Pagina 1 van 68 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

  1. #1
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard Bayern Munchen Topic

    Praat hier over de recordkampioen van Duitsland en plaats hier ook nieuws over de club.

    'Van Nistelrooy niet naar Bayern'
    Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 4 juli om 16:15

    Volgens het Algemeen Dagblad heeft Bayern München de komst van Ruud van Nistelrooy voorlopig uit zijn hoofd gezet. De topscorer van Manchester United zou voor de Duitse topclub te duur zijn. Bovendien hebben zij met Roy Makaay, Lukas Podolski en Claudio Pizarro al enkele goede aanvallers in huis.

    De leeftijd van Van the Man (30) in combinatie met de transfersom en salariseisen zouden niet meer rendabel zijn voor Der Rekordmeister. Manchester United zou een vraagprijs van veertig miljoen euro om de nek van de Oranje-international hebben gehangen.

  2. #2
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    40 miljoen euro's :o Geef mij dat maar hoor. :o
    Is ook veel te duur vindt ik voor een profspeler en ik vindt ook dat bayern genoeg spitsen heeft nu.

  3. #3
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik vind het allemaal maar raar lopen daar in Manchester. Eerst moet hij van Ferguson zo snel mogelijk weg en nu ineens moet hij weer op de training komen.

    Voor van Nistelrooy zelf is het gewoon beter om weg te gaan en een nieuwe uitdaging aan te gaan. Maar goed je weet ook dat er dan een flinke prijskaart aan hangt. Zoals het er nu uit ziet denk ik dat hij gewoon bij United blijft.

    Edit Bayern München heeft vandaag aangekondigd rondom de tafel te willen gaan zitten met Man U. en Ruud. Eerder trokken ze van Buyten (HSV) en Podolski (Köln) aan. Wie weet met van Nistelrooy erbij en ze hebben (weer) een sterk team.
    Laatst gewijzigd door Spoon; 9 juli 2006 om 18:11

  4. #4
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik geloof er niks van dat ManUtd. 40 miljoen euro vraagt. Zal wel weer één of ander raar verhaaltje zijn. Waarom zouden ze anders eerst 15 miljoen euro vragen, terwijl hij ook nog eens een slecht WK achter de rug heeft.

  5. #5
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Magath langer bij Bayern München
    Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 17 juli om 14:34

    Felix Magath heeft zijn verbintenis bij landskampioen Bayern München met één jaar verlengd. De 52-jarige trainer staat nu tot en met juni 2008 onder contract bij de Beierse Rekordmeister.

    De leidsman kent nu toe een uitstekende periode in München. Sinds zijn overstap van VfB Stuttgart in 2004 wist de Duitser met Bayern tweemaal beslag te leggen op de Dubbel.

    De campagne in de Champions League verloopt voor Magath minder succesvol. In 2004-2005 bleek Chelsea in de kwartfinale met een klein verschil net te sterk (2-4 / 3-2) en was AC Milan afgelopen jaar in de achtste finales duidelijk de meerdere (1-1 / 1-4).
    Bron: VZ

    Europees succes blijft uit, maar omdat ie binnenlands succes heeft, mag ie blijven.

  6. #6
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zolang je prijzen haalt is er niks aan de hand vind ik. Zeker niet als je twee keer landskampioen word. Aankomend seizoen zal het lastig worden, een nieuw elftal en meer concurrentie.

    Al met al komt het toch wel goed met FC Hollywood.

  7. #7
    Chelsea FC rickbrands's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 mei 2006
    Locatie
    Geleen
    Leeftijd
    43
    Berichten
    12
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax
    Bron: VZ

    Europees succes blijft uit, maar omdat ie binnenlands succes heeft, mag ie blijven.
    Ja maar Bayern wil Europees succes.
    Vorig jaar kansloos tegen Milan
    Het jaar ervoor kansloos tegen Chelsea waar ze alleen de eer konden redden in de slotminuut nog 2 maal te scoren zonder overtuiging want ze stonden 4-2 en 1-2 achter in eigen huis en in de slotminuut kregen ze dankzij Scholl nog de winnende treffer.
    Dat was dus geen minimaal verschil zie de krachtverhouding in het veld.

  8. #8
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Beide van VZ:

    Alweer eerste relletje Bayern München
    Geschreven door Matthias Frankema op maandag, 24 juli om 13:59

    Bij Bayern München zijn ze het seizoen begonnen met een opmerkelijk relletje. De voorzitter van de club Karl-Heinz Rummenigge heeft namelijk in een interview met Sportbild de nieuwe aankoop Lukas Podolski een basisplaats gegarandeerd. Dit stuitte logischerwijs tegen het zere been van de trainer Felix Magath.

    De trainer verklaart op zijn beurt dat het juist nog helemaal niet zeker is dat de 21-jarige spits altijd speelt. "Het basiselftal vormt zichzelf in de voorbereiding en op de trainingen. Wie niet fit is, vliegt uit de basiself."

    De Duitse wk-ster zal moeten gaan concurreren met Roy Makaay, Roque Santa Cruz en Claudio Pizarro. Mogelijkerwijs komt daar binnenkort ook Ruud van Nistelrooy nog bij. Met zo'n selectie lijkt het inderdaad onverstandig om welke speler dan ook een basisplaats te garanderen.
    Bayern: 'Vijf miljoen scheidt RVN'
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 24 juli om 21:52

    In verklaringen aan het persbureau DPA heeft Franz Beckenbauer, voorzitter van Bayern München, laten weten dat vijf miljoen euro de komst van Ruud van Nistelrooy naar de Duitse kampioen beletten. De 30-jarige aanvaller van Manchester United staat ook nog steeds in de belangstelling van Real Madrid.

    “We liggen nog vijf miljoen euro uit elkaar met Manchester United. De kans is groot dat het rondkomt. Maar als het lukt dan hebben we in de aanval wel een overschot. Ik kan me dan voorstellen dat we Roy Makaay of Claudio Pizarro opgevenâ€, aldus Der Kaiser.

    In de aanval van FC Hollywood lopen namelijk al vier spelers rond, te weten: Pizarro, Makaay, Roque Santa Cruz en Lukas Podolski.

    Ook team-manager Uli Hoeness was positief over de komst van de Nederlander. â€Binnen zeven tot tien dagen hopen we de transfer van Van Nistelrooy af te ronden. We wachten nu op antwoord van Manchester.â€

  9. #9
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bayern heeft selectie rond

    Bayern München gaat de transfermarkt niet meer op. Der Rekordmeister had zijn zinnen gezet op Ruud van Nistelrooij, maar de aanvaller tekende vandaag voor Real Madrid. Voor de Duitsers is dat geen reden om verder te zoeken.
    “Ik heb met Uli Hoeness overlegd. We zullen nu niets meer uitvoeren op de transfermarkt en met de huidige ploeg het seizoen beginnen. We betreuren dat de transfer niet is doorgegaan. Niet alleen voor Bayern, maar ook voor de gehele Bundesligaâ€, zo heeft Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge (foto) bekend gemaakt.

    Bayern beschikt ook zonder Van Nistelrooij over een sterke voorhoede. Trainer Felix Magath kan een beroep doen op Roy Makaay, Claudio Pizarro, Lukas Podolski en Roque Santa Cruz.

    Wat vinden jullie van de selectie van Bayern? Hoe gaan ze het komend seizoen doen?

  10. #10
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk
    Bayern heeft selectie rond

    Bayern München gaat de transfermarkt niet meer op. Der Rekordmeister had zijn zinnen gezet op Ruud van Nistelrooij, maar de aanvaller tekende vandaag voor Real Madrid. Voor de Duitsers is dat geen reden om verder te zoeken.
    “Ik heb met Uli Hoeness overlegd. We zullen nu niets meer uitvoeren op de transfermarkt en met de huidige ploeg het seizoen beginnen. We betreuren dat de transfer niet is doorgegaan. Niet alleen voor Bayern, maar ook voor de gehele Bundesligaâ€, zo heeft Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge (foto) bekend gemaakt.

    Bayern beschikt ook zonder Van Nistelrooij over een sterke voorhoede. Trainer Felix Magath kan een beroep doen op Roy Makaay, Claudio Pizarro, Lukas Podolski en Roque Santa Cruz.

    Wat vinden jullie van de selectie van Bayern? Hoe gaan ze het komend seizoen doen?
    Ze hebben een hele redelijke selectie. Alleen jammer dat ze geen grote aankopen meer hebben gedaan (behalve Podolski) na het vertrek van bepalende spelers als Ballack en Zé Roberto.
    Voor de rest ziet het er goed uit voor de Beierseclub, met spelers als Lahm, Kahn, Podolski, Makaay, Lucio en Schweinsteiger beschik je toc over een goed team!

    Ik denk trouwens wel dat ze het moeilijker gaan krijgen dan de voorgaande jaren, vooral HSV heeft goed ingekocht en kan een echte bedreiging worden. Ook Werder Bremen en Schalke zijn outsiders...

  11. #11
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Het zou voor het Duitse voetbal goed zijn indien er eens een ander kampioen wordt.
    Hierbij denk en hoop ik o.a op Hamburger SV.
    Vanwege de Nederlanders.
    Ofdat Bayern sterker is geworden, dat weet ik niet.
    Veel zal afhangen van Mackaay en Podolski.
    Dat ze geen vervanging hebben voor Ballack en Ze Roberto is wellicht
    te verklaren.
    Ook Bayern heeft enorme salariskosten en trekt niet om het aantrekken spelers aan.
    Toch geef ik hun wederom grote kans op de titel.

  12. #12
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zo nu en dan wordt iemand anders ook eens kampioen. Werder in 03-04 volgens mij. Maar voor komend seizoen lijkt het er idd op dat Bayern weer veel te sterk voor de concurentie zal zijn.

  13. #13
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad. Ze hebben spelers als Van Buyten en Podolski aangekocht en datgaat ze heel veel opleveren. Ook de forse voorbereiding van Felix Magath gaat zeker werken, denk ik. Daarmee blijven ze clubs als Werder Bremen en HSV gewoon vrijwel zeker voor.

  14. #14
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk
    Wat vinden jullie van de selectie van Bayern? Hoe gaan ze het komend seizoen doen?
    Ik denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen, vooral in Europa. Met het vertrek van Ballack en Ze Roberto lever je toch veel kwaliteit in op het middenveld, en dat was al niet super. Ze zullen het zwaar gaan krijgen, vooral de titelstrijd gaat dit jaar denk ik door tot het einde, gezien de zware concurrentie van HSV, Bremen en Schalke. Europees gezien verwacht ik eigenlijk niet al teveel. Vergeleken met clubs als Barcelona, Chelsea enz, zijn ze gewoon te zwak.

  15. #15
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Reactie Bayern op Transfer RVN naar Real Madrid
    Hoeness baalt van transfer RVN
    Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 31 juli om 15:26

    "Ik heb me er een nacht zwaar aan geïrriteerd", zo verklaart Bayern München-manager Uli Hoeness tegenover Münchener Tageszeitung. De Duitse landskampioen had Ruud van Nistelrooy maar al te graag aangetrokken, maar hij koos voor een verbintenis met Real Madrid. Iets kwalijk nemen doen ze hem niet, maar teleurgesteld zijn ze wel.

    "Van Nistelrooy beviel ons zeer goed, qua naam en persoonlijkheid," aldus Hoeness. Lang streden beide Europese topclubs om de diensten van Van the Man, maar het bod van Das Rekordmeister werd niet geaccepteerd omdat het vijf miljoen lager lag dan de vraagprijs.

    "Hij heeft het netjes gespeeld. Ruud heeft vrijdag contact opgenomen en ons bedankt voor het feit dat we onze uiterste best hebben gedaan hem naar München te halen. Dat was fair van hem.”
    Niet verwonderlijk, maar wel een eerlijke reactie.

  16. #16
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hoeness baalt van transfer RVN
    Ach, ze hebben met Makaay, Pizarro, Podolski en Santa Cruz al 4 goede spitsen. Dus zo`n ontzettend erg is het natuurlijk ook weer niet

  17. #17
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reckless
    Ach, ze hebben met Makaay, Pizarro, Podolski en Santa Cruz al 4 goede spitsen. Dus zo`n ontzettend erg is het natuurlijk ook weer niet
    Maar ze missen daarmee wel iemand die veel scoort. Al kan Makaay er natuurlijk af en toe wel wat van. Ook van Lukas Podolski verwacht ik veel. Ben sinds het WK 2006 een beetje fan van hem geworden, en ik denk dat hij niet alleen voor op de bank zitten naar Bayern is gekomen!

  18. #18
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruising
    Maar ze missen daarmee wel iemand die veel scoort. Al kan Makaay er natuurlijk af en toe wel wat van. Ook van Lukas Podolski verwacht ik veel. Ben sinds het WK 2006 een beetje fan van hem geworden, en ik denk dat hij niet alleen voor op de bank zitten naar Bayern is gekomen!
    Makaay die scoort er ook zo 20 in een seizoen, daarnaast heb je ook nog Pizarro en Podolski die veel kunnen scoren, dus ik denk dat daar niet het probleem ligt.

    Die Karl-Heinz Rummenigge heeft Podolski zelfs al verzekerd van een basisplaats:bier: Al was de trainer het daar niet bepaald mee eens.

  19. #19
    Paling's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 oktober 2005
    Locatie
    Stroet
    Leeftijd
    30
    Berichten
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reckless
    Makaay die scoort er ook zo 20 in een seizoen, daarnaast heb je ook nog Pizarro en Podolski die veel kunnen scoren, dus ik denk dat daar niet het probleem ligt.

    Die Karl-Heinz Rummenigge heeft Podolski zelfs al verzekerd van een basisplaats:bier: Al was de trainer het daar niet bepaald mee eens.
    Ik denk dat Rummenigge gelijk gaat krijgen. Pizarro en Santa Cruz presteren al tijden weinig tot niets en Makaay heeft ook een minder seizoen achter de rug. Podolski daarentegen heeft bij Koln én op het WK zijn grote klasse getoond en ik weet zeker dat hij dat ook bij Bayern gaat uitbuiten in veel doelpunten.

  20. #20
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Podolski lijkt mijn toch een aanloopperiode nodig te hebben bij Bayern Munchen.Ribery zou een ideale vervanger zijn voor Ballack.De spitsenposities zullen toch worden bezet door Makkay en Podolski als eerste keuzes lijkt mijn.Ben benieuwd of Rensing dit seizoen Kahn uit het doel kan keepen.Is een groot talent.Toch had bayern er slim aan gedaan om ook Klose over te nemen van Werder Bremen.Ook de Zweedse international was Kallstrom was eventueel een optie geweest voor de positie van aanvallende middenvelder.Radoi van Steau boekarest zou ook nog een optie kunnen zijn voor de verdediging te versterken en kan eventueel ook verdedigende middenvelder spelen.Schweinsteiger en Hargreaves lijken dit seizoen eindelijk verzekerd van een echte vaste plek.Lahm vind ik een van de beste spelers van Bayern Munchen en voor elk team de ideale linksback.

  21. #21
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruising
    Podolski daarentegen heeft bij Koln én op het WK zijn grote klasse getoond en ik weet zeker dat hij dat ook bij Bayern gaat uitbuiten in veel doelpunten.
    Bij Fc Köln heeft Podolski er ook weinig van gebakken hoor, teminste in de 1.Bundesliga. 12 treffers voor een degradatie clubje is misschien redelijk. Maar hij is iig op de goede weg. Groeide op het WK en kan misschien met Makaay een goed koppel vormen.

    De strijd word iig erg spannend. HSV is toch ook versterkt, B.München is wat spelers kwijt geraakt maar heeft ook nieuwe spelers gekocht. Werder Bremen is Micoud kwijt geraakt en dat kan een probleem vormen.

  22. #22
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon
    Bij Fc Köln heeft Podolski er ook weinig van gebakken hoor, teminste in de 1.Bundesliga. 12 treffers voor een degradatie clubje is misschien redelijk. Maar hij is iig op de goede weg. Groeide op het WK en kan misschien met Makaay een goed koppel vormen.

    De strijd word iig erg spannend. HSV is toch ook versterkt, B.München is wat spelers kwijt geraakt maar heeft ook nieuwe spelers gekocht. Werder Bremen is Micoud kwijt geraakt en dat kan een probleem vormen.
    hmm...
    Podolski speelde niet slecht hoor voor Köln alleen miste hij aanvoer etc...
    Ik denk dat hij perfect gaat slagen bij Bayern,
    (was ook al bij de laatste (oefen)wedstrijd, in Japan, de uitblinker).

    Overgens denk ik dat HSV niet echt versterkt is, Balbarez is weg, ze hebben ingekocht, maar met ietsje te weinig ervaring. Guerrero is ook nog jong.
    Kompany is een supertalent, maar zal voorlopig nog te kort schieten om Van Buyten te doen vergeten, vince is dan ook een héél ander type.
    Hij is iemand voor de toekomst.

    En SV W kan volgens mij kampioen spelen, al zou ik ze achter Bayern zetten voorlopig. Al blijft het voor mij afwachten hoe ze de 'vrije positie' van Ballack gaan invullen.
    En Micoud is idd een verlies voor SV W, maar het heeft daarbij Diego ingehaald als vervanger, goede keus, volgens mij, al moet hij zich gaan wel tonen.
    Slaagt Diego, dan gaan ze zeker een goed seizoen tegemoet, slaagt hij niet, zullen ze mss voorlopig in hun eigen rangen een vervanger voor Micoud moeten zoeken, en zullen ze tekort schieten voor Bayern. Maar ik heb het volste vertrouwen in Diego.
    Prognose: 1.Bayern 2.SV W 3.S04 4.HSV
    Laatst gewijzigd door Genkster; 1 augustus 2006 om 22:51

  23. #23
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    :o Ribery is toch geen opvolger voor Ballack! Kom op, man! Ribery is geen echte controleur, hij is geen echte leider of een echte nummer 10. Ribery is een zwervende rechter-middenvelder/aanvaller. Je kunt hem zeker niet vergelijken met Ballack! Heel ander type-speler als de Duitser.

  24. #24
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just do it
    :o Ribery is toch geen opvolger voor Ballack! Kom op, man! Ribery is geen echte controleur, hij is geen echte leider of een echte nummer 10. Ribery is een zwervende rechter-middenvelder/aanvaller. Je kunt hem zeker niet vergelijken met Ballack! Heel ander type-speler als de Duitser.
    vind ik ook.
    FCB had vroeger nog intresse in Stilian Petrov (Celtic), dat lijkt mij een ideale vervanger voor Ballack

  25. #25
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Aangezien Schweinsteiger op rechtshalf poseert lijkt het me ook niet echt slim om Ribery te halen. Ribery gaf zelf aan te willen blij bij Marseille, zijn zaakwaarnemer beweerd anders maar toch.

    Denk dat Bayern het liefst ook gewoon in Duitsland shopt maar heb niet het idee dat er nog een versterking bij komt.

  26. #26
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoachimV
    vind ik ook.
    FCB had vroeger nog intresse in Stilian Petrov (Celtic), dat lijkt mij een ideale vervanger voor Ballack
    Ja, Stilian Petrov zou een goede opvolger zijn voor Ballack. Maar ook Lincoln van Schalke 04 lijkt me een goede! Zijn beide betaalbaar en goed.

  27. #27
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bayern na strafschoppen in finale Liga Pokal

    Bayern München staat zaterdag in de finale van de Liga Pokal, de strijd om de supercup in Duitsland, en treft daarin Werder Bremen. De kampioen won in de halve finale na strafschoppen van Schalke 04. In de reguliere speeltijd waren beide ploegen er niet in geslaagd te scoren.

    Ondanks de 0-0 op het scorebord kregen beide ploegen voldoende kansen. Zo had Roy Maakay het duel drie minuten voor het einde moeten beslissen op aangeven van Philipp Lahm. De Nederlandse spits kopte echter van dichtbij naast. Makaay vormde samen met aankoop Lukas Podolski de aanval bij Bayern.

    Een andere topaankoop van de Duitse kampioen, Daniel van Buyten, kopte in de eerste helft net over het doel van Schalke. Het dichtst bij een goal was Zlatan Bajramovic die namens Schalke de lat raakte. Voor Die Königsblauen kreeg nieuweling Peter Løvenkrands in de slotminuut nog een grote kans, maar doelman Michael Rensing (foto) sleepte voor Bayern een strafschoppenserie uit het vuur.

    De stand-in van Oliver Kahn eiste ook bij de penalties een hoofdrol voor zich op door de strafschop van Sebastian Boenisch te keren. Nadat Mathias Abel de tweede penalty van Schalke over schoot, was het voor Bayern een koud kunstje om de klus te klaren. Mehmet Scholl, Owen Hargreaves, Roque Santa Cruz en Willy Sagnol schoten allen raak. Voor Schalke lukte alleen Løvenkrands dat: 4-1.

  28. #28
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bayern München staat na de goede start van de Duitse competitie weer met beide benen op de grond. De Duitse club kreeg gisteravond avond namelijk met 4-0 klop van een ontketend FC Barcelona.
    De Beierse club -met Roy Makaay op de bank- begon goed aan het vriendschappelijke duel, maar zagen nog voor rust de ploeg van trainer Rijkaard door goals van Samuel Eto'o (2) en Ronaldinho op 3-0 komen. Javier Saviola zorgde na de thee voor de 4-0 eindstand.

  29. #29
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Bayern München staat na de goede start van de Duitse competitie weer met beide benen op de grond. De Duitse club kreeg gisteravond avond namelijk met 4-0 klop van een ontketend FC Barcelona.
    De Beierse club -met Roy Makaay op de bank- begon goed aan het vriendschappelijke duel, maar zagen nog voor rust de ploeg van trainer Rijkaard door goals van Samuel Eto'o (2) en Ronaldinho op 3-0 komen. Javier Saviola zorgde na de thee voor de 4-0 eindstand.
    Makaay, Santa Cruz, Lahm, Schweinsteiger begonnen op de bank, omdat ze rust kregen.

  30. #30
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Inderdaad was niet een volledig |Bayern.Tevens had de wedstrijd voor Barca veel meer waarde dan voor Bayern.Lahm lijkt mijn naar dit seizoen te vertrekken naar Chelsea

  31. #31
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Inderdaad was niet een volledig |Bayern.Tevens had de wedstrijd voor Barca veel meer waarde dan voor Bayern.Lahm lijkt mijn naar dit seizoen te vertrekken naar Chelsea
    Als A.Cole naar Chelsea vertrekt heeft Lahm daar niets te zoeken. Voor als nog lijkt Cole niet naar Stamford Bridge te gaan. Dan is er meer kans op een basis plaats.

    Lahm komt er wel, hij is verdedigend goed en zal daar nog verder in groeien. Aanvallend is hij ook een must voor het team. Iets wat hederdaags toch wel belangrijk lijkt te zijn.
    Laatst gewijzigd door Spoon; 24 augustus 2006 om 19:06

  32. #32

    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    40
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    A.Cole zit al in London toch?

  33. #33
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lekker bij de hand

  34. #34
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik heb zo'n gevoel dat Van Bommel naar München zal vertrekken.
    Hij komt bij Barça niet toe aan spelen, en in München zijn ze er nog niet in geslaagd een opvolger te vinden.

    Wat denken jullie?

  35. #35
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 'Ronaldinho' Bekijk bericht
    Ik heb zo'n gevoel dat Van Bommel naar München zal vertrekken.
    Hij komt bij Barça niet toe aan spelen, en in München zijn ze er nog niet in geslaagd een opvolger te vinden.

    Wat denken jullie?
    Ik vind hem wel een speler voor Duitsland: fysiek sterk en een dosis inzet.

  36. #36
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Daar heb je gelijk in.
    Ik zal het ook niet erg vinden als hij naar Bayern gaat. Is denk ik ook de juiste keus voor hem.

    Want bij Barça moet hij Motta, Iniesta, Edmilson, Deco, en Xavi voor zich dulden.

  37. #37
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 'Ronaldinho' Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in.
    Ik zal het ook niet erg vinden als hij naar Bayern gaat. Is denk ik ook de juiste keus voor hem.

    Want bij Barça moet hij Motta, Iniesta, Edmilson, Deco, en Xavi voor zich dulden.
    En dat zijn een hoop spelers. Dan heeft ie het geluk dat Barca veel wedstrijden moet spelen. Daardoor komt ie toch aan zijn speelminuten, want de spelers hebben ook rust nodig.

  38. #38
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het is aan hem
    Het is of kiezen voor een basisplek in München, of voor de mooiste en op dit moment beste club ter wereld waar je geen basisplek hebt.

  39. #39
    Spast frans-vfl's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Locatie
    Woudrichem
    Berichten
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hij zal dan denk ik toch voor een basisplek gaan bij Bayern

  40. #40
    RichardCruijff's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 augustus 2006
    Locatie
    Schoonebeek
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zou zeker een slimme zet zijn, want dan kunnen ze voor 25 miljoen Hargreaves verkopen aan een Engelse club. Daarna hebben ze dus ook weer geld over om een vervanger voor Ballack te kopen want op 't moment is dat nog wel een lastig punt, Podolski is er nog te onervaren voor en ook Santa Cruz kan 't daar nog niet helemaal doen. In alle opzichten zou het dus een goede koop zijn maar wil Bommel zelf wel?

  41. #41
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    van Bommel is zeker het type speler wat bij Bayern past. Jammer dat hij geen speeltijd meer krijgt bij Barcelona maar wat wil je met al die toppers. Voor van Bommel is het een leuke ervaring geweest en heeft hij een grote prijs weten te pakken. Nu is het zaak om nog 2/3 misschien wel 4 seizoenen nog te voetballen.

    Bij Oranje komt hij onder van Basten toch niet meer aan spelen dus daar voor hoeft hij het zeker niet te doen.

  42. #42
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bayern meldt komst van Mark van Bommel

    Zijn vertrek bij Barcelona zat er al een tijdje aan te komen en nu verkast Mark van Bommel naar de club die hem al een tijdje op het oog heeft: Bayern München. Manager Uli Hoeness van de Duitse kampioen bevestigde aan de Duitse media dat de 29-jarige middenvelder naar München komt.

    Bij Barcelona leek er geen plaats meer voor Van Bommel. Trainer Frank Rijkaard liet hem in de eerste wedstrijden van het seizoen op de bank of de tribune plaatsnemen.

    Bayern rook zijn kans om de gewenste opvolger van Michael Ballack aan te trekken. Naar verluid betaalt Der Rekordmeister een bedrag van twaalf miljoen euro voor Van Bommel, die een jaar geleden nog transfervrij de overstap maakte van PSV naar Barcelona.

    Met de transfer naar Duitsland maakt Van Bommel wellicht ook weer kans om geselecteerd te worden voor het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten liet hem na het WK vallen en doordat zijn vooruitzichten bij Barcelona niet al te best waren, leek het niet van een snelle rentree te komen. Door veel en goed te spelen bij Bayern kan Van Bommel zich wellicht weer in de kijker spelen.
    Het is nu dus definitief. Een hele goed keuze, al zeg ik het zelf. Ik denk dat Van Bommel perfect bij Bayern past en dat dit precies de speler is die ze nodig hebben.

  43. #43
    Malinwa Sir Jazz's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 februari 2006
    Locatie
    Belgie
    Leeftijd
    33
    Berichten
    130
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mark van Bommel verhuist dan toch van
    Barcelona naar Bayern München. De 29-
    jarige Nederlander wilde aanvankelijk
    bij Barça blijven, maar wordt dus een
    ploegmakker van Daniel Van Buyten.

    Barcelona krijgt twaalf miljoen euro
    van Bayern, dat de middenvelder een
    contract voor drie seizoenen gaf. Van
    Bommel moet wel nog medisch gekeurd
    worden. Dat gebeurt volgende week pas.

    De komst van Van Bommel betekent niet
    dat Owen Hargreaves naar Manchester
    United vertrekt. "Manchester zal het
    zonder Hargreaves moeten doen", zei
    Bayern-manager Uli Hoeness zaterdag

  44. #44
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Sebastian Deisler heeft zijn rentree op het trainingsveld van Bayern München gemaakt. De middenvelder was zo'n vijf maanden uit de roulatie vanwege een zware knieblessure. Hij raakte door de kwetsuur zo in de put, dat hij zich zelfs moest laten opnemen in een psychiatrische kliniek.
    Deisler werkte wat oefeningen met de bal af en verwacht binnen een aantal weken met de groep mee te kunnen trainen.

  45. #45
    Racer X's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Toch een beetje sneu dat Van Bommel het niet had kunnen waarmaken bij Barcelona. In het seizoen 04-05, z'n laatste bij PSV, groeide hij in zowel de competitie als de CL nog uit tot een van de beste middenvelders van Europa.

    Ik heb begrepen dat ie nu word gezien als de opvolger van Ballack. Maar aanvallend schat ik Ballack toch iets hoger in.

Pagina 1 van 68 1231151 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •