Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

  1. #541
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Supporters tijdens de wedstrijd, er waren ruim 7.000 Hamburger mee:


    Wat een rotweer in Stuttgart:


    Tijdens de wedstrijd:


    Na de wedstrijd, spelers (Rost, Reinhardt, Kompany) bedanken de supporters:

  2. #542
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prisje Bekijk bericht
    V/d Vaart belooft auto’s te wassen bij kampioenschap

    Rafael van der Vaart heeft alle spelers van Hamburger SV belooft dat hij eigenhandig al de auto’s van zijn medespelers door de wasstraat zal doen als de club kampioen wordt in de Bundesliga dit seizoen, zo meldt Het Algemeen Dagblad.

    ‘Als we 17 mei met de schaal op het bordes staan, ga ik daarna alle auto’s wassen’, aldus Van der Vaart volgens de Duitse boulevardkrant Bild vandaag.

    Momenteel staat HSV vijf punten achter op koploper Bayern München. De club van trainer Huub Stevens en de spelers Romeo Castelen, Nigel de Jong en Joris Mathijsen won voor het laatst een kampioenschap in 1983

    Haha(h)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Hoezo gaat hij nu weer zo een onzin praten?! Gewoon lekker ophouden en op de aanstaande wedstrijden concentreren. Wij zullen zien waar wij op 17 mei zijn. Als ik zoiets weer lees... :lac:
    Ik quote mezelf nooit, maar in dit geval moet het wel. Ook gisteren heeft iedereen weer kunnen zien dat meneer zichzelf totaal overschat (net als het hele team zich ook overschat).
    Een idee: Rafael gaat aan het einde van het seizoen de auto's van de teleurgestelde supporters wassen! Dan zou hij wel een held zijn...

  3. #543
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Maak de auto's dan maar vast goed smerig. Maar je weet toch wel wat meneer gaat doen aan het eind van het seizoen. Het "prachtige" Hamburg verlaten voor een nog "prachtigere" stad.

    Nee helaas, ook van der Vaart is precies zoals de rest...

  4. #544
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Maak de auto's dan maar vast goed smerig. Maar je weet toch wel wat meneer gaat doen aan het eind van het seizoen. Het "prachtige" Hamburg verlaten voor een nog "prachtigere" stad.

    Nee helaas, ook van der Vaart is precies zoals de rest...
    Ik ben niet meer zo zeker of hij ons inderdaad gaat verlaten. :ill_h4h: Hij wil zeker gaan maar er is (nog) niemand die hem wil hebben. Hopelijk wordt het EK succesvol voor Oranje en een grote club in een "prachtige" stad koopt hem voor 15 milj €. Ik wil hem en zijn domme vrouw met hun showgedrag niet meer bij ons in Duitsland zien.

  5. #545
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    Vertel mij nou even wat Hamburger SV dit seizoen zónder Van der Vaart is...Naar mijn idee is Van der Vaart hét creatieve brein achter het spel van jullie. De beste man zet de aanvallen op, deelt de lakens uit, pikt zijn doelpunten mee, etc. Het is gewoon een ge-wel-di-ge speler bij HSV. Wie hebben ze dan als vervanger?
    VDV is zeker een ge-wel-di-ge speler maar als het niet goed gaat met hem, gaat het ook niet goed met de rest van het team. Enkele weken geleden was dat nog anders, toen hebben wij ook gewonnen als VDV niet meedeed of slecht speelde. Maar momenteel is het team zo afhankelijk van hem, en daardoor dat VDV een crisis heeft, heeft het hele team ook een crisis.

    Vervanger: bedoel je wie momenteel zijn vervanger is of wie het in het nieuwe seizoen zal zijn?

    Bovendien hebben Daan en ik niet VDV als speler bekritiseerd maar hoe hij zich gedragt als mens. In zijn positie moet hij gewoon anders optreden.

  6. #546
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foodi3 Bekijk bericht
    Daar heb je helemaal gelijk in. HSV teert op Van der Vaart, terwijl het ook een speler moet hebben die de taken van Van der Vaart kan overnemen in het veld, mocht hij niet een keer mee kunnen doen. Op dit moment is daar geen enkele speler, volgens mij, goed genoeg voor. Mocht VDV een crisis hebben, dan moet er toch wat op verzonnen worden door Stevens om dat op te vangen.

    Ik bedoel eigenlijk alletwee; wie kan Van der Vaart -als creatieve aanvallende middenvelder én aanvoerder zijnde- opvangen wanneer hij geschorst is of een blessure heeft, en mocht VDV vertrekken; wie moet HSV halen om een goede opvolger te hebben. Ik ken de jeugd/tweede elftal van HSV niet, misschien zitten daar nog goede spelers tussen.

    Als aanvoerder van HSV moet VDV zich inderdaad anders opstellen. Ik merk dat jullie hem als speler óók hoog hebben zitten, maar jullie doelen denk ik meer op zijn omgang met de media.
    Stevens laat vaak veel te defensief spelen; en als VDV niet kan spelen, spelen vaak Trochowski (overschat) of Jarolim of De Jong. (Wij spelen met een ruit, met een aanvaller, dan meestal VDV, Trochowski en achter hun Jarolim en De Jong). Of wij spelen defensief met VDV en hopen op goede acties van hem, op acties die de wedstrijd kunnen beslissen. En nu dat hij een crisis heeft, gebeurt dat niet.

    De beloftes hebben geen speler die goed genoeg is om VDV te vervangen- en meeste spelers worden daar ook weer verkocht na twee of drie jaar, maar dat is ook het idee van onze beloftes scouting systeem.
    En ik denk ook niet dat het de bedoeling van de nieuwe coach kan zijn om VDV 100% te vervangen, onze nieuwe middenvelder zal misschien heel andere kwaliteiten hebben en het team zal ook zeker daarmee kunnen omgaan. Daarom is het belangrijk dat het team vroeg genoeg weet wie de nieuwe coach wordt en welke middenvelder komt en wij het seizoen goed kunnen beginnen.

    Ach ik ben momenteel gewoon gefrustreerd.

  7. #547
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Die frustratie kan ik begrijpen. Heb gisteren de wedstrijd tegen Duisburg bekeken en dat was echt triest. Ze verdienden de nederlaag gewoon ook. En dat terwijl er nog best wat talent bij HSV rondloopt. Zou het wellicht komen doordat ze weten dat Huub weg gaat??
    Het viel me vooral op dat behoudens De Jong er weinig strijd aanwezig was.

  8. #548
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Edwards Bekijk bericht
    Die frustratie kan ik begrijpen. Heb gisteren de wedstrijd tegen Duisburg bekeken en dat was echt triest. Ze verdienden de nederlaag gewoon ook. En dat terwijl er nog best wat talent bij HSV rondloopt. Zou het wellicht komen doordat ze weten dat Huub weg gaat??
    Het viel me vooral op dat behoudens De Jong er weinig strijd aanwezig was.
    Misschien omdat Huub weg gaat... misschien omdat wij 4 weken geleden nog kans op de UEFA Cup, DFB beker en het kampioenschap hebben gehad en nu niet langer, misschien is het team gefrustreerd omdat Huub te defensief laat spelen, misschien is het team gister in gedachten al op het verjaardagsfeestje van Sylvie van der Vaart geweest, misschien... ik weet het ook niet.

  9. #549
    The Busby Babes Duncan Edwards's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 augustus 2007
    Berichten
    299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Misschien omdat Huub weg gaat... misschien omdat wij 4 weken geleden nog kans op de UEFA Cup, DFB beker en het kampioenschap hebben gehad en nu niet langer, misschien is het team gefrustreerd omdat Huub te defensief laat spelen, misschien is het team gister in gedachten al op het verjaardagsfeestje van Sylvie van der Vaart geweest, misschien... ik weet het ook niet.

    Als jij de oplossing had geweten was je allang naar het bestuur gestapt he. Je bent echt gefrustreerd sterretje en nogmaals zoals ik ze gisteren zag spelen kan ik me dat zeer goed voorstellen.
    Je bent niet de enige HSV supporter die gefrustreerd is merkte ik, want hoewel ze hun ploeg bleven steunen zag ik gisteren dat teleurstelling (begrijpelijkerwijs) gedurende de eerste helft al toenam. Het was net alsof ze aanvoelden dat het er weer niet inzat.
    Tweede plaats zit er nog in. Ik gun het HSV meer dan Bremen en dat scheisse s04!

  10. #550
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Edwards Bekijk bericht
    Als jij de oplossing had geweten was je allang naar het bestuur gestapt he. Je bent echt gefrustreerd sterretje en nogmaals zoals ik ze gisteren zag spelen kan ik me dat zeer goed voorstellen.
    Je bent niet de enige HSV supporter die gefrustreerd is merkte ik, want hoewel ze hun ploeg bleven steunen zag ik gisteren dat teleurstelling (begrijpelijkerwijs) gedurende de eerste helft al toenam. Het was net alsof ze aanvoelden dat het er weer niet inzat.
    Tweede plaats zit er nog in. Ik gun het HSV meer dan Bremen en dat scheisse s04!
    Mijn beste vriendin uit Hamburg, lid van de Chosen Few Ultras en een van de meest fervente en trouwe supporters die ik ken, heeft het stadion in de rust verlaten omdat ze zo pissed was.
    Ik bedoel, wij werken zo hard voor de seizoenskaarten, rijden urenlang in de trein, steunen onze clubbie in het binnen- en buitenland en dan moeten wij zo een wedstrijd zien. Pffffff. :lac:

  11. #551
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Van www.hsv.de:


    13.04.08 14:11
    Kompany nicht im Kader für Berlin

    Hamburg - Vincent Kompany wird nicht im Aufgebot für das Auswärtsspiel des HSV in Berlin stehen. Der Abwehrspieler ist zunächst für eine Woche vom Training und Spielbetrieb freigestellt worden. "Wir haben das Gefühl, dass es ihm im Moment sehr schwer fällt, sich nur auf den Fußball zu konzentrieren", sagte Co-Trainer Markus Schupp am Sonntag (13.04.08). Um den Kopf frei zu kriegen, hat ihm das Trainerteam ebenfalls die Möglichkeit gegeben, zu seiner Familie nach Belgien zu fahren. Anfang November letzten Jahres war die Mutter von Vincent gestorben.

    Vincent Kompany krijgt een weekje vrij, en zal dus niet tegen Hertha BSC Berlin (dinsdag is de wedstrijd) spelen.

    Plus: Huub Stevens is momenteel in Eindhoven en zal dinsdag waarschijnlijk ook niet aanwezig zijn.

    Tsja.

  12. #552
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Gisteren dus zonder Kompany (er zijn momenteel boze geruchten over hem en wat hij blijkbaar wel of niet heeft gedaan/ gezegd) maar met Huub Stevens in Berlijn gespeeld, het werd uiteindelijk 0-0, de wedstrijd was slechter dan die tegen Duisburg van afgelopen zaterdag, en Huub is vandaag weer bij zijn vrouw in Eindhoven.

    Oh happy day.

  13. #553
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    'Kompany heeft vrijaf door ruzie met Stevens en spelers'

    16/04/2008 17:07
    Vincent Kompany blijkt om een heel andere reden naar België te zijn gestuurd, dan Hamburger SV deze week bekendmaakte. Dat meldt het Hamburger Abendblatt. Volgens het dagblad heeft de Belg zichzelf onmogelijk gemaakt bij zijn club.

    Assistent-coach Markus Schupp verklaarde zondag dat Kompany een week vrijaf kreeg om zijn hoofd weer 'vrij' te krijgen. Dat zou de Belgische international nodig hebben omdat hij het nog altijd moeilijk heeft met het verwerken van de dood van zijn moeder, in november 2007.

    Er is heel wat meer aan de hand zijn, aldus de krant. Kompany was de laatste weken vaak gefrustreerd en uitte dat voorafgaand aan het duel met MSV Duisburg van afgelopen zaterdag, toen hij in de kleedkamer openlijk de tactiek van coach Huub Stevens hekelde. De trainer liet de Belg wel meespelen, maar HSV verloor op eigen veld met 1-0 van de degradatiekandidaat. Kompany voetbalde ongeïnspireerd.

    Zondag tijdens de training ging het opnieuw mis in de kleedkamer. Een flink aantal spelers was het gemekker van Kompany beu, met name aanvoerder Rafael van der Vaart uitte kritiek. Daarop reageerde de Belg met het verwijt dat Van der Vaart zich meer met zijn aanstaande transfer bezighield dan met HSV.

    Kompany staat nog tot medio 2012 onder contract bij HSV. Deze week probeert zijn zaakwaarnemer tijdens een gesprek met de clubleiding de ontstane situatie te veranderen. Overigens had de international zich na de laatste interland van België (4-1 nederlaag tegen Marokko) ook al erg kritisch uitgelaten over de tactiek van bondscoach René Vandereijcken.

    Kompany , who the fuck is hij ? Hij reageert zijn eigen falen op alles en iedereen. De malloot. :bann: Net nu HSV alles nodig heeft om CL te halen , ontpopt hij zich als een recalcitrant , een luis in de pels.

  14. #554
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Kompany , who the fuck is hij ? Hij reageert zijn eigen falen op alles en iedereen. De malloot. :bann: Net nu HSV alles nodig heeft om CL te halen , ontpopt hij zich als een recalcitrant , een luis in de pels.
    Ik ga ervan uit dat je de volgende reactie van me verwacht:
    And who the f*ck are you? Je haalt het nieuws uit een bericht van de Hamburger Abendblatt vandaan, kom op zeg.
    Hoe durf je je dan om zoiets over VK te zeggen, hem een malloot te noemen en dat "hij zijn falen op alles een iedereen afreageerd". Je weet niet eens wat er de laatste maanden is gebeurt, met hem en met HSV.
    Hou jezelf liever bezig met Feyenoord dan met dingen waar je niets van af weet.

    Maar eigenlijk dacht ik toen ik het las:
    Die Justin weer.


    Probeer eens niet alles uit de kranten te halen, de Abendblatt heeft namelijk geen idee wat er echt met Kompany, Stevens en HSV is gebeurt. Deal?

  15. #555
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Bron:
    http://www.vi.nl/NieuwsItem/KompanyH...sEnSpelers.htm

    Dus zo onbetrouwbaar is dat niet;

    Thnkx voor je reactie ...
    leep1:

    En voor jou ben ik net.feyenoord
    Voor mijn vrienden Justin.


  16. #556
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    De kans op plaatsing voor UEFA cup voetbal is door de winst van Bayern in de beker weer toegenomen. Toch nog een mooi afscheid voor Huub en Rafael.

  17. #557
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Manchmal bin ich ein Rebell"
    Der HSV-Star legt Wert auf seine eigene Meinung / Im Gespräch redet der Belgier über Respekt, Drogen, Ästhetik und Afrika

    SVEN TÖLLNER

    Vincent Kompany hat früh aufgehört, ein Kind zu sein. Weil er musste. Seine Eltern trennten sich, der junge Vince übernahm Verantwortung - für seinen Bruder und für sich. Die Familie lebte in Ukkel, dem Rotlichtviertel am Hafen von Brüssel. Es galt, Versuchungen zu widerstehen. Jetzt ist Kompany immer noch jung. Am vorletzten Donnerstag (dem Tag, an dem dieses Interview geführt wurde) feierte er seinen 22. Geburtstag. Am vergangenen Sonntag wurde er für eine Woche suspendiert. Seitdem möchte er sich nicht öffentlich äußern. Doch seine Antworten lassen erahnen, dass der meist so freundliche Belgier voraussichtlich nicht zum letzten Mal angeeckt ist.

    MOPO: Wir sitzen hier in der Prinzenbar. Irgendwie passend, nicht wahr?

    Kompany: Mein Spitzname. Irgendwann hing im Stadion ein Plakat mit der Aufschrift "Vince, the Prince". Seither werde ich so genannt (pausiert kurz). Und es passt natürlich auch zu meiner Persönlichkeit.

    MOPO: Tatsächlich?

    Kompany: (lacht): Nein, das war ein Scherz.

    MOPO: Wie würden Sie denn Ihren Charakter beschreiben?

    Kompany: Bei den Dingen, die mir wichtig sind, die mir Spaß machen, habe ich immer große Disziplin gehabt. Aber manchmal bin ich ein Rebell, mache das Gegenteil davon, was richtig ist.

    MOPO: Können Sie das genauer erklären?

    Kompany: Ich bin kein Rebell, um Rebell zu sein. Aber ich mache den Mund auf. Ich will keinen Ärger machen, aber ich habe mein Temperament.

    MOPO: Wie ist diese Haltung entstanden?

    Kompany: Meine Eltern haben mir beigebracht, was gut und was schlecht ist. Als ich 13 war, haben sie sich getrennt. Ich musste Verantwortung übernehmen - vor allem für meinen Bruder. Er hat versucht, Mutter und Vater gegeneinander auszuspielen, sich zwei Geschenke zu ertricksen. Weil keiner hart zu ihm war, musste ich das übernehmen.

    MOPO: Gab es finanzielle Schwierigkeiten?

    Kompany: Ich hatte relativ früh mein erstes Gehalt. Damit konnte ich dann die größten Probleme lösen. Es waren etwa 1000 Euro im Monat, damit konnte ich die Miete zahlen und unsere Festkosten übernehmen.

    MOPO: Wie charakterbildend war diese Zeit?

    Kompany: Ich erinnere mich oft daran, und es hilft mir dabei, mit den Füßen auf dem Boden zu bleiben. Ich wollte immer der Beste sein. Ich hatte das Glück, dass ich einen Beruf gewählt habe, mit dem man viel Geld verdienen kann.

    MOPO: Ihr Leben hätte auch in die falsche Richtung laufen können?

    Kompany: Natürlich.

    MOPO: Aber Sie haben die Kurve gekriegt.

    Kompany: Ich hatte die Wahl zwischen zwei Wegen. Als ich 15 Jahre alt war, war ich vier Monate verletzt und hatte viele Probleme. Ich bin dann auch von der Schule geflogen.

    MOPO: Warum?

    Kompany: Ach, irgendein nichtiger Grund, den sie gefunden haben, um mich rauszuschmeißen. Eigentlich war es schon ein Wunder, dass ich überhaupt so lange an der Schule hatte bleiben dürfen. Aber dank des Fußballs bin ich dann letztlich doch auf der richtigen Bahn geblieben.

    MOPO: Und Ihre Freunde von damals?

    Kompany: Einige kamen ins Gefängnis. Unser Nachbar hatte schlimme Drogenprobleme, hat auch mit Drogen gehandelt. Viele Leute in der Gegend waren kaputt.

    MOPO: Sind Sie jemals in Versuchung geraten, den falschen Weg zu gehen?

    Kompany: Ich habe immer gewusst: Wenn du das machst, kriegst du Ärger. Mir war klar, wer mit Drogen erwischt wird, fliegt sofort aus dem Jugendzentrum von Anderlecht. Ein Nachbarsjunge, mit dem ich lange Fußball gespielt habe, hat den falschen Weg gewählt. Wir haben viele Jahre nebeneinander gewohnt, bevor ich weggezogen bin. Als ich ungefähr ein Jahr später mal wieder in der Gegend war, habe ich ihn getroffen. Da hat er mich dann schon nicht mehr erkannt.

    MOPO: Viel erlebt, früh erwachsen geworden. Haben Sie manchmal das Gefühl, dass Sie anders beurteilt werden als ein "normaler" 22-Jähriger?

    Kompany: Ja, und ich will es auch nicht anders. Keiner soll mich wie einen kleinen Jungen behandeln. Und bei der Beurteilung meiner Leistung ist mir einzig und allein wichtig, was der Trainer und meine Familie denken.

    MOPO: Themenwechsel. Sie sehen gut aus, sind immer gut gekleidet. Wie wichtig ist Ihnen Ästhetik?

    Kompany (lacht): Ich trainiere natürlich nicht, um gut auszusehen, sondern um schneller zu sein. Ansonsten versuche ich halt das Beste rauszuholen. Es macht mir einfach Spaß, Klamotten zu kaufen und auch ab und an den Stil zu wechseln. Aber ich möchte nicht danach beurteilt werden.

    MOPO: Beurteilen Sie andere danach?

    Kompany: Frauen schon. Wie sich Männer anziehen, ist mir hingegen komplett egal.

    MOPO: Und wie wichtig ist Ihnen Ästhetik auf dem Fußballplatz?

    Kompany (überlegt): Früher bei Anderlecht war es verboten, den Ball einfach wegzudreschen. Ich versuche meist, eine fußballerische Lösung zu finden. Das ist dann auch ein gutes Gefühl. Aber auch ein Zweikampf kann Spaß machen. Man muss die Balance finden.

    MOPO: Welche Beziehung haben Sie zum Kongo, dem Herkunftsland Ihres Vaters. Man hört, Sie haben den Nachthimmel von Kinshasa an Ihrer Küchendecke.

    Kompany: Ja, das stimmt. Woher wissen Sie das? Es war eine Idee des Innenarchitekten. Jeder Stern wird durch ein Lämpchen dargestellt. Ich habe viele Sachen aus Belgien. Ich brauchte was Afrikanisches zu Hause.

    MOPO: Wie oft sind Sie denn im Kongo?

    Kompany: Einmal im Jahr. Wenn ich Freizeit habe, versuche ich Ideen für den Kongo zu entwickeln. Für mich gibt es neben dem Fußball noch die Wohltätigkeit. Ich will etwas dafür tun, dass es den Menschen im Kongo besser geht. Dafür muss ich nicht ständig dort sein und Hände schütteln. Die Menschen dort brauchen Geld für Essen. Es tut mir weh, wenn ich sehe, wie Afrika ausgenutzt wird.

    MOPO: Kein Zweifel. Aber in vielen afrikanischen Regierungen ist Korruption ein großes Problem.

    Kompany: Natürlich. Aber man versucht, die Politik dort zu ändern, indem man Waffen aus Europa an die Rebellen schickt. Man vergisst oft, was alles hinter der Bühne passiert. Da stehen sicherlich oft die Interessen westlicher Länder dahinter.

    MOPO: Privat hat sich nach dem Tod Ihrer Mutter vieles geändert. Kommen Sie mit der Situation allein klar?

    Kompany: Es ist das erste Mal, dass es für mich ganz schwer war. Ich glaube gern an den Einfluss der mentalen Stärke, die ich in mir habe. Aber die neuen Umstände waren stärker. Der Tod meiner Mutter hat mir beigebracht, in Relationen zu denken. Bis auf meine Familie und meine Freunde brauche ich nicht viel, um glücklich zu sein.

    MOPO: Haben Sie viele Freunde in der Mannschaft?

    Kompany: Wir haben doch eine geile Truppe, eine multikulturelle Mannschaft. Wir haben Deutsche, Ostdeutsche (lacht), Latinos, Afrikaner. Wenn man all diese Kulturen zusammenbringt, macht das unheimlich viel Spaß. Wir haben die ganze Welt in einer Kabine.

    Zitat:
    "Als ich 15 Jahre alt war, bin ich von der Schule geflogen"

    "Einige meiner Freunde sind im Gefängnis gelandet"

    "Keiner soll mich wie einen kleinen Jungen behandeln"

    (MOPO vom 18.04.2008 / SEITE 38-39)

    Interview met Vincent Kompany van 18 April 2008, het is makkelijk om te lezen, daarom ga ik het niet vertalen. Hier wordt duidelijk dat de pers (met name Abendblatt en BILD) gewoon niks snapt van de situatie en "problemen" tussen Kompany, Stevens en ook VDV. Kompany is gewoon een heel aardige jongen met een eigen mening, sinds wanneer is dat zo een groot probleem? Dat wist iedereen vanaf het begin en dat laat hier ook weer in dit interview zien.

    Het lijkt er ook op- en dat heeft niks met het interview te maken- dat HSV enkele dingen mbt tot Kompany en Stevens niet goed heeft uitgelegd, wat ik zeer zwak vind van de club.

    En de boete voor VDV is overdreven.

  18. #558
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ze pikken er ook maar erg graag uit wat ze zelf graag willen horen. Zo creeëren ze een beeld waar de gemiddelde Duitser maar erg graag aan wil geloven. Typisch BILD weer...

  19. #559
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Ze pikken er ook maar erg graag uit wat ze zelf graag willen horen. Zo creeëren ze een beeld waar de gemiddelde Duitser maar erg graag aan wil geloven. Typisch BILD weer...
    Ja, het is echt jammer met de boulevardkranten hier.
    De Hamburger Abendblatt heeft dit interview van de MOPO met Vince trouwens gekopieerd, de vragen verandert, beetje korter gemaakt en op hun website geplaatst.

    :ill_h4h:

  20. #560
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Met rust staat het 0-1 tussen HSV en Schalke 04, doelpunt door Kuranyi in de 2. minuut.
    HSV is totaal hulpeloos, de wedstrijd kan je niet bekijken omdat hij zo slecht is en Vincent Kompany doet ook niet langer mee door een blessure.

    *zucht*

  21. #561
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    HSV wilt wel scoren amar SChalke is verdedigend heel goed.

    Maarja, 3 punten gaan mee naar Gelsenkirchen

  22. #562

    Aangemeld
    13 mei 2007
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Ja, het is echt jammer met de boulevardkranten hier.
    De Hamburger Abendblatt heeft dit interview van de MOPO met Vince trouwens gekopieerd, de vragen verandert, beetje korter gemaakt en op hun website geplaatst.

    :ill_h4h:
    Ik heb het op de frontpage ook al eens gezegd: die Kompany is iemand die zijn mond opentrekt als hij het ergens niet mee eens is hoor. Die mag dan jong zijn, maar die laat niet over zich heen lopen.

    Bij Anderlecht was die op zijn 18de al de heerser op het veld, zelfs in Champions League-wedstrijden, dat was echt geweldig om te zien (daarom dat ook half Europa hem wilde natuurlijk.)

    Ik ben benieuwd hoe het zal gaan onder de nieuwe trainer.

  23. #563
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinjoortje Bekijk bericht
    Ik heb het op de frontpage ook al eens gezegd: die Kompany is iemand die zijn mond opentrekt als hij het ergens niet mee eens is hoor. Die mag dan jong zijn, maar die laat niet over zich heen lopen.

    Bij Anderlecht was die op zijn 18de al de heerser op het veld, zelfs in Champions League-wedstrijden, dat was echt geweldig om te zien (daarom dat ook half Europa hem wilde natuurlijk.)

    Ik ben benieuwd hoe het zal gaan onder de nieuwe trainer.
    Precies, en dat waardeer ik ook.
    Maar de situatie is moeilijk: Aan de ene kant heeft hij nog niet laten zien dat hij inderdaad zijn 8 milj. € transfersom waard is- dus iedereen verwacht dat hij eindelijk supergoed speelt, en gisteren heeft hij dat ook gedaan (slechts 27 minuut, maarja). Helaas zal hij door zijn hamstring blessure (??) dit seizoen niet meer in actie komen. Aan de andere kant denk ik dat het bestuur van HSV niet echt gelukkig is met hem en dat hij zo open zijn mening uit- maarja, het is nog wachten wie de nieuwe coach wordt (zucht), iedereen weet dat Vincent Stevens niet langer serieus neemt. Hopelijk wordt het dan beter. En ik hoop echt dat Vincent niet vertrekt.

    Feit is dat het team niet meer naar Stevens luistert en misschien zou het zelfs beter zijn om Stevens nu te ontslaan, anders halen wij niet eens de UI- Cup. ad3:

  24. #564
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Hier twee foto's van zaterdag, wij hebben "Flag Day" gehad:




    Aanstaande zaterdag moeten wij tegen Rostock, ik hoop op een gelijkspel.

  25. #565
    Chief
    Guest

    Standaard

    Indrukwekkende ambiance zeg!

  26. #566
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Hier twee foto's van zaterdag, wij hebben "Flag Day" gehad:

    Aanstaande zaterdag moeten wij tegen Rostock, ik hoop op een gelijkspel.
    Kwa beleving is het super in de Bundesliga. De fans leven echt geweldig met de clubs mee
    Hoop je op een gelijkspel sterretje?Ãs je geloof in HSV weg?
    Ik ga voor 3 punten tegen Rostock, Rostock staat 2de van onder, daar moet HSV van kunnen winnen maar dan moet HSV wel eerst weer leren scoren natuurlijk

    Verder valt het me op dat zowat iedere tegenstander van HSV zich laat afzakken en hetzelfde anti voetbal als HSV speelt
    Zelfs Schalke deed alleen maar verdedigen tegen HSV
    Goed dat Youri MUlder weg is bij de NOS want hoe kan hij nu objectief kritiek op Marco hebben terwijl zijn ploeg alleen maar terug kruipt en ook nog slecht speelt. HSV speelde trouwens ook weer niet best, zoals gewoonlijk onder Stevens

    Zaterdag de super belangrijke wedstrijd Hansa Rostock-HSV. Voor HSV staat een UEFA Cup plek op het spel en Hansa Rostock vecht tegen degradatie

    Intussen is het krisis bij HSV, tenminste dat beweren de media. Kandidaat trainer Gerard Houlliers zou in het begin van deze week afgezegd hebben en HSV zou nu gesprekken voeren met Martin Jol

    HSV wil de fouten van de laatste wedstrijden natuurlijk vermijden en een overwinning is bittere noodzaak om de kansen op een UEFA Cup plek te behouden

    Super voor HSV is dat Jarolim eindelijk van zijn schorsing af is en dus weer terug keert in de basis van HSV. De impulsen van Jarolim zullen zeker meer dan welkom zijn bij HSV

    Juan Pablo Sorin is weer fit en trainde vanaf maandag al met de groep mee
    Paolo Guerrero is na een lichte blessure ook weer fit en inzetbaar terwijl Kompany zo'n 2 weken moet pauzeren met een bovenbeen kneuzing

  27. #567
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperRafael Bekijk bericht
    Kwa beleving is het super in de Bundesliga. De fans leven echt geweldig met de clubs mee
    Hoop je op een gelijkspel sterretje?Ãs je geloof in HSV weg?
    Ik ga voor 3 punten tegen Rostock, Rostock staat 2de van onder, daar moet HSV van kunnen winnen maar dan moet HSV wel eerst weer leren scoren natuurlijk
    Nee mijn geloof is zeker niet weg, ik ben alleen realistisch.

  28. #568
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Nee mijn geloof is zeker niet weg, ik ben alleen realistisch.
    Gezien de laatste wedstrijden en het daar vertoonde spel van HSV heb je helemaal gelijk sterretje om realistisch te zijn. Het spel van HSV is het aankijken niet waard. Nu kan ik gelukkig veel wedstrijden van HSV eens live zien en dan is het voetbal niks
    Hopelijk is er met de terugkomst van Jarolim verbetering in zicht, al was dat op de training van woensdag niet te zien hahaha

    Mot op de training – van der Vaart weggestuurd

    Huub Stevens laat niet met zich sollen. Dat hebben niet alleen Danijel Ljuboja en Vincent Kompany gemerkt, maar nu ook aanvoerder van der Vaart

    Er was mot op de training! En Rafael werd door Stevens weggestuurd!

    Het gebeurde op de training van woensdag. Het team ging er bij het oefenen flink tegenaan
    Er werd een onderling partijtje gespeelt en beide partijen wilden winnen. Toen gebeurde het: Vadis Odjidja-Ofoe pakte Rafael vast aan zijn shirt en bleef Rafael's shirt vasthouden zodat Rafael niet weg kon

    De heetbloedige Nederlander ergerde zich mateloos aan het vast houden van zijn shirt en Rafael maakte er wilde afwijzende gebaren bij tegen „Scheidsrechter“ Markus Schupp. Maar de assistent van Stevens vond het geen overtreding. Dat maakte van der Vaart nog woedender

    Toen had Stevens de neus vol en stuurde Rafael van het veld

    Maar niet om te douchen. Rafael moest aan de rand van het veld met herstel trainer Markus Günther voetbal-tennis spelen

    BILD confronteerde van der Vaart met het wegsturen op de training. Rafael mokkend: „Het was oke. Ik heb te emotioneel gereageert. Dat was niet goed. Maar ik stond op scherp, wilde perse winnen“
    ----------------------------------------------------
    Rafael staat dus op scherp voor het duel tegen Rostock. Laten we hopen dat hij zaterdag bij de les blijft en dan niet over-reageert en een onnodige rode kaart oploopt
    Hopelijk scoort Rafael weer eens

  29. #569
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Momenteel staat HSV 3-1 voor tegen Rostock, doelpunten van Olic (2 x) en VDV. En onze eigen Joris Mathijsen heeft zojuist voor Rostock gescoord, wat is het toch een waardeloze voetballer. Pff.

  30. #570
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hamburger SV speurt volgens Bild niet langer naar een nieuwe coach. Volgens de Duitse krant heeft Martin Jol zijn jawoord gegeven aan de Bundesligaclub om met ingang van volgend seizoen de selectie van die Rothosen onder zijn hoede te nemen. In de komende dagen zal de overeenkomst beklonken worden.
    De nummer vier van de Bundesliga weet sinds november 2007 al dat Huub Stevens na afloop van dit seizoen vertrekt en bij PSV aan de slag gaat, maar tot de definitieve bekendmaking van een opvolger leidde dat nog niet. Het bestuur sprak met legio kandidaten, zoals Fred Rutten, Slaven Bilic, Jürgen Klopp, Bruno Labbadia en Gérard Houllier.

    Jol wordt sinds zijn vertrek bij Tottenham Hotspur aan tal van clubs gelinkt. De 52-jarige Scheveninger was bij AZ in beeld om een eventueel vertrek van Louis van Gaal op te vangen en sprak tevens met het bestuur van FC Twente. Op aanbiedingen van Birmingham City en PSV wenste hij halverwege dit seizoen niet in te gaan.

  31. #571
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Hmmm ik weet niet echt of ik Jol zo een goede keuze vind (mocht hij inderdaad komen dan).... maar dat heeft misschien ermee te maken dat wij hem hier in Duitsland niet goed genoeg kennen.
    Ik hoop alleen dat de "Wij zoeken een nieuwe coach" soap opera eindelijk ten einde wordt gebracht.

  32. #572
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    toch lijkt hijhet te worden een dezer dagen....

    Jols Zusage steht aus

    Der Hamburger SV hat sportlich die Durststrecke mit dem Sieg in Rostock beendet, jetzt gilt es für die Hanseaten auch bei der Trainersuche die Kurve zu kriegen. Und da spricht alles für Martin Jol als Nachfolger von Huub Stevens, wie der kicker schon am Montag berichtete. Mit dem Niederländer hatte der HSV bereits parallel zu Gerard Houllier fruchtbare Gespräche geführt.

    So fruchtbar zumindest, dass es Hamburgs Verantwortliche nicht schockt, dass Jol auch mit Enschede in Kontakt steht und mit Dortmund in Verbindung gebracht wird. Die Entscheidung des Ex-Trainer von Tottenham Hotspur steht unmittelbar bevor.

    [quelle: Kicker]

  33. #573
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Gisteren de wedstrijd tussen HSV en Werder Brähmen. Brähmen heeft gewonnen, het eindigde 0-1. Het was een harde wedstrijd (8 gele en twee rode kaarten voor de Brähmer, enkele gele voor HSV); HSV heeft aanvallend gevoetbald en was de betere ploeg. Maar het was weer zoals bijna altijd: Het ander team heeft gewonnen.

    Dé scene uit de wedstrijd was deze waarvoor Wiese slechts geel kreeg:


    Pffff.

    En ja, Jol is inderdaad de nieuwe coach.

  34. #574
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ja, ik zei het bij het wedstrijden-topic ook al: hij had het na afloop op TV echt over een "ongelukkige botsing" !!!
    (Van Gaal had het destijds niet beter gekund!)

    En uitgerekend uit zijn lange uittrap in de 2e helft scoort Bremen de winnende treffer...

  35. #575
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Wiese is een smerige ....... . Bah.


  36. #576
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hij was /is toch ook in beeld (geweest) als 2e/3e keeper voor de Mannschaft he? ik denk dat Löw na het zien van dit soort beelden daar wel definitief van af zal zien... :dry:

  37. #577
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nope, nooit. Omdat Wiese te arrogant is en niet voor het team zou werken zo als Löw dat wilt.
    Maar moeten wij het over een Brähmen speler hebben in het HSV topic???? :innocent:

  38. #578
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV heeft vandaag met 0-2 verloren van Energie Cottbus, een waardeloze prestatie weer.
    Gelukkig maar dat a.s. zaterdag de laatste wedstrijd van het seizoen wordt gespeeld (thuis tegen Karlsruhe), dan ben ik ook weer bij.
    Nog zo een prestatie en wij zullen Europa zeker niet ingaan.
    Bah.

  39. #579
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ha-Ha-HaSV

    Wat een drama joh, wat is er toch gebeurd met Stevens zijn elftal? Echt bizar...
    Komt wel goed uit, Leverkusen nu weer op de 4e plek en in ieder geval lijkt UEFA-cup voetbal wel zo goed als zeker. Hopelijk haalt HSV dat ook nog, ik heb liever HSV dan Stuttgart in de UEFA-cup. Want Stuttgart gaat volgend seizoen nog verder wegzakken, daar durf ik op te wedden.

  40. #580
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Het scheelt mij niet wie UEFA Cup haalt als wij het maar doen (of misschien nog UI Cup), maar wij moeten internationaal spelen.

    Heb nog een foto van afgelopen woensdag gevonden dat ik graag aan jullie wil laten zien. Op woensdag hebben de spelers van Brähmen en HSV een actie gestart tegen Nazis. De spelers zijn dus met een gigantisch spandoek op het veld geweest- maar wat doet de meneer Jarolim (7e van rechts)???:


    Haha, ein Schelm wer Böses dabei denkt...

  41. #581
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    Het scheelt mij niet wie UEFA Cup haalt als wij het maar doen (of misschien nog UI Cup), maar wij moeten internationaal spelen.

    Heb nog een foto van afgelopen woensdag gevonden dat ik graag aan jullie wil laten zien. Op woensdag hebben de spelers van Brähmen en HSV een actie gestart tegen Nazis. De spelers zijn dus met een gigantisch spandoek op het veld geweest- maar wat doet de meneer Jarolim (7e van rechts)???:


    Haha, ein Schelm wer Böses dabei denkt...
    Hij zwaaide wss , komt wel raar over
    en jullie Flag-Day = P R A C H T I G
    HSV!

  42. #582
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Familiair triootje in der Heimat nadert de ontknoping !

    Martin Jol als verwacht trainer HSV

    HAMBURG - Nieuws was het dinsdagavond al lang niet meer, maar Martin Jol werd niettemin officieel gepresenteerd als opvolger van Huub Stevens bij HSV.


    De Hagenaar tekende voor twee seizoenen in de Noord-Duitse hansestad van Rafael van der Vaart, Joris Mathijsen en Nigel de Jong. ,,We zijn na een goede discussie akkoord gegaan met het voorwaardenpakket'', zei Horst Becker, de voorzitter van het twaalf man tellende college Raad van Toezicht. Met een salaris van 2 miljoen euro wordt hij de best betaalde coach van HSV ooit.

    Jol neemt Zeljko Petrovic en broer Cock Jol mee als assistenten. Eerder dit seizoen werd Jol bij Tottenham Hotspur ontslagen. Ook was hij in het voorbije halfjaar in beeld bij PSV, de nieuwe club van Stevens, en AZ.

    HSV was in zijn nopjes met het vastleggen van Jol. ,,We zijn ervan overtuigd met Jol de perfecte trainer te hebben aangetrokken,'' zei technisch directeur Dietmar Beiersdorfer bij de perspresentatie.

  43. #583
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    München
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ja leuk om te horen dat wij eindelijk een nieuwe coach hebben. De naam van zijn broer is wel grappig trouwens, ik vrees dat heel veel fans daar heel veel flauwe grappen over zullen maken.

    Vrijdagochtend gaat mevrouw krullenbol overigens naar Hamburg met het vliegtuig om de laatste wedstrijd van het seizoen te bekijken en hopelijk te zien dat HSV nog wel Europa in gaat. Waarschijnlijk ook een beetje winkelen op Neuer Wall en Schanzenviertel, hoort er wel bij, haha.
    Na de wedstrijd gaan wij gewoon met wat vrienden en andere supporters achter de Arena barbecuen- en het seizoen snel vergeten.

  44. #584
    SuperRafael's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2006
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zaterdag vanaf 15.30 vallen er nog een aantal beslissingen in de Bundesliga

    Voor HSV is het zaak de wedstrijd tegen Karlsruhe te winnen, anders kan men in het uiterste geval volgend seizoen zelfs helemaal geen internationaal voetbal spelen

    Benjamin heeft nog wat last van een blessure maar verwacht dat hij zaterdag fit is

    Romeo Castelen (reha), Guy Demel (reha na knie-problemen), Sidey Sam (reha na spierscheur) en Mario Fillinger (opbouwtraining) zijn er niet bij

    Het is tevens de afscheidswedstrijd van Stevens. Daarna neemt Martin Jol het van hem over

    HSV gaat winnen, dat weet ik heel zeker. Bovendien speelt tegenstander Karlsruhe nergens meer om. Karlsruhe zal denkelijk genoeg ruimte weggeven, zodat HSV lekker in de wedstrijd kan komen en de spelers van HSV willen perse in de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen nog een keertje goed vlammen

    Ik hoop wel 1 ding: Ik hoop nl dat Stevens Atouba niet in de ploeg zal brengen. Die kokosmakroon heeft HSV nu al genoeg punten gekost. Liever 3 verdedigers en 1 extra middenvelder dan die circusartiest van Atouba, die er geen hout van kan en alleen de bal volgt, terwijl de aanvallers zo makkelijk als maar wat uit zijn rug lopen

  45. #585
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    834 Teletekst za 17 mei
    ***OETBAL******************************
    **** Stijlvol afscheid Stevens bij HSV
    ***************************************
    **Huub Stevens heeft in stijl afscheid
    genomen van HSV.Zijn club verpletterde
    op de laatste speeldag in de Bundesliga
    Karlsruhe met 7-0 en stelde daarmee een
    ticket voor de UEFA Cup veilig.Rafaël
    van der Vaart scoorde eenmaal,Guerrero
    trof driemaal doel voor de Hamburgers.

    Youri Mulders Schalke 04 sloot af met
    een 2-0 zege bij Nürnberg.Doordat ook
    Werder (1-0 bij Leverkusen) won,moeten
    de 'Köningsblauen' via de voorronde in
    de Champions League zien te geraken.VfL
    Wolfburg eindigde als vijfde na een 4-2
    zege in Dortmund en mag ook Europa in.

    1.FC Nürnberg is door het verlies tegen
    Schalke na Duisburg en Rostock de derde
    club die uit de Bundesliga keldert.
    uitslagen/eindstand Duitsland op 836
    volgende nieuws sport voetbal
    Bron: NOS TT

    Wat een uitschieter zeg!

Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •