit slecht. de teamspirit is verdwenen zo te zien, er zit geen geloof meer in elkaar en op het veld word er niet voor elkaar gestreden lijkt het.

    sagnol altijd een vaste en belangerijke kracht geweest en één van de betere spelers sinds medio 2001 speelt voetbal de laatste weken dat niet om aan te zien is. de fransman moest samen met kahn de leider zijn van het elftal en de spelers in alle gevallen steunen. maar de fransman is de weg totaal kwijt. zijn voetballende kwaliteiten staat bij niemand in het club ter discussie maar waar zit hij in godsnaam met zijn hoofd is één van de vele vragen momenteel bij bayern. er gaan flinke geruchten, zelf ben ik totaal niet geintereseerd in dit soort geruchten, dat hij zijn vrouw en twee kinderen voor een ander vrouw heeft verlaten en dat hij daarom zijn kop er niet meer bij heeft. sagnol moet echter wel begrijpen dat de naam bayern geen gezichtsverlies mag lijden en voorbij real madrid moet komen en minstens op de 3e plek in de bundesliga eindigen. sagnol moet zijn draad weer beginnen op te pikken, een stap vooruit doen en het team, samen met kahn, bij de hand nemen.

    schweinsteiger is ook een groot probleem. de jonge duitser lijkt hopeloos uit vorm en doet totaal niets goed. elk balcontact loopt verkeerd af. is hij mischien wel niet zo goed als we denken, was al het lof voor op het wk nergens goed voor of gebruikt het technische staf hem verkeerd? ik ga voor de 3e want schweini is gewoon geen AM. het was werkelijk drama de voorbije wedstrijden om hem in die rol te zien. geen enkele creativiteit, actie of een goede pass had de jonge duitser in huis. wat is er met schweini gebeurd??!! ik hoop dat hij zich gauw herpakt want hij zal de komende maanden belangerijk moeten zijn.

    ook het laffe optreden van zowel hoeness als rummenige op het transfermarkt was een grote fout en ook hier voor krijgen we de rekening dik gepresteerd.

  42. #357
    Chief
    Guest

    Standaard

    Dacht dat Van Bommel ook nog wel aardig speelde, wat ik in de media begreep.

  43. #358
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Moeten we jouw wel serieus nemen met zon ''Verbrand Real Madrid'' avatar?
    de eerste symptomen van schizofrenie wordt kennelijk zichtbaar?

    ik heb serieus flink medelijden met je, gozer.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Kan ik ook, maar het toont ook meteen aan dat ie niet geheel eerlijk over Bayern kan oordelen, als verstokte fan.
    heb je niets beters te doen dan mij lastig vallen?

    ik meende dat de 'godenzonen' straks moesten gaan spelen tegen excelsior. moet jij niet gauw naar de voorbeschouwing toegaan ipv jezelf belachelijk staan te maken?

  44. #359
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Dacht dat Van Bommel ook nog wel aardig speelde, wat ik in de media begreep.
    van bommel zijn prestatie zaterdag tegen aachen is in verhouding met jouw inbreng qua inhoud aan dit topic zeer goed gegaan ja..leeping:

  45. #360
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik mag jou ook niet Koba, dat scheelt.

Pagina 8 van 68 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •