Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

Hybrid View

  1. #1
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Overigens wel bijzonder dat je een Sane kunt kopen voor een fractie meer als een Hakimi...beiden toch maar eenjarig contract (toch?) om af te kopen en allebei nog jong.

  2. #2
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Overigens wel bijzonder dat je een Sane kunt kopen voor een fractie meer als een Hakimi...beiden toch maar eenjarig contract (toch?) om af te kopen en allebei nog jong.
    €15 miljoen is toch wel iets meer dan een fractie? Volgens The Guardian kan het oplopen tot €60 miljoen.

  3. #3
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Overigens wel bijzonder dat je een Sane kunt kopen voor een fractie meer als een Hakimi...beiden toch maar eenjarig contract (toch?) om af te kopen en allebei nog jong.
    De transfersom zegt niet al te veel denk ik. Voor Hakimi zullen de clubs in de rij hebben gestaan, bij Sané zal dat niet zo zijn geweest omdat niemand zo'n salaris kan ophoesten. Uiteindelijk zegt de transfersom ook niet al te veel over wat een speler kost, nu ligt het redelijk in de buurt, maar over 3 jaar heb je aan Sané veel meer geld uitgegeven dan aan Hakimi.

  4. #4
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    De transfersom zegt niet al te veel denk ik. Voor Hakimi zullen de clubs in de rij hebben gestaan, bij Sané zal dat niet zo zijn geweest omdat niemand zo'n salaris kan ophoesten. Uiteindelijk zegt de transfersom ook niet al te veel over wat een speler kost, nu ligt het redelijk in de buurt, maar over 3 jaar heb je aan Sané veel meer geld uitgegeven dan aan Hakimi.
    Dat is idd wel weer zo natuurlijk. Heb je gelijk in. Ik vond het gewoon opvallend omdat Bayern volgens mij ook interesse had in Hakimi. Die lopen ze dan mis, maar voor 10/15 miljoen meer pikken ze ipv een talentvolle rechtsback een aanvallende wereldtopper op. Dan doe je het niet slecht. Al is 425.000 euro per week (als dat klopt) wel weer tikkeltje overdreven... Afijn, ik snap sowieso steeds minder van al die bedragen.

  5. #5
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    De transfersom zegt niet al te veel denk ik. Voor Hakimi zullen de clubs in de rij hebben gestaan, bij Sané zal dat niet zo zijn geweest omdat niemand zo'n salaris kan ophoesten. Uiteindelijk zegt de transfersom ook niet al te veel over wat een speler kost, nu ligt het redelijk in de buurt, maar over 3 jaar heb je aan Sané veel meer geld uitgegeven dan aan Hakimi.
    Dat Sane per se naar Bayern wilde, en nergens anders open voor stond, heeft ook wel een miljoentje of 10 - 20 van de transfersom afgehaald waarschijnlijk.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •