Pagina 18 van 68 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 766 t/m 810 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #766
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wat nu eigenlijk gedaan/verwacht van Lukas Podolski?

  2. #767
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    podolski is nog herstellende van een blessure en zal naar alle waarschijnlijkheid volgend maand rustig zijn ritme kunnen terug pakken zodra de trainingen weer van start zullen gaan. meedoen in de eerste oefenwedstrijden ligt denk ik niet voor de hand.

    podolski zal bij bayern blijfen en dus niet verkassen (verhuurd worden) naar een andere club in duitsland, zoals diverse duitse media doet beweren. wel zal podolski flink de strijd aan moeten gaan voor een plek voorin, want met het spel dat hitzfeld gaat handhaven verwacht ik toch op het eerste gezicht een duo toni-makaay/klose? samen met schlaudraff zal hij hard moeten werken om zich van basisplaats te weten verzekeren. voorloopig ziet het ernaar uit dat podolski 2e keuze gaat worden achter toni en zijn partner (makaay of toch nog klose), maar het is geen geheim dat hitzfeld podolski zijn kwaliteiten hoog inschat en de jonge aanvaller zeker nog alle kans zal gaan geven. hij zal wel het met beiden handen moeten grijpen, want de concurrentie zal moordend zijn.

  3. #768
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Werder laat Klose naar Bayern gaan'

    Miroslav Klose gaat dan toch deze zomer al van Werder Bremen naar Bayern München. Het Duitse blad Kicker meldt dinsdag op zijn website dat de transfer rond is. Bayern heeft twee miljoen bovenop het eerste bod van tien miljoen gedaan en Werder heeft het bod geaccepteerd. Met de komst van Klose lijkt een vertrek van Roy Makaay bij Bayern aanstaande.

    Bayern hengelde al enige maanden naar Klose. Werder weigerde echter in te gaan op de pogingen van Bayern en verklaarde enkele maanden geleden stellig dat de Duitse international zijn contract, dat loopt tot medio 2008, zou uitdienen. Bayern bereikte vervolgens een principeakkoord met de spits over een overgang in juli 2008. De Beierse club hoopte Werder echter alsnog te overreden Klose dit jaar al te verkopen. De in Polen geboren spits wordt na Luca Toni de tweede spits van naam die Bayern aantrekt.

    Met de komst van Klose, lijkt er voor Makaay weinig toekomst bij Bayern te zijn. De Nederlander, die wordt begeerd door onder meer Feyenoord en PSV, zei eerder al dat hij bij een transfer van Klose naar een andere club wil.

  4. #769
    Boze pravde Željko's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2007
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Klose gaat dan toch naar Bayern München
    di 26/06/07 - Het getouwtrek rond Miroslav Klose is voorbij. De Duitse international stapt over van Werder Bremen naar Bayern München. Bayern zou zo'n 15 miljoen euro betalen voor Klose.
    Miroslav Klose had nog een contract voor een jaar bij Werder Bremen, maar had al aangegeven dat hij heel graag naar Bayern wilde gaan. Werder laat de topschutter van het WK in 2006 nu los, het zou tussen de 12 en de 15 miljoen euro krijgen voor Klose.

    Bayern kijkt niet op een euro op de transfermarkt. Met onder anderen Franck Ribéry en Luca Toni wil het weer voor de titel meespelen.

    Sporza.be

  5. #770
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    het is nu ook officieel gemeld op de homepage van bayern, klose naar der rekordmeister: http://www.fcbayern.t-home.de/de/akt...5a968679f7afd1

    een transfer met een gemengde gevoelens is dit, althans voor mij persoonlijk. klose is al een aantal seizoenen één van mijn favo spitsen en nu hij komt bij bayern is dat absoluut mooi. aan de andere kant betekent dit min of meer dat het einde van makaay in zuid-duitsland in zicht is. waar zal hij heen vertrekken? i dunno. lyon werd genoemd..maar was die interrese wel concreet? het manegement van bayern heeft vooralsnog niets laten weten en ook uit het makaay kamp is er nog niets gemeld.

    ik had graag makaay nog een jaar gezien bij bayern. de nederlandse spits is in de afgelopen 3 jaar zeer belangrijk voor de club geweest, met name in het behalen van 2 keer de dubbel. ook dit seizoen wist hij weer clubtopscorer te worden. hoe zou het zijn met makaay en toni samen voorin? jammer dat we dit niet te weten zullen gaan krijgen, want makaay zal nu hoogswaarschijnlijk wel vertrekken.

    maar wat een team is dit!
    de killer van die mannschaft en een vaste keuze voorin bij de italiaanse nationale elftal in de ploeg!

    de spelmaker van frankrijk, die als een bezetende over het veld altijd raast.
    de backs, die een vaste keuze zijn in zowel die mannschaft als bij frankrijk.

    de centrale middenveld en verdediging onder leiding van de brazilianen.
    zeker 3-4 van de beste duitse jonge voetballers die op het moment rondlopen.

    getalenteerde, opkomende en/of spelers met veel ervaring op de bank.
    en natuurlijk één van de beste coaches ter wereld, die in club voetbal bijna alles heeft gewonnen..2 keer de champions league: otmar hitzfeld!

    we hebben weer een klasse team in munchen staan..jammer dat bayern niet van de partij is in de champions league aankomend seizoen. enorm jammer, want dit team zou zeker schade kunnen aanrichten.

  6. #771
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Juich nou maar niet te vroeg topspelers betekent nog geen topteam.

  7. #772
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Juich nou maar niet te vroeg topspelers betekent nog geen topteam.
    en daar geef ik je geen ongelijk in..

    maar het manegement van bayern heeft altijd geweten wat ze deden en ook dit keer heb ik er vertrouwen in. hoeness en co zijn de beste mensen die je voor een club kunt wensen, althans volgens mijn bescheiden mening.

  8. #773
    Boze pravde Željko's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2007
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Prachtig team Bayern volgend jaar. Jammer dat ze geen CL spelen.

  9. #774
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    nee hoor, bayern is heel goed bezig op de transfermarkt. tuurlijk is topspelers geen garantie op een topteam, maar bayern reageert op de juiste manier. ze hebben een slecht seizoe nachter de rug en handelen snel in het halen van nieuwe, goede spelers die passen bij de club.

    klose past gwn bij bayern dus dan is dit zeer slim van bayern. ik vraag mij alleen af of toni en klose goed passen bij elkaar. maar ik denk dat ook dat in orde komt. makaay zal nu wel moeten vertrekken koba, ik zie geen plaats meer voor hem.

  10. #775
    Forza SV essevee's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 mei 2007
    Locatie
    Ruien-City(Kluisbergen)
    Leeftijd
    31
    Berichten
    4.030
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    fantastische zaak voor bayern

    ----------------Kahn/Rensing----------------
    Sagnol---Lucio---Van Buyten-----Lahm-- (Je hebt ook nog Ismael)
    Van Bommel------------------Schweinsteiger (Je hebt ook nog Ze Roberto)
    ----------------------Ribery--------------------
    --------Toni---------Klose--------Podolski--

    Je kan natuurlijk ook podolski eruit laten en een verdedigende midenvelder in de plaats

  11. #776
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door essevee Bekijk bericht
    fantastische zaak voor bayern

    ----------------Kahn/Rensing----------------
    Sagnol---Lucio---Van Buyten-----Lahm-- (Je hebt ook nog Ismael)
    Van Bommel------------------Schweinsteiger (Je hebt ook nog Ze Roberto)
    ----------------------Ribery--------------------
    --------Toni---------Klose--------Podolski--

    Je kan natuurlijk ook podolski eruit laten en een verdedigende midenvelder in de plaats
    Sosa kan ook wel een basis veroveren denkik en ik vrees ook dat Poldi op de bank gaat zitten :dry:

  12. #777
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door essevee Bekijk bericht
    fantastische zaak voor bayern

    ----------------Kahn/Rensing----------------
    Sagnol---Lucio---Van Buyten-----Lahm-- (Je hebt ook nog Ismael)
    Van Bommel------------------Schweinsteiger (Je hebt ook nog Ze Roberto)
    ----------------------Ribery--------------------
    --------Toni---------Klose--------Podolski--

    Je kan natuurlijk ook podolski eruit laten en een verdedigende midenvelder in de plaats
    veel te aanvallend, toni is geen RS en bovendien speelt bayern nooit in 4-3-3.

    het zal deze opstelling worden denk ik:

    -----------------------kahn-----------------------------
    -----------------lucio------v.buyten-------------------
    sagnol----------------------------------------janssen
    -----------v.bommel------ze roberto----------------
    ribery-----------------------------------------schweini
    -----------------toni-----------klose-------------------

    ik vind dat ze nog een goede CV moeten halen, en ook een goede VM. ze roberto is eigenlijk geen échte VM. maar het ziet er zelfs zo wel goed uit vind ik. een mooie elftal met op de bank rensing, lahm, ismail, sosa, altintop, schlaudraff, podolski, demichelis, otil,...

  13. #778
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    maghrabi heeft gelijk, de 4-3-3 opstelling is veel te aanvallend voor bayern begrippen. hitzfeld zal het spel voornamelijk laten opereren vanuit de flanken en dus spelend met 2 centrale middenvelders, dus zonder een aanvallend middenvelder.

    de opstelling die maghrabi hierboven heeft geplaatst komt zeker in de buurt van de eerste 11, alhoewel hitzfeld ook nadrukkelijk vaker zal gaan roeleren als normaal. alle spelers moeten scherp gehouden worden en zullen niets cadeau krijgen..de woorden van de trainer zelf.

  14. #779
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik kan mij niet van die indruk ontdoen, maar Toni & Klose, ik vind hun spel toch erg op elkaar lijken of niet?
    Beide zijn goed met het hoofd, kunnen ook als het moet een kans voor zichzelf creëren, ik weet niet of ze echt complementair zijn. Ik kan er ook naast zitten, maar ...

  15. #780
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoachimV Bekijk bericht
    Ik kan mij niet van die indruk ontdoen, maar Toni & Klose, ik vind hun spel toch erg op elkaar lijken of niet?
    Beide zijn goed met het hoofd, kunnen ook als het moet een kans voor zichzelf creëren, ik weet niet of ze echt complementair zijn. Ik kan er ook naast zitten, maar ...
    op de meeste aspecten lijken ze wel vrij veel op elkaar. maar er is hier en daar ook wel verschil(len) te merken tussen de twee.

    zo is klose veel meer kopsterk als toni en scoort toni meer over de grond. bovendien is toni toch wel zeer atletisch voor iemand van diens lengte en is klose meer de stijve spits, die levensgevaarlijk is bij spelhervattingen en dode spelsituatie.

    ook moet je er niet bij vergeten dat klose veel assist geeft over een geheel seizoen gezien. dit beheerst hij weer beter dan toni en dat heeft hij bij die mannschaft (samen met podolski) en werder toch aardig bewezen. tuurlijk zijn er overeenkomsten tussen de 2 in hun spel, maar zeker ook wat afwijkingen. ik denk dat het wel goed komt tussen deze duo.

  16. #781
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Makaay agrees move to Feyenoord

    Roy Makaay’s penalty to open the scoring on 12 May in Cottbus has taken on historic dimensions as the 32-year-old’s final competitive goal in a Bayern shirt. After four prolific seasons, Makaay is returning to his country of birth and the centre-forward slot at Rotterdam giants Feyenoord.

    The terms of the transfer were agreed between the clubs on Wednesday evening. Makaay, contracted to Bayern until 30 June 2008, passed a medical in Rotterdam on Thursday before his unveiling to the local press and supporters.

    “On behalf of Bayern Munich football club, I’d like to offer heartfelt thanks to Roy Makaay for four successful years. He has been a very important player for Bayern Munich. He’s expressed a wish to return to his home country, and we wish him and his family all the very best for their future there,” commented Bayern chairman Karl-Heinz Rummenigge. Makaay’s official farewell from Munich will take place on 15 August ahead of the Mehmet Scholl testimonial between Bayern and Barcelona.


    de officieele homepage van bayern..

    Hitzfeld Demands Discipline

    The day before the squad meets for the start of pre-season training, Ottmar Hitzfeld has told his players he expects discipline next season.

    The Bayern trainer stated, “I will put a high value on discipline, especially with so many stars in the squad. Every player must respect the others in the squad.”

    Hitzfeld does not want to see a return to the days when Bayern were known as ‘FC Hollywood’ and he will be quick to come down on anyone who steps out of line.

    The 58 year old, who in his previous spell as Bayern trainer heavily fined stars such as Kahn, Matthäus, Effenberg and Ballack for their outspoken comments, has promised to do the same this time around.

    “I will be firm with the team” he vowed.

    Karl-Heinz Rummenigge added, “There will be unhappy players on every match day. Ultimately it is a competition, and we want this competition for places. Therefore we will have two players for every position.

    "Every player is urged to work positively. Those that don’t, are in the wrong place.”
    Laatst gewijzigd door Koba; 28 juni 2007 om 15:53 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  17. #782
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bayern Aiming For A Return To The Top.

    At their first training session ahead of the new season, Bayern Munich have set their targets on a return to the top.

    Even though trainer Ottmar Hitzfeld only had 14 players on show, he was quick to state his aims for the coming campaign. “We want to win as many titles as possible. We want to return to the top in Germany and also to the top in Europe.”

    The club however have been quick to recognise that the stellar squad at their disposal is no guarantee of success.

    Manager Uli Hoeneß stated, “We wanted to assemble a strong team and I think we have done that. The main problem will be to avoid becoming arrogant or let the pressure get to us.

    "We have lots of talented individual players, now the trainer has to form a powerful team. On paper it is a very good team, but we must prove ourselves on the pitch.”

    Hitzfeld continued in a similar tone. “We have very good players but we also want the best team. We mustn’t be impatient and should give the team time to get to know each other.”

    It will take a while before the trainer has his full compliment of players available to him. Six players are out either injured or ill at the moment. Recuperating Bastian Schweinsteiger and Valerien Ismael only took a small part in today’s session.

    Luca Toni, Frank Ribéry and Zé Roberto have been given extended holidays, Jan Schlaudraff is injured, while Marcell Jansen is ill.

    Despite the obvious problems of team selection ahead of him, Hitzfeld remains confidant ahead of the new Bundesliga season.

    “For sure it will be one of the most interesting seasons of my life. It fills me with pride that the club have trusted me to build another great Bayern side.”


  18. #783
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Makaay: It’s Time For Podolski To Prove Himself

    In an interview with ‘Bild’ Roy Makaay has warned Lukas Podolski that his period of grace is over at Bayern.

    The Dutch striker, who has just completed his move from Munich to Feyenoord, has told the youngster that the time has come to step up to the next level.

    “He is young, he is talented, but he has to prove himself. One year of being average is okay, but now the honeymoon is over. He must now deliver and it won’t be easy for him” Makaay explained.

    He also believes Miroslav Klose will be under pressure from the very outset. “He is the best German striker and I wish him all the best, but he will be under pressure. He is my successor and I scored a lot of goals there. I was second to Gerd Müller as Bayern’s top scorer.”

    The 32 year old also revealed that Werder Bremen tried to sign him before he joined Feyenoord back in his homeland.

    “Werder wanted to sign me, but I personally telephoned Mr. Allofs to turn them down. My love for Bayern is too big, I couldn’t do that.”


    mooie woorden van makaay
    en hij heeft een punt, lukas zal zich dit seizoen moeten bewijzen als een topper. hoe moeilijk dat ook gaat worden met toni en klose als teamgenoten. hij zal zijn kansen moeten grijpen.

  19. #784
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Clubhopper' Matthäus wil naar Bayern
    door onze Telesportredactie

    MÜNCHEN - Lothar Matthäus wil trainer worden van zijn 'oude liefde' Bayern München. De Duitse recordinternational verslijt clubs bij de vleet. Onlangs werd hij weer op straat gezet door het Oostenrijkse Red Bull Salzburg.

    Om uiteenlopende redenen stapte Matthäus de laatste jaren voortijdig op bij vijf verschillende clubs. De wereldkampioen van 1990 ziet dat als een voordeel. "Ik weet dat ik overal wat bereikt heb. Daarom heb ik er vertrouwen in dat ik het ook op het hoogste niveau aankan. Ik heb een sterke band met Bayern en zou er graag nog een keer als trainer aan de slag gaan" , aldus Matthäus.

    De Duitser werkte achtereenvolgens bij Rapid Wien, Partizan Belgrado, het nationale elftal van Hongarije, Atlethico Paranaense en tot voorkort dus bij Salzburg. Als speler kwam hij jarenlang uit voor Bayern München.

    Matthäus werd onlangs al door Bayern-preses Beckenbauer als trainer van de toekomst bestempeld.
    http://www.telesport.nl/voetbal/article1822537.ece

    hij zou ook al in beeld zijn bij Athletic de Bilbao

  20. #785
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De nieuwkomers maakte het verschil in een oefenwedstrijd tegen Sao Paulo. Ex-Werder Bremen spits Miroslav Klose scoorde zijn eerste doelpunt voor Bayern en een andere nieuwkomer, Altinton scoorde de winnende treffer.

    Bron: http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/0...t-voor-bayern/

    Klose en Altintop hebben dus een mooi debuut afgerond...

  21. #786
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ribéry Targets Bundesliga And Uefa Cup

    Frank Ribéry and Luca Toni have finally ‘arrived’ at Bayern and have completed their first training session.

    The appearance of the two new signings was witnessed by around 1000 fans and more than a dozen media teams.

    Both players are confident ahead of the new season and took time to give their thoughts on the challenge ahead.

    “The club have made huge efforts to get top players. Now together we want to become German champions and also UEFA Cup winners” the French winger explained.

    “Bayern have prepared my arrival brilliantly. Everything has been organised for me.

    “I will now give 100% in training everyday and also in matches. I won’t be afraid of drenching my shirt in sweat.”

    Striker Luca Toni told reporters, “On paper we have a very strong team. The aim is to win everything- Bundesliga, German cup and the UEFA Cup.”

    The new arrivals will now aim to integrate themselves as quickly as possible into the squad. The first step will be to start learning the language.

    Marcell Jansen was also able to take part in his first training session following illness.


    en het is eindelijk officieel...

    Karimi Leaves Bayern For Qatar

    Ali Karimi has taken advantage of his superstar status in Asia and left Bayern Munich for a lucrative contract in the Far East.

    The midfielder has moved to Qatar Sports Club where he will earn more than he did in Munich.

    The Iranian’s contract at Bayern was not extended at the end of last season and he has signed a three year deal in Qatar.

    The 28 year old, who joined Bayern in the summer of 2005 from Dubai made 33 Bundesliga appearances and scored 3 goals.

    It is reported that Karimi will earn €5 million per year with his new employers and that his contract contains a clause which allows him to return to Europe if a suitable offer comes in.

    The possibility of a transfer was first raised back in January when Bayern visited the Far East.

  22. #787
    TheJ0ker's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Naast mijn buren
    Berichten
    14
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    wil je dat meschien de volgende keer vertalen in Nederlands :love: ik kan geen EngelsXD

  23. #788
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drakendoder1 Bekijk bericht
    wil je dat meschien de volgende keer vertalen in Nederlands :love: ik kan geen EngelsXD
    vertalen lijkt me veel werk

    maar ik zal voortaan wel zoveel mogelijke nieuws in het nederlandstalig plaatsen hier op het bayern topic.

  24. #789
    TheJ0ker's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Naast mijn buren
    Berichten
    14
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    oke! bedankt!

  25. #790
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Qatar krijgt wel een sterke competitie zeg :# Karimi, Zarate, Carlos Tenorio, Jay-Jay Okocha, Sonny Anderson etc. Diba, Boussabon, Ramzi gaan er ook, Saidi en Reiziger hebben aanbiedingen gekregen!

  26. #791
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Qatar krijgt wel een sterke competitie zeg :# Karimi, Zarate, Carlos Tenorio, Jay-Jay Okocha, Sonny Anderson etc. Diba, Boussabon, Ramzi gaan er ook, Saidi en Reiziger hebben aanbiedingen gekregen!
    jej :#

    reiziger moet daar trouwens niet heen gaan. serieus, de competitie daar is zelfs voor de reiziger van tegenwoordig te hoog gegrepen.

  27. #792
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Toni's Main Worry: The German Language

    The player is not concerned about the possibility of finding it hard to score, but rather on the eventual learning of the German language.

    Luca Toni had his first training session with Bayern Munich on Tuesday as he is preparing himself for the new season with the German giants to kick off his Bundesliga adventure.

    For the former Fiorentina striker, this first season in Germany will be an important one as he targets to win all there is to win with Bayern, no matter if he speaks German or not.

    "I'm learning slowly," admitted the World Cup winning striker when asked about the German language. "It could be difficult to understand German, but football has a common language, which is that of scoring goals, and with regards to that I don't have a problem.

    "This Bayern side is a team built to win and we shall try to do so. Our objective is to win both the Bundesliga and the Uefa Cup,” promised the Italian striker.

  28. #793
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Qatar krijgt wel een sterke competitie zeg :# Karimi, Zarate, Carlos Tenorio, Jay-Jay Okocha, Sonny Anderson etc. Diba, Boussabon, Ramzi gaan er ook, Saidi en Reiziger hebben aanbiedingen gekregen!
    Ronald de Boer balt er ook nog altijd

  29. #794
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Eriksson Targets Santa Cruz For City

    Prospective Manchester City manager Sven Goran Eriksson is reportedly lining up Bayern Munich striker Roque Santa Cruz as his first signing when he officially installed at Eastlands, according to the Daily Star.

    The 25-year-old Paraguayan star, currently in Venezuela with his country for the Copa America, would cost City an estimated £8 million.

    But having scored a hat-trick against Colombia this week at the Copa, Eriksson will be convinced he is getting value for Thaksin Shinawatra's money.

    Thaksin is in the process of taking full control of City, and will appoint Eriksson as manager as soon as the buyout is completed.

    But the Daily Star claims that former England coach Eriksson has already gone a long way towards tying up a deal for Santa Cruz.

    Bayer's signing of Germany striker Miroslav Klose from Werder Bremen would appear to have cleared the way for Santa Cruz to leave the Bavarian giants, and City appear to be well-placed to offer him gainful employment in the English Premiership.


    alsjeblieft. liever waar-dan-ook dan bij bayern. weg met santa cruz

  30. #795
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Santa Cruz scoort veelste weinig voor een aanvaller. Bij het nationale elftal is hij een speler waar het team omdraait, maar bij een topclub als Bayern heeft hij zich nooit bewezen.

  31. #796
    BLAUGRANA maghrabi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 augustus 2006
    Berichten
    563
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    hij heeft er al 4 gescoord in de coppa america. topscorer samen met robinho. bij paraguay gaat het dus idd vlotter.

    maar hij is nog altijd een jonge kerel en zal dus nog beter worden. vergeet niet dat hij vaak geblesseerd was. hij heeft potentie om bij een topclub te spelen, maar misschien is bayern niet de juiste club voor hem. en nogmaals, die jongen heeft echt veel blessures gehad in zijn carriere.

    maar het lijkt me ook beter dat hij vertrekt, hij zal ergens anders wel openbloeien.

  32. #797
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Gerucht is ook dat hij naar Galatasaray gaat.

  33. #798
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Gerucht is ook dat hij naar Galatasaray gaat.
    dat klopt. hij zou een aanbieding van een twee jarig contract op zak hebben.
    trouwens, gaat lekker daar bij de turkse grootmacht. na lincoln waarschijnlijk dus ook santa cruz, alhoewel ik zijn vertrek zeker niet zal betreuren.

    verslagje van het debuut van zowel luca toni als ribery!

    Toni And Ribéry Score On Bayern Debuts

    Both Luca Toni and Frank Ribéry scored on their first appearances for Bayern Munich.

    Bayern Munich have beaten local side FT Gern 18-0 in a friendly match with both their big summer signings getting on the score-sheet.

    In the benefit match for Philipp Lahm's former club, the Bundesliga side racked up the goals going in 9-0 ahead at half time.

    Bayern's two highest profile signings both scored twice. Toni opened his account with a penalty before adding a second. Ribéry also bagged a brace.

    Miroslav Klose was again amongst the goals as he hit four. Jose Ernesto Sosa also got his name on the scoresheet.

    The proceeds from the match have been earmarked for much-needed improvements to the changing room facilities at the club.


    een ware droomdebuut ja, mede dankzij het geleverde inbreng van de tegenstander

  34. #799
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zé Roberto Hungry For Success

    Bayern Munich’s new signing Zé Roberto made his return to training today confident and hungry for success.

    One week into Bayern’s pre-season training and the prodigal son has returned. The Brazilian midfielder made his first appearance at the Sabener Strasse headquarters after his move from Santos.

    “I’m delighted to be back” he said. “The mood in the dressing room and in training is very different from a year ago, a lot better.”

    Looking forward to the next season he said, “I hope we win at least two trophies this season.” The first priority will be the Bundesliga with the UEFA Cup as the second.

    “Bayern have bought some great players. The club is determined to return to the very top in Germany and Europe.

    “I had a great time in Brazil and at the World Cup. I am very confident as I arrive at Bayern. I intend to pick up where I left off at Santos.”


    volgens de meesten spelers is er een groot verschil tussen de sfeer van nu en dat van de afgelopen 2 seizoenen. hopelijk wordt het goede sfeer bij de ploeg omgezet in resultaten dit seizoen.

  35. #800
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    goede nieuws. schweini is op de weg terug..

    Schweinsteiger Close To Comeback

    Bastian Schweinsteiger is close to a return to action for Bayern Munich after putting in many extra hours of training.

    The German international midfielder has been missing through a knee injury since April after he was diagnosed as suffering from Lyme’s disease.

    The condition has meant he has been unable to train for months. However the 22 year old is close to regaining full fitness.

    At Friday’s press conference he explained, "The knee’s up to it again. Obviously, I’m not testing it to the limit yet. We don’t know when that’ll be, but it won’t be long now."

    The player himself has set himself the target of being fit to face Hansa Rostock on the opening day of the new season. "As long as there aren’t any setbacks, it’s realistic."

    ‘Schweini’ is looking forward to the new campaign and is not afraid of the increased competition for places at the Allianz Arena. "Provided I play to my potential, I’m convinced I’ll be in the team," he insisted.

    "I was mainly used on the left last term, and that’s what I’m used to. But I can also operate in the middle or on the right.

    "However, all selection decisions are for the coach alone. The players who are in the best form are the ones who should be in the team."


    en ribery had het één en ander te vertellen..

    Ribéry Sets Sights High

    After enjoying a goal scoring debut new signing Frank Ribéry is setting his sights on further success with Bayern.

    Although his two-goal debut was only against minor side FT Gern, he has already impressed everyone at Bayern. “You simply have to use your ability against opponents of this calibre,” Hitzfeld said.

    Ribéry is enjoying life at his new club. “I really enjoyed playing with my new team-mates,” the 24-year-old declared the following day.

    “I’m really fired up about playing in this team and using my strengths. But what matters to me is continuing to get better.

    “I’m feeling very good, and I’ve been warmly welcomed, despite not yet speaking the language. We’re really like a family here,” he reported.

    The French winger has named September or early October as the deadline for Bayern to begin imposing their superiority on the Bundesliga.

    “Our aim is to win trophies – the league, the Cup and the UEFA Cup,” he explained, but added a word of warning: “Our opponents will be incredibly motivated when they play us, precisely because of the fabulous players the club has signed.”

  36. #801
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Koba heb jij connectiesbij Bayern, kun je aan tickets voor bayern - barca komen (a)??

  37. #802
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    Toni's Main Worry: The German Language

    The player is not concerned about the possibility of finding it hard to score, but rather on the eventual learning of the German language.

    Luca Toni had his first training session with Bayern Munich on Tuesday as he is preparing himself for the new season with the German giants to kick off his Bundesliga adventure.

    For the former Fiorentina striker, this first season in Germany will be an important one as he targets to win all there is to win with Bayern, no matter if he speaks German or not.

    "I'm learning slowly," admitted the World Cup winning striker when asked about the German language. "It could be difficult to understand German, but football has a common language, which is that of scoring goals, and with regards to that I don't have a problem.

    "This Bayern side is a team built to win and we shall try to do so. Our objective is to win both the Bundesliga and the Uefa Cup,†promised the Italian striker.
    Hehe, veel plezier dan. In München praten ze alles behalve "the German language." Maar meestal van Bayern spelers spreken sowieso geen Duits.

  38. #803
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Hehe, veel plezier dan. In München praten ze alles behalve "the German language." Maar meestal van Bayern spelers spreken sowieso geen Duits.
    Als ik Beckenbauer hoor praten denk ik altijd aan die vakantie in Oostenrijk :#

  39. #804
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Koba heb jij connectiesbij Bayern, kun je aan tickets voor bayern - barca komen (a)??
    je bedoelt de wedstrijd op 15 augustus dat in het teken van mehmet scholl en de beckenbauer cup staat? zo ja, ik kan wel even rond snuffelen voor je. wat moet je hebben?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Hehe, veel plezier dan. In München praten ze alles behalve "the German language." Maar meestal van Bayern spelers spreken sowieso geen Duits.
    mwah, valt toch zo wel mee. bayern bestaat namelijk vooral uit een mix tussen de duitsers en latijnse (zuid-amerikaanse voornamelijk) temperament. bij de eerste 11 zul je komend seizoen regelmatig toch duitsers zoals klose, lahm, jansen, podolski, kahn en schweinsteiger tegen komen. niet zo slecht. zeker in vergelijking met andere grote europese ploegen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Als ik Beckenbauer hoor praten denk ik altijd aan die vakantie in Oostenrijk :#
    beckenbauer is dan ook een rare vogel hé
    Laatst gewijzigd door Koba; 9 juli 2007 om 00:06 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  40. #805
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    je bedoelt de wedstrijd op 15 augustus dat in het teken van mehmet scholl en de beckenbauer cup staat? zo ja, ik kan wel even rond snuffelen voor je. wat moet je hebben?
    Tickets, van 2 tot.... hadden niks voor ons gereservered, nu al uitverkocht, Barcelona meldde niks te hebben gekregen en niks te kunnen doen dus... Als je dat zou willen doen, zou ik super vinden. (Ja 15 augustus)

  41. #806
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht


    mwah, valt toch zo wel mee. bayern bestaat namelijk vooral uit een mix tussen de duitsers en latijnse (zuid-amerikaanse voornamelijk) temperament. bij de eerste 11 zul je komend seizoen regelmatig toch duitsers zoals klose, lahm, jansen, podolski, kahn en schweinsteiger tegen komen. niet zo slecht. zeker in vergelijking met andere grote europese ploegen
    Haha,
    Podolski en Klose zijn van Polen. Ze spreken dus met een sterk accent.
    Lahm en Schweinsteiger zijn van Zuid- Beiern.
    But I get your point.

  42. #807
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Haha,
    Podolski en Klose zijn van Polen. Ze spreken dus met een sterk accent.
    Lahm en Schweinsteiger zijn van Zuid- Beiern.
    But I get your point.
    accent maakt weinig uit he. als je het duitse taal begrijpend kunt spreken is het ruimschoots voldoende

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Tickets, van 2 tot.... hadden niks voor ons gereservered, nu al uitverkocht, Barcelona meldde niks te hebben gekregen en niks te kunnen doen dus... Als je dat zou willen doen, zou ik super vinden. (Ja 15 augustus)
    ik zal kijken wat ik kan doen

    maar ik begrijp het van 2 tot.... stukje niet. hoeveel moeten het in totaliteit zijn?

    trouwens, lijkt het mij persoonlijk geen goed idee om jou naar munchen te 'deporteren'. ik bespaar je de vernedering die de catalanen in hun schoot geworpen zullen krijgen
    Laatst gewijzigd door Koba; 9 juli 2007 om 00:28 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  43. #808
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    accent maakt weinig uit he. als je het duitse taal begrijpend kunt spreken is het ruimschoots voldoende



    ik zal kijken wat ik kan doen

    maar ik begrijp het van 2 tot.... stukje niet. hoeveel moeten het in totaliteit zijn?

    trouwens, lijkt het mij persoonlijk geen goed idee om jou naar munchen te 'deporteren'. ik bespaar je de vernedering die de catalanen in hun schoot geworpen zullen krijgen

    Vorig jaar hadden we een zeer slecht seizoen, herinner jij je de 4-0 toen nog

    Ik denk tussen de 2 en de 4, moet even kijken wie meegaan...

  44. #809
    Valencianista Koba's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 september 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Vorig jaar hadden we een zeer slecht seizoen, herinner jij je de 4-0 toen nog

    Ik denk tussen de 2 en de 4, moet even kijken wie meegaan...
    als barca zo slecht was als jij beweert, was bayern het f.c. knudde van europa :roflmao:

    maar ik verheug me er nu al op: 15 augustus en dan nog de 2 krakers in de primera division tegen valencia. damn wat zie ik david villa, ook wel de zwarte beest genoemd in catalonië, daar weer veel schade aanrichten

  45. #810
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
    als barca zo slecht was als jij beweert, was bayern het f.c. knudde van europa :roflmao:

    maar ik verheug me er nu al op: 15 augustus en dan nog de 2 krakers in de primera division tegen valencia. damn wat zie ik david villa, ook wel de zwarte beest genoemd in catalonië, daar weer veel schade aanrichten
    Met het vershcil dat we nu wel kampioen worden, dan boeit me jullie sinaasappelstadje helemaal niks

    Ga je zelf op 15 augustus?

    Valencia uit is mss een duel dat ik volgend jaar wil doen, ligt net een beetje aan de planning van de LFP(Komt zeker pas eind juli begin augustus :*)

Pagina 18 van 68 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •