Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

  1. #46
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jah inderdaad het gaat niet zo goed met de Hamburgers staan op de 15 plek ofzo en draaien niet lekker, ik had ze trouwens voorafgaand dit seizoen ook niet bij de top 3 verwacht, een plekje of 7 had ik ze geschat. Het kan liggen aan de blessure van Van der vaart maar of hij in zijn eentje nou weer heel dat clubje uit de modder moet trekken. Nee.. de enigste die mij daar egienlijk positief opvalt is Sanogo hij speelt redelijk zorgt voor de doelpunten en is sterk. ik hoop voor Thomas Doll dat ze nog wat op gaan klimmen en weer mee kunnen gaan doen voor Europees want dat moeten ze zeker kunnen met zo'n selectie

  2. #47
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hamburger SV zal het de komende vier weken zonder David Jarolim moeten stellen. De Tsjechische middenvelder én reserve-aanvoerder liep dit weekend in het duel met Schalke 04 een schouderblessure op.

    Trainer Thomas Doll kan morgen op bezoek bij FC Porto in het kader van de Champions League ook niet beschikken over de geblesseerden Timothee Atouba, Rafael van der Vaart en Bastian Reinhardt. Het is nog onzeker of Vincent Kompany inzetbaar is.

    Die Rothosen maken een teleurstellend seizoen door. In de Bundesliga staat de ploeg één na laatste met geen enkele overwinning na zeven duels. In het miljoenenbal gingen de ontmoetingen met Arsenal en CSKA Moskou verloren.
    Gaat al niet met HSV en komt dit er ook nog bij!!

  3. #48

    Aangemeld
    2 maart 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    In het AD stond aflopen weekend iets opvallends, namelijk dat de Jong verreweg de duurst betaalde speler van HSV zou zijn. Nou boeien spelerssalarissen mij over het algemeen weinig, maar hier kan ik me toch druk om maken, een middelmatige speler die verreweg het meest verdiend, en dat met spelers als van der Vaart, Lauth en Guererro in de selectie.

  4. #49
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gabri Bekijk bericht
    In het AD stond aflopen weekend iets opvallends, namelijk dat de Jong verreweg de duurst betaalde speler van HSV zou zijn. Nou boeien spelerssalarissen mij over het algemeen weinig, maar hier kan ik me toch druk om maken, een middelmatige speler die verreweg het meest verdiend, en dat met spelers als van der Vaart, Lauth en Guererro in de selectie.
    Kan het moeilijk geloven moet ik eerlijk zeggen. De Jong de best betaalde speler van HSV? Het is bijna lachwekkend. Ik zie hem niet altijd spelen natuurlijk, maar over het algemeen is mijn beeld van hem dat hij nou niet bepaald bekend staat als een uitmundende voetballer. Dat beeld werd de afgelopen 2 duels bij Oranje alleen nog maar eens bevestigd. Daarom lijkt het me ook sterk dat hij meer verdiend dan inderdaad de spelers die jij al noemt, waarbij je ook Kompany kunt noemen denk ik, hoewel die nog wel wat jong is. En waarom zou een speler als Jarolim, die toch al een redelijk lange tijd bij HSV speelt, en die in mijn ogen niks onder doet voor De Jong, minder betaald krijgen? Heb er verder ook niks van gelezen, maar nogmaals het lijkt me sterk.

  5. #50

    Aangemeld
    2 maart 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    de Jong word zoiezo overschat, bij Ajax was ik ook nooit van hem onder de indruk, beetje arrogant dansen met Pienaar, plek op rechtsmidden eisen, anders tekende hij niet bij en ook nog eens veel salaris eisen bij HSV, arrogant gedrag, moet hij niet vertonen, zeker niet op zijn nog jonge leeftijd.

  6. #51
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Het probleem van HSV is dat ze heel erg veel spelers regelmatig en voor langere tijd kwijt zijn aan blessures. Ze hebben gewoon te veel zeer blessuregevoelige spelers in de selectie. En dan verkopen ze ook nog het succesvolle duo centraal achterin Boulahrouz/Van Buyten, aan resp. Chelsea en Bayern Munchen.

  7. #52
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktorajax Bekijk bericht
    Het probleem van HSV is dat ze heel erg veel spelers regelmatig en voor langere tijd kwijt zijn aan blessures. Ze hebben gewoon te veel zeer blessuregevoelige spelers in de selectie. En dan verkopen ze ook nog het succesvolle duo centraal achterin Boulahrouz/Van Buyten, aan resp. Chelsea en Bayern Munchen.
    Daar leveren ze het meest in, die verdediging met Boulahrouz en Van Buyten. Vorig jaar scoorde ze net als dit jaar ook al zo weinig, maar hadden ze veruit de beste defensie van Duitsland, die altijd in staat was de 0 te houden. Nu is dat niet meer zo. Kompany en Mathijsen zijn veel onzekerder. Die blunder van Mathijsen eergister ook weer, dat leidde de 0-1 in.

  8. #53
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Daar leveren ze het meest in, die verdediging met Boulahrouz en Van Buyten. Vorig jaar scoorde ze net als dit jaar ook al zo weinig, maar hadden ze veruit de beste defensie van Duitsland, die altijd in staat was de 0 te houden. Nu is dat niet meer zo. Kompany en Mathijsen zijn veel onzekerder. Die blunder van Mathijsen eergister ook weer, dat leidde de 0-1 in.
    Daarbij scoorde Van Buyten zelf ook nog regelmatig een doelpunt. Het huidige duo is een stuk minder ervaren dan hun voorgangers. Dat maakt dit duo ook erg onzeker.

  9. #54
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gabri Bekijk bericht
    de Jong word zoiezo overschat, bij Ajax was ik ook nooit van hem onder de indruk, beetje arrogant dansen met Pienaar, plek op rechtsmidden eisen, anders tekende hij niet bij en ook nog eens veel salaris eisen bij HSV, arrogant gedrag, moet hij niet vertonen, zeker niet op zijn nog jonge leeftijd.
    Ik ben ook nooit echt een favoriet geweest van de Jong. Zie het nog zo voor me, uitwedstrijd tegen Auxerre in de UEFA Cup, jaar of 3 geleden denk ik, slotfase van de wedstrijd, Auxerre had nog één goal nodig om door te gaan, krijgen ze een corner, wat doet de Jong? Laat zijn man ongehinderd springen en de bal inkoppen. Mijn mening over hem is natuurlijk niet alleen gebasseerd op dit voorval, maar daarmee wil ik wel aangeven dat hij helemaal niet zo goed is als door sommige wordt beweerd. Verder zoals je zegt die arrogante trekjes van hem af en toe. Zodra hij balverlies lijdt, meteen gaan lopen te wijzen naar zijn medespelers dat ze zijn man moeten opvangen, om vervolgens doodleuk op z'n dooie gemakje achter zijn man aan te gaan slenteren in plaats van er alles aan te doen om zijn fout te herstellen. Dat soort dingen vindt ik typerend voor de Jong. Daarom vind ik het des te onbegrijpelijker dat hij de best betaalde speler van HSV zou zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Daar leveren ze het meest in, die verdediging met Boulahrouz en Van Buyten. Vorig jaar scoorde ze net als dit jaar ook al zo weinig, maar hadden ze veruit de beste defensie van Duitsland, die altijd in staat was de 0 te houden. Nu is dat niet meer zo. Kompany en Mathijsen zijn veel onzekerder. Die blunder van Mathijsen eergister ook weer, dat leidde de 0-1 in.
    Hoewel ik Kompany zeker geen onaardige verdediger vind, ben ik het wel met je eens dat het duo Boulahrouz en van Buyten veel en veel sterker was. En dan nog niet eens sterk in de zin van fysiek, maar in de zin van zekerheid. Kijk als je zelf weinig doelpunten weet te maken, moet je altijd zorgen dat het achterin goed staat, dat je achterin zekerheid hebt. Heb je dat niet, dan kan het goed mis gaan, zoals je momenteel ook kunt aflezen uit de positie op de ranglijst. Mathijsen is de laatste tijd bijzonder aan het sukkelen zo lijkt het, sinds hij bij AZ is vertrokken, of eigenlijk in zijn laatste periode bij AZ ook al, speelt hij ineens een stuk slechter. Destijds bij AZ vond ik hem echt geweldig spelen, een potentiële topverdediger vond ik hem en ik voorzag hem van een mooie toekomst. Misschien dat hij die nu ook nog wel gaat krijgen, maar zoals hij momenteel bezig is ziet dat er niet naar uit. Kompany heeft het ook in zich om ontzettend goed te worden, maar heeft het nadeel redelijk blessuregevoelig te zijn. Dat is jammer, want op papier lijkt het een heel aardig verdediginsduo; Kompany-Mathijsen. Nu moeten ze dat in werkelijkheid ook nog zien waar te maken.

  10. #55
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kompany komt ook niet echt uit de verf. In potentie is die veel en veel beter dan Mathijsen. Hij kon ook kiezen voor een club als Lyon, dat zegt genoeg. Hij moet alleen een ervaren man naast zich hebben. Van Buyten, dat was geweldig geweest als 2 Belgen, maar Kompany werd natuurlijk als vervanger van Van Buyten gehaald.

    In Mathijsen heb ik in tegenstelling tot jouw nooit een topverdediger gezien, en dat zal hij ook nooit worden. Daar heeft hij simpelweg te weinig verdedigende en opbouwende kwaliteiten voor. Hij mist de ervaring op Europees topniveau net als Kompany, groot verschil alleen is dat Kompany 20 jaar is en Mathijsen 26.


    En dat De Jong de best betaalde speler van HSV is, wil ik nog best geloven. Echt veel grootverdieners lopen er niet rond, ze hebben behoudens Van der Vaart ook geen echt echte topper. De Jong werd toen in de winterstop gehaald voor een sterk verlaagde transfersom, omdat hij in de zomer transfervrij dreigde te vertrekken. Ik denk dat er behalve HSV ook nog andere clubs in de race waren voor hem, vandaar het hoge salaris, om hem te trekken ze maar. Hij is geen geweldige speler, maar dat kan hij denk ik we worden, technisch en fysiek toch vrij aardig. Moet alleen tactisch nog slimmer worden, je ziet dat die ervaring mist. Hij staat soms helemaal fout. Denk ook niet dat ze hem bij HSV net voor de verdediging moeten zetten, maar om de rechtshalfpositie, daar kan hij nog fouten maken. voor de verdediging kan dat fataal zijn. Een De Jong met ervaring en tactisch inzicht kan heel waardevol zijn voor HSV én Oranje.

  11. #56
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Rentree V/d Vaart komende zondag
    Rafael van der Vaart staat op het punt om terug te keren op de voetbalvelden. De Heemskerker hoopt komende zondag zijn rentree te maken in de Bundesliga, wanneer zijn ploeg Hamburger SV het opneemt tegen Bayer Leverkusen.

    De speler van het Nederlands elftal liet dit vandaag weten in Porto, waar hij samen met zijn team verblijft voor de Champions League ontmoeting met de FC Porto, die vanavond op het programma staat. Dit duel komt voor van der Vaart echter nog iets te vroeg.

    Van der Vaart heeft in totaal acht weken niet kunnen voetballen vanwege een kwetsuur aan zijn bovenbeen. Afgelopen seizoen was hij ook al drie maanden inactief omdat hij een operatie had ondergaan aan beide enkels
    Ik ben blij met zijn terug komst ik hoop dat HSV vanaf nu weer dan begint te lopen!!

  12. #57
    Feyenoordbeleidsman! Feyenoord01's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 augustus 2006
    Locatie
    In de buurt van Venlo
    Leeftijd
    33
    Berichten
    12
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Van der Vaart kan misschien de ontbrekende schakel zijn daar. Heb hem in het begin van het seizoen ook een oefenwedstrijd zien spelen waar hij ook een blessure opliep (weet niet zeker of het deze is. Was een wedstrijd in Oostenrijk)
    Daar vond ik hem redelijk spelen. Zou voor HSV in ieder geval goed zijn als ze eens een paar wedstrijden achter elkaar winnen.

  13. #58
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord01 Bekijk bericht
    Van der Vaart kan misschien de ontbrekende schakel zijn daar. Heb hem in het begin van het seizoen ook een oefenwedstrijd zien spelen waar hij ook een blessure opliep (weet niet zeker of het deze is. Was een wedstrijd in Oostenrijk)
    Daar vond ik hem redelijk spelen. Zou voor HSV in ieder geval goed zijn als ze eens een paar wedstrijden achter elkaar winnen.
    En ze hebben die punten ook hard nodig. ik hoop ook dat ze winnen de komende wedstrijden.

  14. #59
    Feyenoordbeleidsman! Feyenoord01's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 augustus 2006
    Locatie
    In de buurt van Venlo
    Leeftijd
    33
    Berichten
    12
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    En ze hebben die punten ook hard nodig. ik hoop ook dat ze winnen de komende wedstrijden.

    Inderdaad, ze moeten maar eens gauw uit de degradatie zone komen.

  15. #60
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord01 Bekijk bericht
    Inderdaad, ze moeten maar eens gauw uit de degradatie zone komen.
    De punten in Duitsland ligt nu ook nog lekker kort bij elkaar he je kunt nu eenmaal niet zeggen dat er echt iemand aan de kop ligt!! Dat is trouwens 1 geluk.

  16. #61
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Nu ik hoop op een overwinning op Porto , omdat ik een vd Vaart fan ben.

  17. #62
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Nu ik hoop op een overwinning op Porto , omdat ik een vd Vaart fan ben.
    Hij staat attans niet bij je favoriete spelers. :roll: :roll:
    Maar ik hoop ook op overwinning en ik denk ook dat ze winnen.

  18. #63
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Wicky eveneens in ziekenboeg HSV
    Hamburger SV zal de komende drie à vier weken geen beroep kunnen doen op Raphaël Wicky. De Zwitserse middenvelder liep gisterenavond in het Champions League-duel met FC Porto (4-1 verlies) een kuitblessure op.

    De Hamburgse ziekenboeg is al gevuld met David Jarolim, Guy Demel, Bastian Reinhardt en Vincent Kompany. Rafael van der Vaart zal waarschijnlijk komend weekend tegen Bayer Leverkusen weer inzetbaar zijn.

    HSV maakt zowel in competitieverband als in het miljoenenbal een uiterst teleurstellend seizoen door. In de Bundesliga behaalde het geen enkele overwinning, terwijl in de Champions League alle drie de groepsduels verloren gingen
    Met de wedstrijd word het erger voor HSV!!!!!!Bah Bah!!!

  19. #64
    Feyenoordbeleidsman! Feyenoord01's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 augustus 2006
    Locatie
    In de buurt van Venlo
    Leeftijd
    33
    Berichten
    12
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Wicky eveneens in ziekenboeg HSV

    Met de wedstrijd word het erger voor HSV!!!!!!Bah Bah!!!
    Idd, nu weer een geblesseerde erbij en ook weer een grote nederlaag..
    Wanneer stopt dit voor HSV! :o

  20. #65

    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    40
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het leek er vorig jaar even op dat deze club echt iets moois ging opbouwen.

    Nu blijkt weer eens temeer dat schijn bedriegt.

  21. #66
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord01 Bekijk bericht
    Idd, nu weer een geblesseerde erbij en ook weer een grote nederlaag..
    Wanneer stopt dit voor HSV! :o
    Hopenlijk Zondag.
    Ik hoop dat HSV vanaf nu toch genoeg wedstrijden gaat winnen!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snizzle Bekijk bericht
    Het leek er vorig jaar even op dat deze club echt iets moois ging opbouwen.

    Nu blijkt weer eens temeer dat schijn bedriegt.
    Gingen ze ook volgens mij en ik hoop als vd Vaart terug is dat ze ook weer eens gaan voetballen. En winnen!!

  22. #67
    Markie @ VZF
    Aangemeld
    15 maart 2006
    Berichten
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord01 Bekijk bericht
    Idd, nu weer een geblesseerde erbij en ook weer een grote nederlaag..
    Wanneer stopt dit voor HSV! :o
    Inderdaad zondag tegen Leverkusen die staan met 8 punten gedeeltelijk op de 12e plaats samen met Armina Bielefeld en Energie Cottbus.
    Dus wie weet kan HSV zondag de winst pakken, het zal geen makkelijke partij voor ze worden.

  23. #68
    Juvenile! skiLLinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2006
    Berichten
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    God haat HSV, lijkt wel

  24. #69
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snizzle Bekijk bericht
    Het leek er vorig jaar even op dat deze club echt iets moois ging opbouwen.

    Nu blijkt weer eens temeer dat schijn bedriegt.
    Inderdaad. Ik dacht ook dat er echt iets groeiende was bij HSV. Er was, en denk ik nog steeds, de beschikking over een goede, sterke selectie. Een ideale mix, van jong en oud, van werkers en spelmakers, kortom, de perfecte ingrediënten voor goede resultaten. En die resultaten kwamen er ook, mede door het goede spel van de Nederlanders en dan met name vd Vaart. Maar aan het einde van vorig seizoen begonnen de problemen feitelijk al. Van Buyten werd verkocht, Barbarez vertrok, later werd ook Boulahrouz verkocht, daarmee was HSV in één klap 3 belangrijke basisspelers kwijt. Op papier werden er wel redelijk aardige vervangers gehaald. Maar tot nu toe komen die ook niet echt uit de verf. Nu zit het geluk natuurlijk ook niet bepaald mee, met zovéél blessures, maar toch denk ik dat HSV veel beter moet kunnen dat ze nu laten zien. Hopelijk kan vd Vaart als hij weer fit is voor enige verandering zorgen.

  25. #70

    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    40
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Inderdaad. Ik dacht ook dat er echt iets groeiende was bij HSV. Er was, en denk ik nog steeds, de beschikking over een goede, sterke selectie. Een ideale mix, van jong en oud, van werkers en spelmakers, kortom, de perfecte ingrediënten voor goede resultaten. En die resultaten kwamen er ook, mede door het goede spel van de Nederlanders en dan met name vd Vaart. Maar aan het einde van vorig seizoen begonnen de problemen feitelijk al. Van Buyten werd verkocht, Barbarez vertrok, later werd ook Boulahrouz verkocht, daarmee was HSV in één klap 3 belangrijke basisspelers kwijt. Op papier werden er wel redelijk aardige vervangers gehaald. Maar tot nu toe komen die ook niet echt uit de verf. Nu zit het geluk natuurlijk ook niet bepaald mee, met zovéél blessures, maar toch denk ik dat HSV veel beter moet kunnen dat ze nu laten zien. Hopelijk kan vd Vaart als hij weer fit is voor enige verandering zorgen.
    Ik denk dat ze Boula ook gewoon verschrikkelijk missen in de verdediging. Die man is een beest.
    Mathijsen is een aardige verdediger, maar komt bij lange na niet in de buurt van het niveau van Boula.

    Uiteraard missen ze ook smaakmaker (Plaatselijk.), Rafael v/d Vaart.

  26. #71
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De seizoenstart loopt voor Hamburger SV uit op een steeds groter drama. De Duitse club verloor gisteravond kansloos bij FC Porto (4-1) en wacht zowel in de Champions League als de competitie nog op haar eerste zege. Als klap op de vuurpijl krijgt HSV nu ook nog eens een boete van 20.000 euro.

    De boete kreeg de club opgelegd vanwege het wangedrag van haar supporters. Tijdens de wedstrijd tegen Werder Bremen gooiden fans projectielen op het veld. Doelman Tim Wiese werd hierbij geraakt door een glazen fles.

  27. #72
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Hamburger SV breekt salarisrecord
    Hamburger SV heeft dit seizoen een recordbedrag aan spelerssalarissen betaald. De Noord-Duitse club keerde maar liefst 32,5 miljoen euro uit, een nieuw clubrecord.

    Grootverdiener bij HSV is de Argentijn Juan Pablo Sorin. De linksback verdient 2,7 miljoen euro per jaar. Nigel de Jong staat op de tweede plaats met 2,5 miljoen euro per jaar. Bij HSV staan ook Rafael van der Vaart en Joris Mathijsen onder contract.

    Ondanks de hoge spelersalarissen blijven de resultaten dit seizoen uit. In de Bundesliga staat HSV in de degradatiezone en ook in de Champions League wordt teleurstellend gepresteerd.

    Toch vindt de clubleiding de hoge salarispost wel degelijk verantwoord. "Goed personeel heeft zijn prijs," stelt directeur Bernd Hoffmann.

  28. #73
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Belachelijk dat de Jong zoveel verdient. Meer dan bijv. Komapny, Van der Vaart en Sanogo! Zwaar overschatte speler Nigel de Jong. HSV is trouwens een matige club dit jaar. Ze lijken een eenjaarsvlieg.

  29. #74
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Slecht transferbeleid gewoon. Zeg nou zelf": Mathijsen of Boulahrouz? Die hebben ze veel te makkelijk laten gaan, en ze kunnen blijkbaar niet eens met dat soort spelers omgaan, want toen hij wegging waren ze nog blij ook!

  30. #75
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    1-2 gewonnen bij Leverkusen, de eerste overwinning van het seizoen :o 2x Guerrero

    Van der Vaart speelde na een lange tijd ook weer eens in de basis, met een prachitge omhaal.

  31. #76
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Werd tijd dat Hsv een overwinning boekte en hiermee kunnen ze mischien de negatieve spiraal breken.Guerrero bewijst dus eindelijk zijn waarde door 2 erg belangrijke treffers te scoren.Vd vaart had ook een gele kaart kunnen krijgen aangezien hij een schwalbe maakte.

  32. #77
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Werd tijd dat Hsv een overwinning boekte en hiermee kunnen ze mischien de negatieve spiraal breken.Guerrero bewijst dus eindelijk zijn waarde door 2 erg belangrijke treffers te scoren.Vd vaart had ook een gele kaart kunnen krijgen aangezien hij een schwalbe maakte.
    Hopelijk hebben ze nu de weg naar boven gevonden. Ik denk dat het in ieder geval erg belangrijk voor HSV is dat vd Vaart weer terug is. Ik weet niet of je kunt zeggen dat het door hem komt, maar gisteren speelde hij voor het eerst weer mee en meteen wordt er gewonnen. Het schijnt dat HSV als vd Vaart mee doet overigens gemiddeld 1 punt meer haalt dan als hij niet mee doet. Nu maar kijken hoe het verder gaat.

  33. #78
    Markie @ VZF
    Aangemeld
    15 maart 2006
    Berichten
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Hopelijk hebben ze nu de weg naar boven gevonden. Ik denk dat het in ieder geval erg belangrijk voor HSV is dat vd Vaart weer terug is. Ik weet niet of je kunt zeggen dat het door hem komt, maar gisteren speelde hij voor het eerst weer mee en meteen wordt er gewonnen. Het schijnt dat HSV als vd Vaart mee doet overigens gemiddeld 1 punt meer haalt dan als hij niet mee doet. Nu maar kijken hoe het verder gaat.
    Van der Vaart is een goede speler en ook belagrijk voor HSV maar om te zeggen dat hij zó belangrijk is dat het team minder gaat presteren dat vind ik raar, het is toch zo dat iedereen speelt dus het lijkt me allemaal een beetje toevallig met wel of geen winst zonder Van der Vaart.

  34. #79
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    0-1 weer voor Porto :o

  35. #80
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    na de 0-2 van Lopez is het 1-2 geworden door Van der Vaart

  36. #81
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    na de 0-2 van Lopez is het 1-2 geworden door Van der Vaart
    Dan zie je toch maar weer eens dat Vd Vaart wel degelijk van groot belang is voor HSV. Helaas doet de wedstrijd er vrij weinig meer toe, aangezien HSV al zo goed als zeker is uitgeschakeld met tot nu toe 0 behaalde punten. Maar goed, een gelijkspel is misschien een opkikker voor het zelfvertrouwen

  37. #82
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Mooie goal?

  38. #83
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Mooie goal?
    Intikkers zijn het vaak niet van hem

    Maar geen idee, kijk niet

  39. #84
    Yannickr's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Meppel, Drenthe
    Leeftijd
    30
    Berichten
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    HSV is klaar met de CL, heel jammer. Ik denk dat ze Thomas Doll moeten ontslaan.

  40. #85
    Markie @ VZF
    Aangemeld
    15 maart 2006
    Berichten
    52
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kirby Bekijk bericht
    HSV is klaar met de CL, heel jammer. Ik denk dat ze Thomas Doll moeten ontslaan.
    Dat is makkelijk gezegd.
    Waarschijnlijk heeft het bestuur nog steeds vertrouwen in hem.

  41. #86
    Mandekker Augusto's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Toch blijft het vreemd. Vorig jaar deden ze nog lange tijd mee om de titel, de selectie is er toch echt niet minder op geworden met spelers als Mathijsen en Kompany en toch is er iets waardoor het niet loopt.

    Het is eigenlijk een klassiek voorbeeld van een trainer die wordt ontslagen. Selectie intact, hoge doelstellingen, maar geen resultaten. Blijkbaar heerst er toch rust binnen de club, waardoor Thomas Doll het vertrouwen van het bestuur krijgt.

  42. #87
    peppe_rsca's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Locatie
    belgie
    Leeftijd
    36
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ***************************
    KOMPANY LOOPT ALWEER EEN BLESSURE OP
    ***************************************
    Kommer en kwel troef bij Hamburg. In de
    Duitse competitie staat de ploeg van
    Vincent Kompany pas 15e en in de Cham-
    pions League is het licht al helemaal
    uitgegaan na de nul op twaalf.

    In de verloren match van de laatste
    kans tegen Porto kreeg Vincent Kompany
    een basisplaats. Maar onze landgenoot
    moest na 70 minuten naar de kant met
    een zoveelste spierblessure. Hij is
    meteen onzeker voor de match van de Ro-
    de Duivels tegen Polen op 15 november.

    Hamburg-coach Doll blijft voorlopig op
    post maar beseft: "Met deze ploeg heb-
    ben we niks te zoeken in de CL."

    kompany verlopig niet zijn geld waard.

  43. #88
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ben ik het niet helemaal mee eens, wat Doll zegt. Waarom hebben ze met de huidige ploeg niks te zoeken in de CL? In mijn ogen doen ze niks onder voor ploegen als CSKA Moskou, Sporting en ook Porto. Ik vind dat HSV juist over een vrij sterke selectie beschikt, hoewel de échte toppers (Vd Vaart daargelaten) ontbreken. Het enige grote verschil met vorig seizoen is dat ze met Van Buyten en Boulahrouz gewoon heel veel defensieve zekerheid zijn kwijtgeraakt. Met die twee achterin weet je dat je je eens een fout kunt permitteren. Mathijsen en Kompany zijn zeker geen slechte verdedigers, integendeel, misschien worden ze in potentie nog wel beter dan twee eerstgenoemden. Maar naar mijn idee wil het voorlopig nog niet helemaal aarden met met name Mathijsen. Als hij zijn vorm die hij had bij AZ weer kan halen, dan zou dat denk ik al veel schelen. Ook met Kompany gaat het nog niet zo erg lekker, kijk maar naar bovenstaand bericht, de jongen is wel erg blessuregevoelig. Allemaal heel jammer, want met Mathijsen en Kompany heb je normaal gesproken toch best wel een sterk verdedigingsduo.

    Ik denk overigens niet dat het allemaal de schuld van Thomas Doll is. En ik meen dat het bestuur en de rest van de club ook allemaal nog vrij veel vertrouwen in hem heeft, dus die zal voorlopig niet ontslagen worden verwacht ik. Waar het dan aan ligt? Tjah, dat is voetbal, het ene moment loopt alles als een trein en win je de ene na de andere wedstrijd, en het volgende moment gaat alles fout.

  44. #89
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Ben ik het niet helemaal mee eens, wat Doll zegt. Waarom hebben ze met de huidige ploeg niks te zoeken in de CL? In mijn ogen doen ze niks onder voor ploegen als CSKA Moskou, Sporting en ook Porto. Ik vind dat HSV juist over een vrij sterke selectie beschikt, hoewel de échte toppers (Vd Vaart daargelaten) ontbreken. Het enige grote verschil met vorig seizoen is dat ze met Van Buyten en Boulahrouz gewoon heel veel defensieve zekerheid zijn kwijtgeraakt. Met die twee achterin weet je dat je je eens een fout kunt permitteren. Mathijsen en Kompany zijn zeker geen slechte verdedigers, integendeel, misschien worden ze in potentie nog wel beter dan twee eerstgenoemden. Maar naar mijn idee wil het voorlopig nog niet helemaal aarden met met name Mathijsen. Als hij zijn vorm die hij had bij AZ weer kan halen, dan zou dat denk ik al veel schelen. Ook met Kompany gaat het nog niet zo erg lekker, kijk maar naar bovenstaand bericht, de jongen is wel erg blessuregevoelig. Allemaal heel jammer, want met Mathijsen en Kompany heb je normaal gesproken toch best wel een sterk verdedigingsduo.

    Ik denk overigens niet dat het allemaal de schuld van Thomas Doll is. En ik meen dat het bestuur en de rest van de club ook allemaal nog vrij veel vertrouwen in hem heeft, dus die zal voorlopig niet ontslagen worden verwacht ik. Waar het dan aan ligt? Tjah, dat is voetbal, het ene moment loopt alles als een trein en win je de ene na de andere wedstrijd, en het volgende moment gaat alles fout.
    Te afhankelijk van Rafael vd Vaart die helaas te vaak geblesseerd is en daardoor heeft HSV het landkampioenschap en de CL verpest.
    Ps Boula vindt ik veel meer klasse hebben dan Mathijsen en de aankoop van de Jong begrijp ik nog steeds niet.

  45. #90
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Te afhankelijk van Rafael vd Vaart die helaas te vaak geblesseerd is en daardoor heeft HSV het landkampioenschap en de CL verpest.
    Ps Boula vindt ik veel meer klasse hebben dan Mathijsen en de aankoop van de Jong begrijp ik nog steeds niet.
    Ja klopt, heb ik ook al vaker aangegeven. Vd Vaart speelt gewoon een erg belangrijke rol binnen HSV. Het team draait als het ware om hem. Dat kon je ook goed zien in de periode dat hij geblesseerd was, toen speelde HSV als in feite zonder creativiteit en zonder ideëen.

    Boulahrouz vind ik inderdaad ook wel stukken beter dan Mathijsen, maar ik wilde alleen maar aangeven dat er toch door de club voor redelijke goede vervangers is gezorgd. De Jong is ook nooit mijn favoriet geweest en daarom vond ik het ook des te meer raar dat hij naar HSV vertrok. Sommige mensen vinden hem absoluut een klasse middenvelder, maar dat vind ik eerlijk gezegd toch sterk overdreven.

Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •