Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

Hybrid View

  1. #1
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    31
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reckless
    Ach, ze hebben met Makaay, Pizarro, Podolski en Santa Cruz al 4 goede spitsen. Dus zo`n ontzettend erg is het natuurlijk ook weer niet
    Maar ze missen daarmee wel iemand die veel scoort. Al kan Makaay er natuurlijk af en toe wel wat van. Ook van Lukas Podolski verwacht ik veel. Ben sinds het WK 2006 een beetje fan van hem geworden, en ik denk dat hij niet alleen voor op de bank zitten naar Bayern is gekomen!

  2. #2
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruising
    Maar ze missen daarmee wel iemand die veel scoort. Al kan Makaay er natuurlijk af en toe wel wat van. Ook van Lukas Podolski verwacht ik veel. Ben sinds het WK 2006 een beetje fan van hem geworden, en ik denk dat hij niet alleen voor op de bank zitten naar Bayern is gekomen!
    Makaay die scoort er ook zo 20 in een seizoen, daarnaast heb je ook nog Pizarro en Podolski die veel kunnen scoren, dus ik denk dat daar niet het probleem ligt.

    Die Karl-Heinz Rummenigge heeft Podolski zelfs al verzekerd van een basisplaats:bier: Al was de trainer het daar niet bepaald mee eens.

  3. #3
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    31
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reckless
    Makaay die scoort er ook zo 20 in een seizoen, daarnaast heb je ook nog Pizarro en Podolski die veel kunnen scoren, dus ik denk dat daar niet het probleem ligt.

    Die Karl-Heinz Rummenigge heeft Podolski zelfs al verzekerd van een basisplaats:bier: Al was de trainer het daar niet bepaald mee eens.
    Ik denk dat Rummenigge gelijk gaat krijgen. Pizarro en Santa Cruz presteren al tijden weinig tot niets en Makaay heeft ook een minder seizoen achter de rug. Podolski daarentegen heeft bij Koln én op het WK zijn grote klasse getoond en ik weet zeker dat hij dat ook bij Bayern gaat uitbuiten in veel doelpunten.

  4. #4
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruising
    Podolski daarentegen heeft bij Koln én op het WK zijn grote klasse getoond en ik weet zeker dat hij dat ook bij Bayern gaat uitbuiten in veel doelpunten.
    Bij Fc Köln heeft Podolski er ook weinig van gebakken hoor, teminste in de 1.Bundesliga. 12 treffers voor een degradatie clubje is misschien redelijk. Maar hij is iig op de goede weg. Groeide op het WK en kan misschien met Makaay een goed koppel vormen.

    De strijd word iig erg spannend. HSV is toch ook versterkt, B.München is wat spelers kwijt geraakt maar heeft ook nieuwe spelers gekocht. Werder Bremen is Micoud kwijt geraakt en dat kan een probleem vormen.

  5. #5
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon
    Bij Fc Köln heeft Podolski er ook weinig van gebakken hoor, teminste in de 1.Bundesliga. 12 treffers voor een degradatie clubje is misschien redelijk. Maar hij is iig op de goede weg. Groeide op het WK en kan misschien met Makaay een goed koppel vormen.

    De strijd word iig erg spannend. HSV is toch ook versterkt, B.München is wat spelers kwijt geraakt maar heeft ook nieuwe spelers gekocht. Werder Bremen is Micoud kwijt geraakt en dat kan een probleem vormen.
    hmm...
    Podolski speelde niet slecht hoor voor Köln alleen miste hij aanvoer etc...
    Ik denk dat hij perfect gaat slagen bij Bayern,
    (was ook al bij de laatste (oefen)wedstrijd, in Japan, de uitblinker).

    Overgens denk ik dat HSV niet echt versterkt is, Balbarez is weg, ze hebben ingekocht, maar met ietsje te weinig ervaring. Guerrero is ook nog jong.
    Kompany is een supertalent, maar zal voorlopig nog te kort schieten om Van Buyten te doen vergeten, vince is dan ook een héél ander type.
    Hij is iemand voor de toekomst.

    En SV W kan volgens mij kampioen spelen, al zou ik ze achter Bayern zetten voorlopig. Al blijft het voor mij afwachten hoe ze de 'vrije positie' van Ballack gaan invullen.
    En Micoud is idd een verlies voor SV W, maar het heeft daarbij Diego ingehaald als vervanger, goede keus, volgens mij, al moet hij zich gaan wel tonen.
    Slaagt Diego, dan gaan ze zeker een goed seizoen tegemoet, slaagt hij niet, zullen ze mss voorlopig in hun eigen rangen een vervanger voor Micoud moeten zoeken, en zullen ze tekort schieten voor Bayern. Maar ik heb het volste vertrouwen in Diego.
    Prognose: 1.Bayern 2.SV W 3.S04 4.HSV
    Laatst gewijzigd door Genkster; 1 augustus 2006 om 21:51

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •