Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 773

Discussie: Hamburger SV Topic

  1. #226
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Die Intertoto wonnen ze al eens in 2005 volgens mij. Zou wel leuk zijn als ze daarin Vitesse/Utrecht treffen

  2. #227
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Stevens is trots op voortreffelijk HSV

    Huub Stevens heeft het in zijn eerste half jaar als coach van Hamburger SV uitstekend gedaan. De Nederlandse coach kwam toen HSV hekkensluiter was met vijftien punten uit negentien duels. Aan het einde van de rit hielp hij zijn team met dertig punten uit vijftien duels elf plaatsen omhoog.
    Na afloop van de 4-0 overwinning op Alemannia Aachen was Stevens dan ook in zijn nopjes met de zevende positie en de plek in het Intertoto-toernooi. 'Ik heb van het begin gezegd dat we veertien finales moesten spelen. Die uitdaging heeft de ploeg voortreffelijk opgepakt', zei Stevens tegen het ANP.

    'We zijn van plaats achttien naar zeven gestegen en mogen de Intertoto in. Dat is geweldig. Niemand durfde dat enkele maanden geleden te voorspellen. Iedereen binnen deze club heeft daar aan meegewerkt. Ik wil iedereen bedanken, vooral onze fans', aldus Stevens.

  3. #228
    Thewizard's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Meerssen
    Leeftijd
    37
    Berichten
    58
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Stevens is trots op voortreffelijk HSV
    HSV kan trots zijn op voortreffelijke Stevens. Ben nooit een voorstander voor het ontslaan van een trainer, omdat het meestal toch niet veel helpt. Maar bij Stevens gebeurde echte een wonder, hij heeft het team weer aan het voetballen gekregen en de juiste spelers opstellen. Als je van plek 18 naar 7 gaat in 14 wedstrijden, dat is toch een topprestatie.

    Ben alleen benieuwd hoe HSV verder gaat nou. Gaan ze kosten besparen en spelers lozen met het risico dat ze volgend jaar er achteruit op gaan of gaan ze geld spenderen met het risico dat ze zich in schulden werken en Leeds achterna gaan.

    Ze hebben afgelopen zomer toch erg veel geld uitgegeven, alleen helaas aan de verkeerde spelers. Benieuwd of het aankoopbeleid van Stevens beter zal zijn

  4. #229
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Die Intertoto wonnen ze al eens in 2005 volgens mij. Zou wel leuk zijn als ze daarin Vitesse/Utrecht treffen
    Precies, op 23/08/05 tegen Valencia... was een lekker korte vakantie in Spanje. Gisteren weer heel goed gespeeld, mooie party naar de wedstrijd... ben even thuis gekomen, moeste toch mijn club supporten.
    Ik denk dat niemand in Hamburg de 7de plaats verwacht had, wij waren allemaal verbaasd en dolblij. Laten wij hopen dat HSV komende seizoen beter kan presteren dan 2006/2007.

  5. #230
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    HSV verlengt met talent en verhuurt doelman

    Hamburger SV heeft het vertrouwen uitgesproken in Änis Ben-Hatira. De achttienjarige middenvelder kreeg contractverlenging tot medio 2012. Sascha Kirschstein, aan het begin van dit seizoen nog eerste keeper, wordt daarentegen verhuurd aan tweededivisionist Greuther Fürth.
    'Ben-Hatira heeft grote potentie', zegt technisch directeur Dietmar Beiersdorfer op de website van de club. 'Dat heeft hij wel laten zien in zijn optredens bij HSV en de nationale jeugdploegen. We gaan nog veel plezier aan hem beleven.' Coach Huub Stevens liet Ben-Hatira dit seizoen debuteren in de hoofdmacht. Hij had in totaal een aandeel in vijf duels.

    Kirschstein raakte na het Champions League-duel met FC Porto op 1 november (3-1 nederlaag) zijn basisplaats kwijt. Hij keepte sindsdien geen minuut meer. De plaats onder de lat werd tijdelijk overgenomen door Stefan Wächter, waarna tijdens de winterstop de ervaren Frank Rost werd overgenomen van Schalke 04.

    'Voor mij is het belangrijk dat ik me door regelmatig te spelen verder ontwikkel', lichtte Kirschstein zijn beslissing toe. 'Daartoe krijg ik bij Greuther Fürth de kans.'

  6. #231
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nigel de Jong: 'Ik blijf lekker in Duitsland'

    Nigel de Jong ontkent dat hij moet vertrekken bij Hamburger SV. Onlangs noemden verschillende Duitse media zijn naam als één van de spelers die de club deze zomer moeten verlaten.
    'Dat was speculatie van de pers', vertelde De Jong aan VI.tv. 'Ze schrijven daar wel meer dingen die nergens op slaan en dit was een van die dingen. Van de pers in Duitsland moet je niet altijd uitgaan, het is meer show dan realiteit.'

    De Jong heeft er anderhalf seizoen opzitten bij HSV. Het laatste seizoen kwam hij slechts zeventien van de 34 competitieduels in actie, onder meer vanwege een langdurige blessure. Toch: 'Mijn toekomst ligt in Duitsland. Ik heb het prima naar mijn zin, ik blijf gewoon lekker in Duitsland.'

  7. #232
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Hamburger SV rond met aanvaller Zidan'

    Mohamed Zidan lijkt een nieuwe club te hebben gevonden. De spits uit Egypte is zo goed als rond met Hamburger SV, zo meldt het Duitse Kicker. Zidan is eigendom van Mainz, dat hem in de winter voor 2,8 miljoen euro overnam van Werder Bremen. Naar verluidt betaalt Hamburger SV nu ruim het dubbele van dit bedrag.


    Zidan scoorde in een half jaar tijd liefst dertien doelpunten voor Mainz, maar dat was niet voldoende om de ploeg op het hoogste niveau te houden. En aangezien de spits te goed is voor de Tweede Bundesliga, is Mainz bereid om mee te werken aan een transfer. "Maar voor minder dan vijf miljoen euro laten we hem in ieder geval niet gaan", zegt manager Christian Heidel.

    Hamburger SV-coach Huub Stevens ziet in de 25-jarige Zidan, die in de eerste helft van het afgelopen seizoen wekelijks op de bank zat bij Werder Bremen, een ideale aanvaller voor zowel een 4-2-3-1 als 4-4-2 systeem.

  8. #233
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV verpflichtet Sebastian Langkamp

    Hamburg - Der Hamburger SV hat Abwehrspieler Sebastian Langkamp vom FC Bayern München II verpflichtet. U18-Nationalspieler Langkamp kam für die Bayern als A-Jugendlicher bereits in fünf Spielen in der Regionalliga Süd zum Einsatz. "Sebastian hat großes Potential und den entsprechenden Ehrgeiz sich weiter zu entwickeln", so Sportchef Dietmar Beiersdorfer. Der 1,90 Meter große Abwehrspieler unterschrieb am Dienstag (29.05.07) einen Vertrag bis 30. Juni 2010 beim HSV.

    bron: HSV.de

    Ik heb helaas geen Nederlands bron kunnen vinden. Ik hoop dat een Duitse bron ook oké is.

    Volgens de bron heeft Sebastian Langkamp, een verdediger van het reserve elftal van Bayern München bij HSV voor drei jaren getekent. Ik weet helaas niet of hij bij HSV in het eerste elftal of in de reserve gaat spelen. Trouwens wiste blijkbaar niemand dat HSV hem wilde hebben.... :ermm:

  9. #234
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zidan kijkt uit naar passes Van der Vaart

    Hamburger SV heeft de transfer van Mohamed Zidan afgerond. De Egyptische aanvaller wordt voor ruim vijf miljoen euro overgenomen van FSV Mainz 05 en ondertekende een contract voor vier seizoenen bij de club van coach Huub Stevens.
    'In mijn ogen behoort HSV tot de grootste clubs van Duitsland', verklaarde de 25-jarige aanvaller zijn keuze op de website van zijn nieuwe club. 'Ik verheug me er als een klein kind op om aan de slag te gaan. Ik kijk er vooral naar uit samen te spelen met Rafael van der Vaart. Hij is het type speler dat de ballen precies neerlegt waar ik ze wil hebben.'

    Zidan baarde het afgelopen half jaar opzien door in vijftien wedstrijden dertien keer te scoren voor Mainz, dat desondanks uit de Bundesliga degradeerde. De Egyptenaar was tijdens de winterstop overgekomen van Werder Bremen, waar hij er niet in slaagde door te breken.

  10. #235
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Oud-HSV-prof staat terecht voor 16 bankovervallen

    Hij speelde bij Hamburger SV samen met Uwe Seeler. Maar waar Seeler nu in Duitsland een legende is, staat Peter Rohrschneider terecht voor 16 bankovervallen. Als hij schuldig wordt bevonden, krijgt de oud-prof minimaal vijf jaar en maximaal 15 jaar gevangenisstraf. Rohrschneider zit al sinds januari in voorarrest.

    Woordvoerder Manfred Warnecke van Staatsanwaltschaft Lüneburg zei tegen Sport Bild: "Herr Rohrschneider is aangeklaagd, omdat hij samen met een medeplichtige in 1991 en 1992 in totaal 16 banden zou hebben beroofd. De oud-HSV'er zou daarbij op de uitkijk hebben gestaan en de vluchtwagen hebben bestuurd. Bovendien zou hij daarbij steeds gewapend zijn geweest.

    Het duo zou in totaal 430.000 Mark buitgemaakt hebben. De politie kwam Rohrschneider op het spoor nadat vorig jaar de medeverdachte was opgepakt. Die legde belastende verklaringen tegen hem af. Rohrschneider, die sinds zijn arrestatie weigert een verklaring af te leggen, werd in 1993 al veroordeeld tot twee jaar voorwaardelijk voor beroving en afpersing.

  11. #236
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    Oud-HSV-prof staat terecht voor 16 bankovervallen

    Hij speelde bij Hamburger SV samen met Uwe Seeler. Maar waar Seeler nu in Duitsland een legende is, staat Peter Rohrschneider terecht voor 16 bankovervallen. Als hij schuldig wordt bevonden, krijgt de oud-prof minimaal vijf jaar en maximaal 15 jaar gevangenisstraf. Rohrschneider zit al sinds januari in voorarrest.

    Woordvoerder Manfred Warnecke van Staatsanwaltschaft Lüneburg zei tegen Sport Bild: "Herr Rohrschneider is aangeklaagd, omdat hij samen met een medeplichtige in 1991 en 1992 in totaal 16 banden zou hebben beroofd. De oud-HSV'er zou daarbij op de uitkijk hebben gestaan en de vluchtwagen hebben bestuurd. Bovendien zou hij daarbij steeds gewapend zijn geweest.

    Het duo zou in totaal 430.000 Mark buitgemaakt hebben. De politie kwam Rohrschneider op het spoor nadat vorig jaar de medeverdachte was opgepakt. Die legde belastende verklaringen tegen hem af. Rohrschneider, die sinds zijn arrestatie weigert een verklaring af te leggen, werd in 1993 al veroordeeld tot twee jaar voorwaardelijk voor beroving en afpersing.
    Maar deze bericht is ook al maanden oud. En hij was nooit een belangrijke speler voor HSV.

    Laatste nieuws wat betreft HSV:

    Wedstrijden Seizoen 2007/2008

    Hinrunde
    1. Spieltag 11./12.08.07 Hannover 96 - Hamburger SV -:-
    2. Spieltag 17.-19.08.07 Hamburger SV - Bayer Leverkusen -:-
    3. Spieltag 24.-26.08.07 VfL Bochum - Hamburger SV -:-
    4. Spieltag 31.08.-02.09.07 Hamburger SV - FC Bayern München -:-
    5. Spieltag 14.-16.09.07 Eintracht Frankfurt - Hamburger SV -:-
    6. Spieltag 21.-23.09.07 Hamburger SV - 1.FC Nürnberg -:-
    7. Spieltag 25./26.09.07 20:00 Borussia Dortmund - Hamburger SV -:-
    8. Spieltag 28.-30.09.07 Hamburger SV - VfL Wolfsburg -:-
    9. Spieltag 05.-07.10.07 DSC Arminia Bielefeld - Hamburger SV -:-
    10. Spieltag 19.-21.10.07 Hamburger SV - VfB Stuttgart -:-
    11. Spieltag 26.-28.10.07 MSV Duisburg - Hamburger SV -:-
    12. Spieltag 02.-04.11.07 Hamburger SV - Hertha BSC Berlin -:-
    13. Spieltag 09.-11.11.07 FC Schalke 04 - Hamburger SV -:-
    14. Spieltag 23.-25.11.07 Hamburger SV - Hansa Rostock -:-
    15. Spieltag 30.11.-02.12.07 Werder Bremen - Hamburger SV -:-
    16. Spieltag 07.-09.12.07 Hamburger SV - Energie Cottbus -:-
    17. Spieltag 14.-16.12.07 Karlsruher SC - Hamburger SV -:-


    Rückrunde
    18. Spieltag 01.-03.02.08 Hamburger SV - Hannover 96 -:-
    19. Spieltag 08.-10.02.08 Bayer Leverkusen - Hamburger SV -:-
    20. Spieltag 15.-17.02.08 Hamburger SV - VfL Bochum -:-
    21. Spieltag 22.-24.02.08 FC Bayern München - Hamburger SV -:-
    22. Spieltag 29.02.-02.03.08 Hamburger SV - Eintracht Frankfurt -:-
    23. Spieltag 07.-09.03.08 1. FC Nürnberg - Hamburger SV -:-
    24. Spieltag 14.-16.03.08 Hamburger SV - Borussia Dortmund -:-
    25. Spieltag 21.-23.03.08 VfL Wolfsburg - Hamburger SV -:-
    26. Spieltag 28.-30.03.08 Hamburger SV - DSC Arminia Bielefeld -:-
    27. Spieltag 04.-06.04.08 VfB Stuttgart - Hamburger SV -:-
    28. Spieltag 11.-13.04.08 Hamburger SV - MSV Duisburg -:-
    29. Spieltag 15./16.04.08 20:00 Hertha BSC Berlin - Hamburger SV -:-
    30. Spieltag 25.-27.04.08 Hamburger SV - FC Schalke 04 -:-
    31. Spieltag 02.-04.05.08 FC Hansa Rostock - Hamburger SV -:-
    32. Spieltag 06./07.05.08 20:00 Hamburger SV - Werder Bremen -:-
    33. Spieltag 10.05.08 15:30 FC Energie Cottbus - Hamburger SV -:-
    34. Spieltag 17.05.08 15:30 Hamburger SV - Karlsruher SC -:-

    in bold letters de wedstrijden die ik zeker ga bezoeken..... joepie! :w00t:

  12. #237
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Gisteren speelde HSV 1-1 tegen Besiktas Istanbul.
    Was een leuke wedstrijd geweest, waarin ook centrumsverdediger Vincent Kompany eindelijk weer kon meespelen.
    Sanogo die momenteel in de belangstelling van Stuttgart en Bremen staat scoorde het 1-0.
    Van der Vaart, de Jong en Mathijsen presteerden goed maar niet geweldig.

  13. #238
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV heeft vandaag 1-1 tegen Dacia Chisinau gespeelt (uitwedstrijd)/ kwalifikatie voor UEFA Cup.
    Doelpunten: 0-1 Boicenco (7.) en 1-1 Van der Vaart (70.).
    Thuiswedstrijd is in Hamburg op 29 juli.

  14. #239
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    het is kwalificatie.

    maar ondanks het matige resultaat een goede uitgangspositie voor hamburg

  15. #240
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Moeizaam scorend HSV naar UEFA-voorronde
    29/7/2007 16:10

    Hamburger SV rekende af met Dacia Chisnau, al hadden de Duitsers meer moeite dan verwacht. Pas in de tweede helft lukte het Die Rothosen afstand te nemen (4-0) en zich te plaatsen voor de voorronde van het toernooi om de UEFA Cup.

    HSV had vorige week in Moldavië ternauwernood met 1-1 gelijkgespeeld. Voor 45 duizend toeschouwers in Hamburg was de ploeg van coach Huub Stevens zondag duidelijk de betere, maar het scoren ging zijn spelers allesbehalve makkelijk af.

    Pas in de 51ste minuut slaagde HSV erin het net te vinden. Vincent Kompany (foto) schoot met een volley raak na een hoekschop van Rafael van der Vaart. Twintig minuten later scoorde de Oranje-international zelf. Met een zweefduik kopte hij de 2-0 op het scorebord na een voorzet van Ivica Olic.

    In de slotfase voerden David Jarolim en Collin Benjamin de score nog verder op namens HSV, bij wie naast Van der Vaart ook Nigel de Jong en Joris Mathijsen in de basis startten. Romeo Castelen, die naar verluidt maandag zal worden gepresenteerd, keek toe vanaf de tribune.



    Well done Huub en Rafael !

  16. #241
    Chief
    Guest

    Standaard

    Vd Vaart is HSV allang ontgroeid, zou makkelijk mee kunnen bij een Milan, Barca, Real of Man Utd maar toch blijft ie HSV trouw, dat hem na een slechte tijd bij Ajax de kans gaf om zich te revancheren. Vind ik mooi. Komend jaar een mooi seizoen Uefa Cup spelen en hoog eindigen in de competitie en dan na een goed EK een Europese topclub opzoeken. Komende jaren worden voor Raffie erg mooi denk ik!

  17. #242

    Aangemeld
    31 juli 2007
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja dat is waar dat hij HSV ontgrooit is. Ik zelf denk dat hij dus volgens seizoen vertrekt. Al hoop als als HSV fan dat hij blijft.

  18. #243
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik als HSV fan geloof ook dat hij zeker vertrekt, ik hoop alleen dat Beiersdorfer en Hoffmann nog een nieuwe contract met hem maken!
    Dan krijgen wij namelijk zeker meer dan 1.5 miljoen € voor hem en dat is belangrijk voor nieuwe en jonge spelers.
    Een mogelijke vertrek van Rafael is zeker ook een van de reden hoezo HSV Trochowski niet laten gaan (naar Dortmund of zo), hij kan qua potentieel namelijk een goeie opvolger van Van der Vaart worden.

  19. #244
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    0-1 HSV tegen hannover, goal Benjamin :happydance:

    ingestuurde vrije trap, vd Vaart liet lopen, bal kwam bij vrijstaande De Jongd terecht, legt af op Benjamin, via lat bal over lijn.

  20. #245
    Del Piero's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 augustus 2007
    Locatie
    Houthalen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Valencia deed een bod op Vandervaart maar HSV heeft nee gezegd maar Vandervaart wilt gaan wat nou?

  21. #246
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Del Piero Bekijk bericht
    Valencia deed een bod op Vandervaart maar HSV heeft nee gezegd maar Vandervaart wilt gaan wat nou?
    Van der Vaart blijft zeker bij HSV, hij is een belangrijke deel van het team voor de hele seizoen.

    Hij wilde altijd naar een succesvol team uit Spanje, maar eerlijk gezegd is Valencia ook niet het beste team uit Spanje, dus kan niemand in Hamburg verstaan waarom het Valencia blijkbaar moet zijn. lease:

    Of misschien komt er een derde arbitragezaak?!? Wie weet... (alhoewel ik denk dat zoiets in Duitsland niet mogelijk is...)

    Of hij doet zo als Khalid Boulahrouz afgelopen seizoen: hij raakt op een mysterieuze wijze geblesseerd en vertrekt dan stiekem naar Spanje. :*

  22. #247
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Berichten over Rafael graag hiero neerzetten :
    http://forum.voetbalzone.nl/showthread.php?t=287
    Dankjewel !

  23. #248
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Van der Vaart speelt niet voor HSV

    BOEDAPEST - Rafael van der Vaart speelt donderdagavond definitief niet mee in het kwalificatieduel voor de UEFA Cup tussen zijn club HSV en Honved Boedapest. De Nederlandse international liep een blessure aan de rug op bij het optillen van zijn zoontje.

    Hij haakte woensdag voortijdig af bij de training. Trainer Huub Stevens wilde donderdag tot het laatste moment wachten, maar Van der Vaart bleek niet inzetbaar.

    Valencia

    Het niet meespelen van Van der Vaart betekent dat hij in Europees verband voor Valencia kan uitkomen als hij naar die club verhuist. De oud-Ajacied wil graag naar Spanje, maar HSV wil hem vooralsnog niet laten gaan.

    __________
    Wat een slappe lul is het ook he! Word al een oude man.

  24. #249
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sylvie van der Vaart bang na dreigmails

    --------------------------------------------------------------------------------

    Datum: 17-aug-2007 12:59

    De hectiek rond Rafael van der Vaart raakt de hele familie. Vrouwlief Sylvie van der Vaart uit in Bild haar bezorgdheid over dreigmails die het management van haar man heeft ontvangen. Fans van Hamburger SV nemen het de Nederlander niet in dank af dat hij flirt met Valencia. “Nu wordt het echt niet leuk meer”, laat Sylvie optekenen. “Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is.”

    De e-mails bevatten dreigementen van de meest misselijke soort, aldus Bild, dat slechts met één voorbeeld op de proppen komt: “Verdwijn uit Hamburg, of anders……” (MA)

  25. #250
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sylvie van der Vaart bedroht
    „Ich habe Angst um mein Kind!"


    Gestern Nachmittag in Hamburg-Eppendorf. In ihrer Wohnung sitzt Sylvie van der Vaart mit ihrem einjährigen Sohn Damian. Die Ehefrau des HSV-Kapitäns traut sich nicht auf die Straße.

    Grund: Wut der Fans auf die wilden Wechsel-Wünsche des ehemaligen HSV-Lieblings Rafael. Der Zorn der Anhänger schlug in Hass um. Und da wird‘s gefährlich.

    Sylvie van der Vaart:
    Die schönste Spielerfrau der Liga
    Beim Management der van der Vaarts in Holland gingen etliche Droh-E-Mails ein.

    Inhalt: Beschimpfungen der übelsten Sorte („Verschwindet aus Hamburg, oder...“) Beleidigungen gegen den Fußball-Profi, gegen seine Familie. Sylvie fühlte sich bedroht. Freunde riefen vorsorglich die Polizei an.

    Sylvie: „Jetzt wird die Sache wirklich unschön. Ich habe Angst, sorge mich besonders um meinen Sohn. Gerade, wenn Rafael nicht in Hamburg ist.“

    Erinnerungen kommen hoch. An das Jahr 2004, als sich die van der Vaarts in Holland (damals spielte Rafael noch bei Ajax Amsterdam) nur mit Bodyguards auf die Straße wagten, weil sie von Fans bepöbelt wurden.

    Vorsorglich verzichtet Sylvie deshalb erstmals Sonntag auf den Besuch eines Heimspiels des HSV...

    Der Fall van der Vaart – der HSV hat inzwischen sogar den Weltverband Fifa und die Deutsche Fußball Liga (DFL) eingeschaltet.

    Laut Fifa-Statuten darf ein Profi durch einen Konkurrenz-Club nicht zur Vertragsauflösung bewegt werden. Sollte Manager Lerby oder Valencia nachgewiesen werden, dass sie van der Vaart aufgefordert haben, seinen Verkauf zu forcieren, droht Lerby seine Vermittler-Lizenz zu verlieren. Valencia drohten hohe Geldstrafen.

    Lerby hatte zusammen mit van der Vaarts Vater noch am Rande des UEFA-Cup-Spiels bei Honved Budapest Beiersdorfer zu überreden versucht, aber eine deutliche Abfuhr erhalten.


    Ob der 24-Jährige am Sonntag in der Bundesliga gegen Bayer Leverkusen auflaufen wird, ist unklar. „Die Fronten sind völlig verhärtet“, sagte der HSV-Aufsichtsratsvorsitzende Horst Becker.

    bron: Bild

  26. #251
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Sylvie van der Vaart bang na dreigmails

    --------------------------------------------------------------------------------

    Datum: 17-aug-2007 12:59

    De hectiek rond Rafael van der Vaart raakt de hele familie. Vrouwlief Sylvie van der Vaart uit in Bild haar bezorgdheid over dreigmails die het management van haar man heeft ontvangen. Fans van Hamburger SV nemen het de Nederlander niet in dank af dat hij flirt met Valencia. “Nu wordt het echt niet leuk meer”, laat Sylvie optekenen. “Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is.”




    De e-mails bevatten dreigementen van de meest misselijke soort, aldus Bild, dat slechts met één voorbeeld op de proppen komt: “Verdwijn uit Hamburg, of anders……” (MA)


    Nu is het beter om te vertrekken wat een misselijke idioten wonen daar




    Results 1 - 10 of about 182 for VD Vaart poseert in Valencia Shirt.. (0.28 seconds)

  27. #252
    Falubaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 augustus 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard HSV bied 22 miljoen voor Van der Vaart

    Het sprookje duurt voort.

    Ik denk dat ze er voor donderdag uitkomen.

    Ik schat 25 miljoen.

  28. #253
    van pooier tot zakenman rici's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2005
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Falubaz Bekijk bericht
    Het sprookje duurt voort.

    Ik denk dat ze er voor donderdag uitkomen.

    Ik schat 25 miljoen.
    Hsv bied of Hsv vraagt 22 miljoen voor van de vaart??

  29. #254
    Ojaajoh?! Ernsst's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.378
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rici Bekijk bericht
    Hsv bied of Hsv vraagt 22 miljoen voor van de vaart??
    Ze komen er uit voor 25 miljoen.. Dat zegt hij.

  30. #255
    Franciska's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 september 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    64
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rici Bekijk bericht
    Hsv bied of Hsv vraagt 22 miljoen voor van de vaart??
    'Valencia verhoogt bod op VDV'
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 20 augustus om 20:24

    Valencia heeft het bod op voetballer Rafael van der Vaart flink verhoogd. Volgens verschillende Duitse media heeft de Spaanse club nu 22 miljoen euro over voor de middenvelder van Hamburger SV.

    De Oranje-international stuurde de afgelopen weken bij die Rothosen aan op een overstap naar Oost-Spanje. De Bundesligaclub wil de 24-jarige oud-Ajacied niet laten gaan en riep de Spaanse club vrijdag in een brief op Van der Vaart per direct met rust te laten.

    Van der Vaart verklaarde maandag bij aankomst op het trainingskamp van het Nederlandse elftal tegenover het ANP nog steeds te hopen op een transfer. “Maar helaas wil Hamburger SV niet meewerken. Dus wordt het een moeilijk verhaal.”

    Van der Vaart, die woensdag met Oranje in Genève tegen Zwitserland oefent, hoopt dat beide clubs voor volgende week donderdag tot een akkoord komen. “Op die dag speelt HSV voor de UEFA Cup tegen Honved. Als er dan nog geen overeenstemming is, dan blijf ik in Duitsland.''

    De Nederlander ontbrak in de heenwedstrijd tegen Honved wegens rugklachten die hij opliep nadat hij zijn zoontje opgetild had. Hierdoor is Van der Vaart in Europees verband nog steeds inzetbaar is voor Valencia en blijft hij interessant voor de Spaanse club.

    Van der Vaart liet na afloop van de training van Oranje weten dat de oefeninterland uitkomst heeft geboden. “Het is goed om er even tussenuit te zijn, ook voor mijn vrouw en zoontje. Het is op dit moment wat té hectisch in Hamburg."


  31. #256
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV vraagt niks voor Van der Vaart. Ze willen niet dat hij gaat.
    Ik hoop dat hij gaat, ik kan en wil hem niet langer voor ons team zien spelen (zoals ongeveer 3/4 van de supporters).

    Kan volgens mij na de wedstrijd tegen Zwitserland lekker pronto naar Spanje vertrekken.

    Trouwens zei hij gister in een interview dat hij nooit door fans werd bedreigd.

    :ranting:

  32. #257
    Il Capitano's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 augustus 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik ben heel beniewd wat er gaat gebeuren nu Valencia een veel serieuzer bod heeft gedaan. 22 miljoen euro is een serieus bedrag. Als HSV slim is slepen ze er iets meer dan 25 miljoen uit. Van der Vaart zijn droomtransfer, Valencia zijn gewenste versterking, en HSV een grote zak met geld.

  33. #258
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterretje Bekijk bericht
    HSV vraagt niks voor Van der Vaart. Ze willen niet dat hij gaat.
    Ik hoop dat hij gaat, ik kan en wil hem niet langer voor ons team zien spelen (zoals ongeveer 3/4 van de supporters).

    Kan volgens mij na de wedstrijd tegen Zwitserland lekker pronto naar Spanje vertrekken.

    Trouwens zei hij gister in een interview dat hij nooit door fans werd bedreigd.

    :ranting:
    Niet meteen bedreigd, wel geintimideerd. En hij zal er vast mee kunnen leven maar voor zijn vrouw en klein kind is dit natuurlijk wel eng.

  34. #259
    Il Capitano's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 augustus 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Niet meteen bedreigd, wel geintimideerd. En hij zal er vast mee kunnen leven maar voor zijn vrouw en klein kind is dit natuurlijk wel eng.
    Inderdaad is dat niet normaal als zoiets gebeurd. Maar met die geschifte supporters van tegenwoordig, is het niet heel vreemd dat dat gebeurd. Want hij heeft gewoon geposeerd met een Valencia-shirt in zijn hand. Zoiets doe je niet. Het is respectloos naar HSV en de supporters toe.

  35. #260
    Batistuta's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Van der Vaart: HSV lijdt aan geheugenverlies

    Als de transfer van Rafael van der Vaart naar Valencia niet rondkomt voor de return van HSV tegen Honved Boedapest donderdag over een week, dan blijft de international nog een jaar in Duitsland. „Ik zal dan spelen tegen Honved en alles geven voor de club, maar blijf teleurgesteld in de clubleiding. Die lijdt aan collectief geheugenverlies”, aldus Van der Vaart.

    Eind vorig seizoen had Van der Vaart een onderhoud met algemeen directeur Bernd Hoffmann. „Hij vroeg of hij me ergens blij mee kon maken. Ik hoefde geen beter contract, maar kwam overeen dat HSV zou meewerken als er een grote club langs zou komen. We hebben zelfs het lijstje met clubs doorgenomen en een daarvan was Valencia. Hoffmanns geheugen laat hem plotseling in de steek.” Valencia heeft het bod inmiddels verhoogd van 14 naar 22 miljoen, maar HSV weigert te praten met de Spanjaarden.

    Inmiddels heeft HSV laten weten Van der Vaart een boete op te zullen leggen, omdat hij heeft geposeerd met het shirt van Valencia. „Het gaat om iets van 30.000 euro, maar ik ben niet van plan ook maar iets te betalen.”

    Echt geweldig die gast, hij wilt iets en daar gaat ie voor tot het uiterste.

  36. #261
    Ronaldinho10's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Locatie
    Belgium
    Leeftijd
    36
    Berichten
    74
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mooi!!!!! hamburg 1 - 1 FC Bayer :happydance:

  37. #262
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    'Stevens moet HSV naar Europese top leiden'
    07/09/2007 16:07

    De tevredenheid bij Hamburger SV over het werk van coach Huub Stevens is groot. De Duitse club heeft echter nog steeds de ambitie tot de beste twintig clubs van Europa te horen. 'Zolang AZ en Villarreal daarbij horen is dat zeker ons streven.'

    Voorzitter Bernd Hoffmann van Hamburger SV kijkt in Der Kicker terug op het afgelopen seizoen en vooruit naar de toekomst. Het gaat goed met de club, luidt zijn boodschap, al is er nog een lange weg te gaan.

    'We hebben ons eerste doel van dit seizoen bereikt', aldus Hoffmann. 'We zijn goed begonnen in de competitie, hebben ons geplaatst voor de eerste ronde van het UEFA Cup-toernooi en zitten in de tweede ronde van de DFB-Pokal. Dat mocht ook verwacht worden. We hebben de ambitie bij de beste teams van de competitie te horen.'

    Ook Europees wil HSV een rol van betekenis spelen. 'We willen inderdaad nog steeds richting de toptwintig van Europa, zeker zolang clubs als AZ en Villarreal daartoe behoren. We spelen nu voor de derde keer op rij Europees voetbal, dus we zijn op de goede weg. Toen we die doelstelling formuleerden bezetten we de 143ste plaats, nu staan we rond de zestigste positie.'

    Hoffmann heeft er veel vertrouwen in dat Stevens voor succes kan zorgen bij HSV. 'Zijn aanstelling was beslissend voor de redding tijdens het afgelopen seizoen (toen HSV lange tijd een degradatieplaats bezette, red.).'

    'Voor onze selectie, die veel verschillende nationaliteiten en culturen herbergt, is een eenduidig beleid noodzakelijk. Stevens heeft niet alleen duidelijke denkbeelden, maar voert ze ook uit en is tot in detail consequent.'



    Huub is een topper !

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Huub_Stevens

  38. #263
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Angst beim HSV
    Macht Stevens im Sommer Schluss?



    Vom HSV berichtet KAI-UWE HESSE

    Huub Stevens übernahm am 2.2.07 den HSV. Vorher trainierte er Roda Kerkrade, Schalke 04, Hertha BSC und den 1. FC Köln
    Er ist der Mann, der den HSV wieder auf Kurs brachte. Von Platz 18 in den Uefa-Cup. Seit Huub Stevens (53) in Hamburg das Sagen hat, läuft es.

    Die Bilanz des Trainers: 19 Spiele, elf Siege, vier Unentschieden und nur vier Pleiten. Stark! Doch jetzt macht sich rund um den HSV Angst breit. Hört Stevens im Sommer (dann läuft sein Vertrag aus) auf?

    Auslöser sind Meldungen aus den Niederlanden. In der TV-Sendung „Studio Voetbal“ hatte der Trainer Sonntagabend gesagt: „Es ist möglich, dass ich einen Strich unter meine Trainer-Karriere setze.“

    Entscheidend ist da die Gesundheits-Situation bei seiner Frau Toos. Die hatte im März eine schwere Darm-OP, lag danach im Koma. Derzeit sammelt sie Kraft für einen neuen Eingriff. Stevens düst an seinen freien Tagen immer nach Eindhoven, um sich um seine Toos zu kümmern.

    BILD sprach mit Stevens: Müssen wir uns Sorgen machen, dass Sie aussteigen?

    Stevens: „Ich finde die Meldungen aus den Niederlanden übertrieben. Präsident Hoffmann und ich haben gesagt, dass wir uns nach der Winterpause zusammensetzen, um über die Zukunft zu reden. Der Termin ist absolut ausreichend.“

    BILD: Ihre Frau hat schwere Monate hinter sich. Wie geht es ihr derzeit?

    Stevens: „Die momentane Entwicklung ist positiv. Aber du weißt nie, was passiert. Es ist ganz natürlich, dass man sich Gedanken macht. Die Gesundheit ist das Wichtigste. Wir wissen, dass auf uns noch einiges zukommt. Wir haben noch lange Zeit mit der Sache zu tun. Nur: Im Moment muss man sich keine Sorgen machen. Meiner Frau geht es gut.“

    BILD: Ist es für Sie ein Thema, wieder in den Niederlanden zu arbeiten, um näher bei ihr zu sein?

    Stevens: „Nein. Ich persönlich arbeite gerne in Deutschland. Die Zusammenarbeit mit dem HSV ist gut.“

  39. #264
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    HSV houdt hoop op langer verblijf Van der Vaart

    Hamburger SV hoopt ook na komend seizoen nog te beschikken over Rafael van der Vaart. Met een sportief goed seizoen denken de Duitsers de spelmaker nog één maal warm te kunnen maken voor opnieuw een jaar bij de Bundesliga-club.

    Van der Vaart kwam in de afgelopen transferperiode nog in opspraak door zijn houding in de commotie rond de interesse van Valencia. Hamburgse supporters waren uitgekeken op de aanvoerder, maar hebben na het afketsen van de overgang de Oranje-international weer in de armen gesloten.

    HSV probeert middels een uitstekend seizoen Van der Vaart ook volgend seizoen te behouden. "In één jaar kan veel gebeuren", aldus technisch directeur Dietmar Beiersdorfer in het Duitse Bild. "Ik hoop dat we een goed seizoen draaien en dat het sportief zo aantrekkelijk is om te blijven dat hij gaat twijfelen."

    -------------------------------------------------------------

    Keep on dreaming zou ik zeggen! Dit is toch echt zijn laatste jaar daar.Zijn toekomst ligt in Spanje denk ik.

  40. #265
    Hamburg meine Perle sterretje's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2007
    Locatie
    Mnchen
    Berichten
    652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    HSV houdt hoop op langer verblijf Van der Vaart

    Hamburger SV hoopt ook na komend seizoen nog te beschikken over Rafael van der Vaart. Met een sportief goed seizoen denken de Duitsers de spelmaker nog één maal warm te kunnen maken voor opnieuw een jaar bij de Bundesliga-club.

    Van der Vaart kwam in de afgelopen transferperiode nog in opspraak door zijn houding in de commotie rond de interesse van Valencia. Hamburgse supporters waren uitgekeken op de aanvoerder, maar hebben na het afketsen van de overgang de Oranje-international weer in de armen gesloten.

    HSV probeert middels een uitstekend seizoen Van der Vaart ook volgend seizoen te behouden. "In één jaar kan veel gebeuren", aldus technisch directeur Dietmar Beiersdorfer in het Duitse Bild. "Ik hoop dat we een goed seizoen draaien en dat het sportief zo aantrekkelijk is om te blijven dat hij gaat twijfelen."

    -------------------------------------------------------------

    Keep on dreaming zou ik zeggen! Dit is toch echt zijn laatste jaar daar.Zijn toekomst ligt in Spanje denk ik.

    Ja maar ik denk ook niet dat Beiersdorfer het 100% serieus bedoelde, hij weet zelf dat de supporters Rafael van der Vaart accepteren en meer niet.
    Zover ik weet zijn de Van der Vaarts door hun uitspraken (wij worden bedreigd door HSV-supporters, Hamburgers zijn onvriendelijk) nu personae non gratae en Sylvie heeft dus geen kans meer om een grote show op TV te gaan presenteren. (:hands: Thank you) -wat allang haar droom is geweest.

    Ik denk als HSV een kans krijgt moet VDV al in de winterstop naar Spanje/ England/ who cares gaan. Ik wil hem niet langer voor ons zien spelen.

  41. #266
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.825
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    HSV start begraafplaats
    'Tot de dood ons scheidt' hoeft binnenkort niet meer te gelden voor de supporters van Hamburger SV. De echte diehard kan in de toekomst ook na het overlijden betrokken blijven bij de club. Over enkele weken opent de Bundesligaclub namelijk een heus HSV-kerkhof.

    De begraafplaats, die recht tegenover de ingang zuid-west van de geliefde Nordbank Arena komt te liggen, zal helemaal in de 'HSV-stemming' worden ingericht. Inmiddels is de eerste spa al de grond in gegaan. Binnen enkele maanden moeten de eerste fans begraven kunnen worden op het HSV-kerkhof.

    HSV-bestuurslid Christian Reichert meent dat de supporters positief hebben gereageerd op het nieuws. Volgens de preses hebben de eerste gegadigden zich al gemeld.




    Gezellig.

  42. #267
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Altijd humor met Duitsers :happydance:

  43. #268
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    HSV start begraafplaats
    'Tot de dood ons scheidt' hoeft binnenkort niet meer te gelden voor de supporters van Hamburger SV. De echte diehard kan in de toekomst ook na het overlijden betrokken blijven bij de club. Over enkele weken opent de Bundesligaclub namelijk een heus HSV-kerkhof.

    De begraafplaats, die recht tegenover de ingang zuid-west van de geliefde Nordbank Arena komt te liggen, zal helemaal in de 'HSV-stemming' worden ingericht. Inmiddels is de eerste spa al de grond in gegaan. Binnen enkele maanden moeten de eerste fans begraven kunnen worden op het HSV-kerkhof.

    HSV-bestuurslid Christian Reichert meent dat de supporters positief hebben gereageerd op het nieuws. Volgens de preses hebben de eerste gegadigden zich al gemeld.




    Gezellig.
    Met petje en sjaal HSV-graf in

    HAMBURG - Petje, sjaal, dekbed, behang. Bijna alles hebben de grote voetbalclubs in de aanbieding voor hun fans. Nu alleen nog een eigen plekje voor de eeuwigheid met de juiste kleur en logo, moet Hamburger SV hebben gedacht. De Bundesligaclub met de Hollandse koopmansgeest heeft voor de rechtgeaarde supporter naast alle parafernalia nu zelfs een graf in de aanbieding.

    Op kerkhof Altona is de eerste spa de grond in gegaan voor een dependence met HSV-stemming. De laatste rustplaats ligt aan de kant van de Hellgrundweg, recht tegenover de ingang zuid-west van de geliefde Nordbank Arena. Volgens HSV-bestuurslid Christian Reichert hebben de eerste gegadigden zich al gemeld. De echte 'diehard' ligt immers alleen onder de zoden van het hoofdveld nog lekkerder.


    Denkt Rafael er niet in begraven wil worden, maar wel gerust de eerste spade er in wil trappen.

  44. #269
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard Uwe Seeler: Laat Van der Vaart vertrekken

    HAMBURG - Uwe Seeler, oud-voorzitter van Hamburger SV, heeft de Duitse club geadviseerd Rafael van der Vaart aan het einde van dit seizoen te laten vertrekken. Als een speler weg wil kun je hem toch niet houden" „Je kunt een speler toch niet houden als hij weg wil”, aldus de oud-international in de Duitse krant Sport-Bild.

    De 40-jarige Duitse oud-international gaat uit van de volgende rekensom: "Schat de marktwaarde van Van der Vaart op 25 miljoen euro. HSV moet dan proberen zoveel mogelijk geld voor hem te krijgen en moet dat in een nieuwe speler steken. Aan een ontevreden speler heeft de club helemaal niets.”

    Van der Vaart wilde aan het begin van dit seizoen al overstappen naar het Spaanse Valencia, maar de Hamburgse ploeg weigerde toen mee te werken



    En gelijk heeft hiij nog !

  45. #270
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Werden die Spieler verheizt?

    Der Terminkalender ist restlos überfüllt, immer häufiger fallen Akteure mit Faserrissen und Zerrungen aus.

    Von Dieter Matz

    Die Fußball-Bundesliga geht am Stock, die Überlastung der Spieler wird zu einem Dauerthema. Beim HSV sind derzeit Rafael van der Vaart, Nigel de Jong, Romeo Castelen und Paolo Guerrero durch Muskelverletzungen außer Gefecht gesetzt, und diese vier Spieler sind keine Sonderfälle. Viele Klubs klagen inzwischen über zu enge und zu volle Terminpläne, die Profis stöhnen über die Dauerbelastungen. Vereine, die international tätig sind, müssen oft dreimal pro Woche spielen, wobei die Pausen zwischen den jeweiligen Auftritten oft viel zu kurz sind.

    "Wir wollen nicht meckern, denn wir sind genau so belastet wie alle anderen Klubs, die im Europacup spielen. Wenn ich aber zurückblicke, so resultiert doch manche Verletzung unserer Spieler aus dieser großen Belastung", sagt HSV-Trainer Huub Stevens. Der Niederländer stellt deutlich fest: "Es ist für mich die Überlastung, die zu den Verletzungen führte. Für mich ist es unglaublich, dass ein Verein wie der HSV dreimal innerhalb einer Halbserie Bundesliga-Spiele bestreiten muss, obwohl zwischen dem Anpfiff der einen Partie und dem Anpfiff der nächsten Partie nur 44 Stunden liegen." Stevens weiter: "Ob sich die Spieler dann verletzen, wenn sie bei der Nationalmannschaft sind, oder bei uns im Training, das ist unwichtig - es geschieht eindeutig durch die Überlastung." Auch Armin Veh, Trainer des VfB Stuttgart, bekräftigt diese These, denn auch die Schwaben haben unter den vielen Verletzungen der Spieler zu leiden.

    Der HSV hatte bereits zweimal Auswärtsspiele zu bestreiten, obwohl die (National-)Spieler nur zwei Tage zuvor noch Spiele hatten und dafür auch große bis größte Reisestrapazen in Kauf nehmen mussten: In Bochum gab es am 24. August, einem Freitag, eine 1:2-Pleite gegen den VfL. Auch deshalb, weil zuvor am Mittwoch ein Länderspieltag auf dem Programm stand. Der HSV stellte 13 Nationalspieler ab, kein anderer Bundesliga-Klub erreichte diese hohe Zahl. Quintessenz: Thimothee Atouba zum Beispiel war erst am frühen Morgen vor dem Spiel im HSV-Mannschaftshotel in Bochum. Ähnlich erging es Paolo Guerrero, dem peruanischen Nationalstürmer, der erst in der späten Nacht vor dem Spiel bei Eintracht Frankfurt (15. September, 1:2 verloren) zur Mannschaft stieß.

    Am 6. Oktober (Sonnabend) gewann der HSV zwar mit 1:0 bei Arminia Bielefeld, hatte jedoch zuvor am Donnerstag das Uefa-Cup-Spiel gegen Litex Lowetsch (3:1) zu bestreiten - zum Glück in Hamburg, so dass es keine Reisestrapazen gab, die natürlich zusätzlich nachteilige Auswirkungen hätten.

    Und auch ein Blick in die Zukunft verrät wenig Gutes: Am 1. Dezember, wenn der HSV bei Werder Bremen anzutreten hat, droht ein weiterer großer "Belastungstest", denn: Am Donnerstag zuvor, am 29. November, steht das schwere Uefa-Cup-Heimspiel gegen Stade Rennes auf dem Programmplan.

    "In erster Linie ist es ja gut, dass wir im Uefa-Cup spielen", sagt HSV-Sportchef Dietmar Beiersdorfer. Grund: Der HSV benötigt diese zusätzlichen Einnahmen dringend, um sich seine nicht gerade billige Mannschaft halten zu können. Beiersdorfer kennt aber auch die Kehrseite der Medaille: "Was aus dieser Belastung entstehen kann, das ist natürlich negativ, wie die vielen Verletzungen der Profis beweisen. Die Summe der Spiele macht es, und letztlich wirken sich die Ausfälle der Spieler ja auch auf das Produkt aus. Die Qualität der Spiele leidet ganz sicher darunter."

Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •